Forum >> A jövő Alfái

Tom1203-03-2010 20:50:32 // 14392
...én meg inkább elkerülöm a falakat, ha csak egy mód van rá.;-)
Tom1203-03-2010 20:44:50 // 14391
Az már nem a klasszikus "műanyag" kategória, kicsit bonyolultabb az előállítása is, természetesen mindenből van extrém is, amire lehet "mutogatni", de mindegy, úgyis mindig akad ellenérv, bárhogy próbálom magyarázni, hogy egy nyamvadt műanyag betéttől azért ne várjon senki csodákat....;-)

...csak azt nem értem, hogy miért kell pl. alu-utánzatú műanyagot használni egy 25 - 30e EUR-os autóban, az a darab valódi alumínium, vagy más fém /stb/ már nem férne bele az árba?
...és nem lenne mibe belekötni a "kritikusoknak".
Ferko03-03-2010 20:43:41 // 14390
Ja voll, Herr General. :-D
Vikking 31103-03-2010 20:39:50 // 14389
. (pont)
Ferko03-03-2010 20:37:39 // 14388
Brühhühhühhühhhhhüüüüüüüü. Már megint nem értem, már megint......... Hüpp hüpp hüpp.
De szerencsére itt vagy Vikk, az otooooos, és felnyitja a szememet.:-DDDDD

(szmájlikra különös tekintettel figyelj kérlek. :-DD)
Vikking 31103-03-2010 20:34:35 // 14387
Az, hogy úgytűnik, nem értetted amit Zolee írt.
Ferko03-03-2010 20:33:39 // 14386
Akkor mi volt ez a naja?:-)
Vikking 31103-03-2010 20:31:55 // 14385
Hm? Ennek ehhez nincs köze :) Vagy ha igen, szólj.
Ferko03-03-2010 20:16:39 // 14384
Nah, pont Te beszél a múltkori hisztid után.:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ferko03-03-2010 20:15:52 // 14383
Ahogy gondolod. Én nem írtam semmi bántót vagy haragra gerjesztőt. Csupán nem tettem szmájlit. De ez még nem jelent semmit.
Ferko03-03-2010 20:13:50 // 14382
Ááááááá, ezt de faszán írtad.:-DDDDD ÉS ott a pont.:-DD
Somez03-03-2010 19:49:07 // 14381
Azért arról se feledkezzünk meg, hogy vannak olyan műanyagok, amikkel nagyon szívesen találkozik az ember autóban is. Ilyen például a szénszálas kompozit, ami bár nem fordul elő a természetben, de inkább egy ilyenből készült kocsival mennék neki a falnak, mint egy fából készülttel.
Tom1203-03-2010 19:43:45 // 14380
Pontosan ezt vártam, hogy valaki majd felsorolja, hogy milyen műanyagok vannak.:-)
...éééés még lehetne folytatni, de minek. A műanyag az "MŰ - ANYAG", tehát a valódi anyagok /bőr, alumínium, fa, stb./ imitálására használják annak érdekében, hogy OLCSÓbb legyen a termék /pl. autó/, mert akkor mindenkinek Ferrari, meg Bentley kéne /kell is .-)/, eredeti anyagokból, így értettem.:-)
Putyesz03-03-2010 19:20:44 // 14379
a hülye planktonoktól ne várj mást....
Somez03-03-2010 19:11:33 // 14378
Szerintem a BMW-ket még itt az Amorén sem húzza le senki, mert belátjuk, hogy tényleg jó gépek. A külsőről pedig beszélgetni van maximum értelme, vitatkozni már nem, hiszen szubjektív tényező. Nekem a BMW-k formája pár év után nem tetszik, megunom: például X3 és az 1-es.
Vikking 31103-03-2010 18:18:14 // 14377
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD Naja... :D
zolee14503-03-2010 18:17:44 // 14376
Asszem az utolsó humorosnak szánt beírásom volt ez. Mostantól csak véres komolysággal...
zolee14503-03-2010 18:16:28 // 14375
Kit érdekel a vezess.hu?:D
KGBMAN03-03-2010 18:07:28 // 14374
De azért mégis megbámulnak minket Alfásokat, mint kurvát a templomban, ha beállsz melléjük és végigmérnek gúnyos-irigy tekintettel.. Ennyit róluk. Mondjuk én a BMW-t is szeretem,de nem azért mert pár majom ajnározta, hanem mert bevált. Az 525tds-t is fikázták ezerrel sokáig, hogy szar sorozat. Aztán meg ugyanezek az emberek jobbnak és megbízhatónak tartották mint az 530-ast. Mindkettő nézetet leszartam, nem adtam a szavukra.
Az alfámat sem azért szeretem és pátyolgatom mert néhány divatmajom isteníti vagy sem. Azért került a szívem benzingőzös levegőtől fullasztó térfelének kiemelt porondjára, mert nekem tetszik és szeretem.

Csak egy példa a fentire:
Kollégám is a kis pöcs fabia 1.4-el fikázza az alfát, de azért mikor ott vagyok náluk a telephelyen, akkor amikor teheti távozásomkor kijön velem és megnézi magának. De azért baszogat, hogy olasz és hogy ménem cserélem le. Én meg megkérdezem miért tenném? Mert sok a baj vele. Ja.. Lehet. És aláírom volt is baj vele. Meg azt is, hogy nincs pohártartó és kicsi a csomagtér. Sőt az enyémen még alapból rendes tető sincs... És még sorolhatnánk. De kérdem én kit érdekel? Én a fűnyírómat nem gyaláznám meg holmi 1.4-es szutyok népautó motorral. De még lehet hogy a kis RC autómba sem tenném bele. Neki az a jó.. Nekem ez.
Ők sodródnak a többiekkel, mint az átlag birkák a nyájban, mert az a jó. A tömeg megvéd, jó tartozni neki egy szép nagy csordához, ahol ész sem kell mert van aki irányít.
És vannak az ilyen mondvacsinált újságíró pásztorok akik hintik az igét és a pulikutya médiájukkal - legyen az újság vagy online média - terelgetik a birkák bugyuta tömegeit. Mert azok azt akarják, hogy tereljék őket.
Mi meg fekete bárányként elvagyunk, beleszarunk a pásztor kalucsnijába és lepisáljuk a pulikutyát röhögve. Nekünk nem kell a szép fehér bunda és a tömeges támogatás. Mi tökéletesen elégedettek vagyunk azzal, hogy egyediek vagyunk és a legtávolabbról is kiszúrnak minket a nézelődők, hogy "nézd csak, ott egy fekete".
Mert tetszik a többinek vagy sem, de mindig a fekete bárány kerül a figyelem középpontjába :)))
Karám bezár. Beeeee.... :)))
Vinnie03-03-2010 17:22:07 // 14373
A kérdésem költői volt...sajna tudom, hogy megy ez.
Somez03-03-2010 17:20:25 // 14372
"A Suzukisok-Audisok-BMWsek-Toyotások tömegei azt szeretik olvasni, hogy ami nekik nincs, az nem is olyan jó."

Ennél jobban nem is lehetne összefoglalni.
13703-03-2010 17:13:52 // 14371
Ez nem érdekeltség kérdése, sokkal inkább csoportpszichológia. Németautórajongónak lenni erőt adó érzés. Komollyá tesz, és védetté, mert nem lehet leszólni. Egyszeri Józsinak az Audi A6 a társadalmi pozícióját, és hatalmi erejét kifejező eszköz. Ha ilyenje van, rögtön tudják még a barátnőjének a szülei is, hogy a Józsi nem szarral gurigázik. Ilyesmit Alfával kifejezni nem lehet.
Vannak autók, amik csökkentik az embrek kisebbségi komplexusát, az Alfa nem ilyen.

A szakma meg úgy terjedt el, hogy korábban is olyan emberek voltak döntési pozíciókban (pl. Surányiék), akik valószínűleg a fentihez hasonló okokból Németautó-rajongók voltak. Aki része akart lenni a belterjes köröknek, annak igazodnia kellett.

Másrészt pedig minden médium abból él, hogy a legkisebb közös többszörös véleményt osztja szét az emberek között, mert az olvasók valójában a saját véleményüket szeretik visszahallani az újságokban. Ettől érzik erősnek magukat. Ettől lesz jó nekik. Ezt a legkönnyebben valamilyen kisebbséget érintő közhelyek puffogtatásával lehet elérni.

Ezért lesz egy olasz autó szép, de megbízhatatlan, és persze rossz az elektronikája. Az Alfának meg ráadásul kicsi a csomagtartója, és nincs benne elég pohártartó. A Suzukisok-Audisok-BMWsek-Toyotások tömegei azt szeretik olvasni, hogy ami nekik nincs, az nem is olyan jó.
Vinnie03-03-2010 16:43:36 // 14370
Akkor nem értem, miért érdekeltek a részrehajlásban.....valalmi biztos van a háttérben.
Somez03-03-2010 16:30:52 // 14369
Nem tudom. Nincsenek túlfizetve, az tuti. Ez nem úgy néz ki, hogy az autógyártók mindenkit szanaszét tömnek zöldhasúval csak azért, hogy jó cikket írjon. Távolról sem...
TarP03-03-2010 16:09:15 // 14368
És ebből mennyi pénz jut az újságírónak?

Eh?
Somez03-03-2010 16:01:46 // 14367
Én mindig is úgy gondoltam, hogy az újságírás, de főleg a tesztek írása szubjektív véleményt tükröz. Úgyhogy ezt nem érzem hibának. Az viszont baj, hogy semmilyen formában nem cikkeznek az Alfáról, pedig lenne mit: 100 éves, hozott ütős tanulmányautókat, új modelljüktől várják a csődtől való megmenekülést, van dupla kuplungos MiTo, vannak Multiair motorok, a VW meg akarta venni, a FIAT belép az USA piacra és lehet az Alfa is.

Szóval lenne ok bőven, amiért megérné írni az Alfa standjáról és ennek ellenére nem jelent meg egy cikk sem. Justin Timberlakeről persze kellett bulvár maszlagot írni, mert a startlap és a hírkereső olvasói erre ráklikkelnek, míg az Alfa Romeóra nem. Ilyen egyszerű.
TarP03-03-2010 16:01:13 // 14366
Én régebben voltam egy Vezess.hu találkozón a GTV.vel, ott bemutattam, milyenek is az Alfák :)

De a rövid meglepetés után hamar visszaállt az agymosott állapot mindenkinél... :(

Tudod, ha jól megy, akkor jön, hogy ááá, biztos majd tönkremegy. Ha nem megy tönkre, akkor biztos nincs benne pohártartó és hááá!! Montam én, hogy rossz ótó! :)
KGBMAN03-03-2010 15:50:01 // 14365
Akkor vezessen lovaskocsit. Az való neki. Független autós szakújságíró, mi? Hagyjuk. Menjen Jürgenéknek akkor benyalni Ő is. Az a divat.
Ferko03-03-2010 15:49:53 // 14364
Szíve joga, hogy ne szeresse. Én sem szeretek bizonyos márkákat.
De kérdem én: hol a bús bánatban van akkor az elfogulatlanság? Nehogymár csak olyan autókról írjanak, amik nekik tetszenek. Ezzel azért nem kicsit befolyásolják a közönséget.
Somez03-03-2010 15:45:27 // 14363
Nagy Dénes a vezess.hu egyik újságírója, egy irodában volt velük a szerkesztőségünk és a főszerkesztőnk közös volt. Azt elmondhatom, hogy náluk senki sem szereti az Alfákat.
Ferko03-03-2010 15:42:03 // 14362
Sajna tettek róla remek szakújságíróink, hogy az Alfa úgy legyen megítélve, ahogy most. Én nem mondom, hogy a gyárban nem kellene összekapniuk magukat az embereknek. De amit Mesa is belinkelt: japán autó tágas, Alfa meg kicsi......
KGBMAN03-03-2010 15:38:22 // 14361
Értem. Egy biztos.. Egy egész közösséget semmibe véve azt állítani, hogy az Alfa senkit nem érdekel elég nagyképű, beképzelt lenéző és szarf...ú viselkedésre vall.
Aztán tényleg amikor majd tesztautóért kell kilincselni, mert az sportos, lehet tolni és "ez mégiscsak egy alfa" gondolattal vezetni, akkor odanyomnám az orra alá, hogy nem kell ez neked, emlékszel? Az alfa senkit nem érdekel.. kisköcsög..
Ezt a faszit nem tudom ki, de hogy nagyon el van durranva magától az tuti. Elemezgesse csak a Dacia terepjárót meg az új Chevrolet Sparkot. Meg esetleg a rönyó (in)fluenza-t, ami olyan okádék mintha valami félszemű, elmebeteg alkoholista kínai gyári munkás tervezte volna. Az való ennek, nem az Alfa.
Ferko03-03-2010 15:31:53 // 14360
Én nem tudom. Somezt meg ismerem személyesen, így ilyen problémám nincs. De ezért még akkor is bejelöltem volna, ha nem találkoztam volna már vele.:-)
KGBMAN03-03-2010 15:31:07 // 14359
Olyat jelölök akit személyesen is ismerek, ez nálam elv.
De lehet vamit állítani hogy anélkül is kommentelhess... Nem?
KGBMAN03-03-2010 15:28:51 // 14358
Nem tudok, csak ha ismerős vagyok. Vmit állítanod kéne...
Ferko03-03-2010 15:28:33 // 14357
Jelöld be ismerősnek.:-)
KGBMAN03-03-2010 15:27:59 // 14356
Hisz ha tudnék kommentelni.....
Ferko03-03-2010 15:24:45 // 14355
Ment a komment.:-)
Ferko03-03-2010 15:23:15 // 14354
Jelölj vissza és megy a komment. Érdekes a Nagy Dénes hozzálállása (senkit nem érdekel az Alfa). Paraszt!
Somez03-03-2010 15:15:48 // 14353
FELHÍVÁS!

A vezess.hu lehoz egy cikket a Giuliettáról, ha a következő Facebook adatlapomnál beírjátok kommentbe, hogy érdekel titeket!

http://www.facebook.com/n/?profile.php&v=feed&story_fbid=336977248580&id=100000127725884&mid=1f86b4aG5af31817313cG6d5fe7G36&n_m=tamas.somlyai%40gmail.com
bilon03-03-2010 15:10:05 // 14352
tetszik a giulietta...akarom kategória...
mesa03-03-2010 14:55:41 // 14351
Bakkerman! Filmre is lőttél ? :)

Teddy lenne egy kérésem!
Kéne egy fotó a J1-ből, becsukott ajtóval. Kíváncsi vagyok, hogy mennyire hajtották az oldal kárpitot a műszerfalra. Sajnos a legtöbb képen tárva nyitva az ajtó és ezt így nem tudom értékelni :(
Pedig engem izgat :) Illetve, ha egy miniruhás hostess nénit is beültetnél, és úgy fotóznád azt az oldalt, lehet még jobban örülné(n)k :)
mesa03-03-2010 14:51:42 // 14350
Bocs, de félre értettél valamit! Ez a magyar szakújságíró véleménye
Aki egyik tesztnapról a másikra azért csak nem nő, vagy megy össze annyit :)
Ferko03-03-2010 14:17:24 // 14349
Csakhogy a japn csodákban nem csak japók ülnek; ugyebár és nem csak a japán piacra készítik őket.
Ferko03-03-2010 14:10:32 // 14348
Mivel a hazai autós-újságírók basztak írni az Alfa Romeóról

LOL:-DDDD Odamondtad a frankót.:-DDDDD
zolee14503-03-2010 13:46:49 // 14347
"Ha japán, akkor a 260 centis tengelytáv tágas hely, ha 263, de olasz, akkor szűkös"

Ami egy japán embernek nagy az az olasznak (vagy átlag európainak) kicsi. Nincs ezzel semmi baj.:)
TarP03-03-2010 13:43:44 // 14346
Bizony van. Párszáz féle műanyag letezik és egyik törik, másik hőálló(Bakelit...) vagy habosított, esetleg kasírozatt, felületkezelt... Hatalmas különbségek léteznek.
Még a TEFLON is műanyag, ha azzal lenne bevonva a kipuf, még rántottát is süthetnélk rajta! :)

Szóval igen, vany olcsó hatású kopogó műanyag és van olyan, amiről azt hinnéd, hogy bőr.

Hamarosan megnézzük élőben a Giuliettát és ki-ki eldöntheti, hogy jó, vagy rossz minőségű anyagok kerületk bele.
Tedi03-03-2010 12:37:36 // 14345
Nekem is ebből a szögből tetszik a legjobban. Meg úgy en-bloc oldalról nagyon bejön a Giu.

Ha minden igaz, akkor csütötökön lesz újabb képgaléria, remélhetőleg ekkorra előhívják a fotólaborban a filmeket is.
Tom1203-03-2010 12:37:27 // 14344
...az igénytelen kategóriában...:-)))
Tom1203-03-2010 12:35:55 // 14343
Miért, van drága műanyag is? :-)))

Azért tőlük is megkérdezheted, kíváncsi vagyok, mit válaszolnának...:-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.