Forum >> A jövő Alfái
Alfista11-03-2010 08:45:07 // 14592
Az utolsó mondat ha nélkül! Bocs!
Alfista11-03-2010 08:40:44 // 14591
Az újságíró is ember, bármily furcsának is tűnik!:)) És leköveti azt ami körülötte történik. Most itt nálunk ez a trendi, hogy a német az űber fasza. Van aztán a hernyónál is hernyóbb firkász, aki még tövig is nyalja a seggét a germán vasasnak.
No de emberek, azért ha még most is felkapja a fejét mindenki az ALFA ROMEO-ra!!! :)))
Irigyek is a népek!!
No de emberek, azért ha még most is felkapja a fejét mindenki az ALFA ROMEO-ra!!! :)))
Irigyek is a népek!!
Vikking 31111-03-2010 08:40:34 // 14590
Viszont azt is vedd figyelembe, hogy pl Mo-n bőven beleférne az ilyen jellegű termelés, ha már a mezőgazdaság halott...
De szerintem más K-Európai országokban is, ahol az EU nyírja a mezőgazdaságot...
De szerintem más K-Európai országokban is, ahol az EU nyírja a mezőgazdaságot...
Tedi11-03-2010 08:26:09 // 14589
Ez csak render, nem így fog kinézni, ezt elfelejtettem leírni :)
Mike.11-03-2010 08:24:30 // 14588
Kicsit a Mitora emlékeztet, de azért nekem tetszik .
Tedi11-03-2010 08:12:18 // 14586
GTPeti11-03-2010 00:19:45 // 14585
Van vmi bioüzemanyag topic. Menjünk át oda!
GTPeti11-03-2010 00:18:51 // 14584
Olvastam/hallottam valahol, hogy bio alapú üzemanyagokkal annyi "növény" szükséges egy tanknyi nafta előállításához, amennyit egy ember egy évben eszik.
Mindamellett szerintem el kéne már szakadnunk a matuzsálem belsőégésű technikától, ha másért nem, a hatásfoka miatt. (Nem mondom, hogy az akkus autó, értsd: az atom az nagyon remek, de akárhogyis, annak a végtermékét még mindig el lehet hordókban tárolni, ami a CO2-re nem igaz. És később talán tudnak vele valamit kezdeni. Na és egy tanknyi naftának pár gramm (?) urán felel meg. Te vagy a fizikus, ezt inkább te mondd meg. :)
A megújuló energiák pedig abszolút nyerők, bár a hatásfok még ott is alacsony.
Mindamellett szerintem el kéne már szakadnunk a matuzsálem belsőégésű technikától, ha másért nem, a hatásfoka miatt. (Nem mondom, hogy az akkus autó, értsd: az atom az nagyon remek, de akárhogyis, annak a végtermékét még mindig el lehet hordókban tárolni, ami a CO2-re nem igaz. És később talán tudnak vele valamit kezdeni. Na és egy tanknyi naftának pár gramm (?) urán felel meg. Te vagy a fizikus, ezt inkább te mondd meg. :)
A megújuló energiák pedig abszolút nyerők, bár a hatásfok még ott is alacsony.
WarbiRunner (Gyuri)10-03-2010 22:36:34 // 14583
Dolgoznak több helyen, többféle megoldáson, majdcsak valamelyik összejön :-)
Addigis nekem az üzemanyagcella nagyon szimpatikus megoldás, és nem értem, hogy miért nem erőltetik kicsit jobban, legalább tanulmány szinten. No nem arra gondolok, hogy hidrogén kúthálózat, vagy otthoni vízbontóról tankolunk, hanem a metanolos cellára.
Elegáns lenne szerintem és ahol bioetanolt tankolhasz, ott biometanolt is. Sok országban elmenne egymásmellett így az etanolosított benzines technika (lásd Brazília) és a metanol cella. A gyárakat lehetne ösztönözni azzal,hogy negatív CO2 kibocsájtásúnak tekintenék az ilyet. A prémium márkáknak megérné fejleszteni, hogy egyensúlyban maradjanak a baszom nagy benzinesek CO2 termelésével, és átlagban EU-s limit alatt maradjanak. Sőt, eladott darabszám sem kéne, ezeket 3 évig beszámolnám fix akárhányezer eladott autónak, ha létezik x db működő próbatípus. Nekem ez tűnik kézenfekvőnek, de egyrészt biztos van buktatója amit nem ismerek, másrészt "pénz beszél, kutya ugat"....
Addigis nekem az üzemanyagcella nagyon szimpatikus megoldás, és nem értem, hogy miért nem erőltetik kicsit jobban, legalább tanulmány szinten. No nem arra gondolok, hogy hidrogén kúthálózat, vagy otthoni vízbontóról tankolunk, hanem a metanolos cellára.
Elegáns lenne szerintem és ahol bioetanolt tankolhasz, ott biometanolt is. Sok országban elmenne egymásmellett így az etanolosított benzines technika (lásd Brazília) és a metanol cella. A gyárakat lehetne ösztönözni azzal,hogy negatív CO2 kibocsájtásúnak tekintenék az ilyet. A prémium márkáknak megérné fejleszteni, hogy egyensúlyban maradjanak a baszom nagy benzinesek CO2 termelésével, és átlagban EU-s limit alatt maradjanak. Sőt, eladott darabszám sem kéne, ezeket 3 évig beszámolnám fix akárhányezer eladott autónak, ha létezik x db működő próbatípus. Nekem ez tűnik kézenfekvőnek, de egyrészt biztos van buktatója amit nem ismerek, másrészt "pénz beszél, kutya ugat"....
GTPeti10-03-2010 21:24:31 // 14582
A hibrid szerintem egy kompromisszumokkal teli köztes megoldás. (Azzal együtt, hogy majdnem elmentem ilyet fejleszteni. :)
Ezt úgy kell érteni, hogy csak addig van egyáltalán bármi létjogosultsága, amíg nem jön meg a líthium-levegő akksi, ami kb. ugyanannyi energiasűrűséggel bír, mint a hagyományos nafta. Onnantól el lesz felejtve a mostani be-besegítek egy kicsit memgoldás. (Talán a teherautókban tovább fogja húzni majd, mert ott jóval nagyobbak az elvárások a full elektromos rsz.-t illetően.)
Főleg a - ma elterjedt - rásegítéses hibrid a "kezdetleges" megoldás. Ahol kizárólag villamoms motor hajthatja a kerekeket és range extender (vagyis "hangolt" belsőégésű motor tölthet) az már közelebb jár sokkal az "igazsághoz".
Ezt úgy kell érteni, hogy csak addig van egyáltalán bármi létjogosultsága, amíg nem jön meg a líthium-levegő akksi, ami kb. ugyanannyi energiasűrűséggel bír, mint a hagyományos nafta. Onnantól el lesz felejtve a mostani be-besegítek egy kicsit memgoldás. (Talán a teherautókban tovább fogja húzni majd, mert ott jóval nagyobbak az elvárások a full elektromos rsz.-t illetően.)
Főleg a - ma elterjedt - rásegítéses hibrid a "kezdetleges" megoldás. Ahol kizárólag villamoms motor hajthatja a kerekeket és range extender (vagyis "hangolt" belsőégésű motor tölthet) az már közelebb jár sokkal az "igazsághoz".
mesa10-03-2010 17:04:49 // 14581
Ez az önigazolásos dolog nagyon igaz!
Kollégám vett pár éve egy Corolla kombit, alapfelszereltség, a fos színű metálfény az egyetlen extra rajta, és így is négy millert csengetett.
Mikor rákérdeztem, hogy nem bánta-e meg ezt az ingerszegény autó megvásárlását, mindig azzal vágott vissza, hogy jó-jó, de ez sosem fog elromlani, mint az én Alfám...
Ez volt az önigazolási rész
Most pedig minden hétre jut egy Toyota botrány ...
Kollégám vett pár éve egy Corolla kombit, alapfelszereltség, a fos színű metálfény az egyetlen extra rajta, és így is négy millert csengetett.
Mikor rákérdeztem, hogy nem bánta-e meg ezt az ingerszegény autó megvásárlását, mindig azzal vágott vissza, hogy jó-jó, de ez sosem fog elromlani, mint az én Alfám...
Ez volt az önigazolási rész
Most pedig minden hétre jut egy Toyota botrány ...
GEORGE10-03-2010 16:30:23 // 14580
Sajnos ez van.......gratuláció ehhez mindenikek aki ebben az önámításos dologban részt vesz...
zolee14510-03-2010 16:28:28 // 14579
Winkler ment ki Olaszba tesztelni a fészliftes 147-est, és azzal kezdte, hogy a szállodai szobában megnézte az ajándékot. Szedegette elő, nézegette, majd mondta, hogy nem túl sok, ennek az az üzenete, hogy a 147-es jó autó, eddig is vették ezután is venni fogják, nem "kenyerezik le" olyan nagyon az újságírót.
Aztán, hogy ennek mennyi volt a poén része, és mennyivel szebb dolgokat írnak ha jól kitömik őket ilyen-olyan dolgokkal az más kérdés. Mondjuk egy német tulajdonú (van pár belőle) autós újságnál dolgozó ember könnyebben szemet tud hunyni a német autó hibái fölött.
Meg aztán az is benne van amit olvastam itt korábban, hogy az emberek 90%-a nem tájékoztatást akar hanem önigazolást. Megveszi a Golfot, majd remegve nyitja ki az újságot. Olvasás után pedig elégedetten dől hátra, ha azt olvassa benne, hogy jól döntött, miközben a szomszédot csúnyán átverték az Alfával.
Aztán, hogy ennek mennyi volt a poén része, és mennyivel szebb dolgokat írnak ha jól kitömik őket ilyen-olyan dolgokkal az más kérdés. Mondjuk egy német tulajdonú (van pár belőle) autós újságnál dolgozó ember könnyebben szemet tud hunyni a német autó hibái fölött.
Meg aztán az is benne van amit olvastam itt korábban, hogy az emberek 90%-a nem tájékoztatást akar hanem önigazolást. Megveszi a Golfot, majd remegve nyitja ki az újságot. Olvasás után pedig elégedetten dől hátra, ha azt olvassa benne, hogy jól döntött, miközben a szomszédot csúnyán átverték az Alfával.
Ferko10-03-2010 14:43:05 // 14578
Pálinka ott is volt, ahol én voltam, meg bor meg jjéger.:-DD
Andy10-03-2010 14:40:51 // 14577
Fejlődőképes! Mondjuk brandy nem volt, csak pálinka meg sör! :))
GEORGE10-03-2010 14:40:01 // 14576
Nem vitatom, amit írsz, de sokszor halhattom már tv-ben is fanyalgó tesztelőt mert nem volt bőséges az ajándék zacskó tartalma.
persze itt is vannak kivételek, mint minden más szakmában!
Végül is vélemény nyilvánításomat a vezess.hu-ok indították el........
persze itt is vannak kivételek, mint minden más szakmában!
Végül is vélemény nyilvánításomat a vezess.hu-ok indították el........
Ferko10-03-2010 14:38:59 // 14575
És ment neki? Nem nagyon nézem ki belőle, hogy menne neki.:-DDDDDDD
Asszongya Brandival vagyok. Mondom neki: ki? Na utna már felfogtam, hogy Andyt mondott.:-DDD
Asszongya Brandival vagyok. Mondom neki: ki? Na utna már felfogtam, hogy Andyt mondott.:-DDD
Andy10-03-2010 14:32:59 // 14574
Nem ért rá! Poker leckét vett! :))
Ferko10-03-2010 14:30:41 // 14573
Nálad nem így megy. Az egy dolog.
Somez10-03-2010 14:29:24 // 14572
Ezt felejtsétek el, hogy úgy ír, amennyi pénzt kap érte. Több mint 6 évig dolgoztam újságíróként, és nem így megy.
Ferko10-03-2010 14:28:22 // 14571
Nem vita indítónak szántam!!
Most már késő fiacskám.:-DDDDDD Benne vagy a sűrűjében.:-DDDDDD
És különben is, máskor péntek este ha csörgetlek, akkor nekem vedd fel azonnal a telefont, mert igen fontos infókat akarok megosztani Veled.:-DDD
Most már késő fiacskám.:-DDDDDD Benne vagy a sűrűjében.:-DDDDDD
És különben is, máskor péntek este ha csörgetlek, akkor nekem vedd fel azonnal a telefont, mert igen fontos infókat akarok megosztani Veled.:-DDD
GEORGE10-03-2010 14:26:27 // 14570
Csatlakozom Ferkóhoz, de nem azért, hogy téged bántsalak!!! értem??
De bizony a többség elferdítve ír, illetve úgy ír amennyi pénzt kap érte.
Manapság már nem divat, hanem kötelező a német autókat magasztalni, tök mind1 milyenek.
A németben egy 300literes csomagtartó a világ legpraktikusabb csomagtartója egy Olasznál a 350L szűkös. Aztán egy góóóf 10.5sec /100km/h gyorsulása sportos míg egy 8,4 alatt gyorsuló Brera lusta....és folytathatnám......ugyan úgy igaz politikai szinteken is és az élet egyéb szintjén.....
Akinek nem inge az ne vegye magára!!!!
Nem vita indítónak szántam!!
De bizony a többség elferdítve ír, illetve úgy ír amennyi pénzt kap érte.
Manapság már nem divat, hanem kötelező a német autókat magasztalni, tök mind1 milyenek.
A németben egy 300literes csomagtartó a világ legpraktikusabb csomagtartója egy Olasznál a 350L szűkös. Aztán egy góóóf 10.5sec /100km/h gyorsulása sportos míg egy 8,4 alatt gyorsuló Brera lusta....és folytathatnám......ugyan úgy igaz politikai szinteken is és az élet egyéb szintjén.....
Akinek nem inge az ne vegye magára!!!!
Nem vita indítónak szántam!!
Alfista10-03-2010 09:32:31 // 14569
Érdekes fogalmaid lehetnek az újságírásról!?
Szerinted ez nem egy szakma?
Szerinted ez nem egy szakma?
WarbiRunner (Gyuri)10-03-2010 09:25:38 // 14568
Nekem ez az egész hibridezés kicsit olyan vicces. Nem egy high tech dolog ez, ha belegondolunk. Jó, kicsit fejlettebb, mint egy dodzsem, vagy egy ruszki trolibusz, de nem egy nagy lövés technikailag. Próbálkoznak, de minek. Az e-bayről összevásárolod a cuccokat hozzá, és otthon berakod a Trabiba szint. Jó, valamivel bonyolultabb, mert ugye összehangolják egy belsőégésű motorral is, ismét jó bonyolult elektronikákkal spékelnek meg alapjában egyszerű dolgokat. Mekkora előrelépés...:-) Az akksikkal meg küzdenek, csak nyögvenyelősen megy. Divat az lett, de nem bír lényeges előretörést hozni ez a technika.
Az üzemanyagcellás technológiáról pedig egyre kevesebbet hallunk manapság, pedig az ilyen jellegű hibridek már tényleg egy komolyabb technikai színvonalat képviselnek, csak ugye nem megy benzinnel/dízellel és nem tölthető konnektorból, nincs mögötte infrastruktúra, így marad az, hogy megveszed a konrádtól a játszókészletet és üzemanyagcellázol otthon a konyhaasztalon...
Az üzemanyagcellás technológiáról pedig egyre kevesebbet hallunk manapság, pedig az ilyen jellegű hibridek már tényleg egy komolyabb technikai színvonalat képviselnek, csak ugye nem megy benzinnel/dízellel és nem tölthető konnektorból, nincs mögötte infrastruktúra, így marad az, hogy megveszed a konrádtól a játszókészletet és üzemanyagcellázol otthon a konyhaasztalon...
Cgo10-03-2010 09:10:21 // 14567
Teddy,
le a kalapot, alaposan felulmultad az eddigi cikkjeid. Elvezettel olvastam az utolso betuig. Bravo.
le a kalapot, alaposan felulmultad az eddigi cikkjeid. Elvezettel olvastam az utolso betuig. Bravo.
mesa09-03-2010 11:56:36 // 14566
a lendületből autózást hagyjuk meg a dízeleseknek :)
TarP09-03-2010 10:56:00 // 14565
Én nem is szidtam a Hibrideket, de abban egyetértünk, hogy aki ma megvesz egyet, még nem lehet büszke arra, hogy azért tette, mert kisebb a károsanyag kibocsátása.
Még nem kisebb.
Azért tehette, hogy kevesebbet fogyasszon, de azért szintén em, hogy gazdaságosabb legyen. Összességében még nem gazdaságosabb.
Most ez divat lett. Egy buta újságíró számon kérheti bármelyik gyártón, nem lesz igaza.
Egy mechanikus KERS-t viszont feljelszthetnének a Giuliettához, hátha megszeretjük :)
Még nem kisebb.
Azért tehette, hogy kevesebbet fogyasszon, de azért szintén em, hogy gazdaságosabb legyen. Összességében még nem gazdaságosabb.
Most ez divat lett. Egy buta újságíró számon kérheti bármelyik gyártón, nem lesz igaza.
Egy mechanikus KERS-t viszont feljelszthetnének a Giuliettához, hátha megszeretjük :)
LeZo09-03-2010 10:06:48 // 14563
Nem nézel túl sok NatGeo-t :)
De azért el kéne azon IS gondolkozni hogy legyen elektromos a jövő, vagy akár hibrid. De azt a sok villamosenergiát elő kell állítani valamiből. Másrészt azt a sok akkumulátort is meg kell csinálni, a rosszakat meg kell semmisíteni. Se a gyártás, se a megsemmisítés nem épp "zöldbarát" folyamat.
Élhetünk lenn a Föld felszínén környezettudatosan, de azon elgondolkozott-e már valaki hogy miért van egy időben 8-13.000 ezer repülőgép egyidőben a levegőn? Egy jó kis zöldrország - Svájc - unatkozó tudósai összeszámolták hogy a bolygó 9000 repteréről egy nap 93000 polgári gép indul útnak. Mig mi itt lenn azon vitatkozunk hogy benzin vagy dízel, odafenn, ahol az égés is másképp zajlik jókora környezetszennyezés van.
Tegyünk a szép zöld jövőért:) A Föld összes kőolajszármazékkal működő gépe épp tized annyi CO és CO2 terhelést ad, mint az összes szarvarnarha.
Ez egy irtó ördögi kör. Olyan korszak meg nem volt még a Föld életében mikor bolygószinten ugyan azt akarta mindenki.
De azért el kéne azon IS gondolkozni hogy legyen elektromos a jövő, vagy akár hibrid. De azt a sok villamosenergiát elő kell állítani valamiből. Másrészt azt a sok akkumulátort is meg kell csinálni, a rosszakat meg kell semmisíteni. Se a gyártás, se a megsemmisítés nem épp "zöldbarát" folyamat.
Élhetünk lenn a Föld felszínén környezettudatosan, de azon elgondolkozott-e már valaki hogy miért van egy időben 8-13.000 ezer repülőgép egyidőben a levegőn? Egy jó kis zöldrország - Svájc - unatkozó tudósai összeszámolták hogy a bolygó 9000 repteréről egy nap 93000 polgári gép indul útnak. Mig mi itt lenn azon vitatkozunk hogy benzin vagy dízel, odafenn, ahol az égés is másképp zajlik jókora környezetszennyezés van.
Tegyünk a szép zöld jövőért:) A Föld összes kőolajszármazékkal működő gépe épp tized annyi CO és CO2 terhelést ad, mint az összes szarvarnarha.
Ez egy irtó ördögi kör. Olyan korszak meg nem volt még a Föld életében mikor bolygószinten ugyan azt akarta mindenki.
Tom1209-03-2010 09:25:24 // 14562
Tényleg nem rossz, de mikor? :-)
mesa09-03-2010 09:23:27 // 14561
Teddy, szerintem jó lett a cikk!
Nesze neked magyar újságírás, van akiket érdekel Genf, és tudják is, mi fán terem! :P
Nesze neked magyar újságírás, van akiket érdekel Genf, és tudják is, mi fán terem! :P
Tom1209-03-2010 09:02:30 // 14560
Na, jó, jöjjön az a hibrid Alfa, feláldozom magam és tesztelni fogom, még pénzt sem kérek érte...;-D
...csak, hogy valamit tegyek a szép tiszta jövőért. Legalább tisztán fogja benyelni a nap a földet, vagy mossa el egy globális szökőár, vagy szétbombázza egy meteorit...;-))
...vagy csak túl sok Nat.-Geo.-t nézek? :-)))
...csak, hogy valamit tegyek a szép tiszta jövőért. Legalább tisztán fogja benyelni a nap a földet, vagy mossa el egy globális szökőár, vagy szétbombázza egy meteorit...;-))
...vagy csak túl sok Nat.-Geo.-t nézek? :-)))
GT Ɨ|ѯ09-03-2010 06:12:07 // 14559
ez korrekt hsz volt, de nagyon.
Arno16608-03-2010 23:06:27 // 14558
Finomitva a dolgot aki most vesz hibridet az finanszirozza meg jórészt a tiszta jövőt.
Lehet perpill nem akkora durranas öko szinten zusammen a hibrid. De rengeteg tanulsaga van, rengeteg tapasztalat...amibol 5-10 ev mulva keszulhetnek olyan autok amik ezek nelkul a tapasztalatok nelkul nehezen lennenek hasznalhatok.
Meg az akkuk sem maguktol fognak kibirni 18 evet. Hanem azokbol a szopasokbol tanulva amik miatt most csak 4-et birnak.
Vegye csak akinek van ra penze.
Masreszt meg egy akkut pl felugyeltebb korulmenyek kozott semmisitenek meg, mint pl a dizel retkek amit kipuffognak kormot es egyebet a levegobe kontroll nelkul.
Jóaza a hibrid. Ha már olcson kell közlekedni inkabb mint a dizel.
Legalabb nem büdös meg nem kormol. Ahol meg környezetterhel, ott odafigyelnek arra. Nem esznelkul a vilagba powerbox-szal meg anelkul.
Lehet perpill nem akkora durranas öko szinten zusammen a hibrid. De rengeteg tanulsaga van, rengeteg tapasztalat...amibol 5-10 ev mulva keszulhetnek olyan autok amik ezek nelkul a tapasztalatok nelkul nehezen lennenek hasznalhatok.
Meg az akkuk sem maguktol fognak kibirni 18 evet. Hanem azokbol a szopasokbol tanulva amik miatt most csak 4-et birnak.
Vegye csak akinek van ra penze.
Masreszt meg egy akkut pl felugyeltebb korulmenyek kozott semmisitenek meg, mint pl a dizel retkek amit kipuffognak kormot es egyebet a levegobe kontroll nelkul.
Jóaza a hibrid. Ha már olcson kell közlekedni inkabb mint a dizel.
Legalabb nem büdös meg nem kormol. Ahol meg környezetterhel, ott odafigyelnek arra. Nem esznelkul a vilagba powerbox-szal meg anelkul.
Kazes☻08-03-2010 22:45:50 // 14557
Okés, vettük! :D
GTPeti08-03-2010 22:28:49 // 14556
Dede, ilyen sorrendben. :)
Kazes☻08-03-2010 22:23:05 // 14555
Persze, egy passatra vagy astra caravanra. Vagy nem?! :DDD
Seriff08-03-2010 22:19:52 // 14553
Értettük és nem tetszett :DD
GTPeti08-03-2010 22:13:29 // 14552
De azért gondolom értettétek, mire gondoltam. :))
Kazes☻08-03-2010 21:39:46 // 14550
Na, de mi az, hogy kombi, max. SPORTWAGON?! :)))))
Seriff08-03-2010 21:36:00 // 14549
Kombi, dízel, ejj-ejj, veszélyes ez a sötét oldal, látom én :D
GTPeti08-03-2010 21:29:19 // 14548
Kombiban jöhetne, véhatos dízellel és pillekönnyű kasznival. :)
GTPeti08-03-2010 21:27:01 // 14547
mesa, kezdem a másodikkal:
Ez a beltér, ami a képen látható, bármelyik mai középkat. autónak becsületére válna...
És az első témához:
Amit a vezess.hu újságírás címén elkövetett az minimum szégyenletes... De főként színvonaltalan és szánalmas. Mint írtam, még az AutoBild is tiszteli az Alfát, mégha gyakran kritizálja is...
Ez a beltér, ami a képen látható, bármelyik mai középkat. autónak becsületére válna...
És az első témához:
Amit a vezess.hu újságírás címén elkövetett az minimum szégyenletes... De főként színvonaltalan és szánalmas. Mint írtam, még az AutoBild is tiszteli az Alfát, mégha gyakran kritizálja is...
Kazes☻08-03-2010 21:22:47 // 14546
166 utódnak? Nem. :)
Tedi08-03-2010 21:15:29 // 14545
Na, hogy oldjam egy kicsit a feszkót, összeállítottam egy kis háttéranyagot a genfi kiállításról, akit érdekel, az itt elolvashatja :)
Seriff08-03-2010 20:30:00 // 14544
Nem rossz:
Hardy08-03-2010 16:37:37 // 14543
Más is megmondta neki. Kíváncsi vagyok meddig marad:
"Tisztelt" Rázc "ÚR"
Ha már írásra szánja magát akkor tegye rendesen, vagy ne tegye sehogyan se. A Mazda standján hány hidrogénes autót látott ?:)) Erről a cikkről lerí, hogy utálja az Alfákat.Ami szíve joga, de nagy nyilvánosság előtt, egy "újságíró" ilyent szerintem nem engedhet meg magának, mert így Önnek is nehéz lesz megérni a következő, nem 100, hanem pár évet, mint "újságíró"
"Tisztelt" Rázc "ÚR"
Ha már írásra szánja magát akkor tegye rendesen, vagy ne tegye sehogyan se. A Mazda standján hány hidrogénes autót látott ?:)) Erről a cikkről lerí, hogy utálja az Alfákat.Ami szíve joga, de nagy nyilvánosság előtt, egy "újságíró" ilyent szerintem nem engedhet meg magának, mert így Önnek is nehéz lesz megérni a következő, nem 100, hanem pár évet, mint "újságíró"
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
390
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?