Forum >> A jövő Alfái

Tedi17-03-2008 23:39:22 // 7392
OFF
Naná, hogy örülök :))
ON
GEORGE17-03-2008 23:37:15 // 7391
örülj neki! .-)
amúgy tényleg ki kell fogni a jó vételt.
GEORGE17-03-2008 23:36:35 // 7390
Amiket a szomszédaim ( nők ) művelnek az autókkal, az igen csak hátrányos helyzetűvé teszi azt a hírdetést miben női tulajdonossal "dicsekszenek"....
Vannak olyan NŐk akik értenek az autók nyelvén, de sajna a többség "csak" amortizálja.......
Tedi17-03-2008 23:35:16 // 7389
A QV-val ugyanígy voltam, mégis kifogtam egy technikailag (koppkoppkopp) patent darabot :)
Grando17-03-2008 23:34:00 // 7388
Vajon hova lövik be az árat?
Grando17-03-2008 23:33:09 // 7387
Kihagytad, hogy "rendszeresen karbantartott". :DDD
zolee14517-03-2008 23:26:26 // 7386
Nincs is jobb, mint egy anyuka nevén lévő hülyegyerek által széthajtott 230LE-s sportautó, "megkímélt állapotban, hölgy tulajdonostól".:D

Na lépek aludni, holnap korán kelés, megyek lottót venni.:D
Tedi17-03-2008 23:22:27 // 7385
Újautóügyileg nálam is felejtős :) 3-4 éves használt GTA, na az kell nekem :)
zolee14517-03-2008 23:21:24 // 7384
Újautóvásárlásilag jelenleg nem érint a dolog, inkább csak szívemen viselem a Delta utódlásának kérdését.:)
Tedi17-03-2008 23:12:00 // 7383
Jól beszélsz. Nekem a MiTo nem csak, Delta utód, hanem mint a saját autóm utóda is, legalábbis nagyobb esély van rá, mint egy 159-re :)
Az új Delta nagyon szép meg minden, de semmi köze a régi Deltához. Mondjuk ma már ha akarnák se tudnának olyan utódot csinálni felér a Deltonához.
zolee14517-03-2008 23:10:13 // 7382
Lehet, hogy csak belemagyarázom ezt, de a méretek, meg a q4, meg a turbós motor... meg aztán a Lancia nem igazán abba az irányba tart, hogy legyen igazi utódja az Integrale-nak, így a MiTo-ra hárul ez a feladat.:)
Tedi17-03-2008 23:10:12 // 7381
Éppen akartam javasolni :) Nekem sincs most erre időm...
zolee14517-03-2008 23:06:40 // 7380
Vagy Q4-et, és akkor hátulra is kerül egy kis vas.:)

Az első lámpa fészliftes feladat, de a keret elhagyása is sokat javítana. Na majd ha lesz egy kis időm..:)
Tedi17-03-2008 23:05:41 // 7379
Látom Nálad (is) a Delta az etalon :)) nagyon helyes :D
Tedi17-03-2008 23:04:49 // 7378
Furi, mert a lámpa formája ugyanaz, mint a 8C-é, még ha a lámpán belül az izzók elrendezése nem is ugyanaz. Csak nagy.
Tedi17-03-2008 23:03:55 // 7377
Rendelsz bele Q2-t, aztán viszlát alulkormányozottság :) max orrnehéz lesz. De ahhoz már asszem hozzászokhattunk. :)
Tibe17-03-2008 22:54:09 // 7376
Engem végképp elriasztottak sajna :P Bár még élőben lehet másképp mutat. De egy kicsit húzott lámpákkal sokkal karakteresebb lenne mint ezekkel a kerekkekkel :)
zolee14517-03-2008 22:53:31 // 7375
Tehát akkor, ha jó helyen néztem az adatokat:

Alfa 145

Wheelbase 2540 mm
Length 4061 mm
Width 1712 mm
Height 1431 mm

Alfa MiTo

Wheelbase 2340 mm
Length 4041 mm
Width 1712 mm
Height 1431 mm

Érdekesség képpen:
Lancia Integrale

Wheelbase 2474 mm
Length 3894 mm
Width 1621 mm
Height 1379 mm

Szóval kicsit szélesebb és magasabb mint az Integrale (olyan, mintha még vagy kettőt pumpáltak volna bele:D), és kicsivel rövidebb a tengelytáv, viszont (vélhetően) nagyobb a nyomtáv. Egyedül az első túlnyúlás lóg ki a sorból, az még FWD-hez képest is soknak tűnik. Remélem nem a motor van ennyire elöl, hanem az IC-nek kellett a hely, mert ahogy írják minden motor turbós. Nem kellene, hogy vészesen alulkormányzott legyen.:)
Tedi17-03-2008 22:07:51 // 7374
100%-ig engem sem.
GT Ɨ|ѯ17-03-2008 22:01:34 // 7373
azok az első lámpák...még mindig nem győztek meg...
Tedi17-03-2008 22:00:23 // 7372
Ja és még egy dolog: csak úgy kíváncsiságból utánanéztem, hogy a MiTonak mégis mekkorák a méretei a 145-höz képest. Jómagam ahhoz tudok a legjobban viszonyítani :)
Meglepő és mulatságos, de a MiTo szélessége és magassága milliméterre pontosan ugyanakkora, mint a 145-é.
A tengelytáv 20 centivel, a hosszúsága 2 centivel kisebb a MiTo-nak.
Tedi17-03-2008 16:36:36 // 7371
Pont most akartam a videót belinkelni :)

Pont szemből szegény Mito kicsit olyan mikiegeres :))) De ha csak pár fokot elfordulsz, akkor már szerintem teljesen jó az orra is.
Ha nem lenne az első lámpák körül is az ezüst színű keret, jóval arányosabbnak hatna szerintem.
ystuc17-03-2008 16:05:03 // 7370
Tedi17-03-2008 11:38:20 // 7369
Ebben a fehérben nagyon brutál...

griff17-03-2008 08:26:13 // 7368
Nem lesz ezzel gond, gyönyörű gép, egy igazi pici Alfa! :-)) No persze élőben kell majd látni, az sokkal többet mond minden fényképnél!
Tedi16-03-2008 22:15:21 // 7367
Én legjobban a 4C Sprintnek örültem volna. Az kiroá lett volna.
koz16-03-2008 21:16:59 // 7366
Az jutott most eszembe, hogy lehetett volna még 4C is a neve. (quattro cilindri)
Atesz198716-03-2008 21:13:10 // 7365
Most mondjam azt, hogy Én megmondtam? :DD
Tom1216-03-2008 21:11:08 // 7363
"Kilincs:gyönyörű"
Már én is meg akartam említeni, hogy örülök, hogy visszatértek a 156-os "emberes", tönkretehetetlen, tuningot nem igénylő /króm/ kilincséhez..-)
Tom1216-03-2008 21:07:51 // 7362
A részletekben van a szépsége, most kezdjük részletezni...:-))
Tom1216-03-2008 21:06:13 // 7361

"Krómosban" sem rossz, de lehet, hogy a "kis ördögön" még ilyen "cirkuszos" felni is jól mutatna /a 156-ra "próbáltam", arra túlzás volt/:
:-)
koz16-03-2008 21:06:03 // 7360
Mekkkora egy baromállat-nagy diffúzort lehetne bepakolni a hátuljába!!! Gondolom valaki be is fogja pakolni...Már kezdem megszeretni az elejét is, csak a lámpák "megszeretése" van még hátra.:)
Hátsó oldalablak: zseniális. Mit össze görcsölhettek a korolla-proszíd-mazda3-mittudomén tervezők, amikor valami ilyesmit akartak csinálni, de nem jött össze az istenért se. muhaha
Kilincs:gyönyörű
Vazeg, tetszik-tetszik-tetszik!!!
koz16-03-2008 21:00:00 // 7359
Hát nekem is egyre inkább. Igaz, minden Alfával így voltam. A 145-t, meg a 166-t nagyon bénának találtam elsőre, aztán meg...
Atesz198716-03-2008 20:56:22 // 7358
Na mivan, még is csak tetszik ez a MiTo? :D
Tedi16-03-2008 20:55:34 // 7357
Igen, az meg így néz ki:


De nekem a Monza jobban tetszik :) És sokban ennek a neve sem tér el :)
koz16-03-2008 20:54:56 // 7356
nyami
Tom1216-03-2008 20:53:04 // 7355
Na, így sem rossz.;-) Nyissunk egy MiTo tuning topicot.:-D
meg Alessioéknak is van Mito nevű felnijük, de ez nekem jobban tetszett..-)
Tedi16-03-2008 20:47:57 // 7354
Na, én is kreáltam egy saját MiTo-t, igaz csak ráraktam a kedvenc felnijeimet szinterezve, meg lesötétítettem az ablakokat :)
Vikking 31116-03-2008 12:15:48 // 7353
Meglátjuk :) Remélem, igazad lesz, és a 3 difi nem zabálja el a kraftot...
Youri16-03-2008 11:52:47 // 7352
:-DDD
zolee14516-03-2008 11:52:13 // 7351
Nem hiszem. Van pár 4WD autó a piacon, és nem mind lusta.
Vagy menjünk vissz kicsit az időben:

Ez lusta gép?:)

Szerintem nem. Kilókat tekintve kb Integrale lenne a Mito Q4, csak sokkal kifinomultabb futómű/4Wd rendszerrel, és nem 180-200 LE körüli teljesítménnyel, hanem 230LE-vel.
Hiányoltuk itt páran az Integrale-féle vaddisznó kocsit a mai Fiat-csoport kínálatából. Lehet, hogy a Mito GTA az?:)
Tom1216-03-2008 11:12:04 // 7350
Fő az optimizmus...:-))
Vikking 31116-03-2008 11:08:46 // 7349
A próféta szóljon Belőled. De a Q4 nem kéne szerintem! Elég egy jó kis Q2... A Q4 el fogja lustítani...
Youri16-03-2008 11:03:52 // 7348
Majd 20 év múlva ha öreg és olcsó lesz,lehet h veszek egyet:-DDDD
Tom1216-03-2008 10:55:22 // 7347
Szerintem is.;-)
Youri16-03-2008 10:49:08 // 7346
Ez így ahogy van k@rva jó!!! Brutál.Szerintem:-)))
Tom1216-03-2008 10:39:47 // 7345
Ez a felni is Mito...
+ egy két apró változtatás...:-)

Érdekes, minél többet nézegetem, annál jobban tetszik ez a "kis bulldog", ráadásul nagyon jól "tuningolható" is lesz - szerintem. /mire képes egy kevés fekete matt festék :-)/
Azt hiszem, a Mini "felkötheti a gatyáját", komoly ellenfele született, ha árban nem fogja elhagyni, netán valamivel alatta marad /ezt elnézném neki/, akkor nem lesz itt gond...;-)
Tom1216-03-2008 04:55:26 // 7344
Ez már nem érvényes, még legalább 2 hete kellett volna, de minek, csak gondban lennénk, hogy ki kicsoda? :-)
Tom1216-03-2008 04:52:48 // 7343
"Nyújtásban" a Pug a "profi", lassan már egy egész fény csík lesz egészen a féklámpáig...:-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.