Forum >> A jövő Alfái
Zool12-09-2007 16:51:53 // 4742
Na azért ez egy vaskos kijelentés. Előszr is az Alfa egy nagyobb konglomerátum része ami ráadásul egyrészt olasz (tehét nem az egyenes módszerek hazájában működik), másrészt nagyobb konglomerátumközi együttműködésekben vesz részt (pl GM FIAT Powertrain, vagy a tervezett Ford KA II - Fiat 500 gyártás). Az hogy az Alfa veszteséges nem jelent feltételnül bajt mert 1. egy konglomerátumban mindig kell olyan rész hol el lehet tüntetni a nyereséget. Ha nem ezt teszik, akkor adót kell fizetni, ez "számviteli alapelv". 2. a veszteség egyúttal jelenthet fejlesztésbe ölt forrásokat is. Mondjon bárku bármit, Pl a 159 nem úgy néz ki, mintha nem fejlesztetnének a márkánál, mégha egy részét a GM is fizette. Nézzetek meg pl egy X type-ot, na ott nem fejlesztettek, egyzónás klíma, mondeo dízel.
vipex12-09-2007 16:30:04 // 4741
Ez egy eleg erdekes kampany az AR-tol nagyobb jelentosebb mediakban keres nevet az uj kisautonak, erdekes. Legalabb biztos elkepzelesunk lehet az uj kicsirol
mesa12-09-2007 16:28:20 // 4740
És itt kanyarodunk vissza, hogy kéne egy tőkeerős új tulajdnonos!
Mintha csak a Fradiról beszélnénk! :))
Mintha csak a Fradiról beszélnénk! :))
Tedi12-09-2007 16:22:42 // 4739
Túl sok mozgásterük nincs, veszteséges az Alfa, szóval ezen annyira azért nem lepődök meg. :) Mmint azon, hogy nincs saját fejlesztésük.
GTPeti12-09-2007 16:21:58 // 4738
Pont a BMW házasság kapcsán írta egy kolléga, hogy ő azért tud egy-két jelentősebb fejlesztésről az Alfánál. (Nem vagyok benne biztos, de mintha George írta volna.)
zolee14512-09-2007 16:17:44 // 4737
Inkább hazudj, mondd, hogy fejlesztenek.:)))
Ez tényleg szomorú... pedig a FIAT-ról hallani néha ezt-azt, pl ilyen irányú fejlesztéseket is. Gondolom az ottani eredményeket legalább megkapná az Alfa.
Ez tényleg szomorú... pedig a FIAT-ról hallani néha ezt-azt, pl ilyen irányú fejlesztéseket is. Gondolom az ottani eredményeket legalább megkapná az Alfa.
mesa12-09-2007 16:12:12 // 4736
Az AR réges régóta nem fejleszt semmit!
Csak más padlólemezére új ruhát, kicsit megvariálja a FIATtól kapot motrokat és ennyi. Nincs semennyi tőkéje, csak amennyit cseppent a gruppa.
Csak más padlólemezére új ruhát, kicsit megvariálja a FIATtól kapot motrokat és ennyi. Nincs semennyi tőkéje, csak amennyit cseppent a gruppa.
mesa12-09-2007 16:10:51 // 4735
Ez nagyon jó hasonlat! :)
zolee14512-09-2007 15:59:36 // 4734
Azért megnéznék egy statisztikát, hogy hányan halnak meg az utakon, és hány embert lőnek le éves szinten kis hazánkban.:)))
Kicsit OFF, de azért témába vág: http://totalcar.hu/tesztek/hondafcx!1
Tudom, nem Alfa, de kb ez vár az Alfára is, ha nem akar lemaradni. Furcsállom is, hogy nem nagyon hallok ilyesmi fejlesztésekről az Alfától. (persze ha van szóljatok)
Kicsit OFF, de azért témába vág: http://totalcar.hu/tesztek/hondafcx!1
Tudom, nem Alfa, de kb ez vár az Alfára is, ha nem akar lemaradni. Furcsállom is, hogy nem nagyon hallok ilyesmi fejlesztésekről az Alfától. (persze ha van szóljatok)
Gegee12-09-2007 15:56:58 // 4733
Érdekes okfejtés és az az igazság, hogy van benne valami!
TarP12-09-2007 15:41:59 // 4732
De akkor mindenki hordjon golyóálló mellényt, mert adott esetben megmentheti :)
zolee14512-09-2007 15:33:52 // 4731
"Na igen. Most már az emisszió a lényeg, meg környezet védelem. Megnézem én 10 év mulva hová lesznek ezek a piros betűs motorok, az OFF-ok közül.
Déjvú, meg polo1.2, Agila1.2, 1.4 meg ilyen "Super" motorok.
átlagban az 1.7 IE-m eszik 7-7,5 litert, és ismertek nem szüttyögök.
Az új OFF-ok 1.6-1.8-ig meg 9 Litert átlagaban.Azt az én gépem 19 éves."
Azért ennél a dolognál időzzünk el egy kicsit.:) Vegyük alapul a Golfot. Emlékszel az első generációs Golfra? És a többire?:)
Kicsit keresgéltem a neten:
1974. Golf 1,1/
Kerb weight: 750 kg
1983. Golf 1,3/
Kerb weight: 845 kg
1991. Golf 1,4/
Kerb weight: 960 kg
2000. Golf 1,6/
Kerb weight: 1142 kg
2001. Polo 1,4/
Kerb weight: 1075 kg
Azt hiszem elég tisztán látszik a súlygyarapodás. Ez mondjuk a kényelmi, és a biztonsági extráknak köszönhető. Ami régen a Golf volt ("Golf kategória") az ma a Polo. Méretben, és súlyban is.
Alfánál maradva:
Alfa 33 1,7IE 16V/
Kerb weight: 1000 kg
Max. output: 128.7 PS (127 bph) (94.7 kW) @ 6500 rpm
Max. torque: 149 Nm (109.9 lbft) (15.1 kgm) @ 4600 rpm
0-100km/h: 8.4 s
Alfa 146 1,7IE 16V/
Kerb weight: 1225 kg
Max. output: 130.7 PS (129 bph) (96.1 kW) @ 6500 rpm
Max. torque: 149 Nm (109.9 lbft) (15.1 kgm) @ 4300 rpm
0-60mph: 10.2 s
Egy modellváltás, +225 kg és ugyanaz a motor ami a 33-ban ütött a 146-ban már csak átlagos.
Nem azért eszik keveset az autód, mert hűdehajdejó (persze jó, hiszen Alfa), pedig 19 éves, hanem azért mert nem kell olyan nehéz autót mozgatnia. Próbáldk ki, hogy beleraksz 4 db cementes zsákot (+200kg), meg mondjuk még egy teszkós zsák krumplit (+25kg). Ezután tankold tele, és a következő tankolásnál számolgass milyen lett a fogyasztásod.
Persze szerinted ennek semmi értelme, minek ennyi mindent cipelned? Most gondolj bele, hogy adott esetben az a 4 zsák cement és a zsák krumpli megmentheti az életedet. Nos, így már vinnéd magaddal?:)))
Déjvú, meg polo1.2, Agila1.2, 1.4 meg ilyen "Super" motorok.
átlagban az 1.7 IE-m eszik 7-7,5 litert, és ismertek nem szüttyögök.
Az új OFF-ok 1.6-1.8-ig meg 9 Litert átlagaban.Azt az én gépem 19 éves."
Azért ennél a dolognál időzzünk el egy kicsit.:) Vegyük alapul a Golfot. Emlékszel az első generációs Golfra? És a többire?:)
Kicsit keresgéltem a neten:
1974. Golf 1,1/
Kerb weight: 750 kg
1983. Golf 1,3/
Kerb weight: 845 kg
1991. Golf 1,4/
Kerb weight: 960 kg
2000. Golf 1,6/
Kerb weight: 1142 kg
2001. Polo 1,4/
Kerb weight: 1075 kg
Azt hiszem elég tisztán látszik a súlygyarapodás. Ez mondjuk a kényelmi, és a biztonsági extráknak köszönhető. Ami régen a Golf volt ("Golf kategória") az ma a Polo. Méretben, és súlyban is.
Alfánál maradva:
Alfa 33 1,7IE 16V/
Kerb weight: 1000 kg
Max. output: 128.7 PS (127 bph) (94.7 kW) @ 6500 rpm
Max. torque: 149 Nm (109.9 lbft) (15.1 kgm) @ 4600 rpm
0-100km/h: 8.4 s
Alfa 146 1,7IE 16V/
Kerb weight: 1225 kg
Max. output: 130.7 PS (129 bph) (96.1 kW) @ 6500 rpm
Max. torque: 149 Nm (109.9 lbft) (15.1 kgm) @ 4300 rpm
0-60mph: 10.2 s
Egy modellváltás, +225 kg és ugyanaz a motor ami a 33-ban ütött a 146-ban már csak átlagos.
Nem azért eszik keveset az autód, mert hűdehajdejó (persze jó, hiszen Alfa), pedig 19 éves, hanem azért mert nem kell olyan nehéz autót mozgatnia. Próbáldk ki, hogy beleraksz 4 db cementes zsákot (+200kg), meg mondjuk még egy teszkós zsák krumplit (+25kg). Ezután tankold tele, és a következő tankolásnál számolgass milyen lett a fogyasztásod.
Persze szerinted ennek semmi értelme, minek ennyi mindent cipelned? Most gondolj bele, hogy adott esetben az a 4 zsák cement és a zsák krumpli megmentheti az életedet. Nos, így már vinnéd magaddal?:)))
TarP12-09-2007 15:26:42 // 4730
Ez egy olyan szabály, ami mesterségesen kikényszeríti a globalizációt... Érdekes.
Zool12-09-2007 15:21:56 // 4729
Idegesek is a német gyártók, mert az aktuális szabályozás hátrányosan érinti pont a kedvenc presztizs gyártókat, elsősorban a bömöt és a Chryslert hazavágó és attól nmegszabaduló Mercit. A VW gruppe szerintem nem járna rosszul. Viszont nem tudom mit kezdene magával a sok kis sportkocsi manufaktúra. A Pagani Zondát még egy kéziporszívógyár sem tdná kompenzálni kibocsátásban :)
Ha jól hallottam, most azon fáradoznak a német lobbizók, hogy legalább vmi köbciarányos szánítás legyen, de pl az AUtobild közel egy tucat bio mdellt mutaott be a Mercitől, a dzel híbridtől a hidrogénig. Lehet hogy a végén beadják a derekukat, és a pár őrült változatot (pl S klassék és terepjárók) hibriddel kombinálják, a többi meg már belefér a kvótába...
Ha jól hallottam, most azon fáradoznak a német lobbizók, hogy legalább vmi köbciarányos szánítás legyen, de pl az AUtobild közel egy tucat bio mdellt mutaott be a Mercitől, a dzel híbridtől a hidrogénig. Lehet hogy a végén beadják a derekukat, és a pár őrült változatot (pl S klassék és terepjárók) hibriddel kombinálják, a többi meg már belefér a kvótába...
TarP12-09-2007 15:16:52 // 4728
Valóban logikátlan lenne. De az meg égő, ha a BMW elkezd Smart méretű vicceket építeni.
Tényleg a motorbiciklik is számítanak? Az jót hozna nekik...
A Ferrarit meg pl a Duicatival kell házasítani :)
Tényleg a motorbiciklik is számítanak? Az jót hozna nekik...
A Ferrarit meg pl a Duicatival kell házasítani :)
Zool12-09-2007 15:13:25 // 4727
A Racer ott szeretne lenni ahol a Mini, az 1es összességében nem rossazbb, mint a 147, és a 3as is szépen ad el a 318dből flottába, de a pár brutál változat felhúzza Mintha az Alfa is ilyesmit szeretne, V8 meg egyebek, csak ugyebár ott van a Lancia meg a FIat a törpékkel, ami igencsak jó nettó egyenleget ad. Na ilyen kopenzálója nincs a bömönek egyelőre, és szerintem töbek között ezért keresgél más márkák felé de az úgysem az Alfa lesz.
TarP12-09-2007 15:07:12 // 4726
0-1000000000000000000000000000000000000000000 1/percig? :)
Ennyire nem eccerű. De már láttam normális méretű (üzemanyagtartály méretű) üzemanyagcellát. Szóval lesz ebből valami, úgy tűnik.
Ennyire nem eccerű. De már láttam normális méretű (üzemanyagtartály méretű) üzemanyagcellát. Szóval lesz ebből valami, úgy tűnik.
zolee14512-09-2007 15:04:04 // 4725
Ha jól tudom a villanymotor teljes fordulatszám-tartományában ugyanannyi a nyomaték.
TarP12-09-2007 14:54:55 // 4724
Ha az Alfa a Racerből, 149-ből adja majd el a nagy darabszámot, meg 1.9MJET 159-ből, akkor jó irányba húzza a károsanyag kibocsátást.
Zool12-09-2007 14:51:41 // 4723
Mesa, elég sokat olvasgatok én is, és több cikket is olvastam erről a motorról. A sajtótájékoztató közös volt, csak a bömö központjában tartották (ezt írja is a cikk). Amúgy két okból sem izgat annyira, egyrészt egyelőre egyik márka (akár bömö akár Pug) sem fenyeget, és valszeg egyelőre a benyák sem valószínűek a következő autómban.
Egyébbként a vicc az egész bömö alfa házasságban az, hogy vmi szerencsételn agol cikk dobta be az egészet. Könyörgöm a bömöt lassan megfojtja a károsanyagkibocsátási kvóta, mi a fenének nehezítené még az életét az Alfával. Ami a bömönek kell az pl a Fiat vagy vmi hasonló KIS autókat gyártó cég, ami helyre hozza az X5ösökkel és M3asokkal megtépázott kibocsátási statisztikáit. (Mivel gyártónként akrják előírni a kvótákat, ha nmetek nem lobbizzák ki másként) És akkor nem kell az idióta stop and go motorleállítással égetniük magukat.
Ezen felül meg kell a kooperáció, mert úgy járnak mint a merci.
Egyébbként a vicc az egész bömö alfa házasságban az, hogy vmi szerencsételn agol cikk dobta be az egészet. Könyörgöm a bömöt lassan megfojtja a károsanyagkibocsátási kvóta, mi a fenének nehezítené még az életét az Alfával. Ami a bömönek kell az pl a Fiat vagy vmi hasonló KIS autókat gyártó cég, ami helyre hozza az X5ösökkel és M3asokkal megtépázott kibocsátási statisztikáit. (Mivel gyártónként akrják előírni a kvótákat, ha nmetek nem lobbizzák ki másként) És akkor nem kell az idióta stop and go motorleállítással égetniük magukat.
Ezen felül meg kell a kooperáció, mert úgy járnak mint a merci.
TarP12-09-2007 14:30:17 // 4722
Attól függ melyikben, illetve milyen fordulatnál...
1000Nm nem ér sokat 100 1/perces fordulaton. A teljesítményhez kell a fordulat is.
1000Nm nem ér sokat 100 1/perces fordulaton. A teljesítményhez kell a fordulat is.
mesa12-09-2007 14:23:56 // 4721
Most gondolj bele, a villanymotorban 10x annyi a nyomaték!!! :)))
TarP12-09-2007 11:25:52 // 4720
Tőlem jöhet az üzemanyag cella, ha rendesen megy vele az autó.
Én nem ellenzem a környezet védelmét, sőt!!!, de ettől még gyorsuljon a szekér, ha padlóig nyomom a gázt! :)
Az, hogy nem fog berregni...hát meglátjuk. Majd berregek hozzá...csak akkor belül is legyen ablaktörlő :) :) :)
Én nem ellenzem a környezet védelmét, sőt!!!, de ettől még gyorsuljon a szekér, ha padlóig nyomom a gázt! :)
Az, hogy nem fog berregni...hát meglátjuk. Majd berregek hozzá...csak akkor belül is legyen ablaktörlő :) :) :)
BeeGee12-09-2007 11:06:01 // 4719
Nem szidtam én a Ferrarit. Csak a helyzet mai állása szerint el lesz lehetetlenítve a helyzete és inkább harakirizik a gyár, mint dizelt tegyen bele vagy üacellát. És ez respect. :)
mesa12-09-2007 11:04:43 // 4718
Egy utolsó próba, aztán feladom, mert ilyen csökönyös emberekkel nem érdemes vitatkozni, akik saját világukban élnek és megállapítják, hogy mindenki hazudik :))
Egyébként is OFF, de tessék : http://www.motoringfile.com/2004/12/13/bmw_38_peugeot_announce_new_engine_range/
Itt benne van a BMW (!) sajtó tájékoztató anyag a közös motorokról.
Egyébként is OFF, de tessék : http://www.motoringfile.com/2004/12/13/bmw_38_peugeot_announce_new_engine_range/
Itt benne van a BMW (!) sajtó tájékoztató anyag a közös motorokról.
Zool12-09-2007 10:43:32 // 4717
Egyébbként nem az árra önmagéban vagyok fogákony, hanem az ár érték arányra. Sok ismerősöm ment már be bömö szalonba vételi szándékkal és jött ki lógó orral. Az újságban láttak egy szép über fullos bömöt ami persze nyerte a teszteket, szép ALAPÁRRAL, aztán jött az árajánlat 10e euróval magasabb összeggel, és tántorogtak is ki a szalonból. Nekem ez a bajom az bömöbvel, és ezért jók most az Alfák. De ezt már párszor leírtam...
Zool12-09-2007 10:41:00 // 4716
Nem láttam az 1es facelift motorkínálatában, ami picit gyanús. Én is olvasok eleget, persze mindenhil hangzatosan leírták hogy bömö-pug fejlesztés, csak várnám hogy végre egy bömöben is lássan. Pedig pont ők azok aik szeretnek fokozatosan kihozni egy palettát (karosszéria és motorváltozatokat félévente késletteve), tehát ha vaki, a bömö lenne az aki nem várná meg a faceliftet egy új motorral. A Pug meg a sokatik változatát hozza ki. Erre mondom hogy gyanús. Az újsűágírók jó része nem ért máshoz mint az idézéshez, sok cikket nem is újságíró ír, hanem a fordító és a szaklektor. És pont ezért fordulhat elő az újságírásban, hogy egy bolond százat csinál...
Zool12-09-2007 10:36:33 // 4715
Pedig érdemes egyet kettőt kipróbálni. HA megnézed az 1es facelift dízel palettáját 3-4 évente durvul. Az Alfánál dettó. indkét márkánál alig növekedett a benyások teljesítménye, a dízelek meg 30-50%-ot.
mesa12-09-2007 10:35:35 // 4714
Nézd, mindegy hogy te személy szerint mit hiszel vagy mit nem... Mindenhol így van írva, hogy PSA-BMW fejlesztés.
De biztos vagyok benne, hogy lesz az 1erben meg a 3erben is, mert az olyanok mint te fogékonyak önmagában az árra, és biztosan megveszik azzal is.
Végül is, a 155-be is beletették, a 156 meg már eleve úgy nyitott. Pedig az csak egy szívó motor :))
De biztos vagyok benne, hogy lesz az 1erben meg a 3erben is, mert az olyanok mint te fogékonyak önmagában az árra, és biztosan megveszik azzal is.
Végül is, a 155-be is beletették, a 156 meg már eleve úgy nyitott. Pedig az csak egy szívó motor :))
mesa12-09-2007 10:32:50 // 4713
Dízelekhez nem értek. Szerencsére :))
Zool12-09-2007 10:26:36 // 4712
Egyébbként utánanéztem a múltkor említett 1.6 turbónak. Van 207ben egy 308ban is, több féle lóerővel, meg a Miniben. Ha annyira bömö fejle4sztés, miért nincs egy bömöben sem? Pont aktuális lett volna az 1es faceliftbe. Többet érne mint a szánalmas stop and go (hallottam már elindulni új stop enad go 1est utcán, elég gáz volt).
Van egy sanda gyanúm, hogy az egész 1.6Thez annyi köze van a bömönek mint a mini 1.6 dzeléhez. Nem sok. Casak hát olyan jól hangzik, hogy BMW fejlesztés. (Nem mondeom hogy tudom, hogy nem bömö fejlesztés, csak gyanús, hogy egyedül Pugokban van kis turbós benyás és mellettük 1 db miniben).
Van egy sanda gyanúm, hogy az egész 1.6Thez annyi köze van a bömönek mint a mini 1.6 dzeléhez. Nem sok. Casak hát olyan jól hangzik, hogy BMW fejlesztés. (Nem mondeom hogy tudom, hogy nem bömö fejlesztés, csak gyanús, hogy egyedül Pugokban van kis turbós benyás és mellettük 1 db miniben).
Whiteskull12-09-2007 10:23:26 // 4711
Pontosan nem tudom. De egy hengerem a tűrésen túl kopott ezért fúrattuk fel a blokkot.
Zool12-09-2007 10:23:02 // 4710
Mesa: szetrintem itt konrétan a dízelekről volt szó, amiben a JTD-k tényleg elég, jók az összes JTD-s ismerősöm büszkén vallja, hogy egyetlen militert sem fogy az olaj a mociból. Speciel az én JTD-m a 20 és a 40e-s olajcserénél is maxon volt, soha nem kellett utánatölteni. A TDI-knél viszont nem ritka az 1000km-enkénti utántöltés. Ugyanakkor minden újságíró azt sietíti, meg jön a "megbízható" német etchnikákkal. Vaze, a VW kis benyásai egyszerűen szátfagytak -10 fok alatt. Lehet kidobni, gazdasági totálkárral. Ezt még a német újságok is megírták, csak hát van pár idióta vaskalapos szakink a magyar írott autós szakirodalomnál, akik még sváb szakiktnál voltak csicskások az 50es években. Az autós világ azonban 10 évente alapvetően változik.
mesa12-09-2007 10:21:06 // 4709
Akkor árul már el, mekkora volt a következő dugattyú méret ... csak úgy kíváncsiságból kérdem. Nehogy kiderüljön, hogy feleslegesen fizettél valamiért :))
Whiteskull12-09-2007 10:15:15 // 4708
Hát példul az enyémet felfúrták a következő dugattyúmérethez, pedig általában benzint tankolok bele. :)))
A többi az okés. :)))
A többi az okés. :)))
mesa12-09-2007 10:05:25 // 4707
Jó sok hülyeséget megint össze hordtál! :)))
Kérem a pontos technikai adatok iránt fogékonyabb cartársak ugorják át a hozzászólását!
Ismerünk szerintem Alfát, amihez az 1000 km/1 l olajfogyasztás gyárilag 'megengedett'...
Talán azért nem visznek az ismerős szerelődhöz olasz autót, mert amit gondol, az eleve rossz gondolat! :D
Az meg hogy az olasz autókban erősebb lenne a cucc, azt felejtsd el!!! Mesélhetnék neked a vezérműtengelyekről, törött hajtókarokról, mindennapos csapágysor cserékről. Tudom, mert ahol dogozom, nagyüzemben ezzel foglalkoznak.
(Benzines motorokat pedig nem szoktak felfúrni - ilyenek a Szutyukisok agyában merülnek csak fel)
Kérem a pontos technikai adatok iránt fogékonyabb cartársak ugorják át a hozzászólását!
Ismerünk szerintem Alfát, amihez az 1000 km/1 l olajfogyasztás gyárilag 'megengedett'...
Talán azért nem visznek az ismerős szerelődhöz olasz autót, mert amit gondol, az eleve rossz gondolat! :D
Az meg hogy az olasz autókban erősebb lenne a cucc, azt felejtsd el!!! Mesélhetnék neked a vezérműtengelyekről, törött hajtókarokról, mindennapos csapágysor cserékről. Tudom, mert ahol dogozom, nagyüzemben ezzel foglalkoznak.
(Benzines motorokat pedig nem szoktak felfúrni - ilyenek a Szutyukisok agyában merülnek csak fel)
mesa12-09-2007 09:56:02 // 4706
Én is ezt akartam írni, hogy azért a Ferrarinál észbe kaptak,mert látták hogy nőttön-nőtt az autóik tömege és nem győztek utána menni motor teljesítményben, mert ez egy végtelen kör.
Jól gondolják! Csak kár hogy ezt a Lotus már vagy 35 éve kitalálta :)
Jól gondolják! Csak kár hogy ezt a Lotus már vagy 35 éve kitalálta :)
TarP12-09-2007 09:13:05 // 4705
Na, azért 1-es szabály: Ferrarit nem szidunk és nem teszünk olyan mondatba, ahol bármi Ázsia szülötte izé belekerült :)
Viccet félretéve, jelenleg a Ferrari olyan szintet képvisel, hogy a mai 430-asok, főleg a Scuderiák 20 év mulva még csak vágyálomként léteznek majd az akkori vezető autógyártók mérnökeinek a fejében.
A Ferreari indult neki leginkább a tömegcsökkentésnek Scuderia, meg Challenge Stradle, még az Enzo-nak is készítenek egy könnyített modelljét... szóval az árakon kívül total respect nekik!
Másik téma: Siránkozni nem kell nagyon, mert a kereslet fogja meghatározni, hogy lesznek-e kis vadállat autók. Ha a népek akarják, lesz Alfa Racer GTA 1.8T, ami pl 1200kg-mal és 230 lóerővel nagyon ütős lehet.
Viccet félretéve, jelenleg a Ferrari olyan szintet képvisel, hogy a mai 430-asok, főleg a Scuderiák 20 év mulva még csak vágyálomként léteznek majd az akkori vezető autógyártók mérnökeinek a fejében.
A Ferreari indult neki leginkább a tömegcsökkentésnek Scuderia, meg Challenge Stradle, még az Enzo-nak is készítenek egy könnyített modelljét... szóval az árakon kívül total respect nekik!
Másik téma: Siránkozni nem kell nagyon, mert a kereslet fogja meghatározni, hogy lesznek-e kis vadállat autók. Ha a népek akarják, lesz Alfa Racer GTA 1.8T, ami pl 1200kg-mal és 230 lóerővel nagyon ütős lehet.
HátvédRomeo12-09-2007 00:07:17 // 4704
Én is szoktam kanyarokban német verdákat csodálni. Mikor ők fékeznek én teli gázzal megyek bele. Meg sodródnak, meg ívre húzza hogy meglegyen a kanyar míg én a saját ívemből kanyarodok. Azt nekem 175/70 R13, nekik meg 205/55 R16, mittom én Asztma 1.6 16v.
HátvédRomeo12-09-2007 00:04:21 // 4703
Ámen!
Én is szép új autó, de jó meg minden. De ha lesz is pénzem újra akkor se veszek. Vagy ha még is akkor is megtartom a boxit, mert én szeretek a multba elmerülni.
Én már ki se bírnám ha nem hallanám jól a motor hangját, hozzáteszem nem repeszti szét a fülem, mint a ladákban vagy Moszkvicsokban. Hallani amennyi kell.
Mikor olykor vezetek OFF új verdákat, majdnem mindben ugyan az a filing. Csöndes hajszárító hang, snassz formák, ami másnak menőőőő. Komolyan nekem kényelmetlen. Visszaülök a Boxiba és azt mondom itt a helyem.
Félre értés ne essék az Új Alfákban másképp érzem magam. Azokban is azért tapintani lehet a közel az Alfa Romeo 100 évet. Még szerencse. Azért is üt a guta a BMW megvenné az Alfát cikkektől. Oda lenne az Alfa mivolta.
Én is szép új autó, de jó meg minden. De ha lesz is pénzem újra akkor se veszek. Vagy ha még is akkor is megtartom a boxit, mert én szeretek a multba elmerülni.
Én már ki se bírnám ha nem hallanám jól a motor hangját, hozzáteszem nem repeszti szét a fülem, mint a ladákban vagy Moszkvicsokban. Hallani amennyi kell.
Mikor olykor vezetek OFF új verdákat, majdnem mindben ugyan az a filing. Csöndes hajszárító hang, snassz formák, ami másnak menőőőő. Komolyan nekem kényelmetlen. Visszaülök a Boxiba és azt mondom itt a helyem.
Félre értés ne essék az Új Alfákban másképp érzem magam. Azokban is azért tapintani lehet a közel az Alfa Romeo 100 évet. Még szerencse. Azért is üt a guta a BMW megvenné az Alfát cikkektől. Oda lenne az Alfa mivolta.
iAntenna11-09-2007 23:54:07 // 4702
volt már rá példa hogy német autót nem engedtem el hanem inkább belecsaptam én is a lecsóba... aztán mikor rájött hogy ő nem kanyarodik olyan sebességgel mint én akkor meg volt lepődve.
És igen igaz, addig élvezem ezt a boxert amig tehetem, mert késöbb úgyis rá leszek kényszerítve a környezetbarát technikai csúcsgépekre amik annyira biztonságosak hogy szinte már vezetni se kell. Ez van, ez a jövő... és nem csak az autózás terén. Mindenben. Mások az értékek, mások az elvárások, viszont a múlton rágodni szintén butaság hiszen az már vissza nem jön. Majd mikor veteránnak számít a jó kis boxi és sírni kell az üzemanyag után hiszen az újak már csak ilyenolyanamolyan cuccal mennek és nem esznek benzint mert az hogy néz már ki...
Nem tudom ki ismeri a Futurama című mesét. Jövőben játszódik, ahol egy ma korban élő ember felébred a hibernálásból. Mindenhol repülő cuccok, robotok stb. Na egyik részben talál egy öreg Cadit, vagy Camarot és megmutatja hogy mi az életérzés... :D szóval jó anyag. Simpson család rajongóknak kötelező.
És igen igaz, addig élvezem ezt a boxert amig tehetem, mert késöbb úgyis rá leszek kényszerítve a környezetbarát technikai csúcsgépekre amik annyira biztonságosak hogy szinte már vezetni se kell. Ez van, ez a jövő... és nem csak az autózás terén. Mindenben. Mások az értékek, mások az elvárások, viszont a múlton rágodni szintén butaság hiszen az már vissza nem jön. Majd mikor veteránnak számít a jó kis boxi és sírni kell az üzemanyag után hiszen az újak már csak ilyenolyanamolyan cuccal mennek és nem esznek benzint mert az hogy néz már ki...
Nem tudom ki ismeri a Futurama című mesét. Jövőben játszódik, ahol egy ma korban élő ember felébred a hibernálásból. Mindenhol repülő cuccok, robotok stb. Na egyik részben talál egy öreg Cadit, vagy Camarot és megmutatja hogy mi az életérzés... :D szóval jó anyag. Simpson család rajongóknak kötelező.
HátvédRomeo11-09-2007 23:50:19 // 4701
Azta picsa. Akkor amit hoz a fogyasztás az elmegy olajra.
Nekem 4,2 L olaj kell a boxiba.
Majdnem egy olajcserét eszik az én motorom olajtérfogatából.
Szép. Gratula a németeknek.
Ma láttam egy újság hátlapján Passat 170 lovas. Gondolom a 2.0 PDtdi lehetett.
Kiváncsi lennék a tartósságára.
Nekem 4,2 L olaj kell a boxiba.
Majdnem egy olajcserét eszik az én motorom olajtérfogatából.
Szép. Gratula a németeknek.
Ma láttam egy újság hátlapján Passat 170 lovas. Gondolom a 2.0 PDtdi lehetett.
Kiváncsi lennék a tartósságára.
HátvédRomeo11-09-2007 23:47:17 // 4700
Ez már röhej.
Érintő képernyőn majd beállítom a '77-es F-1 Alfa boxer hangját, a beltérbe muzsikának.
Érintő képernyőn majd beállítom a '77-es F-1 Alfa boxer hangját, a beltérbe muzsikának.
GEORGE11-09-2007 23:47:15 // 4699
ha csak 1L enne akkor örülnének a tulajok!!!
Eszik az 3-at is lazán!
Eszik az 3-at is lazán!
HátvédRomeo11-09-2007 23:44:59 // 4698
Ja hallotam, hogy eszi az olajat rendesen a PDti "super dizel". 10.000 km-nél 1 liter.
:-))) Vicc, hogy mennyire istenítik.
A Sudom törött gyürűvel ette csak az olajat.
Na igen. Most már az emisszió a lényeg, meg környezet védelem. Megnézem én 10 év mulva hová lesznek ezek a piros betűs motorok, az OFF-ok közül.
Déjvú, meg polo1.2, Agila1.2, 1.4 meg ilyen "Super" motorok.
átlagban az 1.7 IE-m eszik 7-7,5 litert, és ismertek nem szüttyögök.
Az új OFF-ok 1.6-1.8-ig meg 9 Litert átlagaban.Azt az én gépem 19 éves.
Aki a főtengejcsapágyamat csinálta tavasszal, Faterom haverja. Azt mondta olasz autóval ritkán találkozik, hogy fúrni keljen, vagy főtengely csapágy, gyűrűzés stb. Évekig nem visznek hozzá olasz autót, pedig az összes autószerelő vele csináltatja a gépmunkákat felénk. Német, francia, angol autókkal találkozik a legtöbbet. Meg pár japánnal, abból is inkább terepjárók, OFF-Roadozás miatt.
Mikor mondtam neki hogy 3 km-ről azért így F.csapágyasan hazagurultam vele lábán azt mondta, nem csodálkozik, mert az olasz autók főbb alkatrészei nagyon erősek.
:-))) Vicc, hogy mennyire istenítik.
A Sudom törött gyürűvel ette csak az olajat.
Na igen. Most már az emisszió a lényeg, meg környezet védelem. Megnézem én 10 év mulva hová lesznek ezek a piros betűs motorok, az OFF-ok közül.
Déjvú, meg polo1.2, Agila1.2, 1.4 meg ilyen "Super" motorok.
átlagban az 1.7 IE-m eszik 7-7,5 litert, és ismertek nem szüttyögök.
Az új OFF-ok 1.6-1.8-ig meg 9 Litert átlagaban.Azt az én gépem 19 éves.
Aki a főtengejcsapágyamat csinálta tavasszal, Faterom haverja. Azt mondta olasz autóval ritkán találkozik, hogy fúrni keljen, vagy főtengely csapágy, gyűrűzés stb. Évekig nem visznek hozzá olasz autót, pedig az összes autószerelő vele csináltatja a gépmunkákat felénk. Német, francia, angol autókkal találkozik a legtöbbet. Meg pár japánnal, abból is inkább terepjárók, OFF-Roadozás miatt.
Mikor mondtam neki hogy 3 km-ről azért így F.csapágyasan hazagurultam vele lábán azt mondta, nem csodálkozik, mert az olasz autók főbb alkatrészei nagyon erősek.
GTPeti11-09-2007 23:25:53 // 4697
Vissza a kezdetekhez. Ha így folytatja a fauvé, lassan elérik a Trabit. Praktikus, mert nem kell olajcserével foglalkozni.
(Tényleg, naívan fel kéne hívni pár szervízt, hogy mennyiért vállalnak egy Trabi olajcserét. Kétüteműét, természetesen. :))
(Tényleg, naívan fel kéne hívni pár szervízt, hogy mennyiért vállalnak egy Trabi olajcserét. Kétüteműét, természetesen. :))
GTPeti11-09-2007 23:23:16 // 4696
Igaz igaz, teljesen megkeveredtem. :))
GEORGE11-09-2007 23:14:03 // 4695
vágyni nem vágyom rá.
De ha majd ilyen lesz akkor V8-ok majd :-))
De ha majd ilyen lesz akkor V8-ok majd :-))
GEORGE11-09-2007 23:11:03 // 4693
máskor kéredezz rá a pdtdiptdiptdi mocikra, hogy mennyi esznek?
ha mondják utána kéredzd azt is, és olajból?? :-D
ha mondják utána kéredzd azt is, és olajból?? :-D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
561
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?