Hát pedig egyedül anyagilag vonzó a dízel :-P
Én inkább megállnék 2-3x annyiszor tankolni, csak egy V6 duruzsoljon elöl :)
Forum >> 156
Attie13-08-2008 21:02:57 // 75004
csocsi13-08-2008 20:25:12 // 75003
Pedig véletlenül jártam arra.
Hardy13-08-2008 20:24:36 // 75002
Benned is bíztam. Tudom, hogy Neked mindig vannak jó ötleteid.
Most bele ültetted a bogarat a fülembe. Én is ezen gondolkodtam, hogy elvileg most a fényezésre ragasztok, és mi lesz ha feltépődik. De nem akarom megcsiszolni a fényezését, hogy őszinte legyek.
Most bele ültetted a bogarat a fülembe. Én is ezen gondolkodtam, hogy elvileg most a fényezésre ragasztok, és mi lesz ha feltépődik. De nem akarom megcsiszolni a fényezését, hogy őszinte legyek.
GTPeti13-08-2008 18:20:22 // 75001
Huhh, legalább te figyeltél! :)
Belga13-08-2008 17:27:31 // 75000
Valoban, tempos autopalyas kozlekedesnel egy tank benzin kb 3-4 ora alatt kifogy. :o) Nekem jolesett kicsit kinyujtozkodni, az hogy kozben tankolni is kellett nem okozott gondot. :o)
csocsi13-08-2008 17:07:23 // 74999
GTPeti13-08-2008 17:03:41 // 74998
Ha jól menne, én szívesesen vennék egy selymes járású benzinest. Csak egy "nagy" negatívum lenne, hogy a hazaút során többször is tankolni kéne. És most nem az anyagi vonzatára gondolok! Hiába az ember egy kényelmes állatfaj. :)
Belga13-08-2008 16:53:48 // 74997
Itt senkinek sincs V6. :) Mindenki a traktorra eskuszik, az autok 95%-a dizel.
Egyebkent, ha a cseren gondolkozol, akkor szerintem ami kell: motor, valto, feltengelyek, kabelkoteg, huto, esatobbi szepen sorban.
Egyebkent, ha a cseren gondolkozol, akkor szerintem ami kell: motor, valto, feltengelyek, kabelkoteg, huto, esatobbi szepen sorban.
"Száguldosrác"13-08-2008 16:50:51 // 74996
Az a baj most nincs külön erre kp.motort viszont még tudnék venni.Modjuk attol függ mijen árban vannak a V6-ok kint külföldön.nekem nem kéne magyar papiros jo a külföldi is.Látom te belgiumban élsz esetleg tudsz nekem abban segiteni mijen árak vannak kint?
Belga13-08-2008 16:45:55 // 74995
Inkabb vegyel egy V6-ot. Nem eri meg csereberelni.
"Száguldosrác"13-08-2008 16:29:38 // 74993
Skacok mi mindennel járna ha én kicserélném a mocimat egy 2.5 V6-ra?miket kel szerintetek cserélni?a motorvezérlő elektronikán kivül.
Whiteskull13-08-2008 14:37:47 // 74992
Rátettem a cimkét. :DD
Nyirkos13-08-2008 13:37:57 // 74991
A motorburkolatról írtuk. :)
csocsi13-08-2008 13:31:18 // 74990
Vaze az kell nekem.
Cgo13-08-2008 13:26:12 // 74989
az enyemen is szabadfutos van (JTD 16V)
Ferke13-08-2008 13:22:27 // 74988
Szerintem itt valami kavarodás van. Nekem a fent lévő generátor gyári szíjtárcsa fémből van. Amit Bandi adott kölcsön, azon is fém volt. A gyári (fém) kb 20-huszoniksz ezer ft.
A 2.0 TS-en is szabadonfutós a tárcsa? TEhát egyik irányban hajtja a generátort, másik irányban üresjárata van?
A 2.0 TS-en is szabadonfutós a tárcsa? TEhát egyik irányban hajtja a generátort, másik irányban üresjárata van?
GTPeti13-08-2008 10:31:04 // 74987
Ha esetleg nem jelenne meg a kép, itt egy másik:


András bácsi13-08-2008 10:29:29 // 74986
Nézem mindjárt.
Nyirkos13-08-2008 10:28:41 // 74985
Közben elküldtem a DVD listát.
András bácsi13-08-2008 10:28:14 // 74984
Tegyük fel azt, amit levettünk.:)
Erhard 242 (Pure Energy)13-08-2008 10:26:45 // 74983
gyári gondolom az meg dayco...a kőr bezárult...
Nyirkos13-08-2008 10:25:14 // 74982
Akkor nekem olyan kellene újban, ami már kopott. :)
András bácsi13-08-2008 10:24:44 // 74981
A kopott nem szokott nyüszögni. :)
Cgo13-08-2008 10:22:17 // 74980
ok, varom a fotot.
Nyirkos13-08-2008 10:20:50 // 74979
Mármint, nem a kerékcsapágyra gondolok, hanem a vezérlésnél, hogy milyen szíj van bent a Selespeedben, ami nem nyüsszög...
András bácsi13-08-2008 10:16:44 // 74978
Van de csak otthon. Olyan, mint Nyirkos b.nője autóján. Karcosak, padkanyomok, de semmi komoly. Én magamnak 5e-ből megcsinálnám tökéletesre. Majd küldök fotót.
GTPeti13-08-2008 10:15:55 // 74976
'reggelt!
Hardy, a karosszériás topicban úgy emlékszem már írtam az ideális ragasztóról. OBI-ban és Praktikerben lehet kapni, kartusos kiszerelésben. Az ára kb. 1800Ft.
Soudal Fix All-nak hívják. Természetesen a felületet először zsírtalanítani kell!

Ami még jól ragaszt az szélvédőragasztó... De az egy brutális dolog semmi nem oldja és kegyetlenül tapad.
(Az Uno-m ajtajáról a díszléceket gyárilag ilyennel ragasztották fel. Nem kis móka volt fényezés előtt levenni azokat. A maradványokat pedig drótkoronggal lehetett csak eltávolítani...)
Hallottam ám olyasmit is, hogy spoilerek ragasztásakor előbb fémtiszta felületet csinálnak, mert a festés is "feltépődhet". Nem tudom, hogy ez túlzás-e vagy szükséges.
Amit a Novitec-ék mondanak, hogy bármilyen műa. ragasztó jó, az egész egyszerűen hülyeség...
Hardy, a karosszériás topicban úgy emlékszem már írtam az ideális ragasztóról. OBI-ban és Praktikerben lehet kapni, kartusos kiszerelésben. Az ára kb. 1800Ft.
Soudal Fix All-nak hívják. Természetesen a felületet először zsírtalanítani kell!

Ami még jól ragaszt az szélvédőragasztó... De az egy brutális dolog semmi nem oldja és kegyetlenül tapad.
(Az Uno-m ajtajáról a díszléceket gyárilag ilyennel ragasztották fel. Nem kis móka volt fényezés előtt levenni azokat. A maradványokat pedig drótkoronggal lehetett csak eltávolítani...)
Hallottam ám olyasmit is, hogy spoilerek ragasztásakor előbb fémtiszta felületet csinálnak, mert a festés is "feltépődhet". Nem tudom, hogy ez túlzás-e vagy szükséges.
Amit a Novitec-ék mondanak, hogy bármilyen műa. ragasztó jó, az egész egyszerűen hülyeség...
Cgo13-08-2008 10:14:23 // 74975
van keped rola? milyen allapotban van?
roberto3313-08-2008 09:55:02 // 74974
Sziasztok,
Sajna elől és hátul is ki van fakulva az Alfa jel az Autómon / '98 156 2.0 TS/ .
Olyan matricával szeretném leragasztani, ami időjárásálló, átmérőben egyezik az eredetivel és az alapszíne Cosmo Blue mint az autóé a motívumok pedig metálszürkével lennének benne.
Ki lenne az a Cartárs, aki le tudná nekem gyártani ezeket ?
Mennyi időt bír ki egy ilyen matrica az időjárásnak kitéve? Éjazaka garázsban áll az Autó.
Nem eltöntetni akarom a Jelet, csak az Gép meghatározó színeire változtatni.
Előre is köszi:
Roberto
Sajna elől és hátul is ki van fakulva az Alfa jel az Autómon / '98 156 2.0 TS/ .
Olyan matricával szeretném leragasztani, ami időjárásálló, átmérőben egyezik az eredetivel és az alapszíne Cosmo Blue mint az autóé a motívumok pedig metálszürkével lennének benne.
Ki lenne az a Cartárs, aki le tudná nekem gyártani ezeket ?
Mennyi időt bír ki egy ilyen matrica az időjárásnak kitéve? Éjazaka garázsban áll az Autó.
Nem eltöntetni akarom a Jelet, csak az Gép meghatározó színeire változtatni.
Előre is köszi:
Roberto
Erhard 242 (Pure Energy)13-08-2008 09:18:52 // 74973
nagyon nincs árkülönbség a csapágyak között..pár 100ft max
Nyirkos13-08-2008 09:13:53 // 74972
Majd hozzászoktatom a fülem.
Lehet a legolcsóbb cucc a legtutibb, csak cserélni kell fele annyi idő után. Ha meg lesz bontva a rosso vezérlése azért megnézem mit kapott.
Lehet a legolcsóbb cucc a legtutibb, csak cserélni kell fele annyi idő után. Ha meg lesz bontva a rosso vezérlése azért megnézem mit kapott.
Erhard 242 (Pure Energy)13-08-2008 09:07:36 // 74971
már nekem sincs kedvem a hatodik csapágyat és a nyolcadik szíjat kipróbálni...
András bácsi13-08-2008 09:03:18 // 74970
Valsz. A 159-en is idegesítőn szólt, és nem lehetett mit kezdeni vele.
Nyirkos13-08-2008 08:56:22 // 74969
:) Nem mondtam, hogy Erhard hibája.
Csak olyan idegesítő. Főleg, hogy garázsban áll éjszaka.
Asszonyé kint alszik, mégsincsen semmi hangja.
Csak olyan idegesítő. Főleg, hogy garázsban áll éjszaka.
Asszonyé kint alszik, mégsincsen semmi hangja.
Erhard 242 (Pure Energy)13-08-2008 08:50:43 // 74968
az...szerintem párát kap a szíj azért szól...
András bácsi13-08-2008 08:43:04 // 74967
Biztos valami elöregedett darab. :)))
Erhard 242 (Pure Energy)13-08-2008 08:40:23 // 74966
nekem gates van...:( aztán előtte volt fent skf csapágy, aztán ina lett majd ruville....
András bácsi13-08-2008 08:32:32 // 74965
Mert biztos kicserélte az Erhard. :))) Én a Gates-t szeretem.
Erhard 242 (Pure Energy)13-08-2008 08:30:43 // 74964
pedig kicseréltem mindent a hosszbordásnál még is reggeli indításnál 5mp-ig nyüssz aztán abbahagyja...
Erhard 242 (Pure Energy)13-08-2008 08:29:14 // 74963
nekem is :(
Attie13-08-2008 08:24:12 // 74962
Hihetetlen, hogy nem tudnak egy normális felső lengőkart csinálni :(
Nyirkos13-08-2008 08:11:12 // 74961
Nekem is nyüsszög reggel a hosszbordás megint 1-2 percig. :(
Erhard 242 (Pure Energy)13-08-2008 08:07:48 // 74960
reggelt...
na egy újabb gyári alkatrész ami cserben hagy... kedves barátom (pesti) sokat járt rossz utakon a 156sw-vel ezért úgy hálálta meg az autó hogy lengőkarcserés lett...persze először az utángyártott került bele majd következett további 45e km autókázás s megint cserés lett a felső lengőkar...nyüszögni kezdett... második próba a gyári azért a gyári elmélet szerint...és láss csodát megtett kemény 2600km-et és nyüszög :(((
na egy újabb gyári alkatrész ami cserben hagy... kedves barátom (pesti) sokat járt rossz utakon a 156sw-vel ezért úgy hálálta meg az autó hogy lengőkarcserés lett...persze először az utángyártott került bele majd következett további 45e km autókázás s megint cserés lett a felső lengőkar...nyüszögni kezdett... második próba a gyári azért a gyári elmélet szerint...és láss csodát megtett kemény 2600km-et és nyüszög :(((
Liquid13-08-2008 08:00:07 // 74959
hááát, ez elég durván eltér (32mm az átmérőben) sztem ez nagyon nagy, nem fog elférni.
Nekem a gyári 205/55R16 van fent, azzal is kb. 2cm marad elöl a doblemez és a gumi között ha teljesen ki van térítve a kormány
Nekem a gyári 205/55R16 van fent, azzal is kb. 2cm marad elöl a doblemez és a gumi között ha teljesen ki van térítve a kormány
Nyirkos13-08-2008 07:39:43 // 74958
Mit kérnek érte?
Nem túl korrekt a bontó...
Nem túl korrekt a bontó...
András bácsi13-08-2008 07:37:24 // 74957
Nekem ez nem tecc igazán. Max. télikeréknek, szükségből tenném fel.
(van eladó 16-os garnitúrám, ami a Selespeed gyárija...)
(van eladó 16-os garnitúrám, ami a Selespeed gyárija...)
Nyirkos13-08-2008 07:32:55 // 74956
Oké-oké, de nem a kasznival van az ember baja, ha már GTA-t vesz, akkor nem problémázik azon, ha cserélni kell egy első lököst. Ott a motor, váltó a lényeg...
Zsolesz13-08-2008 07:16:58 // 74955
Én ehhez nem értek. Azt tudom hogy aki most árulja ő vette meg tőle és valami kotró audit nézeget helyette mert az erősebb meg gyorsabb. A V6-osok is kiutálták azért törölte magát az oldalról is. Annyi baja van hogy az első lökösbe beletolattak azt hiszem és az újra lett fújva. Ennél a fényezésnél az nem lesz tökéletes sosem. De részemről téma lezárva.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
524
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki