Forum >> A jövő Alfái
count M05-11-2007 23:07:25 // 5692
Hát igen. De a nemzetközi porondon ez túl olaszos, nem tudják kimondani a kínaiak sem. :) Jól hangzó, egyszerű név kell, egy magánhangzó-egy mássalhangzó renszerben, ami lehetőleg semmilyen nyelven nem jelent f@szt vagy ilyesmit. :)
zolee14505-11-2007 23:07:15 // 5691
Jóvanna.:) A végén kiderül, hogy tulajdonképpen sajnálnunk kell a marketingeseket, mert ennyi buktató ellenére küzdenek mint a puma, hogy kitaláljanak valami jó nevet.:)
Mindegy, csak nagyon járják körül a témát, nehogy valami butaságot csináljanak, gondolok itt a bizonyos országok nyelvén viccesen hangzó nevekre.
Mindegy, csak nagyon járják körül a témát, nehogy valami butaságot csináljanak, gondolok itt a bizonyos országok nyelvén viccesen hangzó nevekre.
Whiteskull05-11-2007 23:07:06 // 5690
Még ezt is megigérem. :))))))))
Tedi05-11-2007 23:06:42 // 5689
De a közelébe se mehetsz! :)
Whiteskull05-11-2007 23:05:02 // 5688
Hát nem is veszek ezután azt hiszem egyet sem belőle. :)))))
zolee14505-11-2007 23:03:59 // 5687
Na...és ilyeneknek csináljon háccsókerékhajtányt az Alfa. Nem érdemel a magad fajta "lesimaautózó" semmit, nemhogy 8C-t.:DDD
Whiteskull05-11-2007 23:02:54 // 5686
Vazze! Mennyivel több érzelemmel lehet kimondani egy Giuliát, mint egy 145-öt. :)))))
Whiteskull05-11-2007 23:01:41 // 5685
A 8C az egy sima számos autó újgazdagoknak. (meg a régieknek is) :))))
count M05-11-2007 23:00:42 // 5684
Giuliákat, Giuliettákat ki is hagytam, pedig ott is vannak kalandok... szóval lásd be, az olaszoknak ez sose ment valami jól. ;)
zolee14505-11-2007 23:00:40 // 5683
Ahhoz, hogy ebben állást lehessen foglalni ismernünk kellene a célt.:)
Ha látsz egy bringást aki perecel egy csúnya nagyot kiröhögöd, hogy milyen béna, pedig lehet, hogy csak fel akarta dobni a járókelők hangulatát, és észre sem veszed, hogy el is érte a célját.:)
Ha látsz egy bringást aki perecel egy csúnya nagyot kiröhögöd, hogy milyen béna, pedig lehet, hogy csak fel akarta dobni a járókelők hangulatát, és észre sem veszed, hogy el is érte a célját.:)
count M05-11-2007 22:58:36 // 5682
Naja, de a 320ról legalább nagyjából tudod mire számíts. :) Azt próbáltad már beadni valakinek, hogy a 33 a 145 elődje, legalábbis megközelítőleg? :) Vagy hogy miért van a GTV6-nak legalább 3 különböző neve? Vagy hogy spider, sypder vagy duetto? Stb... :)
zolee14505-11-2007 22:56:56 // 5681
A 8C neked smafu? Vagy az szerinted nyóccé?:DDD
Tedi05-11-2007 22:56:19 // 5680
-mi van akkor, ha ez az akció azért fut, hogy neveket gyűjtsenek, és megtudják, hogy mit lennének a piacok képesek befogadni mint név, és mi tetszene az embereknek. Igy nem kell agyalni, és azon filózni, hogy most a köv. név mennyire fog az embereknek tetszeni, és nem veszt e a márka az imázsából e végett.
Ez megállná a helyét akkor, ha egy nevet több embertől is elfogadtak volna. De mert egy nevet csak egyszer fogadtak el...
Ez megállná a helyét akkor, ha egy nevet több embertől is elfogadtak volna. De mert egy nevet csak egyszer fogadtak el...
count M05-11-2007 22:54:47 // 5679
Miért kifogástalan az, hogy most megjelenik ezer cikk a névválasztós balhéról, de aztán, mondjuk két hónap múlva, ki fog egy olyan autóról beszélni, aminek még neve sincs? :) "Tudod, annak az olasz gyárnak, melyik is, na, itt van a nyelvem hegyén, az a modellje, amit úgy hívnak hogy... hm, hát nem jut eszembe, de... á, veszek egy suzukit."
zolee14505-11-2007 22:54:38 // 5678
Milyen kocsid van? Béjemvé háromhúsz ííí. Oké, de melyik? E30, E36, E46, E90?:D
Aztán a 4-es Gófnál is azt mondták, hogy nem lesz 5-ös, annak majd más nevet találnak ki. De lett.
Aztán asszem a 6-os, vagy 7-es Lancer Evo-nál is mondták, hogy nem lesz számozás, most meg jön az EvoX.
Mondjuk a 147-es utódai 154-ig kihúzhatnák, aztán meg lehetne hírdetni valami szavazást. A generáció váltással együttjáró méretnövekedés még indokolná is, hogy a mostani 14x 15x-re váltson.:D
Amúgymeg mittudomén...
Aztán a 4-es Gófnál is azt mondták, hogy nem lesz 5-ös, annak majd más nevet találnak ki. De lett.
Aztán asszem a 6-os, vagy 7-es Lancer Evo-nál is mondták, hogy nem lesz számozás, most meg jön az EvoX.
Mondjuk a 147-es utódai 154-ig kihúzhatnák, aztán meg lehetne hírdetni valami szavazást. A generáció váltással együttjáró méretnövekedés még indokolná is, hogy a mostani 14x 15x-re váltson.:D
Amúgymeg mittudomén...
BadBoy05-11-2007 22:53:54 // 5677
Hát most ahogy igy irtál egy dolgo jutott eszembe, ha marketinges ésszel gondolkodom:
-mi van akkor, ha ez az akció azért fut, hogy neveket gyűjtsenek, és megtudják, hogy mit lennének a piacok képesek befogadni mint név, és mi tetszene az embereknek. Igy nem kell agyalni, és azon filózni, hogy most a köv. név mennyire fog az embereknek tetszeni, és nem veszt e a márka az imázsából e végett.
Hát szerintem is amúgy ez nagyon ki van találva, hogy miért is megy ez a dolog. De a választ csak szerintem 2010 körül fogjuk megtudni, mert akkorra már az összes igért modellnek a piacon kéne lennie, és a megnvezések is ismertek lesznek.
-mi van akkor, ha ez az akció azért fut, hogy neveket gyűjtsenek, és megtudják, hogy mit lennének a piacok képesek befogadni mint név, és mi tetszene az embereknek. Igy nem kell agyalni, és azon filózni, hogy most a köv. név mennyire fog az embereknek tetszeni, és nem veszt e a márka az imázsából e végett.
Hát szerintem is amúgy ez nagyon ki van találva, hogy miért is megy ez a dolog. De a választ csak szerintem 2010 körül fogjuk megtudni, mert akkorra már az összes igért modellnek a piacon kéne lennie, és a megnvezések is ismertek lesznek.
Whiteskull05-11-2007 22:52:11 // 5676
No hát tényleg ez az egyetlen átmenet a kettő között. :))))
BadBoy05-11-2007 22:50:14 // 5675
Tudom, hogy a 9 után már csak a 10 jöhet, de az már nem ugyan az. De monjuk milyen jó lesz, hogy 14-10, 15-10, 16-10 :DDD. Na ez lenne az igazi állatság. Mondjuk nagyon is gondban lesznek a köv. generáció neveivel, amik már elérték a 9-es végződést.
Tedi05-11-2007 22:47:55 // 5674
Mondod Te, a marketinges kiccsávó meg azt mondja, hogy ő most éppen megdolgozik a pénzéért.
Marketinges szempontból kifogástalanul működik a dolog, ezt aláírom. De innen már csak vagy kurvanagyot lehet nyerni az ügyön, vagy kurvanagyot taknyálni. Jó, persze, ez is benne van a pakliban. De egy ilyen kockázat szerintem elkerülhető lett volna.
Marketinges szempontból kifogástalanul működik a dolog, ezt aláírom. De innen már csak vagy kurvanagyot lehet nyerni az ügyön, vagy kurvanagyot taknyálni. Jó, persze, ez is benne van a pakliban. De egy ilyen kockázat szerintem elkerülhető lett volna.
count M05-11-2007 22:47:20 // 5673
Mondod Te, a marketinges kiccsávó meg azt mondja, hogy ő most éppen megdolgozik a pénzéért.
Erre ugye az jó válasz, hogy "OK, de szarul dolgozik"?
Erre ugye az jó válasz, hogy "OK, de szarul dolgozik"?
count M05-11-2007 22:46:06 // 5672
Na, ha ezt egy 75 tulaj meghallja... :D
Tedi05-11-2007 22:45:01 // 5671
Amiért ez nagyon gáz, hogy a Fiat is következetesebb a névválasztásban az Alfánál. Visszatértek a Bravohoz, az 500-hoz, a Cromához, a kishaszonjaikat amióta megjelentek ugyanúgy hívják...már csak a Coupé nevet kéne feltámasztani egy 2 literes csigabigával.
Whiteskull05-11-2007 22:44:23 // 5670
Mondjukj nekem semmi bajom nem volt a számozással. Tök egyszerűen el lehetett dönteni így, hogy ami nem volt számos alfa, az még az igazi alfák közé tartozik.:))))))))
zolee14505-11-2007 22:43:55 // 5669
"hülyeséget csinálnak éppen."
Mondod Te, a marketinges kiccsávó meg azt mondja, hogy ő most éppen megdolgozik a pénzéért.
Egy csomó helyen cikkeznek már most róla, nem kell fizetett hirdetéseket feladni.
A marketingesktől alapvetően hányok, fügetlenül az Alfától, de még az autóipartól is. Bizonyos tudományos, vagy ál-tudományos dolgok alapján próbálják eladni a cuccokat, holott elég lenne mindössze jó dolgokat készíteni.
Például itt az Opel. Kitalálta valami nagyokos, hogy az "A"-ra végződő neveket sokkal jobban szeretik, és megjegyzik az emberek... Ez biztos egy olyan "tudományos" kísérlet eredménye amiket néha hallani, hogy évekig vizsgálnak tudós csoportok.. Mindezt persze nem ingyen.
Naszóval: ha az Újkisalfát úgy csinálják meg ahogyan azt ígérik akkor hóttmindegy hogy hívják, és ugyanez fordítva is igaz.
Egy dolog biztos, ha valakinek, akkor az Alfának lehetne a múltra építeni a neveket illetően, van miből válogatni.
Persze nem szabad elkövetni azt a hibát amit a Subaru, hogy egy legendás nevet ráaggatott egy családi kompaktra... Az Impreza szinte csak wrx meg wrx sti kivitelben szaladgált az utakon, így ha azt mondtad "lenyomtam egy Imprezát" akkor az jelentett valamit. Ezután ezt megteheted esetleg egy Suzuki Ignác sporttal is...
Mondod Te, a marketinges kiccsávó meg azt mondja, hogy ő most éppen megdolgozik a pénzéért.
Egy csomó helyen cikkeznek már most róla, nem kell fizetett hirdetéseket feladni.
A marketingesktől alapvetően hányok, fügetlenül az Alfától, de még az autóipartól is. Bizonyos tudományos, vagy ál-tudományos dolgok alapján próbálják eladni a cuccokat, holott elég lenne mindössze jó dolgokat készíteni.
Például itt az Opel. Kitalálta valami nagyokos, hogy az "A"-ra végződő neveket sokkal jobban szeretik, és megjegyzik az emberek... Ez biztos egy olyan "tudományos" kísérlet eredménye amiket néha hallani, hogy évekig vizsgálnak tudós csoportok.. Mindezt persze nem ingyen.
Naszóval: ha az Újkisalfát úgy csinálják meg ahogyan azt ígérik akkor hóttmindegy hogy hívják, és ugyanez fordítva is igaz.
Egy dolog biztos, ha valakinek, akkor az Alfának lehetne a múltra építeni a neveket illetően, van miből válogatni.
Persze nem szabad elkövetni azt a hibát amit a Subaru, hogy egy legendás nevet ráaggatott egy családi kompaktra... Az Impreza szinte csak wrx meg wrx sti kivitelben szaladgált az utakon, így ha azt mondtad "lenyomtam egy Imprezát" akkor az jelentett valamit. Ezután ezt megteheted esetleg egy Suzuki Ignác sporttal is...
count M05-11-2007 22:41:53 // 5668
Mondjuk a 159 után nehéz lenne a 15x vonalat továbbvinni... ez nem most jelent problémát, hanem majd a következő generációnál. 149, 169 dettó. És akkor vagy a számozást rúgják fel vagy kezdik máshonnan, vagy nevet adnak (mondjuk a városneveket nem hiszem hogy bevállalnák, az nagyon seatos lenne), vagy...
És az is igaz, hogy míg a többi márka szépen konzekvensen tudja ezt vinni (audi, bmw a betűkkel+számokkal, wv a vihar- és időjárás nevekkel, stb... csak az Alfa bénázik folyamatosan. :)
És az is igaz, hogy míg a többi márka szépen konzekvensen tudja ezt vinni (audi, bmw a betűkkel+számokkal, wv a vihar- és időjárás nevekkel, stb... csak az Alfa bénázik folyamatosan. :)
Tedi05-11-2007 22:38:23 // 5667
Egyszer már elővették, a 75-nek volt egy Milano nevű verziója. Aztán többet nem erőltették.
count M05-11-2007 22:37:55 // 5666
Pont az a baj hogy túl sok ötletük van, csak egyik nagyobb hülyeség mint a másik. :)
BadBoy05-11-2007 22:37:49 // 5665
Értem én, hogy nagy piac, de akkor is legalább megengedhették volna, hogy angolul akik tudnak de nem a 6 legnagyobb piac vásárlói szavazhassanak. Honnét tudod, hogy a TE ötleted, vagy mondjuk valamelyik AlfaAmore tagnak nem lett volna jobb ötlete? Mert azért vannak elég hülye nevek, amiket azért izlelgetni fog keleni, hogy megszokjam. Ha meg kitalálták, akkor tutira számoltak azzal is, hogy sokan fognak regelni. És ha nagy volt a bordel, az az ő bajuk :DD.
BadBoy05-11-2007 22:34:12 // 5664
Hát én azt nem értem, hogy a 147 után miért nem a 148 jön?!?! Lehet hülye vagyok, és ez a gond. A 159-nél elmagyarázták, de itt most mit mondanak majd? De szerintem félnek attól, hogy nem fogják tudni továbbszámozni az autókat, és most akarnak a számoktól megszabadulni. Majd az lesz a szép, ha a 149 helyett Róma, 159 Torino, 169 helyett Napoly neveket adják. Na akkor fogok majd csak röhögni, ha előkapják a városneveket :DDD. Reméljük nem jön el! :)
Tedi05-11-2007 22:32:24 // 5663
Azért ezt nem kellett volna megcsinálni, hogy csak a legnagyobb piacok vásárlói szólhattak bele a névbe, vagy mi igy csalás által. :(
Szerintem így is megszopatták magukat elég rendesen. Ez a 6 piac kiteszi az eladásaik nagy részét, kurvanagy piacról van szó, és gondolom nem 12-en küldtek be nevet.
Szerintem így is megszopatták magukat elég rendesen. Ez a 6 piac kiteszi az eladásaik nagy részét, kurvanagy piacról van szó, és gondolom nem 12-en küldtek be nevet.
BadBoy05-11-2007 22:30:11 // 5662
Padig szerintem nem számok, hanem nevek fogják jelölni az új modelleket. Szerintem a marketingeseknek nincs ötletük, hogy mi lett volna jó, ezért csinálták meg ezt a hű-hót.
BadBoy05-11-2007 22:28:41 // 5661
Egyetértek azzal, hogy nem kellett volna ekkora hűhót csinálni a névválasztás körül, csak kihpzni az autót minél előbb nem tologatni a bemutatót. De mondjuk nem rossz dolog azért az e-mail cimemekt begyüjteni a potenciális váráslóktól. És lehet, hogy sok (bocs a kifejezésésrt) hülye a név végett fogja megvenni. Én mondjuk a Junior/Sprint nevekkel kibékültem volna, vagy ami nekem szimpatikusabb megoldás, a számkombinációs megnevezés még jobban tetszett volna. De sajna már a 12 döntős név megvan, és nem szólhatunk bele. Azért ezt nem kellett volna megcsinálni, hogy csak a legnagyobb piacok vásárlói szólhattak bele a névbe, vagy mi igy csalás által. :(
Tedi05-11-2007 22:20:16 // 5660
Jaigen, most nézem, Neked is olyan van...
Disszonáns vagy nem disszonáns, egyszerű szóval kifejezve hülyeséget csinálnak éppen. Ha van egy kis eszük, akkor legalább a 149 megkapja valamelyik elődjének a nevét.
Disszonáns vagy nem disszonáns, egyszerű szóval kifejezve hülyeséget csinálnak éppen. Ha van egy kis eszük, akkor legalább a 149 megkapja valamelyik elődjének a nevét.
Atesz198705-11-2007 22:18:26 // 5659
Azért nem volt az olyan gagyi felszereltség, és az 1.6 TS-hez is adták. Amúgy, nem is lenne túl szerencsés ilyen disszonáns dolgot csinálni. Mintha a 149-t Progressionnak neveznék el...
Tedi05-11-2007 22:13:04 // 5658
Tényleg nem, de használták már párszor, legutoljára a 145/6nál volt valami nagyon gagyi felszereltségnek a neve, amit 1.4-es TS-hez párosítottak.
count M05-11-2007 22:12:26 // 5657
Hát a spider sem az... ;)
Atesz198705-11-2007 22:11:33 // 5656
A junior talán nem volt elég olaszos, és eredeti hangzású... Nem gondoljátok?
Tedi05-11-2007 22:11:08 // 5655
A Bandiera azt nyilatkozta valamelyik nap, hogy áttérnek a számozásról a "beszédes" nevekre. Hogy ez a 149-et érinti-e azt nem tudom, de gyanítom, hogy igen. Csak remélni lehet, hogy előszednek pár jól hangzó nevet és nem kísérleteznek újakkal.
count M05-11-2007 22:09:27 // 5654
Jatélleg, akkor nemszóltam. :)
Viszont... ha a 149-nek meg a 169-nek is elkezdenek ilyen ostoba nevekeket adni, akkor monnyon le mindenki az Alfa marketing osztályán, de azonnal.
Viszont... ha a 149-nek meg a 169-nek is elkezdenek ilyen ostoba nevekeket adni, akkor monnyon le mindenki az Alfa marketing osztályán, de azonnal.
Tedi05-11-2007 22:07:18 // 5653
Én csak azért kapaszkodom bele, mert anno ezzel a kódnévvel futott és mindenki így hívta, oszt a megszokás :) A Sprinttel egyetértek, azé javasoltam én is azt. :) Sok a köcsög mindenhol.
count M05-11-2007 22:02:36 // 5652
Nemt'om mit kapaszkodtok ennyire ebbe a Junior névbe, nem akkora puff az sem. :) Sprintnek kellett volna lennie, és kész. ;)))
Tedi05-11-2007 21:52:19 // 5651
Direkt előkaptam egy olasz-magyar szótárat, de csak a ventura volt benne, ami szerencsét jelent.
Szerintem hasonlót akar csinálni most az Alfa, mint anno a Duetto idejében. Az is tök új volt, bár azt nem tudom, hogy mennyire váltott ki nemtetszést az akkori Alfa fanokból. Az idő mindent megszépít alapon pedig talán a "Junior" új nevével is meg fogunk barátkozni.
Fura, mert most, hogy az embernek van beleszólása, sokkal rosszabbul tudja érinteni, ha egy neki első blikkre nem tetsző név lesz a győztes. Lehet, ha ki sem kérik a véleményét, hanem egyszerűen csak kihozzal azzal a névvel, akkor rossz szájíz nélkül sikert aratna. :)
Szerintem hasonlót akar csinálni most az Alfa, mint anno a Duetto idejében. Az is tök új volt, bár azt nem tudom, hogy mennyire váltott ki nemtetszést az akkori Alfa fanokból. Az idő mindent megszépít alapon pedig talán a "Junior" új nevével is meg fogunk barátkozni.
Fura, mert most, hogy az embernek van beleszólása, sokkal rosszabbul tudja érinteni, ha egy neki első blikkre nem tetsző név lesz a győztes. Lehet, ha ki sem kérik a véleményét, hanem egyszerűen csak kihozzal azzal a névvel, akkor rossz szájíz nélkül sikert aratna. :)
BadBoy05-11-2007 21:47:02 // 5650
Én a Junior nevet szerettem volna látni az autó fenekén, de abbó sem lesz semmi :((((. Ventura meg agora, meg amphora meg ilyen barom nevek, jó hogy nem valami nagyobb állatságot találtak ki. :DDDD SZerintem ez tükrözte volna a legjobban az autó mivoltját, de sajna csak a nagyokos A-s piacokon szavazhatnak. Mondjuk nekem van egy forrásom, aki a jelenlegi állásról mesélt nekem a nevek közül. Pont megbeszélésen volt, és ott beszéltek nekik erről is. Szerintem a számomra legelviselhetőbb változat vezet, de lehet hogy csak addig, amig meg nem tudom a szó jelentését :DDDD.
Tedi05-11-2007 21:42:26 // 5649
Én tuti nem fogok nyerni, mert a győztes név gazdája fogja kapni a Spidert és én a "4C Sprint" nevet javasoltam, de amint látod le se szarták :)
Tommaso 15905-11-2007 21:42:04 // 5648
Beszűkült az olvasott topicic száma kb 5 db-ra...:-S
BadBoy05-11-2007 21:40:54 // 5647
De ha TE nyered meg az autót, és felhivnak, és kiderül, hogy nem vagy az általad felsorolt országok lakosa, és nem veheted át az autót, mit fogsz tenni. :DD Én földhöz verném magamat! :DD Én az angliában élő barátom lakciméről fogok szavazni, mert ha nyerne, akkor legalább valós személy használja az autót. :D
Tedi05-11-2007 21:33:00 // 5646
Jaja, mocorognak a srácok nagyon. Kiváncsi leszek mi lesz mindabból, ami most még pletyka szinten meg. Erre a mercedeses dologra külön kíváncsi lennék.
Egyesek azt mondják, hogy drága lenne a QP mostani padlólemezét felhasználni a 169-hez (amit lehet, hogy nem is így fognak hívni), én azt mondom, hogy még mindig ez a legegyszerűbb megoldás. Hátsókereket befogadja, nem kell újat tervezni, sőt, mivel felhasználják máshol is, rentábilisabb lehet a gyártása és nem kell a Mergánál kilincselni. Más kérdés, hogy a Fiat bőven jól járna azzal, ha besegítene a Mercinek a kisautóknál.
Egyesek azt mondják, hogy drága lenne a QP mostani padlólemezét felhasználni a 169-hez (amit lehet, hogy nem is így fognak hívni), én azt mondom, hogy még mindig ez a legegyszerűbb megoldás. Hátsókereket befogadja, nem kell újat tervezni, sőt, mivel felhasználják máshol is, rentábilisabb lehet a gyártása és nem kell a Mergánál kilincselni. Más kérdés, hogy a Fiat bőven jól járna azzal, ha besegítene a Mercinek a kisautóknál.
Zsifi_GTV05-11-2007 21:24:56 // 5645
Azért szerencsére mostanában van bőven mozgás Milánóban. :-)))
Tedi05-11-2007 21:24:01 // 5644
Szelektíven? Ennél szelektívebb Alfás híreket hol akarsz olvasni? :)))
Tommaso 15905-11-2007 21:22:19 // 5643
Olvasok, de bevallom, h csak szelektíven:-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
516
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?