Forum >> A jövő Alfái

Tedi06-07-2009 10:36:52 // 10251
Viszonyítás kérdésre, hogy mi a kommersz. A 8C-hez képest a MiTó is és a Milano is az. Márpedig mindkét autó a 8C-ből "táplálkozik", szóval fel lehet őket fogni úgy, mint egy kommersz 8C-t. vagy mondjuk inkább úgy, hogy felhigított.

Hogy megbízható lesz-e vagy sem, azt majd az idő eldönti.

Egyébként jelentkeznék, mint olyan ember, aki először lefikázta a 156-ot :DD Elsőre nagyon nem jött be, aztán úgy jártam, mint Mesa a Mitóval :DD
Tedi06-07-2009 10:30:18 // 10250
Na, ezt írtad a MiTóra is. Beszélgessünk majd a magyarországi premier után is ;)))
bilon06-07-2009 10:30:08 // 10249
nem értek egyet. ill. mi a kommersz?
az alfának ütős és megbízható autót kell csinálni.
olyat ami egyből bejön, és feltétel nélkül szép.
persze a szépség relatív, de...pl a 156-ra senki nem mondta, hogy nem szép. :)

én a mindig a focus 1-et hozom fel példának. csináltak egy merész, de szép formát, és megbízható lett...legalábbis a marketing terén...azóta a ford az átlagembernek a megbízható jó autó...de lehet csak az én környezetem ilyen :)
147Smz06-07-2009 10:21:18 // 10248
Remélem igazad lesz.

A LED egyébként nekem bejön, a Lancián is.
Tedi06-07-2009 10:17:33 // 10247
Ott a pont. Sajnos Alfáéknak most olyan autót kell csinálni, ami kicsit kommersz ugyan, de Alfa. A szépség meg relatív ugyebár...
NGC06-07-2009 10:15:24 // 10246
oké! :)
bilon06-07-2009 10:13:22 // 10245
nem kell lökni...:))))
Tedi06-07-2009 10:12:00 // 10244
Nem is értem, hogy Teddyék hogy tudtak erről ódákat zengeni.

Úgy, hogy mi nem egy előszériás darabot láttunk legalja fényezéssel és mobiltelefonnal készült képekkel :) Még vákicsit szerintem. Ezek a képek tényleg csak arra jók, hogy a forma nagyobb részeit lásd, szerinted miért pont fehér színű? :)

A LED-es dologra: az Alfát utáljuk azért, mert koppintott, a Lanciát meg nem? Hogy is van ez?
NGC06-07-2009 10:05:01 // 10243
ha löklek, mégjobban beleesel? :))
kb az lesz ezzel is, mint a MiTo- val... megy a fujjolás, aztán ahogy jönnek a tesztvezetések, úgy jönnek majd a pozitív vélemények is. :)
147Smz06-07-2009 09:48:20 // 10242
Igen, de a BMW azért nyereséges, mert így gondolkoznak. De persze egyet értek veled abban, hogy a tömegeknek szánt autót többen veszik. A Subaru is pont emiatt csinálta meg ilyen rondára a mostani Imprezát :-(
bilon06-07-2009 09:43:55 // 10241
szerintem szép
tény, hogy a bravo nagyon benne van, de az is szép...
de ez szebb...nekem kéne...
jobban mint a faceliftes 147...abból is a facelift előtti volt szép...

de tény, hogy nem az elsőre ütős autó, nem egy 156 amibe egyből beleestem...ebbe csak másodjára...de ahogy nézem a fotókat egyre jobban....
SD06-07-2009 09:42:42 // 10240
A hátulja kicsit folcvágenes:P :)

Szerintem ezek mobiltelefonos képek:) Nem gondolom hogy hivatalosak:D
Tibe06-07-2009 09:41:08 // 10239
1 dolgot elfelejtesz, az Alfa az életbenmaradásért küzd, a Bmw pedig nyereséges.
147Smz06-07-2009 09:37:09 // 10238
Tehát akkor jól látom a helyzetet. Elég szomorú, hogy ennyire leolcsósodott a Lancia márkanév.

Egyébként az Alfa Romeónál ott szúrják el, hogy megosztják a népet. Eddig azt hittem, hogy csak a Seat próbál széleskörű tömegeknek "tucatsportautót" csinálni, de most nagyon úgy látom, hogy az Alfa is. Ezzel szemben a BMW mit csinál? Ellentmondást nem tűrően gyors autókat, kőkemény motorokat, Porschékat alázó autókat. Nem próbálnak meg a Suzuki Swift tulajoknak is occsó BMW-t gyártani, mert ezzel a saját arculatukat rombolnák le. Egy BMW a legtöbb ember szemében nagy, szép, erős és megbízható. Egy Alfa eddig szép, gyors, nem megbízható volt az emberek szemében. Mostantól meg már tucattermék is lesz :-(
Tibe06-07-2009 09:36:53 // 10237
Miért mi a baj ezzel a mocival? Azon kívül hogy kicsit dízeles lett a karakterisztikája :)
Bati06-07-2009 09:35:58 // 10236
azt egyébként jo lenne megtudni hogy az 1.8 TBi 200Le miben külömbözika 230-240Le változattol ha mázlink van és 1x azért már lehetne csak szoftveres lessz a dolog
de nagyon nem bizok ebben, de hátha mert ha igen akkor Brera/159 felkerül a nagyon megkivánt tipusok közé

vagy ha harveres a difi akkor is max 1 turbo cserével mgenönek a loerök
Satti06-07-2009 09:29:43 // 10235
Az teljesen egyértelmű, hogy a Deltát kellene megvenni.
count M06-07-2009 09:29:05 // 10234
A TBi még nem MultiAir. Ha jól tudom (és remélem nem égek be :) ), nem nagyon fogják ezt használni más modellekben. Szóval ezzel csak megpróbáltak rájátszani egy legendára (1750), de a végeredmény egy zsákutca... megint csak azt tudom mondani, hogy sajnos.
Satti06-07-2009 09:28:50 // 10233
Annyi bántó sztem nincs benne, mint a MiTo, Milano-ban.:-)
Ferko06-07-2009 09:28:06 // 10232
Mint pl a Forma 1 topicban is:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
147Smz06-07-2009 09:27:44 // 10231
Igen, de BMW-zni egy Alfa fórumban nem szép dolog :-)
Meg TarP sem gondolta véresen komolyan szerintem amit írt.
TarP06-07-2009 09:27:10 // 10230
Az 1-es BMW-ben azér' van némi bántó :)
147Smz06-07-2009 09:26:29 // 10229
Én azt nem értem, hogy a Delta 1.4 155 le majdnem ugyanannyiba kerül, mint a Mi.To. Holott sokkal szebb, egy kategóriával nagyobb és amennyire a fotók alapján lejön, a beltere is jobb minőségű. Ha lenne 5-6 misim, könnyen lehet, hogy a Deltát vásárolnám...
count M06-07-2009 09:26:28 // 10228
Majd meglátjuk. :)
TarP06-07-2009 09:26:07 // 10227
Tényleg, az 1.8TBi-ben már MultiAir van?

Vagy a 200 lovas még nem azt használja, a 235 lovas fogja először?
Satti06-07-2009 09:25:18 // 10226
Nehogy már bocsánatot kérj bárkitól is.:-)) Bárki elmpndhatja a véleményét egy topicban, főleg, ha abban nincs semmi bántó!
count M06-07-2009 09:23:06 // 10225
Khm, izé, szerintem a TBi felejtős... csak egy picivel jobb mint a JTS-ek. Sajnos ez van.
147Smz06-07-2009 09:22:19 // 10224
Sorry, de ezek alapján a fotók alapján most így gondolom.

Count-m: Remélem igazad van, és a legtöbben élőben szeretni fogjuk majd a Milanót.
Satti06-07-2009 09:21:11 // 10223
Ami nem tetszik, azt nem kell megszokni, olyat ami nem fog meg elsőre, azt nem veszi meg az ember normális esetben, kivéve, ha teljesen elvakult, vagy sznob!
Ezt nem kell magyarázni, szépíteni sztem, egyszerűen ronda lett, rossz az új irányvonal az Alfánál, a régi vevőkört nagy valószínűséggel elvesztik így, aki maradni akar az olasz gépeknél, tényleg inkább Lancia Deltát vagy Fiat Bravot fog venni, emrt azok lényegsen szebbek, főleg a Delta.
Bagee06-07-2009 09:20:56 // 10222
Belül az a rádió rész nem gyün be..... nem tom ti hogy vagytok vele olyan renault szaga van :D
TarP06-07-2009 09:20:28 // 10221
Breráról jut eszembe, jött velem szemben egy fekete kb egy hete.
Hát őszintén, ennél szebb-agresszívabb-férfiasabb megjelenést ma nehéz találni.

És nem úgy férfias, mint egy G Merci-disznókergető, hanem kifinomultan. Most, hogy van benne 1.8T, egész jó autó lett :) (A 2.2JTS nekem nem volt szimpi)
TarP06-07-2009 09:17:06 // 10219
Ne-baz-má-baze! 1-es micsoda??? Ki vagy tiltva innen 1 órára!
count M06-07-2009 09:17:02 // 10218
Azt se mondtam hogy ez jó dolog lenne, mert nem, nem az.

Én pl. hetekig köpködtem a Brerát anno, mert fotókon nem tetszett. Képeken most sem tetszik (szerintem nem fotózható a forma, max. részleteiben), élőben viszont nagyon is bejön.

Szóval csak annyi, hogy szerintem várjátok meg, míg láthatjátok élőben is...
Satti06-07-2009 09:14:54 // 10217
Ezt a hsz-t elmentem.:-))
147Smz06-07-2009 09:13:33 // 10216
Igazad van. Nekem a MiTo a kezdetektől fogva tetszett. Ez nem jön be, és ha élőben sem jön be, akkor felejtős a cucc. Egyébként nekem az 1-es BMW külsőre sokkal jobban bejön ennél...

Azt sem értem, hogy a 159-ben megismert csőlámpás fényszórókat miért nem viszik tovább. A mostani faceliftes 147-ben is hasonló van, és nagyon jól néz ki. A 159-es fényszórói pedig szerintem mindennél szebbek.
Bati06-07-2009 09:09:55 // 10215
ez kiakaszt "MEGSZOKNI"
tegyük ezt be életképbe

bemegy az ember a ALFA szalonba mert kocsit akar venni
meglátja ezt a autot de nem teszik neki elsöre,akkor mit mond neki az elado??
jöjjön vissza fél év mulva ha már megszokta ?? addig meg járjon BKV val
nem, mire megszokná és esetleg megteszene addigra a "szokás" nélkül már régen vett valami mást aztán késöbb meg szarik a megszokando látványu MILANOra
ha valaki megteheti hogy kocsit vesz az nem akar 1 hetet sem várni nem hogy "szokni" a látványt esetleg honapokig

ha ez az üzlet politika hogy arra a pár szerencsétlen magunkfajtára gondolnak hogy majd megszokják és veszik
akkor meg miért nem csinálnak olyat ami nekünk kellene
figura 155 2.5 TD06-07-2009 08:56:28 // 10214
Hááát ez első látásra olyan LEGO-autó,mint a mostani összes többi,...sajnos.
TarP06-07-2009 08:54:10 // 10213
Hát igen, azt nem könnyű "buzie"-mentesre:) tervezni, mármint a LED-soros megoldást.
count M06-07-2009 08:50:33 // 10212
Látni kell élőben, hidd el. Az összekép rendben van. De azt mi is elmondtuk hogy az első lámpákat szokni kell...
Ferko06-07-2009 08:42:11 // 10211
lED = LED
Ferko06-07-2009 08:41:40 // 10210
VAn akinek nejön a MiTo is. Izlések és pofonok. Ez ilyen:-)
147Smz06-07-2009 08:40:31 // 10209
Igen, de ők is ezt látták és nem hiszem el, hogy ennyire különbözik az ízlésünk.
Vagy legalábbis nem akarom elhinni :-)
Ferko06-07-2009 08:40:17 // 10208
NA várj. A lED-es helyzetjelző csíkról volt szó, nem a LED-es lámpákról. A lámpa oké, mert kivilágítja a fél országot sötétben.:-DD De ez a helyzetjelző csík ez gusztustalan. Az ódikon is elépg randa, főleg ami hullámzik.
Ferko06-07-2009 08:38:50 // 10207
MaJd lejebb megy az ára. Ezt diktálja a piac:-DDD
Teddyék meg csak azt írták, amit hallottak/láttak. MEg tudod hogy van ez? kinek a pap, kinek a papné.........nekem személy szerint a lányuk.:-DDD
TarP06-07-2009 08:36:15 // 10206
Techniaki oldalról a LED-nek az a nagy előnye, hogy elvileg végtelen élettartalmú, nincs bekapcsolási-felizzási problémája, nem árt naki a hő, a rázkódás, és kisebb a fogyasztása, mint a hagyományos izzótípusoknak, tehát ezt 'kötelező' használni, függetkenül attól, hogy ki alkalmazta először.
147Smz06-07-2009 08:34:09 // 10205
A beltér egyébként tetszik, de a többi. Nem is értem, hogy Teddyék hogy tudtak erről ódákat zengeni. Abban reménykedem, hogy tényleg annyira szarok a fotók, hogy élőben sokkal jobba a kocsi. Bár nem mintha a jövőben erre vagy egy 5 milliós MiTo-ra lesz pénzem, úgyhogy feleslegesen háborgok :-)
Ferko06-07-2009 08:30:08 // 10204
És a nagyszerű ledes helyezetjelzőket se hagyd ki.
Eddig az Alfát koppintoták mások. Most meg az Alfa koppint másról; ráadásul ilyen hülyeséget, ami még ronda is. Az ódikon sem tetszik, nemhogy ezen a túlméretezett MiTo-n.
147Smz06-07-2009 08:28:02 // 10203
Basszus! Elsőre nem tetszik. Nem rossz, de nem ájulok el tőle. A MiTo-nál elsőre is úgy éreztem, hogy kell az autó. Ennél egy elcseszett Seat Ibizát látok Audi hátsólámpákkal és Bravo felnikkel.

Lehet, hogy élőben majd megtetszik, meg egy sportcsomagos változat küszöb spoilerekkel sokkal jobb lesz, de ez így egyelőre nem jön be :-(
TarP06-07-2009 08:26:52 // 10202
Hali, én is nézegettem az újdonságokat, MultiAir, Milano.

A MultiAir-nak örülök, mert már régen "feltaláltam" és mint minden olyan dolog, amit kiötlök, előbb utóbb valósággá válik, csak nem általam :) Szóval ez a MultiAir szelepvezérlés jobb, mint a VANOS(BMW), vagy a VVTI (Amit remélem mindenki tud, hogy a Lancia találta fel, nehogy véletlenül egy japán gyártó neve jusson eszetekbe!!!).
Szóval nagy plusz pont a kifejlesztőnek!

A Milanoról a legelső pilantásra az jött le, hogy nagyon jó lesz a légellenállása. Alig-alig bontja meg valami az elején a levegő útját. A második viszont az, hogy nem egy kedvcsináló anyag, az biztos, tehát a fotós megérdemelne egy pofánvágást, mert a DévóMatyizzról megjelent első fotók is sokkal szebbek és meggyőzőek. Lássuk ezt élőben, vagy legalább normális Alfa sajtófotókon, mert ebből szerintem messzemenőt nem lehet levonni.

Az Alfa helyében én elég gyorsan kiadnám az első notrmális anyagot az autóról, mielőtt az ilyen "belopózós" képek elrontják a bemutatót, mert az arányai rendben vannak a kocsinak, és nem hiszem, hogy az 1.8T-nek is gatyi műanyaglapok fedik mejd el a turbólevegőhűtő bemenetét...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.