Nem értem a kérdést. Mióta nem a 3as ellenfele?
AMikor bemutatták a 159est, Münchenbe vitték. Elég egyértelmű üzenet. Amúgy meg méretek (+10 centi, de belső hasonló méret), motorok (LE/Ccm ), tudás(felszereltség, vezetési élményre koncentrlás), kb midneben egy ideális 3as ellenfel. Lehetne a Saabhoz hasonlítani, de abba túl sok német őjságíró rúgott már bele és régi. Lehetne audi A4hez hasunlítani, de az akkor már vagy 6 éves volt. Lehetne Lexus IShez hasonlítani (amit szerintem simán ver a 159), de az meg nem votl releváns piaici szereplő 2006ban (most talán már inkább).
Egy valamihez kár hasonlítani, az a 156-hoz.
Forum >> A jövő Alfái
Zool15-02-2008 17:24:37 // 6592
Satti15-02-2008 17:21:27 // 6591
Most a símára gondoltam, az nem tecc, mindegyikbe olyat kellett volna tenni mint ami a Ti-ben van.
GEORGE15-02-2008 17:19:47 // 6590
a 159 TI kormánya szerintem maga a tökély :-)
Satti15-02-2008 17:19:11 // 6589
A kormánya ami nem szép sztem, az a kör forma elég gáz, de persze ízlések és pofonok...:-)
GEORGE15-02-2008 17:17:08 // 6588
Olvasom írásaid, még ha nem is válaszolok mindegyikre.....
Ne haragudj de nekem az írásaidból az jön le, hogy te csak a hibákat keresd az Alfákban.......nem is csodálkoznék, hogy ha a mostani OFF-d után sem vennél már Alfát.....
Ne haragudj de nekem az írásaidból az jön le, hogy te csak a hibákat keresd az Alfákban.......nem is csodálkoznék, hogy ha a mostani OFF-d után sem vennél már Alfát.....
GEORGE15-02-2008 17:15:07 // 6587
a 3-as bömös mióta egy kategória a 159-el????
Zool15-02-2008 17:14:01 // 6586
Van egy alapvető különbség az olasz autók és pl a német modellek között. Sok alfa szép volt (sőt akár jó is) bemutatásukkor. De amikor leköszöntek, sokuk dicstelenül búcsűzott. A 156 oda célozott, ahol a konkurensek épp voltak. Első gen. A4, 98as 3as első C klasse. 2000-2002 között sok nagyobb erősebb autó jött ki. Nagyon kellett a facelift a túléléshez. Amivel szerintem nagyon jó irányzékkal lőtt, az a 147. Ha a törésteszt-blama nincs (meg pár megbízhatósági probláma), akkor valóban méltóságban öregedhetne.
A 159 is megint jól célzott, jó volt látni, hogy a közel egy időben kijött 3as sem halványítja el (lád totalcar teszt). Persze ha megint über fullos 3ast tesznek oda (és persze megint "alapárért"), lesznek hiányosságai, de egy átlag alap 3as belseje semmivel sem jobb (sőt!). Lehet rinyálni a súlyra de ott sincs nagy lemaradás a legtübb konkurenssel szeben (ebben viszont egy pár évvel előbb lépett a bömö). Végre a törésteszt is rendben, de a megbízhatósági legendák megint beinduétak (mondjuk érdemes néha átolvasni a 159 blogokat, ki hányszor volt tréleren/szervízben).
A 159 is megint jól célzott, jó volt látni, hogy a közel egy időben kijött 3as sem halványítja el (lád totalcar teszt). Persze ha megint über fullos 3ast tesznek oda (és persze megint "alapárért"), lesznek hiányosságai, de egy átlag alap 3as belseje semmivel sem jobb (sőt!). Lehet rinyálni a súlyra de ott sincs nagy lemaradás a legtübb konkurenssel szeben (ebben viszont egy pár évvel előbb lépett a bömö). Végre a törésteszt is rendben, de a megbízhatósági legendák megint beinduétak (mondjuk érdemes néha átolvasni a 159 blogokat, ki hányszor volt tréleren/szervízben).
GEORGE15-02-2008 17:12:50 // 6585
Nem jól olvasod......nem a vélemény nyilvánitó korával van a gondja a Gombócnak, ha nem avval hogy az "újjak" a mostani korhoz viszonyitják a régebbi Alfák kinézetét.és sok High tec dolgok mellett valóban nem olyan csillogó.....de még mindig a legegyedibbek és legszebbek!
A 155-höz hasonlót meg nem is gyárott senki sem....akkor már az agyongömbölyitett japo csodák kezdték benépesíteni az utakat és még is milyen gyönyörű a 155 ék alakja sok vonallal fűszerezve a mai napig....
A 155-höz hasonlót meg nem is gyárott senki sem....akkor már az agyongömbölyitett japo csodák kezdték benépesíteni az utakat és még is milyen gyönyörű a 155 ék alakja sok vonallal fűszerezve a mai napig....
zolee14515-02-2008 17:09:33 // 6584
"Az a baj hogy akkor amikor ezek a verdák születtek nagyon sokan még ovodások voltak azok közül akik ezeket a kocsikat kritizálják itt. Monnyanak le. :)"
Azt azért ugye leszögezhetjük, hogy nemcsak a nyugdíjasoknak lehet véleménye?.
:D
Azt azért ugye leszögezhetjük, hogy nemcsak a nyugdíjasoknak lehet véleménye?.
:D
GEORGE15-02-2008 17:08:38 // 6583
Válassz belöle sötét műszerfalast, a szürke és barna barna belső elég gáz a 159-ben, aztán lehet valakinek meg pont az jön be.
Hála a magasságosnak aki a saját mintájára megteremtett engem is :-))), hogy már több 159-el sikerült mennem és nem csak egy ház körül :-)
Szerintem nincs a 159-es belsejével semmi baj :-)
Hála a magasságosnak aki a saját mintájára megteremtett engem is :-))), hogy már több 159-el sikerült mennem és nem csak egy ház körül :-)
Szerintem nincs a 159-es belsejével semmi baj :-)
GEORGE15-02-2008 17:05:35 // 6582
Teljes mértékben igazad van a 94-es megjelenésű 145-146-ok akkor nagyon ütősek voltak a formában.... pl 145/146 kontra III-as goooof....vagy nézhetünk sok 94-es másik vasat..
és ahogy mondod megjelenésekor a 166-os meg igen is nagyon "ott" volt. Csak közben 2008-at írunk és még most is azt mondom sok konkurencia újabb modeljei mellett sem kell szégyenkezni egy régebbi Alfával....
A 156-os 97-ben mekkora dobás volt!!! A mai napig megállja a helyét az OFFok közt!
és ahogy mondod megjelenésekor a 166-os meg igen is nagyon "ott" volt. Csak közben 2008-at írunk és még most is azt mondom sok konkurencia újabb modeljei mellett sem kell szégyenkezni egy régebbi Alfával....
A 156-os 97-ben mekkora dobás volt!!! A mai napig megállja a helyét az OFFok közt!
zolee14515-02-2008 17:05:16 // 6581
Csatlakozom.:) A 159 szinte tökéletes. 156 csak fészlift után jó. A 166-ban nem értünk egyet, nekem abból is a későbbi tetszik jobban.
Az más kérdés, hogy a 159-nél is inkább azt érzem, hogy mindenki olyan szintű változást várt mint a 155-156 esetében. Ez csak úgy ment volna, ha visszatérnek az élekhez. A hátsó kilincs berakását a c oszlopba nem tartottam volna jónak, hiszen már mindenki úgy csinálja.
Ha jól átgondoljuk sok újat már nem lehet kitalálni. Több mint 100 év alatt már szinte minden megoldást ellőtek a dizájnerek. Senki sem tud már nagyon újat kitalálni, max olyan áron, hogy azt ember nem fogja szépnek találni. Végülis a 159/Brera orra is ismerős...SZ, csak ott nem kerek lámpák voltak (és a 159 szép, az SZ meg maximum különleges).
Az más kérdés, hogy a 159-nél is inkább azt érzem, hogy mindenki olyan szintű változást várt mint a 155-156 esetében. Ez csak úgy ment volna, ha visszatérnek az élekhez. A hátsó kilincs berakását a c oszlopba nem tartottam volna jónak, hiszen már mindenki úgy csinálja.
Ha jól átgondoljuk sok újat már nem lehet kitalálni. Több mint 100 év alatt már szinte minden megoldást ellőtek a dizájnerek. Senki sem tud már nagyon újat kitalálni, max olyan áron, hogy azt ember nem fogja szépnek találni. Végülis a 159/Brera orra is ismerős...SZ, csak ott nem kerek lámpák voltak (és a 159 szép, az SZ meg maximum különleges).
Zool15-02-2008 17:00:14 // 6580
Egyébbként az Alfa ugyanabban a gondban van, mitn a Saab. Van egy lelkes de nem fizetőképes rajongótábora, meg egy még szűkebb fizetőképes rajongótábora.
Itt a nagy dilemma: maradni ezen a piacon és szép csendben elsüllyedni (biztos halál), vagy nyitni a nyilvánosság felé, és megkockáztatni hogy elveszti a régi tábort, és akár két szék közt a pad alá esni.
A 159 valahol a kettő között van. Érezni rajta alfás dolgokat, de emészthető a nyilvánosságnak is. Ettől azonban még nem biztos, hogy sikeres lehet. Szerintem a kulcselem a marketing lenne.
A saab kijött egy zseniális autóval, amit a sok szerencsétlen a 30 éves ócskavasából "leopelezett". Anélkül hogy bérmelyiket is kipróbálta volna. Nekem életem egyik legkellemesebb meglepetése volt, nagy szimpatikus volt vezetni. De ha egy autóra a "hardcore" fanek és a munkahelyüket féltő német újságírók egyszerre kiabálnak kígyót békát, az biztos halálra lesz ítélve. Igazából a saab haldoklásához a mrákafanok is hozzájárultak, ráadásul szerintem ok nélkül...
Itt a nagy dilemma: maradni ezen a piacon és szép csendben elsüllyedni (biztos halál), vagy nyitni a nyilvánosság felé, és megkockáztatni hogy elveszti a régi tábort, és akár két szék közt a pad alá esni.
A 159 valahol a kettő között van. Érezni rajta alfás dolgokat, de emészthető a nyilvánosságnak is. Ettől azonban még nem biztos, hogy sikeres lehet. Szerintem a kulcselem a marketing lenne.
A saab kijött egy zseniális autóval, amit a sok szerencsétlen a 30 éves ócskavasából "leopelezett". Anélkül hogy bérmelyiket is kipróbálta volna. Nekem életem egyik legkellemesebb meglepetése volt, nagy szimpatikus volt vezetni. De ha egy autóra a "hardcore" fanek és a munkahelyüket féltő német újságírók egyszerre kiabálnak kígyót békát, az biztos halálra lesz ítélve. Igazából a saab haldoklásához a mrákafanok is hozzájárultak, ráadásul szerintem ok nélkül...
Don Gombóc15-02-2008 16:59:33 // 6579
Nem értem ezt sok fikázást egyik típus ellen sem mert azt úgy kellene nézni hogy amikor megjelent a verda akkor milyenek voltak a konkurensek vagy a márkán belül a más modellek. Mert ha azt nézzük a 146 megjelenésekor az összes más formaterv egy hoki volt. A Brera erdetileg megálmodott belső formaterméhez és a felfelé nyíló ajtajaihoz képest a jelenlegi típus egy nulla, bár szeretem így is. Nem beszélve a prototípus V8 motorjáról, ami nem valósult meg a hátsó hajtásssal együtt. Talán akkor már rajzolták a 8C-t de így egy ötszáz darabos luxus szériáért elbasztak egy sorozatgyártott nagyobb darabszámú lehetőséget. Szerintem. Hiába megy itt az ész osztása akkor sem mi fogjuk eldönteni mit fognak gyártani hanem a gazdasági számítások és a lehetőségek. Én ott voltam a 164. 75, 33,145,146 megjelenésénél és mondhatom akkor nem volt szebb autó a környezetében egyiknek sem. Az a baj hogy akkor amikor ezek a verdák születtek nagyon sokan még ovodások voltak azok közül akik ezeket a kocsikat kritizálják itt. Monnyanak le. :)
ystuc15-02-2008 16:47:26 // 6578
Nekem tetszik a 159 külseje. Inkább a belső az, ami nem az igazi, de azért elfogadnám. :-)
ystuc15-02-2008 16:46:38 // 6577
Hát, nem tudom. Nekem a régi 166-os eleje jobban tetszik, mint a facelift utánié. Imádom.
Nekem meg a 156-os eleje nem jön be annyira. A facelift utánié már jó, de elötte... Nekem meg az nem tetszik annyira.
Nekem meg a 156-os eleje nem jön be annyira. A facelift utánié már jó, de elötte... Nekem meg az nem tetszik annyira.
Zool15-02-2008 16:44:07 // 6576
Nem hiszem, hogy a 164 annyival olcsóbb volt.
Én abban reménykedtem, hogy a Dardo orrát ráteszik a 166ra a faceliftnél (ahogy a 159 kepta a Brera tanulmány orrát). Na az nagyot ütött volna.
A 146 nem lett rossz, de nekem valahogy úgy tűnt, hogy még a Brava is modernebbre sikeredett. Ha pedig egy Fiat mellett egy Alfa mindössze csak sportosabb, akkor ott nagy baj lesz (lásd Junior félelmeinket).
Szerintem pedig a 159 forma pont a tökéletessége miatt zavar itt egyeseket. Igazából, nem értem mire gondolsz szkványos megoldás alatt, az orr brutál és szokatlan. Egy hasonló autó sincs (kivéve a kínai koppintásokat), a széles sárvédők, a dizájnos kilincsek, a dinamikusan púpos csomagtartó, ennyire alfás forma régen készült ráadásul őúgy hogy nem kellett avalami 50 éves tervre hivatkozni...
Én abban reménykedtem, hogy a Dardo orrát ráteszik a 166ra a faceliftnél (ahogy a 159 kepta a Brera tanulmány orrát). Na az nagyot ütött volna.
A 146 nem lett rossz, de nekem valahogy úgy tűnt, hogy még a Brava is modernebbre sikeredett. Ha pedig egy Fiat mellett egy Alfa mindössze csak sportosabb, akkor ott nagy baj lesz (lásd Junior félelmeinket).
Szerintem pedig a 159 forma pont a tökéletessége miatt zavar itt egyeseket. Igazából, nem értem mire gondolsz szkványos megoldás alatt, az orr brutál és szokatlan. Egy hasonló autó sincs (kivéve a kínai koppintásokat), a széles sárvédők, a dizájnos kilincsek, a dinamikusan púpos csomagtartó, ennyire alfás forma régen készült ráadásul őúgy hogy nem kellett avalami 50 éves tervre hivatkozni...
BeeGee15-02-2008 16:38:01 // 6575
166-os lehet hogy az ára miatt lett bukta?
Brerában egyetértünk, 166 neem etalon nagyautó, 145/146 mind2 nagyon jól sikerült szerintem.
159 ellenben tele van szokványos megoldásokkal, és az Alfa ne a mainstreamet kövese. Nem csúnya, de nem is tökéletes forma.
Brerában egyetértünk, 166 neem etalon nagyautó, 145/146 mind2 nagyon jól sikerült szerintem.
159 ellenben tele van szokványos megoldásokkal, és az Alfa ne a mainstreamet kövese. Nem csúnya, de nem is tökéletes forma.
GEORGE15-02-2008 16:33:17 // 6574
Te így látod, másnak meg maga a tökéletes forma a 146 kialakítása....
Ezen innentről kár is vitázni erről...
A Brera első lököse is full más mint a 159-é....
Ezen innentről kár is vitázni erről...
A Brera első lököse is full más mint a 159-é....
Zool15-02-2008 16:30:48 // 6573
A Brera seggét nem a 159 formavilágára kellett volna rávarrni. Teljesen más formanyelv. A 159hez a brera tanulmány formát felhazsnálták, de picit megváltoztatták az arányait. A végleges brerán a hátsó lámpa túl lekerekített, még a tanulmányhoz képest is kcsiit más. Meg nem lett volna szabad padlólermezt kurtítani. Mind formailag, mind a modellpalettában önygilkosság volt. Élőben nem olyan rossz a Brera, de egy alfánál főleg egy kupénál ez édes kevés.
Az első 166 orra kancsal rovar. A 164 után piacilag is csalódást okozott. Pdeig a motorok fájntosak, a belső pöpec. Akkor vajon miért lett bukta a sikeres 164 után?
A 146 nál picit ugyanazt éreztem, mint a breránál. Adott volt a 145, amiből csináltak "valamit". De ez a valami ppicit elmegy az eredetitől, és ezért számomra nibncs anyira egyben. Attól még nem rossz, én akkor is mostz is szeretem, csak éehetett volna valami jobb (pl amilyen a 156 lett)..
Az első 166 orra kancsal rovar. A 164 után piacilag is csalódást okozott. Pdeig a motorok fájntosak, a belső pöpec. Akkor vajon miért lett bukta a sikeres 164 után?
A 146 nál picit ugyanazt éreztem, mint a breránál. Adott volt a 145, amiből csináltak "valamit". De ez a valami ppicit elmegy az eredetitől, és ezért számomra nibncs anyira egyben. Attól még nem rossz, én akkor is mostz is szeretem, csak éehetett volna valami jobb (pl amilyen a 156 lett)..
Zool15-02-2008 16:23:53 // 6572
A mazdánál mindig is értettek hozzá hogy túlzsúfolva összemásoljanak mindféle dizájnelemet más márkátkól. Alfa műszerfal, alfa hátsó lámpák (még tervezőt sem vettek hozzá, mint a subi), ami hol jobban sikerült (leköszönő Mazda6) hol kevésbé (leváltott mazda2), az új 6os kb félúton a két szélsőség között...
ystuc15-02-2008 16:14:57 // 6571
Nem tudom mi bajod a Brera seggével. Szerintem gyönyörű. A 166-os lámpáival sincs gáz. De a 146-ost végképp nem értem...
Zool15-02-2008 16:13:13 // 6570
159 szürke. Na ja.. Ízlések és pofonok, szerintem az eddigi egyik legjobban "egyben lévő" forma, ráadásul úgy , hogy nincsenek rajta olyan elbaszársok, mint a Brera fara, a 166 lámpái vagy a 146 túl felhúzott fara.
A króm érdekes gondolat, szerintem a sportos jelleg miatt felejtették le. De ha a 147 kapott krómot (ráadásul rossz helyre), valamit a 159 is megérdemelt volna...
A króm érdekes gondolat, szerintem a sportos jelleg miatt felejtették le. De ha a 147 kapott krómot (ráadásul rossz helyre), valamit a 159 is megérdemelt volna...
mesa15-02-2008 14:19:18 // 6569
Néztem az új 6os mazdát. Azon is van krómkeret körbe, mint a Bimemren, Passaton. Soha nem fogom megérteni a 159-ről ugyan miért hagyták le? Filléres dolog, mégis nagyon 'megdobja' a kocsit...
Szerintem daSilva és Zapatinas elvesztése óta nem készült egyetlen szép AR sem. Csúnyának sem nevezhetők, de olyan szürkék (lásd nova147, 159)
Szerintem daSilva és Zapatinas elvesztése óta nem készült egyetlen szép AR sem. Csúnyának sem nevezhetők, de olyan szürkék (lásd nova147, 159)
13715-02-2008 14:06:31 // 6568
Ahogy nézem, itt nem az ültetéssel, nem belső anyagokkal, nem is a sárvédő-szélesítésekkel lesz a gond. A formai arányok azok, amik eleve rosszak.
Tedi15-02-2008 13:33:39 // 6567
Pont tegnap néztem meg a belsős kémfotókat. Igaz, hogy a kormány nayaga ótvar, hogy az ülések is olcsó anyagokból voltak, meg a műszerfal anyagai. De a belső formaterv végleges volt! És itt a formával van gond, legalábbis nekem azzal van problémám.
Tedi15-02-2008 13:32:05 // 6566
Azért megvárnám a hivatalos bemutatót.
Én is így vagyok ezzel. Majd akkor fogom végleg elkenni a számat, vagy örömmámorban kitörni :)
Én is így vagyok ezzel. Majd akkor fogom végleg elkenni a számat, vagy örömmámorban kitörni :)
Tom1215-02-2008 09:53:12 // 6565
Azért lassan megfejtjük a filozófiájukat...:-))
Tom1215-02-2008 09:46:11 // 6564
Szerintem sem kell előre "hisztizni" rajta, hogy ilyen, meg olyan, mert igazából még nem is láttuk, elég lesz utána kritizálni, ha lesz mit.:-) Egyébként máshol sem tesztelgetnek nem álcázott új típust a hivatalos bemutató előtt, sőt nagyon is ocsmányok azok is "becsomagolva" - aztán van, hogy utána is csúf, mikor kicsomagolják, de remélem Alfáék nem felejtettek el autót /formát/ tervezni. Úgy is lehet spórolni, hogy jól nézzen ki...
mesa15-02-2008 09:45:00 // 6563
Na hallod, lehet hogy ez volt a cél, ha már a 159-es úgyis megkapta a Renault Megane műszerfalát :))
Tom1215-02-2008 09:37:22 // 6562
Lehet, hogy szándékosan csúfították el, mert azt legalább nem fogják kopírozni - addig. /bemutató/ Lehet, hogy utána felrakják a szélesebb sárvédőket, "ültetett" futóművet és kicsomagolva nem a citrom "kacsa" utódja lesz. REMÉLEM! :-) Habár lehet, hogy az a cél, hogy legalább annyit eladjanak belőle...
Grando15-02-2008 09:33:38 // 6561
Na dehát mégiscsak egy kiskategóriás olcsó autóról van szó, nem? ;))
mesa15-02-2008 09:24:24 // 6560
Nem az a baj, hogy FIAT alapokra van, hanem hogy ronda. Érted?
A 8C kib.szottul szép autó, simán lehetne Ferrari, Maserati vagy Viper bármi a világon, ami szupersport kocsi... Ráadásul ott nemesítés volt a lényeg, itt meg a spórolás :o
A 8C kib.szottul szép autó, simán lehetne Ferrari, Maserati vagy Viper bármi a világon, ami szupersport kocsi... Ráadásul ott nemesítés volt a lényeg, itt meg a spórolás :o
mesa15-02-2008 09:22:46 // 6559
Csak az a bibi, hogy a skicceken laposabb és szélesebb, erőteljes sárvédő kiszélesítésekkel, egy kis méregzsák.
Ehhez képest a valóságban egy rövid orrú, magas gombóc az egész, unalmas oldal nézettel.
Ezt nem lehet a túlzott elvárásainkra fogni, ez szimplán egy ronda autó, GPuntóból 20x annyi fog fogyni, mert AZ szép.
Ehhez képest a valóságban egy rövid orrú, magas gombóc az egész, unalmas oldal nézettel.
Ezt nem lehet a túlzott elvárásainkra fogni, ez szimplán egy ronda autó, GPuntóból 20x annyi fog fogyni, mert AZ szép.
Tibe15-02-2008 09:11:50 // 6558
A 8C azért más tészta :) Ha most is a Ferraritól vagy a Maseratitól hozták volna az ötleteket akkor nem szólunk egy szót se! :)))
TarP15-02-2008 09:00:43 // 6557
Szerintem ne idegeskedjetek előre, majd ha meglesz a bemutató és bele lehet ülni, meg menni vele egy kört, mondjuk a 200 ló fölötti 1.8T-vel, akkor megállapítjuk, hogy tudja-e azt, amire vágyunk, vagy sem.
Akinek meg (csak) a méret nem elég, annak várnia kell kicsit és jön a 149, amibe gondolom hasonló+++még erősebb motorok is kerülnek.
A belteret tényleg beülés után érzi az ember. A sportosság szerintem itt adott lesz, mert ezt tényleg nehéz lenne luxuskisautóként árulni.
Szóval szit bekk end rilex :)
Akinek meg (csak) a méret nem elég, annak várnia kell kicsit és jön a 149, amibe gondolom hasonló+++még erősebb motorok is kerülnek.
A belteret tényleg beülés után érzi az ember. A sportosság szerintem itt adott lesz, mert ezt tényleg nehéz lenne luxuskisautóként árulni.
Szóval szit bekk end rilex :)
GT Ɨ|ѯ15-02-2008 08:47:41 // 6556
Remélem ez még NEM a végleges:-)))
Attie15-02-2008 08:42:29 // 6555
Hát azt hittem, hogy azért egy kicsit nagyobb lesz.
Kíváncsi vagyok az árára.
Attól is félek, hogy szar műanyagok lesznek benne. Bár végülis nem lenne min csodálkozni. Ez egy kis autó és ezekben mindig más az összeszerelési minőség és az anyagfelhasználás.
Én is tapasztaltam meg mástól is hallottam már, hogy sokszor jobb eggyel nagyobb kategóriában egy öregebb autót venni, mint egy kevésbé öreg kis autót. A kicsikben sokkal hamarabb esnek szét a dolgok.
Kíváncsi vagyok az árára.
Attól is félek, hogy szar műanyagok lesznek benne. Bár végülis nem lenne min csodálkozni. Ez egy kis autó és ezekben mindig más az összeszerelési minőség és az anyagfelhasználás.
Én is tapasztaltam meg mástól is hallottam már, hogy sokszor jobb eggyel nagyobb kategóriában egy öregebb autót venni, mint egy kevésbé öreg kis autót. A kicsikben sokkal hamarabb esnek szét a dolgok.
Bckk15-02-2008 08:32:40 // 6554
emlékezzetek vissza anno 159 kemfotokra, ott sem volt a belso tokeletesre szbva, a válto és a muszerfal egyaránt máskoent nezett ki, ezen tesztautok lenyege nem az hogy minden ugy legyen a helyen és oan legyen mint amit kesobb a szátok elé tesznek
GEORGE15-02-2008 00:46:40 // 6553
A tükrők EU-s szabvány miatt ekorák, a new Stiften is ekkora fülek vannak már......2005 év végétől minden új autón xy cm2 felületű tükröknek kell lennie..
Zool14-02-2008 23:58:58 // 6552
Szerintem is várjunk még a lehúzással, de ez mondjuk tényleg elég lehangoló egyelőre. Amúgy ha ennyire kész, gondolom Genfben már lesz valami bemutatva. (kb 2 hét)
Amőgy meg nem értelek titeket. A 8c-nél valahogy mem rinyáltatok, hogy a Fiat-csoport más tagjainak műszaki alapjaiból csinálnak alfát :)))
Amőgy meg nem értelek titeket. A 8c-nél valahogy mem rinyáltatok, hogy a Fiat-csoport más tagjainak műszaki alapjaiból csinálnak alfát :)))
zolee14514-02-2008 23:56:01 // 6551
Szerintem meg ez az az eset, amit korábban írtam ide. Régóta várakozunk, és mindenki valami nagyon ütős dolgot vár, így már mindegy hogyan fog kinézni és mit tud, mert az elvárásokhoz képest csak csalódás lehet.
Ha mondjuk bejelentik, hogy készül a Puntó alapú Alfa kisautó Junior néven, aztán egy-két gyári skicc, majd kémfotó és bemutató, mindez max fél év alatt akkor mindenki Junior GTA-ról álmodna...most meg megy a szájhúzás.:)
Azért megvárnám a hivatalos bemutatót.
Ha mondjuk bejelentik, hogy készül a Puntó alapú Alfa kisautó Junior néven, aztán egy-két gyári skicc, majd kémfotó és bemutató, mindez max fél év alatt akkor mindenki Junior GTA-ról álmodna...most meg megy a szájhúzás.:)
Azért megvárnám a hivatalos bemutatót.
Tedi14-02-2008 22:32:24 // 6550
Én ugyanígy vagyok a QV-val :) Bár én még bizakodom.
Tibe14-02-2008 22:11:48 // 6549
Pedig megfordult a fejemben hogy lecserélem a mostanit a Juniorra ha tényleg ütős lesz. De látom vigyáznom kell a 147-re mert még egy darabig megmarad :)))
Tibe14-02-2008 22:08:20 // 6548
Itt a kézzel fogható spórolás Alfáéknál. Ettől függetlenül még sikeres lehet az autó ha nem lesz túlzottan felülárazva a Grandéhoz képest. Persze nem ilyenek fogják venni mint mi. Hanem az új még nem Alfatulajok. Ők nem tudják hogy átverték őket :P
mesa14-02-2008 21:31:40 // 6547
Ez egy hatalmas nagy bukta lesz! :(
Még a kormánykerék is tökugyanaz, ahogy látom. De a 159-es óriás tükrök sem passzolnak a képbe
Még a kormánykerék is tökugyanaz, ahogy látom. De a 159-es óriás tükrök sem passzolnak a képbe
Tedi14-02-2008 21:29:57 // 6546
Ahogy mondod. Ilyen trágya egy középkonzolt...nem mondom, egy Fiatban jól néz ki, de egy Alfában már koránt sem. Az a váltószoknya, meg a környéke is no comment kategória. Én semmi Alfásat nem fedeztem fel a beltérben, most komolyan.
Tibe14-02-2008 21:28:51 // 6545
Sajna nagyon úgy tűnik hogy ez csak egy Grande Punto lesz Alfás beütésekkel :P Valahogy csalódásnak tűnik, ennél többet vártam.
Tedi14-02-2008 20:58:21 // 6544
Nyo, hát megint van pár fotó a Juniorról, a Quattroruote egyből 9-et rakott fel a honlapjára, illetve van egy fotó a beltérről is. Katt
mesa14-02-2008 15:32:19 // 6543
Nekem is, mert ez is Selespeed :))
Halál a kuplungpedálraaaaaaa!!!!
Halál a kuplungpedálraaaaaaa!!!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
590
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?