Forum >> A jövő Alfái
koz07-07-2009 06:45:27 // 10342
De azt vedd hozzá, hogy GEORGE dájnamikban nyomta a Mitoval, a 159-ben viszont nincs dna. Ettől függetlenül én is a TBi-t választanám, és inkább a bifuel-t (gáz, vagy e85) hiányolnám belőle.
koz07-07-2009 06:41:34 // 10341
Csak azért raktam mellé, mert a 166-on is V alakban jön le egy ív a mocitetőről, a lámpák mellett, a lökhárító alá. Meg ennek is eléggé ki vannak tolva a lámpái. Azaz, hogy ne csak a citroenhez hasonlítsuk, mert vannak Alfás jegyek rajta.
Xixo07-07-2009 01:49:24 // 10340
Remélem igazatok van és élőben tényleg szép. Mert szerintem ezektől a képektől Ti se lennétek elájulva... :((
mesa06-07-2009 23:19:26 // 10339
13,4 nem is rossz egy 200 lovas géptől, bejáratósan! ;-)
Emlékszem mennyit szidtad a MiTo-t, hogy 13 litert fogyaszt. Aki meg már bejáratta, el van 8 l környékén. Ezt alapul véve inkább egy 1.8 TBi később ~ 9-11 l fogyival, mint egy büdös, seggzsibbasztó dízel 8-9 literrel :)))
Elhiszem, hogy a dízel jó választás! De nem nekem!!! :)
Emlékszem mennyit szidtad a MiTo-t, hogy 13 litert fogyaszt. Aki meg már bejáratta, el van 8 l környékén. Ezt alapul véve inkább egy 1.8 TBi később ~ 9-11 l fogyival, mint egy büdös, seggzsibbasztó dízel 8-9 literrel :)))
Elhiszem, hogy a dízel jó választás! De nem nekem!!! :)
Halesz06-07-2009 21:37:27 // 10338
Ezek szerint jó kis tesztet írtunk róla, kb ugyanazt írtad le :D
Totti (NagyVad)06-07-2009 20:31:17 // 10337
Csak is a szómórú arcu 66 :-) De a hazáda azért marad :-)))
Hozzá teszem nekem is tetszik a Milano!
Hozzá teszem nekem is tetszik a Milano!
GEORGE06-07-2009 20:30:29 // 10336
Nagyon rossz Alfát választottál a Milano mellé :-)
A óriás 166-on szerintem nagyon bénák azok az apró lámpák.
A faceliftes 166 az igaz :-)
A óriás 166-on szerintem nagyon bénák azok az apró lámpák.
A faceliftes 166 az igaz :-)
GEORGE06-07-2009 20:27:51 // 10335
ha nekem tetszik a Milano akkor én már nem is lehetek igazi Alfás?
Olvasom itt a mélyen lesújtó véleményeket, kint Baloccoban kb 50 ember látta és azok közül a NewYork-i Alfások fikázták, hogy nem nekik csinálták....de amúgy miért csinálnák amerikai szájíz szerint, hisz ez egy Alfa Romeo Olasz stílusban....
lehet megdobáltok, de élőben ott állni mellette teljesen más látvány volt mint itt ezekről a gagyi képekről...
Szerintem a hátulja nagyon frankó lett, és az eleje is sokkal szebb mint a MiTo-é.....
De hát ez csak az én egyszemélyes véleményem.
Azért ne már minden Alfa 166-156 -159 vagy valami korábbi típus ruháját vegye fel..
És csak nagyon nagyon halkan a faceelift előtti 166 sose tetszett attól szerintem szebb a Milano, de most ne gyújtsátok rám a házat 166-ok :-.)
Olvasom itt a mélyen lesújtó véleményeket, kint Baloccoban kb 50 ember látta és azok közül a NewYork-i Alfások fikázták, hogy nem nekik csinálták....de amúgy miért csinálnák amerikai szájíz szerint, hisz ez egy Alfa Romeo Olasz stílusban....
lehet megdobáltok, de élőben ott állni mellette teljesen más látvány volt mint itt ezekről a gagyi képekről...
Szerintem a hátulja nagyon frankó lett, és az eleje is sokkal szebb mint a MiTo-é.....
De hát ez csak az én egyszemélyes véleményem.
Azért ne már minden Alfa 166-156 -159 vagy valami korábbi típus ruháját vegye fel..
És csak nagyon nagyon halkan a faceelift előtti 166 sose tetszett attól szerintem szebb a Milano, de most ne gyújtsátok rám a házat 166-ok :-.)
GEORGE06-07-2009 20:18:07 // 10334
Ja és még1. Nincs hangja, ha kihúzatod olyan mint egy villanymotor, legalább annyit "zenélhetne" mint a MiTo TBI....
GEORGE06-07-2009 20:16:22 // 10333
Kb 1órája szálltam ki a 159 SW 1750 TBi-ből.
Egy kis elővárosi kocsikázás :-)
A Baloccoi pálya után mindenképpen ki akartam próbálni városban is, ahol amúgy is használnám a mindennapokban ha lenne :-)
Szóval 1300-tól megindul és olyan 500-5300-ig szépen húz, de utána elfogy....
Ha úgy nézzük, hogy városban országúton haladunk a sorral majd alkalom nyílik arra, hogy meginduljunk akkor itt nem kell visszaváltani kettőt, mert ha 1500 felett vagyunk és padlózunk ahogy felépül a turbónyomás már indul is előre a verda. A mindennapokban így jobban autózható mintha várnunk kéne arra, hogy átlépje a 3000-et és meginduljon.
A fogyival viszont lesznek gondok, 13.7L/100Km volt az összesített mikor beleültem.
Ákos a tanúm, hogy nem volt semmilyen száguldás néha néha egy -egy spint aztán a többi normál haladás. 13,4L/100-al tettem le.
Amint eltoljuk 2000-től 3000-3500-ig mindjárt tizennel majd huszonnal kezdődnek a kiírt fogyasztási adatok.
CuontM-nek igaza van abban, hogy csináltak egy dieseles karakterisztikájú benyást kétszer háromszor magasabb fogyival mintha diselbe ülnénk.
Kb 25-27km vezettem és bizton állítom a 2,4 Mjet tud borsot törni az új 200 lovas TBi-nek.
és még1 szerintem egész fontos tény. Végre egy olyan benzinmotor a 159-ben amivel már megy is a gép, az 1,9 JTS és 2,2 JTS-től fényévekkel jobb!
Egy kis elővárosi kocsikázás :-)
A Baloccoi pálya után mindenképpen ki akartam próbálni városban is, ahol amúgy is használnám a mindennapokban ha lenne :-)
Szóval 1300-tól megindul és olyan 500-5300-ig szépen húz, de utána elfogy....
Ha úgy nézzük, hogy városban országúton haladunk a sorral majd alkalom nyílik arra, hogy meginduljunk akkor itt nem kell visszaváltani kettőt, mert ha 1500 felett vagyunk és padlózunk ahogy felépül a turbónyomás már indul is előre a verda. A mindennapokban így jobban autózható mintha várnunk kéne arra, hogy átlépje a 3000-et és meginduljon.
A fogyival viszont lesznek gondok, 13.7L/100Km volt az összesített mikor beleültem.
Ákos a tanúm, hogy nem volt semmilyen száguldás néha néha egy -egy spint aztán a többi normál haladás. 13,4L/100-al tettem le.
Amint eltoljuk 2000-től 3000-3500-ig mindjárt tizennel majd huszonnal kezdődnek a kiírt fogyasztási adatok.
CuontM-nek igaza van abban, hogy csináltak egy dieseles karakterisztikájú benyást kétszer háromszor magasabb fogyival mintha diselbe ülnénk.
Kb 25-27km vezettem és bizton állítom a 2,4 Mjet tud borsot törni az új 200 lovas TBi-nek.
és még1 szerintem egész fontos tény. Végre egy olyan benzinmotor a 159-ben amivel már megy is a gép, az 1,9 JTS és 2,2 JTS-től fényévekkel jobb!
Kau06-07-2009 14:46:35 // 10332
Elhozta a gyárból a teszt autót? :)))
WarbiRunner (Gyuri)06-07-2009 14:31:10 // 10331
Nagybátyámnak volt ilyen kereklámpás 1.3-mas zsigája. A teteje fekete műbőr, vagy mi volt. Alul meg piros fényezés, és sok króm. Állat jól nézett ki :-)))
mesa06-07-2009 14:26:41 // 10330
Hallod, ebben az esős évszakban pont jól jönne egy kívűl bőrös autó, amit nem kell mosni, vaxolni :)))
Selmak06-07-2009 14:18:09 // 10329
Ez a Mito és Milano is egy elb*szott matrioska sorozat tagja.
Tedi06-07-2009 14:02:48 // 10327
GT Ɨ|ѯ06-07-2009 14:00:46 // 10326
nagy duzzogva,azért elfogadnád ,nem?:-)
Kau06-07-2009 13:58:14 // 10325
Telefonos képek, ide vagy oda, ha annak idején a Brera elejéről látok telefonos képet, arra se tudnám azt mondani, hogy nem szép :)))
mesa06-07-2009 13:56:33 // 10324
Ilyen lámpát föl sem ragasztottam volna! Akkor inkább a MiToé, még külön gyártósor sem kellett volna, a logisztika is egyszerűbb, és nem kell külön helyet foglalni nekik a raktárban
WarbiRunner (Gyuri)06-07-2009 13:52:58 // 10323
Tökmindegy...szerintem is csúnya ez az orr és a "dögséghez" köze sincs. Gondolkodhattak volna egy kört még a formai megújuláson. A MiTo-t is képtelen vagyok megszokni. Semmi erőt sugárzó nincs benne, és semmi elegancia sem. Még mindíg nincs új Alfa amit megvennék ...
TarP06-07-2009 13:36:55 // 10322
No, mostmár bizots, hogy ki kell próbálnom ezt az új motort. Kíváncsi vagyok rá nagyon, meg érezni akarom, hogy távol áll-e tőlem a karakterisztika, vagy könnyen összahangolódok vele.
Bár már sokan mondták, hogy ha a V6TB az alap, akkor nagyon magasra tettem a lécet :)
Bár már sokan mondták, hogy ha a V6TB az alap, akkor nagyon magasra tettem a lécet :)
Satti06-07-2009 13:35:34 // 10321
Olyan csodaképek nem lesznek sztem.:-))
Somez06-07-2009 13:30:17 // 10319
Azért ítélkezünk a képek alapján, mert egyelőre csak ezek vannak nekünk. Ha majd kijönnek szebb képek, amin jobban tetszik a kocsi, akkor isteníteni fogjuk :D
Tedi06-07-2009 13:30:04 // 10318
meg sötétített lámpák nélkül :D
mesa06-07-2009 13:29:12 // 10317
Ez az látod! Dupla dörrentő nélkül ki sem hoztam volna ;)
NGC06-07-2009 13:28:21 // 10316
Nem értem, hogy néhány (lássuk be) szar minőségű kép alapján miért kell ilyen elhatárolódó ítéleteket mondani / írni, elvégre nem kell ahhoz sem Alfa, sem ilyen gülüszemű autó, hogy valami "butikos" legyen... beülnek ezek a 159- be és a korábbi "vadabb tekintetű" Alfákba is.
Azt se felejtsük el, hogy sokan vannak azok is, akiknek a 166 és a 156 sem tetszik már, mert már az sem igazi Alfa, mint pl.: 33...
Tény, hogy nem a legütősebb, és hogy elég furcsa hatása van, de magamból és a MiTo- ból kiindulva lehet, hogy ez is megtetszik egyszer, ha látom élőben. :)
Azt se felejtsük el, hogy sokan vannak azok is, akiknek a 166 és a 156 sem tetszik már, mert már az sem igazi Alfa, mint pl.: 33...
Tény, hogy nem a legütősebb, és hogy elég furcsa hatása van, de magamból és a MiTo- ból kiindulva lehet, hogy ez is megtetszik egyszer, ha látom élőben. :)
Somez06-07-2009 13:22:35 // 10315
A 166-ban pont ez a jellegtelen lámpa nem tetszik. Az egész autó egy nagy ragadozó, és szegényre rátettek egy pici fényszórót. Úgy néz ki, mint Tarzan kis pöccsel :D
Kau06-07-2009 13:17:42 // 10314
Grando06-07-2009 13:16:34 // 10313
Az első idézetben vhol nem stimmel az adás, nem értjük egymást.
A másodiknál vedd hozzá a körítést és az atmoszférát is. Ha nem hatott rád, akkor bizony kőből vagy. ;))
Na de! Végülis igazad van abban, hogy akinek nem teszik, az úgyis mehet a sunyiba, mert ilyen lesz, és passz. A MiTo-nak adtam egy esélyt, hogy hátha majd élőben elvarázsol. Hát nem tette. A Milano-tól már nem is várom el.
A másodiknál vedd hozzá a körítést és az atmoszférát is. Ha nem hatott rád, akkor bizony kőből vagy. ;))
Na de! Végülis igazad van abban, hogy akinek nem teszik, az úgyis mehet a sunyiba, mert ilyen lesz, és passz. A MiTo-nak adtam egy esélyt, hogy hátha majd élőben elvarázsol. Hát nem tette. A Milano-tól már nem is várom el.
Satti06-07-2009 13:09:03 // 10312
Az a veszélly nem fenyeget mostanában, hogy vegyek egy új autót, de amennyiben ezt megtehetném és persze vmi szép olasz gép kellene, akkor csakis egy Deltát vennék, mint már írtam is korábban, vagy inkább egy alig használt 2-3 éves újszerű Brera-t vagy 159-et, mint egy ilyen Milano-t.
GTPeti06-07-2009 13:06:40 // 10311
Egy biztos: a jobboldalira sem fogunk klasszikusként emlékezni. Nagyon remélem, hogy a Fiat Magyarország van annyira "kötelességtudó", hogy olvassák az Amoré-t és továbbítják a véleményünket az olaszoknak...
Satti06-07-2009 13:03:12 // 10310
Na, itt a lényeg, a bal oldali 166 tőkéletes, még ma is ütős, de ez az Alfa emblémával ellátott divattermék ez semmi.
GTPeti06-07-2009 12:56:10 // 10309
Tudja fene... Ebből az elsőrészből hiányzik valami: az agresszív tekintet. Márpedig EZ volt eddig (na jó, a MiTo-ig) az Alfa védjegy. Szép, szép, de finoman szólva nem egy nagy durranás.
mesa06-07-2009 12:53:39 // 10308
Nem kell a rizsa. Megvettek kilóra! :)) Nem lehet, hogy csinos (értsd: megborotválkozott) fiatal olasz hölgyek kísértek szálloda szobára, a Milano bemutató előtti este? :)))
Ferko06-07-2009 12:51:42 // 10307
Már várom, hogy a 159 és a Brera arcát mikor varrják át ilyen bambára az új idők és az egységesítés jegyében. :((
Meg mikor tesznek rájuk ilyen szépséges "egyedi" LED csíkot. Pfúúújjjjj.
Meg mikor tesznek rájuk ilyen szépséges "egyedi" LED csíkot. Pfúúújjjjj.
Tedi06-07-2009 12:48:13 // 10306
Naná, hogy kell a formai megújulás, de nem 2 évente, nem ilyen butikos irányba, és főleg nem visszafelé
Na pont ezt mondom, csak alátámasztottad azt, amit leírtam, köszi :)
Azt te is érzed, hogy a "régihez" szokottaknak ez nem bejövős.
Egy részüknek nem bejövős. Itt is van, akinek tetszik és ott a helyszínen is a legtöbb embernek bejött. És ne gyere azzal a dumával, hogy mindenkit elkábítottak a 8C-vel :P
Na pont ezt mondom, csak alátámasztottad azt, amit leírtam, köszi :)
Azt te is érzed, hogy a "régihez" szokottaknak ez nem bejövős.
Egy részüknek nem bejövős. Itt is van, akinek tetszik és ott a helyszínen is a legtöbb embernek bejött. És ne gyere azzal a dumával, hogy mindenkit elkábítottak a 8C-vel :P
count M06-07-2009 12:45:46 // 10305
Vszeg nekem ez fájt a legjobban, hogy a név ugyanaz, miközben ég és föld a kettő. :)
A V6TB-nek a létező legjobb helyen van a nyomaték- és lóerőcsúcsa: alapból elkrúzolgatsz vele, de ha kell odalépsz és megy. Ez meg... rögtön a padlón ott a nyomatékcsúcs, ami elméletben jól hangzik, de gyakorlatban szerintem felesleges; pörgetni meg nem érdemes, mert elfogy. Nemaz, jól megy, ezt nem vitatom. De ezt csak hármasban vagy felette tudod értelmesen kihasználni, az egyes-kettes szenvedés.
A V6TB-nek a létező legjobb helyen van a nyomaték- és lóerőcsúcsa: alapból elkrúzolgatsz vele, de ha kell odalépsz és megy. Ez meg... rögtön a padlón ott a nyomatékcsúcs, ami elméletben jól hangzik, de gyakorlatban szerintem felesleges; pörgetni meg nem érdemes, mert elfogy. Nemaz, jól megy, ezt nem vitatom. De ezt csak hármasban vagy felette tudod értelmesen kihasználni, az egyes-kettes szenvedés.
Grando06-07-2009 12:39:56 // 10304
Elhiszem, hogy neked nem úgy tűnt, ezek szerint jól csinálták. Lelkesek vagytok, és ez jó dolog. A gyár célja nem gonosz, ám fondorlatos. :DD ;)))
Naná, hogy kell a formai megújulás, de nem 2 évente, nem ilyen butikos irányba, és főleg nem visszafelé. Ezt a nagyszemű izét pl. a pözsó is nyomja már egy ideje. Nem mondom, sikeres forma, de a kérdés a célcsoport. Azt te is érzed, hogy a "régihez" szokottaknak ez nem bejövős. Ám ezek szerint nekik meg csinálnak hókuszpókuszt, meg "ez olyan, mint a 8C" dumát. Csak hát ez qrvára nem az, ráadásul a visszacsatolás nélkül még a sportosság, mint dizájn-alapérték is összerogy, mint egy kártyavár.
Aki nem ismeri a 8C-t - márpedig az emberek döntő többsége azt sem tudja, hogy eszik-e vagy isszák -, annak ez a forma sokmindent sugall majd, csak nem sportosságot és vagányságot. Exkluzivitást meg pláne nem, bár a magyarországi eladások miatt kétségtelenül ritka lesz. A régi Alfásoknak meg marad a tudat, hogy "dehát ez olyan, mint a 8C" (meg mint az F1 champion matrinya egy 1.1-es retyóklión). :DD
Már várom, hogy a 159 és a Brera arcát mikor varrják át ilyen bambára az új idők és az egységesítés jegyében. :((
Naná, hogy kell a formai megújulás, de nem 2 évente, nem ilyen butikos irányba, és főleg nem visszafelé. Ezt a nagyszemű izét pl. a pözsó is nyomja már egy ideje. Nem mondom, sikeres forma, de a kérdés a célcsoport. Azt te is érzed, hogy a "régihez" szokottaknak ez nem bejövős. Ám ezek szerint nekik meg csinálnak hókuszpókuszt, meg "ez olyan, mint a 8C" dumát. Csak hát ez qrvára nem az, ráadásul a visszacsatolás nélkül még a sportosság, mint dizájn-alapérték is összerogy, mint egy kártyavár.
Aki nem ismeri a 8C-t - márpedig az emberek döntő többsége azt sem tudja, hogy eszik-e vagy isszák -, annak ez a forma sokmindent sugall majd, csak nem sportosságot és vagányságot. Exkluzivitást meg pláne nem, bár a magyarországi eladások miatt kétségtelenül ritka lesz. A régi Alfásoknak meg marad a tudat, hogy "dehát ez olyan, mint a 8C" (meg mint az F1 champion matrinya egy 1.1-es retyóklión). :DD
Már várom, hogy a 159 és a Brera arcát mikor varrják át ilyen bambára az új idők és az egységesítés jegyében. :((
Tedi06-07-2009 12:38:53 // 10303
Most megmondom, hogy csak rontani fog a helyzeten :D
koz06-07-2009 12:34:17 // 10302
uhh, tényleg... kéne csinálni valami békés tüntetést, hogy az Alfákra ne kelljen előre.
TarP06-07-2009 12:33:15 // 10301
Én még nem vezettem, de nagyon érdekel, így fogom.
A V6TB-hez képest is dieseles? :)
A V6TB-hez képest is dieseles? :)
Kau06-07-2009 12:31:39 // 10300
Ezen is "jól fog mutatni" a nagy, magyar rendszám...
koz06-07-2009 12:28:55 // 10299
Somez06-07-2009 12:20:53 // 10297
Dehogyis. Kikötözünk egy Milano orrára, hátha attól szebb lesz :D
count M06-07-2009 12:19:42 // 10296
Azért mert ez papíron - pontosabban most csak képernyőn :) - van. Elméletben a 1750 is nagyon klassznak nézett ki, gyakorlatban én meg nem szerettem. Tévedhetek is meg minden, csak annyi hogy nekem nem jött be. Minek csináltak dízeles karakterisztikájú benzines motort? Hogy pont ugyanazt tudja, kétszeres fogyasztás mellett? Szóval szerintem értelmetlen...
Valóban, ez a paletta jónak tűnik, és a MultiAirekben azért bízom. Tudod hogy van a reménnyel meg hal állával. :)
Valóban, ez a paletta jónak tűnik, és a MultiAirekben azért bízom. Tudod hogy van a reménnyel meg hal állával. :)
koz06-07-2009 12:17:19 // 10295
Ha legközelebb arra jártok, egy olyan wacom monitort lopjatok már nekem lécci
Tedi06-07-2009 12:10:35 // 10293
Berakunk egy zsákba és elásunk :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
520
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?