Forum >> 156
colos-15630-11-2005 09:55:29 // 2003
nekem is dizeles hangaj van inditaskor ,pedig nem regen csereletem a vez.modositot...most ami uj az hogy kigyullad az Air bag visszajelzo lampam az Abs el egyutt.....elvittem egy elektromoshoz radugta a muszert es azt mondta valami at van kotve a muszerfalban es a legzsak vezerlom le van huzva....ha jo a legzsak vezerlom 10 lesz a javitas ha nem akkor ...hagyjuk
Trombozis30-11-2005 09:51:36 // 2002
:-D Az biztos, hogy viszi a pénzt.
Megtaláltam a hsz-t csak neki a motor csörgött. Mindegy majd még meghallgatom mégegyszer.
Alfista30-11-2005 09:50:12 // 2001
Ne is mondjátok! Én a mult héten vittem vizsgára, sajnos első lengőkarokat kellett cserélni, mert erősen kotyogtak, elötte termosztátcsere volt. Szóval nagyon üres lett a brifkó.
colos-15630-11-2005 09:25:24 // 2000
Én is így szoktam:)Mondjuk most olyan komolyabb baja nincs a kivócsikének,de még így is több pénzt visz el mint egy Nő:)
Trombozis30-11-2005 09:23:15 // 1999
Ja folyamatosan. :-)))))
Most visszakeresek a topicban egy másik probléma miatt. Úgy emlékszem írta valaki.
colos-15630-11-2005 09:16:25 // 1998
Látom gondok vannak a verdaval:(
colos-15630-11-2005 09:16:06 // 1997
Beléd is Tromb!:)
Trombozis30-11-2005 09:14:58 // 1996
Hali. Esős hideg időt!
colos-15630-11-2005 09:12:33 // 1995
Üdv!
Trombozis30-11-2005 09:05:26 // 1994
Kimentem két nagyokossal, de bazzeg ilyenkor semmi baja. :-)))))))) Mondjuk nem baj az.
Azt mondta az okosabb, hogy valószínű valami bizbazt összeszedett a tárcsa osztan szorult. Hát legyen igaza. Még megjegyezte, ha baja lenne most is csinálná. Hmmm.... :-))))))))))))))))) Na jobb kedvem lett.
Trombozis30-11-2005 08:45:29 // 1993
Nem lehet a váltó vagy esetleg a felbetét takaró lemez?
Trombozis30-11-2005 08:26:43 // 1992
Na majd jól megverek ma valakit és majd jobban érzem magam. :-)
Jajj de mérges vagyok.
csocsi30-11-2005 08:21:30 // 1991
Az ilyen és hasonló dolgok sosem jönnek jó időben :-)
Trombozis30-11-2005 08:19:39 // 1990
Van ilyen? Vagy csak képzelődöm? Hazamegyek oszt szétszedem.
Ha igen nem baj, mert már cserére érett, de pont most? Decemberben?
csocsi30-11-2005 08:17:33 // 1989
Az érdekes ha a tárcsa meghalt :-(
Trombozis30-11-2005 08:16:21 // 1988
:-))))
Kajak beállok a garázsba oszt ki sem hozom. Pedig addig nem akartam bevinni míg meg nem forgatom a hóba. De most vihetem a szerelőhö. Vagy felálok aknára oszt megnézem alulról is. (Lehet meghalt a hátsó tárcsám? De ez hülyeség!)
Hát hallod nagyon ideges vagyok. :-)))))))))))))))
csocsi30-11-2005 08:13:29 // 1987
Elég érdekesen hangzik a dolog, megértem ha idegesít :-)
Trombozis30-11-2005 08:12:32 // 1986
Jó reggelt. :-)
Akkor igen. Előre inkább egy nagyon picit. De az szerintem nem onnan jön. De ki tudja.
csocsi30-11-2005 08:07:54 // 1985
Csak hátrafele menetben lehet hallani?
Trombozis30-11-2005 08:06:08 // 1984
Na bazzeg tegnap pedig lekopogtam. (remélem csak a hidegtől van, most mindent arra fogok) Hátramenetben kurva hangos nyikorgás lehet hallani olyan, mint ha egy fémet karcolnánk valamibe. Nem ér le semmi az aszfaltra. Fékezésnél elkussol. ÁÁÁÁ egy kicsit ideges vagyok. Durva hangja van. Gondolom ilyen tapasztalata senkinek sincs. :-(((
Trombozis29-11-2005 20:57:30 // 1983
A motor és a futómű az nekem király. Igaz agyon volt hajtva azt mondta a szerelő. Fogyasztani nekem is kb olyan. Na jó néha szoktam taposni :-) Akkor szerintem van 12l a fogyasztása, hanem több.
Trombozis29-11-2005 20:55:54 // 1982
Sok sikert. :-)))
twin29-11-2005 20:53:32 // 1981
hála istennek,nekem ilyen gondjaim nincsenek!két dologgal kell csak foglalkoznom: fényezgetniitt-ott,és a futóművet szépen rendberakni!a motor hibátlan,és ráadásul városban 10l,kinnt(nyomva)8l a fogyasztása!!!A futómű,és a fényezgetésekkel hibátlan lesz a géppkoccsi!
Poló29-11-2005 20:52:50 // 1980
Én 2.130.000-ért vettem. Adtak hozzá egy csomó mindent. Úgy érzem semmi baja. Ezt le is kopogom. Kopp-kopp-kopp. Nem is költöttem rá műszakira, pedig kpm viszgára fogom vinni holnap.
twin29-11-2005 20:50:07 // 1979
nnna,így már akár két és fél,három hét is lehet!!!:-))
Poló29-11-2005 20:48:06 // 1978
Kössz.... :)))))) Szerencsére ritkán járok Pesten, de ha olyan az út, akkor inkább nem nyomom neki és próbálom kikerülni a gödröket.
Trombozis29-11-2005 20:47:30 // 1977
Persze. Már én is tudom, hogy mi rossz. Nem sok minden. fényezés a jobb hátsó ajtón, kipuff, venti tekerő izzó nem kap áramot és nincs nyomás a klímának (de úgyis hideg van). Le is kopogtam, hogy csak ennyi van. :-DDD
Amit tudtam eddig kijavítattam.
twin29-11-2005 20:44:26 // 1976
1 hét aktív mindennapi pesti autózás,és meglesz,e aggódj!!! :-)))))
twin29-11-2005 20:43:07 // 1975
Igazából hozzávetőlegesen sztem én 150körül fogok rákölteni,és így lesz piaci értékébe!De!Így legalább tudom,h minden jó rajta.nem vettem én ezt se túl jól,sem pedíg túl rosszul.Csak azért érte meg,mert hosszútávon fogom kihasználni a belé fektetett anyagi,és fizikai ráfordításaimat!
Poló29-11-2005 20:42:34 // 1974
Csak azt nem tudom, hogy mennyi idő vagy km van még addig, míg 20 alá mennek az értékek a hátsóknál.
twin29-11-2005 20:39:16 // 1973
mert az eleje-a motor tömege-miatt keményebb
Trombozis29-11-2005 20:37:15 // 1972
Akkor én jobban jártam. Az enyém 2.350.000-re volt kitéve. El is mentettem, mert nem hitték el. És elhoztam 1.701.000 pénzért. Csak azóta költöttem rá kb 400eFt-ot. :-(((
twin29-11-2005 20:36:32 // 1971
Hát nagy bátorság kell hozzá! :-))Elég eldönteni,tetszik-e az autó ilyesfajta elemekkel!Szerintem.de semmi gond nincs,ha nem tetszik,butaság felrakni!
Poló29-11-2005 20:36:04 // 1970
Holnap műszakira megy a gépem. Ma feltettük fékpadra meg rázópadra egy ismerősnél. Nem nagyon értek a számokhoz. A hátuljára 25 körüli érték jött ki először, aztán kicsit kisebb keréknyomással 30-as értékek lettek. Azt mondta a muki, hogy 20 fölött jó. Elején 50 és 53 jött ki még a magasabb keréknyomással, itt 40 felett a jó.
twin29-11-2005 20:31:55 // 1969
Még semennyibe.Régebben Rallye-ban szereltem,és autókat készítettünk fel(Hideg,Kiss Feri,Pandúr),ekkor ismerkedtem meg egy Katona nevű emberkével,aki Dömsödön gátlókkal foglalkozik.Ő csinálja az egész rallye szakágnak a futóműveit.nekem is csinálta anno a 155-re,azóta is hibátlanok,pedíg 3 éve volt!Ezt is ő fogja majd,mivel kicsit keményebbre akarom az ültetőrugók miatt!
Mike.29-11-2005 20:10:13 // 1968
Szépen tudsz alkudni. Szerintem ár alatt vetted, de te tudod milyen volt. :-)
admirális29-11-2005 20:06:35 // 1966
Húha! Nem kellett volna. Gondolkoztam rajta, és nem merek belevágni:(. Bocsi.
Poló29-11-2005 20:05:30 // 1965
Akkor jól emlékeztem, hogy én 2 milla körül láttam ezt az autót. Tavaly még tulajdonos árulta. A Boldizsárnál volt egy Alfa börze nap. Idén tavasszal meg már a kereskedés udvarán láttam. Nagyon nem nézegettem, mert én gyári sportcsomagost akartam. A gátlók mennyibe fájtak és milyenek? Jövőre lehet, hogy cserélnem kell a hátsókat.
twin29-11-2005 19:57:54 // 1964
A szokásosak:gátlók,futóműalkatrészek cserére szorulnak,és fényezésihibák vannak rajta!1.900.000.-ról indult,csak végigsoroltam a hibáit,küzdöttünk egymással egy hetet,és ennek eredménye a vételár!Szerintem reális áron vettem!
twin29-11-2005 19:51:45 // 1963
Há hoooogyne!!Neked tartogattam!
Poló29-11-2005 19:04:59 // 1962
Elég olcsón megkaptad azt a verdát. Volt vele valami gond?
csocsi29-11-2005 17:27:13 // 1961
Elvileg mielőtt megvettem a gépem csak ilyeneket kapott. Látod mégis elkopnak az alkatrészek. Igaz sokat ment, 150k felett jár :-))))))))))))))
admirális29-11-2005 17:23:58 // 1960
Igen, gondolom van utángyártottból ilyen is-olyan is, és éppen ezért lutri, hogy éppen milyet kapsz. A gyári valamivel biztosabb, de az sem jelent biztos sikert, csak úgymond a létezők közül a legjobbat kapod... Az engem is érdekelne, hogy van-e köztünk olyan, aki mindig gyári alkatrészeket épít be, és neki hogy muzsikál a gépe.
csocsi29-11-2005 17:18:17 // 1959
Igen, elég pénztárcába nyúló dolgok ezek. De szerintem nem érdemes utángyártott cuccokkal helyettesíteni. Én speciel a 33-al ezzel ráfizettem. Azóta igyekszem vagy jó minőségű használtra vagy gyárira cserélni. Hosszabb távon mindenképpen megtérül. Azért is tettem fel a topicba hogy kinek milyen tapasztalata van ezen a téren. :-)))
De akkor sincs más márka!!!!! :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
admirális29-11-2005 17:13:39 // 1958
Ezen én is gondolkodtam, mert elvileg amikor vettem, akkor gyári volt benne, és az ment vagy' 25E km-t, utána elkezdett nyiszogni, és azóta állandóan cserélgetni kell a legkülönfélébb alkatrészeket. És basszus soha sem egyszerre romlanak el, hanem úgy szép sorban, hogy egy szusszra ne lehessen kicserélni. húúú. Ofi egyébként esküszik a gyári alkatrészekre, a kanyarstabikat az ő javaslatára cseréltem gyárira. Azóta nem volt vele hiba, de alig ment néhány ezer km-t, úgyhogy nincs hosszútávú tapazstalatom.
csocsi29-11-2005 17:08:14 // 1957
A gép futott már jópár km-t, igazából nem tudom mennyit kellene kibírniuk nekik. Úgy látom utángyártottat nem igazán érdemes berakni. :-))
admirális29-11-2005 16:58:51 // 1956
Megvan még ez a zértékes légterelő?:)
admirális29-11-2005 16:58:14 // 1955
Nekem olyan tapasztalatom van, hogy az utángyártott szilentek 5E kilóméter után újra nyiszognak. Kompletten cserélve volt nyáron minden, és a 2 kutyacsonton kívül mind utángyártott alkatrész lett, de még nyáron rákezdett újra. A gyári gondolom, kb. 2x ennyit bír. Azt sem nevezném tartósnak. Nem ilyen utakra való, de ezt most komolyan mondom, és nem azért, hogy mentsem a mundér becsületét.
Atek29-11-2005 16:44:21 // 1954
Kösz szépen ! Kisegítettél :DDDDDDDDDD De jó duma. :DDDDDDDDDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
456
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?