Forum >> 147
ValeRossi4618-11-2014 11:42:28 // 53882
nekem full verzióm van,a km át is tudtam írni.
Csabo2218-11-2014 11:14:22 // 53881
Nem ördöngős pedig, akinek van elm kábele, meg multiecuscan-ja az már biztos elmazsolázott vele. pl én is :)
Csak ezek a funkciók amiket említettem a teljes verzióban érhetők el kizárólag. 50 eur... majd 1-2 hónap múlva veszek 1et.
Csak ezek a funkciók amiket említettem a teljes verzióban érhetők el kizárólag. 50 eur... majd 1-2 hónap múlva veszek 1et.
ValeRossi4618-11-2014 09:43:59 // 53880
na ennyire nem vágom ám :D
Csabo2218-11-2014 09:20:12 // 53879
Sztem biztosan kell neki proxy alignment, mert a km óra (odometer, vagy a MES-ben asszem dashboard) a can hálóra kapcsolódik. A megfelelő km óra állás is beállítható az órába. Asszem az ecuban tárolt értéktől nem enged kissebbet. Teljes licenszes MES és elm kábellel megoldható minden. A blogban vszeg egy hard reset végrehajtása olvasható a body computeren.
ValeRossi4618-11-2014 08:28:38 // 53878
Üdv. Amikor megvettük a párom 147-s gépét,akkor kérdeztem,h lehet e óraegységet cserélni nagy kijelzősre,ami mindent mutat.Kaptam is linket,hogy volt akinek sikerült :)
Valóban lehetséges. Vettem óracsoportot,Csabo22-nek köszönhetően set gombos kar is lett próbára,aztán véglegesen is bent maradt. Minden rendben működik! Végre a fogyi is látszik,és hát,sokkal jobban mutat :D Km az új órában 60ezer volt,de a régit is lefényképeztem,ha eladásra kerül ne legyen gond. Meg hát a vizsgán is már rögzítették a régit. Át is írtam az új órába a 163e km-es óraállást. Ami még gond az a km számláló villogása. Proxy rendezést írtak ehhez. Na most.teljesen mást keresgéltem a neten és bele botlottam ebbe a blogba: blog
Este kipróbálom,de érdekes mindenesetre!
Más:
valakinek volt már ilyen hibakódja :P0683 izzítás vezérlőegység visszacsatolás
anno a 159 is ezt írta,de ott az izzítógyertya csere után megoldódott. Itt is megvolt,de a hiba megmaradt. Indul rendesen egyébként.
Valóban lehetséges. Vettem óracsoportot,Csabo22-nek köszönhetően set gombos kar is lett próbára,aztán véglegesen is bent maradt. Minden rendben működik! Végre a fogyi is látszik,és hát,sokkal jobban mutat :D Km az új órában 60ezer volt,de a régit is lefényképeztem,ha eladásra kerül ne legyen gond. Meg hát a vizsgán is már rögzítették a régit. Át is írtam az új órába a 163e km-es óraállást. Ami még gond az a km számláló villogása. Proxy rendezést írtak ehhez. Na most.teljesen mást keresgéltem a neten és bele botlottam ebbe a blogba: blog
Este kipróbálom,de érdekes mindenesetre!
Más:
valakinek volt már ilyen hibakódja :P0683 izzítás vezérlőegység visszacsatolás
anno a 159 is ezt írta,de ott az izzítógyertya csere után megoldódott. Itt is megvolt,de a hiba megmaradt. Indul rendesen egyébként.
Fater (Norbi)18-11-2014 07:57:31 // 53877
A megtorpanás oka az valószínűleg a koszos üzemanyagtartályod, üzemanyag rendszered vagy a koszos üzemanyag.
Fater (Norbi)18-11-2014 07:54:35 // 53876
A jövő héten végre hazatér a szinte teljesen megújult autónk!
Venusz17-11-2014 21:00:25 // 53875
Egy kis segitsegre lenne szuksegem...
Nem olyan reg vasaroltunk egy 2007-es 147 JTDm alfat.
A problema a kovetkezo: A csomagter ajto nem mindig nyilik. Az idex villan de nem pattan ki az ajto. Mindegy, hogy belurol, vagy kulcsrol probalom nyitni. Aztan valami tortenik es jo lesz. A csatit mar megneztek nekem.Holnap megnezik a behuzotekercset. Valakinek valami tipp?
Meg valami! Tankolas utan eszrevettuk, hogy idonkent megtorpan az auto. Most ott tart, hogy a turbo keson kapcsol. Amikor jo volt 1500 korul kapcsolt. Most 1800, 2200, 2500. Lehet uzemanyag? Meg nem tudtam tankoli mert nem fogyott ki a tank. Otlet?
Elore is koszonom.
Nem olyan reg vasaroltunk egy 2007-es 147 JTDm alfat.
A problema a kovetkezo: A csomagter ajto nem mindig nyilik. Az idex villan de nem pattan ki az ajto. Mindegy, hogy belurol, vagy kulcsrol probalom nyitni. Aztan valami tortenik es jo lesz. A csatit mar megneztek nekem.Holnap megnezik a behuzotekercset. Valakinek valami tipp?
Meg valami! Tankolas utan eszrevettuk, hogy idonkent megtorpan az auto. Most ott tart, hogy a turbo keson kapcsol. Amikor jo volt 1500 korul kapcsolt. Most 1800, 2200, 2500. Lehet uzemanyag? Meg nem tudtam tankoli mert nem fogyott ki a tank. Otlet?
Elore is koszonom.
Sporter17-11-2014 19:33:34 // 53874
http://alfaamore.hu/adokveszek/46660?back=2?cat2=1&order=date
Sziasztok! Tud vki erről a kocsiról vmit? Egyik barátom keres autót.
Sziasztok! Tud vki erről a kocsiról vmit? Egyik barátom keres autót.
Bento17-11-2014 16:29:50 // 53873
Az itteni (szerb) fórumon azt írják az általad vázolt problémára, hogy a kulcsban lévő jelsugárzó rész által leadott jel frekvenciáját előállító alkatrész egy idő után nem pontosan az előírt 433,11 Mhz-es frekvencián továbbítja a nyitó jelet, hanem 100-500 Mhz-es tartományban szemetel szerteszéjjel és így csak hosszas próbálkozás után találják meg egymást a vevő résszel.
Nekem mindkettő gyári kulcsom beteges, így kulccsal nyitom-zárom a gépet, de ha találok megoldást a problémára, szívesen megosztom mindenkivel, mert eléggé gyakori ez a nyűg a 147-eseknél.
Nekem mindkettő gyári kulcsom beteges, így kulccsal nyitom-zárom a gépet, de ha találok megoldást a problémára, szívesen megosztom mindenkivel, mert eléggé gyakori ez a nyűg a 147-eseknél.
ASR1617-11-2014 13:52:22 // 53872
Köszönöm, megerősítettél..:)
Nincs kopogás, zuhogás még rossz úton sem, de lehet, hogy már nem sokáig.. Csere lesz akkor, keresek valami jobb minőséget.
Köszi a választ Atti!
A.
Nincs kopogás, zuhogás még rossz úton sem, de lehet, hogy már nem sokáig.. Csere lesz akkor, keresek valami jobb minőséget.
Köszi a választ Atti!
A.
Satika17-11-2014 13:50:59 // 53871
Nekem ugyanez a gondom mind a két kulccsal és sehogy sem sikerül megoldani .
Attis17-11-2014 13:17:17 // 53870
Szia!
Nagy valószínűséggel a felső lengőkarokkal lesz a gond. Véleményem szerint kenéssel, csak ideig-óráig (értsd pár napig) oldod meg a problémát. Én úgy gondolom, ha már nagyon nyekereg illetve kopog, akkor csere érett.
Ha leveszed elől a kereket és benézel, látni fogod, hogy a szilentek milyen állapotban vannak.
Ha a lengőkarok cseréje mellett döntesz, akkor a legolcsóbb, gazdaságos darabokat (véleményem szerint) kerülni kell.
Nagy valószínűséggel a felső lengőkarokkal lesz a gond. Véleményem szerint kenéssel, csak ideig-óráig (értsd pár napig) oldod meg a problémát. Én úgy gondolom, ha már nagyon nyekereg illetve kopog, akkor csere érett.
Ha leveszed elől a kereket és benézel, látni fogod, hogy a szilentek milyen állapotban vannak.
Ha a lengőkarok cseréje mellett döntesz, akkor a legolcsóbb, gazdaságos darabokat (véleményem szerint) kerülni kell.
ASR1617-11-2014 12:05:42 // 53869
Sziasztok,
Én is kérnék egy kis segítséget. Most, hogy bejött a hidegebb idő, elkezdett nyekeregni az autó jobb elejében valami. Több helyen olvastam, hogy a szilentek adnak ilyen hangot a lengőkarban, és ha nincsenek kiverődve akkor némi kenéssel orvosolható a dolog. Van erről valahol egy pontosabb leírás, hogy melyik lengőkar melyik szilentjét(eit) érdemes kenni és hogyan..?! köszi minden segítséget előre is.
A.
Én is kérnék egy kis segítséget. Most, hogy bejött a hidegebb idő, elkezdett nyekeregni az autó jobb elejében valami. Több helyen olvastam, hogy a szilentek adnak ilyen hangot a lengőkarban, és ha nincsenek kiverődve akkor némi kenéssel orvosolható a dolog. Van erről valahol egy pontosabb leírás, hogy melyik lengőkar melyik szilentjét(eit) érdemes kenni és hogyan..?! köszi minden segítséget előre is.
A.
peto14715-11-2014 15:29:52 // 53868
köszömöm az értékes válaszokat llletve a fényképeket :)
ASR1615-11-2014 15:23:21 // 53867
Hello,
Nekem is van tőlük egy garnitúra. Meg sem közelíti minőségre (anyag, vastagság, kidolgozás) a gyári velúrszőnyeget, de ugye árban sem..:) Méretre tökéletes, a patentok valóban stimmelnek. Két hónap után már kezd kopni a vezetőoldali, de én viszonylag sokat megyek. Ennyi pénzért szerintem korrekt cucc.
Nekem is van tőlük egy garnitúra. Meg sem közelíti minőségre (anyag, vastagság, kidolgozás) a gyári velúrszőnyeget, de ugye árban sem..:) Méretre tökéletes, a patentok valóban stimmelnek. Két hónap után már kezd kopni a vezetőoldali, de én viszonylag sokat megyek. Ennyi pénzért szerintem korrekt cucc.
ValeRossi4615-11-2014 12:49:47 // 53866
nem a legjobbak a képek,de tényleg jó.
ValeRossi4615-11-2014 12:48:35 // 53865
peto14715-11-2014 12:37:03 // 53864
sziasztok!
esetleg rendált már vki innen szőnyeget?
http://www.autoszonyeg.info/p/1972/alfa-romeo-147-2000-2010-autoszonyeg-szoevetszonyeg?variant[53]=273&variant[88]=1080&variant[51]=235&variant[50]=206&variant[70]=747&variant[68]=725&variant[61]=1066&variant[69]=742
elég jónak tűnik képek alapján...ha esetleg vki rendelt esetleg lefényképezhetné nekem hogy milyen. Segítséget előre is köszi :)
esetleg rendált már vki innen szőnyeget?
http://www.autoszonyeg.info/p/1972/alfa-romeo-147-2000-2010-autoszonyeg-szoevetszonyeg?variant[53]=273&variant[88]=1080&variant[51]=235&variant[50]=206&variant[70]=747&variant[68]=725&variant[61]=1066&variant[69]=742
elég jónak tűnik képek alapján...ha esetleg vki rendelt esetleg lefényképezhetné nekem hogy milyen. Segítséget előre is köszi :)
Csabo2214-11-2014 17:58:01 // 53863
De ezt is meg lehetne próbálni a kocsira tanitani. Victor Hugo utcában - Arany kulcs - megcsinálnak mindent. A másolást is, meg asszem a tanitást is (ha utóbbit nem is, akkor arra tudok embert)
/nyáron nekem egy toyota kulcsot csináltak. 2 perc alatt másolták, 3ezerért. elég jó órabér mondom :) utána a gyújtáskapcsolóba dugva egy procedúrával össze lehetett tanitani a kocsival. igaz ez jóval 1szerűbb móka volt, mint az Alfa kulcs/
/nyáron nekem egy toyota kulcsot csináltak. 2 perc alatt másolták, 3ezerért. elég jó órabér mondom :) utána a gyújtáskapcsolóba dugva egy procedúrával össze lehetett tanitani a kocsival. igaz ez jóval 1szerűbb móka volt, mint az Alfa kulcs/
Ch3ster14-11-2014 16:16:25 // 53861
Köszi a hasznos tippeket!
De hogy teljesen kezd már tele lenni a t....öm-ezzel az egésszel.
Akkor lehet tényleg el kell vinnem egy specialistához aki valahogy megoldja, ha más nem akkor horror áron.....
De ez az alap amit az ember elvárhat egy mai autótól, hogy ne kelljen kulcsolgatni, és ha már van gomb a távirányítón akkor az nyissa már ki a csomagteret, ha már kulcs nyílást nem tettek rá......
De hogy teljesen kezd már tele lenni a t....öm-ezzel az egésszel.
Akkor lehet tényleg el kell vinnem egy specialistához aki valahogy megoldja, ha más nem akkor horror áron.....
De ez az alap amit az ember elvárhat egy mai autótól, hogy ne kelljen kulcsolgatni, és ha már van gomb a távirányítón akkor az nyissa már ki a csomagteret, ha már kulcs nyílást nem tettek rá......
Kareszka198414-11-2014 11:48:10 // 53860
tempomat tema? :) nalam sajna nincs csati :( de addig mar eljutottam,h behuztam neki a vezetekeket, kuplungkapcsolom 4 pines, saruk is vannak az ecu csatihoz...csakhat ossze kene rakni...de hideg van garazsban,pedig ki tudnam hasznalni...
Attis14-11-2014 11:37:05 // 53859
Szia!
Úgy tudom, hogy engedélyeztetni is kell a computerrel, de nem vagyok benne 100%-ig biztos.
Úgy tudom, hogy engedélyeztetni is kell a computerrel, de nem vagyok benne 100%-ig biztos.
Hori14-11-2014 09:03:34 // 53858
Nekem kb 4 éve volt ilyen problémám. Akkor azt mondták hogy a vevő része szart be, és a javítása nem olcsó, ráadásul ha valami nem pont úgy sikerül ahogy kellene, akkor az elektronikában nagy kárt lehet okozni, mert olyan helyen van ahol profi tudás nélkül könnyen elbarmolhat az enber fontosabb funkciókat. Én nem firtattam tovább a dolgot, vettem a bicskakulcs.hu-n egy komplett szettet kb 10 ezerért, és berakattam egy új központi zárat. Igaz annak a kulcsa nem nyitja a csomagtartót, és nem húzza le az ablakot, mert más elven működik a jeladója, de ezzel meg tudtam barátkozni.
Ha találsz valami olcsó, és jó megoldást, az lehet hogy engem is érdekelne!
Ha találsz valami olcsó, és jó megoldást, az lehet hogy engem is érdekelne!
road-hog13-11-2014 16:59:02 // 53857
Sziasztok!
Legjobbkor beszéltek erről, mert hétvégén én is tervezem, hogy beszerelem a kart. Elolvastam már korábban is azt a német cikket, meg utánanéztem pár helyen, de egy dologról nem győződtem még meg teljesen: Elég csak összecsatlakoztatni és már működik is? Nem kell fedélzeti számítógépen vagy valami elektronikában, vezérlésben ezt engedélyeztetni?
Legjobbkor beszéltek erről, mert hétvégén én is tervezem, hogy beszerelem a kart. Elolvastam már korábban is azt a német cikket, meg utánanéztem pár helyen, de egy dologról nem győződtem még meg teljesen: Elég csak összecsatlakoztatni és már működik is? Nem kell fedélzeti számítógépen vagy valami elektronikában, vezérlésben ezt engedélyeztetni?
Attis13-11-2014 13:57:44 // 53856
Szia!
Nézd meg a következő linken: http://www.alfa-gt.de/knowledgebase/nachruesten_tempomat.pdf
nagyon szépen le van dokumentálva fotókkal, hogy hogy néz ki az előkészítés ha van benne. Üdv
Nézd meg a következő linken: http://www.alfa-gt.de/knowledgebase/nachruesten_tempomat.pdf
nagyon szépen le van dokumentálva fotókkal, hogy hogy néz ki az előkészítés ha van benne. Üdv
Ch3ster13-11-2014 11:09:10 // 53855
Sziasztok,
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Távirányító problémám van, igazából egyik napról a másikra egyszer csak nem akart működni.
Elemcsere megtörtént.így sem jó.Próbáltam "tanítani" - indítóban a kulcs közben zárás gomb nyomás, de semmi.
Közben rájöttem hogy a régi elem sem merült le mert kimértem és megvan a 3V.
(kulcs nem esett le, vízbe nem esett bele, eső nem áztatta el)
Elemtartón lévő fém "karmok" erősnek tűnnek tehát az érintkezés elvileg jó lehet.
Mi lehet a probléma?
Tud-e valaki esetleget segítséget vagy ajánlani Pesten valami szakembert.
Elég dühítő kulccsal zárogatni a kocsit.
Előre is köszi.
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Távirányító problémám van, igazából egyik napról a másikra egyszer csak nem akart működni.
Elemcsere megtörtént.így sem jó.Próbáltam "tanítani" - indítóban a kulcs közben zárás gomb nyomás, de semmi.
Közben rájöttem hogy a régi elem sem merült le mert kimértem és megvan a 3V.
(kulcs nem esett le, vízbe nem esett bele, eső nem áztatta el)
Elemtartón lévő fém "karmok" erősnek tűnnek tehát az érintkezés elvileg jó lehet.
Mi lehet a probléma?
Tud-e valaki esetleget segítséget vagy ajánlani Pesten valami szakembert.
Elég dühítő kulccsal zárogatni a kocsit.
Előre is köszi.
Csabo2212-11-2014 21:26:18 // 53854
Bocsánat. Új üzenet akart lenni, nem válasz.
Csabo2212-11-2014 21:25:33 // 53853
Tomi14711-11-2014 21:05:23 // 53852
Ciao! Köszönöm! T
Csabo2211-11-2014 20:07:08 // 53851
Ciao
Nem a kormányműben van, mert az elég messze van a tempomat kapcsolótól, de a kormány alsó burkolata alatt kell lennie ;)
Asszem 3 kis imbusz fogja, kitekered, majd óvatosan leválasztod a felső részről. egy fehér csatlakozónak kell a kar közelében lennie 5 lapos érintkezővel.
Ha veszel kart, kell az alsó burkolat is, illetve 1 kis csavar, ami a tempomat kart fogja bele a bajuszkapcsoló házába.
Nem a kormányműben van, mert az elég messze van a tempomat kapcsolótól, de a kormány alsó burkolata alatt kell lennie ;)
Asszem 3 kis imbusz fogja, kitekered, majd óvatosan leválasztod a felső részről. egy fehér csatlakozónak kell a kar közelében lennie 5 lapos érintkezővel.
Ha veszel kart, kell az alsó burkolat is, illetve 1 kis csavar, ami a tempomat kart fogja bele a bajuszkapcsoló házába.
Tomi14711-11-2014 19:52:37 // 53850
Segítségeteket szeretném kérni, abban, hogy honnan lehet kideríteni, van-e a tempomat előkészítés a kormányműben?
Ha leveszem az alsó burkolatot és ott találok szabad csatlakozót az a sebességtartó elektronika csatlakozója?
Addig nem ruháznék be egy karba, amíg nem tuti a dolog!
Segítségeteket előre is köszönöm!
Tomi
Ha leveszem az alsó burkolatot és ott találok szabad csatlakozót az a sebességtartó elektronika csatlakozója?
Addig nem ruháznék be egy karba, amíg nem tuti a dolog!
Segítségeteket előre is köszönöm!
Tomi
Kadalfi08-11-2014 20:00:49 // 53849
Sziasztok.
Hátsó dob csere előtt állok,az ASSO-ról tudna valaki, valamit mondani?
Köszi
Hátsó dob csere előtt állok,az ASSO-ról tudna valaki, valamit mondani?
Köszi
Valerossa07-11-2014 12:05:21 // 53848
Egy kis segítséget kérnék. 4 hónapja van meg az autó és idáig nem foglalkoztam a kihangosítással, most viszont már használnám. Ellenben csak olasz használati útmutatóm van és nem tudom, hogy és mit kell csinálni. Gyári kihangosító rendszer van benne, nem külön épített.
ValeRossi4604-11-2014 18:35:15 // 53847
Ok,koszi elore is :)
Csabo2204-11-2014 18:24:26 // 53846
Ok. a hét vége felé kérdezz rá a falamon sikerült-e bogarásznom vele vmit.
ValeRossi4604-11-2014 18:11:05 // 53845
Nem surgos. Ha kolcson van egy probara nekem az is eleg. Asszony 147es vasa nem computeres,most szereztem oracsoportot,de igy kellene kapcsolo is. Nem adnek 16e feleslegesen ha nem mukodik tendesen :)
Csabo2204-11-2014 17:17:04 // 53844
Ciao
Lehet, h nekem van. ugyanis van 1 komplett, amin tempomat kar is van, amiből nekem csak az utóbbi kell. Viszont még nem vizsgáltam meg, h szét lehet-e őket szedni. Sürgős?
Lehet, h nekem van. ugyanis van 1 komplett, amin tempomat kar is van, amiből nekem csak az utóbbi kell. Viszont még nem vizsgáltam meg, h szét lehet-e őket szedni. Sürgős?
ValeRossi4604-11-2014 12:48:10 // 53843
Nincs valakinek véletlen eladó ablaktörlős bajuszkapcsolója amin computer váltógomb is van. Ezt szépen megfogalmaztam :D
Piritu - 1.000.00002-11-2014 20:12:53 // 53842
A gyakorlatban többször bebizonyosodott már, hogy az olcsóbb a drágább...
Piritu - 1.000.00002-11-2014 20:12:17 // 53841
Hogyan akarod a garit érvényesíteni mondjuk másfél év múlva? (Hogy mutatod meg neki, hogy beszart a kocsiban? Elmész?)
peto14702-11-2014 19:39:16 // 53840
köszi a választ :) elég nagy segítség így megpróbálom vmi garis német ebayos cuccot mert a trw sokba fájna...
Tomek 14702-11-2014 18:25:25 // 53839
hali, nekem automata klíma van a kocsimba, ha átrakom a digit klíma vezérlőt? vagy ez nem ilyen egyszerű?
atis_166jtd02-11-2014 00:14:20 // 53838
Srácok olvasgattam itt egy kicsit. Megosztom a lengőkaros tapasztalatomat igaz nem 147-tel. TRW lengőkar 2év plusz egy hónap. Frap lengőkar 2 év. Általában havonta átnézem az autót mert próbálgatom a lengőkarokat melyiket érdemes.
Felújítás: alsóra 10-12ezret mondtak,, felsőre 8-10-et. Én a két alsót ebay-en vettem kerek 30 pénz volt a két alsó plusz a stab pálcák. Német országból 2 év garival.
Ennyiért nem ujítottam. Nekem más autóról van tapasztalat ott a minden vizsga elött vittük felújítani. Szóval kb 2 év az is. Itt mindegy hogy milyen márkába csinálnak uj persejt meg gömböt.
Remélem ez segít valakinek.
Felújítás: alsóra 10-12ezret mondtak,, felsőre 8-10-et. Én a két alsót ebay-en vettem kerek 30 pénz volt a két alsó plusz a stab pálcák. Német országból 2 év garival.
Ennyiért nem ujítottam. Nekem más autóról van tapasztalat ott a minden vizsga elött vittük felújítani. Szóval kb 2 év az is. Itt mindegy hogy milyen márkába csinálnak uj persejt meg gömböt.
Remélem ez segít valakinek.
147jtd01-11-2014 23:37:15 // 53837
hogyé mén manapság egy vezérlés csere 1.9 jól te dióval ban?
csak vmi kb 50? 100?
csak vmi kb 50? 100?
road-hog28-10-2014 22:47:27 // 53836
Sziasztok!
Most, hogy jön a hideg, nekem is kialakulóban van némi futómű problémám. Ahogy hűlt a levegő feltűnt, hogy először a hideg reggeleken aztán most már bármely napszakban nyekereg a kátyúknál a kocsi. Elölről is és néha olykor hátulról is hallható. Két hónapja és 3000 kilométerrel ezelőtt szervizben (két helyen is) mondták, hogy kitűnő a futómű, most is annak érződik (közvetlen, nem húz, nem remeg, NEM kopog), csak gagyi ez a nyekergés.
Ilyenkor elég a szilenteket cseréltetni? Jól tudom, hogy van olyan elem, amelyiken a szilent nem cserélhető? Kellő tapasztalatú szerelő próbaúton és alánézve megtudja mondani, hogy melyik a rossz egy egy oldalon? Például a Dunakeszis képes lehet?:)
Most, hogy jön a hideg, nekem is kialakulóban van némi futómű problémám. Ahogy hűlt a levegő feltűnt, hogy először a hideg reggeleken aztán most már bármely napszakban nyekereg a kátyúknál a kocsi. Elölről is és néha olykor hátulról is hallható. Két hónapja és 3000 kilométerrel ezelőtt szervizben (két helyen is) mondták, hogy kitűnő a futómű, most is annak érződik (közvetlen, nem húz, nem remeg, NEM kopog), csak gagyi ez a nyekergés.
Ilyenkor elég a szilenteket cseréltetni? Jól tudom, hogy van olyan elem, amelyiken a szilent nem cserélhető? Kellő tapasztalatú szerelő próbaúton és alánézve megtudja mondani, hogy melyik a rossz egy egy oldalon? Például a Dunakeszis képes lehet?:)
peto14728-10-2014 19:29:58 // 53835
okés köszönöm :)
Csabo2228-10-2014 18:16:03 // 53834
Alfa Gt Csaba emlitette 1szer, h érden. de ha beütöd a google-be, h gömbfej felújitás, ott is fog pár találatot hozni. holnap dunakeszin majd megkérdezem melyik szaki jó/ajánlott.
peto14728-10-2014 18:12:11 // 53833
és hol csinálnak ilyen fajta felújítást?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
516
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?