Forum >> 156
Mike.15-11-2008 20:27:44 // 81554
Így van. Nekem is nagyon tetszett a bemutató. Azért ez kicsit több mint 5xx ló meg spéci gumi. Azért ehhez kell némi tudás is.
csocsi15-11-2008 20:23:19 // 81553
Ha számgéppel megnézi valaki a hőfokot az elárulja. De a termosztát is okozhatja ezt.
Nekem is volt hasonló, a számgép 7x-t mutatott, de a termo csere után azonnal felment 90-re.
Nekem is volt hasonló, a számgép 7x-t mutatott, de a termo csere után azonnal felment 90-re.
Adrián15-11-2008 20:14:53 // 81552
Akkor mi a nagy szám ??;)Nem bántásból mondom! Szerintem lenyűgöző volt tud azért egyet smást a fickó főleg ha rápill. a többi videójára is!
Nekem nagyon bejött!:)) Thx Zsolesz
Nekem nagyon bejött!:)) Thx Zsolesz
Hardy15-11-2008 16:40:41 // 81551
156-on nem jó. Dieselre rakott az egyik haverom, de levette, mert úgy rezonált az egész hogy nem lehetett elviselni.
ystuc15-11-2008 16:27:21 // 81550
Nem nagy szám. 530 paci, meg speckó gumik. Tény, hogy érezni kell, de könnyű vele játszani.
Zsolesz15-11-2008 16:12:43 // 81549
Az is lehet de nem tudom megállapítani hogy igen vagy nem
csocsi15-11-2008 16:01:07 // 81548
Nem lehet, hogy a visszajelző nem jó?
ystuc15-11-2008 15:51:18 // 81547
Enyém is innen van.
NGC15-11-2008 15:50:02 // 81546
pontezt néztem, kösz!:)
Tom1215-11-2008 15:45:43 // 81543
Pont erre gondoltam...
...és a súypont is lejjebb helyeződik...:-)
Vannak itt nem messze a Dunaparton "kidobott" uszályok, lehet, azokból kéne "hasítani" egy darabot...:-) Egyébként én úgy vagyok vele, hogy inkább kerülöm a "veszélyes bukkanókat", eddig bejött...
...és a súypont is lejjebb helyeződik...:-)
Vannak itt nem messze a Dunaparton "kidobott" uszályok, lehet, azokból kéne "hasítani" egy darabot...:-) Egyébként én úgy vagyok vele, hogy inkább kerülöm a "veszélyes bukkanókat", eddig bejött...
ystuc15-11-2008 15:42:38 // 81541
Szinte mindennapos, hogy az átlagember 200 fölött mászkál... :-D
ystuc15-11-2008 15:41:46 // 81539
Acél a megoldás. Van súlya, de értelme is. Nekem is az van a 146-oson, és bár extrém helyzetben az sem segít, a gyengébb ütések ellen véd. Ez tapasztalat.
NGC15-11-2008 15:34:44 // 81538
ez is igaz, de ha felüt, akkor az alu nagyobb kárt tesz, mint az üvegszálas.
Tom1215-11-2008 15:28:57 // 81537
Szerintem szinte mindegy miből van, mert tényleg nem "ütés ellen" szolgál. Valahogy olyan érzésem van, hogy az alu is csak kb. annyit véd nagyobb ütésnél, mint az űvegszálas - semmit. Annyi hatása van, hogy a víz, kosz, por nem verődik fel annyira a motortérbe...
Erhard 242 (Pure Energy)15-11-2008 15:13:49 // 81536
igen családi, 7köznapi autóban sokkal ésszerűbb erőforrás...ezért van nekem is :)
NGC15-11-2008 15:10:08 // 81535
akkor most már csak egy olcsó, jó állapotút kell találnom... nem célzás :D
GTPeti15-11-2008 15:08:47 // 81534
OK, elhiszem. De engedd meg, hogy továbbra is szkeptikus maradjak. Egyszerűen nagyon belémvésődött, hogy a dízel hatékonyabb működésű.
Erhard 242 (Pure Energy)15-11-2008 15:06:51 // 81533
Peti most nem keresem meg a neten de kb 170-ig azonos mennyiséget evett a diesel meg a benzines de 200 felett a diesel zabált többet...
GTPeti15-11-2008 15:05:31 // 81532
Hát ja. Magyarul a 156-nál ez inkább zaj/porvédő burkolat, mint kartervédő.
NGC15-11-2008 15:04:32 // 81531
igen, ezen agyaltam én is, hogy a műanyag, vagy üvegszálas, ami ugye a gyári, inkább az törjön.
GTPeti15-11-2008 15:01:29 // 81530
Az, hogy nagyon átgondoltan kell, hogy meg legyen csinálva, különben egy nagyobb ütésnél (csatornafedél), valami szakadni fog. (Felfogatás, stb.) Rázós dolog. Amúgy a 156-nál a felfogatási pontok sem egy masszív fém burkolathoz lettek méretezve.
(Én is agyaltam fém védőn.)
(Én is agyaltam fém védőn.)
Zsolesz15-11-2008 15:00:06 // 81529
Kedden megyek akkor majd megnézetem. Kormánymű kiszedési projekt lesz :(
NGC15-11-2008 14:59:45 // 81528
sziasztok!
mi a véleményetek a fém/alu kartervédőkről?
mi a véleményetek a fém/alu kartervédőkről?
Erhard 242 (Pure Energy)15-11-2008 14:56:41 // 81527
75 fok az kevés...85-90-nek kéne lennie
Zsolesz15-11-2008 14:55:28 // 81526
De ha az szart be akkor a másik oldalon is melegnek kellene lennie a csőnek nem? Nálam meg semmi. Rá lett dugva comp. 75 fokos vizet mutatott tavaly. Akkor sem volt sokkal feljebb. Ha melegebb az idő, akkor az első vonalig felmegy.
Erhard 242 (Pure Energy)15-11-2008 14:55:01 // 81525
az kevés pedig...lehet az óra szar..
GTPeti15-11-2008 14:54:51 // 81524
Linkeld csak be nyugodtan! :)
GTPeti15-11-2008 14:54:04 // 81523
Termosztát K.O. Nekem ugyanez volt és a csere megoldotta.
Erhard 242 (Pure Energy)15-11-2008 14:53:54 // 81522
nézzél már meg egy fogyasztási görbét tartós 240-nél lécci mert nincs kedvem belinkelni a diesel többet zabrál....
Erhard 242 (Pure Energy)15-11-2008 14:52:49 // 81521
erről beszélek Peti mutass egy ilyen dieselt lécci :DDD az ember kurvára tud!
Zsolesz15-11-2008 14:52:38 // 81520
Na hogy valami legyen ami Alfa is. Itt a kép a vízről. Közút 110 körüli tartós tempó. Fűtés van ez beáll így pár km alatt, garázsból indulva. Csak ha meghajkurászom akkor megy feljebb a mutató mióta hideg van. Tavaly mikor néztük a szerelőnél akkor nem volt termosztát gond mert nem melegedett a másik oldalon a cső, szóval nem értem. Azért lehet idén is ránézetek.


GTPeti15-11-2008 14:50:03 // 81519
Na mind1. Azért továbbra is fenntartom: Az A5 jó (ellen)példa a "lomha" és "nem sportos" dízelekre. És itt pont, hogy tapasztaltam is, nem csak hivatalos adatokat nézegettem...
GTPeti15-11-2008 14:48:31 // 81518
Persze 100 km-en!
...mint a benzines 50-en...
:)
...mint a benzines 50-en...
:)
Erhard 242 (Pure Energy)15-11-2008 14:47:20 // 81516
jah és többet eszik a diesel :DDDDDDDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)15-11-2008 14:46:40 // 81515
gyári tuning azon még lehet tekerni :DDD
GTPeti15-11-2008 14:46:35 // 81514
R8 TDi. :PP
GTPeti15-11-2008 14:46:00 // 81513
Na várj, azért az a Subaru motor szénné van tuningolva...
Erhard 242 (Pure Energy)15-11-2008 14:45:44 // 81512
de nézzünk meg egy EVO-t vagy egy M-es bökőt...aztán hozz dieselt ami azokat lenyomja...
Erhard 242 (Pure Energy)15-11-2008 14:44:50 // 81511
offoljunk nekem az audinál 4,2 Quattro a sportautó abból is az S...na állíts mellé dieselt :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)15-11-2008 14:43:32 // 81510
igen rakj mellé akármilyen 2.0 dieselt :DD
GTPeti15-11-2008 14:38:46 // 81509
(Az előbbiek 240 vs 265 LE.)
Erhard 242 (Pure Energy)15-11-2008 14:34:25 // 81508
sportautó nekem egy subaru 2.0WR STI pl ha már itt járunk a 190 ló az lassan széria ...
GTPeti15-11-2008 14:33:48 // 81507
Na ez az amit én MA MÁR máshogy látok. Bocs, az OFF példáért, maradnék az Ódinál, mert ahhoz mindkét féle motor rendelhető.
Szóval 3.2 FSI 6,6sec 0-100-ra, 3.0 TDi 6,1sec. Pedig a benzines ráadásul 25 LE-vel erősebb papíron. Szóval annyira mégsem aláz... (Régen alázott.)
Szóval 3.2 FSI 6,6sec 0-100-ra, 3.0 TDi 6,1sec. Pedig a benzines ráadásul 25 LE-vel erősebb papíron. Szóval annyira mégsem aláz... (Régen alázott.)
Erhard 242 (Pure Energy)15-11-2008 14:29:21 // 81506
hát rakjunk egymás mellé egy benzines v6-ot meg egy diesel v6-ot...fogyasztásban különbség nincs de teljesítményben a benzines aláz...
GTPeti15-11-2008 14:09:18 // 81505
Dízel nem lehet sportautó? Hmm. Rápillantottam a 3.0ás A5 adataira. 6,1 a gyorsulása. És az utat a gyári ültetéssel is rendkívül jól fekszi. Nem egy Lotus Elise, de a kettő közül állítom, hogy nem sokan válaszanák az utóbbit. (Pedig az benzines...)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
526
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10