Srácok, én csak azt tudom mondani,hogy tartsátok meg ezeket a fasza autókat amíg csak lehet.Ne essetek abba a hibába, amit én a 33-al elkövettem. Igaz nem használtam rég óta,de tervben volt,hogy felújítom,csak épp olyan ház udvarán állt,amit árultunk tesómmal.Öcsémék mindig rágták a fülemet,hogy adjam el a roncsaimat ( Zastavám is ott volt),mert elriasztja a vevöket a "lomom". Egy nap meguntam a sok basztatást,és szinte ingyen oda adtam mindkettőt egy csávónak.
A dolog pikantériája az, hogy a ház azóta sem kelt el,én meg azóta vettem Bpesten egy másikat,ahol van egy majdnem 100 m2-es kocsiszín,tehát simán tudnám már tárolni őket. Áá ezerszer megbántam már. Bocsi, hogy belevaúztam a témába, de kikivánkozott belőlem 😃
Forum >> 145-146
Haddel11-04-2015 10:44:00 // 136455
Béci Ɨ|ѯ11-04-2015 10:14:36 // 136454
De aztán úgyis rátalál, nem? :-) :-)
Béci Ɨ|ѯ11-04-2015 10:12:25 // 136453
+4 óra :-)
eugabesz11-04-2015 09:59:53 // 136452
Szívesen,ha adsz egy admin hozzáférést...:)
eugabesz11-04-2015 09:30:24 // 136451
Hát...nem is tudom.Úgy indul az autóm,mint én reggel,kávé nélkül...de aztán összeszedi magát...ütős kis gép,még mindig.Csak kicsit furcsa.Olyan, mint aki magasról tesz rá,milyen a gyújtási sorrend :)
WarbiRunner (Gyuri)11-04-2015 04:39:37 // 136450
Te sem hazai időzónában nyomod :-)
WarbiRunner (Gyuri)11-04-2015 04:33:12 // 136449
Neked chip vagy box van, vagy gyári (még)? Vannak tartalékai a kis jtd mocinak és az élmény durván fokozódik :-)
Béci Ɨ|ѯ11-04-2015 04:27:23 // 136448
A boxernél ez teljesen normális. De a hűtőtakarítás biztos nem árt. :-)
eugabesz11-04-2015 00:41:54 // 136447
Akkor valami bibi van,vagy a hűtővel,vagy a termosztáttal...olyan 75 körül van,aztán ha állok a pirosnál,(most,mikor még meleg sincs) vagy éppen emelkedőn egy kicsit jobban tolom,akkor megy fel a 90 körüli fokra,akkor hallom a ventit is kapcsolni,aztán eddig még megállt ott...de nem tudom.Lehet nyomok egy hűtőtakarítást neki...
Xixo10-04-2015 23:26:08 // 136446
Na most a fenikre én is rászívódtam... legalább egy fényezésre... :)
Xixo10-04-2015 23:18:38 // 136445
Na jó, de én alig megyek vele. Így csak lassabban fog kopni. A hűtőkör összes biszbaszát meg csak nem kell mostanában megint. Meg a kuplungot se akarom! :)
De az élményt én is osztom. Hiába nincs már ültetés az új lengőkarok és a futóműállítás no meg a nyári gumik meghozták a kanyarokhoz a kedvem! Élmény ez az autó. Így nem is csoda, hogy mostanában megeszi a 6,5öt... :)
De az élményt én is osztom. Hiába nincs már ültetés az új lengőkarok és a futóműállítás no meg a nyári gumik meghozták a kanyarokhoz a kedvem! Élmény ez az autó. Így nem is csoda, hogy mostanában megeszi a 6,5öt... :)
Xixo10-04-2015 23:14:58 // 136444
Az én cuccaimat el ne add! :)
Kau10-04-2015 22:30:35 // 136443
Stabilan 89 fokon kéne, hogy álljon. Az a gyári hőfok. 1 ventilátor hűti a hűtőt...
Kau10-04-2015 22:28:05 // 136442
Tegnap hibás volt az oldal. Ez már így marad... Ha nem tudod elolvasni, állítsd át a karakterkódolást ;)
eugabesz10-04-2015 20:49:35 // 136441
Nyomj egy Alt-Shift -et,mert így nehéz kivenni mit szeretnél írni :)
eugabesz10-04-2015 20:29:46 // 136440
Asszem hiányzik a bal oldali ventim,szerintetek mennyire mehet fel a vízhőfok,közepes terhelésnél?Lehet a venti hiánya miatt melegszik egy kicsit??Mert most néha felkúszik úgy 90 fok környékére ha sokat kell a lámpánál állnom.
Kau09-04-2015 17:48:12 // 136439
Ja. És a kilincsem is jĂł. :) Viszont ahogy emlegetted ezt az ajtĂłs tĂ©mát, eszembe jutott, hogy az elektromos ablak el tud mozdulni a sĂnben Ă©s nĂ©ha leveri a biztit a nagy melegben nyáron. Váóóó :))
Kau09-04-2015 17:44:38 // 136438
TĂ©nyleg. Ilyenek is vannak :)))
Mondjuk az alját én már rendbe tettem tavaly, műszaki előtt :)
VĂ©gre valami pozitĂvum :))
Mondjuk az alját én már rendbe tettem tavaly, műszaki előtt :)
VĂ©gre valami pozitĂvum :))
WarbiRunner (Gyuri)09-04-2015 17:31:43 // 136437
Áhh egy ilyen roncs? :-D Maximum adok érte egy hasonló roncsot...most hogy mondod ezt a fényezés dolgot, ja..a tetőn ki kéne javítani a felpattogzást a kédergumi mellett. Meg van egy kis horpadás bal hátul ami szerintem vákuumosan javítható. És idénre mindenképp be kell iktatnom az alváz rendbetételét. Még nincs baj, meg kéne csinálni mielőtt lesz. Csak nincs ember aki ilyet elvállaljon. Ja és hát persze, az anyós ajtó 2 hete nem nyílik a kilinccsel, szerkezetet kell cserélnem, vagy valahogy megjavítom. Csak ki kell szedni, amihez nem sok ingerem van :-) Az ablaktörlőt már nem is említem, az első 10-15 törléskor akadozik. Jó hülyén néz ki. Egyelőre megjavul magától (3 éve ilyen?) úgyhogy ezt nagyvonalúan a lista végére teszem mindig :-)
Kau09-04-2015 17:22:42 // 136436
A kipufogót is meg kell hegesztetnem, mert kifúj valahol a kocsi alatt.
Na jó. Hagyjuk. Nem kell valakinek egy jó állapotú 146-os? :)))))
Na jó. Hagyjuk. Nem kell valakinek egy jó állapotú 146-os? :)))))
Kau09-04-2015 17:17:58 // 136435
Basszus! Kellett jobban belegondolnom!?
Nem megy a klímám, világít a légzsák visszajelző lámpám és mondhatni nincs kézifékem se. Csak ezek eddig nem zavartak. :))
Na jó. Hagyjatok békén! :)))
Nem megy a klímám, világít a légzsák visszajelző lámpám és mondhatni nincs kézifékem se. Csak ezek eddig nem zavartak. :))
Na jó. Hagyjatok békén! :)))
Kau09-04-2015 17:13:39 // 136434
Olyan nincs, hogy a végére értél :))
Nekem is ott van még az újra kuplungozás. Más eljárkálna vele így, de engem zavar, hogy nem olyan szép a váltás, mint régen, hanem akadozva tudom csak betenni az 1-2-t.
Aztán mikor már minden pöpec, akkor jön a kis ördög, hogy a kopott kormányt és sebváltó gombot újra kéne bőröztetni. Két csík nem fűt a hátsó ablakfűtőszálakból, ahhoz is kéne venni javító anyagot. Közben persze felnit kell görgőzni és gumizni. És mikor már qrva jó állapotúnak ítélem meg a kocsit, akkor jönnek az olyan hülyeségek, hogy el kéne távolítani 1-2 karcot valami polírpasztával. Ki kéne cserélnem az üléseket Recarora. Fényezni kéne egy pici csíkot, mert van egy 1 cm-s rohadás a hátsó lámpa alatt...
Úristen. Nem is sorolom, mert soha nem lesz vége! Ja. És ez egy jó állapotúnak mondható 146-os :)))
Nekem is ott van még az újra kuplungozás. Más eljárkálna vele így, de engem zavar, hogy nem olyan szép a váltás, mint régen, hanem akadozva tudom csak betenni az 1-2-t.
Aztán mikor már minden pöpec, akkor jön a kis ördög, hogy a kopott kormányt és sebváltó gombot újra kéne bőröztetni. Két csík nem fűt a hátsó ablakfűtőszálakból, ahhoz is kéne venni javító anyagot. Közben persze felnit kell görgőzni és gumizni. És mikor már qrva jó állapotúnak ítélem meg a kocsit, akkor jönnek az olyan hülyeségek, hogy el kéne távolítani 1-2 karcot valami polírpasztával. Ki kéne cserélnem az üléseket Recarora. Fényezni kéne egy pici csíkot, mert van egy 1 cm-s rohadás a hátsó lámpa alatt...
Úristen. Nem is sorolom, mert soha nem lesz vége! Ja. És ez egy jó állapotúnak mondható 146-os :)))
Kau09-04-2015 17:04:08 // 136433
Ezt nagyon szépen összefoglaltad! Öröm volt olvasni :))
WarbiRunner (Gyuri)09-04-2015 16:54:47 // 136432
A kopó alkatrészek cseréjének van vége? :-)
Az elmúlt 170e km alatt csak mindig elkopott valami. SOSE nincs vége :-) Egyik évben fék generál, aztán klíma javítás, aztán hopp egy kuplungozás. Pár tízezressel később már megint vezérlés csere...ja de közben lekopott egy garnitúra téli. Meg megint kopog a kormány összekötő. Jah..basszus hogy 70e-rel ezelőtt volt cserélve. És így megy 10e-ről 10e-re. És közben olajcsere, szűrőcsere, olajcsere, gázolajszűrő csere... És ez egy olyan autó ami elég problémamentesnek számít. Igazán komoly gondja nem volt még sose, sőt kevesebből is fenn lehetett volna tartani, csak van olyan hülye bogaram, hogyha fél decibellel hangosabb, azt ki kell deríteni hogy miért :-)
Harmadik fékgarnitúrát, második kuplung+lendkerék szettet raktam most bele nem rég. A harmadik nyári és téli gumi garnitúra van most rajta. És gyanúsan közelítünk a harmadik vezérlés cseréhez is.
Állapotra meg azt mondanám, hogy minimum olyan, mint mikor megvettem, csak sokkal, de sokkal jobban megy :-)
Az elmúlt 170e km alatt csak mindig elkopott valami. SOSE nincs vége :-) Egyik évben fék generál, aztán klíma javítás, aztán hopp egy kuplungozás. Pár tízezressel később már megint vezérlés csere...ja de közben lekopott egy garnitúra téli. Meg megint kopog a kormány összekötő. Jah..basszus hogy 70e-rel ezelőtt volt cserélve. És így megy 10e-ről 10e-re. És közben olajcsere, szűrőcsere, olajcsere, gázolajszűrő csere... És ez egy olyan autó ami elég problémamentesnek számít. Igazán komoly gondja nem volt még sose, sőt kevesebből is fenn lehetett volna tartani, csak van olyan hülye bogaram, hogyha fél decibellel hangosabb, azt ki kell deríteni hogy miért :-)
Harmadik fékgarnitúrát, második kuplung+lendkerék szettet raktam most bele nem rég. A harmadik nyári és téli gumi garnitúra van most rajta. És gyanúsan közelítünk a harmadik vezérlés cseréhez is.
Állapotra meg azt mondanám, hogy minimum olyan, mint mikor megvettem, csak sokkal, de sokkal jobban megy :-)
Béci Ɨ|ѯ09-04-2015 15:46:26 // 136431
Igen ez is jó felvetés.Múzeumba tartogatni, vagy használni és élvezni. Én annak idején pont az élvezet miatt vettem meg. Volt egy sokkal újabb modern autóm, amiben utáltam, hogy olyan semleges, semmi élvezet nem volt már benne. Ezért is akartam boxert, mert imádom a karakterességét, még akkor is ha nem megy úgy, mint egy TS, vagy akár egy JTD. És ha használva van, akkor azért használva van. :-) Most leginkább azért megy keveset, mert külföldön melózom és ide nem lett volna értelme magammal hozni. Amikor otthon voltam akkor se nagyon használtam hétköznap, sajnáltam nyúzni a pesti dugókban...
Xixo08-04-2015 23:31:52 // 136430
Hiába tudok jó árakat, ha csak mostanra értem a kopó alkatrészek cseréjének végére (remélem :) ). No meg ebből ugyi 150 felni-gumi. Szóval remélhetőleg most jönnek majd a gondtalan km-ek és megy ez még lejjebb is!
Számoltam egy átlagfogyasztás is: 6,4l/100km így lassan 35ezer km után. 5,5-7,3 közötti értékekkel. Ha a 47esemhez képest nézem, akkor az 45ös ára lassan már összejön a fogyasztásból. :)
Számoltam egy átlagfogyasztás is: 6,4l/100km így lassan 35ezer km után. 5,5-7,3 közötti értékekkel. Ha a 47esemhez képest nézem, akkor az 45ös ára lassan már összejön a fogyasztásból. :)
WarbiRunner (Gyuri)08-04-2015 23:06:16 // 136429
Az is kérdés, hogy nézegetni akarod és majd eladni, vagy használni, élvezni. A Tiednél különösen kérdés, alig van benne méter.
Én azon az állásponton vagyok, hogy használni kell. Őrizgessem másnak az élményt? :-)
Kinek mi jobb. Birtokolni valami ritka vasat, amit aztán lehet mutogatni, amit irigyelnek és amit néha még is lehet zavarni egy kicsit?
Vagy leesik 20 centi hó, és gondolkodás nélkül beülsz és csapatsz egy jót? Vagy egy hosszabb üzleti útra, ami hegyeken keresztül vezet úgy mész, hogy mire odaérsz neked már megérte, és még ott a visszaút :-)
Nekem a jtd pont ezt adja. Ha a sarki boltba, ha a világ végére kell menni, az élmény megvan :-)
Én azon az állásponton vagyok, hogy használni kell. Őrizgessem másnak az élményt? :-)
Kinek mi jobb. Birtokolni valami ritka vasat, amit aztán lehet mutogatni, amit irigyelnek és amit néha még is lehet zavarni egy kicsit?
Vagy leesik 20 centi hó, és gondolkodás nélkül beülsz és csapatsz egy jót? Vagy egy hosszabb üzleti útra, ami hegyeken keresztül vezet úgy mész, hogy mire odaérsz neked már megérte, és még ott a visszaút :-)
Nekem a jtd pont ezt adja. Ha a sarki boltba, ha a világ végére kell menni, az élmény megvan :-)
WarbiRunner (Gyuri)08-04-2015 22:39:47 // 136428
Nekem is úgy annyi :-) Mondjuk ez meglepő, hogy ennyire ugyanaz jött ki.
1pityu38908-04-2015 21:15:06 // 136427
Köszönöm Ferkével felvettem a kapcsolatot! :)
AngeloDivina08-04-2015 12:28:10 // 136426
Ber-Do Bt.
info.italycar@gmail.com
1182 Budapest Lakitelek utca 19.
info.italycar@gmail.com
1182 Budapest Lakitelek utca 19.
Xixo07-04-2015 21:06:38 // 136425
Mondjuk ha a biztosítást is beleszámítom, akkor 42. :)
Xixo07-04-2015 21:03:55 // 136424
Ferkét kérdezd meg!
Xixo07-04-2015 21:02:39 // 136423
Nekem csak 41ft/km. Hogy miket ki nem számolok miattatok! :)
Xixo07-04-2015 21:00:13 // 136422
Na jó a rengeteg autócserével és is bőven többet költöttem 12 év alatt. Vagyis van már az 16 éve is, hogy belekezdtem ebbe a pénzszórásba. :) Mondjuk azokat se bánom, élmény volt mindegyik.
1pityu38907-04-2015 20:55:48 // 136421
1,6 ts-em lassan vezérlés cserére érett,Budapesten hol érdemes cseréltetni?Vagy itt az oldalon is biztos van olyan tag aki szerel és van is hozzá szerszáma,és lenne rám ideje :))) Előre is köszi!
Béci Ɨ|ѯ07-04-2015 16:39:28 // 136420
Ezen az oldtimer dolgon már én is régóta gondolkozom. Én is szép apránként szépítgetem, vigyázok rá, ráadásul most már tényleg nem hétköznapos használati eszköz,teljesen átment a hobbi kategóriába. De az oldtimer korig még hátra van bő 11 év... Csak remélem, hogy addig nem történik vele semmi baleset, vagy akármi. Vannak ismerőseim, akik pedig azt mondják (és valahol igazuk van), hogy nem is minden típus érdemes rá, hogy addig őrizgessük. Azt szokták kérdezni, hogy ennyiből amennyiért ezt vettem és már eddig is költöttem rá, miért nem vettem valami régebbi és ritkább darabot, ha már annyira hétvégi autót akarok fenntartani... Jó kérdés. De ez nem igazán józan ész kérdése, inkább szól az érzelmekről. Na ezt meg más nem érti. :-)
HaNGyA07-04-2015 12:12:27 // 136419
Szia Mindenki!
Csatlakoznék az elöttem szólókhoz!
Valljuk be, egyrészt szerelemből hajtjuk ezeket az autókat, másrészt anyagi okokból.
Az autóink piaci áron már nem érnek annyit, hogy eladva egy lényegesen jobb, újabb megbízhatóbb vasba tudjon átülni az ember.
Ezeket, még egy jó szerelővel karöltve, viszonylag olcsón megbízható műszaki szinten lehet tartani, de egy fiatalabb, drágább alkatrészekből összerakott masina már borítaná a családi költségvetést (kettős tömegű lendkerék, ezer érzékelő, stb.)
Mellesleg, a mi autóinkból még van esély egy-egy példányt oldtimer korig éleben tartani! Ahány hozzáértő emberrel beszéltem, rém történeteket mesélnek a 2002 után gyártott autók hosszútávú tartósságáról, márkától függetlenül...
Úgyhogy, becsüljük meg ezeket a korosodó paripákat és törödjünk velük. :-)
Csatlakoznék az elöttem szólókhoz!
Valljuk be, egyrészt szerelemből hajtjuk ezeket az autókat, másrészt anyagi okokból.
Az autóink piaci áron már nem érnek annyit, hogy eladva egy lényegesen jobb, újabb megbízhatóbb vasba tudjon átülni az ember.
Ezeket, még egy jó szerelővel karöltve, viszonylag olcsón megbízható műszaki szinten lehet tartani, de egy fiatalabb, drágább alkatrészekből összerakott masina már borítaná a családi költségvetést (kettős tömegű lendkerék, ezer érzékelő, stb.)
Mellesleg, a mi autóinkból még van esély egy-egy példányt oldtimer korig éleben tartani! Ahány hozzáértő emberrel beszéltem, rém történeteket mesélnek a 2002 után gyártott autók hosszútávú tartósságáról, márkától függetlenül...
Úgyhogy, becsüljük meg ezeket a korosodó paripákat és törödjünk velük. :-)
WarbiRunner (Gyuri)07-04-2015 11:56:49 // 136418
Az tuti, te vagy a legkitartóbb eddig :-) Egyébként így leírva lehet soknak tűnik hogy milliós összegek. De km-re vetítve lehet az jönne ki, hogy nem is olyan sok. Korában számolgattam, kb 42Ft/km-re jött ki üzemanyag+szervíz. Szerintem tűrhető, és főképp tartható, most sem több.
És igen, megtérül a ráköltés. Amikor egy régi autó rendesen szervízelve van, lehetőleg gyári cuccokkal, egyszerűen nem érződik rajta a kor. Az u.gy. cuccok sajnos rontják az összképet, nincs meg az autó minőség érzete, zörgős, csörgős, hangos. Nem szabad spórolni, rendes alkatrészt bele, meghálálja :-) Az utóbbi 1-2 év erről szólt, mindent kiszórtam ami nem gyári, vagy gyári minőségű. Bakokat, felújított lendkereket, lengőkarokat. És ja...jó ez az autó úgy ahogy van :-)
És igen, megtérül a ráköltés. Amikor egy régi autó rendesen szervízelve van, lehetőleg gyári cuccokkal, egyszerűen nem érződik rajta a kor. Az u.gy. cuccok sajnos rontják az összképet, nincs meg az autó minőség érzete, zörgős, csörgős, hangos. Nem szabad spórolni, rendes alkatrészt bele, meghálálja :-) Az utóbbi 1-2 év erről szólt, mindent kiszórtam ami nem gyári, vagy gyári minőségű. Bakokat, felújított lendkereket, lengőkarokat. És ja...jó ez az autó úgy ahogy van :-)
Kau07-04-2015 09:30:03 // 136417
Szerintem én tartom a rekordot :D
Én 2.15 milláért vettem 12 éve. Azóta már ráköltöttem kb. 3-4 millát. Ha el akarnám adni, kapnék érte max 4-500 ezret.
De nem akarom eladni :)
Akármit vennék helyette, arra is költeni kéne. Az átírás is egy százas. Ráadásul az újabb vasakhoz már laptop menedzserek kellenek, akik tudják szervizelni. Túl vannak bonyolítva elektronikával. 3 lambdaszonda, szenzorok tömkelege... Minek? Jó ez a kis 146-os úgy, ahogy van :)
Múlt héten kipróbáltam, és könnyedén viszi a 200 km/h-t :)
Igaz itt köszön vissza az az összeg, amit ráköltöttem :)
Majd, ha ez már nagyon öreg lesz, jön MELLÉ egy 170 lovas Giullietta. Ha a sors is úgy akarja :)
Én 2.15 milláért vettem 12 éve. Azóta már ráköltöttem kb. 3-4 millát. Ha el akarnám adni, kapnék érte max 4-500 ezret.
De nem akarom eladni :)
Akármit vennék helyette, arra is költeni kéne. Az átírás is egy százas. Ráadásul az újabb vasakhoz már laptop menedzserek kellenek, akik tudják szervizelni. Túl vannak bonyolítva elektronikával. 3 lambdaszonda, szenzorok tömkelege... Minek? Jó ez a kis 146-os úgy, ahogy van :)
Múlt héten kipróbáltam, és könnyedén viszi a 200 km/h-t :)
Igaz itt köszön vissza az az összeg, amit ráköltöttem :)
Majd, ha ez már nagyon öreg lesz, jön MELLÉ egy 170 lovas Giullietta. Ha a sors is úgy akarja :)
Xixo06-04-2015 22:54:59 // 136416
Jójó, nekem ez az összeg 3 év és nem egész 35ezer km alatt jött össze! :) És úgy hogy ennél olcsóbban alkatrész alig ha lenne, munkadíj meg talán két SOS vizsgás alkalmat kivéve nem volt (jól kell nősülni :) ). Amúgy inkább a duplája lenne...
Szóval műszakilag nem nagyon találni rajta fogást, de az esztétikum sajna itt nálam már háttérbe szorul. Aztán lehet, hogy ha tényleg ezer évig itt marad, akkor majd megszépül kívülről is. (A belsőket elkezdem összelopkodni Ferkétől, de ne szóljatok neki! :) )
Szóval műszakilag nem nagyon találni rajta fogást, de az esztétikum sajna itt nálam már háttérbe szorul. Aztán lehet, hogy ha tényleg ezer évig itt marad, akkor majd megszépül kívülről is. (A belsőket elkezdem összelopkodni Ferkétől, de ne szóljatok neki! :) )
WarbiRunner (Gyuri)06-04-2015 21:10:53 // 136415
500e az semmi :-) Eleve én még 1.6m
-ért vettem a gépet, és 8 év alatt biztos ráköltöttem mégegyszer ha mindent összeszámolok. Az elején még könnyebb, amikor egy 7 éves autóra költessz. A neheze amikor már ugyanez a gép 14-15 éves, ér cakkpakk fél millát, de attól egy egy kuplungozás, fékgenerál stb. ugyanannyiba kerül. Arányaiban hirtelen soknak tűnik egy 150 e Ft-os kerék szett, vagy bármilyen nagyobb kiadás. De ha még ráköltöd, 15 évesen is megbízható, használható. Hogy meddig? Ki tudja innentől nagyot bukni nem lehet rajta, vezetni meg élmény ezeket a régi harciszekereket. :-) Amit ma is műveltünk itt a városban, már utólag kicsit szégyellem is. :-)
-ért vettem a gépet, és 8 év alatt biztos ráköltöttem mégegyszer ha mindent összeszámolok. Az elején még könnyebb, amikor egy 7 éves autóra költessz. A neheze amikor már ugyanez a gép 14-15 éves, ér cakkpakk fél millát, de attól egy egy kuplungozás, fékgenerál stb. ugyanannyiba kerül. Arányaiban hirtelen soknak tűnik egy 150 e Ft-os kerék szett, vagy bármilyen nagyobb kiadás. De ha még ráköltöd, 15 évesen is megbízható, használható. Hogy meddig? Ki tudja innentől nagyot bukni nem lehet rajta, vezetni meg élmény ezeket a régi harciszekereket. :-) Amit ma is műveltünk itt a városban, már utólag kicsit szégyellem is. :-)
William06-04-2015 20:36:26 // 136414
De jó Neked, hogy csak az 500 ezrest lépted át😉! Én mindeféleképpen Mitóban gondolkozom! Ezért fogom elkezdeni árulni a 45-öt decemberben!
Xixo06-04-2015 20:31:21 // 136413
Én se nagyon tudom, hogy merre lehetne mozdulni a 45 után!?
Mito ami tetszik meg értelme is lenne, de annyit nem szánok már autóra.
Az 56 nekem nagy, 47em már volt. A GTV-Spider meg a fogyasztás miatt esik ki, abból csak V6 kéne vagy turbós.
No meg akkor kezdhetném előröl a sok kopó basz cseréjét. Azt megintcsak nem akarnám... :) Most lestem rá a táblázatomra, hogy átléptem a bűvös 500ezres határt a szerviz-alkatrész kiadásokban. Igaz ebből olyan 150 felni-gumi. No de akkor is fájóan sok...
Mito ami tetszik meg értelme is lenne, de annyit nem szánok már autóra.
Az 56 nekem nagy, 47em már volt. A GTV-Spider meg a fogyasztás miatt esik ki, abból csak V6 kéne vagy turbós.
No meg akkor kezdhetném előröl a sok kopó basz cseréjét. Azt megintcsak nem akarnám... :) Most lestem rá a táblázatomra, hogy átléptem a bűvös 500ezres határt a szerviz-alkatrész kiadásokban. Igaz ebből olyan 150 felni-gumi. No de akkor is fájóan sok...
Xixo06-04-2015 20:20:41 // 136412
Azt nem tudom hogyan lehet kibírni!? :)
William06-04-2015 19:07:21 // 136411
Hát igen, a Tied nem volt olcsó! Bár az enyémben nincsen,de ha tennék akkor én is csak minőségit!
Béci Ɨ|ѯ06-04-2015 16:28:25 // 136410
Olcsó húsnak... :-)
WarbiRunner (Gyuri)06-04-2015 14:10:01 // 136409
Jó lett :-)
Ezt nagyon át tudom érezni amit írsz, én is annál kötöttem ki, hogy fényezés helyett szereztem színhelyes bontott sárvédőt, géptetőt. Nekem a rozsda kezdte meg mindkettőt, jobbnak láttam ezt a megoldást. A fényező sem találná el jobban, max beleködölne és kevésbé lehetne észrevenni. Jó esetben :-)
Egyébként meg idő kérdése, hogy mikor lesz megint olyan kategória, amit 20e-ért fényztetesz. Feltűnően fogynak a szép 145/146-ok, közben a formája meg nem akar avulni. Persze lehet csak az elfogultságom miatt gondolom így és mások szemében egy lekotlott ócskavas :-)
Ezt nagyon át tudom érezni amit írsz, én is annál kötöttem ki, hogy fényezés helyett szereztem színhelyes bontott sárvédőt, géptetőt. Nekem a rozsda kezdte meg mindkettőt, jobbnak láttam ezt a megoldást. A fényező sem találná el jobban, max beleködölne és kevésbé lehetne észrevenni. Jó esetben :-)
Egyébként meg idő kérdése, hogy mikor lesz megint olyan kategória, amit 20e-ért fényztetesz. Feltűnően fogynak a szép 145/146-ok, közben a formája meg nem akar avulni. Persze lehet csak az elfogultságom miatt gondolom így és mások szemében egy lekotlott ócskavas :-)
ricsko9606-04-2015 12:27:29 // 136408
Sziasztok! Most jött meg az Alfa 145-höz a rendelt logó matrica előlre-hátulra. Aki esetleg rakott már fel ilyet, hogy a legjobb csinálni? Előtte a logót tisztítsam le, vagy mehet rá csak simán kis törlés után? Köszi előre is. :)
NT Kundi06-04-2015 11:59:15 // 136407
boxerhez sportlégszűrőt honnan lehet jó áron beszerezni?!
William06-04-2015 08:37:28 // 136406
Nagyon szépen köszönöm, igazán jólesik! Vannak még képek, de még egy kis apróság hiányzik a kocsirol, amit remélem jövőhéten sikerűl elintéznem😀! Igyekszem karbantartani, de az a baj, hogy szeretném lassan lecserélni, annyira tetszik a Mito, hogy év vége fele el szeretném adni a 45-öt! Biztosan nagyon fog hiányozni hisz 8 éve van nálam és sok időt és energiát fektettem bele, de hát ez van....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
507
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?