Forum >> 156

GEORGE25-01-2009 12:46:07 // 87443
Alfi gépe nem gyári!!
Így könnyen aláz vele 2,5 V6-ot..nekem pl 3 autónyit adott Alfi...szóval ennyit tett a gyári alaphoz hozzá.
GEORGE25-01-2009 12:44:39 // 87442
Nem értem az embereket...
Akinek 1,6-a van az lazán megfogja az 1,8-at vagy akár a 2,0-est is
Akinek 2,0.se van az megfogja akár 2,5 V6-ot is....

Csak akkor azt nem értem mi "fasznak" gyárt az Alfa 2,0 TS-t ha az 1,6-os kicsi okosítással lehagyja......

Persze az már senkiben sem merül fel, hogy ha a 2,0 Ts-be ugyan azokat a változásokat eszközlik mint az 1,6-ba akkor az 1,6-os hetekkel marad el a 2,0 TS mögött...

És továbbra is csodálkozom a hogy a jóval kisebb motoros autók olyan végsebességeket futnak ami egy nagy motoros verzió becsületére válna.......pl 1,6 TS 240-250-es tempója....

Jó lenne végre felébredni, és hinni tobbnek azt ami nem az.
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2009 12:42:07 // 87441
ott voltál láthattad ...ha-val meg nem kezdek semmit mert ha nagyanyámnak négy kereke lenne......
Akkor veszek lottót ha ennyi mákom van ...vagy csinálok mákosgubát :DDD
GEORGE25-01-2009 12:35:06 // 87440
Mindegy hogy a te 1,9 JTD 16V-d vagy egy GT 1.9 JTD 16V

Szóval ha én light üzemmódban 13mp alatt gyorsulok a Mito val és egy ilyen 1,9 JTD 16V elhagy akkor az gyorsabban képes gyorsulni mint a Mito???

Nem tud, csak a Mito-s béna......és ez kell, hogy érdekeljen mert elkezded terjeszteni, hogy Mito alázó az 1,9 jtd 16V aztán oda áll valaki aki tudja kezelni a Mitot aztán sírás lesz belőle :-)))))

De egyre kíváncsibbá teszel evvel a "szélvész" GT-vel......


Szóval ha én megfogok egy 3,2 V6-os 156-ot a 2,4 mjettel akkor egyből GTA alázó lesz a gépemből?? ugyan már :-)

Szóval az a GT sem jobb csak mákja volt :-)
Piritu - 1.000.00025-01-2009 12:34:49 // 87439
Ha jól emléxem a széria 2,0 TS gyorsulása kb az 5 hengeres dejzelével azonos a gyári adatok szerint. Tehát ha a 2,0 TS-t megfogod az alap 2,4-et is kéne...
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2009 12:24:25 // 87438
ki mondta hogy a sajátommal megfogtam egy 2.5V6-ot??? mutasd meg lécci George...
Olvasd el még 1x légyszíves...
1. Én azt mondtam a 2.0TS-t bármikor megfogom...:DDD
2. Mitot a GT-vel fogtam meg 4-ból 3x....és nem érdekel a kifogás ki milyen béna vagy nem...
3. Adriánék simán elmentek előlem...
GEORGE25-01-2009 12:19:13 // 87437
Még, hogy a dieselek füstölnek mi? :-))))))))))))))))
GEORGE25-01-2009 12:18:17 // 87436
Csinálj........mikor gyorsulhatok a verdád ellen? :-)
GEORGE25-01-2009 12:16:36 // 87435
Kalocsám mentem egy 1,9 JTD 16V chipes 147-es ellen szoros volt de nem tudott megfogni!
200m volt a táv, nekem az LMM nem volt jó.
Aztán mentem GT 1,9 jtd 16V ellen Rábaringen 400m ott is én értem be elsőnek......

Túlon túl misztifikálod a verdád koma, te avval 2,5 V6 nem versz meg, max csak akkor ha nem tud jól gyorsulni a srác a 2,5V6-al.
Kalocsán karakottal sokat mentem közel fej fej melletti befutok voltak.
Aztán megsúgták Karakotnak, hogy is kell és többet nem nyertem ellene.

Eddig engem csak 2,4 mjet és 2,5 V6 és 3,2 V6 vert meg....

Mito kontra 2,4 mjet.

Nos Adriánt 2 szer próbáltam megverni Kaposújlakon a Mitoval, de nem sikerült.
Hogy a fenébe tudtad te akkor befogni a Mitot????

Csak is úgy tudtad megfogni, hogy nem érezte a gépet a Mitos.

Egy sima chipt doboztól nem tudsz 20 lóerőnél többet előhozni....
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2009 12:10:11 // 87434
csinálj egy utcai 2.0JTS-ről ilyen videót és megvétózom utána a kijelentésemet :DDD
GEORGE25-01-2009 12:08:17 // 87433
ebből a videoból te hol látod azt, hogy megy?????

Valaki mellé odaállna akkor azt mondom, de itt csak azt látni, hogy "ökörködik".....
Piritu - 1.000.00025-01-2009 11:48:47 // 87432
Ez azt jelenti, hogy Te Vasad 0-100-at 8 mp alatt futja?
Tom1224-01-2009 22:46:08 // 87431
Mi ez ? Dízel 2.0 TS ? :-))
...vagy már több olajat fogyaszt, mint benzint...:-)
Piritu - 1.000.00024-01-2009 22:32:19 // 87430
Jó 8 mindenkinek!
Erhard 242 (Pure Energy)24-01-2009 22:28:44 // 87429
a turbós Mito is 3. után lett megfogva addig szinte együtt mentünk
Erhard 242 (Pure Energy)24-01-2009 22:26:35 // 87428
de nem elég egy jó autó kell egy jó vezető is aki jól tud gyorsulni...nah az utóbbi nem én vagyok :DDD
Piritu - 1.000.00024-01-2009 22:26:13 // 87427
A görbékkel semmi baj, szép széles a nyomatékgörbe. A kutya a váltásoknál van elásva. Te 2-ben futod meg a 100-at én 3-ban. Minden váltás után idő kell a túrónak, hogy magához térjem.
Egy 100-ról 200-ra az utolsó fokozatban már sokkal érdekesebb lenne...
Erhard 242 (Pure Energy)24-01-2009 22:22:26 // 87426
jah csak mikor 10-ből 10x nem érnek utol akkor ott már nem az indító ember a hibás...
Erhard 242 (Pure Energy)24-01-2009 22:19:24 // 87425
Lauszé jól megy esélyed sem lenne....nem rossz a gyorsulás igaz tavaly én sem jutottam el....kár hogy nem volt a Ringen :(
Poló24-01-2009 22:18:06 // 87424
Kaposon mentünk négyen egymás ellen: ZOI, Liquid, Dévid és én. Még egyesben voltam mire ZOI már elhúzott. Lehet ő akkor indult, mikor elindult az indító ember keze lefelé, én meg lehet csak akkor, mikor már leért a keze. Lámpásnál nincs ilyen, indulsz zöldre vagy alszol és indulsz.
Poló24-01-2009 22:16:04 // 87423
Ne csak a maximum értékeket nézd, hanem a görbéket is meg a váltóáttételt is.
Poló24-01-2009 22:15:03 // 87422
2,4-es mellé miért állnék én? A 10V ellen kiállnék, de a 20V ellen nem. Rábaringen mentem is volna Lausz ellen, de végül Jata jött a 164-gyel. Ha jól emlékszek, akkor ott te nem indultál és Kaposon sem, mikor én ott voltam. Úgy néz ki, hogy idén sem fogok gyorsulási versenyre menni, mert annyira nem jön be nekem az egész. 2006-ban voltam Lacházán, tetszett, de annyit nem autóznék érte mégegyszer. Aztán 2007-ben a Rábaringen, oda is csak azért mentem, mert volt oválpálya és messze sem volt nekem a tali. Kaposon is voltam 2007-ben, de oda többet nem megyek, mert az nem tetszett, ráadásul nagyon messze van. A klubos meg át lett rakva Kalocsára, na az is messze van.
Piritu - 1.000.00024-01-2009 22:14:42 // 87421
Egy kis Kalocsa-fíling:
Erhard 242 (Pure Energy)24-01-2009 22:13:38 // 87420
nekem tök mind1 lámpa vagy ember indít abban igazad van idő nem volt.....
Piritu - 1.000.00024-01-2009 22:11:46 // 87419
Na látod ez már engem is foglalkoztatott. 150 ló vs 150 ló és a "kormos"-nak még a nyomatéka is nagyobb, tehát motorparaméterileg a fűtőolaj a nyerő. Aztán kiderül, hogy a gyár is 1 mp-el rosszabb gyorulást ad meg 100-ra, mégis a benzin?
Poló24-01-2009 22:11:09 // 87418
Kalocsán kívül voltam mindegyiken. Kaposon ember indít, a többin meg lámpa és van rendes időmérés.
Erhard 242 (Pure Energy)24-01-2009 22:03:53 // 87417
ne máséval verd a csalánt Téged bármikor lehagylak :DD
Erhard 242 (Pure Energy)24-01-2009 22:02:10 // 87416
gyere el 1x s látni fogod :)
Erhard 242 (Pure Energy)24-01-2009 22:01:13 // 87415
Tévedsz Alfinak gyári program van fent...az erősködök nem jöttek el Kaposra aki ott volt látta a dolgokat még Adrián is verte :)))
a számokat meghagyom neked én a tapasztalatokra bízom magam :)
Még nincs de lesz 3.0V6 280 lóval...csak rosszkor jött a válság :((
Poló24-01-2009 22:00:25 // 87414
Meg Kaposújlak csak hasonlít egy gyorsulási versenyhez, inkább nézd a kalocsait, rábaringit, kiskunlacházait.
Poló24-01-2009 21:59:11 // 87413
Ki volt a 2,5-össel? Gondolom nem Cacho, tőle kapnál 3 autót is :-b
Poló24-01-2009 21:58:12 // 87412
Ha jól tudom, akkor Alfinak 2,4-ese van nem gyári programmal. 3,0 V6 dízelről nem tudok Alfában :)
De nézzük az audit, a 3,0 V6 dízel a 220 körüli lóval és 500 Nm-rel gyorsul 7,3 alatt 100-ra, ez még mindig 1 mp-vel lassabb, mint a GTA 6,3 másodperce.
És akkor nézzük a te 1,9 mjet-edet, ami tud 9 feletti 100-as sprintet, a TS pedig 8,6-ost. Végsebességre is úgy emlékszek, hogy a TS a jobb :-b
Erhard 242 (Pure Energy)24-01-2009 21:55:34 // 87411
de egy szar diesel GT-vel csak egy autónyira kaptam ki én is a 2.5-től....
Erhard 242 (Pure Energy)24-01-2009 21:54:31 // 87410
viccelsz? mit akar egy 2.0TS? :DDD
a 2.5V6-ot alázták Alfiék Kaposon miről beszélsz? lenen 3.0V6 disel az meg a 3.2-őt enné meg....
Poló24-01-2009 21:51:31 // 87409
Gumifüstölés, kézifékes forduló stb.
Mi az hogy csinált egy benyás 156-ot ami megy is? Szeretnéd, ha a dízeled úgy menne, mint egy 2,5-3,2 V6, de talán még azt is, hogy úgy, mint egy 2,0 TS :-b
Erhard 242 (Pure Energy)24-01-2009 21:42:44 // 87408
miért idióta? csinált egy benyás 156-ot ami megy is :DDD
Poló24-01-2009 21:39:07 // 87407
Erhard 242 (Pure Energy)24-01-2009 21:32:59 // 87406
copmuteren látod mennyi levegőt szállít ha nem reagál normálisan a gázra azt is mutatja...
motyo24-01-2009 21:24:01 // 87405
Hibakódkiolvasás kimutatja ha LMM-el gondvan? Nem emiatt fogok menni hibakódkiolvasásra, csak kivi vok hogy eztis kimutatja e... Néha nálam is előfordul hogy nagyon nehezen indul meg a kocsi
Csöri24-01-2009 21:19:21 // 87404
Ma Halesz-al is így jártam.:(
Liquid24-01-2009 21:11:52 // 87403
Köszi, hogy megpróbáltál visszahívni, nem tudom miért nem jelezte a telefonom...
Csöri24-01-2009 20:15:43 // 87402
Hívtalak miután hívtál, de foglaltat jelzett.
Epy24-01-2009 19:23:51 // 87401
de sajnos én sem! : )
Attie24-01-2009 19:22:10 // 87400
Így van :)
Epy24-01-2009 18:48:39 // 87399
Szia , igen gondolom mert a klímás Computere van már benne, vagy gondolod, hogy
elfelejtette? : -O
Epy24-01-2009 18:45:34 // 87398
Nem annak veszem persze! Tudod az autót 2006 ban vettem, eléggé lelakva és elég jó áron. igen kicseréltem az ülléseket az összes kárpitot kivéve a tető kárpitot! Még a szőnyeget is ! Ha valami kérdésed lenne a 156 belsejével kapcsolatban szivesen segítek ,mert már ismerek benne minden kis patentot. Üdv.
Piritu - 1.000.00024-01-2009 17:57:59 // 87397
Majd elfelejtettem, jöhetnének még tanácsadóktól a "típushibája a ..." kezdetű esetleges felsorolások, nekem eddig sose jöttek be. Sose ment tönkre rádióm, pedig mindig szól.

Aztán van még a "nekem x éve ilyen gyártmány van" típusú tanácsok, erről annyit, hogy két típus között csak annyi lehet a különbség még márkán belül is, mint két nő között.

Van még a "Hifi bemutatón is ilyen gyártmányt szoktak használni" típusú is, ha bemutatóra kell érdemes megfogadni, de melyik bemutatóra?

Szóval tanács mindig van, de a végén Te döntesz, mint amikor kocsit is veszel.
Kn[.]xX24-01-2009 17:53:37 // 87396
ha mindegyiken van olyan szín, ami kell és BT is, akkor tényleg csak a kinézet alapján tudsz választani, ha a többi -a jó hangon kívül- nem fontos annyira. én az alpine-t venném, aztán a pio. Blau-t talán sosem vennék, de ez még változhat:) nagyon gyenge a design-ja. persze ez mind-mind az én véleményem.. :)
Piritu - 1.000.00024-01-2009 17:46:05 // 87395
Nem csodálom, hogy nem tudtak "érdemi" dolgot mondani. Szerintem nem sok ember futkozik az országban, aki mindegyiket hallotta. Innentől kezdve minden csak spekuláció. Minden megkérdezett azt fogja javasolni, amilyen neki is van.
Meg kell nézni az életben és meg kell hallgatni őket, pl médiamarkec, hifis boltok és Neked kell dönteni azon az alapon, hogy melyik tetszik.
Mike.24-01-2009 17:08:39 // 87394
Szinte biztos, hogy az szar.
Sajnos neked is muszáj lesz a régi haldokló LMMel járni amíg nem lesz új, mert alapjárat nélkül normálisan nem lehet használni az autót.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.