Forum >> A jövő Alfái
GEORGE12-02-2008 23:32:46 // 6442
ezért kell venni egy 2éves szép példányt, az már elbukta lovéban a döntő részt de viszont ha kimélve volt szinte új autó!
GEORGE12-02-2008 23:24:07 // 6441
23:20 fele mindig belassul :-)
Tibe12-02-2008 23:24:05 // 6440
Sajna ez így van, ezekkel a randa lámpákkal fog megjelenni a maszk fölött magasra húzva az orra a lámpái pedig mélyebben ülnek, szal kis kacsacsőrszerű izé lesz az eleje :P
Pedig reménykedtem hogy egy kis ütős gépet hoznak ki de ez messze nem az :(
Szal talán a 149.....
Pedig reménykedtem hogy egy kis ütős gépet hoznak ki de ez messze nem az :(
Szal talán a 149.....
Tommi12-02-2008 23:22:22 // 6439
Sorry a duplázásért, belassult és rányomtam mégegyszer...
Tommi12-02-2008 23:21:34 // 6438
Picit elkanyarodva az eredeti témától az újautó vs használtautó témához pár mondat, ha már érintőlegesen szóba került:
Sokan mondják, hogy nem veszek új autót, mert ahogy kitolom a szalonból, rögtön mínusz egy-két milliót ér és az első egy évben mekkora az értékvesztése. Igen, ez így is van és minél drágább autót veszek, annál többet bukok rajta. Nemcsak Alfánál, bármelyik autónál. Viszont: egyrészt ha veszek egy új autót, nyilván nem azért veszem, hogy egy-két év múlva óriási buktával eladjam. Másrészt meg azt mindenki tudja, hogy az autó nem befektetés (na jó, kivéve a veterán Ferrarikat :) ) és csak viszi a pénzt, a nagyon sok pénzt.
Használt autónál meg ha belenyúlsz valami meredekbe (amit nem lehet mindig 100%-osan kivédeni), akkor nem törlesztőrészletre, hanem szervízre fogod költeni és ugyanott vagy... Az újnál meg legalább többé-kevésbé biztos lehetsz benne, hogy nem lesz komoly baja (plusz ugye ott van a garancia is). Mondom ezt én, aki 5 hónapos autóval jár és 2 hónap után hűtőbigyóakármiket kellett cserélni, mert szivárgott a hűtővizem, de most ne ezt vegyük alapnak :)
Eladáskor pedig hiába vetted tizenmillióért, hiába van az autóban komoly hifi, tuning vagy akármi, amire egy halom pénzt költöttél, nem fogja a piac megfizetni és nem annyira értéknövelő az utólagos ráköltés :)
Természetesen mindenki a lehetőségeihez mérten vesz autót, de sokan úgy vannak vele, hogy olyan Alfa tetszik nekik, amit már nem gyártanak és esetleg lenne is pénze újra, de nem vesz szalonból, mert nincs olyan a jelenlegi kínálatban, ami neki tetszik. Pl én is úgy vagyok vele, hogy HA kifognék egy jó állapotú V6-os 156-ot vagy egy turbós 166-ost, akkor nem biztos, hogy mondjuk 159-ben vagy másmilyen új Alfában gondolkoznék :) Persze itt megint jön az, amit Gombóc is mondott, hogy ráköltök egy halom pénzt, de legalább tuti a verda :)
Azt hiszem a FAM nem belőlünk fog megélni mostanában :)))
Sokan mondják, hogy nem veszek új autót, mert ahogy kitolom a szalonból, rögtön mínusz egy-két milliót ér és az első egy évben mekkora az értékvesztése. Igen, ez így is van és minél drágább autót veszek, annál többet bukok rajta. Nemcsak Alfánál, bármelyik autónál. Viszont: egyrészt ha veszek egy új autót, nyilván nem azért veszem, hogy egy-két év múlva óriási buktával eladjam. Másrészt meg azt mindenki tudja, hogy az autó nem befektetés (na jó, kivéve a veterán Ferrarikat :) ) és csak viszi a pénzt, a nagyon sok pénzt.
Használt autónál meg ha belenyúlsz valami meredekbe (amit nem lehet mindig 100%-osan kivédeni), akkor nem törlesztőrészletre, hanem szervízre fogod költeni és ugyanott vagy... Az újnál meg legalább többé-kevésbé biztos lehetsz benne, hogy nem lesz komoly baja (plusz ugye ott van a garancia is). Mondom ezt én, aki 5 hónapos autóval jár és 2 hónap után hűtőbigyóakármiket kellett cserélni, mert szivárgott a hűtővizem, de most ne ezt vegyük alapnak :)
Eladáskor pedig hiába vetted tizenmillióért, hiába van az autóban komoly hifi, tuning vagy akármi, amire egy halom pénzt költöttél, nem fogja a piac megfizetni és nem annyira értéknövelő az utólagos ráköltés :)
Természetesen mindenki a lehetőségeihez mérten vesz autót, de sokan úgy vannak vele, hogy olyan Alfa tetszik nekik, amit már nem gyártanak és esetleg lenne is pénze újra, de nem vesz szalonból, mert nincs olyan a jelenlegi kínálatban, ami neki tetszik. Pl én is úgy vagyok vele, hogy HA kifognék egy jó állapotú V6-os 156-ot vagy egy turbós 166-ost, akkor nem biztos, hogy mondjuk 159-ben vagy másmilyen új Alfában gondolkoznék :) Persze itt megint jön az, amit Gombóc is mondott, hogy ráköltök egy halom pénzt, de legalább tuti a verda :)
Azt hiszem a FAM nem belőlünk fog megélni mostanában :)))
Tommi12-02-2008 23:21:08 // 6437
Picit elkanyarodva az eredeti témától az újautó vs használtautó témához pár mondat, ha már érintőlegesen szóba került:
Sokan mondják, hogy nem veszek új autót, mert ahogy kitolom a szalonból, rögtön mínusz egy-két milliót ér és az első egy évben mekkora az értékvesztése. Igen, ez így is van és minél drágább autót veszek, annál többet bukok rajta. Nemcsak Alfánál, bármelyik autónál. Viszont: egyrészt ha veszek egy új autót, nyilván nem azért veszem, hogy egy-két év múlva óriási buktával eladjam. Másrészt meg azt mindenki tudja, hogy az autó nem befektetés (na jó, kivéve a veterán Ferrarikat :) ) és csak viszi a pénzt, a nagyon sok pénzt.
Használt autónál meg ha belenyúlsz valami meredekbe (amit nem lehet mindig 100%-osan kivédeni), akkor nem törlesztőrészletre, hanem szervízre fogod költeni és ugyanott vagy... Az újnál meg legalább többé-kevésbé biztos lehetsz benne, hogy nem lesz komoly baja (plusz ugye ott van a garancia is). Mondom ezt én, aki 5 hónapos autóval jár és 2 hónap után hűtőbigyóakármiket kellett cserélni, mert szivárgott a hűtővizem, de most ne ezt vegyük alapnak :)
Eladáskor pedig hiába vetted tizenmillióért, hiába van az autóban komoly hifi, tuning vagy akármi, amire egy halom pénzt költöttél, nem fogja a piac megfizetni és nem annyira értéknövelő az utólagos ráköltés :)
Természetesen mindenki a lehetőségeihez mérten vesz autót, de sokan úgy vannak vele, hogy olyan Alfa tetszik nekik, amit már nem gyártanak és esetleg lenne is pénze újra, de nem vesz szalonból, mert nincs olyan a jelenlegi kínálatban, ami neki tetszik. Pl én is úgy vagyok vele, hogy HA kifognék egy jó állapotú V6-os 156-ot vagy egy turbós 166-ost, akkor nem biztos, hogy mondjuk 159-ben vagy másmilyen új Alfában gondolkoznék :) Persze itt megint jön az, amit Gombóc is mondott, hogy ráköltök egy halom pénzt, de legalább tuti a verda :)
Azt hiszem a FAM nem belőlünk fog megélni mostanában :)))
Sokan mondják, hogy nem veszek új autót, mert ahogy kitolom a szalonból, rögtön mínusz egy-két milliót ér és az első egy évben mekkora az értékvesztése. Igen, ez így is van és minél drágább autót veszek, annál többet bukok rajta. Nemcsak Alfánál, bármelyik autónál. Viszont: egyrészt ha veszek egy új autót, nyilván nem azért veszem, hogy egy-két év múlva óriási buktával eladjam. Másrészt meg azt mindenki tudja, hogy az autó nem befektetés (na jó, kivéve a veterán Ferrarikat :) ) és csak viszi a pénzt, a nagyon sok pénzt.
Használt autónál meg ha belenyúlsz valami meredekbe (amit nem lehet mindig 100%-osan kivédeni), akkor nem törlesztőrészletre, hanem szervízre fogod költeni és ugyanott vagy... Az újnál meg legalább többé-kevésbé biztos lehetsz benne, hogy nem lesz komoly baja (plusz ugye ott van a garancia is). Mondom ezt én, aki 5 hónapos autóval jár és 2 hónap után hűtőbigyóakármiket kellett cserélni, mert szivárgott a hűtővizem, de most ne ezt vegyük alapnak :)
Eladáskor pedig hiába vetted tizenmillióért, hiába van az autóban komoly hifi, tuning vagy akármi, amire egy halom pénzt költöttél, nem fogja a piac megfizetni és nem annyira értéknövelő az utólagos ráköltés :)
Természetesen mindenki a lehetőségeihez mérten vesz autót, de sokan úgy vannak vele, hogy olyan Alfa tetszik nekik, amit már nem gyártanak és esetleg lenne is pénze újra, de nem vesz szalonból, mert nincs olyan a jelenlegi kínálatban, ami neki tetszik. Pl én is úgy vagyok vele, hogy HA kifognék egy jó állapotú V6-os 156-ot vagy egy turbós 166-ost, akkor nem biztos, hogy mondjuk 159-ben vagy másmilyen új Alfában gondolkoznék :) Persze itt megint jön az, amit Gombóc is mondott, hogy ráköltök egy halom pénzt, de legalább tuti a verda :)
Azt hiszem a FAM nem belőlünk fog megélni mostanában :)))
Tedi12-02-2008 23:04:12 // 6436
Azok, amiket kivisznek az útra, azoknak a formatervén már nem szoktak változtatni...a formaterv véglegesítése jóval korábban van, hogy el tudják készíteni a szerszámokat meg minden szirszart a gyártáshoz. Szóval nem, nem hiszem, hogy változni fog. Lényegesen biztos nem.
Satti12-02-2008 23:01:34 // 6435
Ebből sajnos nem sokat látni, csak halvány sejtése lehet az embernek, bár az első lámpák nme sok jóra engednek következtetni, remélhetőleg ez csak ideiglenes.
Tedi12-02-2008 22:56:04 // 6434
Don Gombóc12-02-2008 18:23:56 // 6433
Magyarország egy teljesen más szegmens, itt a legtöbb ember fejébe itatták a Német precizitást. Pedig ez Németországban nem így van mert ha megnézed, nálluk rengeteg más, főképpen Japán kocsi van. Én speciel öt éve vettem a 166-ot 4 milláért, és most hogy elütöttem egy szarvast, ennek a javításával együtt ráköltöttem még három milliót az öt év alatt, és mégsem bántam meg. Megtehetném hogy veszek egy ekkora Alfát vagy más ilyen árfekvésű autót újonnan de szerintem az az igazi értékvesztés amit az új autó produkál ha például fél év mulva le akarod cserélni, akkor a 12 milliós autóért mindjárt felkinálnak 8 millát. Arról nem beszélve hogy pont ennél a 166-nál nem jó semmi összehasonlítás mert az átlaghoz képest nagyon keveset gyártottak belőle, így az értékvesztése is más, az alkatrészek legtöbbje nincs kiadva utángyártásra, ezért minden nagyon drága hozzá, így inkább csak annak ajánlott aki nem használja többet mint egy átlag családi autót szoktak. Érdekes hogy amikor vettem akkor a külföldi árakat és értékvesztést figyelve, semmivel nem volt alacsonyabb árban mint egy A6 Audi vagy egy Saab 9.5 vagy egy Passat. Talán a BMW és a Merga volt drágább ugyanabban az évjáratban 2-300 ezer forinttal ugyanabban a teljesítmény kategóriában. És most sincs másképpen. Eddig ez a verda nekem tankolással együtt kb 13 milliót áldozott fel, bár megtérült mert szaladgálok vele rengeteget, de még mindig szeretek beleülni reggelenként. Erről szól az Alfás érzés. :) Egy kicsit ott vagyok autós berkekben, és ki merem jelenteni a sok germanoid imádónak hogy ez sem szarabb más kategóriájában azonos Német vagy más országok által gyártott hordozó eszközöknél. Mert mint tudjuk autót az Olasz az Angol, és az Amcsi tud készíteni, a többi csak helyváltoztatás célját szolgáló eszközt. :)
Zool12-02-2008 17:41:15 // 6432
Hmm, igazából számítottam már egy ilyen megjegyzésre, és elismerem, nem is ok nélkül. De tényleg nem májerkedésből írtam. Itt az aa-n sokan lecsengettek 1-2 millát egy nagy értékvesztésű V6osért, csakhogy ahhoz hogy ezt megtehessék, valakinek azt meg kellett ám vennie újonnan (azaz leperkálni 5-15 millát egy alfááért, és elveszteni rajta 3-10 millert pár év alatt). Ahogy Jeremy Clarkson írta, elsőrendű használt vétel lenne 166, csak hát senki sem vette meg újonnan.
Nagyon szép hogy sokan vennének itt V6ost meg V8ast, ha lenne pénzük, de az Alfát csupán a szimpátia nem tarja fenn a vízen. Helyesbítenék is egy apróságot. Én potenciális vevőként azt értem, aki mondjuk 1éven belül új (bármilyen) autót vesz. Az Alfa ezeknek tud eladni autót. Ha ők nem vesznek, a márka meghal. A lottómilliomos Alfa fan nem egy tág piaci réteg. Nagy flottavásárlások, hatékony dízelek a menedzserek alá (ugyebár Co2 kibocsátás és fogyasztás alapvető a legnagyobb flottás piacokon), meg a stabil jövedelmű középosztály, a németeknél egy-két prémiumközép mindig a top10ben tanyázik, a bömö többet ad el csak a hármasból jobb éveiben csak a német piacon, mint az Alfa minden modelljéből a világon.
Itt most nem is arra gondoltam, hogy Magyarországon kik engedhetik meg maguknak ezt, hanem kicsit meglepődtem azon, hányan kezdenek el nagyzolva leszólni egy márkát, csak azért mert nem az álmai előtt lebegő lila ködös autót gyártja neki. Az szóljon be az Alfára a V8os benzines hiánya miatt, aki már legalább vett új V6o alfát, vagy hasonló árkategóriában ilyesmi új autót. Talán nem véletlen, hogy nem hozta ki a V6 gyilkos 323d-t a bömö sem csak az 1es kupéba. Középkategóriában két ikerturbós dízel van, a PSA-é (amit ezer márka használ) és a Saabé, amibe nincs nagyobb dízel.
Nagyon szép hogy sokan vennének itt V6ost meg V8ast, ha lenne pénzük, de az Alfát csupán a szimpátia nem tarja fenn a vízen. Helyesbítenék is egy apróságot. Én potenciális vevőként azt értem, aki mondjuk 1éven belül új (bármilyen) autót vesz. Az Alfa ezeknek tud eladni autót. Ha ők nem vesznek, a márka meghal. A lottómilliomos Alfa fan nem egy tág piaci réteg. Nagy flottavásárlások, hatékony dízelek a menedzserek alá (ugyebár Co2 kibocsátás és fogyasztás alapvető a legnagyobb flottás piacokon), meg a stabil jövedelmű középosztály, a németeknél egy-két prémiumközép mindig a top10ben tanyázik, a bömö többet ad el csak a hármasból jobb éveiben csak a német piacon, mint az Alfa minden modelljéből a világon.
Itt most nem is arra gondoltam, hogy Magyarországon kik engedhetik meg maguknak ezt, hanem kicsit meglepődtem azon, hányan kezdenek el nagyzolva leszólni egy márkát, csak azért mert nem az álmai előtt lebegő lila ködös autót gyártja neki. Az szóljon be az Alfára a V8os benzines hiánya miatt, aki már legalább vett új V6o alfát, vagy hasonló árkategóriában ilyesmi új autót. Talán nem véletlen, hogy nem hozta ki a V6 gyilkos 323d-t a bömö sem csak az 1es kupéba. Középkategóriában két ikerturbós dízel van, a PSA-é (amit ezer márka használ) és a Saabé, amibe nincs nagyobb dízel.
Tom1212-02-2008 07:07:36 // 6430
Azzal még nekem is szokni kell...:-)))
Tom1212-02-2008 07:06:43 // 6429
...mint általában majdnem mindenfelé...:-)
Tom1212-02-2008 06:59:04 // 6428
"És itt most nem az alfaamórésokra gondolok, hanema azokra, akik új Alfát vesznek vagy potenciálisan vennének,"
Tehát akkor vannak a "fanok", meg a "potenciális vevők". Szerintem meg mindenki a második csoportba tartozik, + még azok is, akik nem azzal kezdik a szöveget, hogy az Alfa egy nagy rakás sz@r... Szerintem az alfaamorésok közül is nagyon sokan a magángyűjteményükben pihentetnék 15 - 20+ éves Alfáikat, csak "ekonómiai okok" miatt nem járnak Brerákkal, Spiderekkel és 159-ekkel. ...és itt most abba is hagyom, mert nem akarom azzal folytatni, hogy ez az "elvesztegetett" 40 év eredménye, sőt, ha így megy tovább még ennyi új Alfát /meg mást sem/ fognak eladni, stb., stb., mert a politika nem kenyerem. Gondolom, Te sem azért "írogatsz" Luxemburgból, mert "oda húzott a szíved"... /Ezt nem rossz szándékkal írtam, csak érzékeltetni szerettem volna a "keleti" helyzetet.;-)/
Tehát akkor vannak a "fanok", meg a "potenciális vevők". Szerintem meg mindenki a második csoportba tartozik, + még azok is, akik nem azzal kezdik a szöveget, hogy az Alfa egy nagy rakás sz@r... Szerintem az alfaamorésok közül is nagyon sokan a magángyűjteményükben pihentetnék 15 - 20+ éves Alfáikat, csak "ekonómiai okok" miatt nem járnak Brerákkal, Spiderekkel és 159-ekkel. ...és itt most abba is hagyom, mert nem akarom azzal folytatni, hogy ez az "elvesztegetett" 40 év eredménye, sőt, ha így megy tovább még ennyi új Alfát /meg mást sem/ fognak eladni, stb., stb., mert a politika nem kenyerem. Gondolom, Te sem azért "írogatsz" Luxemburgból, mert "oda húzott a szíved"... /Ezt nem rossz szándékkal írtam, csak érzékeltetni szerettem volna a "keleti" helyzetet.;-)/
Tom1212-02-2008 06:34:12 // 6427
Pedig van, vagyis tavaly még volt - igényteleneknek, akiknek csak az a lényeg, hogy a VéWé jel virítson az elején...
Tom1212-02-2008 06:32:14 // 6426
Na, ezen az úton kéne elindulniuk. Valamit még lehetne variálni főleg a lámpákkal, de így is elfogadható. Kéne még bele hátsó kerék hajtás, a motorok mondjuk 200 és 400 LE között, ezt megfejelni egy megrázóan emberi árral /legalább is az "alapverziónak"/ és már látszik is az "alagút vége".:-)
zolee14511-02-2008 19:07:53 // 6425
Nagyon jó, pedig én nem szeretem a befejezetlen autókat.:)
Tibe11-02-2008 19:04:52 // 6424
Nem szép, a lámpái mélyebben ülnek és így olyan mintha csőre lenne az Alfa pajzsnál :)
zolee14511-02-2008 18:48:48 // 6422
Ma láttam egy 149-est, az AutoBild címlapján, a benzinkútnál. Hátulról volt, dupla kerek lámpával, 159-es oldalsó résszel. Még nagyon rossznak sem mondanám, de szerintem az csak egy újabb ps verzió.
Zool11-02-2008 18:41:52 // 6421
http://www.worldcarfans.com/9080211.005/alfa-romeo-duetto-will-get-back-to-life-and-to-the-usa
Szerintem csak álmodozás,de ha már jövőbeli pletyiknél tartunk...
Szerintem csak álmodozás,de ha már jövőbeli pletyiknél tartunk...
GT Ɨ|ѯ11-02-2008 14:04:49 // 6420
Tiszta pesszimizmus van ( Csak )CarTárSak:-((((
mesa11-02-2008 13:53:04 // 6419
A kerékjárati ívek formázása nem tetszik. Egyáltalán nem alfás ... :o
Zool11-02-2008 11:26:22 // 6418
Itt az alaphangot a párszázerezer második generációs olasz carbonari leszármazott adja meg, akik szívesen veszik az Alfákat. De volt olyan pár éve, hogy a munkhelyen is a mélygarázsban a 147 volt a leggyakoribb autó (volt hogy egy sorban 4 állt a 10 ből...), pedig nálunk kevés bányász van :) .
A MY2008 promóciója itteni viszonylatban egy tragédia. Ha ennyit tudott a Baravalle marketingesként, akkor ez gáz. Itt midenki akciózik ezerrel msotanában (a FIAT csoport is, beleértve az Alfát), a hétvégén lesz nagy nyílt hétvége, ki is megyek beszélgetni velük.
Viszonyításként, én voltam az egyik legelső magyar aki élőben látott majd vezetett 159est 2005 őszén, mivel az egyik legelső bemutatót itt tartották, jóval mielőtt magyar tesztautó jutott volna otthon újságírónak. Ehhez képest kicsit leengedtek most...
A MY2008 promóciója itteni viszonylatban egy tragédia. Ha ennyit tudott a Baravalle marketingesként, akkor ez gáz. Itt midenki akciózik ezerrel msotanában (a FIAT csoport is, beleértve az Alfát), a hétvégén lesz nagy nyílt hétvége, ki is megyek beszélgetni velük.
Viszonyításként, én voltam az egyik legelső magyar aki élőben látott majd vezetett 159est 2005 őszén, mivel az egyik legelső bemutatót itt tartották, jóval mielőtt magyar tesztautó jutott volna otthon újságírónak. Ehhez képest kicsit leengedtek most...
BeeGee11-02-2008 11:08:02 // 6417
Nem a fanokra gondoltam én sem.
Azért az Affának nagyon sokat kéne dolgonia, hogy innovatív márkákhoz sorolják.. :)
Tálalás kérdése - lexus hibridek teljesen jól szerepelnek a piacukon, egy telesn új hajtással.
Alfának ebben látom a nagy hibáját - nem jó marketing kommunikáció. (világviszonylatban nem tudom, de pár külföldi magazin megfordul a kezemben, és azokban sem látok)
Gyártsanak továbbra is ugyanezt, de akkor magyarázzák meg, hitessék el, hogy ez így jó.
Folyamatosan csalódást okoznak, és nem csak a rajongóknak, hanem a szakmának is, akik alapján döntenek estleg alfa mellett vagy ellen az offosok.
Szeritem a 159es erával kezdődött. "a szépség nem minden" de kapsz 5 csillagot egy lomha autótól. Igérték a GTA-t, súlycsökkentést, a néppel szavaztatták meg a Junior nevét, amit végül eldobtak, (beszivatták őket). Minőség nem javult, sajtó folyamatosan húzza le őket. Szóval, ha ennyiszer mellé lőttek mostanában, kis apróságokkal kéne igyekezniük. Benzines Q2ról talán újra érdekes lehet a sajtónak a 159 vagy egy Breara, mint 3 új felnitől és a felszereltségi csomagtól.
Te "jobb" helyen élsz, mint mi, kiváncsi vagyok ott milyen a kommunikáció? (nem a szalonban) Mivel teszik kívánatossá ott MY2008at?
Nálunk gyanítom, hogy semmivel :)
Mert a hazai helyzet.. Arról jobb is nem beszélni.. Vérlázító imoprtőri hozzáállás, marketing büdzsé enyhénszólva érdekes - megtérülést megkérdőjelezendő - felosztása..
Azért az Affának nagyon sokat kéne dolgonia, hogy innovatív márkákhoz sorolják.. :)
Tálalás kérdése - lexus hibridek teljesen jól szerepelnek a piacukon, egy telesn új hajtással.
Alfának ebben látom a nagy hibáját - nem jó marketing kommunikáció. (világviszonylatban nem tudom, de pár külföldi magazin megfordul a kezemben, és azokban sem látok)
Gyártsanak továbbra is ugyanezt, de akkor magyarázzák meg, hitessék el, hogy ez így jó.
Folyamatosan csalódást okoznak, és nem csak a rajongóknak, hanem a szakmának is, akik alapján döntenek estleg alfa mellett vagy ellen az offosok.
Szeritem a 159es erával kezdődött. "a szépség nem minden" de kapsz 5 csillagot egy lomha autótól. Igérték a GTA-t, súlycsökkentést, a néppel szavaztatták meg a Junior nevét, amit végül eldobtak, (beszivatták őket). Minőség nem javult, sajtó folyamatosan húzza le őket. Szóval, ha ennyiszer mellé lőttek mostanában, kis apróságokkal kéne igyekezniük. Benzines Q2ról talán újra érdekes lehet a sajtónak a 159 vagy egy Breara, mint 3 új felnitől és a felszereltségi csomagtól.
Te "jobb" helyen élsz, mint mi, kiváncsi vagyok ott milyen a kommunikáció? (nem a szalonban) Mivel teszik kívánatossá ott MY2008at?
Nálunk gyanítom, hogy semmivel :)
Mert a hazai helyzet.. Arról jobb is nem beszélni.. Vérlázító imoprtőri hozzáállás, marketing büdzsé enyhénszólva érdekes - megtérülést megkérdőjelezendő - felosztása..
zolee14511-02-2008 10:54:54 // 6416
A kézi tekerős ablakot csak úgy mondtam, a lényeg a fapadon van.:)
Mellesleg a 159 alap csomagjában nincs hátsó elektromos ablak.:D
Igaz, ezen kívül minden van benne ami pl az Audi A4 1,8 tfsi-ben. Az Alfa 140 LE-s, az Audi (nem tudom hogy csinálták) 120 LE, és 7,5M HUF, szemben a 159 árával, ami 5,9M HUF. Most néztem ezeket a hivatalos honlapokon.
Mellesleg a 159 alap csomagjában nincs hátsó elektromos ablak.:D
Igaz, ezen kívül minden van benne ami pl az Audi A4 1,8 tfsi-ben. Az Alfa 140 LE-s, az Audi (nem tudom hogy csinálták) 120 LE, és 7,5M HUF, szemben a 159 árával, ami 5,9M HUF. Most néztem ezeket a hivatalos honlapokon.
Zool11-02-2008 10:42:59 // 6415
Megértem, és sok mindenben egyet is értek veled, csak az a gond, hogy lehet hogy a Piac nem vevő annyira egy "túl" innnovatív márkára. És itt most nem az alfaamórésokra gondolok, hanema azokra, akik új Alfát vesznek vagy potenciálisan vennének, mert igazából ezeket kell figyelembe vennie a márkának. Erről egyszer a Totalcaron írtak, hogy mennyire nem veszik a kereskedők/gyártók komolyan a fanokat. Igaz ami igaz nem is a trikó és memorabiliagyártás a az Alfa fő profilja, a használtautókon pedig már nincs haszna a márkának közvetlenül. A q2 jó, de ez még nem facelift volt, szerintem akkor vezetk be.
Igazából szerintem a "gond" az, hogy mindegy mennyit könnytínek az acélon, a 159ben sok anyag van. Nem egyszerűen nehéz, hanem sok. A kocsi nagy, merev és stabil, az anyagok belül is elég masszívak. Azért a súly"problémában" sokat számított a német etsztelők véleménye, akik picit a nyuszi és a sapka viszonylatában álltak a dologhoz. A 3as és a C merci igenis kisebb (legalábbis kívülről), és kb annyival is könnyebb (a lexus IS úgy nehezebb, hogy kisebb).
Semmi értelme azon problémázni, hogy a közel 166 méretű autó nehezebb, mint a 156, úgy hogy az fényévekkel modernebb és biztonságosabb. Igazából szerintem nem a 159cel lenne a baj, hanem a nagy űrrel alatta. A 149ből nagyon jó lenne egy kb 156 méretű "könnyű" lépcsőshátú. Egyrészt mert a fő piacot jelentő olaszoknak nagyobb nem igazán kell, másrészt mert nagyon elnahyagolták ezt most a prémiumszegmensben (konkréten egy versenyző van, az S40). Ahhoz már pont jó lenne az új 120LE 1.6 JTD, a kis turbós 1.4esek, és valósággal repülne a 150LE JTDvel.
A PUG mocik közt akadnak jók (1.6HDI, 2.2ikertubós, 2.7V6), de ne felejtsd el, hogy más a méretgazdaságosságuk. A V6 HDI a ford guppe modelljei nélkül már rég megszűnt volna (így viszont a Land Roverek egyetlen értelmes motorja, plusz a Jagek "tescogadaságos" változatai, amik fogynak is a piacon). A 2.4JTD egy aktuális modellben fut, plusz két kifutó matuzsálemet (a leállított 166 és a haldokló Thesis) ad el. Ennyi. Ez pedig kevés egy motorhoz. A JTTD még nagyobb pofon lenne a 2.4nek.
Igazából szerintem a "gond" az, hogy mindegy mennyit könnytínek az acélon, a 159ben sok anyag van. Nem egyszerűen nehéz, hanem sok. A kocsi nagy, merev és stabil, az anyagok belül is elég masszívak. Azért a súly"problémában" sokat számított a német etsztelők véleménye, akik picit a nyuszi és a sapka viszonylatában álltak a dologhoz. A 3as és a C merci igenis kisebb (legalábbis kívülről), és kb annyival is könnyebb (a lexus IS úgy nehezebb, hogy kisebb).
Semmi értelme azon problémázni, hogy a közel 166 méretű autó nehezebb, mint a 156, úgy hogy az fényévekkel modernebb és biztonságosabb. Igazából szerintem nem a 159cel lenne a baj, hanem a nagy űrrel alatta. A 149ből nagyon jó lenne egy kb 156 méretű "könnyű" lépcsőshátú. Egyrészt mert a fő piacot jelentő olaszoknak nagyobb nem igazán kell, másrészt mert nagyon elnahyagolták ezt most a prémiumszegmensben (konkréten egy versenyző van, az S40). Ahhoz már pont jó lenne az új 120LE 1.6 JTD, a kis turbós 1.4esek, és valósággal repülne a 150LE JTDvel.
A PUG mocik közt akadnak jók (1.6HDI, 2.2ikertubós, 2.7V6), de ne felejtsd el, hogy más a méretgazdaságosságuk. A V6 HDI a ford guppe modelljei nélkül már rég megszűnt volna (így viszont a Land Roverek egyetlen értelmes motorja, plusz a Jagek "tescogadaságos" változatai, amik fogynak is a piacon). A 2.4JTD egy aktuális modellben fut, plusz két kifutó matuzsálemet (a leállított 166 és a haldokló Thesis) ad el. Ennyi. Ez pedig kevés egy motorhoz. A JTTD még nagyobb pofon lenne a 2.4nek.
BeeGee11-02-2008 10:21:07 // 6414
Mondjuk arra számítottam, hogy nem okoznak megint csalódást. Ugyanis 90 Kg-ról beszéltek, az új acélnak köszönhetően. Ehhez képest kb lekapartak kicsit a zajszigetelésből..
És ésszerű technikai újításokra - benzines Q2, biturbó dízel.
Lehet, hogy a konkurencia sincs 1500 alatt, de ott legalább van V6 dizel, V8 benzin a paletta másik végén. Érted, ugye? :) Jelenleg egy citrom, pug motorpalettája lemossa a 159esét..
És ésszerű technikai újításokra - benzines Q2, biturbó dízel.
Lehet, hogy a konkurencia sincs 1500 alatt, de ott legalább van V6 dizel, V8 benzin a paletta másik végén. Érted, ugye? :) Jelenleg egy citrom, pug motorpalettája lemossa a 159esét..
Zool11-02-2008 09:46:29 // 6413
Nálam árajánlatra kb egy szintre került a 318d (az új 143LE mocival) és a 159 2.4 q4!!!, úgy hogy mindegyik bírt valami többlettel (3as xenon és sportülés, dönthető támla, 159 q4, alfatex,). Ha ezeket hasonlítanád össze, elég szarul állna a 3as...
Zool11-02-2008 09:39:19 // 6412
Mondjuk a német árlista elég érdekes. Az 1es bömönél alapáron semmilyen rádió, 0 klíma ,áanyagkormány, a 3asnál műanyag kormány és manuális klíma. De persze a tesztekben mindig sportüléses bőrös navis (3astól fölfelé) faberakásos über bömöket dobnak be, aztán odaírják az alapárat. OK, hogy egy 320d 50e ajróért nagyon tuti, és mindent jobban tud, mnit egy 35 ezres 159, csak hát picit reálisabb lenne a tényleges ár (ha már feláras cuccokat számítanak bele). Érdekes nézni a magyar tesztekben, ahol azért odateszik általban a konkrét tesztelt modell árát, hogy a súlyos alapáron felül ott van még 3 milla extra egy A6osban vagy legalább ennyi egy 3asban.
Cgo11-02-2008 09:25:50 // 6411
nem tudom, nem tudom. szerintem mar golf se kaphato kezi tekeros ablakkal, nem meg BMW vagy audi....
Zool11-02-2008 09:08:36 // 6410
Ami érdekes: itt van egy februári cikk
http://autoreader.net/2008/02/07/alfa-149-hatch-is-getting-in-shape/
Ami pofátlanul megismétli az autoexpress júliusi cikkét (imádom a gúglit). Úgy tűnik, hogy az előbbi blogoldal azzal dúístja fel a tatralmát, hogy mások korábbi cikkeit kopizza be.
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/209347/alfa_159.html
Utóbbi kb azonos tartalmú és azonos képek vannak benne, mint az általam belinkelt autoblog.it-es cikkben (és még abból az időkből amikor nem a Merci szponzorálta).
A lényeg szerintem az, hogy a kép annyiban "hivatalos", hogy gyári skicc. De attól még sok minden történhet vele. Nem úgy "hivatalos", hogy a brossúrából jött ki. Még autószalonon sem mutattak be tanulmányt, pedig az Alfa szereti nyújtani a dolgokat...
Amúgy a lámpáktól eltekintve egész pofás ki járgány lenne, de a lámpák sürgős cserére szorulnak, az igaz.
http://autoreader.net/2008/02/07/alfa-149-hatch-is-getting-in-shape/
Ami pofátlanul megismétli az autoexpress júliusi cikkét (imádom a gúglit). Úgy tűnik, hogy az előbbi blogoldal azzal dúístja fel a tatralmát, hogy mások korábbi cikkeit kopizza be.
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/209347/alfa_159.html
Utóbbi kb azonos tartalmú és azonos képek vannak benne, mint az általam belinkelt autoblog.it-es cikkben (és még abból az időkből amikor nem a Merci szponzorálta).
A lényeg szerintem az, hogy a kép annyiban "hivatalos", hogy gyári skicc. De attól még sok minden történhet vele. Nem úgy "hivatalos", hogy a brossúrából jött ki. Még autószalonon sem mutattak be tanulmányt, pedig az Alfa szereti nyújtani a dolgokat...
Amúgy a lámpáktól eltekintve egész pofás ki járgány lenne, de a lámpák sürgős cserére szorulnak, az igaz.
Zool11-02-2008 08:51:05 // 6409
De lagalábbis áramvonalas...
:)
:)
Zool11-02-2008 08:49:02 // 6408
Akkor most én nem értem.
Miben különbözik az általad belinkelt kép attól ami ebben a2007es cikkban szerepel?
http://www.autoblog.it/post/9024/dettagli-sulle-alfa-romeo-149-e-junior (felülről a 4. kép).
Miben különbözik az általad belinkelt kép attól ami ebben a2007es cikkban szerepel?
http://www.autoblog.it/post/9024/dettagli-sulle-alfa-romeo-149-e-junior (felülről a 4. kép).
GT Ɨ|ѯ11-02-2008 08:24:35 // 6406
Egész formásnak néz ki..:-))))
Tom1211-02-2008 01:31:25 // 6405
Na, skacok, a legújabb hivatalos fotó az új 149-ről:
A telet jól bírja - egyelőre csak ennyit lehet tudni róla. Talán a Fiat Topolinora, vagy Szenillára hajaz, de lehet, hogy tévedek...
Ja és a LINK.
Bocsi, de valahogy le kellett vezetni a feszültséget. ;-)
A telet jól bírja - egyelőre csak ennyit lehet tudni róla. Talán a Fiat Topolinora, vagy Szenillára hajaz, de lehet, hogy tévedek...
Ja és a LINK.
Bocsi, de valahogy le kellett vezetni a feszültséget. ;-)
mesa10-02-2008 22:21:09 // 6404
Zool, te miért akarsz okosabbnak tűnni mindenkinél ? :p
A cikkből, ahonnan a képet szereztem :first official pictures and details of its new executive hatchback.
Szerintem több valóságalapja van, mint az autoblog.it-n egy Photoshop tákolmánynak.
A cikkből, ahonnan a képet szereztem :first official pictures and details of its new executive hatchback.
Szerintem több valóságalapja van, mint az autoblog.it-n egy Photoshop tákolmánynak.
Tibe09-02-2008 19:24:51 // 6403
Én láttam már jópár rendesen összetört 147-esből apróbb sérülésekkel kiszálló utasokat, és sofőrt. Sajna nem is kell messzire mennünk, egyik 147-es cartársunk is így járt. Meg lehet nézni az autóját, elsőre azt mondod ebből nem szálltak ki élve, és karcolásokkal megúszták....
griff09-02-2008 16:02:27 // 6402
Ezt én is megerősíteném. Köreimben, akárkivel is beszélgettem (legyen ez autóvásárlás, vagy csak egy egy típus átbeszélgetése), egyszer sem említette senki sem a csillagokat. Létezik, tudunk róla, de nem befolyásolja a döntéseinket. No persze biztos vannak olyanok, akiknél ez is fontos, de sztem ez nem a többség....
Satti09-02-2008 15:54:46 // 6401
A legtöbb asszonyt nem igazán érdekli a tőrésteszt, azt sem tudják a legtöbben, az mi a fene, nem az a lényeg nekik, hanem, hogy néz ki, milyen kívűl-belűl.
Rengeteg emberrel beszélek mindenféle autóról a munkám során, még az elmúlt években, senkit marhára nem érdekel hogy hány csillagos a tőréstesztje egy autónak, még soha meg nem kérdezték, ahhoz már nagyon össze kell tőrni egy autót, hogy jelentősége legyen, kár az miatt kevesebbnek tartani egy adott típust.
Rengeteg emberrel beszélek mindenféle autóról a munkám során, még az elmúlt években, senkit marhára nem érdekel hogy hány csillagos a tőréstesztje egy autónak, még soha meg nem kérdezték, ahhoz már nagyon össze kell tőrni egy autót, hogy jelentősége legyen, kár az miatt kevesebbnek tartani egy adott típust.
Zool09-02-2008 12:15:24 // 6399
Hoppá, Most látom a szpesöl edisönöket. Bravo 19.300 öró kontra 1.6 TS Distinctive Black vagy Colezione 19e,3. Wow. Ha az ember el tudja vonni az asszony figyelmét a töréstezstről, egész jó ár.
Zool09-02-2008 12:00:11 // 6398
Mellőzzük a katalógushuszárkodást. Nekem egy 120LE 1.6TS Progression árárért kínálták a nyomatékosabb 120LE 1.4Tjet Emotiont. Persze sokkal igényesebb a 147 TI, csak már árkategória...
Tibe09-02-2008 11:42:30 // 6397
Ez egy kissé túlzás. Ültem egy Sport felszereltségűben és ha összehasonlítjuk egy mostani Blackline vagy Q2-es Alfával (147) a belsőt, akkor azért nem kérdéses hogy kié a szebb (Alfa). Itt most kifejezetten a belsőre gondolok és nem az extrák számára.
zolee14509-02-2008 11:41:30 // 6396
Hmm...igazad van. A lámpa olyasmi. Néha rádöbbenek, hogy mennyire nem vagyok képben az új offokat illetően. Pedig régebben ez nem így volt. Öregszem, már nem figyelem annyira az újdonságokat.:)
tipoatti09-02-2008 10:50:27 // 6395
Na ebben igazad van. Nagyon jól eltalálták, és az igazi meglepi számomra az interiőr. A komolyabb felszereltségű verziók belseje szebb bármelyik mostani Alfáénál szvsz...
Don Gombóc09-02-2008 10:21:01 // 6394
Nem a gyenge motorral van a bajom, mert ez bérautó és nem az enyém, azért van a gyengébbik bérelve mert ez az olcsóbb. :) De egyébként mindegyik motorral próbáltam már, a jövő héten az 1,6-os dízelt is tesztelem majd. A Csiki-Begénél nem nagyon van típus amit nem próbáltam volna. Illetve van, az az új 500-as Fityó de azon még nem volt rendszám a hét elején. De az is 3,7 miller egy 100 lovas benzinesben és az 1,3-as multijetben is. :( Az alap 1,2 induló ára lesz 2,8 milka.
Georgee09-02-2008 10:08:59 // 6393
Akkor esetleg meg kellene próbálni 1 Sport Tj-et.Azt lehet Alfihoz hasonlítani,az alap tényleg elég gagyi,de csak Alfihoz viszonyítva.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
432
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?