Forum >> 147
krisz.v26-10-2012 21:54:17 // 49882
Azt is érdemes figyelembe venni, hogy latyakos/hókásás út kivételével szinte mindig jobb a szélesebb téli gumi!!
krisz.v26-10-2012 21:09:49 // 49881
Én úgy tudom, hogy 195/60R15 a gyári méret! Az Öcsém ilyennel járt és tökéletes volt!!
Xixo26-10-2012 20:33:40 // 49880
Csak márkaszervizbe ne!!!!
Vannak itt azért megbízható(bb) szerelők is...
Vannak itt azért megbízható(bb) szerelők is...
Somez26-10-2012 20:22:41 // 49879
Nem is tudom. Mivel gyári méret, ezért feltételezem jónak kell lennie.
Bedobtam egy váltóméretkalkulátorba a számokat és 12 mm-es eltérest ír közöttük. Az nem hangzik vészesnek.
Bedobtam egy váltóméretkalkulátorba a számokat és 12 mm-es eltérest ír közöttük. Az nem hangzik vészesnek.
Ricsi 14726-10-2012 19:34:04 // 49878
Kössz a gyors válaszokat, akk marad ez a méret télire!
Alfa GT-Csaba26-10-2012 18:57:09 // 49877
185/60nal az lesz a baj hogy nagyon alacsonyan lesz a kaszni és nagyobb hóba lefog érni az alja Az enyémen 195 /65 15 van és az szinte ugyan akkora mint a 215/45 17"
Somez26-10-2012 18:54:34 // 49876
Könyv szerint 185/60 is mehet. Én ilyet fogok most venni téliből.
Alfa GT-Csaba26-10-2012 18:48:26 // 49875
17-esre 215/45 a téli 15ös -re nem nagyon szoktak 195-nél vékonyabbat rakni
Ricsi 14726-10-2012 18:44:08 // 49874
Üdv! Nem tudjátok, hogy 15 felnire mekkora a legkisebb feltehető téli gumi? jelenleg 195 széles van fent ennél szeretnék vékonyabbat ha lehet! Másik kérdés h majd a nyári 17 felnimre mekkora gumit kell tennem?
Csabo2226-10-2012 17:28:57 // 49873
Tudomásom szerint 2 db bicskakulcs, 1 immo kód és 1 rádió kód kártya jár a kocsihoz.
Vétel esetén pedig ha nem ismerőstől származik a kocsi, akkor javaslom, h keressetek fel egy márkaszervizt, és kérjetek 1 átvizsgálást. Ha az eladó is beleegyezik persze. Ahhoz képest, h mennyit ér(het) egy hozzáértő általi szemrevételezéses és műszeres méréses vizsgálat, nem drága.
Ha pedig nem egyezik bele, ott gondok is lehetnek.
Vétel esetén pedig ha nem ismerőstől származik a kocsi, akkor javaslom, h keressetek fel egy márkaszervizt, és kérjetek 1 átvizsgálást. Ha az eladó is beleegyezik persze. Ahhoz képest, h mennyit ér(het) egy hozzáértő általi szemrevételezéses és műszeres méréses vizsgálat, nem drága.
Ha pedig nem egyezik bele, ott gondok is lehetnek.
Csabo2226-10-2012 17:23:50 // 49872
Ez pontosan igy van. Egyből irni akartam, h ne próbáljátok meg, de látom javitottad magad ;)
Rita & Sanyi26-10-2012 13:27:02 // 49871
Sziasztok! Meg tudnátok mondani, hogy gyárilag hány kulcsot adnak a 47-esekhez? Tanácsokat is szívesen fogadok, hogy mit érdemes megnézni vétel esetén, most szándékozunk venni egy diesel motorosat. Előre is köszi a segítséget!
147jtd26-10-2012 11:41:57 // 49870
hülyeséget irtam nem szabad járó motornál levenni a sarut.
147jtd26-10-2012 11:36:44 // 49869
szerintem, de ha tévedek akkor javitson ki valaki, ha beindítod a motort, és leveszed mindkét sarut és nem áll le, van töltésed, ez biztos.
az kérdés hogy ez a művelet mennyire használ a body compnak és a többinek, ebben nem vagyok biztos, mert régen ladánál nem okozott gondot.
az kérdés hogy ez a művelet mennyire használ a body compnak és a többinek, ebben nem vagyok biztos, mert régen ladánál nem okozott gondot.
Csabo2225-10-2012 21:42:45 // 49868
Ciao
Alá kell támasszam amit mondasz. Tehát ha leállitott motornál (nem működő generátor nulla töltésnél) bekapcsolt fogyasztókkal ha az akku tartani tudja a 12V körüli értéket, akkor az akksi jónak mondható.
Továbbá jónak mondható a generátor töltése, ha a kimenetein 14,4V-ot tudok állandóan mérni. Ezt sajna nemtom megtenni, mert nem férek hozzá a generátor kimeneteihez. (bár jó akkunál a sarukon is 14,4V körül kéne akkor mérnem)
Utoljára pedig a generátor kimenetei és az akksisaruk között igen minimális ellenállást kell mérnem, ha nincs szakadásom. Az előző lépés miatt sajna ezt szintén nemtom mérni :)
Holnap lesz szabad időm, beszerzem a villamosságis cimbi számát és felkeresem.
Eddig bringával közlekedtem, de sajna rossz időt jósolnak, és a kocsi sem jó ha igy áll, ezért intézkednem kell.
Mindazonáltal köszönöm a tippeket ;)
Alá kell támasszam amit mondasz. Tehát ha leállitott motornál (nem működő generátor nulla töltésnél) bekapcsolt fogyasztókkal ha az akku tartani tudja a 12V körüli értéket, akkor az akksi jónak mondható.
Továbbá jónak mondható a generátor töltése, ha a kimenetein 14,4V-ot tudok állandóan mérni. Ezt sajna nemtom megtenni, mert nem férek hozzá a generátor kimeneteihez. (bár jó akkunál a sarukon is 14,4V körül kéne akkor mérnem)
Utoljára pedig a generátor kimenetei és az akksisaruk között igen minimális ellenállást kell mérnem, ha nincs szakadásom. Az előző lépés miatt sajna ezt szintén nemtom mérni :)
Holnap lesz szabad időm, beszerzem a villamosságis cimbi számát és felkeresem.
Eddig bringával közlekedtem, de sajna rossz időt jósolnak, és a kocsi sem jó ha igy áll, ezért intézkednem kell.
Mindazonáltal köszönöm a tippeket ;)
147jtd25-10-2012 18:34:54 // 49867
jobb hátuljába beleért, de mibe? dög forró volt a csavar mire hazaértem.
de a balon miért nem?
de a balon miért nem?
147jtd25-10-2012 14:15:50 // 49866
hátra befér a hosszú felnicsavar?
Kareszka198425-10-2012 11:10:31 // 49865
49824-es hsz
Dömpi (il dottore)25-10-2012 10:39:42 // 49864
Sziasztok!
Feleségemnek nézünk 147-et. Kicsit meg szeretnék ismerkedni a kocsival, ezért ha valakinek lenne elektronikusan magyar nyelvű használati leírása a műszaki paraméterekkel együtt, kérem küldje meg nekem. Rendkívül hálás lennék érte!
e-mail: tibor.megyeri@infineon.com
Amúgy télire mekkora gumi javallot és mekkora acélfelnivel? Mi a 147 osztóköre és ET-je?
Nincs valakinek eladó acélfelnije 147-re? Esetleg dísztárcsa?
Feleségemnek nézünk 147-et. Kicsit meg szeretnék ismerkedni a kocsival, ezért ha valakinek lenne elektronikusan magyar nyelvű használati leírása a műszaki paraméterekkel együtt, kérem küldje meg nekem. Rendkívül hálás lennék érte!
e-mail: tibor.megyeri@infineon.com
Amúgy télire mekkora gumi javallot és mekkora acélfelnivel? Mi a 147 osztóköre és ET-je?
Nincs valakinek eladó acélfelnije 147-re? Esetleg dísztárcsa?
NikolaTesla25-10-2012 09:20:07 // 49863
Hát nem sietem el a reakciót, de valószínű hogy az aksinak nincs baja. De nem feltétlenül töltésed nincs, bár nem tudom hogy a rendszer hol figyeli az értéket de lehet hogy van egy vezeték szakadás, vagy hiba és az előtt méri meg, viszont az akkuhoz már nem jut el a megfelelő töltőfeszültség. Egy műszerrel rámérnél az akku és a generátor közötti kábelre hogy mekkora ellenállása van és kiderülne hogy jó e. normál esetben elég kicsi pár ohmos értéket kell hogy kapj. Remélem nem beszéltem hülyeséget, továbbra sem értek ugyanis én sem az autovillamossághoz, csak sejtek néhány dolgot.
147jtd23-10-2012 18:27:02 // 49862
legalább történt vamai az állóvízben.
btw. mitől és hol ázhat be az ablakspriccelő motor? másodszor kellett szétszednem mert összerohadt a tekercs a mágnessel:-PP hol kellene vízhatlanná tenni?
ha szedte már szét valaki rajtam kívül.
btw. mitől és hol ázhat be az ablakspriccelő motor? másodszor kellett szétszednem mert összerohadt a tekercs a mágnessel:-PP hol kellene vízhatlanná tenni?
ha szedte már szét valaki rajtam kívül.
Lillus22-10-2012 21:15:41 // 49861
Húha, kihagytam pár napot, azt' milyen parázs vita kerekedett itt! Ez nem volt célom. És nekem egyikőtök bejegyzése sem volt bántó.
Szóval tudok az autó előző tulajáról és nem boyracer... meg nem is öreg/osztrák/orvos/ házaspár/ templom/ stb. Használták, de belseje és külseje alapján ésszel (azt, hogy szívvel is csak remélhetem).
A piros, Alfa 147 az álmom volt, a selespeed pedig egy "erősen ajánlott". Most az álom után itt a nehézség, amit meg kell ugranom egyedül, vagy segítséggel.
Szatyi "bácsival" pedig értekezünk. ;-)
Szóval tudok az autó előző tulajáról és nem boyracer... meg nem is öreg/osztrák/orvos/ házaspár/ templom/ stb. Használták, de belseje és külseje alapján ésszel (azt, hogy szívvel is csak remélhetem).
A piros, Alfa 147 az álmom volt, a selespeed pedig egy "erősen ajánlott". Most az álom után itt a nehézség, amit meg kell ugranom egyedül, vagy segítséggel.
Szatyi "bácsival" pedig értekezünk. ;-)
Csabo2222-10-2012 19:19:38 // 49860
A hűtővizet a vizhűtő alsó csatlakozásánál levő cső lehúzásával tudod leereszteni. De ez neked nem fog segiteni. Mondjuk időnként a hűtőrendszer folyadékát is cserélni kell, mert különben lerakódások keletkeznek. A szervizkönyvben erről bővebben is olvashatsz. Az amit neked ellenőrizned kell, hogy a tűzfal feletti vizvályú kifolyó csöve nincs-e eldugulva. Ehhez le kell venned a jobb oldani (menetirány szerinti) rácsot a vizvályúról. Elég csak azt, mert ha elég hosszú a kezed (karod), akkor csavarhúzóval meg tudod böködni a lefolyót. Észre fogod venni, mivel a lemezek ott úgy vannak kialakitva, hogy a kifolyó luk a legmélyebb ponton van.
Ha elég türelmes és ügyes vagy, akkor az ablaktörő karokat, és az alattuk levő bal oldali rácsot is kiveheted, ekkor jobban hozzáférhetővé válik a kifolyó. De sztem nem fog menni, mert nekem is baszottul rá voltak gyógyulva a tengelyre a karok.
Jó munkát!
Ha elég türelmes és ügyes vagy, akkor az ablaktörő karokat, és az alattuk levő bal oldali rácsot is kiveheted, ekkor jobban hozzáférhetővé válik a kifolyó. De sztem nem fog menni, mert nekem is baszottul rá voltak gyógyulva a tengelyre a karok.
Jó munkát!
pmolnar22-10-2012 18:55:02 // 49859
Ciao 147 cartársok!
Van egy eladó tempomat karom 147-be
üdv
Peti
Van egy eladó tempomat karom 147-be
üdv
Peti
Kareszka198422-10-2012 14:31:11 // 49858
szerintem is a lefolyócső van eldugulva.
nekem már ázott be a szélvédőm, nem kívánom snekinek :-S
nekem már ázott be a szélvédőm, nem kívánom snekinek :-S
Gabesz8622-10-2012 12:38:16 // 49857
Köszi szépen a segítséget,rajta leszek.És esetleg abban tudnál e segíteni,hogy hol kell pontosan leereszteni a hütővizet a rendszereböl?
Köszönöm.
Köszönöm.
Csabo2221-10-2012 17:50:27 // 49856
Rámértem az akksisarukra, és csak 11.7V környékét mutatott a műszer járó motornál. Leállitottam, bekapcsoltam egy csomó fogyasztót, és mértem az akku pólusait. Kb fél percig megmaradt a 11,7V. Ha az akku lenne a rossz, akkor a feszültség esne bekapcsolt fogyasztók esetén. Igaz? Vagy hosszabb ideig kéne figyelni a fesz alakulását?
Tehát úgy fest nincsen töltésem. Azonban erre nem ad figyelmeztetést a fedélzeti számitógép.
Sajnos még nem tudtam felhivni az autóvillamosságist, úgyh csak találgatok.
Tehát úgy fest nincsen töltésem. Azonban erre nem ad figyelmeztetést a fedélzeti számitógép.
Sajnos még nem tudtam felhivni az autóvillamosságist, úgyh csak találgatok.
Csabo2220-10-2012 23:07:21 // 49855
Ciao
Több hiba is okozhatja, lehet akár a szélvédőkeret tömitése, de az eldugult csatorna a tűzfal mögött is. Utóbbi azért sem szerencsés, mert a body computert is eláztathatja. Át kellene nézni a gmikédereket, illetve, h az ablaktörlő rácsa alatti vályú leeresztő furata nincs-e eltömődve. Jobban jársz, ha mielőbb ellenőrzöd ezeket, mert az esetleges elektromos beázások később sokba kerülhetnek.
Több hiba is okozhatja, lehet akár a szélvédőkeret tömitése, de az eldugult csatorna a tűzfal mögött is. Utóbbi azért sem szerencsés, mert a body computert is eláztathatja. Át kellene nézni a gmikédereket, illetve, h az ablaktörlő rácsa alatti vályú leeresztő furata nincs-e eltömődve. Jobban jársz, ha mielőbb ellenőrzöd ezeket, mert az esetleges elektromos beázások később sokba kerülhetnek.
Gabesz8620-10-2012 19:45:29 // 49854
Sziasztok Alfások!Találkozott e már valaki azzal a problémával,hogy eső után áll a víz a kocsiban?A vezető oldali ülés előtt a padlón,de rengeteg,és nem tudom honnan folyik oda.Tudna e valaki segíteni,hogy hol a bibi?Vagy egy hozzáértőt ajánlani,Budapesten?Köszönöm!
AkosGyor20-10-2012 13:34:25 // 49853
Sziasztok! Találkozott már valaki azzal a problémával, hogy a csomagtartót nem tudja nyitni a gombbal? Érzékeli hogy megnyomom és egy olyan hangot ad ki, mintha próbálna kinyílni de aztán visszazár egyből. Gondolom ami benne van szerkezet nem tudja eltolni a pöcköt ami nyitná a zárat. Kulcsal lehet nyitni, csakhát nem az igazi mindig leállítani az autót ha ki akarod nyitni a csomagtartót :) Mi lehet a megoldás? Cserélni kell ezt a nyitó szerkezetet ?
NikolaTesla17-10-2012 23:32:15 // 49852
Majd azért írd meg mi lett a diagnózis, mert érdekelne. Én autóvillamossághoz nem nagyon értek, inkább kis és középfeszültség :D. De a töltőfeszültség az 14,4 az biztos Csöri jól mondta.
Csabo2217-10-2012 22:16:15 // 49851
Köszönöm. A 0,4V-ra emlékeztem, de arra nem, h 12,4 vagy 14,4. Autóvillamosságis cimbit azért felhivom, h vizsgálja meg.
Sajnos igy, h "megette" a másik akksit is a kocsi, a zárlatosságnak nincs akkora szerepe.
Hazahúztuk az autót. Rásegités nélkül nem volt a legjobb a 17es kerekeket a nyumvájúkban az úton tartani :)
Sajnos igy, h "megette" a másik akksit is a kocsi, a zárlatosságnak nincs akkora szerepe.
Hazahúztuk az autót. Rásegités nélkül nem volt a legjobb a 17es kerekeket a nyumvájúkban az úton tartani :)
Csöri17-10-2012 21:47:25 // 49850
Ideális esetben 14,4V körül kell mérned járó motornál.
Csabo2217-10-2012 19:23:34 // 49849
Köszi, rámérek.
Mennyit kell jó esetben mérnem? 12 +/- 0,5 V?
Viszont a beletett 44 Ah-s jó akksit is szűk 10 km alatt leszivta vmi. Beindult vele, de amint megyek a kocsival, vmi leszivja az akksit. És a fogyasztók közül csak a helyzetjelző volt rátéve, az nem szivhatja le ilyen rövid idő alatt. Valahol szakadásnak kell lennie.
Lecsekkoltam a biztositékokat (már amennyire sötétben elemlémpával tudtam), de sehol nem találtam rosszat.
Pénteken kihivom autóvillamosságis cimbit, fejtse meg mi szippantja le az akksit.
Mennyit kell jó esetben mérnem? 12 +/- 0,5 V?
Viszont a beletett 44 Ah-s jó akksit is szűk 10 km alatt leszivta vmi. Beindult vele, de amint megyek a kocsival, vmi leszivja az akksit. És a fogyasztók közül csak a helyzetjelző volt rátéve, az nem szivhatja le ilyen rövid idő alatt. Valahol szakadásnak kell lennie.
Lecsekkoltam a biztositékokat (már amennyire sötétben elemlémpával tudtam), de sehol nem találtam rosszat.
Pénteken kihivom autóvillamosságis cimbit, fejtse meg mi szippantja le az akksit.
NikolaTesla17-10-2012 19:02:13 // 49848
Hát szerintem nem arról szólt a dolog hogy te gonosz vagy e avagy sem, csak kár volt erőltetni a dolgot segíteni nem segítettél a megállapítással, innentől kezdve ezt hívják károgásnak ami több ember szemét is szúrni szokta. Hozzáteszem az én kocsim egy középkorú hölgyé volt és persze a családjáé, de ő használta, és úgy el volt hanyagolva hogy szívesebben adtam volna egy 18 éves kölyöknek mert az jobban vigyázott volna rá.
NikolaTesla17-10-2012 18:58:28 // 49847
Ha nem férsz hozzá a generátor kimenetéhez akkor elméletileg láthatod a töltőfeszültséget ha akku pozitívra és testre mérsz multiméterrel, de nem lesz pontos az érték ha a kuka aksi van benne mert erőteljesen lehúzza a feszt egy halott cucc. De végülis mérhető. A pontos értékhez viszont generátor kimenet kell.
Csabo2217-10-2012 16:41:18 // 49846
Viszont ma szegény gépem nekem is beadta a kulcsot. Reggel beindult, de lassan forgatott az öninditó (gyenge akksi). Mentem vele kb 10 km-t, leállitottam, tankoltam, és már nem indult be.
/Az mondjuk elég nevetséges volt, h 98 ft volt az összeg vége és következő ezer 3 ft-ra ugrott fel mire a kasszához értem... tényleg arra az 5 ft-ra van szükségük?/
Betoltuk a kutassal. Mentem újabb 10 km-t kb, de akkor már a gyújtás is kihagyott, annyira kuka lett az akksi. A kocsi le is állt.
Remélem nem a generátor nem tölt. Hogy tudom lemérni mekkora feszültséget ad le? Rámérek a sarukra?
Teszem hozzá most lesz 4 éves az akksi, tehát az élettartamát már túlszárnyalta...
Most tettem bele egy 44ah-s akksit mig veszek másikat.
/Az mondjuk elég nevetséges volt, h 98 ft volt az összeg vége és következő ezer 3 ft-ra ugrott fel mire a kasszához értem... tényleg arra az 5 ft-ra van szükségük?/
Betoltuk a kutassal. Mentem újabb 10 km-t kb, de akkor már a gyújtás is kihagyott, annyira kuka lett az akksi. A kocsi le is állt.
Remélem nem a generátor nem tölt. Hogy tudom lemérni mekkora feszültséget ad le? Rámérek a sarukra?
Teszem hozzá most lesz 4 éves az akksi, tehát az élettartamát már túlszárnyalta...
Most tettem bele egy 44ah-s akksit mig veszek másikat.
Csabo2217-10-2012 16:35:45 // 49845
Jaja, megy a zrikálás :)
Még szerencse, h a benzin vs gázolaj téma megpihent.
Még szerencse, h a benzin vs gázolaj téma megpihent.
147jtd17-10-2012 14:18:38 // 49844
ugy látom most az a lényeg, hogy én legyek a gonosz.
az elmúl két honapban nem igazán volt itt élet, egyedül emiatt válaszoltam a bejegyzésére, hogy esetleg nézzen szét más topicban is mert nem boztos hogy innen kap megoldást, mert majdnem kihalt a topic, és nem rémlik hogy bárkinek is lenne.
de tudod mit felejtsük el.
"szerintem innen senki nem tud biztatót irni a szélszpíddel, pont ezért nem rémlik hogy bárkinek is lenne.
azért remélem megoldódik a gondod."
az elmúl két honapban nem igazán volt itt élet, egyedül emiatt válaszoltam a bejegyzésére, hogy esetleg nézzen szét más topicban is mert nem boztos hogy innen kap megoldást, mert majdnem kihalt a topic, és nem rémlik hogy bárkinek is lenne.
de tudod mit felejtsük el.
"szerintem innen senki nem tud biztatót irni a szélszpíddel, pont ezért nem rémlik hogy bárkinek is lenne.
azért remélem megoldódik a gondod."
Grando17-10-2012 13:48:10 // 49843
...és ezzel szerinted mennyire segítettél a cartársnőnek?
147jtd17-10-2012 13:24:03 // 49842
pontosan ezekből vontam le, de mint irtam lehet hogy az idős orvos házaspár használta a templom és a plébánia között vasárnaponként, minden meglehet, csak kicsi az esélye.
én is ilyen voltam, semmi nem érdekelt fiatalon, csak a lóerő meg a száguldás. az első 3 évi keresetemet mind az autómra költöttem, szárny küszöb felni, ülés stb..most már belátom jobb lett volna ha lakáskasszába teszem de még ha eliszom vagy elk@rvázom is jobb lett volna, mert nekicsaptam a villanyoszlopnak, és egy kilót kaptam érte a bontóban.
most már felelős családapaként fontosabb a megbízhatóság, raktér, vonóhorog (építkezéshez) tetőcsomagtartó stb... az sem baj ha reggel nem kell izgulnom minusz 10 fokban hogy beindiul-e a gyerekkel odaérek e az ovodába, nem kések-e el a reggel értekezletről...
mint irtam nem magavál az ótómatával van bajom, mert ha ujonnan vennék autót szaloból és lenne keret kérnék bele, de amig magyaroszágon nem lesz elterjedtebb, nem lesznek annyi és olyan szerlő aki ért hozzá, a tulajdonos nem tartják karbantartani, nem csak akkor vinni szervizbe mikor elromlik, meghatározott időközönként olajat szűrőt cserélni stb.. addig én nem kérek belőle köszönöm.
tisztelet a kivételnek.
ez a véleményem( tapasztalatom) nem kell egyetérteni velem.
én is ilyen voltam, semmi nem érdekelt fiatalon, csak a lóerő meg a száguldás. az első 3 évi keresetemet mind az autómra költöttem, szárny küszöb felni, ülés stb..most már belátom jobb lett volna ha lakáskasszába teszem de még ha eliszom vagy elk@rvázom is jobb lett volna, mert nekicsaptam a villanyoszlopnak, és egy kilót kaptam érte a bontóban.
most már felelős családapaként fontosabb a megbízhatóság, raktér, vonóhorog (építkezéshez) tetőcsomagtartó stb... az sem baj ha reggel nem kell izgulnom minusz 10 fokban hogy beindiul-e a gyerekkel odaérek e az ovodába, nem kések-e el a reggel értekezletről...
mint irtam nem magavál az ótómatával van bajom, mert ha ujonnan vennék autót szaloból és lenne keret kérnék bele, de amig magyaroszágon nem lesz elterjedtebb, nem lesznek annyi és olyan szerlő aki ért hozzá, a tulajdonos nem tartják karbantartani, nem csak akkor vinni szervizbe mikor elromlik, meghatározott időközönként olajat szűrőt cserélni stb.. addig én nem kérek belőle köszönöm.
tisztelet a kivételnek.
ez a véleményem( tapasztalatom) nem kell egyetérteni velem.
Disturbed17-10-2012 13:06:53 // 49841
Sziasztok!
A kérdésem az lenne, hogy szerintetek ez a szelepfedél tömítés készlet jó lenne az én kocsimba? Alfa Romeo 147 2.0 TS 32310 motorkód, 937 alvázkód, 150pacis, 2001-es...
Üdv, Disturbed
A kérdésem az lenne, hogy szerintetek ez a szelepfedél tömítés készlet jó lenne az én kocsimba? Alfa Romeo 147 2.0 TS 32310 motorkód, 937 alvázkód, 150pacis, 2001-es...
Üdv, Disturbed
mreni17-10-2012 12:37:28 // 49840
én csak azt nem értem,hogy milyen kifogásolható dolgot láttál a képek alapján,illetve miből vontad le azt a következtetést miszerint egy boyracer-é volt az autó és ütötte,vágta?
azért mert 3 ajtós piros 2.0 benzin? vagy mi?
A selespeed,pedig viszonylag egyszerű szerkezet,csak nem sokan értenek hozzá,mivel kevés ilyen szaladgál az utakon...
azért mert 3 ajtós piros 2.0 benzin? vagy mi?
A selespeed,pedig viszonylag egyszerű szerkezet,csak nem sokan értenek hozzá,mivel kevés ilyen szaladgál az utakon...
147jtd17-10-2012 12:22:09 // 49839
a cartársnő kért vmi biztatót a selespeeddel kapcsolatban, amire az én saját véleményem alapján ( + az autóról készült képek alapján) nem tudom semmivel biztatni, elég nagy rizikó venni egy 9 éves robotváltós autót, pontosabban költséges.
de természetesen nem kell egyetérteni velem.
de természetesen nem kell egyetérteni velem.
mreni17-10-2012 11:43:59 // 49838
ezt én sem igazán értem
Grando17-10-2012 08:22:56 // 49837
Bazzeg ember, te mi a fenéről beszélsz?
147jtd17-10-2012 03:43:32 // 49836
én is tudom mit jelent a ti, és nagyon szép mutatós darab, de mint irtam csak tippeltem, a valóságban előfordulhat, hogy egy idős vak osztrák orvos házaspáré volt, az autó akik csak 7végén kizárólag napos időben használták az autót, akkor is csak a templomig mentek:-))
alfa147,Gt16-10-2012 22:49:07 // 49835
Szia.Elsö nekifutásnak nézd meg a 3 állitogombnak van e háttérvilágitása
Grando16-10-2012 22:11:33 // 49834
A nyunyukis dologról nem nyitok vitát, de hadd tromfoljak: a talicska még egyszerűbb. Én nyertem. :DD
Lillus 147-ese pedig nem vmi bojrészer vagy jó ég tudja kicsoda-micsoda autója volt, hanem egy TI felszereltségű, különleges kivitelű 147, egy még ma is komoly teljesítményű motorral, illetve egy akkoriban még ritka, ma már egyre nagyobb teret nyerő váltórendszerrel.
Az autót lehet, hogy az idők során kicsit elhanyagolták, de legalábbis nem hozzáértő szerelőnél tartották karban. Vagy eljött az ideje egy nagyobb karbantartásnak, és inkább túladtak rajta, mert vmi talicskákon vagy szuzukikon edződött szerelő hasonlóan biztatóan nyilatkozott - leplezve ezzel a szakmai hiányosságait. Nem ez lenne az első eset, és tartok tőle, hogy nem is az utolsó.
Éppen ezért valószínűleg jól jön neki némi bátorítás és útbaigazítás, hogy hozzáértő szerelőre találjon, és örülhessen az új gépnek. Szóval no para, irány Szatyi bácsi! ;)))
Lillus 147-ese pedig nem vmi bojrészer vagy jó ég tudja kicsoda-micsoda autója volt, hanem egy TI felszereltségű, különleges kivitelű 147, egy még ma is komoly teljesítményű motorral, illetve egy akkoriban még ritka, ma már egyre nagyobb teret nyerő váltórendszerrel.
Az autót lehet, hogy az idők során kicsit elhanyagolták, de legalábbis nem hozzáértő szerelőnél tartották karban. Vagy eljött az ideje egy nagyobb karbantartásnak, és inkább túladtak rajta, mert vmi talicskákon vagy szuzukikon edződött szerelő hasonlóan biztatóan nyilatkozott - leplezve ezzel a szakmai hiányosságait. Nem ez lenne az első eset, és tartok tőle, hogy nem is az utolsó.
Éppen ezért valószínűleg jól jön neki némi bátorítás és útbaigazítás, hogy hozzáértő szerelőre találjon, és örülhessen az új gépnek. Szóval no para, irány Szatyi bácsi! ;)))
147jtd16-10-2012 21:26:41 // 49833
nem tartom ördögi szerkezetnek, ha most gurítanék ki egy uj vasat a szalonból biztos kérném hozzá. de használtban soha, minél egyszerűbb egy szerkezet, annál üzembiztosabb. én nem panaszkodom mert mindkét autóm üzembiztos soha nem rohadtam le velük, egy két kopó alkatrész csere kell, de ez van, de ahogy elnéztem a 4 db szuzukis szomszédomat, hát,,,,, nem igazán kell soka taz autó alatt feküdniük, téli nyári gumi csere, benzin olaj oszt megy, megnéztem egyet közelebbről, na jó bevallom vezettem is, tudom gáz de ez van, hát abban nem sok dolognak van esélye elromlani.
és a mai gazadasági helyzetben azért egy váratlan meghibásodás pl 70-80 ezres szervíz meg tudja borítani a havi költségvetést, egy két családnál.
na mindegy, nem bántani akarom a kedves cartársnőt, rendszám alapján M.o forgalomba helyezésű, de eléggé ugy tünik a szpojlerek miatt mintha valami bojrészeré lett volna, az meg nem jó.
és a mai gazadasági helyzetben azért egy váratlan meghibásodás pl 70-80 ezres szervíz meg tudja borítani a havi költségvetést, egy két családnál.
na mindegy, nem bántani akarom a kedves cartársnőt, rendszám alapján M.o forgalomba helyezésű, de eléggé ugy tünik a szpojlerek miatt mintha valami bojrészeré lett volna, az meg nem jó.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
502
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?