Jaja, sokan pl azt sem tudják, hogy a Ferrarikhoz nagyon sok alumínium alkatrészt itt gyártanak nálunk Székesfehérváron az Alcoa-ban :)
Amikor 2007-ben volt a "Ferrari Relay 60" elnevezésű, a gyár 60. születésnapját ünnepelő világkörüli turné, akkor jártak Magyarországon is és az Alcoa gyárba is ellátogattak a túra résztvevői.
Forum >> A jövő Alfái
Tommi21-09-2010 01:02:01 // 15892
kesa20-09-2010 23:19:19 // 15891
Bocsánatot kívánok!
:D
:D
Kazes☻20-09-2010 23:09:20 // 15889
Lehet igazad van! Végül is?! A Saab úgy is szebb, mi?! :)))
WarbiRunner (Gyuri)20-09-2010 23:04:40 // 15888
Ez elég fantáziátlan és jellegtelen volna. A Giulietta fara sokkal karakteresebb, mégha ugyanazokból az elemekből is építkezik. Az az orr meg...csak azt tudnám feledni...még mindíg nagyon esetlennek találom. És már nem csak képekről, élőben is..néz rám csodálkozva a kis ufó szemeivel. Nem azt sugározza, hogy gyerekek jövök, itt vagyok, el előlem, hanem olyan: Csókolom, bácsi! Tecciklátni, már egyedül tudok gurulni is! Hool van anyaaa? ..:-)
Eddig egy fantáziakép volt ami teszett:
Eddig egy fantáziakép volt ami teszett:
kesa20-09-2010 23:04:15 // 15887
Más forrásból, de én is első kézből hallottam az infót.
Ha tudnák sokan, hogy egyes agyonsztárolt prémiummárkák a "kizárólag hazai gyártású" (értsd: német, olasz) alkatrészeket honnan szerzik be :).
Ha tudnák sokan, hogy egyes agyonsztárolt prémiummárkák a "kizárólag hazai gyártású" (értsd: német, olasz) alkatrészeket honnan szerzik be :).
Tommi20-09-2010 22:57:34 // 15886
Pontosan. Amúgy az info elsőkézből származik :)))
kesa20-09-2010 22:56:14 // 15885
akarom mondani: "Offostalicska"
kesa20-09-2010 22:55:42 // 15884
:)
Értem, bocsi hogy ilyen fostalicskával borzoltam a kedélyeket :).
Értem, bocsi hogy ilyen fostalicskával borzoltam a kedélyeket :).
kesa20-09-2010 22:54:48 // 15883
Igen. Elvileg a Californiához is lehet kézi váltót kapni, de állítólag még nem volt rá igény, nem indították el a gyártását.
Amikor bejönnek a hibridek, márpedig jönnek (lásd 612 utódja), akkor meg nem is lesz már esélye sem a kézi váltónak a túlélésre.
Amikor bejönnek a hibridek, márpedig jönnek (lásd 612 utódja), akkor meg nem is lesz már esélye sem a kézi váltónak a túlélésre.
Tommi20-09-2010 22:54:35 // 15882
Na, szóval: több, mint 99%-a :)
Tommi20-09-2010 22:51:53 // 15881
Ehhez kapcsolódva még annyit, hogy az újabb Ferrarik közül a 458 Italia az első, amelyik kizárólag az F1-es szekvenciális váltóval rendelhető, kézit nem is lehetne "alátenni", mert egyszerűen úgy lett fejlesztve és kialakítva, hogy nem lehetséges.
A jövőben csak ilyen váltóval fognak készülni a Ferrarik. Amióta bejött a 355-ösben és az évek folyamán tökéletesítve lett a rendszer, gyakorlatilag az eladások több, 99%-a ezzel megy, a hagyományos kézi váltót szinte már senki nem rendeli és meg is fogják szüntetni. Vagy az lesz a feláras extra :)))
A jövőben csak ilyen váltóval fognak készülni a Ferrarik. Amióta bejött a 355-ösben és az évek folyamán tökéletesítve lett a rendszer, gyakorlatilag az eladások több, 99%-a ezzel megy, a hagyományos kézi váltót szinte már senki nem rendeli és meg is fogják szüntetni. Vagy az lesz a feláras extra :)))
Kazes☻20-09-2010 22:47:51 // 15880
Ez nem az Offos topic! :)
Kazes☻20-09-2010 22:46:55 // 15879
Nem rossz! SW? :)
kesa20-09-2010 22:46:44 // 15878
kesa20-09-2010 22:44:44 // 15877
A Stratos-t nem számoltam a többiek közé, mivel nem széria.
kesa20-09-2010 22:43:38 // 15876
Pl. a 430-as Ferrari azért sem lehet közös platformon a többivel, mivel a többivel ellentétben ez középmotoros. A blokkok alapjaikban megegyeznek és a 8C valójában egy átcímkézett Maserati GranTurismo és mindkettő Ferrari fejlesztés. Mindkettő Modenában, a Maserati gyárában készül. Az összes jelenleg szériában gyártott Maser egy alapra épül, több-kevesebb módosítással, gyakorlatilag meglévő elemekből legóznak össze újabb és újabb altípusokat.
Az újabb generációs Ferrariknál (F142 / F149) már közép- és orrmotoros is tudja gyakorlatilag ugyanazt a váltóművet használni, "csak" annyi különbség van, hogy az orrmotorosnál kardántengely köti össze a blokkot a váltóval, és ennek megfelelően módosított a kuplungtárcsa háza és környéke.
Az újabb generációs Ferrariknál (F142 / F149) már közép- és orrmotoros is tudja gyakorlatilag ugyanazt a váltóművet használni, "csak" annyi különbség van, hogy az orrmotorosnál kardántengely köti össze a blokkot a váltóval, és ennek megfelelően módosított a kuplungtárcsa háza és környéke.
zolee14520-09-2010 22:42:23 // 15875
Szép dolog a talján futómű, de a jelenlegi közel 50-50%-os (49.5% jut előre) súlyelosztásnál, és a dupla háromszög lengőkaros futóműnél sokkal jobbat az olaszok sem tudnak. Persze geometria, meg lengéscsillapítók hangolása, bla-bla. A kutya inkább ott van elkaparva, hogy majdnem 760Nm-t tud 5000-nél, ami nem kevés, hanem inkább sok. Kurva sok.:D
Tommi20-09-2010 22:03:41 // 15874
A második kép alapján Mondeo vagy A4 is lehetne... :(
GTPeti20-09-2010 21:34:19 // 15872
Na ez érdekes. Az elejével van a gond továbbra is.
mesa20-09-2010 21:28:55 // 15871
mesa20-09-2010 21:27:50 // 15870
Igen, köszi tudom, csak lemaradt. Még a végén valaki azt hinné, hogy nyócliteres moci volt benne, pedig 'csak' egy 3.0 V8
Tommi20-09-2010 16:05:31 // 15869
Thema 8.3 = 8.32 :))) Ami a hengerek és szelepek számára utal :)
Tom1220-09-2010 16:02:59 // 15868
Ezeket ismerem, ezek legalább "hazai gyártók" /olasz/ én Amerikára gondoltam, pontosabban arra, hogy majd minden "félvérbe" rakják a Ferrari motorokat, mert "kéznél lesz", meg ahhoz képest olcsó lesz.
A Ferrari nemrég még azon is "besértődött", hogy egy átalakított 456-oson /ha jól emlékszem/ rajta hagyták a Ferrari logót.
Akkor mit fog szólni ilyen Discovery Channel-féle "nagy autóátalakításokhoz"? Habár, ha csak a motort használják fel... Igazából én annak sem örülnék, még ha reklám is valamilyen szinten... /a gyár helyében/
A Stratos egyébként meg egy tökéletes példa az "időálló design"-ra, még most is "kéne", de ez egy más téma...:-))
A Ferrari nemrég még azon is "besértődött", hogy egy átalakított 456-oson /ha jól emlékszem/ rajta hagyták a Ferrari logót.
Akkor mit fog szólni ilyen Discovery Channel-féle "nagy autóátalakításokhoz"? Habár, ha csak a motort használják fel... Igazából én annak sem örülnék, még ha reklám is valamilyen szinten... /a gyár helyében/
A Stratos egyébként meg egy tökéletes példa az "időálló design"-ra, még most is "kéne", de ez egy más téma...:-))
mesa20-09-2010 15:42:55 // 15867
Tom1220-09-2010 15:25:26 // 15866
Már előre látom a sok széttuningolt "autó karikatúrát" Ferrari motorral - hová fejlődik ez a világ...:-/
:-)
:-)
mesa20-09-2010 15:20:10 // 15865
Igen az új Viperre értettem. Mivel "nemesítve" lesz, kapóra jön egy jó indok egy aljas kis áremelésre :)) De szerintem a nagy vízen túli pogácsák így is örömmel perkálnak érte, hogy meg legyen az amerikai életérzésük
Tom1220-09-2010 15:07:52 // 15864
Ja, biztos, hogy nem kevés, főleg egy "rozoga" futóművel...:-))
Tommi20-09-2010 15:00:52 // 15863
Ez igaz, de most tekintsünk el attól, hogy mekkora a motor és csak a nyers erőt nézzük: 600 LE iszonyúan sok... :)
Tom1220-09-2010 14:59:25 // 15862
/Ttúl sok nincs belőle, mert egy 8.4 literes V10-ből /ez inkább egy hajóban felelne meg :-)/ 600 körüli lóerő nem egy nagy varázslat.:-)/
Tommi20-09-2010 14:50:49 // 15860
Ha túl sok van belőle? :) Vagy a Pirellire asszociálva "nem uralod"? :)
Tom1220-09-2010 14:44:56 // 15859
Mit ér az erő, ha... :-))
Tom1220-09-2010 14:43:45 // 15858
Hogy is van ez? 149e Dollár lenne a 8C, vagy rosszul értem?
170 - 200e EUR között mozog itt Európában /"használtan"/, az jelenlegi árfolyamon /a 180e/ 234 900 Dollár.
Ja, vagy úgy értetted, hogy az új Viper lesz 149e USD? Ezt mondtam én is, csak kevesebbre tippeltem...:-)
170 - 200e EUR között mozog itt Európában /"használtan"/, az jelenlegi árfolyamon /a 180e/ 234 900 Dollár.
Ja, vagy úgy értetted, hogy az új Viper lesz 149e USD? Ezt mondtam én is, csak kevesebbre tippeltem...:-)
Tommi20-09-2010 14:31:55 // 15857
Igen, végül is... :)
mesa20-09-2010 14:29:40 // 15856
Olyankor is lehet azt vezetni. Csak nem jó! :)))))
mesa20-09-2010 14:28:42 // 15855
A 8C mennyi USD áron ? Nem hiszem, hogy drágábban hoznák ki, sőt!
~149e lesz az ára - szerintem! :)
~149e lesz az ára - szerintem! :)
Tommi20-09-2010 14:27:31 // 15854
Igen, erről én is sokat olvastam, hogy jó-jó a Viper, de csak akkor, ha süt a nap, száraz és egyenes az út. Ha ezek közül bármi nem stimmel, akkor kezelhetetlen :)
Tom1220-09-2010 14:20:24 // 15853
Pont erre gondoltam, hogy a "vezethetetlen" /állítólag - nem szó szerint, de nem valami kezes a Viper/ Vipert akarják egy talján futóművel feljavítani, a motor meg úgyis Ferrari...
"Régebben eleve arról volt szó, hogy a Ferrari fejleszti a jövőben a Vipereket."
Ez viszont nekem új. Szerintem kevés olyan elvetemült "jenki" lesz, aki kidob, mondjuk 250e dollárt egy olyan autóért, amit megkap 130e-ért is /márkanév ide, vagy oda.../
"Régebben eleve arról volt szó, hogy a Ferrari fejleszti a jövőben a Vipereket."
Ez viszont nekem új. Szerintem kevés olyan elvetemült "jenki" lesz, aki kidob, mondjuk 250e dollárt egy olyan autóért, amit megkap 130e-ért is /márkanév ide, vagy oda.../
mesa20-09-2010 14:02:36 // 15852
Az most is Ferrari motor, futómű és keret ami, Alfa 8C néven fut. Az Alfa Romeonak a logón kívűl, meg a Centro Stile design-on kívűl -ha azt egyáltalán annak vehetjük sok köze nincs hozzá
Régebben eleve arról volt szó, hogy a Ferrari fejleszti a jövőben a Vipereket
Régebben eleve arról volt szó, hogy a Ferrari fejleszti a jövőben a Vipereket
Tom1220-09-2010 13:42:28 // 15851
Nem hiszem, hogy erre nem gondoltak volna... Szerintem csak Alfa génekkel akarják majd kicsit vezethetőbbé tenni a Vipert, talán /remélem/ még hasonlítani sem fog a 8C-re.
...meg egyébként is a 8C-ben el sem férne egy 8.4 literes motor. :-)
...vagy azt meg a Ferrari fogja adni? Akkor nekik is "jó buli" lesz, majd féláron lehet Dodge, vagy Chrysler néven Alfa futóművel "Ferrarit" venni, gondolom, nekik sem céljuk saját maguk ellen dolgozni...
...meg egyébként is a 8C-ben el sem férne egy 8.4 literes motor. :-)
...vagy azt meg a Ferrari fogja adni? Akkor nekik is "jó buli" lesz, majd féláron lehet Dodge, vagy Chrysler néven Alfa futóművel "Ferrarit" venni, gondolom, nekik sem céljuk saját maguk ellen dolgozni...
Giorgio20-09-2010 12:39:08 // 15850
XD...LOL!
Ezzel sikerül majd elérni, hogy az egyetlen XXI. századi Alfa Romeo álomautó, a CuoreSportivo maga, egy kib.szott fabatkát fog érni 20 év múlva.
Az autót körülvevő szinte már-már misztikus kultusz PÁFF! szétfoszlik.
Ezzel sikerül majd elérni, hogy az egyetlen XXI. századi Alfa Romeo álomautó, a CuoreSportivo maga, egy kib.szott fabatkát fog érni 20 év múlva.
Az autót körülvevő szinte már-már misztikus kultusz PÁFF! szétfoszlik.
Tedi20-09-2010 12:13:09 // 15849
Azt, hogy epic fail volt megvenni a 8C-t. :)
Giorgio20-09-2010 12:05:44 // 15848
Teddy koma, eléggé egy rugóra jár az agyunk... :)
Szerinted ezek után mit fognak mondani azok a Alfa fanatikus "befektetők" akik megvették az 500 db-os 8C széria 1-1 plakettes darabját?
Szerinted ezek után mit fognak mondani azok a Alfa fanatikus "befektetők" akik megvették az 500 db-os 8C széria 1-1 plakettes darabját?
Giorgio20-09-2010 11:33:30 // 15846
No, ez a double facepalm.....
Tedi20-09-2010 10:49:30 // 15845
Én is remélem, kiváncsi vagyok hogyan hozzák össze a két - szerintem - teljesen eltérő formatervet :)
KGBMAN20-09-2010 10:47:31 // 15844
Na majd jól megnézzük a virtuális gyári és főleg nem gyári formaterveket. Főleg a Jano félére vagyok kíváncsi, azok mindig jól mutatnak. Biztosan napokon belül már a neten lesznek az elsők :)
Tedi20-09-2010 10:26:08 // 15843
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
630
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?