Forum >> 156
Piritu - 1.000.00009-08-2009 21:18:20 // 98543
Üdv a családban!
Erhard 242 (Pure Energy)09-08-2009 21:18:11 // 98542
remélem már nem sokáig rontom a 156 topic imidzsét :D
GEORGE09-08-2009 21:15:06 // 98541
A művészi alkotást elnézve, arra tippeltem, hogy legalább 11-ig aludtál :-)))
GEORGE09-08-2009 21:14:18 // 98540
Ne hülyéskedj, ezen Ő már csak rontani tud, jó ez így :-))))))))
Erhard 242 (Pure Energy)09-08-2009 21:14:13 // 98539
áh gyerek ébreszt pontban 7kor :)
Erhard 242 (Pure Energy)09-08-2009 21:13:47 // 98538
rohadt tácspad :DDD
GEORGE09-08-2009 21:09:15 // 98537
Hüüüüüüüü api, te ma jó későn ébretél :-)))))))))))
Attie09-08-2009 21:08:17 // 98536
Az SW övvonalán még dolgozni kell egy kicsit, de a többi egyértelmű :)))))
Erhard 242 (Pure Energy)09-08-2009 21:04:23 // 98535
Ferko09-08-2009 21:02:54 // 98534
No akkor már én is:
Üdv 156-osooook.:-DDDD
Mert megtehetem.:-DDDDD
Üdv 156-osooook.:-DDDD
Mert megtehetem.:-DDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)09-08-2009 20:29:55 // 98533
szépet mindenkinek :)
GEORGE09-08-2009 20:12:49 // 98532
üdv 156-ok :-)
Piritu - 1.000.00009-08-2009 20:08:17 // 98531
Dévid09-08-2009 19:38:21 // 98530
Igen, a hátsónál...
Trombozis09-08-2009 19:31:38 // 98529
A napfénytetőnél? :-DDDDDDDD
Dévid09-08-2009 19:29:02 // 98528
Csak picit ért le a teteje... :P :DDDDD
Trombozis09-08-2009 19:27:34 // 98527
Vagy rosszul értelmeztem az írásod? :-DDD Hogy folyik ki a tetején? :-D
Trombozis09-08-2009 19:26:43 // 98526
:-) Ááááá azért nem. :-)
Dévid09-08-2009 19:24:40 // 98525
Hmm, igaz... :D
Attie09-08-2009 19:23:12 // 98524
Ez övön aluli volt :)))))
Trombozis09-08-2009 19:22:44 // 98523
:-) De én nem szoktam tetőn parkolni. :-))))
Dévid09-08-2009 19:21:42 // 98522
Egyszer nekem is fogyott. Azt hittem valahol elfolyt, de rájöttem, hogy mikor parkoltam, kifolyt a tartály tetején. Utántöltöttem, és azóta nem úgy parkolok, nem is fogy. :)
Trombozis09-08-2009 19:15:47 // 98521
Jujj, utána töltöttem a fékfolyadéknak, de ma ismét meglestem, hogy mennyi van. Nem tetszik. :-S Fogyatkozik. Irány surány majd vissza az inashoz. Lesse meg, mert így nem fasza.
alfa15609-08-2009 19:02:06 // 98520
Hali , a kuplunghoz lenne annyi hozzásuollásom , hogy kb egy hónapja észrevetem , hogy , minden ok nélkül felpuhult egy kicsit.Amugy semmi más ugyanúgy ment csak puhább volt és egy kicsit nagyobb a holtjátéka az elején amikor benyomtam.Irány az alfaszerviz. Köztudomásul én csak szervizben javittatok győrben. Kicserélték a felső munkahengert mert az volt a hiba oka. Nem is volt nagyon huzós. Eltelt kb egy hónap a hiba ujra jelentkezett.Szerviz a nagy meleg volt az ok . Már nem is foglalkozom vele néha csinálja néha nem . Idegesit egy kicsit hogy puhább a megszokottnál de nem érdekel.Minden oké néla nem csuszik nem megy máshogy csak nagyobb a holtjátéka és puhább. Az az érdekes ha leállitom és ujra inditom akkor jó.Szerintem ne babrálj vele a KM után tudnod kell hogy mennyit ment a kuplung addig jónak kell lennie.Én is igy vagyok vele . Alfa ezzel vele kell éllni . Már husz éve alfáim vannak tudom a gondolataikat is.Érző lelkek , és néha produkálnak meglepő dolgokat amiket a szerelők sem tudnak megfejteni.
Dévid09-08-2009 17:10:12 // 98519
Én már ráfizettem. :DDDDD
Piritu - 1.000.00009-08-2009 16:45:43 // 98518
ezt lerajzolhatnád :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)09-08-2009 13:49:35 // 98517
ok ráfizetek 1 millát mehet? :D
Tom1209-08-2009 13:25:48 // 98516
Nem biztos, "érdekes" dolgok fordulnak elő néha a kuplunggal...
Én ki akartam cseréltetni még a szabadság előtt, de se nekem, sem a szerelőnek nem volt már annyi ideje, hogy öszehozzuk... Sebaj, gondoltam, anyagilag, +lelkileg felkészültem rá, hogy legrosszabb esetben megállok Zadarban /úba esett, van ott egy kipróbált, megbízható szerelő "emberi árakkal"/ és ott kicseréltetem... A csoda végül az volt, hogy elég igényes /dugók, hegyek - völgyek, stb/ kb. 1800 km elteltével a kuplung még mindig tökéletesen működik. Az érdekes az, hogy, ha nem pörgetem "extrém" fordulatokig /6 - 7000/, akkor semmi baja. Akkor "puhult be" párszor, ha nyomtam egy keményebb "sportos" szakaszt, de utána pár km után újra gond mentes volt. Nem igazán értem, hogy mi lehet az összefüggés a fordulatszám és a kuplung "ereje" között...
...vagy egyáltalán a kuplung lehet a hibás?
Egyébként meg úgy néz ki, hogy tényleg a cukros benzin nem tetszett a gépnek /kb. 1 - 1,5 hónapja írtam itt róla/. Ugyanis elindultunk Splitbe, kb 150 km után újra kezdte a "fuldoklást", ezt még "lenyeltem", pár mp volt. Aztán az újabb tünetmentes kb. 80 km után újra kezdte, de tovább tartott, nekem az az 1 - 2 perc egy örökkévalóságnak tűnt. A 3. "rohamnál" úgy döntöttem, hogy visszafordulok, kb. 8-ra pont a "kontárnál" lehetek és "megbeszélem vele" a történteket...:-) Megálltunk egy pihenőben /autópálya/, ott aztán a család /+ a másik, 2 autóval mentünk/ lebeszélt a dologról. Szerencsé/jük :-)/re utána mindig ritkábban jelentkezett a "fulladozás" a motornál, és egyre rövidebb időkre. Ott már csak 1x, aztán vissza felé kb. félúton, 3 - 4 mp-re, azóta semmi. Szerintem valami cukor azért mégis csak kerülhetett a rendszerbe, ami kb. ennyi km / idő után ürülhetett ki. ...lehet, hogy téves az "elméletem", de ez tűnik a legvalószínűbbnek...
Én ki akartam cseréltetni még a szabadság előtt, de se nekem, sem a szerelőnek nem volt már annyi ideje, hogy öszehozzuk... Sebaj, gondoltam, anyagilag, +lelkileg felkészültem rá, hogy legrosszabb esetben megállok Zadarban /úba esett, van ott egy kipróbált, megbízható szerelő "emberi árakkal"/ és ott kicseréltetem... A csoda végül az volt, hogy elég igényes /dugók, hegyek - völgyek, stb/ kb. 1800 km elteltével a kuplung még mindig tökéletesen működik. Az érdekes az, hogy, ha nem pörgetem "extrém" fordulatokig /6 - 7000/, akkor semmi baja. Akkor "puhult be" párszor, ha nyomtam egy keményebb "sportos" szakaszt, de utána pár km után újra gond mentes volt. Nem igazán értem, hogy mi lehet az összefüggés a fordulatszám és a kuplung "ereje" között...
...vagy egyáltalán a kuplung lehet a hibás?
Egyébként meg úgy néz ki, hogy tényleg a cukros benzin nem tetszett a gépnek /kb. 1 - 1,5 hónapja írtam itt róla/. Ugyanis elindultunk Splitbe, kb 150 km után újra kezdte a "fuldoklást", ezt még "lenyeltem", pár mp volt. Aztán az újabb tünetmentes kb. 80 km után újra kezdte, de tovább tartott, nekem az az 1 - 2 perc egy örökkévalóságnak tűnt. A 3. "rohamnál" úgy döntöttem, hogy visszafordulok, kb. 8-ra pont a "kontárnál" lehetek és "megbeszélem vele" a történteket...:-) Megálltunk egy pihenőben /autópálya/, ott aztán a család /+ a másik, 2 autóval mentünk/ lebeszélt a dologról. Szerencsé/jük :-)/re utána mindig ritkábban jelentkezett a "fulladozás" a motornál, és egyre rövidebb időkre. Ott már csak 1x, aztán vissza felé kb. félúton, 3 - 4 mp-re, azóta semmi. Szerintem valami cukor azért mégis csak kerülhetett a rendszerbe, ami kb. ennyi km / idő után ürülhetett ki. ...lehet, hogy téves az "elméletem", de ez tűnik a legvalószínűbbnek...
Dévid09-08-2009 13:25:29 // 98515
Nekem kellene egy olyan kocsi, ha létezik. Lenne egy ajánlatom....
Nem kell egy ezüst pénztemető? Neked olcsón adok hozzá egy kevés méteres blokkot is, új vezérlés, friss olaj, a tetőn sincs már lyuk, a világítása olyan amilyen, futómű nem kopog, üzemanyagtakarékos 185/65-ös gumik, és persze 2.0 TS, kis nyomaték, de jó gyorsulás, nagy fogyasztással... A belső tér kissé romos...
Nos, 1:1-be csere? Vagy ráfizetsz kicsit? :DDDDD
Nem kell egy ezüst pénztemető? Neked olcsón adok hozzá egy kevés méteres blokkot is, új vezérlés, friss olaj, a tetőn sincs már lyuk, a világítása olyan amilyen, futómű nem kopog, üzemanyagtakarékos 185/65-ös gumik, és persze 2.0 TS, kis nyomaték, de jó gyorsulás, nagy fogyasztással... A belső tér kissé romos...
Nos, 1:1-be csere? Vagy ráfizetsz kicsit? :DDDDD
Trombozis09-08-2009 13:01:32 // 98514
:-) Hehehehe olyan, mint anno vettem a kerékcsapágyat, csak mégse olyan volt....
Tom1209-08-2009 12:58:56 // 98513
Ugye, ugye, néha helyrerakja a lelket egy kis benzingőz...;-DD
Trombozis09-08-2009 12:58:26 // 98512
Anemaz. :-O
Erhard 242 (Pure Energy)09-08-2009 11:20:29 // 98511
egan azt hiszem 2004-ben volt a váltás amikhez nem kell vezmód...
Kompressz úr08-08-2009 23:09:40 // 98510
A jts-ben, ugyebár :)
Erhard 242 (Pure Energy)08-08-2009 22:26:58 // 98509
szinte ugyan azt ...bár valamelyikben már nincs vezmód na meg 4 gyertyával kevesebb van :)
Erhard 242 (Pure Energy)08-08-2009 22:24:23 // 98508
meglátjuk
Kompressz úr08-08-2009 22:23:27 // 98507
Urak! A 2.0 jts mennyivel másabb törődést, karbantartást igényel, mint a 2.0TS?
Piritu - 1.000.00008-08-2009 22:16:04 // 98506
Remélem sikerül új gazdit találni a 156-nak.
Erhard 242 (Pure Energy)08-08-2009 21:58:00 // 98505
ismered az elméletem :)
Piritu - 1.000.00008-08-2009 21:52:11 // 98504
Olajkályha?
Erhard 242 (Pure Energy)08-08-2009 21:42:53 // 98503
igen :)
Piritu - 1.000.00008-08-2009 21:25:46 // 98502
valami új nézett be helyette? Netán egy 159-es?
Erhard 242 (Pure Energy)08-08-2009 21:04:47 // 98501
úgy néz ki eladó lesz a vasam, aki szeretne egy szép 156SW-t kevés méterrel, tökéletes műszaki állapotban az keressen meg nyugodtan :)
Vili08-08-2009 20:46:51 // 98500
Megtévesztő a leírás a 47-esben valóban bent a csapágy csak mechanikus:-)
Vikking 31108-08-2009 18:23:53 // 98499
Úgy is van :D
Hardy08-08-2009 18:23:18 // 98498
Az az Olasz autóknál széria felszerelés :)
Vikking 31108-08-2009 18:10:33 // 98497
Ennyi.
Nekem van egy dobozzal a kocsiban :DDDDD Mindenre jó :D
Motorgenerálra is. Mindenre :D
Nekem van egy dobozzal a kocsiban :DDDDD Mindenre jó :D
Motorgenerálra is. Mindenre :D
Sityu08-08-2009 18:03:48 // 98496
Üdv!
Egy ideje szórakozott a kilométeróra és a távot se számolta.. néha egyáltalán nem ment, néha csak akkor, ha lámpát kapcsoltam vagy valami plusz fogyasztót
A negatív kábelt az akksi és a motor közt... egy 13as csavar tartja.. esetemben nem tartotta :D szétszedem, megcsiszol, bewd40 és minden meg rendesem :D
Egy ideje szórakozott a kilométeróra és a távot se számolta.. néha egyáltalán nem ment, néha csak akkor, ha lámpát kapcsoltam vagy valami plusz fogyasztót
A negatív kábelt az akksi és a motor közt... egy 13as csavar tartja.. esetemben nem tartotta :D szétszedem, megcsiszol, bewd40 és minden meg rendesem :D
Erhard 242 (Pure Energy)08-08-2009 17:39:18 // 98495
az nem olcsó ....
TSiga ( I am the TSIG)08-08-2009 17:05:37 // 98494
Hali! SOS-ben kéne segítség!
1.6 TS 120LE-nek hol van a motorszáma? A motor jobb oldalára tippelek, ahol a leömlő mögötti "vízcső" megkerül egy kis dudort, amibe egy váltó tartó csavar megy.
Fontos lenne, kedden megy az autó honosítóvizsgára.
1.6 TS 120LE-nek hol van a motorszáma? A motor jobb oldalára tippelek, ahol a leömlő mögötti "vízcső" megkerül egy kis dudort, amibe egy váltó tartó csavar megy.
Fontos lenne, kedden megy az autó honosítóvizsgára.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
634
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?