Forum >> 156
colos-15621-01-2006 13:58:14 // 3390
csocsi21-01-2006 13:55:24 // 3389
Nekem is Piri mondta, hogy elég körülményes mert nehezen hozzásférhető.
Végül is pár perc alatt megvolt a dolog, csak nem igazán látni, hogy jol nyúlkál az ember. Így aztán elég körülményes. Egy kis mérgelődéssel meg lehet oldani biztos, én nem vállalkoztam rá .-))))
Zsolesz21-01-2006 13:53:31 // 3388
Na épp ettől féltem. Lehet hogy így marad. De legalább nem én vagyok teljesen béna...
csocsi21-01-2006 13:46:52 // 3387
Az körülményes is lesz.
Nekem Piri cserélte, de 1-2 anyázás elment közben :-)))
Zsolesz21-01-2006 13:41:03 // 3386
Hi!
Srácok hogy kell kiszedni a helyzetjelző égőt a jobb első lámpánál? Elég kicsi ott a hely egyenlőre nem akartam eltörni semmit...
csocsi21-01-2006 10:15:02 // 3385
Hagytad magad befolyásolni :-))))
Mike.20-01-2006 20:58:06 // 3384
Azt mondta az kell bele. Olyan ember mondta aki nem két autót látott mint én és kicsit ért hozzá. Én hiszek neki. Mások pedig kiszedték és nekik nincs vele gondjuk.
Nem indokolta, hogy miért ne.
csocsi20-01-2006 20:44:14 // 3383
Szóval jobban megy? :-))))
csocsi20-01-2006 20:43:38 // 3382
Bal oldalt, ha minden igaz :-))))
Poló20-01-2006 17:35:38 // 3381
Miért beszéltek le a tölcséralakú valami kiszereléséről?
Mike.20-01-2006 17:29:57 // 3380
Ma az én autómból is kikerült a rezonátorház és beugrott a helyére a V6, JTD szívó csöve. A légszűrő házból azt a "tölcséralakú" valamit nem szedtük ki mert arról lebeszéltek.
Az első tapasztalatok, hogy szerintem jobban gyorsul és egy nagyon kicsit morgósabb a hangja. A fogyasztásról majd késöbbiekben tudok véleményt mondani.
Peti16V20-01-2006 15:24:39 // 3379
Azt sajnos nem tudom, hogy a limuzinokban hova tették a tárat.
A vezeték nagy valószínűséggel be van kötve, csak a másik végét kéne megtalálni! Szerintem kérdezz meg egy márkaszervizes villanyszerelőt!
Poló20-01-2006 15:14:00 // 3378
Szerintem volt valami telefon a verdában gyárilag. Nem tudom.
Szerintem a gyári fejegységet kilopták belőle. A jobb oldali zárat nem nyitja a kulcsom (bele se megy), a csomitartóban pedig találtam egy összeroncsolt zárat. Ha eladta volna az előző tulaj a gáyri rádiót, akkor odaadta volna hozzá ezt a távirányítót is (már ha azé).
Gordon20-01-2006 15:10:42 // 3377
Kis telefon logo minek rá???
ribipeti20-01-2006 15:10:35 // 3376
Volt igen, a facelift előtti kazettás low magnó Alpine volt, és az kezelt cd tárat. A hi magnó akkoriban a telefonnal egybeépített kazettás Blaupunkt Radiophone volt.
Az újak télleg Blau-k, ha cd tárat kezel a magnós fejegység, akkor mini iso csatit kell a hátulján keresni.
Poló20-01-2006 15:05:48 // 3374
Nekem egy ilyen távirányítóm van. Ez a gyári fejegységé lehetett?
Gordon20-01-2006 14:59:04 // 3373
Én csak arra gyanakszo, hogy mivel a gyári Blaupunktot kiszedtem és a végén volt egy + kiement arra gondolok, hogy van kábel + csatlakozó beépítve valahova és csak rá kellene dugni a cd tárt!
Poló20-01-2006 14:56:49 // 3372
Talán a végén még az is kiderül, hogy az enyémben is van :))))))
Gordon20-01-2006 14:51:33 // 3371
NO! Nekem nem SW-m van! Az ePER is a csomiban mutatja de vajh, merre lehet?
Vinnie20-01-2006 14:48:05 // 3370
Ha SW-röl van szó, akkor a csomitartóban,az oldalsó ablak alatti rekeszben.Ha jól tudom.
Gordon20-01-2006 14:45:14 // 3369
Hol van a cd tárnak a gyári helye? Azt tudom hogy a csomagtartóban de merre? Mert nekem a gyári Blaupunkt cd-n van egy + csatlakozó kábellel! Hátha annak van valami csatlakozója a másik oldalon (csomagtartóban) és akkor csak rá kell kötni a cd tárat!
Peti16V20-01-2006 14:20:13 // 3368
Chichi20-01-2006 13:30:03 // 3367
Szerintem Alpine is volt bennük.
Xixo20-01-2006 13:28:27 // 3366
azért jobb volna a gyári
milyen magnók ezek? Blaupunkt?
Annak a cd tára nem jó??
Chichi20-01-2006 11:30:20 // 3365
Én is most készülök hasonló mutatványra.
Csak + kerék csapágyak.
BeeGee20-01-2006 10:45:00 // 3364
Beadtam futóműszervizre a kocsit. Eredmény:
Első, hátsó stabrúd csere, valamint első féktárcsa és betét csere.
Nektek mennyit bírnak a féktárcsák?
BF15620-01-2006 10:32:39 // 3363
Én tavaly mikor sok mindent cseréltettem az autón az Unfallrad-tól vettem a cuccokat mert kedvezmények nélkül jobb árat mondot a srác, mint mások 5-10% kedvezménnyel! És állítólag akkor építettek egy szervízt is!
Poló20-01-2006 10:17:38 // 3362
A következő bruttó árakat kaptam:
- vezérmű szíj 6.500.-
- feszítő görgő 21.165.-
- vezető görgő 11.528.-
- hidraulikus feszítő 12.380.-
- ékszíj 6.100.-
- balansz szíj 9.180.-
- mellékhajtás görgő 9.020.-
Azt mondták, hogy a vízpumpát is a vezérmű szíj hajtja, így azt is illene cserélni. Az pedig 11.800.-
Alfista20-01-2006 10:08:56 // 3361
Bocs Pietro! Most én is megtudtam, hogy 2002-utáni 156-osoknál belülről kell cserélni a pollenszűrőt.
Peti16V20-01-2006 09:55:48 // 3360
Annyit tudok, hogy az SW-ben a gyári CD-tár a csomagtartó bal oldali rekeszében van elhelyezve.
Szerintem nem érdemes a gyárit hajszolni, vegyen bele egy jó fejegységet, hozzá 2000-ért egy beípítőkeretet. Mikori az autója, régi vagy új műszerfalas?
Peti16V20-01-2006 09:49:18 // 3359
Bátor vagy, hogy neki mertél állni!
A szíjat ki se cserélted? Mert a képek alapján elég ratyi.
Xixo20-01-2006 03:30:31 // 3358
Sziasztok!!
A sógorom ma vett egy 156 1,9JTD SW-t.
Az lenne a kérdésem, hogy a gyári kazettás rádióval (mert sajna az van benne), lehet-e cd tárat irányítani? Ha igen, hol kapunk ilyet?
Vagy nincs valakinek eladó cd-je, cd tára??
Tom1219-01-2006 23:13:17 // 3357
Ez a legutóbbi mérés, tegnapi adat...:-) Igaz, mostanában nem nagyon "pörgetem" a nem záró termosztát miatt.
Pat19-01-2006 23:10:48 // 3356
Vezérlésmódosító, nekiálltam házilag, mert a márkaszervízben azt mondták, hogy 130.000.- + olajcsere+stb. Így megúsztam 50.000.- ennyibe került a vez.módosító.
Peti16V19-01-2006 23:01:49 // 3354
Én meg kb. 450km-t tudok megtenni :(( Mondjuk ez meg csak város.
Megnéztem az oldalad. Mik ezek az ilyesztő képek a mocidról? Vezérlést cseréltek, vagy vmi gond volt?
Peti16V19-01-2006 22:54:33 // 3353
Neked is csak azt tudom mondani, hogy cseréljünk! :)))
Kíváncsi lennék, hogy az enyém mennyit enne nálatok és forítva?!
Egyébként biztos csak összebeszéltetek, hogy jól felbosszantsatok és azért írtok ilyen értékeket! :))
Pat19-01-2006 22:49:06 // 3352
Ezt nem tudom, hogy hogyan csináljátok! Nekem két tankolás között mindíg 8l fölött van az átlagfogyasztásom (kb. 600Km, 50-54 l). Pedig én általában csak városon kívül megyek, igaz azzal a jelszóval, hogy buzukis csak mögöttem lehet :-) és ha ehhez az kell, hogy pördüljön 7000-ig, akkor pördül 7000-ig.
Zsolesz19-01-2006 22:41:43 // 3351
Jól van na csak úgy mondtam. Ha mondjuk 110-nél többel nem megyek akkor nekem is le lehet még szorítani kicsit... De annyival nem lehet menni csak ha telefonálok és közben jegyzetelek
Tom1219-01-2006 22:35:21 // 3350
Próbáldd meg benzinnel, talán ennyi lesz...:-)))
Egyébként "jó időben" 6,6 "papír szerint"/nem városban/, azt el is lehet érni.:-)
Zsolesz19-01-2006 22:24:03 // 3349
Nekem ebben a hidegben csak városi felszökkent 6,3-ra. Ha normál használat van (inkább közút) akkor 5,5 :))
Tom1219-01-2006 22:17:19 // 3348
Látom, az egyik téma a fogyasztás.
Nálam ilyenkor, "kemény télen" /folyamatosan mínusz C fokban/ 9,8 körül van 99% városban. /2.0 TS/ Ja és "beteg" termosztáttal - kedden cserélik. Egyébként én is úgy vettem észre, hogy nincs "eget verő" külömbség embert és gépet kínzó spórolós, vagy lazán sportos vezetés mellett a fogyiban. "Kézzel fogható" külömbség az igazán sportos, sok visszaváltásos sok padlós, a fizikai lehetőségek határán autózós "közlekedéskor" van, de az sem annyival több, amennyivel nagyobb az élvezet.:-))
Pietro19-01-2006 21:39:42 // 3347
Én a fed.computert szoktam nézni, tudom, hogy az csal egy kicsit, de azért nem litereket.
Régebben írtam is vmelyik topikba, hogy egyszer kipróbáltam, mennyi a minimum, amit ki tudok hozni belőle: Győr-Veszprém útvonalon a gép szerint 6,2 volt a fogyasztás, (még ha csal is, akkor sem volt 6,5-6,7-nél több) de ez már betegesen óvatos vezetés volt, majd' megőrültem, mire odaértem. Nem volt 3000 felett a fordulatszám....
Na de visszafelé.....és akkor is csak 7,1-et evett a gép szerint, pedig jöttem rendesen. :-)))))
Szóval nekem a fogyival nincs bajom, Kalexet kellene még esetleg kérdezni róla, előtte övé volt a gép.
Pietro19-01-2006 21:32:46 // 3346
akkor jól láttam, kösz. :-)
156sw19-01-2006 21:20:05 // 3345
A pollenszűrő mind a kettő a jobb oldalon cserélhető belülről az újabbaknál....
Peti16V19-01-2006 20:35:19 // 3344
Poló,
nem akarok belepofázni, de a Gordon által írt cikkszámok az 1.6TS-hez valók. Ezek közül nem minden egyezik meg a 2.0TS-ével, tehát ne ezekre kérj árat! Plusz a Tiédbe még kell a balansztengely szíj és annak feszítője is.
Peti16V19-01-2006 20:22:56 // 3343
Admirális, Pietro!
Nem tudom hogy csináljátok, de ha tényleg ennyire keveset esznek a gépeitek, akkor qrva szerencsétek van! :)) (esetleg nem cserélünk?)
Egyébként nálam a "városi átlag" az azt jelenti, hogy két-három tankolás eltelik anélkül, hogy büdipesten kívül autóznék. A melóhelyem 16-17 km otthonról, ezt reggelente 40-55 perc alatt sikerül megtennem, az út felét egyesben-kettesben!
Peti16V19-01-2006 20:07:29 // 3342
A Tiéd már az új műszerfalas verzió (2002-utáni), ezekben kétzónás a klíma, amihez oldalanként tartozik egy-egy pollenszűrő. Ezeket valóban belülről kell cserélni, a középkonzol két oldalán.
A régebbi modelleknél pedig úgy, ahogy a többiek írták. Arra vigyázzatok, hogy az a műanyag fedél a csavarokon kívül olyan patentokkal van feltéve, amelyek könnyen eltörnek, illetve nehezen pattannak a helyükre. Hideg időben szinte lehetetlen visszarakni. Én forró vízbe áztattam, csak úgy sikerült!
twin19-01-2006 18:00:24 // 3341
És ha már ott volt,lecserélte az ablaktörlő lapátot is! :-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
463
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?