
Forum >> 156
Piritu - 1.000.00025-01-2009 21:24:22 // 87543
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2009 21:23:14 // 87542
én olyan lusta vagyok...a KIL-be sem raktam be és még ebbe sem raktam be a zenét ...
Piritu - 1.000.00025-01-2009 21:22:44 // 87541
Meg - ha minden igaz - ott van a régi vektrám is, egy boró 1,8 sedan.
Piritu - 1.000.00025-01-2009 21:21:56 // 87540
Viszont nem hallatszik be annyira a csomagtartóból a mélynyomó hangja :-))
( Most gondolkodom mélynyomó cserén)
( Most gondolkodom mélynyomó cserén)
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2009 21:21:49 // 87539
mindegyik nagyon szép itt szfváron is van egy sedan fekete hát igen :DD
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2009 21:20:18 // 87538
nekem a régi is tetszik...végül is sedan is jó mert abban le lehet hajtani az ülést :) már amelyiket úgy rendelik...
Piritu - 1.000.00025-01-2009 21:19:42 // 87537
Látod ez a másik, amiért nem cseréltem. Nem tudom eldönteni, hogy a sedan vagy az SW teccik jobban :-))
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2009 21:18:23 // 87536
jah persze rétegmérő stb stb...:)) jah és egy SW van annyiért ...
Piritu - 1.000.00025-01-2009 21:17:48 // 87535
Az új széria sokkal jobban tecc, dögösebb.
Piritu - 1.000.00025-01-2009 21:16:51 // 87534
Én a TS-t 8400km-el visszatekerve vettem tőlük (20 helyett 12600 km-el), úgyhogy abban akármennyi lehet. Bár most már az újat is leellenőrizném...
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2009 21:13:29 // 87533
van egy 6,5-ért 400km-rel....
Piritu - 1.000.00025-01-2009 21:13:10 // 87532
Piritu - 1.000.00025-01-2009 21:11:58 // 87531
7,3 rémlik
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2009 21:09:36 // 87530
az akkor 7,5?
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2009 21:08:57 // 87529
van olyan izém :)) eljössz berakjuk, kipróbálod..
Piritu - 1.000.00025-01-2009 21:08:44 // 87528
Gyorsan el is felejtettem, de ha jól emléxem úgy 1,3-1,5m-el a bóti ár alatt. Persze újak.
Piritu - 1.000.00025-01-2009 21:07:43 // 87527
... a polcon?
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2009 21:07:32 // 87526
mennyi az a nagyon jó ár náluk?
Piritu - 1.000.00025-01-2009 21:07:22 // 87525
Nincs is ilyen izéd?
Piritu - 1.000.00025-01-2009 21:07:00 // 87524
Már én is utánanéztem a dolognak. Rieglerék nagyon jó árú 159 1,9 kályhákat mutattak. Csak q-va sokba lett volna leadni a 156-ot, mert tartósbérleten van. Addig ki sem próbálom a nagyvadat. A nyáron olaszban rácsodálkoztam párra, csodaszépek.
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2009 21:05:43 // 87523
nincs én szenvedek a vassal kezd rá igaz lenni a szarolasz jelző :(((
Piritu - 1.000.00025-01-2009 21:04:52 // 87522
Ezért linkeltem be azt az oldalt. Másodikán lejár a gari, lehet gondolkodni a dolgon. Neked van most a Vasban?
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2009 21:04:03 // 87521
mind1 1x akkor is lesz 59SW-m :)
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2009 21:03:04 // 87520
persze emberi oldala is van ezt nem is firtatom...
más...novitec dobozkát néztük nem sokban különbözik sok más dobozkától csak dupla annyi..
más...novitec dobozkát néztük nem sokban különbözik sok más dobozkától csak dupla annyi..
Piritu - 1.000.00025-01-2009 20:59:48 // 87519
Hát ezt csak Jovanni tudhatja :-)))
Piritu - 1.000.00025-01-2009 20:58:19 // 87518
Visszatérve a gyorsulásra, gyanúm, hogy a gyár jó sofőrökkel mér és nem egyszer. Amit írnak, azt a kocsi tudja, jóval kevésbbé lehet "lefelé" befolyásolni. Ennyit tud a kocsi.
Felfelé viheti a rossz sofőr. Innen lehet hogy x autót "elveri" az ember.
Mértem én is jópárszor, de rögtön úgy kezdődött, hogy vagy elkapar a kerék, vagy beszól a kipörgésgátló. Ezért érdeklődtem ezerrel a rábaringi buli után többektől, hogy hogyan csinálják. Az összes eddigi kocsimmal, hosszas próbálkozások után tudtam 1-3 tizeddel rosszabb értéket mérni a gyári adatnál. Igaz 1 fővel a gyár meg 2-vel adja meg. Az 1,6 TS-em tudott a gyárinál jobbat a csippelés után, de már nem gyári...
Felfelé viheti a rossz sofőr. Innen lehet hogy x autót "elveri" az ember.
Mértem én is jópárszor, de rögtön úgy kezdődött, hogy vagy elkapar a kerék, vagy beszól a kipörgésgátló. Ezért érdeklődtem ezerrel a rábaringi buli után többektől, hogy hogyan csinálják. Az összes eddigi kocsimmal, hosszas próbálkozások után tudtam 1-3 tizeddel rosszabb értéket mérni a gyári adatnál. Igaz 1 fővel a gyár meg 2-vel adja meg. Az 1,6 TS-em tudott a gyárinál jobbat a csippelés után, de már nem gyári...
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2009 20:54:09 // 87517
de akkor egy 1585kg-os biztos kevesebbet zabrál gondolom jobb a légellenállása...
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2009 20:45:36 // 87516
nekem az Mjet 6.5-öt zabrál átlag
Piritu - 1.000.00025-01-2009 20:40:52 // 87515
156 1,9 mJET 8,2/4,8/6,1 - a 106645 km-re 6771,58 liter cirka 6,3
156 1,6 TS 11,4/6,4/8,2 - 54e km-en 8,2 volt
156 1,6 TS 11,4/6,4/8,2 - 54e km-en 8,2 volt
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2009 20:35:43 // 87514
jah oválpályán 80km/h leszedett tükrökkel :DDD
Piritu - 1.000.00025-01-2009 20:29:36 // 87513
A gyári adatok pontosan reprodukálható mérés eredményei.
Nekem pl minden kocsim kopeltő a kályháig azt hozta, amit a gyár vegyesben ígért.
Nekem pl minden kocsim kopeltő a kályháig azt hozta, amit a gyár vegyesben ígért.
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2009 20:26:03 // 87512
én meg nem hiszem el hogy a 159 6,0L eszik átlagban amelyik tulajjal beszéltem plusz 1L...ezek után meg mit higgyek el? vagy válogassak?
Piritu - 1.000.00025-01-2009 20:24:53 // 87511
Elmélet: 2,0 bömi 8,2 én 9,x és otthagy, mint a kénköves ménykő. Többször ellenőrizve 100 alatt a német autobahnon. 140 felett már nem ilyen egyértelmű a dolog.
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2009 20:24:00 // 87510
akkor kihagytam a hogy a GT-ben volt box :) én kérek elnézést pedig írni akartam!
Piritu - 1.000.00025-01-2009 20:22:56 // 87509
Mit "tud", hol lehet venni, stb. Mondjuk annyi elég lenne, mint azáltalam belinkelt oldal elmond.
Piritu - 1.000.00025-01-2009 20:21:39 // 87508
Ezek a gyár által megadott adatok, én elhiszem őket. Mint ahogy azt is elhiszem, hogy x köbcentis a Vasam. Miért állítanűnak valótlant?
Általában stimmelnek az általam többször több kocsin mért adatokkal.
Általában stimmelnek az általam többször több kocsin mért adatokkal.
Piritu - 1.000.00025-01-2009 20:18:26 // 87507
Én ezt olvastam:
87412: "de egy szar diesel GT-vel csak egy autónyira kaptam ki én is a 2.5-től..." - a 2,5 7 körül tud
87418: "ne máséval verd a csalánt Téged bármikor lehagylak" mondod Polónak, ez ugye 2,0 TS
87430: "a turbós Mito is 3. után lett megfogva addig szinte együtt mentünk"
87438: "1. Én azt mondtam a 2.0TS-t bármikor megfogom...:DDD
2. Mitot a GT-vel fogtam meg 4-ból 3x....és nem érdekel a kifogás ki milyen béna vagy nem...
3. Adriánék simán elmentek előlem...
87481: "Nem tudom miért fáj Georgenak hogy levertem a Mitot a GT-vel és ezeket a összehasonlításokat sem szeretem a Mito 150 ló a GT is ""
87412: "de egy szar diesel GT-vel csak egy autónyira kaptam ki én is a 2.5-től..." - a 2,5 7 körül tud
87418: "ne máséval verd a csalánt Téged bármikor lehagylak" mondod Polónak, ez ugye 2,0 TS
87430: "a turbós Mito is 3. után lett megfogva addig szinte együtt mentünk"
87438: "1. Én azt mondtam a 2.0TS-t bármikor megfogom...:DDD
2. Mitot a GT-vel fogtam meg 4-ból 3x....és nem érdekel a kifogás ki milyen béna vagy nem...
3. Adriánék simán elmentek előlem...
87481: "Nem tudom miért fáj Georgenak hogy levertem a Mitot a GT-vel és ezeket a összehasonlításokat sem szeretem a Mito 150 ló a GT is ""
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2009 20:12:03 // 87506
jah így van...elmélet az elmélet...
ALFI15625-01-2009 20:10:01 // 87505
Mit akarsz róla tudni?
Vikking 31125-01-2009 20:10:01 // 87504
Na igen. Itt ami egyetlen ilyen fix sebmérő van az elég durván csal LEFELÉ. 50-nél már nem nyivákol, hogy lassítsak(40-et ír ki) , ha ráfékeztem (40 a megengedett) , de ha ugyanúgy 50-nel folyamatosan haladok, akkor kiírja, hogy lassítsak. Ugyanígy nem hisztizik nagyobb sebességről való fékezésnél... Szóval ezeknek nem sok értelme van szerintem. Bár eszmei jelentősége lehet :) De MAX annyi.
ALFI15625-01-2009 20:09:18 // 87503
Ezek szerint az 1.4-es mito a 2,4m-jetet is lenyomja.
Mondjuk ezeknek az adatoknak én nem hiszek.A 159 2.4m-jet papiron 8.4 a 156 2.4m-jet papiron ahogy írod 8.5-Ennek ellenére rendessen elmegyünk tőle.
Mondjuk ezeknek az adatoknak én nem hiszek.A 159 2.4m-jet papiron 8.4 a 156 2.4m-jet papiron ahogy írod 8.5-Ennek ellenére rendessen elmegyünk tőle.
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2009 20:08:15 // 87502
a /45 még éppen csillapít a /40 meg alatta már semmit valaminek engednie kell általában a futómű fog meg a felni...
Piritu - 1.000.00025-01-2009 20:08:05 // 87501
Szóval, hol lehet valamit megtudni a Novitec boxról?
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2009 20:06:53 // 87500
Piritu valami elkerülte a figyelmed olvasd el még 1x lécci amit írtam...köszi
Piritu - 1.000.00025-01-2009 20:06:40 // 87499
Tapasztalatom alapján a gyári méretű 16-os kerékkel feltűnően pontos a km-óra.
A telepített sebességmérőkről meg annyit, hogy mai fixen 51-et mutatott végig, miközben folyamatosan 90-ről 50-re fékeztem.
A telepített sebességmérőkről meg annyit, hogy mai fixen 51-et mutatott végig, miközben folyamatosan 90-ről 50-re fékeztem.
Piritu - 1.000.00025-01-2009 20:04:06 // 87498
Néhány gyár által megadott és az Alfissomoban közzétett adat 0-100 viszonylatban:
MiTo 1,4T 155LE - 8 sec
156 2.0 TS - 8,6 sec
156 2,4 JTD 136 LE - 9,5 sec
156 2,4 mJET 175LE - 8,5 sec
156 1,9 mJET 150LE - 9,5 sec
Ezek alapján az általam is hajtott Vasnak CSAK a 136 lovas 2,4 olajkályha ellen lenne esélye, a többivel nem. Bocs hogy nehezen hihető, hogy a MiTo-val, a 2,0Ts-el és egynémely 2,4-el buliban van a kocsink.
Én lennék a legboldogabb, ha ez így lenne.
MiTo 1,4T 155LE - 8 sec
156 2.0 TS - 8,6 sec
156 2,4 JTD 136 LE - 9,5 sec
156 2,4 mJET 175LE - 8,5 sec
156 1,9 mJET 150LE - 9,5 sec
Ezek alapján az általam is hajtott Vasnak CSAK a 136 lovas 2,4 olajkályha ellen lenne esélye, a többivel nem. Bocs hogy nehezen hihető, hogy a MiTo-val, a 2,0Ts-el és egynémely 2,4-el buliban van a kocsink.
Én lennék a legboldogabb, ha ez így lenne.
Speed25-01-2009 19:39:10 // 87497
Már többször néztem én is. Nekem 50-től 150-ig kb. 2-3 km/h a csalás minuszba. ha 100-at mutat az óra akkor 97-98. szerintem ez az órától is függ. Meg persze a gumitól. 225/45/17"-osak az elsők nálam. Ez eleve túlméretes, de qrva jól mutat. :)))) Meg gondolom az sem mindegy, hogy nagy sebességnél mennyire tágul az átmérője. Minnél kisebb az oldalfal, elvileg annál kisebb a tágulása. Hátul 235/45 a méret, és még férne bele. Bár még sosem pakoltam tele a csomagtartót. Lehet hogy akkor már necces lenne? 18"-ost már nem merném megkockáztatni.
Liquid25-01-2009 19:39:09 // 87496
kb. 5-6-ot csal általánosan az enyém is, GPS szerinti 211-nél, valamivel a 220 alatt volt az óra
ALFI15625-01-2009 19:38:14 // 87495
Nagy a különbség a 17 és 18 között?
Vikking 31125-01-2009 19:35:04 // 87494
Én csak azért gondolom, hogy ezen nem csal túl sokat mint konkrét példányon, mert az egyszeri végsebesség teszten 205-206nál tovább nem ment, és nem a motor gyengesége miatt, szerintem ott meg lehetett a gyári 200-as vég.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
313
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?