Forum >> 156
kzoli03-11-2013 06:38:29 // 141952
Sziasztok!Tavaszra lecserélném a vasat,de kicsit tanácstalan vagyok.JTD Mjet lesz az tuti,de 2,4 20V,vagy inkább 1,9 16V+Novitec(esetleg?).Valakinek vélemény,tapasztalat?
hg6idn02-11-2013 21:30:18 // 141951
Szerintem a 1,6-ban nincs üzemanyag nyomás szenzor, hagyományos nyomás mérő az üzemanyag csőre, de igazából ez a hiba inkább hideg motornál jelentkezne, mivel a jó lambda egy ideig tudja kompenzálni a kevesebb üzemanyagot...
Frucsi02-11-2013 21:29:50 // 141950
Hát az olajcsere után lehet belerakom a gyári bosch fost, akkor hátha helyreáll, a mostanit meg jól megjegyzem, hogy többet ilyet ne vegyek...megint beigazolódni látszik...a gyári az gyári, és nem feltétlen drágább mint az utángyártott.... :(
hg6idn02-11-2013 21:12:30 // 141949
Én sem érem utol magamat pénzügyileg, és mindig az Alfa az utolsó...
Azért gondolok a lambdára, mert hideg motornál a keverékképzésnél kevés dinamikus értéket vesz figyelembe az ECU (LMM, hőmérséklet, a teljesség igénye nélkül)
Viszont amint megjön a lambda szabályzás akkor az a biblia, na mármost ha ez hülyeséget ad az ECU-nak (ha jól tudom nálad után gyártott van) akkor borul a szép működés.
Nekem az a tapasztalatom, hogy az én vezérlőm nem sok tűrést visel el bemeneti oldalon.
Pl Shell benzint szép csörömpöléssel kezeli, de pl a volt Mareám 50% etenollal is jól muzsikált...
Azért gondolok a lambdára, mert hideg motornál a keverékképzésnél kevés dinamikus értéket vesz figyelembe az ECU (LMM, hőmérséklet, a teljesség igénye nélkül)
Viszont amint megjön a lambda szabályzás akkor az a biblia, na mármost ha ez hülyeséget ad az ECU-nak (ha jól tudom nálad után gyártott van) akkor borul a szép működés.
Nekem az a tapasztalatom, hogy az én vezérlőm nem sok tűrést visel el bemeneti oldalon.
Pl Shell benzint szép csörömpöléssel kezeli, de pl a volt Mareám 50% etenollal is jól muzsikált...
Frucsi02-11-2013 20:58:23 // 141948
A lambda szabályzót még nem húztam le meleg-járó motornál, lévén h a fűtés ellenállást írja (gondolom ez még hideg motor esetén érdekes, gondolom...), az értékek viszont jók (1re beáll)...
Üzemanyag nyomást nem néztem....azt hogy tudom nézni? ecuscan tudja?ha igen hol?És kb mi az érték?
Az olajjal most megijesztettél, most tudom h nincs agyig (min környékén volt kb 2 hete, igaz azóta nem nagyon használtam, most jön olajcsere, selenia 20k rendelés alatt, és sjanos 7köznap nem érek haza értelmes üzletnyitvatartás időpontban), de reméljük nem ez a baj......
Bár szelepfedél tömítés cserések leszünk ahogy nézem, a múlt heti gyertyacsere is mutatott érdekes képet ( egyik fekete, másik fehéres égésnyomokkal)...sőt, az 1-es hengernél a gyertya mélyedésnél kevés olaj állt....
Ha most lenne fölös 100-200ezrem, kicserélnék pár dolgot ami szóba jöhet, de most épp nincs.....:(...de addig nem nyugszom, addig is marad a akkor használom ha muszáj...a legnagyobb érvágás egy alfásnak...(még ha csak 1,6 ts akkor is )
:(
Üzemanyag nyomást nem néztem....azt hogy tudom nézni? ecuscan tudja?ha igen hol?És kb mi az érték?
Az olajjal most megijesztettél, most tudom h nincs agyig (min környékén volt kb 2 hete, igaz azóta nem nagyon használtam, most jön olajcsere, selenia 20k rendelés alatt, és sjanos 7köznap nem érek haza értelmes üzletnyitvatartás időpontban), de reméljük nem ez a baj......
Bár szelepfedél tömítés cserések leszünk ahogy nézem, a múlt heti gyertyacsere is mutatott érdekes képet ( egyik fekete, másik fehéres égésnyomokkal)...sőt, az 1-es hengernél a gyertya mélyedésnél kevés olaj állt....
Ha most lenne fölös 100-200ezrem, kicserélnék pár dolgot ami szóba jöhet, de most épp nincs.....:(...de addig nem nyugszom, addig is marad a akkor használom ha muszáj...a legnagyobb érvágás egy alfásnak...(még ha csak 1,6 ts akkor is )
:(
hg6idn02-11-2013 20:45:32 // 141947
Csak ötlet!
Ha az első (szabályzó) lambdát lehúzod meleg motornál mi történik?
( be fogja írni a lambda hibát, de ha ez okozza a hibát, akkor kisimul az alapjáratod, mert egy gyári értékre áll a lambda jel(vagy valami hasonlóra)
Üzemanyag nyomás?
És ezek után esetleg mechanikai problémák valamelyik hengerben?
Félig OFF
A Doblóm csinál ilyet, szelepfedél levétel után égett olajnyomok látszódtak, vszínűleg kicsit megette kevés olaj miatt a gyűrűket :(
ON
Ha az első (szabályzó) lambdát lehúzod meleg motornál mi történik?
( be fogja írni a lambda hibát, de ha ez okozza a hibát, akkor kisimul az alapjáratod, mert egy gyári értékre áll a lambda jel(vagy valami hasonlóra)
Üzemanyag nyomás?
És ezek után esetleg mechanikai problémák valamelyik hengerben?
Félig OFF
A Doblóm csinál ilyet, szelepfedél levétel után égett olajnyomok látszódtak, vszínűleg kicsit megette kevés olaj miatt a gyűrűket :(
ON
Gelo02-11-2013 20:36:44 // 141946
Köszönöm, az olaszautóbontót kérdeztem, nem tudtak adni illetve nem is nagyon tudták, hogy miről van szó, kicsit furcsák voltak a telefonban, mind1 írtam Phon-nak, hátha...
Frucsi02-11-2013 20:32:54 // 141945
Senki semmit? :(
W.02-11-2013 19:30:34 // 141944
Urak! Crosswagonnal van valakinek tapasztalata? CW vagy 159? Minden véleményt szívesen fogadok! :)
Imyx02-11-2013 18:54:14 // 141943
Én anno phon-tól egy 20-asért vettem.
Figyeld a bontott autókat is, ott is találhatsz.
Figyeld a bontott autókat is, ott is találhatsz.
Imyx02-11-2013 18:53:04 // 141942
Kérdezd phon cartársat, vagy az olaszautóbontót , ha esetleg őket még nem kérdezted.
Frucsi02-11-2013 17:59:40 // 141941
Nem is az, hogy rossz fordulatot mutat (az nem tudom milyen :D ), hanem hogy nem röpköd, nem magas....
De ezt a remegést általában alapjáraton érzem, szóval lehet az alapjárati motor adta fel a harcot?
Még valami ami hátha: a vezérlésmódosítóm biztos, hogy rossz (traktorhnag indítás után 1mp, illetve 3zer fölött nem jön meg az erő)
Ez okozhatja?Vagy mi? Rádugtuk gépre, de csak az első lambda fűtés ellenállását dobta...
Valakinek ötlet, vagy aki már hasonlóan járt?
De ezt a remegést általában alapjáraton érzem, szóval lehet az alapjárati motor adta fel a harcot?
Még valami ami hátha: a vezérlésmódosítóm biztos, hogy rossz (traktorhnag indítás után 1mp, illetve 3zer fölött nem jön meg az erő)
Ez okozhatja?Vagy mi? Rádugtuk gépre, de csak az első lambda fűtés ellenállását dobta...
Valakinek ötlet, vagy aki már hasonlóan járt?
sparco02-11-2013 17:54:32 // 141940
Attól nem mutat rossz fordulatot! ;)
Gelo02-11-2013 17:48:34 // 141939
Üdv fórumtársak!
Elromlott az infocenter kijelzőm(156 belső facelift) esetleg van valaki aki tudja hol lehet kapni bontottan vagy újonnan, és milyen összeget kérnek el érte? Bóntók hadával e-mail eztem, és eddig senkinek sem volt :(
Elromlott az infocenter kijelzőm(156 belső facelift) esetleg van valaki aki tudja hol lehet kapni bontottan vagy újonnan, és milyen összeget kérnek el érte? Bóntók hadával e-mail eztem, és eddig senkinek sem volt :(
Frucsi02-11-2013 15:31:47 // 141938
Erre én is gondoltam már, de ha lmm kaki, akkor a fordulatszám se oké nem, vagy ez nem törvényszerű?
Alfa GT-Csaba02-11-2013 13:25:17 // 141937
Húzd le az LMM-ről a kábelt és úgy próbáld ki.
Frucsi02-11-2013 12:57:00 // 141936
Sziasztok!
Továbbra sem szűnt meg a meleg motornál előjövő remegés. Nem jár egyenletesen, remeg az egész autó, mintha nem menne minden henger. A fordulatszám nem röpköd.
Cseréltem gyertyákat is, szóval azoknak jónak kell lenni, mi lehet...? Gy.kábel?Trafók?
Lambda szonda csere is volt nemrég, az értékek jók, csak a fűtés ellenállását dobja mindíg (denso, és nem bosch)
Segítsetek, szerintetek mi lehet?
Jah, 1,6 ts!
Grazie!
Továbbra sem szűnt meg a meleg motornál előjövő remegés. Nem jár egyenletesen, remeg az egész autó, mintha nem menne minden henger. A fordulatszám nem röpköd.
Cseréltem gyertyákat is, szóval azoknak jónak kell lenni, mi lehet...? Gy.kábel?Trafók?
Lambda szonda csere is volt nemrég, az értékek jók, csak a fűtés ellenállását dobja mindíg (denso, és nem bosch)
Segítsetek, szerintetek mi lehet?
Jah, 1,6 ts!
Grazie!
DobosHunor02-11-2013 11:57:17 // 141935
Sziasztok! Tegnap lent voltam Mankynál, aztán sikerült rájönni, hogy mi is a baj miért tilt le. Ha lenne valakinek elfekvőben egy 2.4 JTD-hez üzemanyag nyomás érzékelője ami ott van a közös nyomócsőn érdekelne.
Na meg tett rá chippet :D Fu igaz hogy még nem tudok menni vele rendesen, de már az alsó tartományba érezhető volt a különbség :) Várom, hogy jó legyen és tesztelhessem!
Köszi szépen mindenkinek a segítséget, meg úgy mindent :)
Na meg tett rá chippet :D Fu igaz hogy még nem tudok menni vele rendesen, de már az alsó tartományba érezhető volt a különbség :) Várom, hogy jó legyen és tesztelhessem!
Köszi szépen mindenkinek a segítséget, meg úgy mindent :)
Ákos9102-11-2013 07:19:00 // 141934
köszi a segítséget srácok
frank15602-11-2013 06:37:55 // 141933
Szia!
Akkor nézd meg az olajad, ha olyan mint a tejeskávé akkor összefolyt a víz az olajjal. De ezzel a hibával mindenképp fordulj szerelőhöz. Ha mázlid van, egy tömítés, de lehet sokkal nagyobb is a baj, főleg ha víz nélkül autóztál....
Akkor nézd meg az olajad, ha olyan mint a tejeskávé akkor összefolyt a víz az olajjal. De ezzel a hibával mindenképp fordulj szerelőhöz. Ha mázlid van, egy tömítés, de lehet sokkal nagyobb is a baj, főleg ha víz nélkül autóztál....
mreni02-11-2013 03:54:57 // 141932
akkor vidd el szerelohoz,innen nem fogod megtudni mi baja van
sparco01-11-2013 23:05:20 // 141931
Bocsi, kötekedni volt kedvem! :P
GTPeti01-11-2013 22:56:46 // 141930
Ja... csak vannak olyan helyzetek, mint pl., mikor felforr a vized v. elmegy az olajnyomásod, mikor nem szabad továbbmenni. Ha mégis ezt teszed, a motorod/pénztárcád épségét kockáztatod. A motornak mondhatod, hogy "muszáj volt" továbbmenni, attól még esetleg hengerfejes lesz, vagy beáll.
hg6idn01-11-2013 22:38:07 // 141929
mondtam hogy a gyengém :)
De azért köszi...
De azért köszi...
hg6idn01-11-2013 20:57:34 // 141927
gajra=gallyra
A nyelvtanhoz mindig hülye voltam...
A nyelvtanhoz mindig hülye voltam...
hg6idn01-11-2013 20:54:16 // 141926
Akkor autó szerelő kell...
egyébként régen jártam így kis Polskival, 18 évesen, venti szíj elszakadt úgy ítéltem meg, hogy még 5 Km -t eltudok menni hazáig.
A kapun már toltuk az autót, majd gyakorlatilag konstatáltam, hogy gajra vágtam a motort a döntésemmel!
szerintem oda a hengerfejtömítésed, ha szerencséd van a hengerfej nem sínylette meg a dolgot...
Műszaki hibás autóval mindenkinek szíve joga, hogy mit tesz de sajnos ilyenkor minden Km durván jelentkezik 1000 Forintokba :(
egyébként régen jártam így kis Polskival, 18 évesen, venti szíj elszakadt úgy ítéltem meg, hogy még 5 Km -t eltudok menni hazáig.
A kapun már toltuk az autót, majd gyakorlatilag konstatáltam, hogy gajra vágtam a motort a döntésemmel!
szerintem oda a hengerfejtömítésed, ha szerencséd van a hengerfej nem sínylette meg a dolgot...
Műszaki hibás autóval mindenkinek szíve joga, hogy mit tesz de sajnos ilyenkor minden Km durván jelentkezik 1000 Forintokba :(
Ferke01-11-2013 20:52:44 // 141925
Egy kiegyenlítőtartálynyit???
Ákos9101-11-2013 20:31:06 // 141924
abban a helyzetben ugy lattam hogy nagyon nem maradhatok ott es az auto bajara vagyok kivancsi, nem arra h mire valo a leallosav
dg101701-11-2013 19:56:05 // 141923
azért nézd meg a szőnyeg alatt mert lehet hogy a fűtőtest engedte a fagyállót
GTPeti01-11-2013 16:49:13 // 141920
Ez nem így működik. Ha van leállósáv műszaki hiba esetén éppenhogy ott maradhatsz... (Ezért van.) Akár tetszik a rendőrnek, akár nem.
Ákos9101-11-2013 16:32:30 // 141919
Oké, köszi
majd hétfőn nézzük meg közelebbről a dolgokat, remélem csak csöpög valahol
majd hétfőn nézzük meg közelebbről a dolgokat, remélem csak csöpög valahol
Ákos9101-11-2013 16:30:57 // 141918
van ám ajjajj :(
Ákos9101-11-2013 16:10:04 // 141917
villogva jott utanam a rendor a leallosavba muszaj volt menni
Zselé01-11-2013 14:59:39 // 141916
Én nem rég cseréltem hűtőt. Gondoltam a telet még átvészeli, de csak nem, hasonlóan jártam, mint Te. Mondjuk nekem egy maximumig töltött kiegyenlítő tartály a végén is kibírta 2-3 napig.
Tócsa nekem sem volt a kocsi alatt, mégis egy kb. diónyi luk volt a hűtő alján. Gondolom ott maradt a motor alatti műanyag lemezen valahogy a nagy része...
Egyszer kellett félre állnom, mert felforrt a (nem létező) víz, és szintén nem jött semmi meleg max fűtés mellett sem. Én mondjuk vártam egy negyed órát legalább, és úgy töltöttem utána langyos vizet, aztán visszajött a fűtés is.
Tócsa nekem sem volt a kocsi alatt, mégis egy kb. diónyi luk volt a hűtő alján. Gondolom ott maradt a motor alatti műanyag lemezen valahogy a nagy része...
Egyszer kellett félre állnom, mert felforrt a (nem létező) víz, és szintén nem jött semmi meleg max fűtés mellett sem. Én mondjuk vártam egy negyed órát legalább, és úgy töltöttem utána langyos vizet, aztán visszajött a fűtés is.
theBanyai01-11-2013 14:37:42 // 141915
Ajaj ... :/
GTPeti01-11-2013 14:36:46 // 141914
"kb 2 perc mulva indultam tovabb" Ez volt az első probléma. :(
Ákos9101-11-2013 14:05:21 // 141913
segitsezek tegnap autopalyan valo araszolasnal felforrt a hutovizem, felrealltam kb 2 perc mulva indultam tovabb 20 km mulva ontottem bele vizet mivel kinyomta es hazaig folyamatosan kellett toltogetni füteni is alig akart ma reggelre pedig ismet eltunt a viz a tartalybol tocsa nincs a kocsi alatt mi lehet a problema?
ALFESZ01-11-2013 00:37:30 // 141912
Köszi a segítséget az lesz szerintem is hogy átmosom az egészet és akkor kiderül mi a helyzet.
Tuningman31-10-2013 22:57:09 // 141911
Valószínűleg kezdődő hengerfejes a motorod. Az olajban azért nem látsz vizet mert nem a víz szivárog az olajba hanem fordítva, az olajat nyomja be a hűtővízbe.
Ezt nem feltétlenül látod meg az olajszinteden, még.
Cseréld le a hűtőfolyadékot és most át a hűtőrendszert.
Ha újra tapasztalod a jelenséget akkor hengerfej le.
Ezt nem feltétlenül látod meg az olajszinteden, még.
Cseréld le a hűtőfolyadékot és most át a hűtőrendszert.
Ha újra tapasztalod a jelenséget akkor hengerfej le.
DobosHunor31-10-2013 21:09:01 // 141910
Köszi szépen :) elolvasom.
fony7231-10-2013 19:29:21 // 141909
:-D Nem ez volt, de ez se rossz, már láttam. Azért köszi!
Roll198331-10-2013 19:26:31 // 141908
fony7231-10-2013 18:55:55 // 141907
Bocs az offos kérdésért, de röhögni van kedvem. :-D A pihent agyúak fórumban volt fent régen egy videó, amiben egy bicikli belsőt rántottak fel a kipuffogóra. Majd megszakadtam rajta. Nem tudja valaki véletlenül hol találom?
ALFESZ31-10-2013 18:33:30 // 141906
Hello segítséget kérnék nem e tudja valaki mi a lehet a probléma 156 2.4jtd nél ha a kiegyenlítő tartályban a víz olajjá változott ugy hogy semmi füst semmi melegedés semmi olajfogyasztás és nem fehér az olaj benne honnan kerülhetett bele az olaj a hűtőrendszerbe ???? segítsetek
Szabeee31-10-2013 17:16:01 // 141905
sparco31-10-2013 17:10:32 // 141904
Ajanlom GTPeti blogját. Nahyon jol leirja. Holtponti jelado neven fut, asszem.
DobosHunor31-10-2013 16:14:54 // 141903
Jó rendben megnézzük és köszi a tippet :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
350
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?