Forum >> A jövő Alfái

Grando01-10-2010 09:58:12 // 16092
Ezzel a kitétellel - a VW konszern többi márkájához viszonyítva - már el tudom hinni. :)) Viszont azt a "befürdést" és "vergődést" nagyon szívesen néznénk most az Alfánál mindannyian. Na csak nem látunk még olyat se. Mindig azok a fránya viszonyítási alapok, ugye? ;)))
mesa01-10-2010 09:54:45 // 16091
Már a tükre is nagyon hasonlít a Brera Conceptére, nem nehéz bele képzelni egy jövőbeli Alfát (gyanítom Scirocco az alap)
Kazes☻01-10-2010 09:52:55 // 16090
És az nekünk olyan jó lenne?! Szerintem inkább a Lanciat kellene becsukni és máris több pénz jutna az Alfára, amit a Maser és a többi mellett szépen teljesíthetne mindenhol. :)
Föckös01-10-2010 09:43:45 // 16089
úúú de nagyon igaz! :-)
Tedi01-10-2010 09:39:39 // 16088
És ha belegondolsz, hogy ott van az audi, meg a lambo műszaki háttere is, amire Piech is utalt...
mesa01-10-2010 09:38:25 // 16087
Így van, kicsit túlzásokba vagyunk hajlandók esni, a családi buszaik közül az Alhambra fogy a legjobban, és azt előző gen Leon is jól fogyogatott

Azt sem szabad elfelejteni, hoyg amint átvette a VW, rögtön elkészítették az IBIZA Kit-cart, majd a WRC-t, utána pedig folytatták a WTCC-ben, tehát végig tolták bele a pénzt a wolfburgiak,nem sajnálva a versenysportra
Tedi01-10-2010 09:37:04 // 16086
A konszern saját viszonyaihoz képest fürdött be vele, nem hiába akarták becsukni. Ugyanolyan utolsó ultimátumot kapott, mint az Alfa idén.
Grando01-10-2010 09:34:41 // 16085
"Ja, hogy most is ez van." - hát ez az.
mesa01-10-2010 09:33:50 // 16084
Minden összeesküvés elmélet hülyeségen alapul :))
Grando01-10-2010 09:32:48 // 16083
A Seat fölé pozícionálnák - ahogy a pletykák szólnak.
Másrészt már Teddy ominózus cikkével kapcsolatban is akartam írni - ez volt az egyetlen pontja, amivel nem értettem egyet -, hogy a VW csoport spanyol márkával való "befürdése" vmi furcsa tévhit. Saját magukhoz mérten igencsak jól nyomulnak, és a konszernen belül is fejlesztések zajlanak (nemcsak műszaki téren). Még itt nálunk is, ami igen nagy szó. Főleg az Alfa hazai viszonyait figyelembe véve. :))
13701-10-2010 09:27:56 // 16082
Végre lennének Alfa taxik is. Régóta erről álmodok.
Kazes☻01-10-2010 09:26:35 // 16081
És milyen jó lesz majd az audi és vw jeles alkatrészeket nézegetni benne néhanap. :)
13701-10-2010 09:25:26 // 16080
Kereskedelmileg működhetne. A parasztoknak elég egy jó nagy Alfa logo az autó elején, meg cicaszemek, és kész is a Passatból faragott Alfa. Néhány érzelmes reklám, trendi marketing, befössük pirosra, és már pörög is a biznisz. Ja, hogy most is ez van. Akkor tényleg mindegy.
Tibe01-10-2010 09:24:55 // 16079
Ha megveszik az Alfát akkor mit fognak kezdeni a Seattal? Mióta csak megvették őket folyamatosan veszteséges, nem tudták megcsinálni belőle a "német Alfát" stb.... szal ésszerűtlenül hangzik még egy konkurencia a konszernen belül, nem?
BeeGee01-10-2010 09:22:21 // 16078
Sztem ez hülyeség kiindulási alapnak :)
mesa01-10-2010 09:16:19 // 16077
Azt mindenki beláthatja, hogy a 159 SW már majdnem egy csicsa-mentes Passat kombi, az Év autója Polo meg majdnem egyenesen Alfa-orrú. Közelednek ezek már régebb óta.Legyen ez a kiindulási alap egy jó kis összeesküvés elmélethez :))
Grando01-10-2010 09:08:29 // 16076
...és sok egyéb mellett, végre lennének magyar nyelvű javítási utasítások pl. a robotváltókhoz is. ;)))
mesa01-10-2010 09:05:39 // 16075
Könyörgök, adják már el!

Ez a Marchione egy ellenszenves alak, ha rajta múlik, bezár a gyár. :-\ Ha megveszi a VW, gyanítom első dolguk lesz kivinni a versenypályára az Alfa Romeot, hogy újra dicsfényben ragyogva segítse a piaci 'bevezetését' a VW konszernen belül

Az sem mellékes, hogy Walter da Silva megint alkothatna kedvére :)
Föckös01-10-2010 09:01:34 // 16074
cseppet sem bánnám, végre újra Alfát gyártanának, tucatautók helyet...
Grando01-10-2010 08:56:48 // 16073
Hasonlóképpen látom a dolgot. Reménykedem benne, hogy az Alfa gondosabb mostohaszülők felügyelete alá kerül, akik nem csak azt nézik, hogy hol lehetne lefaragni az "apanázsból". :)))
vm01-10-2010 01:23:17 // 16072
Arról nem is szólva, hogy hiába köpködnek az ortodox alfások a németekre, ők nagyon is tudják, mit csinálnak. Végtelen precizitással osztják fel a palettát, nem véletlen van ott a Bugatti sem. Szupersportkocsit sosem adnának el Vw emblémával, és nem is erőltetik a beintegrálását. Cserében viszont olyan anyagi háttér van mögötte, ami a Fiat-nál sosem lesz, márpedig a fejlesztéshez pénz is kell, nem csak szép emlékek.
A Vw-nek szüksége van egy jól csengő névre, ami mögött tradíció is van, emellett érett a szerepre, amit a Seat nem tud betölteni, és bepozicionálható a beteg Gti-k, meg a Veyron közé. Én egyáltalán nem féltem az Alfát. Egészen elképzelhető, hogy ez lesz az új aranykora.
Halesz30-09-2010 23:43:51 // 16071
én a mostani jövőképpel egyre inkább nem bánnék egy ilyen lépést... utálnám, hogy a németek keze közé kerülne, de amikor azt látom, hogy a VW-csoport mennyi új típust fejleszt folyamatosan, mikor nekünk van egy Giuliettánk, egy MiTo-nk, meg egy kifutó 159-esünk... áh, nem is dühítem magam.
GTPeti30-09-2010 23:29:51 // 16070
Szeretetből, mi? :))

Csak azt nem tudom, hogy ha ez bekövetkezik, milyen autót fogok venni...
...egy átcímkézett Passatot?? Szép kis jövőkép.
Tibe30-09-2010 23:25:13 // 16069
Figyeljétek meg hogy pár év és el fogja adni a Fiat az Alfát. A mostani koncepció legalábbis affelé tart hogy még nagyobb gödörbe taszítsák a márkát..... majd belátják hogy nem tudják nyereségessé tenni és eladják inkább....
Tedi30-09-2010 21:41:02 // 16068
Egy kis VW-Alfa meccs ma estére, szeretetből :))

Piech hivatalosan is elismerte: kell neki az Alfa
Kazes☻30-09-2010 21:17:57 // 16067
Elég gázos.
A.R.Peti30-09-2010 21:06:46 // 16066
Megint egy jó kis cikk, de mit is várhatnánk tőlük!Remélem lesz ennél jobb cikk is!
Tommi29-09-2010 20:04:26 // 16065
A legtöbb lízingcég általában pár éves korig bevállalja még az autókat (max 3-4 évig), szóval akár még bele is férhet :)
Grando28-09-2010 13:03:51 // 16064
Ott akkor komoly szerkezeti problémák vannak. :)))
Kazes☻28-09-2010 11:30:50 // 16063
*5. :)
GEORGE27-09-2010 23:42:41 // 16062
Nem gázabb, mikor egy benyás teszi ugyan ezt :-))))
mesa26-09-2010 13:47:06 // 16061
az 1.75 TBI MultiAir a jövő Alfáinak motorja, a 2,5l yappán szívó pedig a múlt Alfáinak motorja

Kérdés eldöntve. Pont.
Grando25-09-2010 20:48:45 // 16060
...bekormolni a világot. :DD ;)))
GEORGE25-09-2010 20:03:58 // 16059
OFF

"csak diesellel lehet " :-))
Ferko25-09-2010 19:50:57 // 16058
készázhúszfelett.:-)))
GEORGE25-09-2010 19:48:26 // 16057
inkább nem írom le,majd lefocizzuk Kaposon :-)
Ferko25-09-2010 19:48:22 // 16056
Andynek jár: 1 dl Jäger
Grandonak jár: 1 dl Jäger


Bevezetőnek, húzóra.:-))))
Ferko25-09-2010 19:46:59 // 16055
Ehhez még George komának is lesz egy-két szava.:-)))

Sportdízelesek a V6-ok ellen; természetesen ivásban.:-))))
Ferko25-09-2010 19:45:03 // 16054
Jut Neked is bőven.:-)))))))
Ferko25-09-2010 19:43:45 // 16053
Áhhh.......ééééén?:-DDDDD Ez nem is volt kérdés.:-)))
Vikking 31125-09-2010 19:13:21 // 16052
Nojó, ott a pont :)
GTPeti25-09-2010 19:03:30 // 16051
Behozni. De nem lízingelni! What a difference! B)
Tom1225-09-2010 18:53:46 // 16050
Így van...
Vikking 31125-09-2010 18:50:26 // 16049
Bágátell... :D A 7 guriga feléből is lehet behozni GTV Spidert... :) 3.2-t akár.... :)
Tom1225-09-2010 18:46:19 // 16048
:-)))
GEORGE25-09-2010 18:44:13 // 16047
Akkor nem egyezik a nézőpontunk :-) De ez persze nem baj :-)
GTPeti25-09-2010 18:42:10 // 16046
Egy Spider V6-ot lízingelni "majd"... elég nagy kihívás lesz ám. Tekintve, hogy már nem gyártják. :(((((((((((((((((
Vikking 31125-09-2010 18:14:47 // 16045
Mostmán a faxomat, Spider 3.2 V6 24V, azt jóvan.
Nem számít semmi :DDD
(Felőlem lehet Brera vagy GTV Spider, nekem aztán tökmindegy... :) )

Ha már az ember autót akar, akkor az legyen Autó. :D
( De ha meg nem, akkor meg ne ugassuk le a másikat, mert nem tetszik neki... :) )

Egyébként 7 gurigából lehet venni 75-öst, 3-ból kész van, marad 4 tankolni. Abból azért lehet gurulni egy ideig :)))
WarbiRunner (Gyuri)25-09-2010 12:53:50 // 16044
Valójában 159 1.8 TBi TI-t szeretnék :-D De még nincs eldöntve a dolog. Attól is függ, hogy új, vagy használt. És nem most, hanem ezekszerint George-al kb egyidőben majd. Addigra több visszhangja lesz ennek a tbi-nek, és nem csak találgatnak itt az Urak, hanem lesz aki konkrétan leírja, hogy mit tud. Az egyetlen releváns vélemény George teszútja volt, fényképpel dokumentálva a fogyasztást.
A mennyit szánok rá is képlékeny, külföldi lízingben gondolkodom egyelőre, de meglátjuk mi lesz addig a regadóval...Nem másfél millát gondoltam rá :-)
Addigra remélhetőleg az is kiderül, hogy mennyire állja a sarat ez a motor, valahogy turbos benzinest használtan venni nekem neccesnek tűnik, de lehet én vagyok ilyen szempontból elavult :-)
Egy szívó Alfa moci több bizalmat keltene bennem használtként. Node majd látjuk, addig ha kitart, marad a 146.
Nekem egy stampedli szatmári szilva jöhet :-D
Grando25-09-2010 10:51:34 // 16043
Téleg! Spórdízeles, mint George koma. Csak az övé még kombi is. :DD ;)))

Asszem jobban járunk, ha strigulázunk:

Andynek jár: 1 dl Jäger
Grandonak jár: 1 dl Jäger

Hölgyek, urak! Lehet bekapcsolódni! Ferkó állja a cehhet. :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.