Forum >> 156

Diny13-12-2009 22:43:24 // 103693
Naptárak topikba feltettem az asztali naptárból egy oldalt:)
nézzétek meg:)
GTPeti13-12-2009 21:27:40 // 103692
Ha hosszútávra tervezel, érdekes lehet a blogom egyéb idevonatkozó része is (üregvédelem). Persze nem erőszak... :)
Piritu - 1.000.00013-12-2009 20:35:56 // 103691
Jól látod :-) Nem láttam értelmét komolyabb cuccal kenni. Időnként megismétlem az akciót, meg előbb-utóbb cserések is lesznek.
A csavarfejek maradnak natúr, önzárós anya mindenhol új lesz, a gyári eredetieket is ki tudtam tekerni jó ahogy van. Különben is flexel mindent le lehet szedni :-))
GTPeti13-12-2009 20:28:24 // 103690
Az jó. Látom, nem sima festékkel festetted le a l.karokat, ami nagyon helyes is.
(Én Hrite helyett inkább egy spécibb festéket preferálok (aus DE :) lást blog. A csavarfejeket egy csak kívül megkötő zsír alapú szerrel kenném le a végén. Ez könnyen eltávolítható és jól konzervál.)
Piritu - 1.000.00013-12-2009 20:04:22 // 103689
Ja és szép estét mindenkinek!
Piritu - 1.000.00013-12-2009 20:02:41 // 103688
Nálam fut a Spider projekt:-)
GTPeti13-12-2009 20:01:24 // 103687
Vagy agancsoskólával készülnek a télre. :)
Liquid13-12-2009 19:59:09 // 103686
biztos mindenki havat lapátol :)
GTPeti13-12-2009 19:58:09 // 103685
Nagy a pangás. :(

(Kiolvastam/kitöröltem a légzsák hibakódot. Azt mondta "curtain airbag squib", vagyis vmelyik oldallégzsák. Meglátjuk, visszajön-e a hiba. Akkor nekiállok forrasztani.)
GTPeti13-12-2009 17:53:22 // 103684
'estét!

Megnéztem az ablaktörlő-rudazatot. Hál'istennek semmi rendellenességet nem tapasztaltam a gömbfejek tájékán. Ha nem is teszek be egyből GE-szemeket, akkor gyártok a rudak végére egy-egy terelőlemezkét. Ezzel megakadályozható, hogy egy kopott gömbfej kettéváljon.

Ilyenekkel lenne tökéletes a dolog:

Liquid13-12-2009 14:54:56 // 103683
a másik csavar a lökös alatt van :)
itt találsz leírást
Petya 15613-12-2009 14:05:48 // 103682
Sziasztok cartársak! egy kis segítséget kérek tőletek keresek egy 156 1.6 twin spark -os 121 lóerős motort olyat amit ki lehet próbálni ami még autóban van nagyon sürgős lenne találnom egyet. Persze papiros kellene ha valaki tudna egyet azt megköszönném ha írna az üzenő falamra előre is köszi.
Skodra13-12-2009 13:08:43 // 103681
Jahh.Sok kurvaanyázás az megvolt, kb 1 óra szopás után sikerült beakasztani!De az irányjelző izzóhoz már végképp nem lehet hozzáférni szerintem,remélem nem lesz cserés mostanában.Van valami rajz a lámpatest kiszereléséhez,csak felül látszik egy csavar?!
Kösz!
Erhard 242 (Pure Energy)13-12-2009 10:24:28 // 103680
csak mert nekem az villant fel és csak gyorsításkor...1dl hozzátöltés meg is oldotta a problémát :P
Piritu - 1.000.00012-12-2009 22:22:29 // 103679
Nekem simán ment a csere, nem kellett kiszedni a lámpát.
sty12-12-2009 22:01:01 // 103678
He-he vicces vagy
Erhard 242 (Pure Energy)12-12-2009 20:55:14 // 103677
biztos a motorhiba diagramm nem véletlenül a kézifék? :)
sty12-12-2009 20:51:25 // 103676
Skacok,mostanában néhe elöjön egy hibaüzenet,hirtelen kigyorsitáskor néha a fedélzeti kijelzön felvillan a motorhiba diagram,de csak felvilan és sipol és ki is alszik,rendszeresen nézem az olajszintet de fullon van lehet-e attol hogy ilyenkor hirtelen hátratodul az oil,vagy más a hiba?
Erhard 242 (Pure Energy)12-12-2009 20:44:53 // 103675
bezzeg az 59ben milyen finoman megoldották a helyzetjelző cseréjét kb 2 perc :PPP
Erhard 242 (Pure Energy)12-12-2009 20:43:34 // 103674
igen az a speciális hogy szemben állsz a fényszóróval és a mutató és matató ujjaddal fölfelé tolod a rugós pöcköt és fent fogod megtalálni a G pontot amikor is egy erős tolással bepattintod a körös végét a reteszbe sok kurvaanyázás közepette :D
Poló12-12-2009 20:22:34 // 103672
Az előtt sem mertél kiállni az 1,6-osok ellen, mióta elvert az 1,4 TS? Vagy csak utána nem mersz? :D
Skodra12-12-2009 20:16:43 // 103671
Helló!
Az lenne a kérdésem ,facelift utáni 156 jobb elsőlámpában H7 cseréhez tompított,kikell szerelni az egész lámpatestet? Mert én nem férek hozzá hogy visszapatintsam az izzórögzítő rugót!Valami speciális módszer létezik?
Köszi!
Diny12-12-2009 17:57:54 // 103670
aki érintett a 2010-es naptárban, az nézzen át a Naptárak topikba!

Fontos!
Dévid12-12-2009 17:40:31 // 103669
Köszönöm szépen az információt!
Piritu - 1.000.00012-12-2009 17:17:13 // 103668
Kukants bele a Spider blogba, ott mindent megtudsz, hogy mit csinál ilyenkor :-))
Dévid12-12-2009 17:15:08 // 103667
Télen a pók alszik? Ilyenkor csak a SW van szolgálatban?
Én sajna nem tehetem meg, hogy a rendes autóm télen pihenjen, mert csak ez az egy van. :D
Piritu - 1.000.00012-12-2009 16:49:49 // 103666
Jól tévedsz :-))
Dévid12-12-2009 16:31:31 // 103665
Ha jól tévedek az 1.8 GT is 140 Le-s TwinSpark blokkal készült, az a motor még nem JTS.
Ferko12-12-2009 16:22:09 // 103664
Twinspark.:-))
lausz12-12-2009 04:51:39 // 103663
én is:-))
Dévid11-12-2009 23:25:32 // 103662
Az 1.6 a legerősebb motorja az Alfának, hisz 260 km/h felett van a vége, ez köztudomású. 1.6 ellen én sem merek kiállni a (T.)Spark-al. :DDDDD
Mike.11-12-2009 22:57:15 // 103661
Lehet, hogy kamu a felírat, így akarta átverni a gyorsulásos "ellenfeleket", és közben egy 2,4 es volt!?! :-))
Dévid11-12-2009 22:49:35 // 103660
Naon humoros... :)
Erhard 242 (Pure Energy)11-12-2009 21:39:12 // 103657
na erre van egy jó történet :) még tavasszal állunk a párommal a zebránál s jött egy fekete 156SW pont olyan mint az első 56unk, mondom a páromnak nézd olyan mint a régi alfánk s mennyivel hangosabb a jtd mint az mjet ...erre elmegy s a hátulján 1.6TS :DDD
GTPeti11-12-2009 21:34:03 // 103656
"az is lehet hogy valaki közben kicserélte benne a motort dízelre oszt azé kattog"
Ha feltépi az aszfaltot 2000RPM alatt is, akkor biztos. :PP
Liquid11-12-2009 21:31:33 // 103655
köszi az együttérzést, meg Polónak is :)

az is lehet hogy valaki közben kicserélte benne a motort dízelre oszt azé kattog :)
GTPeti11-12-2009 21:00:38 // 103654
Akkor olyan mint a váltónál. Gyémántkoronggal levágom a fejet, fúrok egy lyukat és már is pattan fel az ipari cucc... (Na jó... ez azért nem két perc. :)
Erhard 242 (Pure Energy)11-12-2009 20:59:32 // 103653
hát jár mint a doxa óra :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)11-12-2009 20:58:34 // 103652
azt hiszem valami csapos bzi megoldás hogy csak komplett lehessen cserélni :(
GTPeti11-12-2009 20:57:02 // 103651
Az önindító inkább visít, ha már a motor forgatja. Ha csak 1-2mp-re is-> Az Uno-nál volt olyan, hogy szorult a bendix és nem ment azonnal vissza a fogaskerék a helyére. (Önindítófelújítás lett a vége.)
Poló11-12-2009 20:56:39 // 103650
Szerintem nézz be az autó alá, lehet, hogy bomba van alatta és az ketyeg :D
Liquid11-12-2009 20:54:54 // 103649
Jóestét!

egy kis update az AC-pumpa mizériámhoz: ma (1.5 nap állás) után pöccre indult, viszont valami ketyegés hallatszik a motortérből, egyelőre nem volt alkalmam megnézni rendesen. Viszont eccer elszalajtott az önindító, az kattoghat? Pl. nem enged vissza rendesen vagy ilyesmi?
GTPeti11-12-2009 20:51:17 // 103648
Majd vetek rá egy pillantást, ha az idő is engedi... Mint kiderült a Bódeni tónál, az Alpok lábánál vannak olyan napok is mikor nem esik...

(Remélem egy iparban használatos gömbfejjel/GE-szemmel megoldható a dolog.)
Piritu - 1.000.00011-12-2009 20:48:18 // 103647
Majd elfelejtettem szép estét kívánni :-)
Erhard 242 (Pure Energy)11-12-2009 20:45:49 // 103646
ehhen :) ez kb olyan kérdés: doktor Úr mikor fogok meghalni? mikor már nem vesz levegőt :P
Piritu - 1.000.00011-12-2009 20:29:02 // 103645
huh, de pontos definició a várható élettartamra :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)11-12-2009 20:25:29 // 103644
amíg szét nem csúszik ...utána kakukk
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.