én azt nem értem hogy miért van az hogy Zool írását 10szer annyi ideig tart elolvasni mint bárki másét? Banyek ha írsz legalább olvasd vissza hogy amit leírtál az nyelvtanilag legalább egy KICSIT legyen helyes. Ha van időd és pénzed arra hogy Ferrarit vezess és az Alfa jövőjét kutasd akkor szakíts már kérlek arra is időt hogy azt amit leírsz az ne úgy nézzen ki mint amit tegnap hánytam.
A technikai rész meg oltárian nevetséges ahogy egymásnak estek olyan dolgokon amit mind a ketten csak tippelhettek. Ennek ellenére általában mesa megjelöli a forrását, míg Zool inkább csak a misztikus tapasztalataira hagyatkozik hogy a Lexus így a BMW úgy...
Legyünk már egy kicsit objektívek. Alfa van és kész. Ha nem tudunk újat, hiteles újat jövőbeli Alfákról akkor ne kattintsunk az új üzenet gombra ebben a topicban. Van olyan hogy offos verdák topic ahol szépen le lehet írni a véleményeket BMWről Lexusról és minden másról.
Bocs a "kioktatásért" csak már unom hogy oldalakat olvasok arról hogy hogy fikázzátok egymást.
Forum >> A jövő Alfái
iAntenna25-10-2007 12:01:56 // 5492
GEORGE25-10-2007 11:50:13 // 5491
(pl lehetetlen rükvercbe rakni, ha nem ismered,
Ezt kifejtenéd???? Az összes 159-el mentem kivéve az 1,9 JTDM-et mindet gond nélkül raktam rükvercbe......
Ezt kifejtenéd???? Az összes 159-el mentem kivéve az 1,9 JTDM-et mindet gond nélkül raktam rükvercbe......
GEORGE25-10-2007 11:47:58 // 5490
Látom fiúk "imádjátok" egymást :-)))))
mesa25-10-2007 11:43:41 // 5489
Ne haragudj hogy így fogalmazok, de ki a f.szt érdekel a gyárból, hogy te mit gondolsz ?
Remélem érthető voltam.
Remélem érthető voltam.
Zool25-10-2007 11:03:29 // 5488
Egyébbként megint nem azt vitattam, hogy a bravo a stilón alapul, hanem hogy a 149 és a Bravo III lenne egy alapon. Akkor a 149 alap sokáig Bravo nélkül futna, és véleményem szerint a BRavo II elég jó ahhoz, hogy más autók is épüljenek rá, stilo alap ide vagy oda, csak az alfás dolgokat nem szabad elhanyagolni...
Zool25-10-2007 11:01:37 // 5487
Ezt már párszor leírtad, mégis vitatkozol :) Na jó nem húzlak vele.
Láttam a stilo 4*ját, de ha megnézed az NCAP honlapját, azért messze volt a két teszt, a stilo főleg a vezetőt ért sérülésekben rosszabb, ill az oldaltörésben. Mint ahogy a 147 3*ja sem igazán az, ha megnézed a frontális tesztet. De erről is vitáztunk, igaz akkor tetszett hogy odafigyeltél a részletekre abban amit írtam.
A szakújságírókról meg anyit, hogy egy részük nem csinál mást mint bejáratott híreket átvesz, másik részeük meg fizetett hordetésekt gyárt összhasonlítü teszt címen. Nem mondom, hogy a többség de nagyon érdemes a sorok között olvasni, szinte mint a poltikában...
Amikor pl a fifth geraes csókának volt pofája leszidni a 159 váltóját, de egy szót sem szóltak a Lexus IS váltójára (ami a flényévekkel rosszabb, konkrétan alegrosszabb váltó amit mostanában fogtam), nem tudtam másra gondolni, minthogy ennyire elvakult vélemények mögött vagy korábbi sérelmek, vagy a védelmi pénz nem fizetése áll. Egyébbként a 159 váltója kb olyan mint a 320d-é, van jobba piacon, de az biztos nem a bömbitől jön (pl lehetetlen rükvercbe rakni, ha nem ismered, de az állíthatalan széria ülések is gázosak, csak olyat nem lát újságíró, ők a fullos motoros sportülést kapják egy alapárról szóló tájékoztatótóval).
Láttam a stilo 4*ját, de ha megnézed az NCAP honlapját, azért messze volt a két teszt, a stilo főleg a vezetőt ért sérülésekben rosszabb, ill az oldaltörésben. Mint ahogy a 147 3*ja sem igazán az, ha megnézed a frontális tesztet. De erről is vitáztunk, igaz akkor tetszett hogy odafigyeltél a részletekre abban amit írtam.
A szakújságírókról meg anyit, hogy egy részük nem csinál mást mint bejáratott híreket átvesz, másik részeük meg fizetett hordetésekt gyárt összhasonlítü teszt címen. Nem mondom, hogy a többség de nagyon érdemes a sorok között olvasni, szinte mint a poltikában...
Amikor pl a fifth geraes csókának volt pofája leszidni a 159 váltóját, de egy szót sem szóltak a Lexus IS váltójára (ami a flényévekkel rosszabb, konkrétan alegrosszabb váltó amit mostanában fogtam), nem tudtam másra gondolni, minthogy ennyire elvakult vélemények mögött vagy korábbi sérelmek, vagy a védelmi pénz nem fizetése áll. Egyébbként a 159 váltója kb olyan mint a 320d-é, van jobba piacon, de az biztos nem a bömbitől jön (pl lehetetlen rükvercbe rakni, ha nem ismered, de az állíthatalan széria ülések is gázosak, csak olyat nem lát újságíró, ők a fullos motoros sportülést kapják egy alapárról szóló tájékoztatótóval).
mesa25-10-2007 10:28:00 // 5486
Figyelj, nem vitatkozom veled továbbiakban!!!
Te mindent jobban tudsz, mint maguk a szakújságírók, azok biztos mind hülyék, mert azt írták, hogy azért nem sokkal több mint egy év volt az új Bravo, mert a Stilo-n alapul...
Azt is nyilván elfelejtetted, hogy a Stilo **** csillagos volt. Sok nem kellett volna hozzá, hogy megkapja az ötöt.
Te mindent jobban tudsz, mint maguk a szakújságírók, azok biztos mind hülyék, mert azt írták, hogy azért nem sokkal több mint egy év volt az új Bravo, mert a Stilo-n alapul...
Azt is nyilván elfelejtetted, hogy a Stilo **** csillagos volt. Sok nem kellett volna hozzá, hogy megkapja az ötöt.
Zool25-10-2007 10:17:20 // 5485
Egy konkrét prototípus :)
http://www.autoblog.com/2007/08/23/alfa-romewoo/
http://www.autoblog.com/2007/08/23/alfa-romewoo/
GEORGE25-10-2007 09:43:36 // 5484
Nem dicsekedni akartam, ha elhiszed ha nem akkor is létezik már egy jó pár új modell amik futják a teszt kilométereket, ergo rövidesen megjelennek. Szóval nem csak papiron léteznek!
Szerinted lehet valamit tesztelni úgy hogy nincs készen?
Az általad emlitett típusok 10 évvel korábban készültek, mi most a jövő Alfáiról beszélünk! :-)
Szerinted lehet valamit tesztelni úgy hogy nincs készen?
Az általad emlitett típusok 10 évvel korábban készültek, mi most a jövő Alfáiról beszélünk! :-)
Zool25-10-2007 09:34:32 // 5483
Konkrétan mire gondolsz?
Zool25-10-2007 09:34:06 // 5482
Ehhez képest a motorok, az extrák, a törésteszt lényegsen jobb, mint az elődnél....
Zool25-10-2007 09:33:19 // 5481
A 159ből fejlesztett 149 több fúrumon (a5, autoblog.com, de most nem mnagyon lesz diőn vissazkeresni) is olvastam, de még 2006 előtt . Nekem az jött le, hogy totális kásoz uralkodott akkoriban a 149essel kapcsolatban.
Ne haragudj, de amit írsz baromság. A Bravo most jött ki, és nem csak nekem tűnik nyerő autónak. Nem tudom hogy mennyire stilo, de megvan az 5 csilalgos törésteszt, szép forma, igényes és tágas belső, semmi ok arra hogy egyhamar lecseréljék, azaz a modell megmarad legalább 6-8 évig. Akkor a 149 meg kap egy teljesen új feljesztést, ami csak 4-6 év múlva lesz elérhető a Fiatnál? Szerintem ez nem ésszerű.
Az italiaspeed.com valóban hiteles forrás, változtattak is nem keveset a 149re vonatkozó infókon a future modelsnél az elmlt 1-2 évben...
Ne haragudj, de amit írsz baromság. A Bravo most jött ki, és nem csak nekem tűnik nyerő autónak. Nem tudom hogy mennyire stilo, de megvan az 5 csilalgos törésteszt, szép forma, igényes és tágas belső, semmi ok arra hogy egyhamar lecseréljék, azaz a modell megmarad legalább 6-8 évig. Akkor a 149 meg kap egy teljesen új feljesztést, ami csak 4-6 év múlva lesz elérhető a Fiatnál? Szerintem ez nem ésszerű.
Az italiaspeed.com valóban hiteles forrás, változtattak is nem keveset a 149re vonatkozó infókon a future modelsnél az elmlt 1-2 évben...
mesa25-10-2007 09:10:05 // 5480
159-ből sohasem fognak alsó-közepes autót fejleszteni. Amiről szó volt, az az, hogy a 166 utódját lehetséges, hogy a zsír új 159 nyújtott padlójára rajzolják (azóta képbe került 2 RWD gyártó, ami alapvetően felkavarja az állóvízet)
Én azt olvastam, hogy a 149-re fog épülni a majdani Bravo. Tehát az állításoddal ellentétben nem a 149 épül az ezer éves Stilo padlólemezére, hanem a 149-cel dobják be az új közös padlólemezt, ami majd lesz a 3. generációs Bravo alapja.
Alapvető különbség!
Addig meg kihúzzák az átépített Stilo-val. Ami egyébként szenzációsra sikeredett :)
Azt hogy ezeket személy szerint Te elhiszed-e vagy sem legkevésbé sem érdekes, Ezeket a híreket ugyanis az italiaspeed közölte, akiknek azt gondolom jobban lehet hinni, mert eddig minden híresztelésük igaznak bizonyult, és egyértelműen belső forrásokra alapoznak :)))
Én azt olvastam, hogy a 149-re fog épülni a majdani Bravo. Tehát az állításoddal ellentétben nem a 149 épül az ezer éves Stilo padlólemezére, hanem a 149-cel dobják be az új közös padlólemezt, ami majd lesz a 3. generációs Bravo alapja.
Alapvető különbség!
Addig meg kihúzzák az átépített Stilo-val. Ami egyébként szenzációsra sikeredett :)
Azt hogy ezeket személy szerint Te elhiszed-e vagy sem legkevésbé sem érdekes, Ezeket a híreket ugyanis az italiaspeed közölte, akiknek azt gondolom jobban lehet hinni, mert eddig minden híresztelésük igaznak bizonyult, és egyértelműen belső forrásokra alapoznak :)))
mesa25-10-2007 09:02:59 // 5479
A új Bravo kifejlesztése azért volt ennyire radikálisan rövid idő, mert az tulajdonképpen a Stilo, csak egy totál új köntösben. Padlólemez, hajtáslánc minden ugyanaz.
mesa25-10-2007 08:59:00 // 5478
.
.
.
.
.
.
Mi lenne ha nem találnád ki a történeteidet és adnád elő mintha igazak lennének ???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Mi lenne ha nem találnád ki a történeteidet és adnád elő mintha igazak lennének ???
.
.
.
.
.
.
.
Zool25-10-2007 08:32:51 // 5477
Azzal én is egyet értek hogy a 149 még nincs kész, csak én azt mondom, hogy a FIat nem is siet a végeleges kifejlesztéssel. Korábban az volt ahír, hogy a 159ből kcisinyítik, aztán kijött az állítólag nagyon gyorsan fejlesztett Bravo, és már az lett a hír, hogy abból csinálnak 149est. De ez egy straélgiaváltás. Olyan mintha azt mondanám, hogy tudom hogy el akarok menni Milánóba, de még nem döntöttem el hogyan. Repülővel, vonattal vagy autóval. Ha ilyen mértékűt változtatnak, azt jelenti hogy vagy totális csőd volt a 159 alapú fejlesztés, vagy senmmit sem csináltak még, mivel át tudtak váltani a bravo alapra. Azóta talán eltelt egy kis idő, és a Bravót magát is állítólag elég gyorsan fejlesztették ki....
A márkák szeparációjáról mega nnyit, hogy az első A3 azért lett annyira satnya, mert a VW nem akart belső konkurenciát. Később a sokal jobb A3 II-ből pedig vagy másfél évig nem volt 5ajtós, szintén azért, hogy a GOlfV elsőségét ne eszélyeztesse semmi a statisztikákban. Amikor az Astra veszélyessége megzuhant, kijött a Sportback. És ott amúgy szó sem volt nagy határterhelésről a gyártókapacitásban, mint ami most a Fiatnál bekövetkezhet.
Egyébbként ugyanez az egyik oka annak, hogy újabban a márkák folyamatosan hoznak ki változatokat. Ha megnézed, a 159 q4 JTD is késett vagy 2 évet, edig minden eleme megvolt. Ennek megfelelően a Crosswagon is késik. De nem várták be a M.Y. 2008-as feljesztéseket velük. Bravo dettó, mindez a kereslet kiegyenlítésére is szolgál...
A márkák szeparációjáról mega nnyit, hogy az első A3 azért lett annyira satnya, mert a VW nem akart belső konkurenciát. Később a sokal jobb A3 II-ből pedig vagy másfél évig nem volt 5ajtós, szintén azért, hogy a GOlfV elsőségét ne eszélyeztesse semmi a statisztikákban. Amikor az Astra veszélyessége megzuhant, kijött a Sportback. És ott amúgy szó sem volt nagy határterhelésről a gyártókapacitásban, mint ami most a Fiatnál bekövetkezhet.
Egyébbként ugyanez az egyik oka annak, hogy újabban a márkák folyamatosan hoznak ki változatokat. Ha megnézed, a 159 q4 JTD is késett vagy 2 évet, edig minden eleme megvolt. Ennek megfelelően a Crosswagon is késik. De nem várták be a M.Y. 2008-as feljesztéseket velük. Bravo dettó, mindez a kereslet kiegyenlítésére is szolgál...
zolee14524-10-2007 23:08:49 // 5476
A 8 között volt 166-os? vagy 145-ös? esetleg 156-os? Ugye nem. Tudod miért? Mert azok már készen vannak.:))) Ha tesztelik a 149-est az azt jelent, hogy még nincs készen.:))
Persze ha csak dicsekedni akartál az más.;)
Persze ha csak dicsekedni akartál az más.;)
Atesz198724-10-2007 21:45:01 // 5475
Sokminden függ a juniortól. Az is, hogy mikor lesz lecserélv a 145. :)
mesa24-10-2007 21:33:28 // 5474
MIért, szerinted egy új Junior olcsóbb lesz, mint egy levedlett GT ? :D
GEORGE24-10-2007 21:30:13 // 5473
gyüjtőgessetek aztán vagy ezt vagy azt veszel .-)
Atesz198724-10-2007 21:16:43 // 5472
Érdemes várni a Juniorra, vagy gyüjtögessünk szorgosan a GT-re Encsivel? :)
Atesz198724-10-2007 21:16:09 // 5471
Te rohadt mázlista! :PPPP :DDD
GEORGE24-10-2007 21:14:46 // 5470
8 új model van teszten az Alfánál!
Rojják a teszt kilométereket, ezt a tervező mérnők mondta!
Az idén voltunk kint és láttuk kb 1:10-es méretben a modelleket!
Rojják a teszt kilométereket, ezt a tervező mérnők mondta!
Az idén voltunk kint és láttuk kb 1:10-es méretben a modelleket!
Kazes☻24-10-2007 19:40:22 // 5469
Érezd magad megkövezve! :-)
zolee14524-10-2007 17:20:19 // 5468
Továbbra is arra szavazok, hogy nincs készen a 149-es. Esetleg a junior fejlesztése miatt, mert sok pénze most nincs az Alfának.
Azt sem hiszem, hogy összemosnák a két gyárat. A hitelfinanszírozó lehet megoldás, de attól még a két márkának külön kell életképesnek lennie. Ilyen szempontból a Bravó kereslete, majd annak visszaesése a Fiat problémája, míg a 149 az Alfáé. Szerintem nagyon sokba kerül átállítania gyártósort, így a két modell nem egészíti ki egymást kereslet-kínálat szempontból. Nem hiszem, hogy lesz olyan, hogy azonos soron egy Bravo és egy 149 jönne. Még az embereket sem lehet átcsoportosítani, mert a két autó nem egyforma, függetlenül a sok azonos alkatrésztől.
Azt sem hiszem, hogy összemosnák a két gyárat. A hitelfinanszírozó lehet megoldás, de attól még a két márkának külön kell életképesnek lennie. Ilyen szempontból a Bravó kereslete, majd annak visszaesése a Fiat problémája, míg a 149 az Alfáé. Szerintem nagyon sokba kerül átállítania gyártósort, így a két modell nem egészíti ki egymást kereslet-kínálat szempontból. Nem hiszem, hogy lesz olyan, hogy azonos soron egy Bravo és egy 149 jönne. Még az embereket sem lehet átcsoportosítani, mert a két autó nem egyforma, függetlenül a sok azonos alkatrésztől.
Zool24-10-2007 17:02:53 // 5467
A példa amit írtam a hitelfinanszírozóba terelt nyereségről nem egy magyar KKV, hanem a GM. Egyébbként ezért is volt ideges a GM amikor a FIAT egyoldalúan pénzzé tette a hitelfinasnzírozó cégét, mivel az ő módszerükben pont ott lenne a nyereség...
Ezn nem simli, hanem kreatív könyvelés a legláis kereteken belül. A prespektívikus vállalat fejleszt, terjeszkedik. Ha nyereséges, akkor azt le kell adóznia, ha nullszaldós akkor nem. Ilyen egyszerű...
A 149es halasztásának pedig nem a nyereségesség elkerülése a célja, hanem pont az, hogy ne legyen kielégítettlen kereslet, majd hirtelen fölösleges kapaciáts. A modellek 5-10 évig vanna piacon ezt mind bele kell kalkulálni, igaz ritka az, hogy egy márka hirtelen ennyivel jobb mondelleket mutasson be, mint az elődei. Most a fiat kihoz egy csomó jó autót minden márkájának, de nem tujda a hirtelen megugrott kerseletet kielégíteni. Az eredmény késés a szállításoknál, és sok elégedetlenkedő ügyfél. Aztán a hullám alábbhagy (aki meg akart vett), és hirtelen túl sok lesz a kapacitás, Na ezért nincs most értelme a 149nek, és gondolom ezért is késleltetve hoztak ki motorkat a Bravóhoz.
Ezn nem simli, hanem kreatív könyvelés a legláis kereteken belül. A prespektívikus vállalat fejleszt, terjeszkedik. Ha nyereséges, akkor azt le kell adóznia, ha nullszaldós akkor nem. Ilyen egyszerű...
A 149es halasztásának pedig nem a nyereségesség elkerülése a célja, hanem pont az, hogy ne legyen kielégítettlen kereslet, majd hirtelen fölösleges kapaciáts. A modellek 5-10 évig vanna piacon ezt mind bele kell kalkulálni, igaz ritka az, hogy egy márka hirtelen ennyivel jobb mondelleket mutasson be, mint az elődei. Most a fiat kihoz egy csomó jó autót minden márkájának, de nem tujda a hirtelen megugrott kerseletet kielégíteni. Az eredmény késés a szállításoknál, és sok elégedetlenkedő ügyfél. Aztán a hullám alábbhagy (aki meg akart vett), és hirtelen túl sok lesz a kapacitás, Na ezért nincs most értelme a 149nek, és gondolom ezért is késleltetve hoztak ki motorkat a Bravóhoz.
Peti16V24-10-2007 17:02:19 // 5466
A 3-as bömös Nissan Primera hátsó lámpája után most megcsodálhatjuk az új 1-es kupét, Hyundai lámpákkal. Nálam ez a hányás kategória!
Mesa! Fedezékbe! :))
Mesa! Fedezékbe! :))
zolee14524-10-2007 17:02:16 // 5465
Ha egy sokéves modell a két - úgymond - húzó piacán még mindig kelendő az nem ok, hogy ne mutassák be az újat, pláne, hogy a konkurensek már modellt váltottak. Ez csak arra jó, hogy nem kell eröltetniük egy félkész modell piacra dobását, ami egy elkapkodott befejezést eredményezne. (Igen, még mindig az a véleményem, hogy nincs készen.:D)
Azon megint lehet tűnődni, hogy az új dolgok gyártását akarják rentábilissé tenni azzal, hogy a 147-esbe építik, vagy az új dolgokkal akarják frissnek mutatni, eladhatóvá tenni az öregecske modellt.:)
Bevett szokás, hogyha kifutóban van egy modell akkor elkezdenek hozzá extrákat adogatni alapáron, vagy nevetséges felárral extra csomagokat adni. Így lehet gondolkodni, hogy ugyanazért a pénzért fapados új, vagy régi modell mindennel teleaggatva mint a karácsonyfa.
Amúgy meg az új műszaki cuccok (pl.: Q2) ugyanúgy eladhatóak lennének a 149-esben is, csak mire kijön a 149 Q2 már minden kategóriatársban ott fog dolgozni a szerkezet. Az igazi pofáncsapása a konkurenciának az lett volna, ha a 149-est bemutatják a Q2-vel, mondjuk tavaly.
Azon megint lehet tűnődni, hogy az új dolgok gyártását akarják rentábilissé tenni azzal, hogy a 147-esbe építik, vagy az új dolgokkal akarják frissnek mutatni, eladhatóvá tenni az öregecske modellt.:)
Bevett szokás, hogyha kifutóban van egy modell akkor elkezdenek hozzá extrákat adogatni alapáron, vagy nevetséges felárral extra csomagokat adni. Így lehet gondolkodni, hogy ugyanazért a pénzért fapados új, vagy régi modell mindennel teleaggatva mint a karácsonyfa.
Amúgy meg az új műszaki cuccok (pl.: Q2) ugyanúgy eladhatóak lennének a 149-esben is, csak mire kijön a 149 Q2 már minden kategóriatársban ott fog dolgozni a szerkezet. Az igazi pofáncsapása a konkurenciának az lett volna, ha a 149-est bemutatják a Q2-vel, mondjuk tavaly.
mesa24-10-2007 16:59:00 // 5464
Szerintem meg az 1er Coupe az egyik legszebb lépcsőshátú a mai piacon :P :)
Nem tudom de egy Mazda 3-ra kevésbé mondanám ugyanezt :)
Épp ezért gondolom, hogy az Alfa GT ami még szépségben ott van a szeren,a többi ebben a kategóriában fényévekkel lemaradva.
Nem tudom de egy Mazda 3-ra kevésbé mondanám ugyanezt :)
Épp ezért gondolom, hogy az Alfa GT ami még szépségben ott van a szeren,a többi ebben a kategóriában fényévekkel lemaradva.
Zool24-10-2007 16:53:55 // 5463
hajaj!
a konstruktív kritikát mindig jól fogadom...
:)
a konstruktív kritikát mindig jól fogadom...
:)
zolee14524-10-2007 16:52:01 // 5462
Repül a nehéz kő...:)
A jó öreg Chris nekiállt tevékenykedni a BMW-nél. Gondolom azt mondták neki, hogy hajrá, tied a pálya! Megszületett a hetes. Hááát... Ekkor mondhatták neki, hogy mi nem ilyen lovat akartunk, egy kicsit fogd vissza magad! Ekkor született meg az ötös, ami asszem a kategória legszebbje. Aztán egy-két újabb alcseszés (6-os, Z4-es), majd egy elég jóra sikeredett 3-as, bár a hátulja már nem az igazi.
Aztán az egyes, ami már szerintem nagyon eröltetett. Adott a stílus, és pusztán az volt az ötlet, hogy legyen egy kicsit más mint a többi. Minden meglévő ívet, hajlatot, felületet egy 3d-s rajzba összeraktak, és mindegyik mellé rajzoltak egy olyat, ami még eddig nem volt. Ezután a régieket kitörölték, és ami maradt az lett az egyes BMW... szerintem. Na erre raktak egy csomagtartót, csak ez valamivel harmónikusabb lett mint a puttonyos Clio, vagyis a Thalia csomagtartója, ez lett az 1-es kupé.
Ezen nem sokat dob a sufni hatású küszöb beömlő, meg a sufni-matt mocitető, a szigetelő szalagból készült gyorsautó-csíkokkal. Szerintem...
A jó öreg Chris nekiállt tevékenykedni a BMW-nél. Gondolom azt mondták neki, hogy hajrá, tied a pálya! Megszületett a hetes. Hááát... Ekkor mondhatták neki, hogy mi nem ilyen lovat akartunk, egy kicsit fogd vissza magad! Ekkor született meg az ötös, ami asszem a kategória legszebbje. Aztán egy-két újabb alcseszés (6-os, Z4-es), majd egy elég jóra sikeredett 3-as, bár a hátulja már nem az igazi.
Aztán az egyes, ami már szerintem nagyon eröltetett. Adott a stílus, és pusztán az volt az ötlet, hogy legyen egy kicsit más mint a többi. Minden meglévő ívet, hajlatot, felületet egy 3d-s rajzba összeraktak, és mindegyik mellé rajzoltak egy olyat, ami még eddig nem volt. Ezután a régieket kitörölték, és ami maradt az lett az egyes BMW... szerintem. Na erre raktak egy csomagtartót, csak ez valamivel harmónikusabb lett mint a puttonyos Clio, vagyis a Thalia csomagtartója, ez lett az 1-es kupé.
Ezen nem sokat dob a sufni hatású küszöb beömlő, meg a sufni-matt mocitető, a szigetelő szalagból készült gyorsautó-csíkokkal. Szerintem...
mesa24-10-2007 16:47:11 // 5461
Ezt vehetem dícséretnek ? :)
Tibe24-10-2007 16:32:35 // 5460
Nekem nem tetszik. A szokásos BMW stílus kicsit feltupírozva. Semmi vadság, semmi pezsgés nincs az autóban.
Zool24-10-2007 16:28:19 // 5459
Ahogy a bömö árait ismerem nem lesz ellenfél, még az azonos motorizáltsággal sem. A 300+ LE meg végképp
Satti24-10-2007 16:25:47 // 5458
Nekem is teszik, csak a színe nem:-)
Zool24-10-2007 16:21:36 // 5456
Igen, látom van aki tényleg elolvassa amit írok :)
mesa24-10-2007 16:02:15 // 5455
Gondolom 147-re gondoltál ...
mesa24-10-2007 16:01:46 // 5454
OFF
Kövezzetek meg, de szerintem ez nagyon szép!!!
Most akkor ez a mi GT-nk ellenfele ? 306 LE nem semmi ...
Kövezzetek meg, de szerintem ez nagyon szép!!!
Most akkor ez a mi GT-nk ellenfele ? 306 LE nem semmi ...
Tedi24-10-2007 15:28:03 // 5453
Szerintem 149-et egy okból nem indították még be. Najó, kettő. Az egyik, hogy a németeknél és az olaszoknál még mindig a 147-es a legkelendőbb modell. A másik pedig, hogy sorra találnak ki új dlgokat a 147-hez, amiknek a gyártását valahogy rentábilissé kéne tenni. Azt pedig csak úgy tudják, ha nagyon sokat cisnának belőle. Nyilván nem főalkatrészekről van szó, de akkoris.
zolee14524-10-2007 15:08:40 // 5452
Ez igaz, legalábbis egy hazai kisvállalkozónál. Van egy cég, meg mellette pár Naplemente Bt, amiket szép lassan bebuktat.
De most a Fiatról beszélünk, és úgy általában az autógyárakról. Természetesen amit lehet ők is megtesznek, de ezen a szinten a cégre vonatkozó gazdasági adatok egyrészt nagyon szem előtt vannak, másrészt meg a sikerességet is ezzel hírdetik. Nem véletlenül teszik közre negyedévenként az adatokat (túl azon, hogy ezek elvileg publikus adatok, bár ebben nem vagyok biztos).
Egy Fiat szintű cég szerintem nem nagyon engedheti meg magának, hogy hibázzon. Nem hiszem, hogy vállalják a minimálbéres bejelentést, meg a pénzmosók működtetését, épp ezért azt sem hiszem, hogy csak azért nem mutatják be a 149-est, mert nem akarják, hogy túl nagy nyereség legyen év végén.
Nézz meg egy magyar nagyvállalatot. Ha kérdezik a tulajt lazán elmondja a fontosabb számokat, mert egy bizonyos szint fölött nem engedheti meg magának hogy simlik legyenek, túlzottan szem előtt van. A törvény adta lehetőségeket kihasználják, de titkolni valója nincs. Amúgy meg ha angy számokról beszélünk ott már a törvény adta lehetőség is elég sok.
Csak Mari néninek kell ügyeskedni, hogy a vegyesbolt be ne haljon a teszkó mellett.:)
De most a Fiatról beszélünk, és úgy általában az autógyárakról. Természetesen amit lehet ők is megtesznek, de ezen a szinten a cégre vonatkozó gazdasági adatok egyrészt nagyon szem előtt vannak, másrészt meg a sikerességet is ezzel hírdetik. Nem véletlenül teszik közre negyedévenként az adatokat (túl azon, hogy ezek elvileg publikus adatok, bár ebben nem vagyok biztos).
Egy Fiat szintű cég szerintem nem nagyon engedheti meg magának, hogy hibázzon. Nem hiszem, hogy vállalják a minimálbéres bejelentést, meg a pénzmosók működtetését, épp ezért azt sem hiszem, hogy csak azért nem mutatják be a 149-est, mert nem akarják, hogy túl nagy nyereség legyen év végén.
Nézz meg egy magyar nagyvállalatot. Ha kérdezik a tulajt lazán elmondja a fontosabb számokat, mert egy bizonyos szint fölött nem engedheti meg magának hogy simlik legyenek, túlzottan szem előtt van. A törvény adta lehetőségeket kihasználják, de titkolni valója nincs. Amúgy meg ha angy számokról beszélünk ott már a törvény adta lehetőség is elég sok.
Csak Mari néninek kell ügyeskedni, hogy a vegyesbolt be ne haljon a teszkó mellett.:)
Zool24-10-2007 14:48:00 // 5451
Pedig szerintem pont az a lényege a nagy cégnek, hogy legyen hova elrejetni a nyereséget. Könyvelés első szabálya, hogy a nyereséges cég valamit elrontott a könyvelésében... A nagy cégek régi trükkje tovább, hogy az autógyár veszteségére hivatkozva "racionalizálnak", miközben a nyereséget elrejtik az autófinasnzírozó cégnél (azaz 10-20 százalék kedvezmény, de az7 5 éves hetelen behozzák a pénzt). Ez pl amerikában nagyon futott, most érkezik lassan hozzánk (azaz amikor egyes akciókat csak a hitelre vásároló vevők kaphatják meg).
A Fiatnál pedig egyszerűbb átállítani a kaaciátst Bravóra, aztán meg a testvérmodell 149esre, ha előbbinél a kereselt alábbhagy.
Amúgy szerintem is korosodik a 149, ráadásul az a törésteszt sem tesz jót, lassan alig van a paicon ilyen eredményű autó...
A Fiatnál pedig egyszerűbb átállítani a kaaciátst Bravóra, aztán meg a testvérmodell 149esre, ha előbbinél a kereselt alábbhagy.
Amúgy szerintem is korosodik a 149, ráadásul az a törésteszt sem tesz jót, lassan alig van a paicon ilyen eredményű autó...
GEORGE23-10-2007 19:13:43 // 5450
Én is hallottam :-))))
mesa23-10-2007 19:12:38 // 5449
idióták, teleengedték vízzel :(
mesa23-10-2007 19:10:27 // 5448
most füleltem az RTL-en a mesefilmben dicsekedtek a 89-es Alfa Romeojukkal :)))
mesa23-10-2007 19:06:59 // 5447
Én is úgy gondolom, hogy ha már kész lenne, nem várnának egy percig sem. Hat éves az előd. Éppen ideje dobni.
zolee14523-10-2007 19:03:08 // 5446
Az a baj, hogy egy nagy cég nem így működik.
A konszern összes tagjának külön vezetése van, mely vezetés külön tartozik elszámolással a tulajdonos, vagy tulajdonosi kör felé, és azok nyereséget várnak el. Ez nem a kommunizmus, hogy az egyik nyereségével tarjuk életben a másikat.
Ebből adódóan az Alfa nem a Bravo miatt vár a 149-es bemutatásával, hanem azért, mert még nincs olyan szinten amilyet elvárnak tőle, vagyis nincs készen. A másik ok esetleg az, hogy a 147-es még mindig jól fogy.
A Bravo amúgy sem konkurenciája a 149-nek (egy Bravot soha nem fognak összehasonlítani az 1-es BMW-vel, Audi A3-mal, mint ahogy a 149-es sem a Golffal, Leonnal versenyezget, mégha ezt a VW nagyon helyénvalónak is tartaná), egész más a Fiat és az Alfa vevőköre, szóval ha a Bravo miatt késleltetnék akkor az Alfa zsebéből húznák ki a pénzt, ami végső soron a tulajdonosok pénze, akiknek nehéz beadni, hogy "de a Bravóval jól kerestek".
A konszern összes tagjának külön vezetése van, mely vezetés külön tartozik elszámolással a tulajdonos, vagy tulajdonosi kör felé, és azok nyereséget várnak el. Ez nem a kommunizmus, hogy az egyik nyereségével tarjuk életben a másikat.
Ebből adódóan az Alfa nem a Bravo miatt vár a 149-es bemutatásával, hanem azért, mert még nincs olyan szinten amilyet elvárnak tőle, vagyis nincs készen. A másik ok esetleg az, hogy a 147-es még mindig jól fogy.
A Bravo amúgy sem konkurenciája a 149-nek (egy Bravot soha nem fognak összehasonlítani az 1-es BMW-vel, Audi A3-mal, mint ahogy a 149-es sem a Golffal, Leonnal versenyezget, mégha ezt a VW nagyon helyénvalónak is tartaná), egész más a Fiat és az Alfa vevőköre, szóval ha a Bravo miatt késleltetnék akkor az Alfa zsebéből húznák ki a pénzt, ami végső soron a tulajdonosok pénze, akiknek nehéz beadni, hogy "de a Bravóval jól kerestek".
Satti23-10-2007 18:45:08 // 5445
Én is ezt mondtam:-))
mesa23-10-2007 18:43:50 // 5444
Szerintem a 166 baromi szép executive car. Főként a facelift előtti orral.
Zool23-10-2007 12:45:08 // 5443
A kategória elmászott ez tény majd rájönnek, jelenleg a Volvo ezért ad el annyi S40est, senki sem gyárt már neki konkurenset pedig 10 éve mindenki ekkora autót vett. Idő kérdése, hogy rájöjjenek a gyártók, kell egy kisebb lépcsős a 159 (vagy az elmebeteg 4.7m feletti új A4) alá. Főleg az Alfánál értelmes, mert a hazai piacon sem a közlekedés, sem az emeberek mérte nem indkoklja az ilyen batárok megvételét...
A másik tényező a Fiat csoport. A FIat tele van erőteljes új modellekkel, amelyek adott esetben tarolhatnak a paicon, Bravo, GPunto, 500, sosem volt ilyen erős a Fiat paletta, új Alfa modellek csak növelnék a kapacitáshiányt, és egymástól vinék el a vevőket. Ráérnek a 149cel, ha a Bravo hullám lecsngett. Jelenleg még ki sem jöttek a legjobb mocik, az 1.4 turbók most érkeztek, az igért 1.6 JTD még sehol). A Junior is csak azért kell, hogy az Alfa szereplhessen. Addig elküzdöget a 147, inkább aradjon és geyen egy rendes 149, eddig sok aggasztó kavarodást figyelhettünk meg a 149cel kapcsolatban. A 169-nel is csak akkor van értelme, ha össze lehet hangolni vmivel (pl baby -maserati), amúgy nem lesz rentábilis. (vagy esetleg a 159 lemezén újabb változatként nagyobb tengelytávval).
A másik tényező a Fiat csoport. A FIat tele van erőteljes új modellekkel, amelyek adott esetben tarolhatnak a paicon, Bravo, GPunto, 500, sosem volt ilyen erős a Fiat paletta, új Alfa modellek csak növelnék a kapacitáshiányt, és egymástól vinék el a vevőket. Ráérnek a 149cel, ha a Bravo hullám lecsngett. Jelenleg még ki sem jöttek a legjobb mocik, az 1.4 turbók most érkeztek, az igért 1.6 JTD még sehol). A Junior is csak azért kell, hogy az Alfa szereplhessen. Addig elküzdöget a 147, inkább aradjon és geyen egy rendes 149, eddig sok aggasztó kavarodást figyelhettünk meg a 149cel kapcsolatban. A 169-nel is csak akkor van értelme, ha össze lehet hangolni vmivel (pl baby -maserati), amúgy nem lesz rentábilis. (vagy esetleg a 159 lemezén újabb változatként nagyobb tengelytávval).
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
589
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?