Forum >> A jövő Alfái
Tedi23-10-2007 12:39:08 // 5442
A Brerán két fokkal jbban mutatna, mert nem kell akkora tetőívet befognia. Mmint kicsi a beltér, nem úgy, mint a GT-nél
Halesz23-10-2007 12:38:02 // 5441
Igen, szerintem jól állna neki. A Brerának is.
Tedi23-10-2007 12:36:24 // 5439
Szerintem meg azért írtad be, mert a Megánál tetszett ez a megoldás és viszont akarod látni az Alfán :))
Halesz23-10-2007 12:34:14 // 5438
Csak kíváncsi voltam online vagy-e :)
Tedi23-10-2007 12:33:27 // 5437
Persze, meg CC is kéne a GT-ből...lófaszt :) Mér akarod elrondítani? :)
BeeGee23-10-2007 12:31:20 // 5436
Node azóta igencsak eltolódtak a kategória határai sajnos. A leendő utódjának sem lesz könnyű dolga. Ha nem veszik elő az ősi olasz míveséget és hagyományokat, és mindent az előírásnak megfelelően tömegutósa csinálnak, akkor bukó lesz.
Halesz23-10-2007 12:29:12 // 5435
Nincs B oszlop... na ez nagyon sokat dob rajta, a GT-re se kéne :)
Zool23-10-2007 12:28:20 // 5434
Ezzel megint nem a 166 kvalitásait méltatom, hanem az indokokat, hogy miért nem lett népszerű újonnan. A 159 elég versenyképes árú, de azér t nem olcsó, és sok sok 2.4 distinctive-et átok full bőr felszereltséggel, tehát nem azok veszik akik nem tudnak megfizetni egy drágább németet. Pár 166 akad, de elenyésző a látványuk a városképben, ami nem mondhtaó el a 147-156-159ről, sőt még Brerák és spiderek isakadnak...
Zool23-10-2007 12:23:29 // 5433
A 159 alig kisebb, mint a 166, mégis fogy. A 164 is jól fogyott, mert annak idején jó formaterv volt, extrém mutatványok nélkül...
perdix23-10-2007 12:17:21 // 5432
Amikor a 155 és a 164 gyártását befejezték, eljött a 156 és a 166 ideje...
Mindkettő típus gyönyörűre sikerült, talán a 156 picikével jobbban, azt mondhatnám tökéletesre, de a 166 hátulja akkor is a legszebb, mármint az én ízlésemben....a 166 eladása nem azért sikerült ugy mert nem eltalált formaterv, hanem mert nagyautót Alfáéknál kevesen vesznek.......ennyi csak az ok.
Az első lámpák meg izlések és pofonok, de 1998/9 ben szerintem jól állt neki ez az érdekes lámpa....../most is jol áll, faceliftes lámpákkal mintha elegánsabb lenne a régi lámpával meg szigorubb, agresszivebb a tekintet/ SZVSZ
Mindkettő típus gyönyörűre sikerült, talán a 156 picikével jobbban, azt mondhatnám tökéletesre, de a 166 hátulja akkor is a legszebb, mármint az én ízlésemben....a 166 eladása nem azért sikerült ugy mert nem eltalált formaterv, hanem mert nagyautót Alfáéknál kevesen vesznek.......ennyi csak az ok.
Az első lámpák meg izlések és pofonok, de 1998/9 ben szerintem jól állt neki ez az érdekes lámpa....../most is jol áll, faceliftes lámpákkal mintha elegánsabb lenne a régi lámpával meg szigorubb, agresszivebb a tekintet/ SZVSZ
zolee14523-10-2007 12:11:29 // 5431
Ha csak q4 lenne választható előrébb kerülhetne az első kerék. Most az fwd miatt (mint minden fwd-nél) kell előre rakni a motort, hogy legyen tapadása a keréknek.
Ha q4 lenne még azt is meg lehetne játszani, hogy hosszában építik be a motort. Mondjuk egy 4,3-as v8-at.:D "Szegényember" Ferrarija...úgy húszmilláért..."nyálcsorgatós szmájli":DDD
Ha q4 lenne még azt is meg lehetne játszani, hogy hosszában építik be a motort. Mondjuk egy 4,3-as v8-at.:D "Szegényember" Ferrarija...úgy húszmilláért..."nyálcsorgatós szmájli":DDD
Satti23-10-2007 12:09:10 // 5430
Épp a facelift előtti 166 volt, ami sztem szebb volt előlről, sokkal szigorúbb, alfásabb volt a tekintete!:-)
zolee14523-10-2007 12:06:28 // 5429
A Ford valamelyik 94-96 körüli (kb) Escortnál fél év után csinált faceliftet.:)
Zool23-10-2007 12:06:10 // 5428
Nem személyeskedésnek szántam, de ha megnézed az értékesítési adatokat, elég rosszul áll a modell. Nekem konkrétan a "kancsal" arc nem teszett, azaz az első lámpák kifelé állnak, ráadásul a szélén nagyon összemennek. A facelift kb pont ezeket orvosolta, nekem a hátós lámpák is picit túl dinamikusak a 156 és a 145 után, de ezzel még ki, lehet egyezni. Érdemes megnézned J Clarkscon tesztjét. Tkp égbe marasztalja, mégsem tudja ajánlani...
http://www.youtube.com/watch?v=jgG1wF7OZn4
http://www.youtube.com/watch?v=jgG1wF7OZn4
zolee14523-10-2007 12:05:02 // 5427
Nagyon egyszerű az ok: évek, évtizedek alatt berögződött dolgokat nem lehet pár év alatt megfordítani. Ha valakinek azt mondod Alfa az az első kérdése, hogy: "és gyakran romlik el?"
Persze vissza lehetne kérdezni, hogy a Toyotához, vagy a VW-hez képest... de én már belefáradtam. Aki hisz a sajtónak legyen boldog a Golfjával, és mondogassa magában miközben megy a szervízbe az autójáért, hogy ha Alfát veszek sokkal gyakrabban járnék szervízbe.:)
Persze vissza lehetne kérdezni, hogy a Toyotához, vagy a VW-hez képest... de én már belefáradtam. Aki hisz a sajtónak legyen boldog a Golfjával, és mondogassa magában miközben megy a szervízbe az autójáért, hogy ha Alfát veszek sokkal gyakrabban járnék szervízbe.:)
tipoatti23-10-2007 12:02:36 // 5426
Tetszik ez a hozzászólás, gyak. én is hasonlóan látom a dolgot.
Satti23-10-2007 12:02:35 // 5425
Nem is tudom, pont a 166-nál sztem szó sincs ilyenről, hiszen már '98 végétől változatlan formában nyomták, egészen 2004-ig, ha jól tudom, csak akkor volt a facelift, és egész mostanáig gyártották, az utolsó darabokat tavasszal lehetett megrendelni, úgyhogy sztem amit közel 10 évig gyártanak, az jól sikerűlt autó!
BeeGee23-10-2007 12:00:45 // 5424
Kombinak sem mondanám a Brerát. Az arányaival van baj. Első kerekek kicsitt előrrébb, utasér kicsit hátrébb és összeáll az ideális autókép :) Kár h a balesetbiztonság és a hajtáslánc nem teszi lehetővé ezt a variálást :(
perdix23-10-2007 12:00:21 // 5423
Így 10 év ávlatában elmondhatjuk, hogy a 166 bukta volt, pedig műszakilag, méretben és minőségben nem volt vele baj. Akkor mi volt a gond, ha nem a fomaterv?
Hát nekem kifejezetten tetszik a 166 formaterve, hátulról kifejezetten ütös, 1999 ben pedig egyenesen különleges volt!
Hát nekem kifejezetten tetszik a 166 formaterve, hátulról kifejezetten ütös, 1999 ben pedig egyenesen különleges volt!
Zool23-10-2007 11:56:13 // 5422
Igen ezt belátom, a formáról nehéz objektíven vitatkozni, mondjuk az 3as kupé szerintem is picit "eccerű" lett, de az A5 (legalábbis az A4 megjelenéséig) elég vadnak hat. Ezen kívül 1800 kilósan is élmény vezetni, tehát nem a súllyal van a gond...
Azért érdekes, hogy a nagyon "eredeti" formatervek még az Alfától sem váltják be a hozzáfűzött reményeket. Így 10 év ávlatában elmondhatjuk, hogy a 166 bukta volt, pedig műszakilag, méretben és minőségben nem volt vele baj. Akkor mi volt a gond, ha nem a fomaterv? A Brera esetében maga Marchione jegyezte meg, hogy lényegesen alulteljesít...
Azért érdekes, hogy a nagyon "eredeti" formatervek még az Alfától sem váltják be a hozzáfűzött reményeket. Így 10 év ávlatában elmondhatjuk, hogy a 166 bukta volt, pedig műszakilag, méretben és minőségben nem volt vele baj. Akkor mi volt a gond, ha nem a fomaterv? A Brera esetében maga Marchione jegyezte meg, hogy lényegesen alulteljesít...
BeeGee23-10-2007 11:51:11 // 5421
Szerintem nem baj, hogy a Brera új utkat keres az autók formájában, az sem hogy ez nem mindenkinek tetszik. Figyelemfelkeltő, különleges és ez fontos egy alfában. Én is láttam már szebb Alfát, de tetszik benne, hogy a szemem nem tud vele mit kezdeni.
Ahogy a Z3al sem, ami nekem az egyik kedvenc offosom. (Bármikor vinném..)
Ahogy a Z3al sem, ami nekem az egyik kedvenc offosom. (Bármikor vinném..)
Zool23-10-2007 11:50:12 // 5420
Az A5 kép nem műxik (Alfa firewall? )
itt a link http://www.flickr.com/photos/jalopnik/412373102/in/photostream/
itt a link http://www.flickr.com/photos/jalopnik/412373102/in/photostream/
Zool23-10-2007 11:47:10 // 5419
1. Én az eredeti és a da silva faceliftes A4 vonatkozásában beszéltem dimamizmusról. Az A4 eredetileg egy kissé unalmas, azt mondanáém tipikus német (statikus, masszív) forma volt. A lépcsőshátót szinte átvarázsolta ahátsó lámpa, az első picit erőletettebb, de többet nem leheett volna khozni az eredeti formatervből. Ettől függetlenül szerintem sokat javított a facelift a formaterven.
2. Hát, ezt azért nem mondanám, hogy másoljunk mástól fart a Brerára, de a Brera oldalképe kissé "túl" dinamikus lett, Ormótlnaul hátracsúszott a kocsi vizuális súlypontja. Nem véletlen hogy nem született sok E type klón pl, mégha legendaként is méltatják. Én nem bánnám ha lépcsősítenék a Brerát.
Csak egy példa:
Brera:
A5 kb ugyanez csak más színben:
Nekem pl sokkal jobban tetszik így az A5 formaterve, pedig amúgy nem szeretenm a görbe övvonalat...
3. A bajorok abból a xarból nem sokat adtak el szerintem. Én konkrétan egyet sem láttam mostanában, az egész Z5ős projekt egy nagy bukta volt, főleg a Z3 eladásaihoz képest. Mintha Bangle első bosszúja elődjén...
4. A brera annyira nehéz mint egy A5, rendes mocival az is megvan 1800 kiló, és jelenleg az egyik kedvencem a tesztvezetés óta (3 lityi 4 kerekes, tehát nem a könnyítwett változat volt). Ha ezt hozzná a 2.4 q4 (elvileg telejsítményben és hajtásláncban közelít), nem lenne bajom vele.
2. Hát, ezt azért nem mondanám, hogy másoljunk mástól fart a Brerára, de a Brera oldalképe kissé "túl" dinamikus lett, Ormótlnaul hátracsúszott a kocsi vizuális súlypontja. Nem véletlen hogy nem született sok E type klón pl, mégha legendaként is méltatják. Én nem bánnám ha lépcsősítenék a Brerát.
Csak egy példa:
Brera:
A5 kb ugyanez csak más színben:
Nekem pl sokkal jobban tetszik így az A5 formaterve, pedig amúgy nem szeretenm a görbe övvonalat...
3. A bajorok abból a xarból nem sokat adtak el szerintem. Én konkrétan egyet sem láttam mostanában, az egész Z5ős projekt egy nagy bukta volt, főleg a Z3 eladásaihoz képest. Mintha Bangle első bosszúja elődjén...
4. A brera annyira nehéz mint egy A5, rendes mocival az is megvan 1800 kiló, és jelenleg az egyik kedvencem a tesztvezetés óta (3 lityi 4 kerekes, tehát nem a könnyítwett változat volt). Ha ezt hozzná a 2.4 q4 (elvileg telejsítményben és hajtásláncban közelít), nem lenne bajom vele.
Satti23-10-2007 11:44:24 // 5418
Egy A5 Audi szaladgál itt nálunk is, és sztem nagyon egyszerűre sikerűlt, nincs benne semmi exra, ugyanúgy, m9nt a mostan BMW 3-as coupe-ban, az előző 3-asnak szebb volt szte a coupe kivitele, a mostani nagyon konzervatívra sikerűlt, és ezeket nem is lehet hasonlítani a Brera kissé extrém külőnleges formájához, megjelenéséhez, am teljesen oda vonzza még az átlag járókelő tekintetét is az autóra.
Pont most a Kaposi talin ott volt egy síma grafit színű új coupe 3-as Bömös, és kifejezetten jellegtelen az autó, a műszerfala is nagyon semleges, még egy GT mellé sem lehet tenni, nemhogy a Brerához hasonlítani, mondom ezt úgy, hogy nekem a BMW-ék általában tetszenek. Az Audinak egyszerűen nincs extrán szép megjelenésű típusa, nézzük meg akér a Q7-et is, egy nagy böszme ormótlan vmire sikerűlt, míg mondjuk, az X5-ös az egyik legszebb a maga osztályában.
Da Silva igazán 2 gépet talált el de nagyon, amit már az idő is igazolt, az első szériás 156-ot és 147-et!
Pont most a Kaposi talin ott volt egy síma grafit színű új coupe 3-as Bömös, és kifejezetten jellegtelen az autó, a műszerfala is nagyon semleges, még egy GT mellé sem lehet tenni, nemhogy a Brerához hasonlítani, mondom ezt úgy, hogy nekem a BMW-ék általában tetszenek. Az Audinak egyszerűen nincs extrán szép megjelenésű típusa, nézzük meg akér a Q7-et is, egy nagy böszme ormótlan vmire sikerűlt, míg mondjuk, az X5-ös az egyik legszebb a maga osztályában.
Da Silva igazán 2 gépet talált el de nagyon, amit már az idő is igazolt, az első szériás 156-ot és 147-et!
Zool23-10-2007 11:36:18 // 5417
A link lemaradt
http://www.carbodydesign.com/archive/2006/01/25-alfa-romeo-brera/alfa-romeo-brera.php
http://www.carbodydesign.com/archive/2006/01/25-alfa-romeo-brera/alfa-romeo-brera.php
zolee14523-10-2007 11:34:33 // 5416
"Da Silva eddig 2szer is nagyot alkotott az audinál, az első az A4 faceliftje volt, szinte ilyesztő, hogy a kispolgári A4 ből hogyan varázsolt dinamikus formát csupán a lámpák átrajolásával"
Ízlésen nem illik vitázni, de az A4 facelift semmivel sem jobb mint a régi A4. A lámpák tényleg jobbak, de ennyi. Ugyanaz a dögunalmas steril német forma.
"Na meg az A5 kupé, Da Silva megmutata, hogy mit szúrtak el az Breránál, és hogy kell kijavítani..."
Értelek. Szóval akkor a Brera facelift úgy kezdődjön, hogy lopjuk le a 3-as BMW hátulját, és ragasszuk rá a Brerára?:DDD
"A kupé vagy ferdeháttal végződik vagy lépcsősháttal, de nem kombifarral."
Mondjuk ebben igazad van...
Azért fene tudja, elég sokat eladogattak a bajorok ebből a "szarból"...:))
Ehhez képest a Brera egyáltalán nem kombi. A Brerának egy baja van, az ami a 159-nek, nehéz.
Ízlésen nem illik vitázni, de az A4 facelift semmivel sem jobb mint a régi A4. A lámpák tényleg jobbak, de ennyi. Ugyanaz a dögunalmas steril német forma.
"Na meg az A5 kupé, Da Silva megmutata, hogy mit szúrtak el az Breránál, és hogy kell kijavítani..."
Értelek. Szóval akkor a Brera facelift úgy kezdődjön, hogy lopjuk le a 3-as BMW hátulját, és ragasszuk rá a Brerára?:DDD
"A kupé vagy ferdeháttal végződik vagy lépcsősháttal, de nem kombifarral."
Mondjuk ebben igazad van...
Azért fene tudja, elég sokat eladogattak a bajorok ebből a "szarból"...:))
Ehhez képest a Brera egyáltalán nem kombi. A Brerának egy baja van, az ami a 159-nek, nehéz.
Zool23-10-2007 11:23:59 // 5415
Érdekes link a concept car és a széria Brera összehasonlítására...
Zool23-10-2007 10:54:52 // 5414
Szerintem ennek a sziluettje a Fiat 500ra emlékeztet, szerintem méretben sem lesz sokkal nagyobb. Annyira nem teszik, még az A2 is valahogy audisabb volt, igaz bukott is a németesen rideg fomatervvel. Da Silva eddig 2szer is nagyot alkotott az audinál, az első az A4 faceliftje volt, szinte ilyesztő, hogy a kispolgári A4 ből hogyan varázsolt dinamikus formát csupán a lámpák átrajolásával (mindezt úgy, hogy azok passzolnak is az eredeti formatervbe), itt látszik azseni. 2-3 vonásal értelet adott egy fomratervnek. Na meg az A5 kupé, Da Silva megmutata, hogy mit szúrtak el az Breránál, és hogy kell kijavítani...
Na igen Brera... Hát nem tudom. Az egész koncepciót nem kellett volna annyira erőltetni szériában. Az orr remekül mutat a 159esen és a kupén egyaránt, még szebb is mint a Brera tanulmányé (Guggiaro nagymesternek hála, aki picit civilizálta az eredeti tanulmány orrát). Szerintem mindenki sejthette, hogy ha egy kombi fart varrnak egy kupéra nem sok jó sül ki belőle.Sokat elárulnak azok a commentek amik azzal vígasztalnak, hogy előben azért egész jó... (Mivel a képeken igen aránytalan). A Brera egy show car, nem szériának való formaterv. A kupé vagy ferdeháttal végződik vagy lépcsősháttal, de nem kombifarral... Ráadásul a széria Brera hátsó lámpája teljesen elüt a teljes széria (159 és Brera orr) arányaitól és fomravilágától, kár volt rávarrni, még jó hogy a Spidernél elment a kombi hátsó, ott nem olyan ütős.
Megjegyzem a Brera másik tragédiája így az volt, hogy olyan autókkal mérték össze ahova nem artozott. AZ A5 és a 3as kupék mellett sem nem túl nehéz, sem nem túl drága. Ha a Brera kapott volna egy ögös lépcsős fart hátra, az utsastér meg addig tratott volna, mint a mostani Brera, utána egy htsóval megtoldva súlygyarapodás nélkül is javulak volna az összehasonlító tesztben (csomagtér, hátsó férőhely) számító objektív adatok.
Na igen Brera... Hát nem tudom. Az egész koncepciót nem kellett volna annyira erőltetni szériában. Az orr remekül mutat a 159esen és a kupén egyaránt, még szebb is mint a Brera tanulmányé (Guggiaro nagymesternek hála, aki picit civilizálta az eredeti tanulmány orrát). Szerintem mindenki sejthette, hogy ha egy kombi fart varrnak egy kupéra nem sok jó sül ki belőle.Sokat elárulnak azok a commentek amik azzal vígasztalnak, hogy előben azért egész jó... (Mivel a képeken igen aránytalan). A Brera egy show car, nem szériának való formaterv. A kupé vagy ferdeháttal végződik vagy lépcsősháttal, de nem kombifarral... Ráadásul a széria Brera hátsó lámpája teljesen elüt a teljes széria (159 és Brera orr) arányaitól és fomravilágától, kár volt rávarrni, még jó hogy a Spidernél elment a kombi hátsó, ott nem olyan ütős.
Megjegyzem a Brera másik tragédiája így az volt, hogy olyan autókkal mérték össze ahova nem artozott. AZ A5 és a 3as kupék mellett sem nem túl nehéz, sem nem túl drága. Ha a Brera kapott volna egy ögös lépcsős fart hátra, az utsastér meg addig tratott volna, mint a mostani Brera, utána egy htsóval megtoldva súlygyarapodás nélkül is javulak volna az összehasonlító tesztben (csomagtér, hátsó férőhely) számító objektív adatok.
tipoatti23-10-2007 10:07:48 // 5413
Nincs baj ezzel. Az Alfa mindig is iránymutató volt designban, én örülök ennek!!!
tipoatti23-10-2007 10:06:42 // 5412
Így van, dögösre sikerült... az uccsó Audik már-már jól néznek ki, köszönhetően Da Silva-nak... igazán marasztalhatták volna nálunk még 1 kicsit... az izgi oldalvonalak itt megtalálhatóak, amelyeket jómagam nagyon hiányolok pl. a 159-ről... A Junior nekem nagyon bejön az eddigi képek alapján, kíváncsi vagyok!!!
perdix23-10-2007 10:06:30 // 5411
elölről: nem rossz
oldalról: randa
hátulról: randa.
oldalról: randa
hátulról: randa.
Bckk23-10-2007 10:02:49 // 5410
egyetértek veled, nagyon a Brera hatso palastjat formazza :(
Tedi23-10-2007 00:29:53 // 5408
Szerintem hivatalos blog lehet. Mindenről elsőnek értesülnek. Vagy van egy téglájuk Milánóban :)
zolee14522-10-2007 23:40:28 // 5407
http://www.alfajunior.it/
Ez valami hivatalos oldal lenne, vagy valami szemfüles gyerek bejegyezte a domain-t? :O
Ez valami hivatalos oldal lenne, vagy valami szemfüles gyerek bejegyezte a domain-t? :O
Tom1222-10-2007 23:38:07 // 5406
Miért van olyan érzésem, hogy a hátulját a Brera ihlette?
...habár ahhoz képest csak egy Fabia.:-)
...habár ahhoz képest csak egy Fabia.:-)
Tedi22-10-2007 23:33:04 // 5405
Ready stáduimbvan azért még nincsen. Sorozatgyártás szempontjából legalábbis. Ha jól emlékszem Genfben mutatják ber a prototípust és valamikor 2008 végén kezdik el csak a szériagyártást. A Junior meg Genfben fog debütálni.
mesa22-10-2007 23:29:20 // 5404
Zool22-10-2007 13:39:42 // 5403
SZVSZ Nagyon bizonytalan az Alfa fejlsztési straégiája.
Az italiaspeed (az igazi, a .com) bölcsen levett minden korábbi spekulációt, és csak a biztos dolgokra utazik (2008 Junior, 2007 159 CW a 159 könnyítés (MY2008ként, tehát legfeljebb rendelni lehet ezévben) (159 faceliftet pedig 2009re teszi) és a C8 van beígérve). Amít alább írtak nagyon bíztató, de lehet hogy érdemes megfelezni. Az ikerturbó már lassan kapható a Saab 93 faceliftbe, szerintem tavaszig meg kell jönnie az 159be is. A többi moci teljesítménynöveléséről még nem hallottam, szvsz főleg a 120LEre férne rá, mellesleg szép csendben a 3as bömönél is megeleték 122ről 143re és 163ról 177re a dízel pacikat. MIvel ezenúl a 318d is hasnzálható motorral bír, az Alfának vagy árat kell csökkenetie vagy LE-t növelnie, mivel a német flottaértékesítések nagy részét ez motorfajta teszi ki. Az érdekes, hogy neég kijött a 147 170LE JTDvel, lehte hogy ezkerül a 159be is...
Az italiaspeed (az igazi, a .com) bölcsen levett minden korábbi spekulációt, és csak a biztos dolgokra utazik (2008 Junior, 2007 159 CW a 159 könnyítés (MY2008ként, tehát legfeljebb rendelni lehet ezévben) (159 faceliftet pedig 2009re teszi) és a C8 van beígérve). Amít alább írtak nagyon bíztató, de lehet hogy érdemes megfelezni. Az ikerturbó már lassan kapható a Saab 93 faceliftbe, szerintem tavaszig meg kell jönnie az 159be is. A többi moci teljesítménynöveléséről még nem hallottam, szvsz főleg a 120LEre férne rá, mellesleg szép csendben a 3as bömönél is megeleték 122ről 143re és 163ról 177re a dízel pacikat. MIvel ezenúl a 318d is hasnzálható motorral bír, az Alfának vagy árat kell csökkenetie vagy LE-t növelnie, mivel a német flottaértékesítések nagy részét ez motorfajta teszi ki. Az érdekes, hogy neég kijött a 147 170LE JTDvel, lehte hogy ezkerül a 159be is...
Bckk22-10-2007 13:22:27 // 5402
remélem nem vétettél hibát a forditásban :D
Tom1221-10-2007 19:23:33 // 5401
De az infók "ülnek", nem? :-)
Bckk21-10-2007 19:14:06 // 5400
meg kell cáfolnom TOM12 informácioját, ezek az infok nem tőlem származnak, hanem az általunk müködtetett www.alfamania.sk weblaprol, ahová ezeket az infokat egy lelkes Alfa tag külde.
Az oldal egyébként szlovák nyelven müködik, jelen pillanatban 96 tagja van 4 és 1/2 hónap müködés után, mellyel jelen pillanatban sikerült a hat éve müködö szlovák alfaclubot leköröznünk és a tegnapi találkozón is 3x annyi tag jelent meg mint nekik egy héttel ezelött.
Megértéseteket köszönöm és elnézést ha bármilyen kellemetlenséget is okozok ezzel a hsz-el, de nem szeretném ha bárki is tévhitben élne. THX
Az oldal egyébként szlovák nyelven müködik, jelen pillanatban 96 tagja van 4 és 1/2 hónap müködés után, mellyel jelen pillanatban sikerült a hat éve müködö szlovák alfaclubot leköröznünk és a tegnapi találkozón is 3x annyi tag jelent meg mint nekik egy héttel ezelött.
Megértéseteket köszönöm és elnézést ha bármilyen kellemetlenséget is okozok ezzel a hsz-el, de nem szeretném ha bárki is tévhitben élne. THX
Don Gombóc21-10-2007 09:58:29 // 5399
Hú vazze, ha ez igaz akkor minden benzin és dízel buzi megkapja amire vágyott. :))))
Na az a V6 dízel az már nagyon kecsegtető lesz. Ott már nem lesz gond a nehezebb karosszéria sem.
Na az a V6 dízel az már nagyon kecsegtető lesz. Ott már nem lesz gond a nehezebb karosszéria sem.
csocsi20-10-2007 22:46:32 // 5398
Csak ezekre a földi halandónak várni kell.
Tedi20-10-2007 22:13:39 // 5396
LOL LOL :D
Van mit ;) A juttatást majd később megbeszéljük.
Van mit ;) A juttatást majd később megbeszéljük.
GEORGE20-10-2007 22:10:14 // 5395
Ja és köszi a 2 szavazatot tőled :-DDDDDDDDDDDDDD
GEORGE20-10-2007 22:07:16 // 5394
LOL :-DDDDD igen sejtem :-DDDDD
Tedi20-10-2007 22:04:26 // 5393
Mert a GM-fejlesztésű motorokat meg váltókat nem tudják belepakolni a GT-be. Nem fér bele, vagy tököm tudja miért.
Ebből asszem sejthető, hogy én nem a Zsolti autójárta fogok szavazni holnap :DD
Ebből asszem sejthető, hogy én nem a Zsolti autójárta fogok szavazni holnap :DD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
458
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?