Forum >> A jövő Alfái

Tommi21-09-2010 01:02:01 // 15892
Jaja, sokan pl azt sem tudják, hogy a Ferrarikhoz nagyon sok alumínium alkatrészt itt gyártanak nálunk Székesfehérváron az Alcoa-ban :)

Amikor 2007-ben volt a "Ferrari Relay 60" elnevezésű, a gyár 60. születésnapját ünnepelő világkörüli turné, akkor jártak Magyarországon is és az Alcoa gyárba is ellátogattak a túra résztvevői.
kesa20-09-2010 23:19:19 // 15891
Bocsánatot kívánok!
:D
Kazes☻20-09-2010 23:11:37 // 15890
Nem is értem! :)
Kazes☻20-09-2010 23:09:20 // 15889
Lehet igazad van! Végül is?! A Saab úgy is szebb, mi?! :)))
WarbiRunner (Gyuri)20-09-2010 23:04:40 // 15888
Ez elég fantáziátlan és jellegtelen volna. A Giulietta fara sokkal karakteresebb, mégha ugyanazokból az elemekből is építkezik. Az az orr meg...csak azt tudnám feledni...még mindíg nagyon esetlennek találom. És már nem csak képekről, élőben is..néz rám csodálkozva a kis ufó szemeivel. Nem azt sugározza, hogy gyerekek jövök, itt vagyok, el előlem, hanem olyan: Csókolom, bácsi! Tecciklátni, már egyedül tudok gurulni is! Hool van anyaaa? ..:-)

Eddig egy fantáziakép volt ami teszett:

kesa20-09-2010 23:04:15 // 15887
Más forrásból, de én is első kézből hallottam az infót.
Ha tudnák sokan, hogy egyes agyonsztárolt prémiummárkák a "kizárólag hazai gyártású" (értsd: német, olasz) alkatrészeket honnan szerzik be :).
Tommi20-09-2010 22:57:34 // 15886
Pontosan. Amúgy az info elsőkézből származik :)))
kesa20-09-2010 22:56:14 // 15885
akarom mondani: "Offostalicska"
kesa20-09-2010 22:55:42 // 15884
:)
Értem, bocsi hogy ilyen fostalicskával borzoltam a kedélyeket :).
kesa20-09-2010 22:54:48 // 15883
Igen. Elvileg a Californiához is lehet kézi váltót kapni, de állítólag még nem volt rá igény, nem indították el a gyártását.
Amikor bejönnek a hibridek, márpedig jönnek (lásd 612 utódja), akkor meg nem is lesz már esélye sem a kézi váltónak a túlélésre.
Tommi20-09-2010 22:54:35 // 15882
Na, szóval: több, mint 99%-a :)
Tommi20-09-2010 22:51:53 // 15881
Ehhez kapcsolódva még annyit, hogy az újabb Ferrarik közül a 458 Italia az első, amelyik kizárólag az F1-es szekvenciális váltóval rendelhető, kézit nem is lehetne "alátenni", mert egyszerűen úgy lett fejlesztve és kialakítva, hogy nem lehetséges.

A jövőben csak ilyen váltóval fognak készülni a Ferrarik. Amióta bejött a 355-ösben és az évek folyamán tökéletesítve lett a rendszer, gyakorlatilag az eladások több, 99%-a ezzel megy, a hagyományos kézi váltót szinte már senki nem rendeli és meg is fogják szüntetni. Vagy az lesz a feláras extra :)))
Kazes☻20-09-2010 22:47:51 // 15880
Ez nem az Offos topic! :)
Kazes☻20-09-2010 22:46:55 // 15879
Nem rossz! SW? :)
kesa20-09-2010 22:46:44 // 15878
kesa20-09-2010 22:44:44 // 15877
A Stratos-t nem számoltam a többiek közé, mivel nem széria.
kesa20-09-2010 22:43:38 // 15876
Pl. a 430-as Ferrari azért sem lehet közös platformon a többivel, mivel a többivel ellentétben ez középmotoros. A blokkok alapjaikban megegyeznek és a 8C valójában egy átcímkézett Maserati GranTurismo és mindkettő Ferrari fejlesztés. Mindkettő Modenában, a Maserati gyárában készül. Az összes jelenleg szériában gyártott Maser egy alapra épül, több-kevesebb módosítással, gyakorlatilag meglévő elemekből legóznak össze újabb és újabb altípusokat.

Az újabb generációs Ferrariknál (F142 / F149) már közép- és orrmotoros is tudja gyakorlatilag ugyanazt a váltóművet használni, "csak" annyi különbség van, hogy az orrmotorosnál kardántengely köti össze a blokkot a váltóval, és ennek megfelelően módosított a kuplungtárcsa háza és környéke.
zolee14520-09-2010 22:42:23 // 15875
Szép dolog a talján futómű, de a jelenlegi közel 50-50%-os (49.5% jut előre) súlyelosztásnál, és a dupla háromszög lengőkaros futóműnél sokkal jobbat az olaszok sem tudnak. Persze geometria, meg lengéscsillapítók hangolása, bla-bla. A kutya inkább ott van elkaparva, hogy majdnem 760Nm-t tud 5000-nél, ami nem kevés, hanem inkább sok. Kurva sok.:D
Tommi20-09-2010 22:03:41 // 15874
A második kép alapján Mondeo vagy A4 is lehetne... :(
tipoatti20-09-2010 21:47:36 // 15873
Passat CC...
GTPeti20-09-2010 21:34:19 // 15872
Na ez érdekes. Az elejével van a gond továbbra is.
mesa20-09-2010 21:28:55 // 15871
Giulietta Berlinetta

:)
mesa20-09-2010 21:27:50 // 15870
Igen, köszi tudom, csak lemaradt. Még a végén valaki azt hinné, hogy nyócliteres moci volt benne, pedig 'csak' egy 3.0 V8
Tommi20-09-2010 16:05:31 // 15869
Thema 8.3 = 8.32 :))) Ami a hengerek és szelepek számára utal :)
Tom1220-09-2010 16:02:59 // 15868
Ezeket ismerem, ezek legalább "hazai gyártók" /olasz/ én Amerikára gondoltam, pontosabban arra, hogy majd minden "félvérbe" rakják a Ferrari motorokat, mert "kéznél lesz", meg ahhoz képest olcsó lesz.
A Ferrari nemrég még azon is "besértődött", hogy egy átalakított 456-oson /ha jól emlékszem/ rajta hagyták a Ferrari logót.
Akkor mit fog szólni ilyen Discovery Channel-féle "nagy autóátalakításokhoz"? Habár, ha csak a motort használják fel... Igazából én annak sem örülnék, még ha reklám is valamilyen szinten... /a gyár helyében/

A Stratos egyébként meg egy tökéletes példa az "időálló design"-ra, még most is "kéne", de ez egy más téma...:-))
mesa20-09-2010 15:42:55 // 15867
Sehova. A Lancia Stratos a hetvenes években már Ferrari motorral futott,


a Thema 8.3 pedig a nyolcvanas-kilencvenes években lett Ferrari feliratos motorral kereskedelmi forgalomba helyezve
Tom1220-09-2010 15:25:26 // 15866
Már előre látom a sok széttuningolt "autó karikatúrát" Ferrari motorral - hová fejlődik ez a világ...:-/
:-)
mesa20-09-2010 15:20:10 // 15865
Igen az új Viperre értettem. Mivel "nemesítve" lesz, kapóra jön egy jó indok egy aljas kis áremelésre :)) De szerintem a nagy vízen túli pogácsák így is örömmel perkálnak érte, hogy meg legyen az amerikai életérzésük
Tom1220-09-2010 15:07:52 // 15864
Ja, biztos, hogy nem kevés, főleg egy "rozoga" futóművel...:-))
Tommi20-09-2010 15:00:52 // 15863
Ez igaz, de most tekintsünk el attól, hogy mekkora a motor és csak a nyers erőt nézzük: 600 LE iszonyúan sok... :)
Tom1220-09-2010 14:59:25 // 15862
/Ttúl sok nincs belőle, mert egy 8.4 literes V10-ből /ez inkább egy hajóban felelne meg :-)/ 600 körüli lóerő nem egy nagy varázslat.:-)/
Tom1220-09-2010 14:53:14 // 15861
Pirelli. :-)
Tommi20-09-2010 14:50:49 // 15860
Ha túl sok van belőle? :) Vagy a Pirellire asszociálva "nem uralod"? :)
Tom1220-09-2010 14:44:56 // 15859
Mit ér az erő, ha... :-))
Tom1220-09-2010 14:43:45 // 15858
Hogy is van ez? 149e Dollár lenne a 8C, vagy rosszul értem?
170 - 200e EUR között mozog itt Európában /"használtan"/, az jelenlegi árfolyamon /a 180e/ 234 900 Dollár.
Ja, vagy úgy értetted, hogy az új Viper lesz 149e USD? Ezt mondtam én is, csak kevesebbre tippeltem...:-)
Tommi20-09-2010 14:31:55 // 15857
Igen, végül is... :)
mesa20-09-2010 14:29:40 // 15856
Olyankor is lehet azt vezetni. Csak nem jó! :)))))
mesa20-09-2010 14:28:42 // 15855
A 8C mennyi USD áron ? Nem hiszem, hogy drágábban hoznák ki, sőt!
~149e lesz az ára - szerintem! :)
Tommi20-09-2010 14:27:31 // 15854
Igen, erről én is sokat olvastam, hogy jó-jó a Viper, de csak akkor, ha süt a nap, száraz és egyenes az út. Ha ezek közül bármi nem stimmel, akkor kezelhetetlen :)
Tom1220-09-2010 14:20:24 // 15853
Pont erre gondoltam, hogy a "vezethetetlen" /állítólag - nem szó szerint, de nem valami kezes a Viper/ Vipert akarják egy talján futóművel feljavítani, a motor meg úgyis Ferrari...

"Régebben eleve arról volt szó, hogy a Ferrari fejleszti a jövőben a Vipereket."

Ez viszont nekem új. Szerintem kevés olyan elvetemült "jenki" lesz, aki kidob, mondjuk 250e dollárt egy olyan autóért, amit megkap 130e-ért is /márkanév ide, vagy oda.../
mesa20-09-2010 14:02:36 // 15852
Az most is Ferrari motor, futómű és keret ami, Alfa 8C néven fut. Az Alfa Romeonak a logón kívűl, meg a Centro Stile design-on kívűl -ha azt egyáltalán annak vehetjük sok köze nincs hozzá

Régebben eleve arról volt szó, hogy a Ferrari fejleszti a jövőben a Vipereket
Tom1220-09-2010 13:42:28 // 15851
Nem hiszem, hogy erre nem gondoltak volna... Szerintem csak Alfa génekkel akarják majd kicsit vezethetőbbé tenni a Vipert, talán /remélem/ még hasonlítani sem fog a 8C-re.

...meg egyébként is a 8C-ben el sem férne egy 8.4 literes motor. :-)

...vagy azt meg a Ferrari fogja adni? Akkor nekik is "jó buli" lesz, majd féláron lehet Dodge, vagy Chrysler néven Alfa futóművel "Ferrarit" venni, gondolom, nekik sem céljuk saját maguk ellen dolgozni...
Giorgio20-09-2010 12:39:08 // 15850
XD...LOL!
Ezzel sikerül majd elérni, hogy az egyetlen XXI. századi Alfa Romeo álomautó, a CuoreSportivo maga, egy kib.szott fabatkát fog érni 20 év múlva.
Az autót körülvevő szinte már-már misztikus kultusz PÁFF! szétfoszlik.
Tedi20-09-2010 12:13:09 // 15849
Azt, hogy epic fail volt megvenni a 8C-t. :)
Giorgio20-09-2010 12:05:44 // 15848
Teddy koma, eléggé egy rugóra jár az agyunk... :)
Szerinted ezek után mit fognak mondani azok a Alfa fanatikus "befektetők" akik megvették az 500 db-os 8C széria 1-1 plakettes darabját?
Tedi20-09-2010 11:42:46 // 15847
LOL :D
Giorgio20-09-2010 11:33:30 // 15846
No, ez a double facepalm.....
Tedi20-09-2010 10:49:30 // 15845
Én is remélem, kiváncsi vagyok hogyan hozzák össze a két - szerintem - teljesen eltérő formatervet :)
KGBMAN20-09-2010 10:47:31 // 15844
Na majd jól megnézzük a virtuális gyári és főleg nem gyári formaterveket. Főleg a Jano félére vagyok kíváncsi, azok mindig jól mutatnak. Biztosan napokon belül már a neten lesznek az elsők :)
Tedi20-09-2010 10:26:08 // 15843
Egy kis pletyka, a reggeli epeömléshez :)

A következő Dodge Viper ás átemblémázott 8C lehet?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.