Forum >> 156
Frank156Rosso25-06-2011 09:08:10 // 121342
Big respect for Besenyő pista bá :)
ALFI15625-06-2011 06:48:30 // 121341
Ezek nem kuka érettek?
GEORGE25-06-2011 03:13:28 // 121340
mennyiért érné meg?
fony7224-06-2011 22:52:51 // 121339
Ezekkel az Alfákkal tényleg nem unalmas az élet... De nem is túl olcsó, ahogy lassacskán megtapasztalom. De azért jó kis gépek.
Olyanok, mint Besenyő Pista bá térfogat levese: Nem finom, de azért sok! :-)
Na de ezek azért finomak is!
Olyanok, mint Besenyő Pista bá térfogat levese: Nem finom, de azért sok! :-)
Na de ezek azért finomak is!
Tommy sk24-06-2011 22:46:41 // 121338
sziasztok, volna egy nagy problémám az autoval! Éspedig a következő:reggel mikor beinditom az autot mindig csak másodikra sikerül, először mindig lefúll és azutánn is gyengécske, meg picit köhög, de miután elhagyja a vizhőfok az 50- et utánna semmi baja,tehát csakis hideg motornál csinálja, segitség régota küzdök ezzel a hibával...számitogép nemir ki semmit,ezenkivül uj variátor légtömegmérő, lambda szonda (BOSCH) van a gépben....ja az auto 1.8 TS
Gábor15624-06-2011 20:39:13 // 121337
NGC24-06-2011 20:28:33 // 121336
Igen! Nálam is minden izzó volt már cserélve, talán csak a hátsó ködlápmáé nem, és az első is csak azért, mert a búrák cseréjekor az egyik elszállt. Később ritkul az izzócsere is. :)
Roll198324-06-2011 20:20:30 // 121335
Saját tapasztalat? :)
Roll198324-06-2011 20:18:48 // 121334
Ez nagyon nem akar összejönni neked. :(
NGC24-06-2011 20:15:46 // 121333
egyszer körbeérsz (és akkor kezdheted elölről) :))
GTPeti24-06-2011 20:11:46 // 121332
A kaszni nem nagyon sérült, csak a lökhárítót kell újrafényezni és egy kerékdobot kell vennem. (Legalábbis eddig ennyit láttam.)
Amúgy a futómű (bal lengőkarok) kormánymű és talán a bölcső kérdéses. Bár már emelőn lenne az autó...
Amúgy a futómű (bal lengőkarok) kormánymű és talán a bölcső kérdéses. Bár már emelőn lenne az autó...
Erhard 242 (Pure Energy)24-06-2011 20:11:15 // 121331
én kimennék érted a barátomnak van autómentője csak Máltán sütteti a hasát nekem sajnos nincs jogsim erre :(((
GTPeti24-06-2011 20:06:52 // 121330
Újabb fejlemények:
A barátomék béreltek egy trélert és 1. lerobbantak a Hungárián.
2. kaptak egy másikat, annál pedig München és Bp között félúton kezdett el szarakodni a váltó. Úgyhogy visszafordultak.
Most még 1 másik ígéretre várok, ha nem jön össze, már hívom is Erhardot...
A várakozás most a legnehezebb... A telepakolt autó (bickikli, stb.) pedig egy mellékutcában áll. Asszem pestiesen ez a szopóroller par excellence.
A barátomék béreltek egy trélert és 1. lerobbantak a Hungárián.
2. kaptak egy másikat, annál pedig München és Bp között félúton kezdett el szarakodni a váltó. Úgyhogy visszafordultak.
Most még 1 másik ígéretre várok, ha nem jön össze, már hívom is Erhardot...
A várakozás most a legnehezebb... A telepakolt autó (bickikli, stb.) pedig egy mellékutcában áll. Asszem pestiesen ez a szopóroller par excellence.
Roll198324-06-2011 19:57:54 // 121329
Túl vagyunk az első tompított izzó cserés élményen. Hát én a lapát kezeimmel nem sokra mentem, még jó, hogy Apu türelmesebb, mint én. :D
5 hónap alatt ezeket cseréltem: tompított (1db), helyzetjelző (1db), féklámpa (1db), rendszámtábla izzó (1db)
Szerintetek megnézessem a feszültségszabályzót, vagy tudjam be annak, hogy olasz?
2x ugyanazt még nem kellett cserélni.
5 hónap alatt ezeket cseréltem: tompított (1db), helyzetjelző (1db), féklámpa (1db), rendszámtábla izzó (1db)
Szerintetek megnézessem a feszültségszabályzót, vagy tudjam be annak, hogy olasz?
2x ugyanazt még nem kellett cserélni.
Gábor7924-06-2011 18:40:51 // 121328
Köszi szépen! Közben találtam egy ilyet... ha valakinek szüksége lenne rá (vagy ha nem találták volna már meg előttem ezren :-))
Szoszo™24-06-2011 17:28:47 // 121326
Hát nekem nem mjet,de leirom nekem h sikerült.Szóval ha leveszed a szíjat le is tudod nagy nehezen szedni a helyéről,csak hát ugye nem fér ki sehol.A jobb kerék elött van egy motortartó bak,ha jól emléxem vagy 17s vagy 19 crova kell rá.Azon csavarsz ki jó sokat,kb van rajta10 centi menet szóval egy jó 5 centire ki lehet csavarni.Utána én fogtam egy krokodil emelőt,levettem róla a két első kereket,és kerestem rajta egy jó támasztást a baknál,a lényeg hogy a motort messzebb nyomjuk a kasztnitól,h a generátor ki férjen,nem kell sok kb 3-4 centi és ki is fog férni,nem kell semmit kivenni,levenni,igy a legegyszerűbb,lefele ki fog jönni,nekem sikerült.Üdv
Hardy24-06-2011 17:26:35 // 121325
Kerdezd meg Csörit, biztos tud segíteni, hasznos tanaccsal.
fony7224-06-2011 17:14:47 // 121324
Elég zsúfolt, az már biztos! Hogy az anyukájuk mindenit! Nehogy a szerencsétlen parasztja meg tudja otthon műteni. Egész idáig alatta feküdtem, leselkedtem, hátha ki tudom valahol fűzni azt a szemét generátort, de elég rosszul áll a szénám. Nagyon úgy fest, hogy legalább az egyik oldalon le kéne engedni kicsit a motort. SZOPI...
Pedig ehhez aztán végképp nincs kedvem.
Azért köszi.
Még valaki valami okosat? Bíztatót? De ne olyat, hogy : HAJRÁ!
Pedig ehhez aztán végképp nincs kedvem.
Azért köszi.
Még valaki valami okosat? Bíztatót? De ne olyat, hogy : HAJRÁ!
mreni24-06-2011 17:08:51 // 121323
TS-nél nem kell kivenni a motort,szerintem a dízelnél sem,max el kell kötni valamelyik bakot...
mizooo24-06-2011 16:57:51 // 121322
Motor ki, nekem a TS-nél a motor kivételnél volt javítva mert a szerelő szerint így lehet. MJet-nél szerintem még zsúfoltabb lehet a helyzet. :(
Hardy24-06-2011 16:24:24 // 121321
Ez ingyen van. Mi a 3,5-el 110-116 ft/km a nagyokkal 160-190ft/km ert megyunk.
fony7224-06-2011 15:10:20 // 121320
SOS!SOS!
Tegnap kb 70 km-re jártam itthonról, amikor behalt a 156 MJet-en a töltés. Épp Mosnmagyaróvárra tartottam. Onnan még szerencsére haza is hozott. Nem tudom, hogy fesszabályzó vagy dinamó. A fesszabályzót nagy nehezen kiműtöttem, szerintem ez ok. Viszont a dinamóval akadtam el, sehogy sem férki a motor mögül. A blokkról nagy kínok árán leszedtem, de nincs tovább. Valaki szedte már ki? Hogy, merről, merre, mert az agyvérzés kerülget már tőle. Ez a 2. hónapja nálam és így szívok vele. Tanácsoljatok, vagy linkeljetek lécci!!! Plííííííz!
Tegnap kb 70 km-re jártam itthonról, amikor behalt a 156 MJet-en a töltés. Épp Mosnmagyaróvárra tartottam. Onnan még szerencsére haza is hozott. Nem tudom, hogy fesszabályzó vagy dinamó. A fesszabályzót nagy nehezen kiműtöttem, szerintem ez ok. Viszont a dinamóval akadtam el, sehogy sem férki a motor mögül. A blokkról nagy kínok árán leszedtem, de nincs tovább. Valaki szedte már ki? Hogy, merről, merre, mert az agyvérzés kerülget már tőle. Ez a 2. hónapja nálam és így szívok vele. Tanácsoljatok, vagy linkeljetek lécci!!! Plííííííz!
Poló24-06-2011 12:48:29 // 121319
Duplájáért.
Ne szorozgass 22 nappal, mert itt a 24 óra valóban rámegy erre az útra, 24 órát fent kell lennie a fuvarosnak, erre a melóra simán rámegy 2 nap, mert ha hazaért, nem fog egyből indulni egy másik fuvarra, hanem pihenni is kell. Ráadásul a trélerek általában 3,5 tonna felett vannak, szóval van bennük tachográf.
És mondjuk, hogy marad neki 36.000 Ft-ja, épp egyik nap kérdeztem a Marty üzenőfalán, hogy ha valakinek van 500.000 Ft haszna, akkor mennyit kell adózni, tb-znie stb. Azt mondta, hogy kb a fele marad meg, fele megy az államnak. Szóval a 36.000-ből már csak 18.000 Ft-ja marad.
Azokat meg remélem nem kell neked elmagyarázni, hogy egy autónál nem csak az üzemanyag a költség, hanem van olaj, szűrő, gumi, hivatalos papírok stb... Ezek sem 2 ft-ba kerülnek.
Ennek tükrében is megéri 70 Ft-ért?
Ne szorozgass 22 nappal, mert itt a 24 óra valóban rámegy erre az útra, 24 órát fent kell lennie a fuvarosnak, erre a melóra simán rámegy 2 nap, mert ha hazaért, nem fog egyből indulni egy másik fuvarra, hanem pihenni is kell. Ráadásul a trélerek általában 3,5 tonna felett vannak, szóval van bennük tachográf.
És mondjuk, hogy marad neki 36.000 Ft-ja, épp egyik nap kérdeztem a Marty üzenőfalán, hogy ha valakinek van 500.000 Ft haszna, akkor mennyit kell adózni, tb-znie stb. Azt mondta, hogy kb a fele marad meg, fele megy az államnak. Szóval a 36.000-ből már csak 18.000 Ft-ja marad.
Azokat meg remélem nem kell neked elmagyarázni, hogy egy autónál nem csak az üzemanyag a költség, hanem van olaj, szűrő, gumi, hivatalos papírok stb... Ezek sem 2 ft-ba kerülnek.
Ennek tükrében is megéri 70 Ft-ért?
zee24-06-2011 12:45:06 // 121318
Remélhetőleg minnél előbb megoldódik a problémád! Nagyon lezúzták?
Dévid24-06-2011 12:40:36 // 121317
Szóval ott sem kalbászból van a kerítés... :(
Mielőbbi szerencsés hazatérést kívánok!
Mielőbbi szerencsés hazatérést kívánok!
GTPeti24-06-2011 12:08:55 // 121316
Sziasztok,
rövid bejelentkezés. Jártam az ADAC-nál és nem hatotta meg őket, amit az egyik kolléganőjük 2 hónappal ezelőtt javasolt: nyugodtan jelentkezzem át a németországi címre, baj esetén ennek ellenére elvontatnának Bp-re. Nos mégsem...
Elvileg egy barátom éppen azon van, hogy béreljen egy trélert és elvileg indul is nemsokára. Ez az egész dolog számomra akkor biztos, mikor már a kormányt tekeri és a gázt nyomja...
Erhard, Ferke, köszi a szakértést és a gyors segítséget és a szállítási lehetőséget!! Még nem teljesen kizárt, hogy igénybe veszem. Pár órán belül elvileg kiderül.
Az itteni javíttatáshoz: Beszéltem az egyik - bontóval is rendelkező - szervízzel. Ne tudjátok meg... azt a körülményességet amivel ezek dolgoznak... Nem csodálom, hogy olyanok az áraik, amilyenek. Szóval ez az opció jelenleg annyira nem valószínű. Csak össze-vissza kapcsolgatnak telefonon, tényleg hihetetlen. Ehhez képest Mo a temérdek kis szervízzel és minden sarkon lévő bárdijunikszalba bolttal kánaán...
Szóva itt tart az ügy. Most beszerzek vmi ennivalót (a felmentősereg számára is) és megpróbálok aludni pár órát, mert (remélhetőleg) vezetnem kell.
rövid bejelentkezés. Jártam az ADAC-nál és nem hatotta meg őket, amit az egyik kolléganőjük 2 hónappal ezelőtt javasolt: nyugodtan jelentkezzem át a németországi címre, baj esetén ennek ellenére elvontatnának Bp-re. Nos mégsem...
Elvileg egy barátom éppen azon van, hogy béreljen egy trélert és elvileg indul is nemsokára. Ez az egész dolog számomra akkor biztos, mikor már a kormányt tekeri és a gázt nyomja...
Erhard, Ferke, köszi a szakértést és a gyors segítséget és a szállítási lehetőséget!! Még nem teljesen kizárt, hogy igénybe veszem. Pár órán belül elvileg kiderül.
Az itteni javíttatáshoz: Beszéltem az egyik - bontóval is rendelkező - szervízzel. Ne tudjátok meg... azt a körülményességet amivel ezek dolgoznak... Nem csodálom, hogy olyanok az áraik, amilyenek. Szóval ez az opció jelenleg annyira nem valószínű. Csak össze-vissza kapcsolgatnak telefonon, tényleg hihetetlen. Ehhez képest Mo a temérdek kis szervízzel és minden sarkon lévő bárdijunikszalba bolttal kánaán...
Szóva itt tart az ügy. Most beszerzek vmi ennivalót (a felmentősereg számára is) és megpróbálok aludni pár órát, mert (remélhetőleg) vezetnem kell.
Erhard 242 (Pure Energy)24-06-2011 11:39:44 // 121315
varázsló :)
Ferke24-06-2011 11:29:14 // 121314
Normál esetben nem mondanám, hogy ez buli neki, de egy kevés van rajta, épp annyi, hogy barátilag megérje.
Ferke24-06-2011 11:27:49 // 121313
Nem semmi, hogy rögtön megy a matek:) Nyilván az ember nem ennyiért dolgozik, de mivel elég sok pénzt keresett már általam, így ezért ennyi:)
Egyébként így is marad neki rajta, és nyilván ebben az árban nincs benne pályamatrica, üdítő, malájkrva, stb:))))
Egyébként így is marad neki rajta, és nyilván ebben az árban nincs benne pályamatrica, üdítő, malájkrva, stb:))))
GEORGE24-06-2011 11:20:19 // 121312
csak megéri neki, ha ennyit mondott....
Gábor15624-06-2011 10:57:43 // 121311
nem, nem szorul azzal semmi gondom, remélem kerékcserék után megoldódik.
Erhard 242 (Pure Energy)24-06-2011 10:47:38 // 121310
már csak 995 :)))
Erhard 242 (Pure Energy)24-06-2011 10:42:37 // 121309
majdnem jó a számítás csak kint az üzemanyag 400ft az amortizáció meg a pálya matricák hol maradnak? :)
no meg ez egy 24h-s mutatvány....
no meg ez egy 24h-s mutatvány....
GEORGE24-06-2011 10:37:20 // 121308
1400 x 70= 98.000 Ft
1400km -re 12L-es fogyasztással 168L üzemanyag. 370Ft/L szorozva az 62160 Ft. 35.840 Ft marad a fuvarosnak.
Azért ne hogy már ez nem jó bolt 1 napra?
Ha ezt beszoroznám 20-al, mert mondjuk 1 hónapban kb 20 napot melozik egy ember akkor ez 716.800 Ft.....16% jövedelem adó, de csak a leköltségelt részből.......
Azért kíváncsi vagyok, hogy te mennyiért vállalnád?
1400km -re 12L-es fogyasztással 168L üzemanyag. 370Ft/L szorozva az 62160 Ft. 35.840 Ft marad a fuvarosnak.
Azért ne hogy már ez nem jó bolt 1 napra?
Ha ezt beszoroznám 20-al, mert mondjuk 1 hónapban kb 20 napot melozik egy ember akkor ez 716.800 Ft.....16% jövedelem adó, de csak a leköltségelt részből.......
Azért kíváncsi vagyok, hogy te mennyiért vállalnád?
GEORGE24-06-2011 10:30:58 // 121307
Ja még egy :-)
1.4 Tbi 155 le
1.4 Tbi Multiait 135 Le
itt pl gyengébb a multiair, mint az 1750 -ek esetében....
1.4 Tbi 155 le
1.4 Tbi Multiait 135 Le
itt pl gyengébb a multiair, mint az 1750 -ek esetében....
GEORGE24-06-2011 10:29:49 // 121306
A 1750TBi és a 1750TBi multiair két különböző motor :-)
Egyik sem jobb a másiktól!!!!! :-)
Létezik még 1.4 TBi és 1,4 TBi multiair!
Továbbá a multiair-ról még semmilyen tapasztalat nincs, ellenben a TBi mocikal
Szóval nekem is olyan megmagyarázós a 2.0 jtdm választásod :-)
996 lesz majd ne feledd :-)
Egyik sem jobb a másiktól!!!!! :-)
Létezik még 1.4 TBi és 1,4 TBi multiair!
Továbbá a multiair-ról még semmilyen tapasztalat nincs, ellenben a TBi mocikal
Szóval nekem is olyan megmagyarázós a 2.0 jtdm választásod :-)
996 lesz majd ne feledd :-)
Frank156Rosso24-06-2011 10:18:56 // 121305
Nagyon sajnálom ami történt. Sajnos nem ez az első leszorítós eset a németeknél, amit hallok. Legalább tudod, hogy ki volt? Nekem lenne egy tippem, hogy egy eszetlen holland volt :)
Piritu - 1.000.00024-06-2011 10:18:03 // 121304
Voltam már én is így, a gumi volt. Egyszerűen felcseréltük az elsőket a hátsókkal és elmúlt a baj.
Frank156Rosso24-06-2011 10:16:31 // 121303
Nálam is ugyanez volt a helyzet, a kereskedésből hazafelé az autópályán éreztem először, hogy jobbra húz. Nálam egy bal felső lengőkar csere megoldotta a dolgot.
Sityu24-06-2011 10:11:46 // 121302
Ami nekem feltűnt : Egy ideje az első összetartás ajánlása 0 fok, ez nincs minden rendszerben benne gondolom. A befoglalt szög kisebb a jobb oldalon, bár a dőlés ugyan annyi... Nekem egy ferde csonkaállvány miatt ment jobbra (borultam és kifelé állt a kerék :D) Fék nem szorul? Nem vagyok szaki, csak elmélkedek :)
Erhard 242 (Pure Energy)24-06-2011 09:57:21 // 121301
a semmi oda-vissza 1400km lehet osztani, szorozni....
Gábor15624-06-2011 09:36:39 // 121300
Sziasztok
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Elvittem kerékösszetartás beállításra a kicsitkét. Az adatok elvileg jók, valami lézeres biszbasszal csinálta. El is vitte egy próbaútra a szerelőm de azt mondta, hogy még mindig jobbra húz és valószínű a gumi az oka. Sajnos én már úgy vettem a kocsit, hogy jobbra húzott és ki tudja előtte mennyit ment így. Azt mondta a szerelőm, hogy cseréljem meg a gumikat és meglátjuk úgy mit produkál ezt du. meg is lépem. Lehet a gumi az oka???
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1308900598-6801-85066-forum.jpg
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Elvittem kerékösszetartás beállításra a kicsitkét. Az adatok elvileg jók, valami lézeres biszbasszal csinálta. El is vitte egy próbaútra a szerelőm de azt mondta, hogy még mindig jobbra húz és valószínű a gumi az oka. Sajnos én már úgy vettem a kocsit, hogy jobbra húzott és ki tudja előtte mennyit ment így. Azt mondta a szerelőm, hogy cseréljem meg a gumikat és meglátjuk úgy mit produkál ezt du. meg is lépem. Lehet a gumi az oka???
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00318/00318104t.jpg)
Poló24-06-2011 09:16:06 // 121299
70 Ft-ért? És mi marad neki?
Erhard 242 (Pure Energy)24-06-2011 08:59:39 // 121298
nekem még mindig fekete ló :) én biztos a Tibit választottam volna így hogy nincs 2,4... annyival újabb a 2.0 hogy tudja az euró 5-öt meg fentebb lakik a DPF műszakilag detto mint az 1.9 mivel ez sem multiair dejzel....
Erhard 242 (Pure Energy)24-06-2011 08:44:29 // 121297
na annál biztos nincs olcsóbb
Ferke24-06-2011 08:36:52 // 121296
Az jó olcsó lehetett!:))) Már csak az alapáraikból kiindulva is:)
Piritu - 1.000.00024-06-2011 08:34:38 // 121295
Pedig egyszerű:
Kormosból kivonták a forgalomból az 1,9-et és a 2,4-et. Helyette kijött a 2,0, ami a jelenlegi emissziós normákat is tudja, jelenleg ez a "legújabb" kormos motor, vélhetőleg a korábbi gyerekbetegségek nélkül.
A Tibi-ből a Muliar jelenleg a legújabb, még ha nem is állították le a "régi" gyártását. (Nem véletlenül nem szerelik már a Júliába.) Ha az újabb, még 35 pacival combosabbat szerelték volna a 159-be számomra, a kormoshoz képesti +65LE miatt vállalható lenne a benzines. Így nem :-(
Kormosból kivonták a forgalomból az 1,9-et és a 2,4-et. Helyette kijött a 2,0, ami a jelenlegi emissziós normákat is tudja, jelenleg ez a "legújabb" kormos motor, vélhetőleg a korábbi gyerekbetegségek nélkül.
A Tibi-ből a Muliar jelenleg a legújabb, még ha nem is állították le a "régi" gyártását. (Nem véletlenül nem szerelik már a Júliába.) Ha az újabb, még 35 pacival combosabbat szerelték volna a 159-be számomra, a kormoshoz képesti +65LE miatt vállalható lenne a benzines. Így nem :-(
Ferke24-06-2011 08:34:04 // 121294
Küldök egy tel.számot, 70ft/km-ért nyomja a srác, szerintem ez igen korrekt...
Cgo24-06-2011 07:41:52 // 121293
a Szamosiek egyszer inteztek vontatast Pragabol valakinek, egy telefont talan meger rajuk csengetni
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
620
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?