Forum >> A jövő Alfái

Kazes☻09-11-2019 16:07:34 // 22898
Én értem, hogy mire gondolsz... kb., de az már a Gt-ben sem volt meg. Főleg fronthajtással! Ezért is hoztam olyan példákat... :)
Kazes☻09-11-2019 16:05:53 // 22897
Megint jót szóltál... látod, tudsz te, ha akarsz! ;)
:D
Arslan09-11-2019 15:52:17 // 22896
Ez mind igaz amit leírtál, igazad is van. És nekem mégse. Túl finomak ezek az új gépek, mégha tudnak is mindent. Eltűnt a nyers gép, nem tudom jobban leírni.
Giuntini09-11-2019 15:36:42 // 22895
Ebben totál igazad van!
RomeoOne09-11-2019 15:32:01 // 22894
Hát érdekes, erre mondják, hogy ízlések és pofonok.
A Giulia QV-t sportautónak tervezték, Ferrari származású motor, karbon a fél kocsi, egy hátsókerekes sportszedán, amilyet 25 éve nem gyártott az Alfa. Holott azelőtt ő volt a királya ennek a kategóriának. És most megmutatták, hogy tudják még ők, hogy kell ezt csinálni. Hiába a német dominancia és az utóbbi 25 év gyakorlata ebben a szegmensben, a Giulia QV jött, és lemosott mindenkit a pályáról. A semmiből teremtve. Ez a kocsi nem legenda lesz. Ez már most egy legenda.
Ezért annyira jók a sima Giuliák is. Mert egy sportautóból lettek kialakítva. Itt először a csúcsmodell lett kész, azt csinálták meg kompromisszumok nélkül, abból származtatták a kicsiket. Máshol ez fordítva megy. Csinálnak egy személyautót, aztán később beleraknak egy nagyobb motort, meg sportfutóművet és az lesz a csúcsváltozat.
A QV egy sportautó, a 156 GTA meg egy felokosított személyautó. Tényleg nem akarok ilyen vitát indítani, de szerintem egy lapon sem említhetők.
A Giulia QV vitathatatlanul az elmúlt évtizedek csúcsteljesítménye az Alfánál. De még azon sem lepődnék meg ha all-time dobogós lenne.
Kazes☻09-11-2019 15:16:35 // 22893
Laciferi autója jó is lenne neked! ;)
Kazes☻09-11-2019 15:15:39 // 22892
No, mit... ne csigázz! :)
gradvolttomi09-11-2019 15:11:39 // 22891
Jól emlékszel. :)
A helyzet nálunk kb ugyanaz mint Warbiéknál (3 gyerkőc, stb), és meglepődétek mit nézünk 3. autónak...
Giuntini09-11-2019 15:10:41 // 22890
Én imádom a 159-et, de pont ezért nem mondtam le egy kis rohangálós autóról. 145-47 TS. Természetesen a tank mellé! A tank az mindig megmarad! Imádom! Pedig ha tudnád...
Arslan09-11-2019 15:07:02 // 22889
Jól leírtad miért nem kell. Mert nincs ott a játék. Nem a tempo az első hanem a feeling. A tempon meg sokat lehet javítani gátlóval, difivel, gumival.
Giuntini09-11-2019 15:05:01 // 22888
Ami tény! Nem veszed benne észre a kanyarsebességet! Hidd el, sokkal jobban kanyarodik mint bármelyik elődje! Csak az a hihetetlen biztonság érzet! Mikor vezettem Alfás barátaim 147 ill 147-esét könnyedebbnek tűnt. Játékosabbak! Csak egyvalamit észreveszel rögtön. Igaz ehhez együtt kell élni a 159-el. Nincs határ! Ha elveszti a határait, rég rossz neked. Ha a 145 vagy 147-el olyan kanyarsebességgel mentem volna, akkor az út menti árokban lettem volna. A 145-47-ben érzed az autó határait. A 159-ben nem! Mindent megcsinál! Plusz a 2,4 bármilyen előzést megcsinál. Őrületes gép! Soha nem tudná kiváltani egy 2,2-es dízel Giulia! Hiába hátsókerekes vagy még jobb a futóműve. Ahhoz a V6 kellett volna, amit nem léptünk meg...:(
Arslan09-11-2019 15:04:58 // 22887
Az a bajom vele, hogy nem váltja ki belőlem azt az érzést mint az elődei. Simontornyán pl mikor ott volt a 156 Gta, el sem akartam jönni mellőle, a Qv-t meg nyugtáztam hogy szép azt csók. Mondom ezt úgy hogy volt szerencsém mindkettőben ülni. Egyszerűen nem hozza meg azt az érzést, hogy ez de nagyon kell.
Kazes☻09-11-2019 15:02:26 // 22886
Akkor meg GTV6 kell... de annak talán már sajnálná is az ember elrúgni...! :)
RomeoOne09-11-2019 14:58:42 // 22885
Ha ilyen autót akarsz, akkor nem értem mi bajod a Giuliával. Sztem minden tekintetben megveri a GT-t, ha vezetési élményről van szó. Ezzel szerpentineznél csak nagyokat. Most akkora baj, hogy, a hátsó ülésre külön ajtón lehet beszállni és nem a te ülésedet kell előredöntögetni? Elég szép tetőíve van ennek így is, attól még, hogy nem kupének hívják.
Arslan09-11-2019 14:55:47 // 22884
Listán is van. Majd elválik :)
Kazes☻09-11-2019 14:49:10 // 22883
Ha azt szereted, hogy játékos egy autó, akkor 75-el kellene járnod... legalábbis játszani! :)
Arslan09-11-2019 14:47:53 // 22882
Tudom, de alapvetően hátsókerekes embet vagyok.az elölhajtás az egyetlen hibája a szememben. Sokkal jobban élvezném összkerékkel egy torsenes hátsódiffivel..
Kazes☻09-11-2019 14:46:47 // 22881
Ez jó...! :D
Kazes☻09-11-2019 14:45:51 // 22880
Ezzel nem csak rád gondoltam... de ahogy korábban is írtam, egy olyan cartárs véleményét felhozva, hogy Ő egy kb. 30 éves Alfából írja... :)
Persze nem az a cél, hogy mindenki kizárólag öreg Alfákkal járjon... de ez is hasonló fingfűrészelés (és most nem Warbira és a hasonló helyzetben levőkre gondolok), mint a pakolásos téma... ha jól rémlik gradvolttomi is azt írta, hogy a '45-el voltak nyaralni családilag, pedig van egy '66 is náluk. :)
Arslan09-11-2019 14:45:21 // 22879
Az igényeimhez nehéz. Mikor átterheled balról-jobbra nem ugyanaz az érzet ha 1300 vagy ha 1700 kg. Azt szeretem ha játékos egy autó a motorerő csak ezután jön. Ha rossz kedvem van imádok elmenni a Gt-vel Héreg-Bajna közé, szerpentinezni kicsit. Az 1300 kilója még éppen ok, bár már ez is inkább tank, még kisebb súly kellene de nyílván korlátozottak a lehetőségek, nem várhatok el mindent. Próbáltam 159-et, mert a berlina csodaszép de a súlya miatt nem tudok megbékülni vele.
Zolibácsi09-11-2019 14:41:52 // 22878
Q2 már bőven elég erre a 200-250 lóra amit tud egy GT. Engem nagyon megvett amit tud a Q2.
Zolibácsi09-11-2019 14:37:19 // 22877
Tipo kombi 1.6 jtdm2 automata. Ezt én is nézegetem hogy legyen valami családi lift. Családdal gyorsan menni úgy sem akarsz, meg nem is lehet nagyon 150 el meg ki megy a világból. Freemont meg a 2.0 jtdm motoron kívül amerikai.
Ismerősnek megállt az automata váltója 1 millió felett javítottak garanciaban
Giuntini09-11-2019 14:32:08 // 22876
De mitől bocs? 50 kiló túlsúly van rajta a kategória társakhoz viszonyítva. Az Opel motorokkal valóban lusta. De a 2,4 például ellenálhatatlanul viszi. A Tibi meg már könnyed.
Ezt valaki kitalálta! Egyébként észre is lehet venni az fl utániakon. Vékonyabb ülések, láthatóan gyengébb anyagok. Fl előtt a kilincs fém. Fl után műanyag és 2010-esek dobják le a bevonatot.
RomeoOne09-11-2019 14:29:51 // 22875
Én sosem szerettem túrázni. Ellenben zenei fesztiválra járni igen. És amikor másfél km-t kell cipelni a sátrad meg a cuccaid a kempingig a kocsitól, aztán a cuccaid elfoglalják a sátrad belsejének jó részét akkor rájössz, hogy nincs is ennyi mindenre szükséged. Azóta kb. 3 pólóval meg 2 alsógatyával megyek egy egyhetes fesztiválra. Minden másra ott... a VODKA! :DDD
Kazes☻09-11-2019 14:29:42 // 22874
Igen, ezt már akkor is beszéltük... Ram, megy Fityó... majd lesz valahogy! :D
Arslan09-11-2019 14:23:34 // 22873
Nem hirdetek én szart sem. Ez egy valós éppen bennem zajló örlődés, de ahogy a környezetemben levő Alfásokkal ( nem Alfát vásárlókkal, hanem valóban Alfásokkal) beszélgetek, sokakat zavar hogy nincs mibe ülni mert nincs kombi, nincs kupé, stb. Nyílván azért Alfában ülök mert ezt szeretem a leginkább és nagyon elszomorít a gondolat, hogy valószínű ez az utolsó napi szinten használt Alfám. Maximum megtartom a Gt-t, azt megépítem q4-re felhúzva. Szeretném hogy legyen legalább hobbinak.
Arslan09-11-2019 14:17:45 // 22872
Akkor tank, teljesen mindegy, a lényeg hogy rettenet nehéz.
Giuntini09-11-2019 14:11:43 // 22871
Azért az 59 nem mind bálna! A 2,4 egyáltalán nem az, a 3,2 szomjas, a Tibi meg nagyszerű! A 170 lovas 2,0 sem az, hiszen könnyítettek rajta.
Bálna nem, csak egy gyönyörű tank.
WarbiRunner (Gyuri)09-11-2019 14:11:02 // 22870
Nekem már a Freemont is egy nagy batár. Még nem tudom a megoldást. Annyit mi nem lomolunk, egy normális kombi kb elég volna. Mondjuk egy teljesen off '88-as Dodge RAM Van valami 5.2 V8-cal az már valami. Buszt vegyen a közlekedési vállalat :-)
Egyébként egy Tipo kombit könnyebb szívvel vállalnék be, mint egy Giulia-t. Pont azért, mert fele annyiba kerül. Ha elkottáztuk a dolgot és nem szeretjük, megunjuk, kinőjük, bármi, nem akkora bukta eladni, és venni mást. Ezt én már tavaly előterjesztettem itthon, de nem igazán akadt támogatóm :-) Lehet vonóhorog kell a Ti-re. Úgyis van még két Ti kerekem, építünk egy zárt Ti utánfutót aztán hajrá XD Az egész vontatmány kapna egy emelhető futóművet, ami gombnyomásra felemelkedik vagy 5 centit. És kész is vagyunk. :-)
Kazes☻09-11-2019 13:24:57 // 22869
No, hát ez az. :)
Úgy tűnik, hogy az emberek újabban nem szeretnek magukban mozogni a szabadban... pl. túrázni. Én speciel régebben sokat túráztam... no ott megtanulsz pakolni! :)
Kazes☻09-11-2019 13:20:43 // 22868
Ez megint olyan és pont abba az irányba viszi el az egészet, mint a villanyautó... senki nem mondja, hogy kifejezetten rossz maga a verda, csak épp nem Alfa... és aki Alfát akar, az megtalálja, aki meg nem az megy offfoskodni. Ahogy szokták mondani, nem tartanak senki fejéhez stukkert, hogy Alfás legyen és azt vegyen, de ugyanúgy nem tartanak annak sem, aki offfost akar és, hogy azt vegyen... hát vegyen,csak aztán ne akarja itt hirdetni azt az igét, mert az senkit nem érdekel... engem legalábbis biztos!
:)
Kazes☻09-11-2019 13:16:24 // 22867
Hááát... nem kell mindenhova elvinni a fél lakást! :)
Kazes☻09-11-2019 13:15:48 // 22866
Akkor meg ne a sok offfost nézegesd, hanem nagy levegő és ruházz be egy több személyes féligoffba... pl. egy szép kis Fiat 7-9 személyes. Nekem egy régi cimborám is hasonlóan járt el, mikor beindultak a gyerkőcök... jöttek szépen 3,-4,-5,-6,-7 és ugye a két szülő. Vettek egy (nem az utolsó kölöknél) Iveco kisbuszt és mellette volt egy Alfa. Mindenki jól elfért és tudtak együtt menni erre-arra... de nem is vitték magukkal a fél házukat. :)
RomeoOne09-11-2019 13:11:15 // 22865
Nem hiszem, hogy bárhol lenne olyan a piacon, ami az Alfa GT-hez hasonló, de ha olyasmit akarsz BMW-ben, a 2-es coupé-kat nézegesd inkább, ne a 3-ast meg a 4-est. Sok sikert.
Arslan09-11-2019 12:51:00 // 22864
Nem csap földhöz. Arról van szó, hogy idővel ha cserélem a Gt-t, remélem minél később akkor nincs Alfa fiatalabb amibe ugyan ilyen szívesen beleülnék. A Brera egy kétszemélyes tehén, a 159 is egy bálna (igen tapasztalatból mondom), a Giulia nem lett olyan első látásra szerelem mint a 156 volt, a Giulietta meg néha nagyon tetszik, néha nagyon nem. Ezért örültem meg hogy lesz kupé a Giuliából, ráadásul ugye hátsókerekes és ha belekerül az alap kétliter turbo akkor kibuliznám itthon hogy komolyabb összeg is elmenjen autóra. De így nincs mire. Ha sportos európai kupét akarok nincs más választásom mint a BMW, úgy érzem. Lehet nem fogom magam földhözcsapni magam tőle, de tspasztalatból mondom ezt is hogy kurva jó autó és lehet szeretni. Ilyen egyszerű.
RomeoOne09-11-2019 12:45:02 // 22863
Én azért nem szoktam sokat cuccot vinni, mert utálok pakolni. Ha sok cuccot kell vinni, akkor előtte is kell egy csomót pakolni, meg hazaérkezéskor. Én ezt próbálom a minimálisra szorítani. Nagyobb utakra is max 40%-os csomagtartó kapacitás kihasználtsággal megyek :DDD
WarbiRunner (Gyuri)09-11-2019 12:21:23 // 22862
Igen, mi most a Zsiguli-Wartburg vonalat erőltetjük. A minta megvan, két tesómmal jól elvoltunk hátul. Csak a csomagtartó volt 100l-rel nagyobb és kétszer ekkora volt rajta a nyílás. Már ennyivel is megelégednék elsőre :-)
WarbiRunner (Gyuri)09-11-2019 12:19:10 // 22861
Csak annyi történt, hogy egy éve egyel többen lettünk. Ez már a jelen :-) Ezek olyan dolgok, hogy megtörténnek aztán csak figyelsz, hogy ami eddig jó volt, az valahogy szűkös, vagy másképp kéne. Közben a másik két gyermek is növekszik, fel se fogod és már másak az igényeik. Pár év, és már nem a plüssöket akarja hozni, hanem a barátját. Durván gyorsan megtörténik. Amikor tíz évre tervezel egy új autóval, akkor azalatt a tíz év alatt elég sok körülmény változik.
Még szinte most költöztünk be a felújított házba és a gyerekek szobáját idén teljesen át kellett tervezni. Az egész házban át kellett kicsit logisztikázni a dolgokat. Szerencsére nem Alfa Romeo mérnökökkel vagyok körbevéve, hanem van egy építészmérnöknőm, aki minderre gondolt amikor hajmeresztő módon 8 éve átalakíttatta az épületet. Akkor téptem a hajam, ez a fal menjen ide, azt vegyük ki, azt a főfalat váltsuk ki acél tartóval, jesszus...komolyan azt hittem összedől az egész, de nem :-) És előre gondolkozott, igaza lett.
Ha új autót veszek és ilyen távlatra, akkor én is így állnék neki. Ez a veszek egy szedant 13 milláért aztán majd lesz valahogy, ez nem működik. És ilyenkor engedem el a témát, látod, leszálltam a Giulia-król, Stelviokról. Nem is érdekel, hogy mi lenne jó, ilyenkor kell várni. Éppen még meg tudunk mindent oldani, akkor megoldjuk, de nem kötelezem el magam valami mellett. Nekem azért 13 milla nem tűnik kevésnek, pláne beleönteni a világ legértékvesztőbb tárgyába.
Morfiusz Cédula09-11-2019 12:15:03 // 22860
Háááát, nekünk két gyerekkel sem mindegy miben ülünk. Pl az én 159-esemmel nem indulnánk el nyaralni, mert egészen egyszerűen nem férnénk el benne. Lehet, hogy extrémnek számítunk, de most legutóbb egy Grand Scenic fullon volt, plusz tetőbox, plusz vonóhorgos biciklitartó, így mentünk sátrazni Horvátországba. De egy sima síelés is ilyen, csak oda nem viszünk biciklit.

Vakargattuk is a fejünket, mert a Renault megérett a cserére, hogy mi legyen helyette. Végül egy Fiat Freemont mellett döntöttünk (csak hogy az olasz vonalat is erősítük :) ). Nyilván ha nagyon akarsz el lehet férni kevesebben is, végül is gyerekkorunkban elfértünk a Trabant-Zsiguli-Wartburg vonalas autókban is valahogy családilag, de ha egyszer hozzászokik az ember, hogy nagy hely van pakolni, akkor abból marha nehéz visszalépni.
RomeoOne09-11-2019 11:49:19 // 22859
Jogos amúgy a felvetés, hogy kicsi a modellválaszték. De azért nem a szupersportkocsikat hiányolom, az max presztízs. De egy nagyobb szedán, meg a kisebb autók kénének még. Tényleg hiba a Giulietta elkaszálása. Bár olvastam valahol, hogy a Mazdánál is ott van a CX-3 meg a vele egy méretű 3-as (vagy 2-es?) és az alacsonyat alig tudják rámelegíteni valakire, mert mindenki az emeltet veszi... Ha ez tényleg így van, akkor talán nem full hülyeség a Tonale meg a plusz B-SUV.
De SUV-ból sem kellett volna a E-suv-ot elkaszálni, ha már annyira mennek ezek...
Én abból a szempontból szerencsés vagyok, hogy ami az én igényem, azt pont lefedi a mostani modell kínálat is.
Giuntini09-11-2019 11:38:18 // 22858
Én nagyon szerettem volna, ha az Alfetta megvalósul a Ghibli padlólemezén! A 164-nek annak idején hihetetlen sikere volt! Jó volt a motorválaszték is. 2.0 TS, V6 Turbo, V6 3.0 24v, és 3.0 QV mega 2.5 TD.
Olaszországban annak idején az autópályák belső sávát 164-esek, Themák és Cromák foglalták el. Ma ilyen felső-közép kategóriákból csak a németeket lehet látni.
RomeoOne09-11-2019 11:32:38 // 22857
Ja, igen, gondoltam, hogy nem a régiekhez képest szűk, hanem az új/jövőbeli igényekhez. De akkor most milyen autóra mondanád azt egyből, hogy kell, ha lenne az Alfánál? Valami E-sedan kategória?
WarbiRunner (Gyuri)09-11-2019 11:26:24 // 22856
Majd megtudod, ha ennyien lesztek :-) Két gyerekig azt mondom, hogy kb bármi megfelel. Háromnál már necces, és még meg sem nőttek :-) Most megoldjuk, de azért elgondolkozok, hogy akarok e 12-13 milláért venni valamit, amiben vagy elférünk még 5 év múlva is, vagy nem. Ez ilyen egyszerű. Én beültem hátra középre a Kelet-Pestnél. Véleményes az a kardánalagút. A csomagtér nyílása, pakolhatósága sem mindegy. Leszakad a derekam mire térkővel telerakom XD
A hasmagasságban pedig azért vannak különbségek. Nekem még a 146jaim közt is pont annyi különbség volt, hogy az egyikkel állandóan óvatoskodni kellett, a másikkal meg ott megyek ahol akarok. 1.5-2 centi különbség. És egy teleült, pakolt autó sosem olyan magas, és nem is úgy rugózik mint amit egy ember hajt.
Az van, hogy szeretnék most ésszel autót venni, mert van az az élethelyzet, amikor talán érdemes a saját játszós igényeimen túl a családom többi tagjának kényelmét, igényeit is figyelembe venni.
És még szerencsém is van velük, mert nem nyavalyognak sokat, ha kell nagyvonalúan marad itthon egy két táska, vagy épp a rollert nem tudjuk elvinni. Mennyivel jobb lenne, ha el tudnánk...
RomeoOne09-11-2019 10:40:53 // 22855
Miért szűk a berlina? Tudtommal eddig sem voltak nagyobb autóid. Nem a hasmagassággal volt a probléma? (Ami amúgy máshol sem több, csak a SUV-oknál)
WarbiRunner (Gyuri)09-11-2019 10:26:30 // 22854
Ezt nagyon így gondolom én is, ahogy írod.
Pontosan érzékelem a saját helyzetemen amit írsz. Szűk a választék, én sem találom benne azt amire gondolkodás nélkül azt mondanám, hogy "köszi, kell, ide vele". Egyszerűen agyalni kell, hogy mi legyen. Nem tetsző suv, vagy szűk berlina, vagy egyáltalán Alfa legyen e? Én kb a biztos vásárló volnék, ha lenne választék. Ez így most olyan, hogy egy sportos, kényelmes de mutatós cipőt szeretnék venni napi viseletnek. A boltban választhatok egy nagyon profi túrabakancs, és egy gyönyörű alkalmi bőr cipő között. Melyiket vegyem? A túrabakancs kicsit nehéz, de legalább kényelmes viselet lenne. Jó hülyén nézne ki rajtam mondjuk... Az alkalmi cipő az menne a ruházathoz, stílushoz., de basszus azt veszett kényelmetlen minden nap hordani. :-)
Na ezért vagyok képtelen összerakni azt az autóparkot amit szeretnék. Mert nincs miből. Ezért hordom naponta a baromi régi, már megtalpalt, de kényelmes és strapabíró cipőmet, és veszem fel néha az überelegáns feketét, és élvezem, hogy abban azért megnéznek. Azért jó este letenni, majd előveszem pár hét múlva megint :-)
Morfiusz Cédula09-11-2019 10:03:25 // 22853
OFF

"A Nokiát a hálózatépítés befejezése szedte szét, nem a passzátszél.."

Ez teljesen téves diagnózis. A Nokiának azóta is viszonylag jól muzsikáló hálózati üzletága volt és van a mai napig. A Nokiának csak a mobiltelefonos üzletága szűnt meg, nem a hálózati. A hálózatfejlesztések folyamatosak a mobiltelefóniában, ahogy újabb és újabb technológiák jönnek.

A mobiltelefonos üzletágat az Apple nyírta ki az ájfónnal, tudtak olyan érintőképernyős okostelefont csinálni, amilyet a Nokia nem. (volt ugyan nekik is okostelefon féleségük, de az nem egy ligában játszott az iphone-al)

ON

A SUV-ra való igény nem az autógyáraktól ered, hanem a vásárlóktól. Egyszer valaki csinált egyet ami találkozott a fogyasztók tetszésével, jól fogyott, a többiek meg látták hogy ez jó, és csináltak ők is. Nyilván reklámozzák is s termékeket és a marketinkg gépezet ezt az igényt tovább tudja gerjeszteni és divattá tenni, de eredendően, ha nem lenne eziránt igény, akkor nem fogynának.

Ahogy írta lent Feri, ez nem az (Alfa) márkabuzik részéről van így, de az egyszeri vásárló inkább ezt veszi, a négyajtós szedánok piaca csökken, a SUV-oké nő. Stelvio-ból jóval többet adnak el, mint Giulia-ból, itt a fórumon mégis Giulia-sok vannak sokkal többen.
Giuntini09-11-2019 07:49:33 // 22852
Rossuul írtam. Akinek 6 hengeres dízel kell, megy a németekhez.
Giuntini09-11-2019 07:47:52 // 22851
Egyetértek! A BMW-nél is láthatóan a Suv viszi a prímet, de nagy a választék, túl nagy is. Arról még nem szól a fáma, hogy ők mikor dőlnek be, deszerintem ott is gondok lennének. Az sw hiánya nálunk valóban baklövés, én személy szerint a V6 dízel elkaszálását még talán jobban sajnálom. Akinek ilyen kell megy a dízelekhez. Egy új kupéval, és a Giulietta utóddal el lehetne indulni.
De az is igaz hogy suv kell az embereknek. Most már én is kezdem belátni, lehet hogy tényleg el kellett volna adni az Alfát a kínaiaknak...?
Gegee09-11-2019 00:43:56 // 22850
Érdekes, hogy egyből keresed az emberen a fogást, ha nem azt olvasod, amit szeretnél. :) Jó lenne egyszer megélni az ellenkezőjét!
Kazes☻09-11-2019 00:13:06 // 22849
Az lehet, hogy megfogta... de mindezt úgy, hogy egy közel 30 éves Alfában ül... gondolom akár naponta. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.