Forum >> 147

Csabo2227-04-2011 11:08:36 // 46182
Ha speckó célszerszámra lesz szükségünk, majd szólhatunk neked? :)
mondjuk én a satu helyett a reszelőt választottam vna...
Kareszka198427-04-2011 10:37:13 // 46181
gyári rádió hangszórókábelei hány négyzetmiliméteresek?
Kareszka198427-04-2011 10:36:31 // 46180
én egy 6-os csavarhúzó markolatos kulcsot áldoztam fel :) satuval méretre préseltem a tokmányt és szuperul teszi a dolgát :)
Csöri26-04-2011 22:08:08 // 46179
5.5-ös kell hozzá, mással ne is próbálkozz!
HoZee26-04-2011 22:06:58 // 46178
Nekem a Paradox autóhifinél adták ami van, bár nem tökéletes a cucc, de facelift előtti 47hez való van nekik, asszem' 1.500 Ft. ;)
HoZee26-04-2011 22:04:55 // 46177
Külön köszönöm a 3. képet, volt ennek egy jobb változata is, de savazás, non mollare mai !! ... :P
A deguhajtáson meg azóta is röhögök... :)
Haro26-04-2011 21:14:59 // 46176
Képekben:)

Haro26-04-2011 21:07:37 // 46175
Tudtommal semmi különbség nincsen:)
gaborbarth26-04-2011 20:42:47 // 46174
Sziasztok!
Ki szeretném cserélni a gyári autórádiót egy 2dines hifire és beépítő keretet kerestem hozzá az interneten, de csak olyat találtam, amihez azt írták, hogy a 2005től gyártott verziókhoz jó. Olyat nem találtam amihez azt írták volna, hogy a korábbi verziókhoz is jó. Tudnátok segíteni, hátha tudja valamelyikőtök, hogy van-e különbség egyáltalán, vagy tudtok olyan helyet, ahol tudok az enyémhez megfelelőt venni! Előre is köszi!
mreni26-04-2011 16:07:41 // 46173
ment a válasz:)
padocska26-04-2011 16:00:16 // 46172
helló! 147 105 LE 1,6 TS-hez működő generátort keresünk...jó áron...
147jtd25-04-2011 21:03:13 // 46171
én 5.5össel
Tommaso 15925-04-2011 20:53:28 // 46170
5.5 ös kell rá....
Vasi25-04-2011 19:32:02 // 46169
Szerintem egy csendes benzinesnél nincs jobb, igaz a disel meg szépen meg tud indulni. Biztos, hogy mindkettő mellett szólnak érvek. De azért én megnéznék egy 3.2 -es GTA-t. Sajna még csak youtuben láttam.(menet közben) :-)
mreni25-04-2011 12:02:31 // 46168
nekem van 5.5-es is. szabványméret egyébként
Pink_Pig25-04-2011 09:29:51 // 46167
Sziasztok!

Tegnap ki akartam venni a pollenszűrőt, de sajna nem sikerült. A fórumon nemrég említett link nagy segítségemre volt valamint a youtube-on is találtam videót róla. Csak amikor le akartam venni a pollenszűrő fedelét egy nagy problémába ütköztem.A fedelet rögzítő csavarokra az 5-ös dugókulcs nem ment rá a 6-os meg elfordult rajta. Olyan meg h. 5.5-ös nem nagyon van. Ti mivel szeditek le? Gondoltam megfogom kombinált fogóval de elég hülye helyen vannak a csavarok, nehéz hozzáférni. Nem kell ugye ehhez szakszervíz? :D
Hédi24-04-2011 23:01:03 // 46166
Ó, hát ennek igazából nem sok jelentősége van, sokkal inkább annak, h szívemen viselem típustársaim ügyes-bajos dolgait és részt veszek a topic életében.:)
András bácsi24-04-2011 20:17:40 // 46165
Szerintem teljes mértékben igazad van. Ültem már sok dízelben és sok benyásban is, sőt jelenleg is a kályhák vannak túlsúlyban, de az igazi akkor is a benyás. Fenntartásban is olcsóbb, ha nem havi több ezret teker bele az ember.
Éppen most hoztam az asszonynak egy 2.0 benyást, de azon agyalok, hogy inkább járok vele én, neki meg hagyom a nay teknő olajkályhát a pályára. :)
Tommaso 15924-04-2011 20:11:24 // 46164
Ha másért nem, akkor ezért megérte feldobni ezt a régi alfás témát, mert előkerült egy pár régi név is (vagy más topikba írogatnak:-))
Tommaso 15924-04-2011 20:08:32 // 46163
Alfa Romeo tulajokról van szó:-P

Mikor rendezel már megint egy jó 147 talit?:-)))
Tommaso 15924-04-2011 20:07:15 // 46162
Akkor bocsánat, mert te megelőztél kb 4 hónappal:-)
Hori24-04-2011 18:09:54 // 46161
Szerintem csak egyszerűen szerencséd van. Szerintem ezeket a turbókat 150k km körüli futásra tervezik. Nincs kultúrája itthon a turbós autózásnak. Azt látom, hogy mennek mint a veszedelem aztán megérkezik kulcs elfordít, kocsi leáll, turbótengely meg sír fájdalmában.
Szerintem a dízelek drágák, drága fenntartás, több hibalehetőség, nem beszélve a chip őrültekről akik adnak egy kövér gázt és elsötétül a világ, a kocsi hátulja meg már el van színeződve a koromtól.
Én ráadásul évente megyek kb 12k km-t, ezért teljesen felesleges a dízelért több pénzt adni.
Ami pedig a vágyaim netovábbja lenne, az egy nagy amerikai pick-up, 8 hengerrel, benzinkúttal! :-)))
mreni24-04-2011 17:54:50 // 46160
turbo benzinnél nem sok jobb van:)
1.6Ts meg 1.9Jtd között nem kicsi az árkülönbség,speciel én nem fizetnék a dízelért ennyivel többet:)
147jtd24-04-2011 17:52:54 // 46159
relatív, az hogy M.o-on csak lerúgott külföldi szarok vannak visszatekerve az egy dolog.
Amig magyar.o-on ugy vesz az ember kocsit, hogy beüti hogy használtautó.hu, kiválasztja a tipust, majd menézi melyik a legolcsóbb, utána meg telesírja a népítéletet, addig erről ne beszéljünk.
Ha egy diesel ha karban van tartva 400e kmert elszalad szó nélkül.
az enyémben 250k van, és az elmúlt 3 évben volt pár olajcserém, meg idén egy komplett első futómű csere, ás a pirosnál szó nélkül oktatom a benzines májerokat :-)))
nem azt mondom hogy egy 3.2 nem dobogtatná meg a szivem, de egy 1.6 benzin vagy 1.9 Jól Tele Dióval közül kell választani akkor tuti diesel.
Hori24-04-2011 17:14:40 // 46158
Hát lehet hogy vezettem már jó olajkályhát, de többhöz adtam el alkatrészt annyiért, amit sosem szeretnék kifizetni egy autóra.
147jtd24-04-2011 12:52:30 // 46157
te ültél már egy jó diesel autóban????
egyszer kipróbálnád és sosem akarnál mást,
diesel power
Csabo2224-04-2011 12:14:35 // 46156
Igazad van, elnézést, h kihagytalak ;)
Gegee24-04-2011 07:58:05 // 46155
147-es minitali Balatonfenyvesen! :) Haro, Hozé, jómagam. :) Kaptunk egy kis előzetest a nyárból! Napsütést, meleget, bogarakat a szélvédőre! :D Szóba került a szeptemberi 147-es tali is!!! Mindenki, számoljon vele, elég magas a %-a, hogy LESZ! :)
Csöri24-04-2011 07:16:00 // 46154
Khm-khm.:-)
És én?
Xixo24-04-2011 02:11:02 // 46153
Én is kukkolom még a topicot, de 47es híján sok mindenbe már nem tudok beleszólni...
Haro24-04-2011 00:13:25 // 46152
Cselentano23-04-2011 22:55:10 // 46151
Az öregek a háttérből figyelnek még :)
Csabo2223-04-2011 22:46:24 // 46150
Az embléma azért nekem hiányzik/hiányozna, viszont ez a gép nagyon szépen meg volt csinálva. anno Esztergomban is láttam. külön kiemeltem, h a Novitec lökháritó toldat nem szimplán rá volt alul ragasztva, hanem szépen egybe volt dolgozva a lökössel és úgy fényezve.
Gegee23-04-2011 22:39:36 // 46149
Jaja! Gratula Nektek! :) Szép "kor" :)))
Hédi23-04-2011 22:14:55 // 46148
Én is még azért igyekszem részt venni a topic életében (2004. óta az Amorén...) :))
Tommaso 15923-04-2011 22:09:21 // 46147
Most nézem, h nem kicserélve volt, hanem nem volt:-)

Tommaso 15923-04-2011 22:03:53 // 46146
Nekem az is nagyon bejön, mint az imi gépe volt.
Nincs embléma és a mocitetőn lévő domborulat is szépen el volt tüntetve, a scudetto legfelső "króm" rácsa pedig ki volt cserélve egy vágás nélküli csíkra, mint a többi alsó.
Tommaso 15923-04-2011 22:01:21 // 46145
Ciao!

köszi, köszi:-)

Nekem is úgy rémlik, h sajna a régi tagok már nem írogatnak, de reméljük azért figyelemmel kísérik a történéseket.

Én is ma nagyon sokat gyönyörködtem (ismét) az autómban, 10 évesen is megállja a helyét, és így hogy most elég sokat is költöttem a fényezésre illetve annak megóvására, alvázra, futóműre, így pláne.

1 évig sajnos lakásfelújítás miatt a poklok poklát éltem át, mert nagyrészt vele oldottam meg a a hurcibálásokat...
Csabo2223-04-2011 21:29:39 // 46144
A minap azon gondolkoztam, h mivel a cigók lelopták az Alfa Romeo emblémámat elölről, és a fekete alap tök jól passzol a karosszériához, ezért egy karbonos Alfa emblémát tennék a motorház tetőre. A 156-os gépekhez tudom, h készültek ilyen emblémák, de a 147hez nem tudok róla.
Valakinek esetleg ötlet?
Csabo2223-04-2011 21:24:03 // 46143
Abba belegondoltál, h a mostani 147 fórumozók közül Te vagy talán a legrégebbi (147es) tag? :)
tisztelet!
azért én is igyekszem ;)
Amellett teszem hozzá, h a 147es még mindig egy olyan gép ami feltűnésével képes az állóvizet felkavarni és a tekinteteket magához ragadni.
Tommaso 15923-04-2011 20:44:37 // 46142
Sajna a nagy kozmetikázásban és Alfacity matrica felragasztásban a fényképezőgép otthon maradt:-(

Így a közeli napok valamelyikén pótolom:-)
Vasi23-04-2011 20:26:37 // 46141
Nekem van egy 120 lovas komplett motorom. De azt inkább nem ajánlanám senkinek. :-) Mondjuk szerintem csak a hengerfej lehet rossz rajta, de nem mernék rá garanciát vállalni, ameddig lehet addig mentem ami menthető. ( hidrotőkék, szelepek, befecskendezőfejek, szelepfedél, olajszivattyú, stb...) :-)
Vasi23-04-2011 20:22:45 // 46140
Most amikor feltettem a nyári kerekeket akkor a hátsókat előre tettem. Pechemre mert úgy néz ki ,hogy eddig azokkal a felnikkel amik hátul voltak azokkal valami gond van, (padkás) mert most ráz. Olyan, mint ha tojás lenne a kerék csak eddig hátul nem vettem észre, mert ott nem igazán van súly most viszont, hogy elöl van ott a súly és így zavaró. Valószínűleg egy gumisnál átcseréltetem a gumikat, hogy a sérült felnik hátra kerülhessenek, aztán majd görgőztetem a felniket. A hátsó féktárcsám is elkezdett nyikorogni , gondolom az cserés lesz, de szerintem a kerékcsere is közre játszik benne.
mreni23-04-2011 09:47:55 // 46139
amúgy valahol meg kéne nézni,hogy miben különbözik a 105 és 120 lovas motor,nekem ugye ott van a blokk és a hengerfej is,ha úgy döntesz hogy belevágsz:)
Tommaso 15923-04-2011 08:52:26 // 46138
185/65 R15
205/55 R16
215/45 R17

Ezek a gyári váltók
Tommaso 15923-04-2011 08:50:44 // 46137
Tegnap este elhoztam az autót, nagyon patika lett:-)

Este dobok fel képeket is.
Tommaso 15923-04-2011 08:50:05 // 46136
Ciao!

Miért nem forgatod őket??
Hori22-04-2011 22:08:07 // 46135
Ebbe pont az a jó hogy benzines!
Sportos autó ketyegő olajkályhával? Illúúúúúzióóóóóó rombolóóóóóóóóóó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kareszka198422-04-2011 13:14:17 // 46134
picit lestrapáltnak tűnik, de bevállanám, ha nem JTS lenne, hanem JTD :-/
KLIKK
s mivel azt írja "gotovinski popust", szóval alkuképes kp-val fizetés esetén, itt a nyakam, hogy 4900-ért odaadná :)
Somez22-04-2011 12:10:50 // 46133
Köszi a válaszokat a gumimérettel kapcsolatban!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.