Forum >> 156
GEORGE18-05-2009 12:19:03 // 94854
A hibás LMM és lambda szonda is produkál egyenletlen alapjáratot....
dome118-05-2009 12:17:16 // 94853
Nekem is beindult. Csak ugye nem a megszokott szép egyenletes módon viselkedik. Ami még előzmény, illetve amiért a computerre (ECU) gyanakszom, az az, hogy néha csinál olyat, hogy hosszabb alapjárati üzemmód után furán szokott viselkedni. Vagyis hibátlan működés, csendes (sima) alapjárat, fordulatban is gyönyörűen megy, majd egyszer csak (random szerűen) alapjáraton össze-vissza ugrál. Nekem úgy tűnik mintha 3 hengeres lenne, ilyenkor kivillan az injektor visszajelző kontrol lámpa. Nem pörög ki rendesen. Leállít, újra indít. Minden rendben szépen viselkedik… egyedül a kontroll lámpa utal arra, hogy valami nem gömbölyű. 2 perc után ez is elalszik. Gyanítom, hogy most is kezdte volna ezt a mutatványt de én még a mutatvány előtt megadtam neki azt ami kell egy V6-nak. :) (sok-sok benzint az égés térbe). Még egy plusz ehhez, az imobilizer: Nem mindig ismeri föl a kulcsot. Néha csak a 2. ráfordításra, néha a sokadikra (ez lehet több perces próbálkozás is). Teszem hozzá, hogy mind 2 kulccsal. Ebből kiindulva gyanakszom az ECU-ra. De ettől függetlenül, lehet, hogy sok más kisebb dolog a bűnös.
Lehet azért nem segítettek mert nem volt hátsó lökhárítóm, vagy nem vettek észre. :)
Lehet azért nem segítettek mert nem volt hátsó lökhárítóm, vagy nem vettek észre. :)
GEORGE18-05-2009 12:12:23 // 94852
Szerintem a compjuter döglik be a leges legutoljára....
GTPeti18-05-2009 12:05:38 // 94851
Szegény ECU-t mindenki csak szidja. :)
Pedig ő romlik el talán a legritkábban, viszont a kontakthibákat és a hibásan beérkező jeleket nem szereti.
Pedig ő romlik el talán a legritkábban, viszont a kontakthibákat és a hibásan beérkező jeleket nem szereti.
GEORGE18-05-2009 12:04:48 // 94850
Szeva.
A megállással kezdeném.
Nekem már 2szer fordult elő, hogy negáltam Alfásnak aki állt az útszélén.
Az egyiknek elszalad pisilni a neje valamelyik bokor mögé, a másik meg azért állt meg mert volt 20perce, hogy odaérjen az onnan 2km-re lévő találkozási pontjához.
Szóval nem biztos, hogy minden félreálló Alfa ép segítségre vár...
A műszaki gondodat pedig szerintem kiolvasással kell kezdeni.
A megállással kezdeném.
Nekem már 2szer fordult elő, hogy negáltam Alfásnak aki állt az útszélén.
Az egyiknek elszalad pisilni a neje valamelyik bokor mögé, a másik meg azért állt meg mert volt 20perce, hogy odaérjen az onnan 2km-re lévő találkozási pontjához.
Szóval nem biztos, hogy minden félreálló Alfa ép segítségre vár...
A műszaki gondodat pedig szerintem kiolvasással kell kezdeni.
dome118-05-2009 12:01:44 // 94849
Átgondolandó a gázpedál esetleges hibája is. Viszont nekem erős gyanúm van a computerre.
Mike.18-05-2009 11:32:06 // 94848
Hasonló volt nálam is pár éve. Összevissza alapjárat, leállítás, újraindítással próbálkozás, pár perc pihenő után beindult és azóta minden okés.
Azóta sem csinálta ezt és mástól hasonlót sem hallottam. Betudtam, hogy Olasz és azért ilyen. :-)))
Szerintem ne csinálj vele semmit. Előbb nézzék meg komputerrel és majd kiderül a hiba. Addig felesleges cserélgetni alkatrészeket.
A nem segítésről meg .... bajban derül ki, hogy kikre lehet számítani. De azért nem mindegyik Alfás ilyen ... remélem. :-).
Azóta sem csinálta ezt és mástól hasonlót sem hallottam. Betudtam, hogy Olasz és azért ilyen. :-)))
Szerintem ne csinálj vele semmit. Előbb nézzék meg komputerrel és majd kiderül a hiba. Addig felesleges cserélgetni alkatrészeket.
A nem segítésről meg .... bajban derül ki, hogy kikre lehet számítani. De azért nem mindegyik Alfás ilyen ... remélem. :-).
GTPeti18-05-2009 11:15:19 // 94847
A gázpedálos mizériáról nekem egyből a pedálpotméter jut eszembe.
(De a "baj nem jár egyedül".)
(De a "baj nem jár egyedül".)
dome118-05-2009 10:25:57 // 94846
Sziasztok, találkoztatok már ilyennel?
A jelenség: Piros lámpa után izmosabb elindulás. 1.-esből 2.-esbe tesz majd az autó a gázpedál lenyomására nem reagál. Félre állok közben próbálgatom a gázpedált nyomkodni, de semmi reakció. Leállt a motor. Próbálom újra indítani, de semmi. Az önindító forgatja a motort ahogy kell, 1-2 pöffenést lehet hallani aztán semmi. Próbálgat 10x - 15x de mindig ugyan az. Mint ha nem kapna benzint. Alapműveletek megtesz, biztosíték ellenőrzés, mind ok. Elkezdtem a reléket ellenőrizni, megcseréltem a 3.-ast („Fuel pump relay”) a 2.-es („Engine coolant blower motor relay 1st speed”) relével. Illetve a 4.est („Engine control”) a 7.es („Fuel heater”) relével.

Amíg ez a csere történt eltelt pár perc „áramtalanított állapot” idő. Majd próbál újra indítani és elindul. Viszont azóta. Az alapjáratom egyenlő a siralmassal. Hidegen indítás a „szivató nélküli indítás a 105 Skodámmal” –ra hasonlít. Lefullad, prüszköl. Azóta folyamatosan világít az injektor visszajelző kontroll lámpa. Hibakiolvasásra sajnos csak holnap tudok menni. Az volna a kérdésem, hogy találkozott már valaki ilyesmivel? Esetleg van sejtése, hogy merre keressem a hibát? Mit lenne célszerű kicserélni?
Amit még hozzá tennék, hogy az egész Tbányán a Turul-talin történt és senki nem ált meg megkérdezni, hogy mi történt. Pedig jó páran elmentek mellettem.
A jelenség: Piros lámpa után izmosabb elindulás. 1.-esből 2.-esbe tesz majd az autó a gázpedál lenyomására nem reagál. Félre állok közben próbálgatom a gázpedált nyomkodni, de semmi reakció. Leállt a motor. Próbálom újra indítani, de semmi. Az önindító forgatja a motort ahogy kell, 1-2 pöffenést lehet hallani aztán semmi. Próbálgat 10x - 15x de mindig ugyan az. Mint ha nem kapna benzint. Alapműveletek megtesz, biztosíték ellenőrzés, mind ok. Elkezdtem a reléket ellenőrizni, megcseréltem a 3.-ast („Fuel pump relay”) a 2.-es („Engine coolant blower motor relay 1st speed”) relével. Illetve a 4.est („Engine control”) a 7.es („Fuel heater”) relével.

Amíg ez a csere történt eltelt pár perc „áramtalanított állapot” idő. Majd próbál újra indítani és elindul. Viszont azóta. Az alapjáratom egyenlő a siralmassal. Hidegen indítás a „szivató nélküli indítás a 105 Skodámmal” –ra hasonlít. Lefullad, prüszköl. Azóta folyamatosan világít az injektor visszajelző kontroll lámpa. Hibakiolvasásra sajnos csak holnap tudok menni. Az volna a kérdésem, hogy találkozott már valaki ilyesmivel? Esetleg van sejtése, hogy merre keressem a hibát? Mit lenne célszerű kicserélni?
Amit még hozzá tennék, hogy az egész Tbányán a Turul-talin történt és senki nem ált meg megkérdezni, hogy mi történt. Pedig jó páran elmentek mellettem.
Erhard 242 (Pure Energy)17-05-2009 21:50:25 // 94845
ehan :DD
Youri17-05-2009 21:45:17 // 94844
Végre vmi jó hír!!:-DDDD
Süni17-05-2009 21:30:06 // 94843
Igen szerintem is az! :(
Süni17-05-2009 21:28:49 // 94842
Ezért is lesz csere!!!! :)
Erhard 242 (Pure Energy)17-05-2009 21:28:04 // 94841
még jó a látásom :)
Youri17-05-2009 21:25:01 // 94840
Na az már más tészta.Az nem egészséges,az tuti!!!!
admirális17-05-2009 21:24:22 // 94839
Ez nyilván nem normális. Ez elég súlyosnak tűnik.
Süni17-05-2009 21:23:04 // 94838
Nem a hossza 2mm! Az 2 cm!
Poló17-05-2009 21:21:52 // 94837
Az enyémen nem csak repedés van, valamelyikről le is van törve darabka.
Arról a piros műanyagról beszéltek, ami rámegy a gyertyára, ugye?
Arról a piros műanyagról beszéltek, ami rámegy a gyertyára, ugye?
Youri17-05-2009 21:20:58 // 94836
Enyém is olyan,hajszálvékony de pár mm hosszú......Nincs vele baj!
Youri17-05-2009 21:20:19 // 94835
Akkor az ritka kivétel,vagy figyelmetlenül nézted:-D Hajszál vékony repedésekről beszélek ám!!:-D
Plussz ez a saját tapasztalatom,ezek közt van 200e-t futott és 60e-t futott is!!!!
Plussz ez a saját tapasztalatom,ezek közt van 200e-t futott és 60e-t futott is!!!!
Süni17-05-2009 21:19:20 // 94834
Csak az enyémen 2 trafón kb 2mm-es repedés van és az szerintem baj!
Erhard 242 (Pure Energy)17-05-2009 21:18:32 // 94833
naaa a TS-en egyik trafóm sincs megrepedve :)
Youri17-05-2009 21:14:11 // 94832
Az már más kérdés......
De ettől függetlenül mind1ik működik rendesen!!!!
De ettől függetlenül mind1ik működik rendesen!!!!
GTPeti17-05-2009 21:13:24 // 94831
Akkor jó konstrukció lehet... :(((
Youri17-05-2009 21:11:32 // 94830
Hali.Eddig ahány trafót láttam,kb 80%ban mind1ik meg volt repedve......
Süni17-05-2009 21:07:15 // 94829
Igaz azt nem tudni! De muszáj lecserélni mert mind a 4 meg van repedve a pipától megkezdve függőlegesen felfelé! :(
Erhard 242 (Pure Energy)17-05-2009 21:00:10 // 94828
bár a bontott trafó is ki tudja meddig jó...
Erhard 242 (Pure Energy)17-05-2009 20:59:24 // 94827
nem 2ft...
Tom1217-05-2009 20:57:24 // 94826
Csütörtökön már telt ház lesz, F1! ;-))
Süni17-05-2009 20:56:03 // 94825
Mert olyan horror?
Erhard 242 (Pure Energy)17-05-2009 20:54:15 // 94824
bontottan jobban jársz...
GTPeti17-05-2009 20:53:08 // 94823
Jaja, esetleg még egy kis teszkós sóletkonzerv. :)
Azt nézem, hogy a képen kórosan alacsony a jachtkoncentráció. Idén még nem nyitott ki a csónakház??
Azt nézem, hogy a képen kórosan alacsony a jachtkoncentráció. Idén még nem nyitott ki a csónakház??
Attie17-05-2009 20:52:50 // 94822
Jaa, azt hittem, hogy ez hozzátartozik a munkádhoz.
Piritu - 1.000.00017-05-2009 20:50:29 // 94821
Hát ez az hogy mostanában nem, régebben havonta volt egy túra. A válság ide is kihat :-(
Süni17-05-2009 20:49:37 // 94820
Sziasztok!
Nem tudja valaki véletlenül hogy mennyibe fáj 4 új trafó vagy esetleg kábelszettel együtt? Mert az enyémen mind a 4 meg van repedve az alsó részén!
Nem tudja valaki véletlenül hogy mennyibe fáj 4 új trafó vagy esetleg kábelszettel együtt? Mert az enyémen mind a 4 meg van repedve az alsó részén!
Tom1217-05-2009 20:48:55 // 94819
Ja, egy kis rizs, meleg ruha, Aspirin...:-DDD
Attie17-05-2009 20:48:39 // 94818
De ingázol Németország meg Magyarország között, nem? :)
Piritu - 1.000.00017-05-2009 20:44:49 // 94817
Tiszta zizi vagyok, február óta a két nagy Alfa talit leszámítva nem voltam sehol :-((
Attie17-05-2009 20:42:19 // 94816
Nem vagy így is úton eleget? :)
Attie17-05-2009 20:41:42 // 94815
Ezek ilyen mindennapos autók. Nekem :)
A Warm Up-pal szemben dolgozom :)
A Warm Up-pal szemben dolgozom :)
GTPeti17-05-2009 20:33:28 // 94814
Remélem vittél egy kis csomagt a monte carlóiaknak. Biztos nagyon megviselte őket a válság... :))
Amúgy tegnap én is láttam egy fekete 599-est. Itt lakhat vhol a környéken a fickó.
Amúgy tegnap én is láttam egy fekete 599-est. Itt lakhat vhol a környéken a fickó.
Erhard 242 (Pure Energy)17-05-2009 20:32:00 // 94813
az szép :)
GTPeti17-05-2009 20:30:54 // 94812
Na ja, máskor pedig csak a gázt nyomod. :)
Piritu - 1.000.00017-05-2009 20:28:39 // 94811
Ezért irigykedek, más megy én meg itthon tespedek és próbálom az agyamba tömni a vizsgák anyagát. Már 7 megvan, még 5 :-(((
GTPeti17-05-2009 20:26:07 // 94810
Na vajon téged kinek az utazásaira emlékeztet egy ilyen túra? Asszem jól ismered az illetőt... :))
Piritu - 1.000.00017-05-2009 20:19:11 // 94809
Jó kis túra :-))
Attie17-05-2009 20:16:18 // 94808
Képeket, képeket! :)
GTPeti17-05-2009 20:04:10 // 94807
Ez igen! Szép kis túra volt...
Akkor a képeket úgy ahogy vannak lehet szépen az ftp-re pakolni! :)
Akkor a képeket úgy ahogy vannak lehet szépen az ftp-re pakolni! :)
Tom1217-05-2009 19:58:51 // 94806
Jó "buli" lehetett...;-)
Cgo17-05-2009 19:52:26 // 94805
Szerda reggel indultam
Salzburg - Brenner - Merano - Sirmione - Brescia - Torino - Cuneo - Menton - Monte Carlo - Eze - Cap Ferrat - Cap Martin - Milano - Brescia - haza.
tegnap 18-kor meg Monte Carloban neztem, hogy rakjak ossze az F1 tribunoket, uj aszfalt van sok helyen, ott hagytam kis gumit, hogy segitsek a Ferrarinak :) 20.30kor bevasaroltam Milanoban, 23.00 - 1.00 megneztem a Mille Miglia befutojat, reggel 8.50 ertem haza. Elegge megviselt ez a tegnapi 1400 km...
De olyan kepeim vannak, hogy ihaj tyuhaj :)
Lottem peldaul egy 8C-t az utcasarkon, 2 Ferrarit parkolni a szemeteskukak kozott... Ha jon a Mille Millia, nincs kivetel es nincs hol parkolni :)
Salzburg - Brenner - Merano - Sirmione - Brescia - Torino - Cuneo - Menton - Monte Carlo - Eze - Cap Ferrat - Cap Martin - Milano - Brescia - haza.
tegnap 18-kor meg Monte Carloban neztem, hogy rakjak ossze az F1 tribunoket, uj aszfalt van sok helyen, ott hagytam kis gumit, hogy segitsek a Ferrarinak :) 20.30kor bevasaroltam Milanoban, 23.00 - 1.00 megneztem a Mille Miglia befutojat, reggel 8.50 ertem haza. Elegge megviselt ez a tegnapi 1400 km...
De olyan kepeim vannak, hogy ihaj tyuhaj :)
Lottem peldaul egy 8C-t az utcasarkon, 2 Ferrarit parkolni a szemeteskukak kozott... Ha jon a Mille Millia, nincs kivetel es nincs hol parkolni :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
512
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas