Forum >> 147

147jtd15-06-2011 10:53:38 // 47082
ez nem ennyire egyszerű, vannak típusok amelyikből a diesel széthajthtatlan pl vw 1z mocik. és van belőle benzines is ami szar, vagy fordítva, az astrákból elég kaki a 1.7 cdtdi de a benzinesek aránylag strapabírók, vagy valaki tud jóárasított gázolajat, na annak megéri, illetve könnyebb talán eladni, és jobban tartja az árát.nekem van mind2ő, de év végén majdnem egálba vagyok.

de ez mind külföldről behozott 200e kmer vas visszatekert órákkal, csillli vilire polírozva.
Gegee15-06-2011 10:34:00 // 47081
Ja hát sajnos ennyit ér ezzel tisztában vagyok, de akkor nem adom el, mert bukok rajta. Főleg, h gyakorlatilag új kocsi. :)
Gegee15-06-2011 10:25:19 // 47080
Benzin-dízel kontrát osztom! :) Aki sokat megy, sokat vezet annak megéri a dízel, egyébként nem. :) Itt egy dízel pl. 2006.06-os 37 ezer km-ert mentek vele, alig használt. Eladó??? Kérdem én .. miért? :) és csak ennyiért.. jtd Csak egy példa.. nem ismerem az autó történetét. De dízelt nem vennék 37 ezer km-erre.
Hori15-06-2011 10:05:51 // 47079
Te is jól beszélsz (írsz)!!!! :-)))
Gegee15-06-2011 09:53:36 // 47078
Valóban. Ez max progression. Manuális klíma miatt azonnal kiszúrható. Az se rossz, nem kell félre érteni! :) De ahogy nézegetem a hirdetéseket van olyan distinctive ami progressionnak van írva. Én ha valamit eladok azért legalább utánanézek, h pontosan mi is az, mit tud stb.. Legyen akármi. Ha már árulok valamit, legalább legyek hiteles. Ez a hirdetés nekem nem hiteles. Amúgy 147jtd-nek nagyon igaza van! :)
Hori15-06-2011 09:15:09 // 47077
Látod, nekem ezért van 2 benzinesem. Évi 12-14000 kilóméterre nem veszek dízelt, mert nem éri meg.
Csöri14-06-2011 22:22:56 // 47076
Sajos nem lehet szétszedni, mert ragasztva van a 2 oldal.
Én hátulról szoktam megfúrni, és a lyukon keresztül visszarakom a cwavart.
Utána egy kis gumi dugóval lezárom. Ez a legjobb megoldás.
147jtd14-06-2011 22:01:17 // 47075
érdekes, az enyém 2003 as, és 248 e kmer van benne, csak én használom ebben az egész országban? vagy más azért vett diesel jó fél millával drágábban, mert csak évi 10e kmert megy??

hihető. köcsög nepperek.
Hori14-06-2011 20:53:51 // 47074
A DISTINCTIVE az nem olyan felszereltségű!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VMate14-06-2011 20:41:51 // 47073
vagy ezt esetleg? http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/147/alfa_romeo_147_1.9_jtd_distinctive_egy_ev_garanciaval_-4835700
VMate14-06-2011 20:40:51 // 47072
Sziasztok! valaki ismeri esetleg ?http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/147/alfa_romeo_147_1.9_jtd_impression-4790915
Kareszka198414-06-2011 20:25:19 // 47071
kíváncsi vagyok mit mondasz majd róla pár hónap múlva :) sajnos nekem is cseréssek :( csakúgy, mint a hátsók :-/
Hori14-06-2011 20:19:58 // 47070
MEGJÖTT AZ EBAY-RŐL RENDELT LENGŐKAR SZETTEM!
KORREKTNEK TŰNIK, DE MAJD KIDERÜL MIT BÍR.
AZ ÁRA MIATT AZT SEM BÁNOM HA MAX 1 ÉVET BÍR. 35055 FORINT SZÁLLÍTÁSSAL EGYÜTT, ÉS EGY ATEC NEVEZETŰ NÉMET CÉG CSINÁLTA.
Matteo14714-06-2011 17:20:00 // 47069
Ohh, ledet én is próbáltam helyzetjelzőnek, amikor még Xenonom volt. Remélem Te jobbat találsz, mint én. Az enyémek egyrészt nagyon hamar kiégtek, másrészt meg olyat csináltak, hogy elkezdtek világítani úgy, hogy a kocsi le volt zárva teljesen. Vagy éppen csak össze-vissza villogtak, szintén lezárt állapotban.
HoZee14-06-2011 15:51:35 // 47068
Mindre negatív.
Ezeket én is figyeltem, de semmi. Olajfolt nincs, füst nincs, bár a kipuffvég kormos, de ezen kívül semmi.
Hori14-06-2011 15:46:00 // 47067
Olajleeresztő csavar mellett nem folyik? Olajszűrőnél? Dekni rendben? Alatta nem áll az olaj ha megállsz? Füstöl?
HoZee14-06-2011 13:07:59 // 47066
Ezzel én is így voltam, egyszerűen kicseréltettem a rajta levő ledeket (xenonhoz csinálták, ipari kis méretű ment a helyére), és most gyönyörű (tényleg) fehéren világít. Nekem Székesfehérváron csinálta egy ürge, postával is melózik, nagyon ügyes volt, és olcsó, ha kell tudok kontaktot adni.
HoZee14-06-2011 13:06:06 // 47065
Voltam a hungárián is, utolsó nagyot még februárban kapta az alja a hungexponál, de akkor nem lett semmi baja, meg le sincs még ültetve. Gondoltam erre is, de ahol parkolok nézem van-e folt, de nincs.

Lehet ez a mérési különbség a motor állapota miatt? Úgy értem egyszer alapjárat átforgatta az olajat, nem vártam sokat, másodiknál meg mégis volt 3-4 óra a leállítás és a mérés közt...
:Szájmon:QV:147:GT:14-06-2011 12:21:11 // 47064
na akkor kipróbálom én is ezt a xenonos halogént....remélem nem lesz olyan csalódás mint a LEDes helyzetjelző amit vettem....sajnos az hiába fehéren világít, a sima halogén tompiíott mellett kéknek tűnik....:(
:Szájmon:QV:147:GT:14-06-2011 12:18:27 // 47063
Nem lehet h oda csaptad a kocsi alját valahol???
Kb 2éve az egyik haverom a Hungárián a Köbányai úti villamos síneken kicsit nagyobb sebességgel ment keresztül és az ültetett 206-osa leért...de hát ez mindennapos ugyh meg se állt...haza ment..másnap munkába....este megint haza...amikor akart beparkolni akkor látta h ahonnan reggel kiállt olaj folt van a földön...gyors olaj színt ellenőrzés és rémülten látta h nincs olaj a kocsiban...mint kiderült egy picikét megsérült az olaj teknő vagy mi a nyavaja és csak épp h csöpögött az olaj...viszont eléggé annyira h egy nap alatt kicsöpögjön az összes.... :(
HoZee14-06-2011 12:04:13 // 47062
Sziasztok!
Most kérnék nagy segítséget! Az elmúlt napokban hirtelen tűnik el az olaj az autóból, és nem tudom miért... Pénteken rendben volt a szint, szombaton már kellett egy picit önteni, vasárnap már beleöntöttem egy litert, hogy jó legyen. Akkor egy rövid alapjárat után vártam, megnéztem, és jó volt (3/4). Tegnap este megint megnéztem, autóztam egy órát, majd pihent 3-at, és éppen az alsó jelzésnél volt az olaj, ez már elég hirtelen zabálás lenne, a kipuffcsere óta fogy ennyire (mindjárt utána öntöttem még bele, mert hiányolta), ez hogyan és mitől lehet?? :/ Kezdek megint félni...
Hori14-06-2011 08:46:12 // 47061
Én finoman kivágtam belül, ahol a csavar van, és utána beragasztottam filc anyaggal.
Hori14-06-2011 08:43:37 // 47060
Küld el az adatokat és a srác aki felvitt mikor vettük az autót, Ő nagy BMW fan, és szervize is van, rákérdezek. Olcsón tud gyári bömös cuccokat is!
Kareszka198414-06-2011 07:46:29 // 47059
nade nekem ragasztót ajánljatok, amivel visszatudom nyomni a foggantyút :D
Németh Laci13-06-2011 23:27:13 // 47058
- nem kell oda fúró, szerintem a csavarhúzó hegye is elegendő ! nahh meg aztán ha nagy lyukat csinálsz, akkor meg az fog zavarni !
147jtd13-06-2011 23:20:21 // 47057
na ezaz, mert már egyszer kérdeztem, és mondta vki hogy van vmi lik ahova befér a csavarhúzó, de nekem nincs semmi, én is gondolkodtam azon amit kareszka mond, de nincs türelmem hozzá, és kicsi esélyt láttam rá hogy összejön. de átgondolom mégegyszer, ha nem jön a fúró.

köszi.
Csabo2213-06-2011 20:47:02 // 47056
Könyve szerint is 60 ezrenként kell cserélni
mreni13-06-2011 20:44:18 // 47055
jah sorry,60ezer km-es csereperiódusra gondoltam:D
Kareszka198413-06-2011 20:24:01 // 47054
60ezer km, vagy 60 euró? :D a 70 euró biztos, a 40.000-ben nem vagyok biztos :)
mreni13-06-2011 19:58:37 // 47053
nem 60?:)
Kareszka198413-06-2011 19:55:37 // 47052
én úgytudopm 40.000-enként, nekem pl 70 euró volt a 8 NGK
Zebu13-06-2011 19:39:25 // 47051
Hi All!

Csak 1 gyors kérdés. Először Alfa 147 1.6 TS ECO-ba hány km-nél kell gyertyát cserélni? Milyen árra lehet kb. számolni? Thx! Zebu
Zebu13-06-2011 19:39:22 // 47050
Hi All!

Csak 1 gyors kérdés. Először Alfa 147 1.6 TS ECO-ba hány km-nél kell gyertyát cserélni? Milyen árra lehet kb. számolni? Thx! Zebu
Kareszka198413-06-2011 13:04:52 // 47049
na az :D slanposan szoktam foglamazni :D
Csabo2213-06-2011 13:04:10 // 47048
Sziasztok

Ha már itt vagyok, megkérdezném, hogy a csomagér világítására és a belső tér hátsó világitásának vannak-e külön biztosítékai? ugyanis az izzójuk okés, a csatlakozójuk bedugva rendesen, de nem világitanak. mind a 2 vezetékei egy-egy vastagabb kábelkötegből vannek leosztva. áram viszont nem jut a csatlakozókra. kezelési könyvet néztem, de ezekre nem ir külön biztit.
volt már ezekkel vkinek problémája?
Németh Laci13-06-2011 13:00:43 // 47047
ahhám, szögletes inkább hatlapfejű csavar nem ? :)
Kareszka198413-06-2011 12:57:06 // 47046
nem
azt az alumíniumot csak felkell hajtani, mint amikor nyitod a kesztyűtartót. Nézel egy oda még hosszra épp beférő szögeltes fejű csavart, amit belelehet csavarni a műanyag fül menetes résézbe. Beleteszed hátulrol, majd egy hozzá illő villáskulcsal felcsavarozod a helyére a füelt :) ennyi :) namost nekem ez a menetes rész tört ki a műanyagbol, szóval sozpás van :(
Németh Laci13-06-2011 12:54:42 // 47045
de gondolom, akkor feltépted a ragasztást :(
Kareszka198413-06-2011 12:48:06 // 47044
nekem anno elég volt csak felhajtani, megtartani és belevarázsolni egy csavart...ennyi :)
Matteo14713-06-2011 12:39:11 // 47043
Na igen, megértelek. Én is részben ebből a megfontolásból váltam meg az enyémtől. Nem mondom, hogy nem hiányzik, de ez van. A Focus 2, bár nem ronda autó, de mégis dizájnban unalmas egy 147-hez képest. Cserébe viszont nincsenek zajok, a futóműbe bármilyen pár ezer Ft-os kutyacsont megfelel és klímával is max 6.2 literes fogyasztást bírok vele produkálni full dugóban. Amúgy meg 5-5.2-t.

Aztán ha egyszer lesz lóvéság, akkor lesz megint Alfa is, mert ilyen életérzést egy autó sem tud adni, ebben biztos vagyok.. A Ford hozzá képest egy lelketlen tank.
Matteo14713-06-2011 12:25:34 // 47042
Szia! Én annó utólagos Xenonnal vettem és egy darabig nem volt vele gond. Aztán cserélni kellett az egyiket és onnantól kezdve még vagy 2-szer ugyanazt kb másfél éven belül. Meg egyszer a másik oldalit is.

Én nem javaslom, mert:

- az utólagos dolgokat alapból valamiért nem szereti az Alfa (az enyém legalábbis nem szerette).. Ha pedig gyakran kell cserélni, akkor az költséges, mivel illik trafóval együtt cserélni. Jóval drágább, mint a halogén, és hát mit mondjak... Azon túl, hogy kívülről jobban nézett ki, nem voltam elragadtatva attól, ahogy világított. Jobb volt valamivel, mint a halogén, de annyira azért nem láttam vele többet.. Eladás előtt pár héttel Csöri vissza is alakította nekem halogénre

- a halogénre való visszaállás másik oka az volt, hogy Csöri mondta, hogy a rendőröket ma már jól felkészítik utólagos Xenonból és tudják, hogy mit kell nézni. Bár velem sosem kötözködtek, de azért nem árt vigyázni.. Manapság drága mulatság összeveszni rendőrékkel.. :)

Ami a xenon gázos izzót illeti... Én nemrég vettem Homashitát (+50%). Az ára nagyon jó, működik is rendesen, idővel az indítás után kifehéredik, szerintem szép, de természetesen nem olyan szép, mint a xenon. Összességében eddig elégedett vagyok vele.
Németh Laci13-06-2011 12:19:21 // 47041
Hát ez az, ezt nem találja ő sem ! Én javaslom, hogy kisebb méretű, és könnyen eltünthető lyukat ejts a kesztyűtartó belső oldalán, de előlről a fúrat avagy menet irányából... - vagy még lefeszegetheted az egész belső burkolatot, amit vlmi irgalmatlan durva ragasztó tart össze.
Kareszka198413-06-2011 12:13:31 // 47040
valami hasonló megoldáson gondolkodom majd én is pár év múlva :) sanos nekem is kezd fontos lenni a megbízhatóság és az alacsony fogyasztás.... ...az itteni fizetésekhez mérve ez igenis nyomós érv!
Kareszka198413-06-2011 12:09:38 // 47039
mert ott nincs :)
Matteo14713-06-2011 12:05:25 // 47038
A Polo jó választás, nekem is az volt az Alfa előtt. A szervízköltségen ne gondolkodj, mert nem lesz szükség szervízre. :) A mienk annó '99-es évjárat volt és úgy adtam el 9 évesen, hogy semmihez nem kellett hozzányúlni, csak fékeket kellett cserélni. Iszonyat megbízható autó volt és nem hiszem, hogy csak mi fogtuk ki..
Németh Laci13-06-2011 12:00:27 // 47037
- szerintem a kesztyűtartó belsején nem találja a szerelő nyílást !
Kareszka198413-06-2011 11:20:55 // 47036
ott a luk :)
Döme7912-06-2011 22:47:07 // 47035
Szerencsére előtte kicsokizta magát! :)
Csabo2212-06-2011 22:18:34 // 47034
Nem a kinyitás a téma, henem a beinditás :)
főleg, ha riasztó is van benne...
lehet ha riasztód is lenne, a kutya a kárpitot is összecsokizza :D
Döme7912-06-2011 21:42:17 // 47033
Ja közbe a Miky össze vizezte meg sározta az egész belteret utána azt takarítottam!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.