Na képzeljétek mi történt ma! Lementem melóügyben Kenesére. Tápcserének indult a dolog egy szerverben, végül vissza kellet vinni Veszprémben, mert más volt a nyűgje. Amikor jöttem visszafelé enyhe kis benzinszagot éreztem a kocsiból. Litérig bírtam elviselni, akkor már látható volt az óra szerint is a fogyás. Mint kiderült eldurrant az egyik benzincső. Teljesen szét volt mállva a bilincsnél. A tank negyede elfojt. Na de a lényeg: a helyi szerelő 500 forintért csinálta meg!! Oké, hogy 0.5-1 óra volt az egész, az anyagköltség is smafú, de láttam én már izzócseréből meggazdagodó szerelőt.
Sz'al csak jelezném, hogy ha valaki a környéken jár, akkor Litér tetején -ha a 8-as felől jön, bal kéz felé-, a falu előtt van egy gumis/felnis...na ott korrekt emberek vannak.
Forum >> 155
cac07-07-2009 20:15:50 // 81829
Marklar15507-07-2009 16:53:35 // 81828
Már többen is:)))
Marklar15507-07-2009 16:51:36 // 81827
Épp tegnap néztem meg:) 3 ajtós kűlföldi papírosokat néztem:)
Menyit is érne neked egy total restaurálásra szoruló? :)
Menyit is érne neked egy total restaurálásra szoruló? :)
SD07-07-2009 15:25:16 // 81826
igen ez biztos:(
városban tuti többet kajál.
városban tuti többet kajál.
Dreco07-07-2009 14:43:36 // 81825
2.0 váltó van rajta elvileg és a váltótól is függ, mivel egy nagyobb áttételt nehezebben forgat mint a sajátját így több anyagot kap mivel jobban erölködik.
SD07-07-2009 14:29:03 // 81824
Pont ez a lényeg a változó szelepvezérlésben, hogy nem zabálja le a hajad, ha nem forgatod ki:) Inkább attól függ nem a váltótól szerintem, de egy túl hosszú váltó lomhává teheti az autót, ettől lehet jobban nyomod.
SD07-07-2009 14:25:00 // 81823
Most nem értem akkor 2.0 vagy az 1.8 van rajta?
Legjobb szerintem a gyári, a többi a talpadon múlik. Ha félgőzön elrohangálsz vele el fog menni 8-9 L-ből ha meg taposod úgy is benyeli a 10-11-et:)
Legjobb szerintem a gyári, a többi a talpadon múlik. Ha félgőzön elrohangálsz vele el fog menni 8-9 L-ből ha meg taposod úgy is benyeli a 10-11-et:)
cac07-07-2009 13:56:44 // 81822
Köszi! El is küldtem.
Most látom csak, hogy elírtam a neved - de legalább kiemeltem. Sorry!
Most látom csak, hogy elírtam a neved - de legalább kiemeltem. Sorry!
Abarth07-07-2009 13:45:41 // 81821
Nagyon csúnyán beszívtam az üzenetrögzítőd :D
Dreco07-07-2009 13:35:55 // 81820
Azért kéne kicserélni, mert 2 lityisé és ne 1.8-é. Leginkább fogyasztás miatt. Nekünk a 90-es 2.0-án van egy nagyobb váltó, amin csak a kúpkerék nagyobb 2 foggal és a 130 lovas autó nem pörög ki 3-ban sem és a 7-8 literes fogyasztás is felment vele 10-11 re.
Mivel ez meg korszerűbb motor sztem nem 10 literből kéne megállnia. Majd kiderül.
Mivel ez meg korszerűbb motor sztem nem 10 literből kéne megállnia. Majd kiderül.
SD07-07-2009 13:02:32 // 81819
Feléleszteni? Olasz fostalicska, akkor sem volt jó mikor új volt:))) Bezzek egy Swift sport na az már valami:))):D:P
Longman07-07-2009 11:59:46 // 81818
Tavaly előtt mikor hobby autóban gondolkodtam, majdnem vettem egyet (ugye rajta van a listán mint restaurálandó álomautó), akkor még nem volt képbe 155 V6. Mégpedig ezt, azóta ez már a második tulaja, akinél én néztem Győrben, ő építette, igényesen le volt fényezve, belül viszont nem volt semmi. Elég jól ment, bár nem estem hasra tőle, többre számítottam úgyhogy nem vettem meg. Akkor 250.000 kértek érte, mondjuk annyit lehet megért volna..
Marklar15507-07-2009 11:03:38 // 81817
Igen igen:) Kár lenne a papírokért...
András bácsi07-07-2009 10:50:30 // 81816
Pedig jó lenne egy ilyet feléleszteni.
Marklar15507-07-2009 10:48:44 // 81815
Kis elektronyos nyűgje van... A csomifedél környékén vannak gondok. De ahogy a csáposon lesz minden kiderűl:)
Marklar15507-07-2009 10:47:43 // 81814
Hath neeem:) Mert az Alfa Kontaktos srác szokta vinni. Meg gondolom van még pár db amit szervizel...
András bácsi07-07-2009 10:47:41 // 81813
Egyébként működik ez az Uno? Mennyire lehet látni belülről az aszfaltot?
Jarlaxl07-07-2009 10:46:18 // 81812
Köszi, sejtettem, de így hogy mondod, így már biztosan tudom, csak az évjárat '93 és nem '95.. :))
Jarlaxl07-07-2009 10:44:11 // 81811
Nem semmi, kicsi a világ :) És valami konkrét emléked van esetleg, hogy mit vittek hozzá?
Marklar15507-07-2009 10:36:53 // 81810
Kűld el mailben és ahogy tudok megírom. Most lépek Érdre aztán este munka...
Marklar15507-07-2009 10:33:41 // 81809
Jahh:)
De. Átkéne íratnom: kb 50k. + utána vizsga meg ilyenek, sajna a kasztni betegecske. Szóval vagy Janinál marad 155 szerelésért, vagy bontás, v mittom még:) Jani válaszán múlik. Neki csak 1 gondja van vele, hogy ebben még az első generációs váltó van, s nemlehet rárakni a punto GT kuplungot. Az az így nemsok értelme van tuningolni. Szóval kétséges a sorsa. Ha rajtam múlik akkor menteni kell...:)
De. Átkéne íratnom: kb 50k. + utána vizsga meg ilyenek, sajna a kasztni betegecske. Szóval vagy Janinál marad 155 szerelésért, vagy bontás, v mittom még:) Jani válaszán múlik. Neki csak 1 gondja van vele, hogy ebben még az első generációs váltó van, s nemlehet rárakni a punto GT kuplungot. Az az így nemsok értelme van tuningolni. Szóval kétséges a sorsa. Ha rajtam múlik akkor menteni kell...:)
Marklar15507-07-2009 10:29:44 // 81808
Oksi. Olyan váltóm még van1 :)
Marklar15507-07-2009 10:29:08 // 81807
Ahha:) Zsámbékról már jöttek alkatrészért...:)
SD07-07-2009 09:56:41 // 81806
Szerintem környékezd meg Marklárt egy egyben árajánlattal és akkor lealkudja a felére, te is jól jársz mert egyben elviszi meg ő is mert utána keres rajta kicsipénzt:)
cac07-07-2009 09:49:51 // 81805
Sziasztok!
Sajna megszűnik az egyik garázshasználati lehetőségem, így meg kell válnom a donorkocsimtól. Ezért aztán szeretném minél hamarabb elpasszolni, egyben az egészet, vagy alkatrészekként.
Az adatlapomon látható a kocsi. 93-as, 1.8 TS 8v.
A kocsi elejét átbontottam az enyémbe, így első lökős és vezető oldali fényszóró és index nélkül adom. A motor teljesen üzemképes, Pestről 130-140-nel hoztam haza. A vezérlésmódosítást szintén átpakoltam az enyémbe, így jelenleg az is rossz! Napfénytetős, de a tető korrodált. Néha alacsony fordulaton a kormányszervó kihagy. A csomagtartóban a zár csavarhúzóval zárható (az előző tulaj szerint...nem próbáltam, de utánanézek).
Ez volt a feketeleves.
A belső kárpit kifogástalan. Minden szélvédő, üvegcucc kifogástalan. A 4 kerék tartja a nyomást. ABS, kormányszervó van benne. A kilincsek jók. Központi záras, távkapcsolós riasztó nélkül. A motorháztető, csomagtartó, ajtók kifogástalanok fényezés, korrózió szempontjából; a sárvédők enyhén korrodáltak.
Egyben az irányára: 60.000 buznyák.
Eladó a benne lévő keverőfejes gázrendszer is. 80 literes gáztank (kb 60 literig tölthető), mérőórával, papírok nélkül 50.000 buznyák (kb 300 km-nyi nafta van még benne). A kocsival együtt 95.000.
Továbbá megköszönném, ha valaki (főleg Maklár kollega ebben a szakavatott) beárazná nekem a következő bontott dolgokat:
- LMM
- ajtók elektronyos ablakkal
- ülés
- műszerfal
- motor (lásd fent)
- visszapillantók (bal manuális, jobb elektronyos)
- első/hátsó lámpák
- index
- irányjelző szarv (vagy bajusz...kinek hogy tetszik)
- hűtő
- generátor
- pumpák (víz, olaj, szervó)
- tartályok (ablakmosónyál, kiegyenlítő)
- ac pumpa
Nyugi Maklár mester! Nem leszek konkurencia, csak ezektől most meg kell válnom. Ha tehetném őrizgetném még, mert sokat spóroltam már a donorkocsi miatt. Egyszerűn nem merek kint állni, mert lopják az Alfa jelet, a friss fényezésnek basszák az ajtót, stb. :(
Előre is köszi mindenkinek az infókat!
Sajna megszűnik az egyik garázshasználati lehetőségem, így meg kell válnom a donorkocsimtól. Ezért aztán szeretném minél hamarabb elpasszolni, egyben az egészet, vagy alkatrészekként.
Az adatlapomon látható a kocsi. 93-as, 1.8 TS 8v.
A kocsi elejét átbontottam az enyémbe, így első lökős és vezető oldali fényszóró és index nélkül adom. A motor teljesen üzemképes, Pestről 130-140-nel hoztam haza. A vezérlésmódosítást szintén átpakoltam az enyémbe, így jelenleg az is rossz! Napfénytetős, de a tető korrodált. Néha alacsony fordulaton a kormányszervó kihagy. A csomagtartóban a zár csavarhúzóval zárható (az előző tulaj szerint...nem próbáltam, de utánanézek).
Ez volt a feketeleves.
A belső kárpit kifogástalan. Minden szélvédő, üvegcucc kifogástalan. A 4 kerék tartja a nyomást. ABS, kormányszervó van benne. A kilincsek jók. Központi záras, távkapcsolós riasztó nélkül. A motorháztető, csomagtartó, ajtók kifogástalanok fényezés, korrózió szempontjából; a sárvédők enyhén korrodáltak.
Egyben az irányára: 60.000 buznyák.
Eladó a benne lévő keverőfejes gázrendszer is. 80 literes gáztank (kb 60 literig tölthető), mérőórával, papírok nélkül 50.000 buznyák (kb 300 km-nyi nafta van még benne). A kocsival együtt 95.000.
Továbbá megköszönném, ha valaki (főleg Maklár kollega ebben a szakavatott) beárazná nekem a következő bontott dolgokat:
- LMM
- ajtók elektronyos ablakkal
- ülés
- műszerfal
- motor (lásd fent)
- visszapillantók (bal manuális, jobb elektronyos)
- első/hátsó lámpák
- index
- irányjelző szarv (vagy bajusz...kinek hogy tetszik)
- hűtő
- generátor
- pumpák (víz, olaj, szervó)
- tartályok (ablakmosónyál, kiegyenlítő)
- ac pumpa
Nyugi Maklár mester! Nem leszek konkurencia, csak ezektől most meg kell válnom. Ha tehetném őrizgetném még, mert sokat spóroltam már a donorkocsi miatt. Egyszerűn nem merek kint állni, mert lopják az Alfa jelet, a friss fényezésnek basszák az ajtót, stb. :(
Előre is köszi mindenkinek az infókat!
Gyozi15507-07-2009 09:40:44 // 81804
Bibije????
Olyan hangja volt mint a rally auók váltójának, zúgott fütyölt sípolt, csattogott nekem tetszett, ha nem ment volna teljesen szarrá, benne hagytam volna :DDD
Olyan hangja volt mint a rally auók váltójának, zúgott fütyölt sípolt, csattogott nekem tetszett, ha nem ment volna teljesen szarrá, benne hagytam volna :DDD
Longman07-07-2009 09:39:58 // 81803
Ezt nem is heccből írtam.. Tényleg sokat merengek ezen. :)
Longman07-07-2009 09:38:58 // 81802
Bazzeg, egy Uno Tie is? Könny szökött a szemembe.. Ugye tudod miért? :)
SD07-07-2009 09:31:14 // 81801
ja emlékszem volt valami bibije a másiknak, hát ő tudja minden esetre én olyan hoz nem szívesen nyúlok ami jól müxik
Gyozi15507-07-2009 09:27:59 // 81800
az nemrég volt cserélve pedig,nálam nme volt semmi gond vele
SD07-07-2009 09:26:21 // 81799
Gondolom hogy rövidebb legyen és jobban lépjen a gép:)
Pedig ha jó nem biztos hogy érdemes.
Pedig ha jó nem biztos hogy érdemes.
Gyozi15507-07-2009 09:07:00 // 81798
miért akarod kicserélni a váltót?
SD07-07-2009 09:00:44 // 81797
Hmmm:) '95-ös 8V:) tudod hogy kincsed van? :)))
Dreco07-07-2009 08:35:12 // 81796
Köszi mindent, sikerült vennem egy újat, 5k volt nem tűnt drágának. De valószínű hamarosan keresni foglak, hónap vége felé ha megjövök nyaralásról, mert kellene egy 1.8 16v váltó, a 2.0 helyett, meg pár apróság.
Jarlaxl07-07-2009 00:41:28 // 81795
Esetleg lehet hogy ismered az autómat? :) Mert az elöző tulaj állítólag zsámbékon szervízeltette, de mondjuk Érd és Zsámbék nincs messze... :) De ha mégsem, akkor biztos a jövőben változni fog, mert elég sok apróságot szeretnék kicserélni rajta, mert szeretném ha mindene tökéletes lenne.
Marklar15507-07-2009 00:32:40 // 81794
Helyes! :)
Annak a mennyiségnek a nagy része meglelhető már színte míndenkinél van. Lehet, hogy a Tiédben is!? :)
Annak a mennyiségnek a nagy része meglelhető már színte míndenkinél van. Lehet, hogy a Tiédben is!? :)
Jarlaxl07-07-2009 00:28:53 // 81793
De fejlődök... Már odáig fajultam, hogy írok is... :)
Igen, ezt az oldaladon felhalmozott 155 mennyiség is alátámasztja... :D
Igen, ezt az oldaladon felhalmozott 155 mennyiség is alátámasztja... :D
Marklar15507-07-2009 00:23:26 // 81792
Helyes:) csendes olvasó vagy:)
Aszzem az eltelt 5 évben 155 fan lettem:)))
Aszzem az eltelt 5 évben 155 fan lettem:)))
Jarlaxl07-07-2009 00:20:43 // 81791
:) az a helyzet, hogy már egy ideje, olvasgatom, de nem semmi mennyiséget hoztatok össze! :) De arra is jó, hogy ismeretlenül is megismerhetlek titeket valamilyen szinten..
pl tudom, hogy téged kell keresnem, ha kéne valami a kicsikéhez, mert nem semmi készleted van... :)
pl tudom, hogy téged kell keresnem, ha kéne valami a kicsikéhez, mert nem semmi készleted van... :)
Marklar15507-07-2009 00:08:54 // 81790
Üdv itt.
Olvass jó sokat vissza:)
És majd írj bőven. De ne legyél SD-s :-PPP
Olvass jó sokat vissza:)
És majd írj bőven. De ne legyél SD-s :-PPP
Jarlaxl06-07-2009 23:50:11 // 81789
Üdvözletem a többi 155 tulajnak! :)
Marklar15506-07-2009 23:29:56 // 81788
Marklar15506-07-2009 23:20:49 // 81786
Nem szökik meg:)
Marklar15506-07-2009 23:19:49 // 81785
Marklar15506-07-2009 23:14:17 // 81784
Anno amikór még kezdő 155 tulaj voltam. Gyártattam ilyen karmantyút. 10db volt a minimum amit csináltak. 100ft ért vettem bontott munkahengert és fater "felújította" de a karmantyú kb másfél hónapig bírta... Szóval úgy is kellett újat venni, csak így még kb 6000ft al többe volt:(
Szóval nem érdemes felújítani.
A héten kiderűl, hogy megva e még a 16V s munkahenger, mert Épp a egy Dedrára vár, hogy kell e bele...
Szóval nem érdemes felújítani.
A héten kiderűl, hogy megva e még a 16V s munkahenger, mert Épp a egy Dedrára vár, hogy kell e bele...
Marklar15506-07-2009 23:09:58 // 81783
Első blikkre jónak tűntek az ajtó kárpitok.
Ha meghoztam, akkor úgy is rendessen körbe fotózom:)
Ha meghoztam, akkor úgy is rendessen körbe fotózom:)
TSiga ( I am the TSIG)06-07-2009 21:57:19 // 81782
Kérdezd meg töle, hogy a feléből mennyit enged???
SD06-07-2009 21:52:45 // 81781
Jól beszélsz:))) occsóért!!! :)))))
TSiga ( I am the TSIG)06-07-2009 21:49:31 // 81780
Unixban van felújítószett. Nem drága.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
813
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas



