Ez tiszta MiTo :(((
Az a kiskocsi kilóg a sorból, nagyon gyenge design, azzal a békaszemekkel...
Még bízok benne, hogy az összkép jobb lesz a Milánónál, de már sokat nem várok ettől sem. Úgy nézem gyűjteni kell turbós 159-esre :))
Forum >> A jövő Alfái
Kau04-07-2009 10:43:07 // 10142
Tedi04-07-2009 10:05:46 // 10141
Nem tudod, az nekem is fura, hogy nincs ott. Monnyuk nem nagy szám, mert elég kicsi, még a 156-osénál is kissebb. Majd nézd meg élőben az egész autót, aztán kivi leszek a véleményedre. A MiTóval ugyanez volt. Szidtad, mint a bokrot, aztán a legnagyobb fanja lettél :DD
Grando04-07-2009 08:26:17 // 10140
Sztem is ráérsz még azzal... :DDD
GT Ɨ|ѯ04-07-2009 05:43:18 // 10139
nem túl biztató:-)
Whiteskull04-07-2009 02:04:23 // 10138
Ezek szerint még nem kell megváltoztatnom az új alfákról alkotott véleményem. :)))))
Tibe04-07-2009 01:18:46 // 10137
Hmm így elsőre nem is tudom :) Élőben kellene látni.... :)
mesa04-07-2009 01:09:09 // 10136
mesa04-07-2009 01:08:32 // 10135
De hová tűnt a ködlámpa??? Azt hittem csak a Mi autónknál feláras az ilyesmi...:(
Nem csúnya, de nem is szép. Megosztó forma.
A mandula lámpája a régi C5-ösére hasonlít :
Nem csúnya, de nem is szép. Megosztó forma.
A mandula lámpája a régi C5-ösére hasonlít :
GT Ɨ|ѯ03-07-2009 19:25:09 // 10134
háááát.....:-)
MiTo erőteljesen......
MiTo erőteljesen......
Vikking 31103-07-2009 17:04:52 // 10133
Nekemteccik :) Ha jó is lesz (azaz menni fog mint a disznó), akkor nagyon tetszeni is fog :DDD
Tedi03-07-2009 17:02:46 // 10132
Egy kicsit csalóka, a motortér mintha hosszabb lett volna...de az most annyira nem játszik.
Vikking 31103-07-2009 17:02:19 // 10131
/Azt mondjuk hozzátenném, hogy perpill egy MiTo is tetszik, de hát én már csak ilyen perverz vagyok... :D/
Vikking 31103-07-2009 17:01:50 // 10130
Not bad :) Szvsz.
Tedi03-07-2009 16:35:25 // 10129
Vki kiszivárogtatott egy fotót egy fehér Milanoról, egy fékpadon terpeszt. Hölgyek és Urak: ez a Milano arca!
GTVili02-07-2009 22:18:04 // 10128
Erősebb...de nagyobb is......3,2 260LE......3,6 280LE.......
mesa02-07-2009 22:10:44 // 10127
Si, Italia forza !!!
Kazes☻02-07-2009 20:58:19 // 10126
"mert lerasszistázna még valaki" - neeemiiiis :)))
BeeGee02-07-2009 16:09:53 // 10125
Diplomatikusan megfogalmazva így fest a szar autó definíciója európai szemmel :)
mesa02-07-2009 15:36:17 // 10124
Nyilván csak azt veszik át, ami jobb vica-versa.
a Jeep futoművénél pl. nehezebb jobbat tervezni terepre... És a Kamalhoz pont kéne! ;-)
Azért az általános szarozással óvatosabb lennék! Attól, hogy az USA piacra szánt járgányok bólogatósak, nem azért van feltétlen, mert szar a futóművük, hanem más a célközönség komfortigénye! ;-)
Ellenben az összeszerelési minőségük általánosságban véve csapnivaló. De erről nem mondok semmit, mert lerasszistázna még valaki :))
a Jeep futoművénél pl. nehezebb jobbat tervezni terepre... És a Kamalhoz pont kéne! ;-)
Azért az általános szarozással óvatosabb lennék! Attól, hogy az USA piacra szánt járgányok bólogatósak, nem azért van feltétlen, mert szar a futóművük, hanem más a célközönség komfortigénye! ;-)
Ellenben az összeszerelési minőségük általánosságban véve csapnivaló. De erről nem mondok semmit, mert lerasszistázna még valaki :))
GTPeti02-07-2009 13:16:12 // 10123
És ha feltöltik, akkor válik aktuálissá az Offos topicba betett kép. :)
Selmak02-07-2009 11:03:29 // 10122
Azért az új Chrysler V6-t nem nevezném ósdi V6-nak. Alapból erősebb mint a fiat által átdolgozott GM V6 és akkor még nem is töltötték fel.
Tedi02-07-2009 10:57:54 // 10121
Hát a futóműtől én azért tartanék. Van az Alfának egy tökéletes, bmw-t verő futóműve a 159 alatt, nem gondolom, hogy ezen annyit lehetne spórolni, hogy egy az egyben átveszik a sokkal szarabbat.
De hát ezek ugye csak találgatások, kiváncsi leszek a Cravero, vagy a Marchionne mit fog erről a jövőbben elkottyintani.
De hát ezek ugye csak találgatások, kiváncsi leszek a Cravero, vagy a Marchionne mit fog erről a jövőbben elkottyintani.
Tedi02-07-2009 10:55:42 // 10120
Az nekem is :) De hát abból se lett semmi, lehet közben rájöttek, hogy kicsivel nagyobb érdeksérelemmel járna, mint azt először gondolták. Vagy csak szimplán baromi drága lett volna.
WarbiRunner (Gyuri)02-07-2009 10:30:59 // 10119
Csak amerikai futóművet ne...A padlólemez, vagy maga a kasztni kicsit átdolgozva jó lehet, a RWD jó lehet, a motorok kuka,váltók kuka, futómű kuka. Azért jobban tetszett az a hír, miszerint a Maseratival közös padlólemezre épül a 169...
mesa02-07-2009 10:30:51 // 10118
Attól nem kell tartanod, hogy emblémacserével megoldanák a dolgot, ez csak a japó-német fan totálkárogósok fricskája, agyszüleménye! :)
Egyértelmű, hogy csak a hajtáslánc lesz megosztva. Ebbe meg ugye hozzá tartozik a padlólemez, tiszta sor. Nincs probléma, robosztus futóművek, hátsókerék hajtással.
A motor sem probléma. Hidd el Teddy, van a polcukon pár jó öblös motor, amit nem tudtak már beszerelni semmibe, mert annyira smucig módon adták a kocsikat a buta lakosaiknak, hogy mindegy volt mit adnak a bódéba, nem állítottak fel új gyártósorokat.
De aki nyomon követte a fejlesztéseket, az értesülhetett róla, hogy volt ott is fejlesztés - legjobb lesz megszerezni a lekapcsolható hengersoros V-mocikat, meg az elektromos kütyüket, amire egy AR-nak sosem lenne pénze kifejleszteni.
A MultiAir pedig bármilyen hengerfejre felcsavarható, ez benne a szép! :)
Ami sokkal zavaróbb, hogy pl a TBi motoros Alfáknak NINCS HANGJA. Pedig annak még semmi köze az amikhoz :(
Egyértelmű, hogy csak a hajtáslánc lesz megosztva. Ebbe meg ugye hozzá tartozik a padlólemez, tiszta sor. Nincs probléma, robosztus futóművek, hátsókerék hajtással.
A motor sem probléma. Hidd el Teddy, van a polcukon pár jó öblös motor, amit nem tudtak már beszerelni semmibe, mert annyira smucig módon adták a kocsikat a buta lakosaiknak, hogy mindegy volt mit adnak a bódéba, nem állítottak fel új gyártósorokat.
De aki nyomon követte a fejlesztéseket, az értesülhetett róla, hogy volt ott is fejlesztés - legjobb lesz megszerezni a lekapcsolható hengersoros V-mocikat, meg az elektromos kütyüket, amire egy AR-nak sosem lenne pénze kifejleszteni.
A MultiAir pedig bármilyen hengerfejre felcsavarható, ez benne a szép! :)
Ami sokkal zavaróbb, hogy pl a TBi motoros Alfáknak NINCS HANGJA. Pedig annak még semmi köze az amikhoz :(
Tedi02-07-2009 10:08:03 // 10117
De most két különböző dologról beszélünk már :) Ha padlólemezekről, hajtásláncról van szó, nekem sincs kifogásom. Motorok már neccesek, és a Fiat sem azért ölt milliókat a MultiAirbe, hogy aztán kiszórja őket a kukába. Láttuk már, hogy mi történik, ha máshonnan szerzünk motort, én nem kísérleteznék.
Tedi02-07-2009 10:05:55 // 10116
Gondolod, hogy megállnának csak a hajtásláncban? Ha igen, akkor ok. De már bocsi, de egy Dodge meg egy Alfa ég és föld, már csak filozófiában is. A Doge-ot leszarom, felőlem akár fel is számolhatják, a Chargeren meg a bezintemető Viperen kívül egyéb maradandót nem nagyon alkottak. Ellenben attól kimondottak tartok, hogy tényleg képesek ilyen ami hulladékokat idehozni Alfa jellel.
mesa02-07-2009 09:55:47 // 10115
De ott van még potenciál:
lehet minőségi, jó AR terepjárónk a Jeepből:
a Chrysler 200C jó alapja lehetne a 159 utód Guiliának, RWD-vel:
A 300C a 169 utódnak való, de ott van még a PT Cruiser, óriási kisbuszok, brutál pick-upok, EV autó, egy rakat tanulmányautó, amire már nem jutott pénz... és persze a Viper is! Szerintem korlátlanok a lehetőségek Ki kell aknázni, és gyönyörű Alfákat gyártani,minden igényt kielégítve
lehet minőségi, jó AR terepjárónk a Jeepből:
a Chrysler 200C jó alapja lehetne a 159 utód Guiliának, RWD-vel:
A 300C a 169 utódnak való, de ott van még a PT Cruiser, óriási kisbuszok, brutál pick-upok, EV autó, egy rakat tanulmányautó, amire már nem jutott pénz... és persze a Viper is! Szerintem korlátlanok a lehetőségek Ki kell aknázni, és gyönyörű Alfákat gyártani,minden igényt kielégítve
NGC02-07-2009 09:42:53 // 10114
nekem is kéne egy super bee :PP
mesa02-07-2009 09:41:42 // 10113
Tedi02-07-2009 09:08:11 // 10112
Akkor is, nehogymá Alfa szalonban áruljanak kocka ótvar Dodge-okat Alfa emblémával! Egyszer már csinált ilyet az Alfa, úgy hívták, hogy Arna, olyan bukta és rusnya autó lett belőle, amit a mai napig minden újságíró a top10 elbaszott autók kategóriájában az első 5-ben emleget. Szerintem ez most nem hiányzik egyikőjüknek sem.
mesa02-07-2009 08:28:08 // 10111
Megjegyzés: az Alfa 1910 óta létezik. A Dodge pedig 1900 óta :))
raga01-07-2009 23:27:49 // 10110
GTPeti01-07-2009 21:09:39 // 10109
Nektek meg van Sergio száma, a múltkor is nála vendégeskedtetek, amikor a kertiparti végén a garázsba hívott Titeket és megmutatta a Milano-t. Sztem beszéljetek vele ezügyben. :)
Halesz01-07-2009 21:06:06 // 10108
Jajj neeeee ez mekkora hülyeség lenne. Nehogy már egy 100 éves márka rátegye az emblémáját egy Dodge-ra!!!!
GTPeti01-07-2009 21:00:33 // 10107
RWD-t!!!!!!!!!!!!!!! :)
BeeGee01-07-2009 20:58:47 // 10106
Max padlólemez.
Nem hiszem hogy más egyébre szüksége volna a Fiatnak abból a sz@rkupacból. Dizájnt? Ósdi V mocikat? Ósdi diesel motorokat? Ósdi váltókat? Kopogós műanyagkárpitokat?
Legalábbis remélem :)
Nem hiszem hogy más egyébre szüksége volna a Fiatnak abból a sz@rkupacból. Dizájnt? Ósdi V mocikat? Ósdi diesel motorokat? Ósdi váltókat? Kopogós műanyagkárpitokat?
Legalábbis remélem :)
Benőke01-07-2009 16:29:12 // 10103
Tedi01-07-2009 08:42:15 // 10102
Pont azt az egyetlen MiTós fotót? :) Hát lelked rajta :)
mesa30-06-2009 23:48:45 // 10101
Mit mondjak a képek után ? Gyönyörűek ezek az Alfák!!! :)
Teddy MiTos fotóját már kölcsön is vettem a MiTo topikban, egy kis VT-zésre :)
Köszönjük, hogy megosztottátok!
Teddy MiTos fotóját már kölcsön is vettem a MiTo topikban, egy kis VT-zésre :)
Köszönjük, hogy megosztottátok!
Buksi30-06-2009 21:27:36 // 10100
Nagyon jók a képek! :-)
Most még jobban irigykedem rátok! :-))))
Most még jobban irigykedem rátok! :-))))
Cgo30-06-2009 20:42:23 // 10099
es a kampany mellett egy plusz minosegellenorzest. a hocipom tele van az ujsagiros klisekkal a potyogos tukrokrol meg kipattano muanyagokrol...
Halesz30-06-2009 20:15:00 // 10098
Felkerültek a képgalériáink Baloccoról!
Halesz30-06-2009 20:14:01 // 10097
Mondom én, hogy a 156-147-GT-nek van a legszebb tükre :D
mesa30-06-2009 15:32:24 // 10096
Ezt frankón leírtad! Most szinte látom magam előtt...
örülök, hogy a szögletesebb jelzőt leírtad. Ez kissé megnyugtat. A tetővonalon elhelyezett élek nagyon izgalmassá teszik a bódét! Már nagyon kíváncsi vagyok rá.
A tükröket meg mindenkinek cserélni kell. Gondolom hamar rááll valami tajvani gyártósor :)
örülök, hogy a szögletesebb jelzőt leírtad. Ez kissé megnyugtat. A tetővonalon elhelyezett élek nagyon izgalmassá teszik a bódét! Már nagyon kíváncsi vagyok rá.
A tükröket meg mindenkinek cserélni kell. Gondolom hamar rááll valami tajvani gyártósor :)
NGC30-06-2009 12:56:21 // 10095
miért "kacsintgat"- nak a hátsó lámpák? :)
BeeGee30-06-2009 12:02:47 // 10094
Egyébként ez elég közel áll a véglegeshez, kivéve az apróságok, plusz azt hogy szögletesebb. Erre képzeld rá a 159es dizájnját és kb helyben vagy :)
A visszapillantja ua mint MiTo/159es, szóval csúnya, nagy.
Nekem ezek jutottak még eszembe, amikről nem volt szó:
A motorháztetőn futó V ív nem kidomborítva van, hanem egy összecsippentet él szerű vonal rajzolja ki, de úgy, hogy a vége nem ér a szélvédőhöz, hanem kifordul a tükrők felé, majd eltűnik. Hasonló rafinált ív kezdődik a tetőn, és végül a tetőspoilerre fut át. Ezek szép megoldások, nem nagyon láttam még ilyet.
Oldalról (kövezzetek meg) de kicsit az ívek az új ibizát juttatták az eszembe, de remélem hogy csak én vagyok ilyen pervelz :) Persze, szépek, a hátsó ív valahol az ajtón kezdődik és kirajzolja a popsit, majd a lámpánál ketté válik egyik lefut a lököshöz, másik a hátsó üveg közepére. A tank nyílása ua mint 159ben.
Hátsó nézetből folytatódik a trapéz kiállás, a lámpákban végződik a kasztni, szóval nem lesz kissé bandzsa mint a Brera. Az üveg alattio lemezfelület plusz lámpa megoldás a legjobban a jelenlegi Spiderre hasonlít.
Elől a pajzs megoldása kicsit emlékeztet a FL előtti 156os pajzsára, kissé be van süllyesztve és légbeömlő nyíláskák vannak a lemezben. A kötényspoiler formája nagyon hasonló a MiTora, ugyanúgy van két kis csáp a ködfényszórók alatt.
A visszapillantja ua mint MiTo/159es, szóval csúnya, nagy.
Nekem ezek jutottak még eszembe, amikről nem volt szó:
A motorháztetőn futó V ív nem kidomborítva van, hanem egy összecsippentet él szerű vonal rajzolja ki, de úgy, hogy a vége nem ér a szélvédőhöz, hanem kifordul a tükrők felé, majd eltűnik. Hasonló rafinált ív kezdődik a tetőn, és végül a tetőspoilerre fut át. Ezek szép megoldások, nem nagyon láttam még ilyet.
Oldalról (kövezzetek meg) de kicsit az ívek az új ibizát juttatták az eszembe, de remélem hogy csak én vagyok ilyen pervelz :) Persze, szépek, a hátsó ív valahol az ajtón kezdődik és kirajzolja a popsit, majd a lámpánál ketté válik egyik lefut a lököshöz, másik a hátsó üveg közepére. A tank nyílása ua mint 159ben.
Hátsó nézetből folytatódik a trapéz kiállás, a lámpákban végződik a kasztni, szóval nem lesz kissé bandzsa mint a Brera. Az üveg alattio lemezfelület plusz lámpa megoldás a legjobban a jelenlegi Spiderre hasonlít.
Elől a pajzs megoldása kicsit emlékeztet a FL előtti 156os pajzsára, kissé be van süllyesztve és légbeömlő nyíláskák vannak a lemezben. A kötényspoiler formája nagyon hasonló a MiTora, ugyanúgy van két kis csáp a ködfényszórók alatt.
Halesz30-06-2009 10:06:48 // 10093
És a 147-esnek a jobb oldali tükre miért van behajtva? Nő vezeti? :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
473
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?