Forum >> 155
Norc05-07-2009 12:40:30 // 81729
Juteszembe. :) Egy kérdés, mióta nálam van nem világított a kézifék visszajelző, most mondom kicsrélgetem a műszerfalba az égőket, ami oké is lett, van is mostmár visszajelzőm :) Csak az miért van, illetve mit jelez, ha rálépek fékre, világít a kézifék visszajelző. Ez mi lehet?
Norc05-07-2009 12:34:34 // 81728
Megint okosodtam :) nincs mit hozzáfűzni, de tán a suzukis részhez, jöhet nekem bárki az öt literes fogyival, ha 90-nél előzéshez vissza kell örökké pakolászni háromig hogy történjen valami, na meg örökké zsibbadt testtel kiszállni hogy úristen levezettem 120 kilométert, de elfáradtam. Én meg inkább járok 10 literrel, de tudom hogy kisebb az esély rá hogy beragadok egy előzésnél, és nem úgy ülök be a kocsiba hogy, francba megint tiszta hulla leszek mire odaérek, hanem végre megint mehetek a kicsikével. :)
Egyszóval olyan mint egy nő, ha hanyagolják, és bántják, csúnyán megbosszulja, de ha szeretik, akkor cserébe megmutatja hogy mit is jelent élvezettel vezetni! Egy igazi autó, elfogadható áron, valamit valamiért alapokon :)
Egyszóval olyan mint egy nő, ha hanyagolják, és bántják, csúnyán megbosszulja, de ha szeretik, akkor cserébe megmutatja hogy mit is jelent élvezettel vezetni! Egy igazi autó, elfogadható áron, valamit valamiért alapokon :)
SD05-07-2009 11:19:25 // 81727
Ja és hány dolog van még amiről fogalmam sincs az autómban?:D:D:D
pl: NTC?:D
pl: NTC?:D
SD05-07-2009 11:18:33 // 81726
Hát kb. leírtad a lényeget, ez dönti el hogy valaki alfás lesz vagy köpködve kiszáll belőle...
Széttaposni bármilyen autót szét lehet ami 100Le felett, alatta is csak az mazohizmus:D
Az űrtechnológiával azért vitáznék:)
- az enyém 1992-es változó szelepvezérlésű, érdekes hogy milyen büszkék rá totoja, meg mutyuki hogy VVT ROTFL...
- persze dupla vezérműtengely
- dupla gyertya
- ugyancsak ebből az időből, 4db tárcsafék, 4csatornás ABS
- 2000ccm-ből szívó 144Le (ehhez 8-9 L valós fogyasztás, 16 év után is)
- hengerenkénti befecskendezés
- szabályozott katalizátor
- alulról olajsugárral hűtött hengerek
- projektoros lámpatestek
- utastérben elektromos minden (van ami alap van ami választható extra)
Amikor azt mondják nekem űrtechnológia, akkor nem tudom mire kéne gondolom? :)))
- mert az is igaz hogy a mai überdízelek ugyan ennyi ccm-ből hoznak ki túrbóval ennyi erőt, és a fogyasztásuk is ennyi, viszont az alkatrészáraik meg az egekben:)
De úgy látom te tudod kezelni a márkát, te hosszan elégedett leszel az autóddal, és ez a lényeg, a haverod meg sajnos bármit kapna a segge alá széthajtaná.
Ő próbálkozik még valameddig aztán fog venni egy suzukit... És onnantól azzal fog terrorizálni hogy neki 5L-et eszik és sosem kell szerelni... És te meg csak halakan fogsz mosolyogni, mert akkor is fogod tudni, igen ezek a gépek igényelnek némi törődést de cserében adnak is valamit:)))
Azthiszem értük egymást. De légy tisztában az autóddal a te motorod, az annak a továbbfejlesztett változata ami az enyémben van, kicsit még érzékenyebb de még modernebb és pörgősebb is! :)
Szóval hiddel ürtechnológia az, és csak azért hallunk szétcsapott ferrarikról meg komolyabb sportgépekről kevesebbet (mert azok is ugyan úgy esendőek mint a milyeink, csak még drágábbak is) mert azoknak a gazdáik is felfogják hogy nekik nem egy versenyre kell az autó, hanem hosszan szeretnének vele élvezetesen autózni:)
Széttaposni bármilyen autót szét lehet ami 100Le felett, alatta is csak az mazohizmus:D
Az űrtechnológiával azért vitáznék:)
- az enyém 1992-es változó szelepvezérlésű, érdekes hogy milyen büszkék rá totoja, meg mutyuki hogy VVT ROTFL...
- persze dupla vezérműtengely
- dupla gyertya
- ugyancsak ebből az időből, 4db tárcsafék, 4csatornás ABS
- 2000ccm-ből szívó 144Le (ehhez 8-9 L valós fogyasztás, 16 év után is)
- hengerenkénti befecskendezés
- szabályozott katalizátor
- alulról olajsugárral hűtött hengerek
- projektoros lámpatestek
- utastérben elektromos minden (van ami alap van ami választható extra)
Amikor azt mondják nekem űrtechnológia, akkor nem tudom mire kéne gondolom? :)))
- mert az is igaz hogy a mai überdízelek ugyan ennyi ccm-ből hoznak ki túrbóval ennyi erőt, és a fogyasztásuk is ennyi, viszont az alkatrészáraik meg az egekben:)
De úgy látom te tudod kezelni a márkát, te hosszan elégedett leszel az autóddal, és ez a lényeg, a haverod meg sajnos bármit kapna a segge alá széthajtaná.
Ő próbálkozik még valameddig aztán fog venni egy suzukit... És onnantól azzal fog terrorizálni hogy neki 5L-et eszik és sosem kell szerelni... És te meg csak halakan fogsz mosolyogni, mert akkor is fogod tudni, igen ezek a gépek igényelnek némi törődést de cserében adnak is valamit:)))
Azthiszem értük egymást. De légy tisztában az autóddal a te motorod, az annak a továbbfejlesztett változata ami az enyémben van, kicsit még érzékenyebb de még modernebb és pörgősebb is! :)
Szóval hiddel ürtechnológia az, és csak azért hallunk szétcsapott ferrarikról meg komolyabb sportgépekről kevesebbet (mert azok is ugyan úgy esendőek mint a milyeink, csak még drágábbak is) mert azoknak a gazdáik is felfogják hogy nekik nem egy versenyre kell az autó, hanem hosszan szeretnének vele élvezetesen autózni:)
Marklar15505-07-2009 00:06:20 // 81724
2000ft. De vagy jó, vagy nem...
Norc04-07-2009 23:38:43 // 81723
Hát igen. Most már azon filózik hogy lecseréli. Már kezdődik a panaszkodás hogy mert alfa így meg úgy, de az egy év alatt már a második ami lehalt alatta. És már nem áltam meg szó nélkül, és mondtam neki, hogy az elsőt szinte együtt vettük, és az enyémnek is kissebb az olajnyomás a kelleténél, de így is nekem még fut a kicsike, és ha isten is úgy akarja, akkor ősszel következne a moci rendberakása. Tehát nem az alfát kell okolni, mert nálam még ketyeg a gép, nála viszont már ez idő alatt már kettő feküdt ki, rgo nem az autót kéne hibáztatni, hanem betökélni hogy nem egy űrteknológiával készült sportgépet vett, hanem egy az átlag fölé emelkedett márkájú autót, ami igaz feszesebbre van hegyezve, de ezzel egyenesen arányosan több törődést igényel, és ha beteg, akkor jobban is kell kímélni mint egy offos taligát. Ilyenkor jut eszembe hogy mindig piszkál hogy füstöljem a gumit, meg hogy nyomjam neki, mire én mondom hogy eljön az az idő is, majd ha a moci is olyan állapotban lessz! Addig meg beérem azzal hogy néha ellépem, de nem állat módra, és kapom a választ hogy gyenge vagyok. Persze ilyenkor meg ha mondom hogy az enyém még megy, akkor látom rajta hogy fáj az igazság. Tudom én sem vagyok tökéletes, de még nincs rá keret addig birok magammal, cserébe tudom hogy holnap is ha kimegyek, a garázsban egy üzemkész autó vár. Azt se mondom hogy benne kell aludni, de ha beteg akkor úgy is kell vele bánni, és amit csak lehet rendbe rakni, és ápolgatni, nem csak abból áll az autó hogy megyek vele, meg olajat cserélek, van ezeken mit csinálni örökké, és eddig ez az első alfám, de állítom hogy ennyit még egy autómmal se szöszmötöltem mint ezzel, gondolok itt arra, hogy ha nem tudok aludni, képes vagyok éjjel kimenni, és refi mellett lemosni, vagy lámpát belőni, vagy naphosszakat finomítani a hifit, órákat tölteni azzal hogy kutatom a hibák megoldását, és a hozzáértö szerelőket felkeresni a környezetemben, mert hát én szeretem felmérni a szerelőt hogy mégis hogy áll az alfákhoz, mert hát könnyű bennük elcseszni dolgokat ám. Egyszóval én pozitívan csalódtam a márkában, pedig pont ő volt az aki rábeszélt az alfára, mert addig tartottam tőlük, de most vissza nem ülnék a régi márkába. :)
TSiga ( I am the TSIG)04-07-2009 21:50:58 // 81722
Kicsi off
Megyek a Vácin és fordulok rá a Róbert Károly körútra. A felüljáró alatt kerülgetnek egy autót. Takony gyerek ül benne és a váltókart rángatja. A6 3.0. Én meg Alfával el...
Megyek a Vácin és fordulok rá a Róbert Károly körútra. A felüljáró alatt kerülgetnek egy autót. Takony gyerek ül benne és a váltókart rángatja. A6 3.0. Én meg Alfával el...
TSiga ( I am the TSIG)04-07-2009 21:43:44 // 81721
Ha a haver ekkor répatorta, hogy csattogó motorral jár... Te nem vagy hibás, felesleges tépelődni ezen. Nem láttál bele a motorba. Amúgy, ha családi ház és van egy fix helye a kocsinak, akkor le lehetne tenni, amíg lesz rá pénzmag. Addíg meg ideiglenesen ki lehet vonni a forgalomból. A súlyadót és a biztosítást sem kell arra az időszakra kifizetni. Illetve utólag elszámolják. Motorcseréhez meg öl kell bakolni, bölcső le, motorról minden leköt, utána meg váltóval együtt le lehet engedni egy puha párnára. Mert még mindíg egy Alfa motorról beszélünk... :-P
Gery8304-07-2009 14:16:53 // 81720
Előbb azért érdemes felkeresned Torjay Laci-t alkatrész ügyben.
afri04-07-2009 12:46:20 // 81719
én is olyaskörül vettem (~12 körül), de szerintem megéri újat venni!!!
bár Marklarnál lehet találsz kallódóban!!! érdeklődj nála!! ;-)
bár Marklarnál lehet találsz kallódóban!!! érdeklődj nála!! ;-)
Riskes04-07-2009 12:37:18 // 81718
üdv!
Termosztátja van esetleg valakinek?
'92-es 1.8 8V
kicsit sokallom a 14,500-at unix-nál (válság...)
bontottal érdemes kisérletezni?
Termosztátja van esetleg valakinek?
'92-es 1.8 8V
kicsit sokallom a 14,500-at unix-nál (válság...)
bontottal érdemes kisérletezni?
afri04-07-2009 12:00:13 // 81717
szép napos hétvégét mindenkinek!! ;-)
Norc04-07-2009 02:11:25 // 81716
Pedig balos kilincs az várható hogy kell majd nekem is, ugyanis már az első fel lett cserélve a hátsóval, mivel ez a hiba már nálam is jelentkezett. :(
Marklar15504-07-2009 00:19:17 // 81714
ááá
Lehet azt hegeszteni, csak macerás:) Thomikáé is épp felépűl. Csütörtökön hoztam el az aluvázat a hegesztőtő (3k volt)l. Fater épp felújítja neki.:) Sajna még nálam is hiánycikk:(, mint a balos kilincs:(
Lehet azt hegeszteni, csak macerás:) Thomikáé is épp felépűl. Csütörtökön hoztam el az aluvázat a hegesztőtő (3k volt)l. Fater épp felújítja neki.:) Sajna még nálam is hiánycikk:(, mint a balos kilincs:(
Norc03-07-2009 23:38:07 // 81713
Sztem ha Blackdevil megy hozzád, elkisérem, ötletet és méretet venni. :)
Norc03-07-2009 23:36:18 // 81712
Igen pont nálunk volt mikor hívott. Én meg megintcsak a bő délutánomat a alfival töltöttem. Délután vittem gyöngyösre Blacdevil-t és szűk utcában parkoltunk, egy sufnyitunigos rönci kb 100-al elugrott mellettem úgy hogy majdnem lekapta a jobbos visszapillantót, mondom felhajtom mert a következő versenyző el is viszi. Felhajtani sikerült, de vissza már nem ment, inkább letört. Inkább hagytam volna hogy más törje le.
Aztán én mint igazi marha, mondom megrizikózom a heggesztést, pedig tudtam hogy alumíniumot tilos ívvel bántani, de csak neki mentem a trafóval, én barom. Végeredmény, alumínium ragasztóval se lehetett utána hegeszteni, mert szanaszét fújta az alut, plussz hogy murisabb legyen a dolog, a visszapillantó vezetékeit is sikerült összolvasztanom. Így lett egy kis munka a vezetékeléssel, no meg csak fixre tudtam a műanyagházzal felragasztani. Ekkora hülyeséget még nem csináltam, szerintem megártott a meleg. :)
Aztán én mint igazi marha, mondom megrizikózom a heggesztést, pedig tudtam hogy alumíniumot tilos ívvel bántani, de csak neki mentem a trafóval, én barom. Végeredmény, alumínium ragasztóval se lehetett utána hegeszteni, mert szanaszét fújta az alut, plussz hogy murisabb legyen a dolog, a visszapillantó vezetékeit is sikerült összolvasztanom. Így lett egy kis munka a vezetékeléssel, no meg csak fixre tudtam a műanyagházzal felragasztani. Ekkora hülyeséget még nem csináltam, szerintem megártott a meleg. :)
Marklar15503-07-2009 23:27:27 // 81711
Neeem:) Tervbe van beszerelni. De még legalább 1 szett közép hangszóró kell a panelba. Asszem 3 at úgysem rakok bele. De ha eljösz, akkor méreteket vehetsz róla...:)
Norc03-07-2009 23:24:28 // 81710
Ez jóóó. :) Lehet nekiesek művészkedni, megmozgatta a fantáziám, úgyis csak a cd tartó van az ajtóban :) Amúgy ez eladósorban lessz?
Marklar15503-07-2009 23:19:51 // 81709
Marklar15503-07-2009 23:15:34 // 81708
Norc03-07-2009 23:04:02 // 81707
Sajna ment vele a hiba kezdete után, pedig este mondtam neki hogy ne menjen vele, mert a nagy, mégnagyob baj lesz, és sajnos bejött a vészjóslatom. Úgy beállt neki hogy az önindító meg se tekeri a mocit. Most filózik hogy hogyan is csinálja a dolgot, mert hát most lett apuka, és megvan náluk is helye a pénznek. Na ilyenkor mondom azt hogy inkább tévedtem volna, és nem áll be neki. Mondjuk ma mesélte hogy tegnap úgy kezdődött hogy olajnyomás leesett, majd bedadogott a moci, leállt, és haza lett vontatva, majd utána beindult neki, átgurult vele megmutatni, és mondtam neki hogy tegye pihire az autót, de nem hallgatott rám. Bánt azért a dolog, mert ketten kerestük neki a gépet, és bánt hogy így járt, igaz semmi jele nem volt, mert olajnyomása megvolt mindig, semmi gyanús hangja nem volt, kicsit matt volt szegény, de mondom annyi pénzért tökéletes nem lehet. Igaz nem is mondott semmi rosszat, csak bánt a dolog, mert Az enyémet ő szemrevételezte anno, az övét meg én, és így bánt egy kicsit.
Marklar15503-07-2009 22:23:08 // 81706
Még gyakorolnod kell a 155 felismerést:)
Szakértő szemek a sárvédőn is látják+ az indexen is:)
Szakértő szemek a sárvédőn is látják+ az indexen is:)
bags03-07-2009 21:40:22 // 81705
Elnézést, hogy beleszólok, de olajnyomás nélkül járni semelyik álmoskönyv szerint nem jelent jót. Ez független attól, hogy a zörgés honnan jött (még ha a kívülállók számára világos is volt, hogy csapágyas).
Valószínűleg elfordult benne valamelyik csapágy (mondjuk a hajtókaré) és az olaj meg huss, ki a milliméteresre kopott réseken. Ha nem járnak vele, ilyenkor a főtengely még lehet, hogy menthető. Ha nincs kegyelem, akkor annak is vége. Bemaródig, melegszik, blokkot görbít.... Ha 16v lett volna akkor ki is könyököl. Bontott motor a legegyszerűbb megoldás. 8v-ből lehet is olcsón találni, mert ellentétben a 16v-vel strapabíró az istenadta és nem akkora fogyócikk...
Valószínűleg elfordult benne valamelyik csapágy (mondjuk a hajtókaré) és az olaj meg huss, ki a milliméteresre kopott réseken. Ha nem járnak vele, ilyenkor a főtengely még lehet, hogy menthető. Ha nincs kegyelem, akkor annak is vége. Bemaródig, melegszik, blokkot görbít.... Ha 16v lett volna akkor ki is könyököl. Bontott motor a legegyszerűbb megoldás. 8v-ből lehet is olcsón találni, mert ellentétben a 16v-vel strapabíró az istenadta és nem akkora fogyócikk...
TSiga ( I am the TSIG)03-07-2009 21:19:59 // 81704
Na ja...
András bácsi03-07-2009 21:13:50 // 81703
Nem nehéz, csak kellemetlen ilyen melegben. :))
András bácsi03-07-2009 21:08:13 // 81702
Mondjuk, ha így megállt, akkor azért készülj fel, hogy nem csak hajtókarcsapágy. Gyanús, hogy kenés nélkül ment egy ideig, ekkor meg az is kérdés miért. Lehet, hogy döglött a szivattyú, lehet, hogy megrágta a főtengelyt stb. A szelepfedelet is vedd le, meg nézd meg mennyi spén van a karterben. Illetve mindent mérj, csapok ovalitását, hordósságát. Ha ezek nem jók a gyári tűrésekhez képest, akkor valószínű, hogy komolyabb költekezésre számíthatsz.
TSiga ( I am the TSIG)03-07-2009 21:08:06 // 81701
A viscodrive-on a GKN Driveline gyártotta a Coupe-ba.
TSiga ( I am the TSIG)03-07-2009 21:05:41 // 81700
Én is azt tanácsoltam, csal próbálom megnyugtatni, hogy nem egy nehéz dolog,
András bácsi03-07-2009 21:01:40 // 81699
Szerintem inkább új csapágysor. Nem egy drága dolog.
TSiga ( I am the TSIG)03-07-2009 20:53:27 // 81698
Kár,hogy kicsit messze vagytok. Megcsinálnám. Most már nem nehéz.
De a manualt szedd le. Az kell!
De a manualt szedd le. Az kell!
Norc03-07-2009 20:45:00 // 81697
Akna van, tudás majd meglessz kközben :) Lényeg hogy guruljon megint, mert kezd hite vesztett lenni az autójában. :) De mondtam neki hogy ez a tanulópénz, én is kijártam ezt az utat anno a ladával. Így tanul az ember parancsolni a lábának :)
TSiga ( I am the TSIG)03-07-2009 20:27:08 // 81696
Én is fostam a motorszereléstől. Mármint az enyémtől. De a Mondeo Mk.1 V6 , meg a Saab 9000 2.0 T után nem lehetett bonyolult. És igazam lett. Amúgy Docky nevű tagtársra rákeresel. Az ő oldalán ven egy link, ahonnan lejön a 155 manual. Abban van motor szét-össze. Azt szedd le és nyomtasd ki a megfelelő részt. Én is azt használtam.
Amúgy a HF-et könnyeb leszedni róla, mint a kartert. A hajtókarcsapágy- készlet gyáriban max. 20, a tömítőpaszta max. 4. Kell 1,5 liter váltóolaj, meg a motorolaj+szűrő.
1 nap.
Akna, vagy két jó bak azért kell.
Amúgy a HF-et könnyeb leszedni róla, mint a kartert. A hajtókarcsapágy- készlet gyáriban max. 20, a tömítőpaszta max. 4. Kell 1,5 liter váltóolaj, meg a motorolaj+szűrő.
1 nap.
Akna, vagy két jó bak azért kell.
Norc03-07-2009 20:17:21 // 81695
Ok. Köszi a leírást. Ezt ki is nyomtatom, mert nagy az esély rá hogy kétkezűleg lessz csinálva. :)
TSiga ( I am the TSIG)03-07-2009 19:58:44 // 81694
Hali! Nekem is anno csapágyas volt. De hajtókarcsapágyas.
Olaj le a mociból és a váltóból.
JE futómű ki.
JE féltengely ki.
Van a féltengelynek egy felfogató tartója. Az is ki.
Kipuf zavaró része le.
Karter le.
Gyertyák ki. Elég hengerenként csak 1-1-et kivenni, hogy tudjad forgatni a motort.
Az alsó holtpontoknál le tudod csavarozni a hajtókar alsó részét. Vigyázz, hogy veszed le, ugyanúgy kell visszatenni.
A dugattyút fel tudod tolni, mert nincs kopmresszió. A csapágyat egy csavarhúzóval ki tudod piszkálni.
A csapágy oldalán van színjelölés. Asszem kék, piros meg sárga.
Le kell mérni a főtengely helyét, hogy nem kell-e tulméretes csapágy. Nekem igencsak csattogott és szét is volt darabokra törve az egyik, de nem volt baja a főtengelynek.
Csapágya asszem Marklar cartársnak van occsóé.
A csapágy belsejét be kell egy kicsit olajozni, akkor rátapad a főtengelyre. Fölfordítod és ráhúzod a hajtókart. A hajtókar aljába is beeszed a csapágyat és fölcsavarozod.
NYOMATÉKKULCCSAL manual szerint meghúzod.
A kartert LOCTITE tömítőpasztával visszateszed.
Alkatrészek vissza és minden OK.
Hajtani legalább 1 hétig nem, csak nagypapa stílusban!
A csapágyfél belső
Olaj le a mociból és a váltóból.
JE futómű ki.
JE féltengely ki.
Van a féltengelynek egy felfogató tartója. Az is ki.
Kipuf zavaró része le.
Karter le.
Gyertyák ki. Elég hengerenként csak 1-1-et kivenni, hogy tudjad forgatni a motort.
Az alsó holtpontoknál le tudod csavarozni a hajtókar alsó részét. Vigyázz, hogy veszed le, ugyanúgy kell visszatenni.
A dugattyút fel tudod tolni, mert nincs kopmresszió. A csapágyat egy csavarhúzóval ki tudod piszkálni.
A csapágy oldalán van színjelölés. Asszem kék, piros meg sárga.
Le kell mérni a főtengely helyét, hogy nem kell-e tulméretes csapágy. Nekem igencsak csattogott és szét is volt darabokra törve az egyik, de nem volt baja a főtengelynek.
Csapágya asszem Marklar cartársnak van occsóé.
A csapágy belsejét be kell egy kicsit olajozni, akkor rátapad a főtengelyre. Fölfordítod és ráhúzod a hajtókart. A hajtókar aljába is beeszed a csapágyat és fölcsavarozod.
NYOMATÉKKULCCSAL manual szerint meghúzod.
A kartert LOCTITE tömítőpasztával visszateszed.
Alkatrészek vissza és minden OK.
Hajtani legalább 1 hétig nem, csak nagypapa stílusban!
A csapágyfél belső
TSiga ( I am the TSIG)03-07-2009 19:42:10 // 81693
Ezt vagy restauálni kellene, vagy olyan kis oldschool racert építeni belőle, mint amilyeneket a C kadett kupéból lehet.
TSiga ( I am the TSIG)03-07-2009 19:39:23 // 81692
Több felvétel is kering róla. Asszem 2 literes turbo moci a szokásos Integrale/Q4 vonalról.
Norc03-07-2009 18:42:00 // 81691
Na ma kiderült a baj (csapágy) , be is ált neki a moci, csikart egy nagyot, és azóta az önindító meg sem birja mozditani a mocit. A házuktol kb 40-50 méterre adta meg magát, onnan már csak segítséggel gurult haza. Ha valaki tud neki donor kocsit jó áron az ne tartsa vissza.
SD03-07-2009 13:52:56 // 81690
yó meggyőztetek:D:D:D
Gyozi15503-07-2009 13:11:10 // 81689
az oldalindex embeeeeeeeeer :DD
SD03-07-2009 12:32:16 // 81688
hümm valóbann?:)
neked ultrahangos távolságérzékelőd van vagy mi? oldalnézetből így megállípítod?:D:D:D
de tényleg akár lehet az is:)
neked ultrahangos távolságérzékelőd van vagy mi? oldalnézetből így megállípítod?:D:D:D
de tényleg akár lehet az is:)
SD03-07-2009 12:30:59 // 81687
Az hogy az olajnyomás leesik meleg motornál még nem biztos hogy komoly hiba mert ha az olajgomba megpunnyedt az is okozhat ilyet. (melegebb olaj átszivárog a membránján és így nem méri a nyomást csak amíg még sűrű)
De a kattogás már keményebb dió:(
De a kattogás már keményebb dió:(
Norc03-07-2009 12:25:20 // 81686
Én is arra tippelek. Nem tudom meddig járhat még el vele, mert eddig fordulaton 4-5 bar olajnyomása volt, most meg a hűtőventit folyamatosan járatni kell hogy nem gyulladjon ki az olajlámpa.
Otto03-07-2009 12:23:54 // 81685
Vess egy pillantast a kepre es rajössz, hogy ez szeles elöl is...
SD03-07-2009 11:35:30 // 81684
Nembaj szerintem ez az a V6 amit pár hónapja nagyon sokáig árultak hogy épp még jó és az az érdekessége hogy elől keskeny hátul széles kasztnis:) és azt állította az ürge hogy gyárilag:D
BL03-07-2009 11:30:44 // 81683
Én nem tudok róla hogy lenne ASR a 155-ben, sőt a fedélzeti computer is erősen kérdéses...
SD03-07-2009 11:21:32 // 81682
SD03-07-2009 11:15:59 // 81681
Biztos jó de nekem félelmetes:D
BL03-07-2009 11:02:26 // 81680
Nem véletlenül van külön nívópálca a váltóolajnak is ;)
Az Integrale/Q4 hajtáslánca egyébként igen megbízható, főleg ha nem kezeled folyamatosan rallyautónak a géped és egy komolyabb motortuning után megerősíted a fogaskerekes részt is, nemcsak a gatyádat :)
Az Integrale/Q4 hajtáslánca egyébként igen megbízható, főleg ha nem kezeled folyamatosan rallyautónak a géped és egy komolyabb motortuning után megerősíted a fogaskerekes részt is, nemcsak a gatyádat :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
675
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas






















