Forum >> 156

Ferke04-02-2006 16:35:15 // 4290
Gondolod? félreálltam, és kb 3 perc mulva megpróbáltam, de először még indult volna, úgy értem nem takarte lassan,c sak olyan furán. Mintha a vezérlés ment volna el. Pedig az tuti nem ment el, csak a generátorszíj. A JTD-nél nem hajt ez a szij valami adagolót, vagy mittudoménmit? Mert amin a szij fut, ott látom a klimát, a generátort, a főtengelyt,meg még két valamit. esetleg vizpumpa az egyik, a másik nemtom mi.
Tom1204-02-2006 16:34:37 // 4289
Szerintem érdemes, mert elég vastag üveg van rajta és ezért rögtön törik, a fólia meg legalább egyben tartja... Nem is tudom, miért nem átlátszó műanyagból gyártják...?
Tom1204-02-2006 16:32:16 // 4288
Szerintem a hideg miatt merül gyorsan az aksi... nekem "szerencsére" nyáron szakadt el, illetve nem elszekedt, hanem a feszítő csavarja törött el...
colos-15604-02-2006 16:30:05 // 4287
akkor erdemes lefoliazni?? mert akkor en mar azzal kezdem:)
Tom1204-02-2006 16:28:59 // 4286
Nekem kicserélték, 2 hét múlva megint kaptam egy követ, tettem rá fóliát, azóta kb. 1 éve semmi...:-)
colos-15604-02-2006 16:27:08 // 4285
Nem tudok sajnos.Én is csak veletlen utjan jutok hozza ilyen olcson .Egyszeri alkalmi vetel:))Amugy surun kell cserelgetni,vagy surun torik????
Ferke04-02-2006 16:26:55 // 4284
Vaalki segítsen pliiiz!!! 1.9 jtd-vel most jöttem a pályán,egyszercsak elszakadt a generátorszíj, ami a klimát is hajtja. Félreálltam, beszéltem Tomy-val is, mindketten arra gondoltunk, hogy ettől még ugye be kéne indulnia, max. nincs töltés, meg klima. De NEM INDUL! Nem is tekeri normálisan, olyan furán hajtja, mintha merülne az akku. tudja valaki, hogy mi lehet ezzel? Vajon nagy-e a gáz? vagy valaki valamilyen tipp???(Tomy-nak itt is köszönöm a segítséget...)
csocsi04-02-2006 16:25:47 // 4283
De miért az én pénzemből? :-)))) Tudom ezeket a dolgokat, csak sokszor egy kisebb műhely jobb munkát végez :-))
Tom1204-02-2006 16:25:15 // 4282
Nekem nem tudsz? Ugyanis a "drága ködlámpa" megint meg van repedve...:-/ Egyébként úgy tudom, mindegy, hogy balos, vagy jobbos.
colos-15604-02-2006 16:23:28 // 4281
de laciganykodom 5000re:)annyiert tutira idadja a srac:)
Tom1204-02-2006 16:22:33 // 4280
Szerntem jó.:-)
colos-15604-02-2006 16:19:47 // 4279
Akkor ha adok 8000et egy parert akkor az jo ar nem???
Tom1204-02-2006 16:17:28 // 4278
Az "embereket", stb. is fizetni kell valamiből...:-))
Tom1204-02-2006 16:15:25 // 4277
Valami ilyesmire tippeltem.:-))
csocsi04-02-2006 16:14:44 // 4276
Igen, ez a hátrányuk az ilyen szervízeknek és még nem biztos, hogy jól dolgoznak :-))
csocsi04-02-2006 16:14:01 // 4275
6500Ft körül van Pesten :-)))))
Tom1204-02-2006 16:13:45 // 4274
Van, azért nem járok oda ilyen "apróságokkal". Ja, ott is kérdeztem, ott csak a fékbetét lett volna 20e Ft.:-)
twin04-02-2006 16:13:31 // 4273
Nem is tudokbetelni vele!Az ott felül,a még nem a helyén lévő gumikeret a szélvédő köré!
Tom1204-02-2006 16:11:25 // 4272
Nekem 19900-ért cserélték, de biztos van olcsóbban .:-) /a bal oldalit/
colos-15604-02-2006 16:04:08 // 4271
Sziasztok!!Ki tudja hogy mennyibe van most 156hoz ködlámpa???
csocsi04-02-2006 15:43:14 // 4270
Van olyan "szakszervíz" ahol ez a munkadíjat nem takarta volna be .-(((((
Tom1204-02-2006 15:41:29 // 4269
Szerintem sem.:-)
Tom1204-02-2006 15:40:54 // 4268
A hőérzékelő ebből 2680 volt...:-)
csocsi04-02-2006 15:36:32 // 4267
Akkor ez nem tűnik vészesnek :-))
Poló04-02-2006 15:34:30 // 4266
Akkor a hőérzékelő nem lehet túl drága. Lehet, hogy kicserélem én is.
Tom1204-02-2006 15:33:25 // 4265
Ja, tegnap tudtam meg a pontos árakat /tegnap fizettem/ "szerviz - ügyben". Összesen volt 15e ft. Hátsó fék betét + csere, + a hűtőnél a hőérzékelő + csere.
csocsi04-02-2006 15:31:31 // 4264
Ott lehet a rolót lehúzni :-))))
Tom1204-02-2006 15:28:15 // 4263
Szép, szép! Tényleg, mi az ott felül?
Poló04-02-2006 15:03:22 // 4262
Nagggyon szép lett. :)) Az első szévédő tetejénél az az izé az micsoda?
Tom1204-02-2006 14:17:27 // 4261
Miért is csökkenthetné a nyomatékot, ha könnyebben jut a levegő a motorba? Nekem is "érdekesnek" tűnt...:-) Azt hiszem, "trombita" nélkül csak annyi + odafigyelést igényel, hogy többször kell szűrőt ellenőrizni - cserélni majd, mert a beömlő nyílásnál hamarabb fog koszosodni. Vagy télre vissza kell rakni /aki sokat jár latyakos, koszos utakon/.
Gordon04-02-2006 14:09:20 // 4260
Így van! Pont a direktszűrőnek is az a lényege, hogy több levegőt kapjon a moci, mindenféle folytás, akadály nélkül! Ehhez csak extra az elektromos turbó, amiben még egy nagy telejsítményű elektromos cucc préseli is befelé a levegőt! 2psi-vel!
Mike.04-02-2006 14:06:09 // 4259
Nekem is ezt mondták, és logikus is lenne. Én is ammondó vagyok amit leírt már Gordon is, hogy a nyomatékot nem csökkentheti ennek a hiánya, mert a direkt szűről is hasonló. :-)
Mike.04-02-2006 14:04:08 // 4258
Szebb mint volt. De komolyan. :-)
Tom1204-02-2006 14:03:45 // 4257
Egy kérdés: Nem lehet, hogy ennek a tölcsérnek csak annyi szerepe van, hogy megfelelő örvényt keltsen a légszűrő körül, hogy nagyobb felületen szűrje a levegőt ?
Mike.04-02-2006 14:03:14 // 4256
Csavarhúzóval kipattintható, és egy fogóval visszarakható. Az LMM- nél lévőnél próbálgasd, ott gyakorolj. Én is így kezdtem. :-)
twin04-02-2006 14:02:25 // 4255
Sziasztok!

Nemsokára elkészül a lovam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gordon04-02-2006 13:56:44 // 4254
OK de a csövet fogja egy bilincs, amit nem tudom mivel kell kioldani!
Mike.04-02-2006 13:54:55 // 4253
Nem szedtem le a légszűrőház tetejét. Én csak a csövet leszedtem és annak a végén volt rajta a szükítő.
Gordon04-02-2006 13:53:07 // 4252
Klíma ha jól emlékszem 3, vagy 4 fok alatt nincs, illetve hiába kapcsolnád be a kompresszor nem reagál rá! Igen a középső azt csinálja!
Gordon04-02-2006 13:51:54 // 4251
Nekem is van kézikönyv, de nekem nem azzal vna gond ami az aski végén van, hanem ami a bal első lámpa közelében van. Ott is van valami panel és nem férek hozzá a csavarhoz! Olyan szögben van hogy hosszú csőkulccsal sem tudtam kihajtani!
Ferke04-02-2006 13:29:04 // 4250
gordon, 1 kérdés: nekem is az új műszerfalas, digitklimás cucc van. A középső tekerőd neked ugy e ventilátort szabályozza le és fel?Csak mer nekem asszem nem műxik. Ja, és ilyen hidegbe ugye neked se lehet a klimát bekapcsolni?
Ferke04-02-2006 13:25:36 // 4249
A kézikönyv azt írja, hogy le kell csavaroznod azt a panlet, és eltolnod jobbra, hogy hozzáférja 3. csavarhoz! Hála Tomynak a kézikönyvért!:)
Gordon04-02-2006 13:24:08 // 4248
A légszűrő ház fedelét 3 csavar tartja.... b@sszam.... a harmadik egy panel alatt van és nem férek, hozzá, hogy a fenébe lehet az kicsavarni?
Chichi04-02-2006 12:44:19 // 4247
Hajrá.... :-)))
csocsi04-02-2006 12:40:10 // 4246
Csaljad :-)))))))))
Alfa Hím04-02-2006 12:28:36 // 4245
Az egyik munkatársam, és barátom most vett egy sötét grafit színű 156SW-t 1.9 JTD Multijet. Amit az Alutotraderen árultak. Fűzöm, hogy legyen tag. De nem nagyon kell fűzni, mert hajlik rá, nagy Alfaőrült a srác. Lecsalom a paksi talira, hogy megcsodálhassátok a gépét.
csocsi04-02-2006 09:57:54 // 4244
A fogyit figyeld majd, elvileg csökkenni kellene :-)))
Gordon04-02-2006 09:55:04 // 4243
Nekem akkor változótt először, amikor felraktam a REMUS-t, majd amikor bekerült a 2.5 V6 levegő beömlő csöve jobban reagált a gázpedálra. Erre is kíváncsi leszek!
csocsi04-02-2006 09:55:01 // 4242
Igen, nekem is hasonlót mondtak :-))))
Mike.04-02-2006 09:02:04 // 4241
Mi van ha nem teszed fel a csövet? Pontosan nem tudom, de nekem azt mondták ez azért való oda, nehogy vizet kapjon a légszűrő onnan.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.