Forum >> 155
Takizse10-09-2010 21:19:02 // 104743
Az sajna nekem sem mutat semmit sztem a gomba, vagy x akták.
Krisz15510-09-2010 21:13:11 // 104742
nem is az a baj.. 4.2-es új A8 Audi is úgy csattog hidegen mint egy lada... pár mpig. aztán beáll a technika és szépen duruzsol. nekem csak a nyomás a gáz, de lehet h az is okés, végülis az olajhőm sose volt jó már úgy vettem h nem jelez semmit
Takizse10-09-2010 20:59:40 // 104741
Lehet megvan ott a másik 2 csak meg kell keresni.
A vezérlés módosító lehet a hideginditásnál a zaj forrása az nekem is zörög egy pár másodpercig .
A vezérlés módosító lehet a hideginditásnál a zaj forrása az nekem is zörög egy pár másodpercig .
Krisz15510-09-2010 20:40:45 // 104740
tudtam én h mi hiányzik nekem. amúgy ja, 16V és én is vhogy 4 BAR-t sejtettem fordulaton..:S fele már meg is van
Takizse10-09-2010 20:35:35 // 104739
De lehet hogy a nagy tudományoskodások ellenére a olajgomba nem működik rendesen.
Rá kelene mérni arra az olajnyomásra rendes műszerrel mire messzemenő következtetésekbe bonyolódnánk. :-)
Rá kelene mérni arra az olajnyomásra rendes műszerrel mire messzemenő következtetésekbe bonyolódnánk. :-)
RoliQ410-09-2010 20:18:16 // 104737
nekem fordulaton van 4bar is az olaj nyomás:)
Takizse10-09-2010 20:17:05 // 104736
16 V - s a tied?
Krisz15510-09-2010 20:14:10 // 104735
lehet rosszul mondták, de ha rossz az olajpumpa akkor nem az van h egyáltalán nincs nyomás? mert ez a félig van félig nincs dolog furának tűnik. mindig kettőn áll, minimálisakat mozog
Krisz15510-09-2010 20:12:18 // 104734
hát most párszor indítgattam az új olajjal, és nem kattog, a régivel kattogott pár mp-ig, kicsit olyan hülye dízel feelingje volt. hogy hangosabb volt-e azt nem tudom, mert az első egy percben nekem van 1500ös fordulatom, utána esik lejjebb, akkor nyílván halkabb.
Takizse10-09-2010 20:04:26 // 104733
Grat.
meglepted valamivel?
meglepted valamivel?
beero15510-09-2010 20:01:03 // 104732
szép jó estét!!
tegnap volt egy éve hogy együtt vagyunk a fenevaddal, és nagyon nem bántam meg!!!!
tegnap volt egy éve hogy együtt vagyunk a fenevaddal, és nagyon nem bántam meg!!!!
Takizse10-09-2010 19:59:45 // 104731
Hidegindításnál nem kopog fel egy kicsit a motor, vagy hangosabb 1-2 mp-ig a szokásosnál?
Takizse10-09-2010 19:57:36 // 104730
Vagy azért nincs rendes olajnyomás, mert már kopottak a siklócsapágyak és a megnövekedett hézagok miatt a szivattyú kapacitása már nem elég.
Fairlane10-09-2010 19:44:42 // 104729
Vagy az olajnyomásmérő gomba döglődik..... szokott...
Goodboy10-09-2010 19:14:44 // 104728
normálisnak vélt olajnyomás 1000rpm ként 0.7 bar minimum
Goodboy10-09-2010 19:13:28 // 104727
akkor már csak olajpumpát kell cserélned ,és lesz olajnyomásod:-) ha igy hajtod csapágyadnak gatter lesz
Krisz15510-09-2010 18:53:06 // 104726
na akkor majd megnézem magasabb fordulaton, de pár hete mentem balatonra 180-200 között és akkor is 2 bar volt. na de most kapott új olajat, full feltöltve, ettől én csodákat remélek.
Thomika10-09-2010 18:41:39 // 104725
Ha nincs magas fordulat, akkor tökéletes a 2 bar... :) Nekem 1,8-2 körül van melegen alapjáraton és alacsony fordulaton autózva.
Krisz15510-09-2010 17:50:01 // 104724
2 BAR olajnyomás városi 50nél 5ösben az kevés? meg mondjuk olajcsere előtt is ennyit produkált 200nál.. most kapott új olajat, meg ilyen 300 ml TUTELA sport vmi adalékot olyan mint a méz, elvileg olajfogyasztást csökkenti, gyakorlatilag 1100-ért hoztam el ennyit megér alapon szép csendes a motor rá se lehet ismerni, de nem vagyok benne biztos h elég olajnyomásom van.
Takizse10-09-2010 15:55:20 // 104723
Hát ha heggesztik akkor biztosan kell síkoltatni.
Milyen mély a kráter és milyen messze van a robbanótértől?
Milyen mély a kráter és milyen messze van a robbanótértől?
TSiga ( I am the TSIG)10-09-2010 14:46:31 // 104722
Nekem van egy tartalék HFem, mit reszelésre vettem. Marklarnál én vettem le a blokkról, de van benne egy-két említett kráter. Fel lehet azt hegesztetni inkább? Ha reszelem, akkor megtartanám az eredeti magasságát a HFnek.
Tentacle10-09-2010 11:40:41 // 104721
Versenyre/tuningra HF tömítést valószínűleg érdemes (bár ilyen is szétégett már mintha kartonból lett volna, persze nem utcai használatban volt), többit valószínűleg nem éri meg, hacsak nem olcsóbb, mint a tömeggyártott :)
András bácsi10-09-2010 11:31:01 // 104720
Főleg, hogy mindenre van alsó határméret.
süsnye10-09-2010 11:23:33 // 104719
lehet, h egyről beszélünk, mert nekem is Mogyoród rémlik, vagy Gödöllő?.... mind1 :)
s pl. HF és szfedél tömítést érdemes így csináltatni? tartósabb, megbízhatóbb? esetleg kipu tömítések?
s pl. HF és szfedél tömítést érdemes így csináltatni? tartósabb, megbízhatóbb? esetleg kipu tömítések?
Tentacle10-09-2010 11:17:17 // 104718
Szép dolog az elmélet, de gyakorlatban erre nem nagyon adnak ... egyébként meg a kompresszió sem valószínű, hogy tökéletesen gyári, meg egyébként is van bizonyos hibatűrés a dologban, a hengerfejből sem kell mm-ket leszedni (hacsak nem ez a cél :)).
Tentacle10-09-2010 11:13:35 // 104717
Mogyoródon van egy ember, aki gyárt is kérésre tömítést, akár fémből is, bármilyen vastagságban.
Takizse10-09-2010 11:01:46 // 104716
Szerintem sikoltatni csak ha tényleg muszály, vagy ha kráteresre marta a fagyálló. Nekem is volt hengerfejes a vas, nagyon megfort mire észrevettem (pont egy szerpentines vágtában voltam és nem volt időm figyelni a műszereket) :-) olyan szinten hogy a kipufogön jött ki a fagyállós viz a hengerfelynek semmi baja nem lett.
kapott új tömítést oszt csá.
kapott új tömítést oszt csá.
süsnye10-09-2010 10:54:56 // 104715
anno, nekem Kari ajánlott a HF projektemnél egy embert, akihez ő is szokta vinni az ilyen tömítéseit rezezni, a gtv-hez, amivel verseneyzetk.... Egy vékony rézbevonatot csinál rá, potom pénzért.
Robiik10-09-2010 10:49:11 // 104714
igen, nem túl jó ha átmegy öngyulladósba. még a végén nekiáll kormolni :)
Takizse10-09-2010 10:35:21 // 104713
Csőkken a robbanótér nagyobb oktánszámú benzinnel fog tökéletesen működni.
Tentacle10-09-2010 10:13:45 // 104712
Benzines autónál nem divat váltogatni a vastagságokat (szerintem csak 1féle van), ez inkább csak dízelnél lényeges.
Takizse10-09-2010 09:30:46 // 104711
Sikoltatás után vastagabb hf. tömítés kell.
afri10-09-2010 09:02:46 // 104710
síkoltatás az mindenképp! szelepszárszimeringeket megnézni még, szelepeket becsiszolni, ez még beleférne! és természetesen Reinz tömítések! azokat vettem a szelepfedél alá is! :-)
Longman10-09-2010 08:37:39 // 104709
lehet én vagyok maximalista, de én biztosan nem csak egy tömítést cserélnék..
V6 esetében -de másnál is - én bizony elvinném a hengerfejeket hogy nézzék át, síkolják, stb, stb.
főleg ha csak pár éve volt hfejezve ugye.. véletlenül nem lesz megint az..
jah és csak Reinz tömítést bele!
V6 esetében -de másnál is - én bizony elvinném a hengerfejeket hogy nézzék át, síkolják, stb, stb.
főleg ha csak pár éve volt hfejezve ugye.. véletlenül nem lesz megint az..
jah és csak Reinz tömítést bele!
Buksi09-09-2010 23:58:20 // 104708
Ezer hála és köszönet! :-)
Buksi09-09-2010 23:44:52 // 104707
Rendben van! Nagyon sokat segítettetek! Köszi szépen! :-)
afri09-09-2010 23:08:03 // 104704
hát igen, szerintem se komoly a probléma, lehet elég lesz neki csak egy HF-tömítés csere!!
vasárnap jönnek nézni a kocsit, ha sikerül megegyezni, akkor megy a háztól, ha nem, akkor megcsináltatom én, meg akkor ha már ráköltök nem keveset, akkor el sem adom! ... legalábbis a tavaszig biztos nem!! :-)
vasárnap jönnek nézni a kocsit, ha sikerül megegyezni, akkor megy a háztól, ha nem, akkor megcsináltatom én, meg akkor ha már ráköltök nem keveset, akkor el sem adom! ... legalábbis a tavaszig biztos nem!! :-)
afri09-09-2010 23:05:11 // 104703
de igen, nagyon hiányzik az 1.8 TS-em!!! :-/
:-)
de csak a jó állapota miatt ... :-)))
ha az V6os lenne, akkor nem sírna a szám!
egyébként szivesen visszavásárolnám!
:-)
de csak a jó állapota miatt ... :-)))
ha az V6os lenne, akkor nem sírna a szám!
egyébként szivesen visszavásárolnám!
Fairlane09-09-2010 22:29:11 // 104702
Simán egy rugóra járt a zagyuk :D
Fairlane09-09-2010 22:28:45 // 104701
Ezt kérdem én is :P
Ki kell vizsgálni, mert a látszat azt követeli....
Ki kell vizsgálni, mert a látszat azt követeli....
süsnye09-09-2010 22:00:36 // 104700
jahh.. :) gondolod volt nála egy tarcsi rugó? :))
süsnye09-09-2010 22:00:05 // 104699
értem én vaze, de ha meghalt vki, akkor ki kell vizsgálni, nem? senki nem mondta/írta, h szándékos volt... mit nem lehet ezen érteni? :)
Longman09-09-2010 20:47:24 // 104698
há mikó megdobta 1 rugóval.. :)
Fairlane09-09-2010 20:19:43 // 104697
Vizsgálhatnak bármit de ez csak rongyrázás.... a két pacák nyilván nem szándékosan csapta el...
Egy hivatásos versenyzőnél szerintem igenis benne van a pakliban egy pályabaleset, amikor felül/beül a gépbe egyúttal bevállalja a soxoros kockázatot.
Nade mért vállalja be? Pénzért, adrenalinért, hírnévért.... mindegy is, lényeg, hogy ő tudatosan kockáztat.
Egy hivatásos versenyzőnél szerintem igenis benne van a pakliban egy pályabaleset, amikor felül/beül a gépbe egyúttal bevállalja a soxoros kockázatot.
Nade mért vállalja be? Pénzért, adrenalinért, hírnévért.... mindegy is, lényeg, hogy ő tudatosan kockáztat.
TSiga ( I am the TSIG)09-09-2010 19:36:14 // 104696
T. Medencés Cartárs!
Itt eme kép:

A szimering egy kis házban van, amit 4 db kis csavar tart. Kitekered a csavarokat és leveszed a házat. A szimeringet kiütöd és a házat leteszed egy sík felületre. Mondjuk asztal. Az új szimeringet a többiek által javasolt Crovával beütögeted. Figyelj rá, hogy ne fordítsd meg. A ház aljáig kell beleütni. A ház másik oldalán van elvileg egy vékony gumigyűrű tömítés gyanánt. Vigyázz rá!
Innentől ugyan az visszafele.
Itt eme kép:

A szimering egy kis házban van, amit 4 db kis csavar tart. Kitekered a csavarokat és leveszed a házat. A szimeringet kiütöd és a házat leteszed egy sík felületre. Mondjuk asztal. Az új szimeringet a többiek által javasolt Crovával beütögeted. Figyelj rá, hogy ne fordítsd meg. A ház aljáig kell beleütni. A ház másik oldalán van elvileg egy vékony gumigyűrű tömítés gyanánt. Vigyázz rá!
Innentől ugyan az visszafele.
süsnye09-09-2010 18:31:07 // 104695
mellékesen, melyik esetre gondolsz? :)
süsnye09-09-2010 17:25:23 // 104694
értem, amit mondasz, de annyi "apró" különbség van a két eset között, h Massa él...
ha egy ember meghal, akkor tök mind1, h autópályáról vagy versenypályáról van szó...
Nem szegény versenyzőtársakat kritizáltam, hanem annyit írtam, h ez a helyes eljárás... Nem hiszem, h bármelyikőjüket is elmarasztalnák, de meg kell vizsgálni ezt a szempontot is
ha egy ember meghal, akkor tök mind1, h autópályáról vagy versenypályáról van szó...
Nem szegény versenyzőtársakat kritizáltam, hanem annyit írtam, h ez a helyes eljárás... Nem hiszem, h bármelyikőjüket is elmarasztalnák, de meg kell vizsgálni ezt a szempontot is
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
533
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?