hát végül is az van legelöl, az véd meg minden mást.
fogd fel úgy hogy egy mai autóban ekkor a kopp valszeg gazdasági totálkár, az alfa meg él és virul tovább:)))
Forum >> 155
SD07-09-2009 16:04:42 // 84379
Tony15507-09-2009 14:41:21 // 84378
Köszi! Tényleg szar érzés, utána 2 hétre mentem unokatesóm említett QV-jével pályán, és mindig összerezzentem, ahányszor elkezdtek fékezni előttem...
Kellett rajta ráncigálni, de nem vészes, legjobban a hűtő előtti keresztmerevítő hajlott be, az törte le a hűtőt is...
Kellett rajta ráncigálni, de nem vészes, legjobban a hűtő előtti keresztmerevítő hajlott be, az törte le a hűtőt is...
SD07-09-2009 14:28:17 // 84377
Így utólag is racevét, kellemetlen... én ma is láttam egy koccot, asztma simán nekiment az előtte lévő golfnak... nem lehet egy kellemes nap kezdés... pont előttünk volt, az eset.
főleg ha még bele is löknek... de akkor szépen meggyógyult ez a lényeg:)))
akkor nem görbült semmi tartó?
főleg ha még bele is löknek... de akkor szépen meggyógyult ez a lényeg:)))
akkor nem görbült semmi tartó?
Tony15507-09-2009 14:21:41 // 84376
Autós újságírói pályafutásom csúcsa:-) (nemnagyon volt más:-))
SD07-09-2009 14:11:49 // 84374
és hogy csuktad össze a 155-öt? amúgy szép lett tényleg!!!:)
SD07-09-2009 14:10:44 // 84373
ja igen ott volt a teszt:))) király:)
Tony15507-09-2009 14:10:15 // 84372
Normál esetben Szegedre viszem az autót Ződi Ervin mestrehez, nála jobb szerelő nem kell, de összetörve nem igen tudtam volna lejuttatni 200 km-re... Ez a szerelő meg unokatesóm 145QV-jét jól megcsinálta amikor az felszippantott egy csőtörésnyi vizet, és bumeráng lett a hajtókarjából... A munkájával most is tulajdonképpen elégedett vagyok, csak az elérhetőségével nem...
SD07-09-2009 14:09:44 // 84371
az meg ilyen jó magyar hozzáállás hogy ha nincs kész vagy lusta voltam hozzákezdeni akkor inkább nem veszem fel:P rendes szerelő, legalább kitalál valami sztorit hogy miért csúszik:D:D:D
Tony15507-09-2009 14:04:20 // 84370
Nemhiszem, egyébként is nagyon nehezen vette fel a telefont...
De, az Italiaspeeden:-)
De, az Italiaspeeden:-)
SD07-09-2009 13:07:19 // 84369
Ha jó szerelő kell akkor Páty Franke testvérek:) Én odahordom, nagyon rendesek! És nem drágák.
SD07-09-2009 13:01:47 // 84368
biztos kicsit felöntött a garatra:D
nem neked volt teszt az A5-ön vagy hol?
nem neked volt teszt az A5-ön vagy hol?
Tony15507-09-2009 12:53:59 // 84367
Nekem senkinek sem kell bizonygatnia, hogy mekkora királyság a 155, mert egy-két számomra nem túl lényeges dolgon kívül mindenben legalább olyan jó, mint egy mai középkategóriás autó, és ráadásul nem tucatautó, és már nem is lesz:-) Ettől függetlenül jól esik, ha spontán rádöbbennek emberek erre:-)
Ez egy érdekes szerelőbácsi... Jól megcsinálták a gépet, de volt hogy 2 napig egyáltalán nem tudtam utolérni, ami több mint bosszantó, ha az embert érdekli, hogy hogyan halad a munka, úgyhogy a dícsérete ellenére sem valószínű, hogy megint hozzá viszem...
Ez egy érdekes szerelőbácsi... Jól megcsinálták a gépet, de volt hogy 2 napig egyáltalán nem tudtam utolérni, ami több mint bosszantó, ha az embert érdekli, hogy hogyan halad a munka, úgyhogy a dícsérete ellenére sem valószínű, hogy megint hozzá viszem...
SD07-09-2009 10:46:33 // 84365
újabb 155-ös cartársat üdvözölhetünk köreinkben, de még titok:)
SD07-09-2009 10:42:30 // 84364
Tegnap Muteromnak oda mertem adni az 155-öt, előtte kiokítottam hogy kuplung gáz, finoman ez nem jürgenvágen:) Azt mondta kipróbálta, és "hümm van benne erő" gondolom csak megnyomta a gázt, 2500-nál:))) mondtam neki az kb. a fele-harmada volt:))) De vigyorgott, mint a vadalma:)))
SD07-09-2009 10:40:05 // 84363
ez itt is így van:) hely az van:D És tök csöndes amúgy:D de pattog mint egy labda:D valószínüleg kicsit keményebb gátlók kerültek bele, de elvileg pl az is új benne:)
a fire motornál a szelepek nem tudnak összeréni a dugattyúval így ha leszekad a vezérlés nem cseszi szét a motort, csak megáll. Ezt meg is csinálták vele nem oly rég így a vezérlés is új:) és nincs is mit paráznom rajta, azért olajat majd kap, meg jól átnézem tegnap már sötét volt ma meg jöttünk:)
Igazi kis városi csataló (póni, csikó:D)!:)))
De azért azt az arcot le kellett volna fényképeznem ahogy tegnap mentünk az autó-mosó felé, két cigó egy béjembében, olyan lesajnálóan néztek ránk hogy na itt vanak a kis hülyék:D
Alfában ehhez nem szoktam hozzá:)) inkább mereven előre néznek általában ne kelljen gyorsulni:D
Hát ez is egy tapasztalat:) de amúgy nem vettem észre eddig mást, van aki beenged van aki nem ez alfával is így van csak ott én döntök általában:D:D:D
Azért más!:)
a fire motornál a szelepek nem tudnak összeréni a dugattyúval így ha leszekad a vezérlés nem cseszi szét a motort, csak megáll. Ezt meg is csinálták vele nem oly rég így a vezérlés is új:) és nincs is mit paráznom rajta, azért olajat majd kap, meg jól átnézem tegnap már sötét volt ma meg jöttünk:)
Igazi kis városi csataló (póni, csikó:D)!:)))
De azért azt az arcot le kellett volna fényképeznem ahogy tegnap mentünk az autó-mosó felé, két cigó egy béjembében, olyan lesajnálóan néztek ránk hogy na itt vanak a kis hülyék:D
Alfában ehhez nem szoktam hozzá:)) inkább mereven előre néznek általában ne kelljen gyorsulni:D
Hát ez is egy tapasztalat:) de amúgy nem vettem észre eddig mást, van aki beenged van aki nem ez alfával is így van csak ott én döntök általában:D:D:D
Azért más!:)
süsnye07-09-2009 10:32:52 // 84362
vagy robogó... :) a legjobb úgy lenne, h ahhoz letenni a motor jogsit vagy 50cm3-vel eljárogatni, amíg nincs meg, de, hogy láttam 100k körül van a jogsi is... meg most jön a tél... f@szom, mennyi gond... :)
süsnye07-09-2009 10:27:16 // 84361
végülis igaz, van vmi ebben az öreg dízeles dologban...
mit tud az a FIRE motor (mér' nem akad össze a vezérlés szakadásnál)? azt tudom, h volt tipoban is, de egyetlen előnyének azt láttam, h qrva nagy hely volt körülötte a motortérben, valsz befért volna még egy mellé :))
mit tud az a FIRE motor (mér' nem akad össze a vezérlés szakadásnál)? azt tudom, h volt tipoban is, de egyetlen előnyének azt láttam, h qrva nagy hely volt körülötte a motortérben, valsz befért volna még egy mellé :))
SD07-09-2009 09:59:05 // 84360
Egy jó 155 semmivel sem kevesebb mint egy mai új autó, nem hazudott!!! :) Csak irígykedhet:D:D:D
Olyan szerelőt én még nem láttam amúgy aki új autó párti:D:D:D mert azokat márkaszervízbe hordják:P és ettől kopik fel a szerelők álla:) Azon csak a bankárok meg a márkaszervíz keres...
Olyan szerelőt én még nem láttam amúgy aki új autó párti:D:D:D mert azokat márkaszervízbe hordják:P és ettől kopik fel a szerelők álla:) Azon csak a bankárok meg a márkaszervíz keres...
SD07-09-2009 09:56:53 // 84359
Öreg dízel kétélű fegyver, meg eleve én a dízeleket valahogy nem:P Amit nem költesz üzemanyagra azt ráköltöd szerelésre:( Turbo meg hasonlók..
végül is még ezen kivül 1-et néztem meg. HAHU-n nézegettem sokat, már kb. belőttem hogy mi fér bele, de negyon csálék meg sztrítracserek meg hasonlók voltak... úgy gondoltam 300bó ki kéne hogy jöjjön, aztán volt egy ezüst, kicsit ütött kopott, ami 350-alá nem akart engedni a nepper, nem is bánom már... Ez meg 380-ért volt hírdetve, de téligumma, váltózár, riasztó, elektromos ablak. Ha csak ezeket összeszámolom már megérte:D Főleg a váltózár és a téli miatt:) És 340-ért tegnap elhoztam.
Árban úgy láttam amik 250 körül vannak azok olyan tipikus magyar igénytelen fajták... amik 400 fölött ott már van szép. Ezzel a 300 körülivel kell egy kis szerencse, én azt gondoltam inkább legyen műszakilag rendben és ne legyen metálfény meg hasonlók.
Ezen van két horpadás amúgy pöpec, kicsit matt a színe, meg ilyen apróságok hogy meg kell majd olajozni pár dolgot, de ma is ezzel jöttük teljesen jó:))) Üresben kicsit kotyog valami szerintem a váltóban ha kinyomom a kuplungot elhallgat. nemtom.
Tegnap pl: meg WD40-eztem a kuplung bovdent amennyire hozzáfértem, és máris jobb, az érzet.
BAXUS EZEN A GÁZPEDÁL ÉS A KUPLUNG MŰANYAGBÓL VAN:D:D:D

íme a legnagyobb hibája:)
szeritnem szép:)
Na majd beszámolok hogy produkál-e valami hobát még.
De ami nagy érv volt mellette hogy ez a FIRE motor nem akad össze ha szakad a vezérlés, így valszeg ép pl: a motor, és gányolás mentes:))) 120k-val:))) '98-bó
végül is még ezen kivül 1-et néztem meg. HAHU-n nézegettem sokat, már kb. belőttem hogy mi fér bele, de negyon csálék meg sztrítracserek meg hasonlók voltak... úgy gondoltam 300bó ki kéne hogy jöjjön, aztán volt egy ezüst, kicsit ütött kopott, ami 350-alá nem akart engedni a nepper, nem is bánom már... Ez meg 380-ért volt hírdetve, de téligumma, váltózár, riasztó, elektromos ablak. Ha csak ezeket összeszámolom már megérte:D Főleg a váltózár és a téli miatt:) És 340-ért tegnap elhoztam.
Árban úgy láttam amik 250 körül vannak azok olyan tipikus magyar igénytelen fajták... amik 400 fölött ott már van szép. Ezzel a 300 körülivel kell egy kis szerencse, én azt gondoltam inkább legyen műszakilag rendben és ne legyen metálfény meg hasonlók.
Ezen van két horpadás amúgy pöpec, kicsit matt a színe, meg ilyen apróságok hogy meg kell majd olajozni pár dolgot, de ma is ezzel jöttük teljesen jó:))) Üresben kicsit kotyog valami szerintem a váltóban ha kinyomom a kuplungot elhallgat. nemtom.
Tegnap pl: meg WD40-eztem a kuplung bovdent amennyire hozzáfértem, és máris jobb, az érzet.
BAXUS EZEN A GÁZPEDÁL ÉS A KUPLUNG MŰANYAGBÓL VAN:D:D:D

íme a legnagyobb hibája:)
szeritnem szép:)
Na majd beszámolok hogy produkál-e valami hobát még.
De ami nagy érv volt mellette hogy ez a FIRE motor nem akad össze ha szakad a vezérlés, így valszeg ép pl: a motor, és gányolás mentes:))) 120k-val:))) '98-bó
Tony15507-09-2009 09:49:29 // 84358
Majd egy hónap után végre elkészült az autóm:-) Már nagyon hiányzott a kicsike, olyan érzés most, mint 4 éve mikor vettem, akárhányszor megyek valahova, mindig útba ejtem a garázst és megcsodálom a gépet:-)
A szerelőbácsi is megdicsérte, azt mondta, hogy ő ugyan újautó párti, de nagyon jó vezetni a vasat:-) Persze lehet, hogy csak azért monta, hogy legközelebb is hozzá vigyem, de azért jól esett...


A szerelőbácsi is megdicsérte, azt mondta, hogy ő ugyan újautó párti, de nagyon jó vezetni a vasat:-) Persze lehet, hogy csak azért monta, hogy legközelebb is hozzá vigyem, de azért jól esett...


süsnye07-09-2009 09:04:49 // 84357
nah gratula. :)
Hány autót néztetek meg? Milyen volt a kínálat árban és állapotban? Én is gondolkodom, h lehet nem ártana vmi kis rohangálós autókát venni, még asse baj a dízel.. :)
Hány autót néztetek meg? Milyen volt a kínálat árban és állapotban? Én is gondolkodom, h lehet nem ártana vmi kis rohangálós autókát venni, még asse baj a dízel.. :)
SD07-09-2009 06:24:10 // 84356
Az még majd kiderült:))) Majd ha már megy egy ideje akkor elhiszem:)))
SD07-09-2009 00:12:58 // 84354
SD06-09-2009 23:57:01 // 84353
mostmár ha nem rak fel képet, azt fogom hinni hgy suzukis-kém:D
SD06-09-2009 23:39:39 // 84352
őőő ez kész... :D
De az a "zene"???? MInt a kalapálás, a fémüzemben:D:D:D Karosszérialakatosnak tanul a csajszi?:D
De az a "zene"???? MInt a kalapálás, a fémüzemben:D:D:D Karosszérialakatosnak tanul a csajszi?:D
Marklar15506-09-2009 23:11:24 // 84351
Marklar15506-09-2009 23:07:32 // 84350
Természetessen van:)))1Milla gyöke, szorozva 12 vel. Osztva 2 vel:)
De csak jövő7 szerdán járok legközelebb Újpesten. Viszont addíg színte mínen nap Érden leszek:)))
De csak jövő7 szerdán járok legközelebb Újpesten. Viszont addíg színte mínen nap Érden leszek:)))
Buksi06-09-2009 22:50:55 // 84349
Az, de a segge az jó! ;-)))))))))
Buksi06-09-2009 22:47:11 // 84348
Hűűű, ez nagyon komoly! :-O
Buksi06-09-2009 22:45:36 // 84347
Már kíváncsian várom! :-))
Gery8306-09-2009 22:41:36 // 84346
Üdv!
TS 16V indítómotor van-é, és mibe kóstál?
(Mennyit engedsz a feléből, meg törzsvásárlói kedvezmény, stb...) :DDD
TS 16V indítómotor van-é, és mibe kóstál?
(Mennyit engedsz a feléből, meg törzsvásárlói kedvezmény, stb...) :DDD
Gery8306-09-2009 22:40:18 // 84345
Nem, csak vízpumpa és szíjak cseréje lesz. De nem tudom hol kell állniuk a jelzéseknek.
Jó lenne valami korrekt leírás hozzá.
Az EGR-t csak azért akartam kiszedni, mert idegesít hogy bent van, és küldi a koszt a szívócsonkba. Én a Q4-ből is egyből kiszedtem. :)
Jó lenne valami korrekt leírás hozzá.
Az EGR-t csak azért akartam kiszedni, mert idegesít hogy bent van, és küldi a koszt a szívócsonkba. Én a Q4-ből is egyből kiszedtem. :)
Gery8306-09-2009 22:38:02 // 84344
Áááááááááá!
Tarkólövés! :D
Tarkólövés! :D
Marklar15506-09-2009 22:15:35 // 84343
Ez poén:)
Amúgy hogyan is találtad meg? :)
Egyébként én imádom ezt a fajta "zenét":)
Anno (15 éve) tökk józanúl és tisztán (én voltam a soffőr) jobban pörögtem ezekre, mint akiket vittem. S Náluk nem míndíg csak a pia volt a gyorsító:)
Amúgy hogyan is találtad meg? :)
Egyébként én imádom ezt a fajta "zenét":)
Anno (15 éve) tökk józanúl és tisztán (én voltam a soffőr) jobban pörögtem ezekre, mint akiket vittem. S Náluk nem míndíg csak a pia volt a gyorsító:)
süsnye06-09-2009 21:56:44 // 84342
hátb+, a kamera akksijainak árát adta volna inkább oda vmi hajláktalannak, nagyságrendekkel többet ért volna... :))
afri06-09-2009 21:36:02 // 84341
lehet nem ide ebbe a topicba lenne a helye, de ez a csaj egy agyrém!!!!!!! ;-)
Marklar15506-09-2009 20:43:58 // 84340
ááá
Valami így nem kerek.
96 ban már nem volt 8V.
Nézz utána, nehogy átverjenek, mert azért nem olyan olcsó ám az a verda.
95 ben volt a facelift. Kicsit más műszerfal, "széles" kasztni, más maszk.
16v-s motorok. Volt egy átmeneti időszak (Ferléné is ilyen) amikor széles kasztniba még 1,8 8V-s motorokat szórtak.
A Te 1,7 esed az keskeny kasznis 8V volt: Keskenyebb első sárvédők, szögletes indexel, peremes hátsó ajtók/hátsó lökhárítók. Egyszerübb hűtőmaszk.







A széles: domborúbb első sárvédők, csepp formáju, v kerek indexel, perem nélküli H ajtó/sárvédő. Dögösebb maszk. Itt jelentek meg a légzsákos kormányok is.






8V vs 16V


Valami így nem kerek.
96 ban már nem volt 8V.
Nézz utána, nehogy átverjenek, mert azért nem olyan olcsó ám az a verda.
95 ben volt a facelift. Kicsit más műszerfal, "széles" kasztni, más maszk.
16v-s motorok. Volt egy átmeneti időszak (Ferléné is ilyen) amikor széles kasztniba még 1,8 8V-s motorokat szórtak.
A Te 1,7 esed az keskeny kasznis 8V volt: Keskenyebb első sárvédők, szögletes indexel, peremes hátsó ajtók/hátsó lökhárítók. Egyszerübb hűtőmaszk.







A széles: domborúbb első sárvédők, csepp formáju, v kerek indexel, perem nélküli H ajtó/sárvédő. Dögösebb maszk. Itt jelentek meg a légzsákos kormányok is.






8V vs 16V


gab5506-09-2009 18:46:44 // 84339
Ha vezmód csere is lesz, akkor nem eccerű, mert prizmák is kellenek a vezműtengely korrekt beállításához (ezeket a vezműtengely csapágyfedelének helyére kell felrakni, úgy rögzíti a tengelyt.
Nekem próbaképpen volt egy kis ideig kikötve az EGR, de nem éreztem igazán nagy változást, úgyhogy visszakötöttük (csati lehúz/ visszarak). Sokat megyek vele Ausztriában, a rendőrök ott eléggé harapnak az ilyenekre.
Többet érsz el, ha a szívócsőfűtést kötöd ki (a hűtőrendszer légtelenítőcsövét nem vezeted át a szívócsövön, hanem direktben kötöd rá a kiegyenlítő tartályra)
A melegedési fázisban elhanyagolható az a kis hiszti, amit a még hideg szívócső miatt csinál, viszont melegen nem a 90 fokos szívócsövön keresztül jut be a levegő.
Amúgy mindkét dolgot a buzi "környezetvédelmi"-nek hazudott normák miatt találták ki. A mostani új autókat viszont már agyonfojtja ez a szar EGR.
Nekem próbaképpen volt egy kis ideig kikötve az EGR, de nem éreztem igazán nagy változást, úgyhogy visszakötöttük (csati lehúz/ visszarak). Sokat megyek vele Ausztriában, a rendőrök ott eléggé harapnak az ilyenekre.
Többet érsz el, ha a szívócsőfűtést kötöd ki (a hűtőrendszer légtelenítőcsövét nem vezeted át a szívócsövön, hanem direktben kötöd rá a kiegyenlítő tartályra)
A melegedési fázisban elhanyagolható az a kis hiszti, amit a még hideg szívócső miatt csinál, viszont melegen nem a 90 fokos szívócsövön keresztül jut be a levegő.
Amúgy mindkét dolgot a buzi "környezetvédelmi"-nek hazudott normák miatt találták ki. A mostani új autókat viszont már agyonfojtja ez a szar EGR.
Ceki15506-09-2009 17:54:48 // 84338
Na az ugy van,hogy vettem egy 155 1,8 TS,8V, 1996 os.mivelhogy meg nincs rola sajat fotom feltettem a hirdetesbol valot.az auto ugy is nez ki mint a kepen csak nincsenek rajta alufelnik.szoval aki arulta az nem az eredeti gep fotojat tette fel hanem egy masikat.de ezt en se tudtam csak amikor megneztem a linket.
gabor69606-09-2009 17:39:42 // 84337
Kép lemaradt 

gabor69606-09-2009 17:36:56 // 84336
hellos,
Én meg most hvg n végre volt kis idő, mondom ako kicsit ismerkedjünk, alánéztem a verda alá (futómü meg hasonlók átnézése) az kiderül, hogy a volt tulaj nem kamuzott és tényleg nem rég volt vezérlés csere so erre nincs gondom, de ezzel 1üt az is hogy kell 1 takaró müanyag lásd a képen:
De mindösszeségében elég jó állapotba van mind a futómű mind az alja so örülés van :)
Én meg most hvg n végre volt kis idő, mondom ako kicsit ismerkedjünk, alánéztem a verda alá (futómü meg hasonlók átnézése) az kiderül, hogy a volt tulaj nem kamuzott és tényleg nem rég volt vezérlés csere so erre nincs gondom, de ezzel 1üt az is hogy kell 1 takaró müanyag lásd a képen:
De mindösszeségében elég jó állapotba van mind a futómű mind az alja so örülés van :)
atesssz06-09-2009 16:21:12 // 84335
És a linkelt adatlap szerint (84313.hsz) a tulajdonos egy Dán úriember, akit Thomas-nak hívnak, és 31 éves :O. Hanyas a kabát?
TSiga ( I am the TSIG)06-09-2009 16:19:49 // 84334
Hali! A németek azért anyáztak, mert ők álltak a 4 sávos vasalt aszfalton a dugóban én meg elmegyek mellettük a leállóban. Most ahogy nagy sietve találtam egy kölcsönzőt, ott 50 pénz a kaució és 7500 a napi díj. Külföldre is lehet menni, csak szóljak előtte. Fabia 1.2.....
A trélernek még utána nézek.
Amúgy off nissan serenát hoztunk.1.6 Nagyon jó állapotban, csak ki kell takarítani és egy-két dolog xar csak. Kell bele el. ablak, meg egy rádió.
A trélernek még utána nézek.
Amúgy off nissan serenát hoztunk.1.6 Nagyon jó állapotban, csak ki kell takarítani és egy-két dolog xar csak. Kell bele el. ablak, meg egy rádió.
atesssz06-09-2009 16:16:15 // 84333
Na, most akkor ez Q4 (Buksi linkje), vagy 8v, vagy 16v?
Keskeny kasztnis, de 96-os? Hogy is van ez?
:O
Keskeny kasztnis, de 96-os? Hogy is van ez?
:O
SD06-09-2009 16:00:28 // 84332
Hú nem irigyellek, és ha viszel 3db akksit? Generátort szerelni nagyon macera, sokat kell bontani:( Mondjuk nem biztos hogy nem zárlatos a genyó vagy ilyesmi...
És egy kocsiszállító pótkocsi esetleg? ha már úgy is meg kell tenni oda vissza az utat egy autóval? akkor egy kutyával vagy valami autó szállító baxal lehet hazahozhatnád, gondolom a bérlése, vagy kölcsönkérése kijönne a tied benzinéből. És akkor sem kell ott szerelni.
Persze jobb ha a saját lában jön, de vigyél mindenképp pót akksit mert mikor az én generátorom elszállt vitte magával az akksit is, vagy fordítva nem tudom de az akksim cellazárlatos lett...
Szerintem szerelés után aludj meg ott és utána haza! Mert ez így brutálnak hangzik. Még az oda+ szerelés el tudom képzelni hogy megy egy nap alatt, de vissza is már igényel egy pihenést!
Valószínűleg azért anyáztak a németek mert nem volt áram a kocsidban így alig világítottak a pilácsok.
Milyen autót hoztatok?
És egy kocsiszállító pótkocsi esetleg? ha már úgy is meg kell tenni oda vissza az utat egy autóval? akkor egy kutyával vagy valami autó szállító baxal lehet hazahozhatnád, gondolom a bérlése, vagy kölcsönkérése kijönne a tied benzinéből. És akkor sem kell ott szerelni.
Persze jobb ha a saját lában jön, de vigyél mindenképp pót akksit mert mikor az én generátorom elszállt vitte magával az akksit is, vagy fordítva nem tudom de az akksim cellazárlatos lett...
Szerintem szerelés után aludj meg ott és utána haza! Mert ez így brutálnak hangzik. Még az oda+ szerelés el tudom képzelni hogy megy egy nap alatt, de vissza is már igényel egy pihenést!
Valószínűleg azért anyáztak a németek mert nem volt áram a kocsidban így alig világítottak a pilácsok.
Milyen autót hoztatok?
TSiga ( I am the TSIG)06-09-2009 15:41:49 // 84331
Hali! Tegnap Stuttgartból hazafele menet bexart a generátorom. Előszőr az önindítóra gyanakodtam, mert a kulcs elfordítása után csak kattant egyet, de semmi. Ott még atyám betolta. Egy hosszú (kb. 6 km-es) dugóban araszolva vettem észre egy alagútban, hogy a töltésjelző halványan világít. Akkor néztem meg a voltmérőt, ami 11,5V-ot mutatott. Ráadásul a hűtőventilátor is bekapcsolt egy párszor, ami levette 10V-ra. Eljutottam egy nagy pihenőig, ahol elég sokat és sokan mozognak.Csak 4 km-re volt. Kiálltam a leállósávra és elakadásjelzővel elgurultam. Persze egy-két marha német kölöknek nem tetszett. Nehezen is türtőztettem magam, hogy az anyázásukra ne az ölemben készenlétben levő poroltóval válaszoljak. Ráadásul lámpa alá tudtam állni. Marklar cartásrnak írtam, hogy kell egy SOS generátor, amit hajnal 2-kor ki is vettem a kocsijából.
THX, MARKLAR!!!
Ma hajnalban mentünk volna ki, de a kocsinak, amit vettünk szintén xaródik a generátora. Alapjáraton 14 V, de magas fordulaton lemegy 11,9V-ra. Legközelebb jövő hét végén tudok kimenni.
Hajnalban kelés, vagy péntek este indulás 843 km levezet, generátor csere, 843 km vissza.
Itthon sem szeretem, ha nem az ablak alatt áll, így meg pláne nem.
:-(((((((((((((((((((((((
THX, MARKLAR!!!
Ma hajnalban mentünk volna ki, de a kocsinak, amit vettünk szintén xaródik a generátora. Alapjáraton 14 V, de magas fordulaton lemegy 11,9V-ra. Legközelebb jövő hét végén tudok kimenni.
Hajnalban kelés, vagy péntek este indulás 843 km levezet, generátor csere, 843 km vissza.
Itthon sem szeretem, ha nem az ablak alatt áll, így meg pláne nem.
:-(((((((((((((((((((((((
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
655
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas




