Forum >> A jövő Alfái
Gabeß23-08-2008 16:10:54 // 8442
Hát én nem tom, de nekem piszkosúl bejön a 159-es. Semmi bajom vele, vennék is, de most nem futja... Nehéz? 1.9 JTDm-et vezettem, hát az hibátlanúl gyorsúlt.....100%-os az elégedettségem vele.
Ferko23-08-2008 08:42:02 // 8440
Biztos, hogy ezt ebbe a topicba akartad írni?:-DDDDD
Kamile22-08-2008 23:19:13 // 8439
Ma Ausztriában jött velem szembe egy bécsi rendszámú 8C.
Rávillantottam, visszaviillantott... remélem 1-2 év és én is villanthatok egy ilyennel;)
Rávillantottam, visszaviillantott... remélem 1-2 év és én is villanthatok egy ilyennel;)
GT Ɨ|ѯ20-08-2008 19:21:16 // 8438
a világ előre halad.....
zolee14519-08-2008 20:34:33 // 8437
Régebben 55 volt, félátfedéssel, nem deformálódó betonnak. Most 65, 40%-os átfedésnél, deformálódó tömbnek. Azzal magyarázták, hogy ez jobban szimulálja az átlagos, amúgy leggyakoribb, és egyébként legveszélyesebb ütközési formát..
Gondolom nem hasra ütöttek, hanem valódi esetek alapján alakították ki ezt a tesztelési formát.
Ne azt vedd alapul, hogy 90-el csak egy pillanatra mégy, gyorsítás közben, hanem azt, hogy ahol szembeforgalom van 99%-ban 90km/h a megengedett sebesség városon kívül. Ha ennél érzékeled a veszélyt fékezel, kormányzol, stb. Városon belül pedig 50-70, nagy többségben. Vagyis statisztikailag a 65km/h 40%-os átfedéssel nem rossz.
A felelőtlen gyorshajtásra nem lehet autót gyártani, 200-nál mindegy miben ülsz. A szabályok adta kereteken belül viszont nem mindegy, nagyon nem mindegy.
Mondom ezt úgy, hogy mentem már a megengedett sebességnél többel. Ebben az esetben tudnom kell, hogy nem segít rajtam az autó. Ez ilyen egyszerű.
Gondolom nem hasra ütöttek, hanem valódi esetek alapján alakították ki ezt a tesztelési formát.
Ne azt vedd alapul, hogy 90-el csak egy pillanatra mégy, gyorsítás közben, hanem azt, hogy ahol szembeforgalom van 99%-ban 90km/h a megengedett sebesség városon kívül. Ha ennél érzékeled a veszélyt fékezel, kormányzol, stb. Városon belül pedig 50-70, nagy többségben. Vagyis statisztikailag a 65km/h 40%-os átfedéssel nem rossz.
A felelőtlen gyorshajtásra nem lehet autót gyártani, 200-nál mindegy miben ülsz. A szabályok adta kereteken belül viszont nem mindegy, nagyon nem mindegy.
Mondom ezt úgy, hogy mentem már a megengedett sebességnél többel. Ebben az esetben tudnom kell, hogy nem segít rajtam az autó. Ez ilyen egyszerű.
iAntenna19-08-2008 14:18:17 // 8436
tudom hogy demagóg volt... és ezt mondom, hogy nehéz dönteni. Az új kevesebbet fogyasztó komfortos elektronikás... vagy egy gtv6 :D vagy montreal... vagy áááá hagyjuk is...
tipoatti19-08-2008 13:19:04 // 8435
:) Bizony így van, személyesen is van "szerencsém" ismerni egy ilyen Thalia tulajt...
Egy volt munkatársamnak anno Alonso VB címének elnyerésekor első dolga volt Renault F1 dzsekit, sapit beszereznie és blazírt arccal feszíteni a 75 lovas, dísztárcsás puttonyban... kapott is érte jónéhány vállast meg combost... :)
Egy volt munkatársamnak anno Alonso VB címének elnyerésekor első dolga volt Renault F1 dzsekit, sapit beszereznie és blazírt arccal feszíteni a 75 lovas, dísztárcsás puttonyban... kapott is érte jónéhány vállast meg combost... :)
count M19-08-2008 12:27:02 // 8434
Jó, de most te is tudod hogy demagóg vagy. :) Én asszondom, ha ez ennyire fontos neked, add el a '46-ost, vegyél egy gtv6-ot, hozd jó állapotra, költsd rá a "felesleges" pénzed meg akár a kenyérrevalót is, és élvezd ki amíg tudod... mert a jövő alfái (autói) sose lesznek már olyanok. Ez van.
iAntenna19-08-2008 12:17:32 // 8433
és gyakorlatilag oda jutunk hogy a benzingőz, az élmény autózás, a gép fölötti uralom érzését, a turismo érzést leváltja egy droid. Az autód nem lesz más mint egy használati cikk. Ennyi erővel BKVzhatunk is.
Jó dolog az újítás, a biztonság, a felelőség vállalás a környezet terhelése ellen... viszont azért azok a '70es évekbeli gépszörnyek... hmmm!
Jó dolog az újítás, a biztonság, a felelőség vállalás a környezet terhelése ellen... viszont azért azok a '70es évekbeli gépszörnyek... hmmm!
count M19-08-2008 11:32:48 // 8432
Kivéve, ha a nagyobb kocsikban jobban elférnek az üzemanyagcellák, az akksik, vagy bármi, ami az "alternatív" hajtáshoz kell. Akkor lehet böszme és biztonságos autókat készíteni, alacsony károsanyag kibocsátás mellett. Elméletileg. :)
Liquid19-08-2008 11:24:20 // 8431
azt lehet tudni, hogy miért pont 65km/h-val ütköztetnek?
Egyébként van egy komoly nemkívánatos mellékhatása a teszteknek, oda jutott az autógyártás, hogy egy 4személyes városi játékautó is több mint 1 tonna, erősebb motor kell, nagyobb co-val, közben meg megy a harc a co csökkentésért. így viszont egyre nagyobb, nehezebb és lomhább kocsik lesznek, amik ha ütköznek, egyre nagyobb energiákat kell elnyelni, és szépen tekeredik a végtelen spirál...
Egyébként van egy komoly nemkívánatos mellékhatása a teszteknek, oda jutott az autógyártás, hogy egy 4személyes városi játékautó is több mint 1 tonna, erősebb motor kell, nagyobb co-val, közben meg megy a harc a co csökkentésért. így viszont egyre nagyobb, nehezebb és lomhább kocsik lesznek, amik ha ütköznek, egyre nagyobb energiákat kell elnyelni, és szépen tekeredik a végtelen spirál...
Tedi19-08-2008 11:12:00 // 8430
Inkább beszállnék, mert szerintem is hülyeség az NCAP :) Legalábbis részben. Valamennyire azért van értelme, mert mégiscsak biztonságosabb autók építésére sarkallja a gyártókat, de a mérés az egy vicc.
BeeGee19-08-2008 10:15:47 // 8429
Ez elég szomorú, szerintem.
Ebből is látszik, h annyit nem gondolkoznak a biztonságodon, mint amekkora a képmutatás.
Ebből is látszik, h annyit nem gondolkoznak a biztonságodon, mint amekkora a képmutatás.
mesa19-08-2008 09:51:06 // 8428
Beszólsz ? Vagy beszállsz ? :)))
Tedi19-08-2008 09:35:02 // 8427
Lassan át lehetne nevezni a topicot Mesa vs Zool-ra :)
Zool19-08-2008 08:50:45 // 8426
Javaslom nézz kcsiit körül a lánglovagokon, hogy mennyire tipikus az ilyen helyzet. A videót amit először bevágtál annak érdekében készítették, hogy kicsit józanabbá tegyék az embreket az országúti előzések tekintetében. Azért mert 120-szal mész, még nem jelenti azt, hogy 120szal fogysz becsapódni. Láttam már "kandi kamerás" felvételt nagy sebességgel becsapódó Porschéról amiből kiszállt pár perc múlva a tulaj. Párat pördült a kocsi egy 160-0-s becsapódás helyett. Autópályán a "geisterfahrerek" meg a korláton átrepülő batmenek kivételével nincs frontális ütközés, van ráfutás elalvás nélkül max 60km/h-val.
A belesetek DÖNTŐ többségében qvára nem mindegy hogy 159ben vagy suzukiban ülsz...
A belesetek DÖNTŐ többségében qvára nem mindegy hogy 159ben vagy suzukiban ülsz...
mesa19-08-2008 00:12:54 // 8424
Ismerem a videot. Tökéletesen bizonyítja a fejlődést - 65 Km/óráig!
mesa19-08-2008 00:09:05 // 8423
'Nem az a lényeg, hogy 100-nál úgyis meghalsz, hanem az, hogy' 65 Km/órás 'balesetnél melyik autóban mekkora az esélyed a túlélésre.'
Még egyszer mondom 65-nél.
100-nál már ki sem nyílik a 12 légzsák egyike sem :P Teljesen értelmetlen ebben bízni.
Tök mindegy, hogy 1, 2 vagy 12 légzsák van-e a kocsiban.
Ha meghalsz, tényleg mindegy Suzukiban, vagy 159-esben halsz meg.
Még egyszer mondom 65-nél.
100-nál már ki sem nyílik a 12 légzsák egyike sem :P Teljesen értelmetlen ebben bízni.
Tök mindegy, hogy 1, 2 vagy 12 légzsák van-e a kocsiban.
Ha meghalsz, tényleg mindegy Suzukiban, vagy 159-esben halsz meg.
Zool18-08-2008 23:54:51 // 8422
Csakhogy amit te leírsz, az a ritkább helyzet. Normális ember, ha nem öngyilkos vagy nem alszik, akkor rálép a fékre, és ezért ritkább a 100-as karambol (persze láttam már 607est, aminek csak a csomagtartója volt felismerhető, elaludt a sofőr és frotálisan kamionnak ment, de ezzel meg nem igen lehet mit kezdeni...).
Egyébbkét a modust meg a 960as 40-40mérfödes tempója kb egy 100kmes offset töréstesztnek felel meg. Nézd meg a videót, hasznos. Főleg, hogy ugyanaz az ötödiksebességes csapat csinálta...
Egyébbkét a modust meg a 960as 40-40mérfödes tempója kb egy 100kmes offset töréstesztnek felel meg. Nézd meg a videót, hasznos. Főleg, hogy ugyanaz az ötödiksebességes csapat csinálta...
zolee14518-08-2008 23:49:49 // 8421
Minek a biztonsági öv? 200-nál mit sem ér... Minek a jó minőségű gumi, a védelem úgysem 100%-os...janem, ez más..szóval nagy esőben az is felúszhat. Ezt folytathatnánk reggelig. Nem az a lényeg, hogy 100-nál úgyis meghalsz, hanem az, hogy balesetnél melyik autóban mekkora az esélyed a túlélésre.
Vagy tényleg mindegy, hogy Suzukiban ülsz, vagy 159-esben?
Vagy tényleg mindegy, hogy Suzukiban ülsz, vagy 159-esben?
Zool18-08-2008 23:48:09 // 8420
A dolog ára, hogy a 4,8m hosszú 960 csak 100 kilóval nehezebb, mint az 1.5d Modus a maga alig 4m-ével...
mesa18-08-2008 23:44:27 // 8419
Szinte már vártam, hogy beleköss :))) Ilyet találtam b+! :)
Nem az a célom, hogy bebizonyítsam felesleges az NCAP, mert azonos körülmények között lehet különbséget tenni. Csak annyi a lényeg, hogy 65 Km/ó és 100 Km/ó között bizony hatalmas a különbség :(
Szóval, ha 100 Km/ó-nál nézné az NCAP, akkor egy gyártó sem lenne boldog az eredménytől. Ez afféle közös beleegyezés. "Mi megengedjük, hogy mérjetek (sőt fizetjük is), miközben megcsináljuk úgy a kocsit, hogy a megállapodott mérés szerint jó eredményt érjen el"
(mellesleg az akkori két legbiztonságosabb felső-közepes szedánt küldték egymásnak)
Nem az a célom, hogy bebizonyítsam felesleges az NCAP, mert azonos körülmények között lehet különbséget tenni. Csak annyi a lényeg, hogy 65 Km/ó és 100 Km/ó között bizony hatalmas a különbség :(
Szóval, ha 100 Km/ó-nál nézné az NCAP, akkor egy gyártó sem lenne boldog az eredménytől. Ez afféle közös beleegyezés. "Mi megengedjük, hogy mérjetek (sőt fizetjük is), miközben megcsináljuk úgy a kocsit, hogy a megállapodott mérés szerint jó eredményt érjen el"
(mellesleg az akkori két legbiztonságosabb felső-közepes szedánt küldték egymásnak)
Zool18-08-2008 23:30:10 // 8418
Érdekes, hogy pont egy NCAP előtti időkből származó autóval próbálod bebizonyítani az NCAP fölöslegességét.
Javaslom figyelmedbe ezt a videot: egy biztonságosnak tartott márka NCAP előtti felsőközepes autója VS modern 5csillagos kisautó.
http://www.youtube.com/watch?v=k3ygYUYia9I
Főleg amikor felülről mutatják, hogy mit történt a két autó utascellájával (6.25).
A Modusban csúnya horzsolások, a Volvóban minusz 2 láb :(
Javaslom figyelmedbe ezt a videot: egy biztonságosnak tartott márka NCAP előtti felsőközepes autója VS modern 5csillagos kisautó.
http://www.youtube.com/watch?v=k3ygYUYia9I
Főleg amikor felülről mutatják, hogy mit történt a két autó utascellájával (6.25).
A Modusban csúnya horzsolások, a Volvóban minusz 2 láb :(
mesa18-08-2008 23:15:35 // 8417
az NCAP 65 km/ó sebességgel tesztel. De vajon mi történik 100 km/ó nál ???
Semmi. Biztos halál! Még a légzsák sem nyílik ki, mert 65-höz van beállítva - lásd NCAP törésteszt ... Erről ennyit :(
Semmi. Biztos halál! Még a légzsák sem nyílik ki, mert 65-höz van beállítva - lásd NCAP törésteszt ... Erről ennyit :(
GTPeti18-08-2008 19:34:40 // 8416
Naná, hogy valami! BMW killer. Végre. :)
Alfati18-08-2008 19:30:55 // 8415
MiTo 230 lóerővel 6.0 alatt 0-100! Azért ez is valami (2009 nyártól) vagy nem? Alfa jel van az elején!
GTPeti18-08-2008 19:22:47 // 8414
Őszintén? Szerintem igenis ki fog jönni a 159 GTA. Az "előrehozott" leváltás is odébb van még...
zolee14518-08-2008 19:01:57 // 8413
Ezzel nem értek egyet. Nézd meg a Thalia tulajokat, akik vadul szorítják a kormányt, és szentül hiszik, hogy az autójuknak van köze a 2 vb címet nyert F1-es géphez. Hiszen mi másért versenyezne a Renault, ha nem azért, hogy ezzel az utcai autóik is jobbak legyenek.
Ehhez képest a 8C szinte a 145 1.6TS faceliftje.:)
Persze a 159 GTA lenne az igazi, egy 8C motorral.:)
Ehhez képest a 8C szinte a 145 1.6TS faceliftje.:)
Persze a 159 GTA lenne az igazi, egy 8C motorral.:)
TarP18-08-2008 10:24:18 // 8412
Az a baj, hogy a 8C jó arculatjavító, de mindenki tudja, hogy igazából egy Ferrari motoros Maserati által épített Alfa logóval ellátott különlegességről van szó.
Ráadásul akkor a szakadék az "utcai" Alfák és a 8C között, hogy már nem igazán serkent a vásárlásra.
Egy 159GTA még éreztetné a 159 tulajokkal, hogy "húúúú, nekem is ilyen van, csak kisebb motorral!", de a 8C-re nézve nekem sosem lesz ilyen érzésem...
A 8C a világ talán legszebb autója, de sajna elérhetetlen.
Ráadásul akkor a szakadék az "utcai" Alfák és a 8C között, hogy már nem igazán serkent a vásárlásra.
Egy 159GTA még éreztetné a 159 tulajokkal, hogy "húúúú, nekem is ilyen van, csak kisebb motorral!", de a 8C-re nézve nekem sosem lesz ilyen érzésem...
A 8C a világ talán legszebb autója, de sajna elérhetetlen.
GT Ɨ|ѯ17-08-2008 12:33:34 // 8411
mert nincs rá pénzük-ennyi:-(
iAntenna17-08-2008 12:31:49 // 8410
nem számol az Alfával hiszen sehol nincs róla marketing. Ha valamit el akarsz adni akkor az ember arcába kő nyomni hogy hé paraszt van ám ilyen is.
Audi, BMW, VW, Toyota, reklám hegyek mennek a tv-ben utcán stb. Alfából semmi. Néhány plakát, de az lószar. Nem kell az aktuális modellhez reklám, csak hogy tudjon az átlag arról hogy van egy márka ami nagyon szép és jó autókat gyárt. Így lehetne nagyobb eladásokat csinálni. Nem is értem miért nincs reklám az alfákhoz...
Audi, BMW, VW, Toyota, reklám hegyek mennek a tv-ben utcán stb. Alfából semmi. Néhány plakát, de az lószar. Nem kell az aktuális modellhez reklám, csak hogy tudjon az átlag arról hogy van egy márka ami nagyon szép és jó autókat gyárt. Így lehetne nagyobb eladásokat csinálni. Nem is értem miért nincs reklám az alfákhoz...
Grando17-08-2008 12:23:40 // 8409
Teljesen egyértelmű. Amellett, hogy szó lenne róla, az is fontos szempont, hogy a vevőknek milyen kép él a kis fejében az adott márkáról. Egy micu tulaj sem az egyhatos fűnyírójára büszke, hanem arra, hogy ebből van bizony evó is. Tökmindegy, hogy tök más műszaki tartalommal. Viszont számít a tudat, hogy egy nyerő csapathoz tartozik a gépe. Vagy gondoljunk csak a béemvéken virító M feliratokra, vagy jobb esetben az M-szériás spoilerekre.
Na de Alfa és marketing - Makó és Jeruzsálem. :(( Mondjuk a 159 esetében azért elindulni látszott vmi, ami mára már el is halt.
Na de Alfa és marketing - Makó és Jeruzsálem. :(( Mondjuk a 159 esetében azért elindulni látszott vmi, ami mára már el is halt.
zolee14517-08-2008 12:13:10 // 8408
Most őszintén, a 8C nem marketing? Szerintem a fejlesztést jó ha behozta annak az 500 autónak az ára, hiszen olcsóbban adták, mint a közel azonos technikával futó, de ehhez képest tömegterméknek számító F430-at.
Viszont hónapokig az Alfáról beszéltek. Kéne a GTA. Ennek okán megint lehetne tesztelni a 3-assal, RS4, AMG, és társai. Ismét szóba kerülne, hogy ebben a kategóriában van a németeken kívül is versenyző. A legtöbb vevő szerintem nem is számol az Alfával...
Viszont hónapokig az Alfáról beszéltek. Kéne a GTA. Ennek okán megint lehetne tesztelni a 3-assal, RS4, AMG, és társai. Ismét szóba kerülne, hogy ebben a kategóriában van a németeken kívül is versenyző. A legtöbb vevő szerintem nem is számol az Alfával...
Grando17-08-2008 12:00:52 // 8407
Na ja. Marketingszempontból sem lenne haszontalan. És mint tudjuk: marketing über alles. :)))
zolee14517-08-2008 11:51:14 // 8406
Amikor odaállnak a rajthoz a futók senkit nem érdekel, hogy kinek mennyi pénze volt edzésre. Ott és akkor egy kategóriában vannak, és mindenki nyerni akar.
Az Alfa nyiltan a 3-as ellenfelének szánta/szánja a 159-est. Nem érdekli a vevőt, hogy mennyi pénz volt fejlesztésre, az érdekli, hogy ő mit kap a pénzéért.
Mégegyszer mondom, szerintem ahol van megfelelője a 3-asnak ott igenis alternatíva a 159-es, viszont az M3-as mellé nincs mit odaállítani. Ez utóbbi bár probléma, elvileg a BMW sem az M3-asból adja el a legtöbbet, de azért kéne egy V8 GTA.
Az Alfa nyiltan a 3-as ellenfelének szánta/szánja a 159-est. Nem érdekli a vevőt, hogy mennyi pénz volt fejlesztésre, az érdekli, hogy ő mit kap a pénzéért.
Mégegyszer mondom, szerintem ahol van megfelelője a 3-asnak ott igenis alternatíva a 159-es, viszont az M3-as mellé nincs mit odaállítani. Ez utóbbi bár probléma, elvileg a BMW sem az M3-asból adja el a legtöbbet, de azért kéne egy V8 GTA.
Zool16-08-2008 22:34:38 // 8405
Ha kicsit olvastad volna a "külföldről szedett kacsákat" akkor feltűnt volna, hogy az Alfa egy volt BMW menedzser vezetésével Münchenben mutatta be a 159est. Ez azért eég egyertéelmű utalás, A 159, mint koncepció arra született, hogy méltó ellenfele legyen nem csak a kifutó, de az éppen frissen bemutatott (elsősorban német) versenytársaknak, abból pedig 2007ig a 3as és a Lexus IS volt egyedül új. Mellesleg a nem német ihletésű tesztekben igen jól is szerepelt 2006ban 159 akár a 3assal szemben is.
Egyébbként ott van még a volvo és az audi, amelyek szintén egy nagy konszern részei, meg lehet oldani így is. De ha megnézed ez a két márka kb 5-10 éve egy jól követhető minta alapján fejleszti ki modellkoncepcióit (akárcsak a Merci és a Bömö). (Egyébbként meg, a ROver mejdnem csődbe vitte a bömöt, annyi pénzt öltek bele...) Az Alfánál pedig lekzdtek kapkodni. Először jöttek a hírek, hogy 149 kcsinyített159 alapon. Hangsúlyozom, az autoblog lehet kacsa, de az Italiaspeed.com afféle félhivatalos kampányoldala az olasz ipari cégeknek (élükön a Fiat csoporttal). Az elmúlt 4 év tapasztalatából mondom, hogy nem szoktak hülyeségeket elkapkodva leírni, inkább hagyják, hogy más írja le előbb....
Egyébbként ott van még a volvo és az audi, amelyek szintén egy nagy konszern részei, meg lehet oldani így is. De ha megnézed ez a két márka kb 5-10 éve egy jól követhető minta alapján fejleszti ki modellkoncepcióit (akárcsak a Merci és a Bömö). (Egyébbként meg, a ROver mejdnem csődbe vitte a bömöt, annyi pénzt öltek bele...) Az Alfánál pedig lekzdtek kapkodni. Először jöttek a hírek, hogy 149 kcsinyített159 alapon. Hangsúlyozom, az autoblog lehet kacsa, de az Italiaspeed.com afféle félhivatalos kampányoldala az olasz ipari cégeknek (élükön a Fiat csoporttal). Az elmúlt 4 év tapasztalatából mondom, hogy nem szoktak hülyeségeket elkapkodva leírni, inkább hagyják, hogy más írja le előbb....
iAntenna16-08-2008 21:55:09 // 8404
én arra gondoltam, hogy míg egyik a konszern fő márkája (BMW) addig a másik a konszern egyik játékszere (Alfa). Közel nem azonos pénzek várnak elszórásra.
zolee14516-08-2008 13:44:25 // 8402
Azért amikor szóba kerül a Suzuki mindannyian hatalmas kacagás közepette mondogatjuk, hogy "papírautó-papírautó". :) Vagy csak az offoknál számít a törésteszt, a kedvencünknek elnézzük a hibáit?
Tudom, lehet külön "gyúrni" a csillagokra, lehet a szabvány töréstesztre direkt építeni autót, és azon részeit megerősíteni amik ott a legnagyobb terhelést kapják, de én hiszek abban, hogy van olyan sokoldalú az a teszt, hogy a végére kiderül egy autó általános biztonsága. Nem törni vesz senki autót, de bármi megeshet, nem mindegy miben ülsz.
Persze kinek mire van lehetősége, de ha tehetném cserélnék 159-re, és ha lenne mellette egy gyengébb törésteszttel rendelkező, 100kilóval könnyebb 159-es nem biztos, hogy abba ülnék. Sőt.
Ettől függetlenül számít a forma, vagyis ha ugyanazt tudja mint a többiek akkor a forma miatt azonnal nyer az Alfa nálam, de ha épp 10-12 milkót készülnék kiadni egy autóra, és kapnék érte egy szép papírautót, vagy egy nem túl szép tankot akkor lehet az utóbbiba ülnék, és max sóvárogva/bosszankodva nézném a közlekedő 159-eseket, és mormolnám magamban a nagy kérdést, hogy "f@szé nem lehet biztonságos autót gyártani?".
Tudom, lehet külön "gyúrni" a csillagokra, lehet a szabvány töréstesztre direkt építeni autót, és azon részeit megerősíteni amik ott a legnagyobb terhelést kapják, de én hiszek abban, hogy van olyan sokoldalú az a teszt, hogy a végére kiderül egy autó általános biztonsága. Nem törni vesz senki autót, de bármi megeshet, nem mindegy miben ülsz.
Persze kinek mire van lehetősége, de ha tehetném cserélnék 159-re, és ha lenne mellette egy gyengébb törésteszttel rendelkező, 100kilóval könnyebb 159-es nem biztos, hogy abba ülnék. Sőt.
Ettől függetlenül számít a forma, vagyis ha ugyanazt tudja mint a többiek akkor a forma miatt azonnal nyer az Alfa nálam, de ha épp 10-12 milkót készülnék kiadni egy autóra, és kapnék érte egy szép papírautót, vagy egy nem túl szép tankot akkor lehet az utóbbiba ülnék, és max sóvárogva/bosszankodva nézném a közlekedő 159-eseket, és mormolnám magamban a nagy kérdést, hogy "f@szé nem lehet biztonságos autót gyártani?".
zolee14516-08-2008 13:33:34 // 8401
Azért van összehasonlítási alap, hiszen maga az Alfa is a BMW-vel hasonlítja össze saját magát. Hozzá teszem, hogy azonos kategóriában igenis alternatívája egy 159-es a 3-asnak. Az más kérdés, hogy a 159-es variációinak kicsit hamarabb vége van, gondolok itt pl egy V8 csúcsmodell hiányára, vagy mondjuk egy 3 ezres dízelre.
iAntenna15-08-2008 23:19:12 // 8400
már megbocsáss, de milyen döntéshozó pozíciód van Neked a FIATnál vagy az Alfa Romeonál, hogy látnod kéne a jövőbeli terveiket?
Folyamatosan ontod a külföldi médiából szedett kacsáidat, amit akár meg is lehet magyarázni úgy hogy valóság alapja legyen.
Felesleges.
A jövő Alfáiról beszélj és ne arról hogy mennyire hulladékok hiszen ez a baja az a baja... Ne vesd már össze az Alfát egy BMWvel... Közel sincsenek egy súlycsoportban hiszen az egyik mögött euró milliárdok állnak mind fejlesztésre mind gyártásra, a másik mögött meg csorgatott pénzek. A BMW se a Minibe és a Roverbe öli a legtöbb pénzét.
Folyamatosan ontod a külföldi médiából szedett kacsáidat, amit akár meg is lehet magyarázni úgy hogy valóság alapja legyen.
Felesleges.
A jövő Alfáiról beszélj és ne arról hogy mennyire hulladékok hiszen ez a baja az a baja... Ne vesd már össze az Alfát egy BMWvel... Közel sincsenek egy súlycsoportban hiszen az egyik mögött euró milliárdok állnak mind fejlesztésre mind gyártásra, a másik mögött meg csorgatott pénzek. A BMW se a Minibe és a Roverbe öli a legtöbb pénzét.
Kompressz úr15-08-2008 22:55:06 // 8399
És aki 159-est vett az hülye? Hm?
GTPeti15-08-2008 18:51:04 // 8397
GT Ɨ|ѯ15-08-2008 16:23:38 // 8396
sajnos 1 lakás ára...
TarP15-08-2008 15:39:29 // 8395
Nekem itt egyedül az ára okoz peszimizmust.
10, illetve 12,6milióFt... Eccerűen sok.
A Merci/BMW/Audi árak is túlzottak, de nekik megvan a megdönthetetlen vevőkörük.
10, illetve 12,6milióFt... Eccerűen sok.
A Merci/BMW/Audi árak is túlzottak, de nekik megvan a megdönthetetlen vevőkörük.
GT Ɨ|ѯ15-08-2008 15:21:12 // 8394
Tiszta pesszimizmus ....
TarP15-08-2008 14:32:53 // 8393
A 159 nem a konkurrenciához viszonyítva nehéz és lomha, hanem az elvárásokhoz képest.
A 156-ban "felnőtt" emberkék tudják, hogy 2.0JTS 0-100ra 8,2 sec alatt ugrott, illetve a 8,3 millióért kapható (volt) 2.5V6 7,3sec alatt.
A 159 a 2.2-es motorral nem hozza a régi 2.0JTS-t és a 3.2V6 12,6 millió Ft-ért képes beérni a régi 2.5V6-ot. (TÖBB, MINT 4 MILLIÓ FT!!!!)
Azon túl, hogy a 159 nagyon szép és nagyon biztonságos, sőt a fékhatásban és szlalomsebességben a kategória legjobb adatai között van, ebben a gyorsulás kérdésben nem kimagasló, viszont nézd meg hány autósújság foglakozik a fékút hosszal, illetve a szlalomsebességgel???
A 156-ban "felnőtt" emberkék tudják, hogy 2.0JTS 0-100ra 8,2 sec alatt ugrott, illetve a 8,3 millióért kapható (volt) 2.5V6 7,3sec alatt.
A 159 a 2.2-es motorral nem hozza a régi 2.0JTS-t és a 3.2V6 12,6 millió Ft-ért képes beérni a régi 2.5V6-ot. (TÖBB, MINT 4 MILLIÓ FT!!!!)
Azon túl, hogy a 159 nagyon szép és nagyon biztonságos, sőt a fékhatásban és szlalomsebességben a kategória legjobb adatai között van, ebben a gyorsulás kérdésben nem kimagasló, viszont nézd meg hány autósújság foglakozik a fékút hosszal, illetve a szlalomsebességgel???
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
450
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?