Ha jól tudom a Q4 Torsen-diffis. Ez még mindig a legjobb rendszer. Nem véletlen, hogy pl az Audinál is a komolyabb gépekben Torsen van, míg mondjuk a Skoda 4x4 Haldex-kuplungot használ.
Szóval a válasz: tudja.:)
A mostanában divatba jött elektronikus kütyümütyüktől nem vagyok elájulva. Ha valamit jól meg lehet oldani mechanikusan akkor nekem nem nagyon kell elektronika.
Forum >> A jövő Alfái
zolee14528-10-2007 10:36:02 // 5542
Zool28-10-2007 10:13:48 // 5541
Ezt most mindenki úgy írja le, mintha a hátsókerekes autó felsőbbrendű lenne az elsőkerekesnél. Elég sok kretén béemvést láttam már bénázni ahhoz, hogy belássam, akkora szükségem nem lenne hátsókerekes autóra. Valahol a Brera/spidertől kezdve lenne szükség hátsókerekes alfára, jelenleg anyiban tér el a paletta, hogy most a Brera helyett a 8c nél kezdődik. Volvo Audi Saab remekül elvan hátsóhajtás nélkül, az erősebb motorokhoz négykerékkel párosítva. Ha a q4 tudja azt, amit az ódi 4kerekese, akkor nem lesz akkora szükség hátsó kerékhajtásra...
(Amit olvastam még többet is tud, mint az ódi, mert a q4 hajtás hátsó kereket jobban hangsúlyozza, de erre kiváncsi lennék azoktól, akik vezették is a q4et )...
(Amit olvastam még többet is tud, mint az ódi, mert a q4 hajtás hátsó kereket jobban hangsúlyozza, de erre kiváncsi lennék azoktól, akik vezették is a q4et )...
kesa27-10-2007 18:59:42 // 5540
A kulcs szerintem az, hogy a motor főtengelye menetirányban, vagy keresztben van.
Jelenlegi Alfákban keresztben van, viszont a hátsó hajtásnak a hosszanti elrendezés a kedvezőbb. A motort meg csak úgy nem lehet forgatni...
Jelenlegi Alfákban keresztben van, viszont a hátsó hajtásnak a hosszanti elrendezés a kedvezőbb. A motort meg csak úgy nem lehet forgatni...
GEORGE27-10-2007 17:47:45 // 5539
Szerintem itt kisebb a hátsó hajtás mivel elöl is hajt, ha csak hátsókerekes lenne jó pár dolognak kéne változnia....
Tommi27-10-2007 17:37:57 // 5538
Tudom, ezért mondtam :) Megfordítva: ha egy padlólemez alkalmas AWD-hez, kis módosítással nem lenne egyszerűbb RWD-t csinálni arra, mint egy tökúj padlólemezt kifejleszteni? :)
GEORGE27-10-2007 17:28:39 // 5537
Ennyire azért nem egyszerű a dolog :-)))))
Tommi27-10-2007 16:22:31 // 5536
Lehet én vagyok szőke, de eszembe jutott valami: ha már a 159 alatt van összkerék, nem lehetne azt megcsinálni, hogy kiiktatják az első kerék hajtását és akkor az hátsókerekes lesz? :)))
Most mindjárt jön majd Wickey, Robi meg a többiek és elmagyarázzák, hogy faxságot beszélek :) És gondolom ha megoldható lenne, Alfáék már megcsinálták volna :)
Most mindjárt jön majd Wickey, Robi meg a többiek és elmagyarázzák, hogy faxságot beszélek :) És gondolom ha megoldható lenne, Alfáék már megcsinálták volna :)
GEORGE27-10-2007 15:43:20 // 5535
A Clubon belül meg volt ez hírdetve.
Atesz198727-10-2007 15:28:25 // 5534
Hát nem kis élmény lehetett. :) Gondolom sajnálod, hogy nem készíthettél néhány fotót emlékbe. :) Jah, és kivel kell jóban lenni, hogy ilyen élményben lehessen része az embernek? :)
GEORGE27-10-2007 15:24:42 // 5533
Ja és még annyit, hogy elmondhatom magamról, hogy voltam ott is! :-)
GEORGE27-10-2007 15:22:36 // 5532
Szerinted mutattak nekünk olyan infót amit ki tudnánk szivárogtatni, és az értékelhető lenne?
Fogtam -(tunk) a kezembe a Juniort vagy a 149-et ki tudja melyik volt.
Láttam -(tunk) 3 műszerfalat ami a következő Alfákban lesznek.
Új felniket, üléseket illetve az ülések készitését is megnézhettük..
Az új színeket is mutatták..és még pár apróságokat....
De ezekről ugysem tudok szóban olyan hitelesen nyilatkozni, hogy te akár el is tudd kébzelni hogy mit láttunk.
Szóval nagy élmény volt látni azt amit láttunk, de arra kinosan vigyáztak hogy ettől komolyabb dologt ne lássunk.
Aztán még látunk sok régebbi Alfa makettokat azokat amikből annak idején megformálták öket 145-146-155- 75- 164-156- 166 ezeknek a színes makettjeit amiken a színeket tesztelték....stb stb..
Voltunk a hűtőrács készitő mühelyben ahol egy szaki saját kezüleg alkotja meg a hűtőrácsokat fémből, lekromozza, stb stb szóval ahogy Ő elképzeli úgy alkotja meg, aztán az alapján leöntik műanyagból és utána az kerül az autókra. ott pl fogtam a 145 146 eredeti rácsát. és még pár ilyen dologt megszemlélhettünk. Ez is jó volt legalább annyira mikor valami újjat mutattak.
Mondjuk én rutinosan az ajtók résein "kukucskáltam" ha tehettem. Egy fa alfát láttam amin dologztak a szakik ill annak egy részletét ami a résen látszodott.
Aztán meg mutatták a 8C cabrio és csukot verzióját. A Kamal 1:1-es gipsz modeljét ami ugyan úgy van fényezve mint egy valódi autó, de ezeket már láthatta nagy közönség autó bemutatókon.
Ahol a 8C-ket mutatta ott állt még 3 db gép amik le voltak takarva vörös lepellel, az egyik 100% hogy a Kamal volt amérte alapján és töle két kisebb Alfa....szerintem az a 3db modell volt ami most előnek fog kijönni......
Fogtam -(tunk) a kezembe a Juniort vagy a 149-et ki tudja melyik volt.
Láttam -(tunk) 3 műszerfalat ami a következő Alfákban lesznek.
Új felniket, üléseket illetve az ülések készitését is megnézhettük..
Az új színeket is mutatták..és még pár apróságokat....
De ezekről ugysem tudok szóban olyan hitelesen nyilatkozni, hogy te akár el is tudd kébzelni hogy mit láttunk.
Szóval nagy élmény volt látni azt amit láttunk, de arra kinosan vigyáztak hogy ettől komolyabb dologt ne lássunk.
Aztán még látunk sok régebbi Alfa makettokat azokat amikből annak idején megformálták öket 145-146-155- 75- 164-156- 166 ezeknek a színes makettjeit amiken a színeket tesztelték....stb stb..
Voltunk a hűtőrács készitő mühelyben ahol egy szaki saját kezüleg alkotja meg a hűtőrácsokat fémből, lekromozza, stb stb szóval ahogy Ő elképzeli úgy alkotja meg, aztán az alapján leöntik műanyagból és utána az kerül az autókra. ott pl fogtam a 145 146 eredeti rácsát. és még pár ilyen dologt megszemlélhettünk. Ez is jó volt legalább annyira mikor valami újjat mutattak.
Mondjuk én rutinosan az ajtók résein "kukucskáltam" ha tehettem. Egy fa alfát láttam amin dologztak a szakik ill annak egy részletét ami a résen látszodott.
Aztán meg mutatták a 8C cabrio és csukot verzióját. A Kamal 1:1-es gipsz modeljét ami ugyan úgy van fényezve mint egy valódi autó, de ezeket már láthatta nagy közönség autó bemutatókon.
Ahol a 8C-ket mutatta ott állt még 3 db gép amik le voltak takarva vörös lepellel, az egyik 100% hogy a Kamal volt amérte alapján és töle két kisebb Alfa....szerintem az a 3db modell volt ami most előnek fog kijönni......
Wickey27-10-2007 15:02:52 // 5531
1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9
Legalább tanuld meg a V12 firing ordert rendesen mielőtt számolsz :DDD
Legalább tanuld meg a V12 firing ordert rendesen mielőtt számolsz :DDD
Atesz198727-10-2007 14:18:28 // 5530
Amúgy, lenne valami következménye rád nézve, ha kiszivárogtatnál néhány infót GEORGE?
Zsolesz27-10-2007 13:51:57 // 5529
Ez elég diszkrét és egyáltalán nem feltünő. Meg kell próbálni :))
GEORGE27-10-2007 13:03:39 // 5528
Majd személyesen .-)) :-DD
Satti27-10-2007 13:02:55 // 5527
1.2.3,4.5.6............
GEORGE27-10-2007 12:40:31 // 5526
Ezért még számolunk Koma :-)))))
GEORGE27-10-2007 12:39:56 // 5525
Éreztem a gerincemben ,hogy ebből még bajom lehet .-DDDD
Satti27-10-2007 12:01:48 // 5524
Az a baj, hogy neki sztem rövidtávú a memóriája, és így nem emlékezhet semmire!:-))
zolee14527-10-2007 11:05:55 // 5522
Megoldás? Verjük meg George cartársat?:DDD Kínvallatás? Igazság-szérum?:D
zolee14527-10-2007 11:02:49 // 5521
Nem vágod.:) Azért tesztelnek, mert az utolsó simításokat végzik az autón. Ez több hónap is lehet. Tartós tesztek, a fene tudja hány ezer km-ről beszélünk. Előjöhetnek hibák ami miatt bizonyos dolgokat át kell tervezni.
Elhiszem, hogy van sok új típus, nem ez a kérdés. Ha készen lennének (értsd: az összes menet közben előjött hibát kijavították, és szériaérettnek nyilvánították) akkor már a szalonokban lennének.
Az első kereklámpás E mergáról olvastam, hogy elvitték valami sivatagi tesztre (persze nem egyet), és jósok teszt km után küldtek a gyárba egy hibalistát. Nem akarok hazudni, de valami 2-300 javítandó tétel volt a listán. Ezek akár olyan dolgok is lehetnek, hogy ha 40 fokban sokat mégy jobbra akkor a baloldali bizgemüzgentyű nyikeg... ezek a tervezésnél nem jönnek elő, csak a teszteken.:)
Elhiszem, hogy van sok új típus, nem ez a kérdés. Ha készen lennének (értsd: az összes menet közben előjött hibát kijavították, és szériaérettnek nyilvánították) akkor már a szalonokban lennének.
Az első kereklámpás E mergáról olvastam, hogy elvitték valami sivatagi tesztre (persze nem egyet), és jósok teszt km után küldtek a gyárba egy hibalistát. Nem akarok hazudni, de valami 2-300 javítandó tétel volt a listán. Ezek akár olyan dolgok is lehetnek, hogy ha 40 fokban sokat mégy jobbra akkor a baloldali bizgemüzgentyű nyikeg... ezek a tervezésnél nem jönnek elő, csak a teszteken.:)
Barni14726-10-2007 18:55:47 // 5519
Tibe25-10-2007 23:05:14 // 5518
LoL A rózsaszín párduc is Alfával jár :))))
Selmak25-10-2007 21:56:03 // 5516
Halesz25-10-2007 21:50:20 // 5515
:)))))))))))))))))))))))))) és egy Rózsaszín Párducos 8C? :)
GEORGE25-10-2007 14:42:08 // 5514
Akkor ezt megdumáltuk :-)))
GEORGE25-10-2007 14:40:42 // 5513
Ez a félre hajlás ismert jelenség itt nálunk is!!!
Zool25-10-2007 14:35:23 // 5512
Nem a 159é lehetetlen, hanem a 3asé. Ezek után eburolt az agyam, amikor a TIff Needle a Fifth Gearben azzal jött, hogy jó jó ez a 159, de tökéletesen elcseszték a váltóját, és ő marad a jól összerakott bímmernél. Na ez akasztotta nálam ki a biztosítékot. Ilyet szerintem az mondana, aki vezett alfákat, de még 159est nem. Nem a 159esé a piac legjobb váltója, de mérfölekkel jobb, mint pl a 147é, és SEMMIVEL sem rosszabb, mint a 3asé vagy a legtöbb konkurensé. A 3asnál pl nincs gyűrűvel elválasztva a rükverc, hanem izomból kellene betenni. a nem simered, sosem fogod rajta megtalálni. A fifth geares 159es tesztet arra írtam példának, hogy a mesa által emlegettett szakújságírók finoman szólva gusztustalanul félrehajlóak tudnak lenni...
mesa25-10-2007 13:06:50 // 5511
Nekem nem számít!
Ahogy a fiam szokta mondani miközben nyomja a szememet "Van neked úgyis másik!" :DDD
Ahogy a fiam szokta mondani miközben nyomja a szememet "Van neked úgyis másik!" :DDD
GEORGE25-10-2007 13:02:53 // 5510
Ha lesz legközelebbazt elintézhetem hogy te is ott legyél, na persze csak a mütét után :-DDD
GEORGE25-10-2007 13:02:12 // 5509
Komoly és hosszú szervezés árán jutottunk el oda. Szerintem nem mostanában lesz rá még1szer lehetőség...
mesa25-10-2007 13:01:38 // 5508
Legközelebb aki megy, áldozza a közös ügyért az egyik szemgolyóját! A helyére mehet a webkamera :)))
GEORGE25-10-2007 13:01:03 // 5507
ha élőben ott lettél volna másként gondolnád .-)
mesa25-10-2007 13:00:02 // 5506
akkor Walt Disney-s Bburago széria lehetett :)))))
iAntenna25-10-2007 12:59:56 // 5505
nekem is ez jutott eszembe :D
GEORGE25-10-2007 12:59:32 // 5504
Be kell szerezni ceruzába lévő kamerát vagy a szemüvegszárába lévőt :-))))
count M25-10-2007 12:58:37 // 5503
Tökre elhiszem ám! Csak sajnálom, hogy nem voltatok felszereve mini kémkamerákkal. :)))
GEORGE25-10-2007 12:57:33 // 5502
Mint lelkes modell gyüjtő azt mondom, hogy az 1:18-tól nagyobbak voltak a modellek. :-)
Mindegyiket nem nézhettük meg úgy hogy kézbe adták. Amit kézbe adtak a a 149-es vagy a Junior volt.....
Mindegyiket nem nézhettük meg úgy hogy kézbe adták. Amit kézbe adtak a a 149-es vagy a Junior volt.....
GEORGE25-10-2007 12:55:54 // 5501
Tény és való hogy szinte a karórákat is elkobozták belépéskor! és mindig hajtogatták amit itt látunk ne adjuk tovább!
Lehet hogy a fele kamú volt de nagyon olyannak tünt hogy minden lépésünk elött megnézték hova lépünk, és mindig Ők néztek be mindenhová elsőnek. Volt ahova abszollut nem mehettünk be.
Végül is még is csak a tervező és fejlesztő részlegen voltunk, ahol az új autók születnek meg!
Lehet hogy a fele kamú volt de nagyon olyannak tünt hogy minden lépésünk elött megnézték hova lépünk, és mindig Ők néztek be mindenhová elsőnek. Volt ahova abszollut nem mehettünk be.
Végül is még is csak a tervező és fejlesztő részlegen voltunk, ahol az új autók születnek meg!
Satti25-10-2007 12:54:33 // 5500
Az előfordulhat, volt egy kis kandi kamerás buli!:-))
mesa25-10-2007 12:52:23 // 5499
Szerintem becsaptak.
kezetekbe nyomtak pár 1/24-es modellt sálba tekerve és közben ipari kameráról röhögtek, mennyire hüledeztek a "sosem látott új modellek" kézhez vétele kapcsán :DDD
kezetekbe nyomtak pár 1/24-es modellt sálba tekerve és közben ipari kameráról röhögtek, mennyire hüledeztek a "sosem látott új modellek" kézhez vétele kapcsán :DDD
count M25-10-2007 12:52:15 // 5498
De ők se mondanak semmit! :)
Satti25-10-2007 12:49:12 // 5497
Az élet nem egy habostorta!:-))
GEORGE25-10-2007 12:46:41 // 5496
Azért még rajtam kivül más is látta fogta :-)
Ferko25-10-2007 12:35:08 // 5495
Srácok!
Komolyan mondom élvezet olvasni, ahogyan szívjátok egymás vérét! :-))))
Ennyi veszekedést egy topic sem tud produkálni. Azért kezdtem el olvasni ezt, hogy hátha ragad rám valami tudomány, de már egyre jobban érdekel az is, hogy melyik nap hogy fikázzátok egymást! :-)
Komolyan mondom élvezet olvasni, ahogyan szívjátok egymás vérét! :-))))
Ennyi veszekedést egy topic sem tud produkálni. Azért kezdtem el olvasni ezt, hogy hátha ragad rám valami tudomány, de már egyre jobban érdekel az is, hogy melyik nap hogy fikázzátok egymást! :-)
mesa25-10-2007 12:21:04 // 5494
count M25-10-2007 12:19:46 // 5493
Az a baj, hogy teljes "uborkaszezon" van, semmi hiteleset nem tudunk a jövőbeni Alfákról... csak GEORGE fogdosott valami modelleket, de szerintem vérrel írattak alá vele egy titoktartási szerződést, mert semmit nem árul el, csak célozgat. ;)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
455
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?