Forum >> A jövő Alfái

Ákey14-04-2015 16:53:48 // 21242
Most hasra kellene esnem a 7 légzsáktól, meg az 5 csillagtól? Egy 2011-ig gyártott autótól, ami prémiumnak tekinthető, attól ez a minimum. Ezért viszont dög nehéz is, s két motor tudja vinni, a 2.4 meg a 3.2, csak ugye a v6-ot etetni nem egyszerű, ezért érthető is, hogy kevesen veszik. Én nem szeretem az Opeleket, de azért az Insigniával nagyot dobtak, nem mellesleg technikailag sem marad el nagyon a riválisoktól.
Dízel... nem az álmom, de ha lenne, az biztos, hogy Audi lenne, abból is a 3.0 TDi (2004-2011) minimum. Dízelt az ember a fogyasztása miatt vesz, egy 120 lovastól meg el is várja, hogy ne egyen sokat, csak ez nem nagy cucc. A nagy cucc az, hogy az Audi 3.0-ja (272 pakó alapból, most 300 közepe) az A6 Sline-ban (1.8 tonna üresen!) eszik 250-nél 10,5 litert, annál a tempónál, amit te autózol, annyit, mint a tiéd. Csak kétszer akkora, hétszer több az extra, s ugyanúgy faszányosan néz ki, a 340-es fékről nem is beszélve, mint látvány. Ja és 14, különböző méretű lengőkarocska van elől. A kiforrott elektronikai rendszeréről nem is beszélve. Na meg a Merci is... Az Alfa már rég nem kuriózum technikailag, ezzel csak ezt akartam mondani. Persze, ezzel megint kicsapom a biztosítékot, de:

Félreértés ne essék, én csodálom az Alfák többségét, és nagyon szeretem őket, de ettől függetlenül nem járok szemellenzővel, s tudom, hogy a kategóriájában is némely konkurens ráver. És ha lenne pénzem, addig nem lennék hajlandó venni, amíg egy épkézláb motorpalettával, felszereltséggel, dögös formával ki nem jönnek.

Ui.: a 159/Brera hatalmas formailag, mint mondtam, és nem győzöm elmondani, csak még ha minimális mértékben is, de ott lebeg a fejük felett a GM, s ez kicsit elkedvetlenít. Remélem, így tisztább.
Jah és láttam már közelről 159-et... egy szerelőnél...

Uff, én beszéltem!
Tedi14-04-2015 15:55:34 // 21241
Ne feltétlenül személyre gondolj :) Szó volt itt arról a bizonyos mumusról, a downsizingról. Na, annak a környékén kell keresni a többi felelőst.
.......................14-04-2015 15:18:54 // 21240
Ki dönti ?

te tudod?
GTPeti14-04-2015 15:11:10 // 21239
(Természetesen a Ford Europe-ra gondolam a Ford alatt, nem hinném, hogy az Alfák bármilyen amcsi vassal kerülnének egy plattformra.)
Tedi14-04-2015 15:04:28 // 21238
LOL, te tényleg azt gondolod, hogy kizárólag Marchionnén múlik, hogy nem raknak az Alfákba V8-as motorokat?! :DDD
GTPeti14-04-2015 14:46:16 // 21237
Vagy kapunk jó kis scudettoval ellátott Opel-t/Ford-ot.
Ha jól tudom ezeknek a gyártóknak még egy tisztességes kettős k.lengőkaros futóművel ellátott autójuk sincs. :(
.......................14-04-2015 14:19:59 // 21236
szerintem ez jó hír

mert a GM ,vagy a Ford lehet eltakarítja végre a szürke pulóvereset a székéböl
és talán kap az Alfa is V8 motorokat
GTPeti14-04-2015 14:08:45 // 21235
Aki ilyet ír, annak lehet, hogy tényleg inkább az Opel való. Én kérek elnézést. ;)
GTPeti14-04-2015 14:07:18 // 21234
Ez egy katasztrófálisan rossz hír.

Főleg, hogy a GM és a Ford jött szóba... :(
.......................14-04-2015 12:35:00 // 21233
Liquid14-04-2015 10:14:51 // 21232
"159, Brera szép, de ki akar Opelt vezetni 2x drágábban"
láttál már kövelről 159-et?
azért ez igen komoly csúsztatás.
.......................14-04-2015 09:47:19 // 21231
rengeteg jtdm van túl a 300ekm eren ,minimális olajfogyasztással
gyári bontatlan motorral turbóval,
germánok még a 200e km ert is ritkábban teszik így meg manapság

nekünk akik használtban veszünk ez a jó nem?
nem értem az embereket,mindenki arra vágyik amit az újságírók dicsöítenek..
.......................14-04-2015 09:41:39 // 21230
ja,az ára meg FELE használtan mint az azonosan motorizált germánok
.......................14-04-2015 09:28:55 // 21229
ülj be egy Mito ba ,aztán megtérsz
a gumisnál csak lesnek ,hogy a müszerfalat én karbonoztattam?

mondom nem,öcsém az GYÀRI

meg az hogy körbeautózom a sok offost a bécsi hegyen
meg az hogy a Tjet még 3. ikban is elkaparja a 215 ös kerekeket
meg az hogy a multijet 120 lóval eszik 5,5 litert,úgy hogy lehagysz mindenkit az osztrák autópályán

a Guli QV meg 6,6 alatt van 100on TCT váltóval
.......................14-04-2015 09:24:54 // 21228
formailag fain
futómü fain tapad mint állat emellet kényelmes
beltér bör alu Luxus ,ez is fain
Bose fain
diesel motorok a legjobbak a kategóriában ,ez is fain
fékek fain ,még hátul is hütött a tárcsa
biztonság fain ,7 légzsák ,5 csillagos törésteszt ,erös kaszni

kérdem én akkor mi az ami nem fain?
Zsunior13-04-2015 19:45:34 // 21227
A mondatod első fele meg: "159, Brera szép, de ki akar Opelt vezetni 2x drágábban"
Ez még némi túlzással is hülyeség, na meg sértő is a fanoknak. :)

De lehet én értettem félre! Igaz most sem értem a hsz-ed második felét. De biztos bennem van a hiba :)
Ákey13-04-2015 17:32:20 // 21226
Amúgy nekem olyan érzésem van, mintha az olasz autóipart szándékosan valaki tönkre akarná tenni. Kb. nincs Lancia, Alfa vegetál, a Fiat ugyan hozza a mindennapok autóit, de nem különlegesek (kivéve az 500-as, meg nem oly régen a Coupé), Ferrari réteg autó, csakúgy, mint a Maserati, Lambo meg már csak névleg olasz ugye. Abban az országban, ahol az egyik legjobb, legkülönlegesebb sportkocsikat gyártják, ott a legdrágább az üzemanyag, nagy az adó a 2L fölötti kocsikra. Olyan, mintha meg akarnák őket fojtani, és tuti, hogy van politikai vonzata is. Mintha direktbe nyomnák ezt a hozzáállást is. Na mindegy, csak elmélkedés.
Ákey13-04-2015 17:22:22 // 21225
Mondat értelmezése: "némi túlzással". Úgyhogy reboot, kérlek. A formailag fain, de az nem minden.
Abarai11-04-2015 23:02:28 // 21224
Na ja. Az egyik véglet az Opel motor, a másik az, hogy a futóműve is szar, mert ugyanolyan gumikat lehet húzni a kerekekre, mint egy Opelnél. Az igazság meg valahol a kettő között van. Hogy melyikhez közelebb, az már vallás http://alfaamore.hu/images-hu/forum/button-csevegek.pngkérdése, mint az olaj. :)
msd11-04-2015 12:53:14 // 21223
Jó, hozzányúltak, de ettől még nem alaptalan az állítás, hogy igen hasonló motorral találkozhatsz Opelekben is. (Olyan ez, mint hogy a Half Life a Quake motorjára épül :D Ha szabad egy videójátékos hasonlat :P)
Abarai11-04-2015 11:42:39 // 21222
Az átnevezett GM motor se állja meg a helyét. GM blokkokra épülnek, de van bennük olasz fejlesztés rendesen. Amennyire tudom, a hengerfejek egy az egyben az Alfánál készültek, ami legalább annyit számít egy motor működésében, mint a blokk, ha nem többet. Az megint más kérdés, hogy engem így se nagyon vonzanak. :/
msd11-04-2015 11:36:11 // 21221
A 159/Brera platformját a GM és a Fiat közösen fejlesztette, és először az Opel Insignia prototípuson mutatták be, bár végül csak Alfákat gyártottak vele. A JTS-ek csak átnevezett GM motorok, a JTD-k a Fiattól jöttek, de az együttműködés keretében a GM is gyártotta és használta őket. Csak ha Opelba rakták, akkor CDTI-nek hívták. :) Szóval bőven van Opel rokonsága a Brerának. Ez persze Giorgetto Giugiaro munkáján semmit nem ront, gyönyörű autó.
WarbiRunner (Gyuri)11-04-2015 10:58:04 // 21220
Lehet, hogy mégis a (majdnem) kész autót mutatják be hamarosan? Jól titkolják.
Itt EZ a cikk. Kíváncsivá tesz :-)
Zsunior11-04-2015 10:32:30 // 21219
Azért egy Brerat leopelezni.. Jézusom..
Ákey10-04-2015 21:58:01 // 21218
10 millás kezdőár, de szigorúan kazettás magnó, esetleg manuális klíma. :) Jó, persze csak vicc, de igaza van azoknak, akik elégedetlenek az Alfa és a Fiat hozzáállásával, a fejlesztések irányával és ütemével. Örültem, hogy lesz végre 5 új motor rövid időn belül, erre a következő foci vb-re talán lesz belőle valami, addig jöhetnek az egérkamionokba való 1.4-es "csodák". Ha mindenképp kuriózum akar maradni (árból, hozzáállásból, történelmükből kiindulva), akkor legalább ne legyen 2000 ccm alatt egy motorjuk sem. "De hát afölött csak zabálnak a motorok." Ez igaz volt 20 éve. Az hagyján, hogy a Mazda 6-nak jó fogyasztása van v6-tal is, de a Panamera benzines tudja a 10 l-t hozni kombináltba. Szóval lehetne hozni a sportot keményen, gazdaságosan, egy brutál formával, mert mostanság a formatervezés fortélyaival sincsenek tisztában. Komolyan beütötték a fejüket. 500L is úgy néz ki, mint egy túlhizlalt kisgyerek.
Marketing szempontjából meg amit a Ferrarinál is csinálnak, hogy ide-oda sorolgatják a várólistásokat a rendelt felszereltség szerint... Szánalom. Továbbá, hogy Lancia hattyúdalát járja már 20 éve, most már csak névleg létezik kb. A Maseratiban meg nem látom a fantáziát ahhoz képest, amilyen ligába szánták.

És igen, a 147-156-166-GTV óta nincs, ami az embert megfogja. 159, Brera szép, de ki akar Opelt vezetni 2x drágábban, némi túlzással. A 4C, MiTo meg a Guiletta három zsákutca, nesze legyen valami, a terveket ráadásul csak másolja le szépen a Fiat is.
Ha már forma alapján Mazda 6, akkor nekem Skoda vagy B Merci, de komolyan. Csak a Skodába be kellene pakolni a 3.0 fölött Audi motorokat, aztán lenne hepaj.

Kicsit keszekusza, de annyi mindent akar az ember mondani.
WarbiRunner (Gyuri)10-04-2015 15:33:12 // 21217
Az a gond máris, hogy én 5-7 éves autót szeretnék majd venni ha eljön az ideje. Még azok közt van valóban nem lehajtott példány, de már az áruk max. fele az újkorinak. Ha 2016-ra optimális esetben kihoznak egy tényleg jó Alfát, az nekem 2021 körül aktuális :-) Mondjuk amíg ilyen jó egészségben vannak az öreg autóim, addig rendben is van a dolog. Nade ha egyszercsak megmakkan a jeti, akkor kb le van redukálva a lehetőség a 159 vs Mazda 6 vonalra.
Liquid10-04-2015 14:39:02 // 21216
Igen ebben látom jelenleg én is az alternatívát, ha nem gurít megfelelőt az Alfa gyorsan
ASR1610-04-2015 14:33:19 // 21215
pont ezért írtam a mazdát..;)
nem csak azért, mert ahányszor új mazda 3-at látok pirosban, arra gondolok milyen fasza alfa lehetne, hanem mert az az üzleti modell, amit a mazda csinált az elmúlt években, az követendő példa lehetne az AR-nak is.. kicsit mélyebbről kell kezdeni (eladási darabszámokra gondolok), de a tradició azért sokat segíthet.. mondjuk lehet, hogy azt a mazda modellt a fiat-nál kéne kezdeni..:D
WarbiRunner (Gyuri)10-04-2015 14:10:38 // 21214
Már az előző 6-os (előző? 2008 körüli) is csábító alternatíva lehet(ett). Nekem a 2.5 Gta, 5 ajtóval közel áll a tökéletes autóhoz. Ha Alfa pajzs lenne rajta, 100% hogy olyat hajtanék. Minden megvan benne. A # lengőkar, a viszonylag nagy köbcentis egyszerű, turbómentes benzin motor, ami mellesleg nagyon kultúráltan fogyaszt, a tágas utastér, és az a fránya 5. ajtó. Ami baromi jó és nem értem miért nem lehet a limuzinokra alapból ilyet tenni. Vezetni még nem vezettem, lehet ezért nem vettem még :-)
Szép és jó az Alfázás, én tartom magam amíg lehet és van értelme, de hülyeséget nem fogok venni csak azért, hogy Alfa pajzs legyen az orrán. Inkább azt teszem amit teszek, semmit nem veszek. Wow még rímel is :-) Amint ez már nem járható út, komoly dilemma előtt leszek...
Akkor eladom mindkét dízelt, és veszek egy boxi 146-ot meg egy Macuda 6-ot...Kb ennyi.
ASR1610-04-2015 13:54:18 // 21213
az elég merész lesz azért, mert ezek a 320i/c220/a4 2.0 indulóárai gyakorlatilag.. és hogy mondjak egy durvát, a mazda 6-ot meg már (kevesebb lóval ugyan) de 6,5-től meg lehet venni, és a piac a megjelenése óta ájuldozik a minőségétől..

ok, tudom, az Alfa egy életérzés, meg emóciók stb.. de ne felejtsük el, hogy itt a "márkát feltámasztó modellről" beszélünk (ismét), ebből tömegeket kell eladni ahhoz, hogy üzleti siker lehessen amire alapozni lehet a jövőt.. bár ha az usa-ban meg 20k dollárból hazagurítják akkor nem lesz baj..;)
Liquid10-04-2015 13:43:38 // 21212
hajrá, úgyis régen volt szavazás :D
Halesz10-04-2015 13:35:29 // 21211
Erről itt már tippelgettünk, de lehet, hogy a Facebookon.

Szerintem az alapára 8,5-9 millió körül lesz.

Lehet lassan ki is írhatnánk erre valami fogadást :)
Zoli8510-04-2015 12:29:35 // 21210
Itt már soha sem lesz olyan, ALFA ami a 75, gtv6,166, stb érzését hozná visszá nekem az az érzésem. Nem is ebbe az irányba nyit az ALFA. Tényleg az lesz a vége, hogy gyártanak egy marha drága (kb.: 15 millió) 159 utódot és kész.

Nem baj akárki akármit mond én azért visszasírom a régi Arese-i V6-os motorokat. Jó van most 1.4 Multiair, 1.8 Tbi. Na de azért ezeket összehasonlítani egy Arese-i V6-al nem is érdemes SŐT nem is szabad.

Lehet az lesz a vége, hogy a Saab sorsára jut az egész Alfa sajnos.
VKG231!!! (156+75)09-04-2015 16:25:02 // 21209
Olaszul nem tudóknak érdemes bekapcsolni a feliratot.
Piritu - 1.000.00009-04-2015 16:22:44 // 21207
Eben egyetértünk, de nagyon nem mindegy, hogy mindezt hogy mondod el. Főleg nem egy Alfa rajongó oldalon.
Kritizálni, véleményt mondani lehet, de köpködni, leszarozni még akkor se, ha tényleg így gondolom.


Tartok tőle, hogy tényleg 10+ milla lesz az ár. No, innentől nem nagyon lesz Mo-n VEVŐ, aki megvenné, akinek az igényeit lesni kellene. Az az egy-kettő meg lényegtelen lesz (esetetek a 4C-vel mutatja a legjobban), mert a legyártott darabok így is, úgy is el lesznek adva.
VKG231!!! (156+75)09-04-2015 16:22:37 // 21206
Volt itt motorellenőrzéses hsz is.

MINDEN (MINDEN!!!) egyes motort hidegpróbázni kell (előírás!!!!), ezt kivétel nélkül az összesnél megteszik. Ezen kívül azt hiszem 8-10%-ot rendesen be is kell indítani és járatni kell. Lehet, hogy mások a számok, de az audinál a motorok kivétel nélkül tesztelve vannak. Mégis hogy nézne az ki, ha a kunhetes szétpotyogna a szalonban átvételkor, mert a munkás a napi kétszázadik motornál rosszul húzott le egy csavart?


Ja, és persze az Alfa leszarja a vásárlókat, ez tény. Az a csoda, hogy van még. Nem kell szoszának aggódnia, ha ez így megy tovább, úgyis lehúzzák a rolót, azt akkor nem kell többet szidnia a semmire sem jó 4C-t...

Amúgy pedig ahogy Davide Cironi a 75 EVOLUZIONE tesztben említi: "Most meg van Mitonk. Köszi."
Ha valami, akkor maga a Twinair Mito léte megkérdőjelezi azt, hogy létezik-e bármi, amit mi Alfának hívunk. Részletesen itt.

A túlfelén persze ott van a 4C (szarfoshúgyfujjj - az életem adnám érte), de az egyelőre egy modell. Kérdés, hogy a "Giulia" szedán még mindig a 2003-mas 8C formatervre fog-e építkezni, vagy el mernek attól szakadni, ami szerintem már akkor sem volt igazán előremutató, bár a 8C-n nagyon nagyot mutatott.
De a Brera koncepcióautó akkor is sokkal ütősebb volt szerintem.

Ha maradnak a 8C vonalnál, akkor valami nagyot kell húzniuk, mert nem fogja bevenni a vásárlók gyomra...

Mindegy, a lényeg az, hogy nekem úgy tűnik, megint láthatunk egy Fiat Stilot, csak a vége ennek nem valami ügyes pénzügyi manőver lesz, hanem az Alfa gyár beszántása, amit meg tudnak használni, abból meg Twinair Fiat 500HSKDAS verziók gyártása...
(Ki tudja, mire lehet még ráhúzni...:D Esetleg 500-as Fiat alapú Panamera-klón? Vagy talán dömper-kistraktor? Vagy átkeresztelik a Maseratikat is Fiat 500-ra? Hátha van még pár ötlete Marchionnenak...)
Piritu - 1.000.00009-04-2015 16:11:57 // 21205
Pont ezért nem kell abban hinni, hogy feleslegesen ellenőriznek bármit is. A gyártási folyamat kockázatelemzésen alapul, magyarul mekkora a valószínűsége egy hibának és mekkora a valószínűsége, hogy ez a hiba eljut a vevőig. Ha ez a kockázat túllép egy határt akkor ellenőriznek. (Sokba kerülhet egy visszahívási akció)
A Fire motor pont jó példa erre. Összehoztak az olaszok egy jól felügyelt automata gyártósort, ahol millió ellenőrzést beépítettek a sorba. Tuti, hogy minden egyes csavar meghúzását méréssel ellenőrizték (nyomaték, után húzás, stb.) csak ez benne van/volt a gépben és nem látszott.
Piritu - 1.000.00009-04-2015 16:01:35 // 21204
"a 4C használhatatlan a mindennapokban,tehát tök felesleges" - mert nem arra készült. Mint ahogy traktorral se járunk az Adriára. Ettől még nem felesleges a traktor :-DD
Piritu - 1.000.00009-04-2015 16:00:01 // 21203
Nem értenek ők ezek ehhez!
Viszont most már tudom, hogy miért drága az ódi :-DD
Piritu - 1.000.00009-04-2015 15:58:29 // 21202
Ez ebben a formában nem igaz...
Már azért is ellenőrizni kell, hogy ki tudd jelentei, hogy "hozza az elvárásokat". (pl. cpk)
Andy09-04-2015 15:52:51 // 21201
Azért Szoszának egyben s másban igaza van.

1. Az egész brand impotens abban ahogy az ügyfelekkel bánik.
2. Bármelyik másik márkánál kinyalják a segged és kipróbálhatsz bármilyen autót.
(igen hazánkban)
3. Nincs nagy autó, nincs a nagyközönség számára is elérhető coupe, nincs cabrio.
4. Ha véletlen jön egy vevő, az semmit nem tud megnézni, urambocsá kipróbálni.
5. Bármit belengettek az elmúlt években abból sorra nem lett semmi. Komikus amit az elmúlt 10 évben csináltak.

Szóval nem hiszem hogy van ettől lejjebb.

Ja, ki mit saccol? Ha véletlen ki is jönnek egy új szedánnal, annak mennyi lesz az ára??
Mert meg sem lepődnék egy 12+ milliós belépőtől.
Na akkor itt nálunk lesz keserves sírásrívás! :)))

És ugyan nem Szosza volt az aki a Bussot visszasírja, de azt még ideírom, hogy mára az egy rettenetesen elavult motor lenne.

Ettől függetlenül Amorézni jó, kivéve a 164-166 topicban! ;)))
Piritu - 1.000.00009-04-2015 15:38:59 // 21200
Akkor nem gond neki egy komplett termékhez tartozó ControlPlan-t megnézni, a maga ellenőrzendő folyamat-, ill. termékparamétereivel. Esetleg egy FMEA-t az E-hez tartozó intézkedésekkel, ami szintén ellenőrzések lesznek :-))
Innentől már csak ugyan ezeket a doksikat kell az istenként imádott gyártmány és a Maserati esetében összehasonlítani és máris lehet markáns véleményt alkotni :-))
Halesz09-04-2015 13:38:45 // 21199
Ebben sajna tökre igazad van.

Bár minek hozod elő a 4C tesztvezetést, hiszen Te nem is kérted, hogy legyen ilyen autó?!

Egyetértünk abban, hogy nagyon szar helyzetben van az Alfa, főleg itthon. Mert azért külföldön ki tudod próbálni a MiTo-t és a Giu-t.

Az sajna marha szomorú, hogy itthon, ha mondjuk szeretnék venni egy 2014/15 Giulietta QV-t, TCT-váltóval, ki sem tudnám próbálni, látatlanban kellene megrendelnem...
Tedi09-04-2015 13:05:05 // 21198
Ja igen, ezt kifelejtettem.

Hogy miért is nem látsz 4C-t, meg 8C-t...a 4C-ből évente 3500-at csinálnak, amit szétszórnak a világba. Ez eleve nem egy nagy volumen, akinek meg van, nyilván hétvégi autónak használja, meg pályára viszi, mert oda való.
A 8C majdnem ugyanez, azzal a különbséggel, hogy abból még kevesebb van.
Tedi09-04-2015 13:02:51 // 21197
Na álljon meg a menet. Azt mondod, azért kritizálod az AR-t, mert TE nem kérted, hogy legyen hibrid, meg v6 turbó, meg 4C, 8C. Ezek után azt állítani, hogy nem figyel a VEVŐKRE (többesszám!), na itt dobtam el a kanalat.

Egyébként meg van arra egy erős tippem, hogy a Busso V6-ot már csak azért is bezúzták, mert egy 30 éves technológiára épült, nem lehetett már az emissziót lejjebb vinni, erre viszont tényleg rá vannak kényszerítve a gyártók. Én sem kértem a kisköbcentis turbót, de ez van, ezt kell szeretni. vagy lehet nem szeretni, de akkor meg tizenéves használtat kell venn.
vm09-04-2015 12:30:19 // 21196
Nem tudsz elszakadni attól a nyilvánvalóan hibás egyenlettől, hogy autó=autó...

Egy E osztály akármennyire király, minőségi, prémium, SOSEM lesz exluzív autó. A Maser az.

Az i3, i8 akármilyen jó autó, sosem lesz exluzív. A 4C az.
Nem szalagon gyártják a robotokkal a sorjás szénszál vázat, hanem kézzel, tökéletesre.
Nem bukhatnak rajta egy Eurót sem, mert nem fér bele, a BMW nyugodtan bukhat minden egyes i8-on (mint ahogy bukik is).
A 4C elsősorban nem az utcára készült, az i8 oda.

Attól, hogy a digók idióták, és képtelenek kiszolgálni a vevőket, még ezeket a dolgokat azért látnod kéne.
Abarai09-04-2015 11:50:39 // 21195
Értem én, hogy a gyár mellett jártál, de hogy jön ez a folyamatos ellenőrzésekhez?
GTPeti09-04-2015 11:50:11 // 21194
Ezt valahogy így kéne csinálni. Ilyen dolgokon rendkívül sok múlik...
Bár No-ban annyi különbség azért van, hogy joggal feltételezhetik: van pénzed egy új BMW-re. Mo-n, erre jóval kisebb az esély, akár BMW, akár Alfa. Sajnos. :(
.......................09-04-2015 11:02:35 // 21193
miden hónapban elmegyek a BMW Welt be,és csak ámulok ,hogy ott milyen válszték van autótípusokból

söt mentem már i3 a is,csak úgy leszólított egy ott dolgozó hölgy,gyere próbáld ki
ja és sorsoltak egy i8 vezetést is,és a szerencsés ment is vele egy kört

csak úgy aki beesett az utcáról,
INGYEN!!!

na EZ az IMAGE építés

alfát meg úgy kell protekcióval kikönyörögni
4C meg nem is lehet tesztvezetni ,mert csak..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.