Forum >> 156
GTPeti18-06-2012 20:33:53 // 128942
Nagybonyolultságú művelet +1db LED-et beletenni. :))
GTPeti18-06-2012 20:33:05 // 128941
Baj. Jó eséllye a hűtőd cserés + a ventillátort illetve az előtétellenállását sem ártana megvizsgálni. (Pl. FES-sel.)
linzenbold18-06-2012 20:32:21 // 128940
Középső kijelzőmbe nincs tempomat ikon. Ez most akkor mit jelent? Vagy elég ha azt is lecserélem?
Petya7718-06-2012 20:30:21 // 128939
Sziasztok. Baj az ha a motor homerseklete felmegy 110 C ra?
GTPeti18-06-2012 20:29:42 // 128938
Jól beleástad magad a témába ez a sok leírt infó blogbejegyzésért kiált...
GTPeti18-06-2012 20:24:26 // 128937
Ott a pont. A féklámpakapcsolót is kétkörösre kell cserélni.
Alfa GT-Csaba18-06-2012 20:22:34 // 128936
Én mindig ott csináltattam és szerintem semmi baj vele,nem repedt tovább és az a lényege!!!amúgy úgy sehol sem tudják megcsinálni hogy láthatatlan legyen a javitás!!
Roll198318-06-2012 20:09:50 // 128935
Van valakinek tapasztalata a tesco parkolós kavicsfelverődés javítással kapcsolatban? Mennyire tudják eltüntetni? Sikerült ma elkapnom egy kavicsot, ami nagy kárt ugyan nem okozott, de pont rossz helyen van és bántja a szemem.
Trombozis18-06-2012 19:18:14 // 128934
Blogot majd rajzolj róla!
mreni18-06-2012 18:13:13 // 128933
én is így gondolom :D :D
Hardy18-06-2012 18:12:00 // 128932
Akkor ezeket nem véletlenül rakták bele :-))))))
mreni18-06-2012 18:08:59 // 128931
mindkettő van tudtommal
Hardy18-06-2012 18:06:04 // 128930
Még egy kis segítség még egyszer:
Azt írják a benzines CF1 CF2 modellekbe az ECU nem tudja. A JTD viszont igen.
1.6 TS ; 1.8 TS ; 2.0 TS ; 2.5 V6 ; 3.2 V6 (only Bosch ME 7.3.1 ECU)
1---->10
2---->n.c.
3---->+vcc
4---->58
5---->43
6---->42
1.9 JTD 16v ; 2.4 JTD 20v
1---->77
2---->n.c.
3---->+vcc
4---->78
5---->56
6---->38
1.9 JTD 8v ; 2.4 JTD 10v
1---->53
2---->n.c.
3---->+vcc
4---->56
5---->57
6---->55
2.0 JTS
1---->41
2---->n.c
3---->+vcc
4---->43
5---->44
6---->21
Azt írják a benzines CF1 CF2 modellekbe az ECU nem tudja. A JTD viszont igen.
1.6 TS ; 1.8 TS ; 2.0 TS ; 2.5 V6 ; 3.2 V6 (only Bosch ME 7.3.1 ECU)
1---->10
2---->n.c.
3---->+vcc
4---->58
5---->43
6---->42
1.9 JTD 16v ; 2.4 JTD 20v
1---->77
2---->n.c.
3---->+vcc
4---->78
5---->56
6---->38
1.9 JTD 8v ; 2.4 JTD 10v
1---->53
2---->n.c.
3---->+vcc
4---->56
5---->57
6---->55
2.0 JTS
1---->41
2---->n.c
3---->+vcc
4---->43
5---->44
6---->21
Hardy18-06-2012 18:03:57 // 128929
Ha van akkor kábel kell az ECU-tól, meg kuplung és fék kapcsoló, de lehet az is benne van.
mreni18-06-2012 17:54:34 // 128928
szerintem meg vedd meg, és ha mégsem lenne jó(amire kb zero esély van) akkor úgyis átveszi tőled valaki,most nagyon beindult a tempomat téma...
mreni18-06-2012 17:53:51 // 128927
biztos hogy van
mreni18-06-2012 17:52:36 // 128926
5szálat kell behúzni,nem nagy cucc,most már csak az a lényeg,hogy az ECu tudja kezelni
Hardy18-06-2012 17:48:38 // 128925
Középső kijelződ milyen? Van benne tempomat icon?
Hardy18-06-2012 17:47:32 // 128924
Támogatja!
Olvasd el itt mindent megtudsz. Alfisti forum
Olvasd el itt mindent megtudsz. Alfisti forum
Petya7718-06-2012 17:44:28 // 128923
HAli mindenkinek.156asom van es most a nyeroon vettem eszre hogy melegebb a motor mint kellene hogy legyen.A diagnosztika szerint a hutes csak 103 C-on kezd huteni. Valaki valami tanacs.A minap is 110 C volt.
linzenbold18-06-2012 17:09:39 // 128922
Legelső körbe nem lehet megtudni hogy támogatja e az ecu? Mert most szétbontom az egész autót hogy bekábelezzem, megveszem a kart és nem fog működni tuti felgyújtom!
JCsabi18-06-2012 16:10:36 // 128921
Sziasztok!
A műszerfalon a két óra közti -ahol azt mutatja hogy nyitva van az ajtó- részt hogy kell megbontani(izzócsere ügyben)?
A műszerfalon a két óra közti -ahol azt mutatja hogy nyitva van az ajtó- részt hogy kell megbontani(izzócsere ügyben)?
Gabesz18-06-2012 14:36:37 // 128920
Én mikor megvettem a 156-ot, olajat cseréltem, és selénia ment bele, 1l fogyott belőle 1000km-ként... egyből nem volt pénzem gyűrűztetni, így castrolt tettünk bele, megnéztem azzal mi lesz, kicsivel kevesebb fogyott belőle, végülis gyűrűzés után vagyunk már, castrol van most is benne, és eddig kb 5000km után még semmit sem kellett után tölteni. De szerintem kipróbálom majd ezt a STATOIL-t, nem lehet olyan rossz. Ha más nem lecserélem pár1000 km múlva.
Tentacle18-06-2012 14:01:53 // 128919
Hja, de, egyszerűbb lenne :) Ez viszont gyorsabb, és tényleg ha biztos leszek benne, hogy működik, akkor jöhet a kar :) Megvan már a rajz, amit feltöltöttél abban nem láttam miből áll a kar, de most már latom, hogy az a valami benne csak egy led egy ellenállással ami jelzi ha be van kapcsolva :)
GTPeti18-06-2012 13:50:53 // 128918
Amúgypedig: Nem lenne neked egyszerűbb venni egy (bontott v. új) kart?????
Ha már van csati... (Ez azt is jelenti, hogy az ECU-d 99,99% h támogatja a funkciót.)
Ha már van csati... (Ez azt is jelenti, hogy az ECU-d 99,99% h támogatja a funkciót.)
GTPeti18-06-2012 13:49:11 // 128917
GTPeti18-06-2012 13:46:08 // 128916
"kart rádug és már működik is???"
Majdnem.
Helyesen: kart rádug, elmond egy fohászt, hogy támogassa a funkciót az ECU és reménykedik, hogy működik. :)
Majdnem.
Helyesen: kart rádug, elmond egy fohászt, hogy támogassa a funkciót az ECU és reménykedik, hogy működik. :)
Tentacle18-06-2012 13:21:05 // 128915
Egy próbát megér, hogy megtisztítod. Ha csak kattan egyet és minden kialszik/resetelődik az általában kontakthiba (lehet testkábel is, vagy az önindítónál laza). lehet még gyenge az akku is, de nem valószínű, hogy hirtelen feltöltődik. Esetleg szorul az önindító, és túl nagy áramot vesz fel, aztán pár próbálkozásra megindul.
Gyalu18-06-2012 13:19:20 // 128914
Hengerfejfedél és szívósor... Nem az alfáét!
linzenbold18-06-2012 12:56:58 // 128913
Akkor jó móka lesz :)))))
Duda18-06-2012 11:44:43 // 128911
Elvileg a saruk nincsenek eloxidálódva, amennyire én látom rajta és meg vannak húzva normálisan. Az immo karikáról én is olvastam már itt, de akkor másnak a kis kulcsocska világított a műszerfalon. A gyújtáskapcsoló hibája miatt nem lehetnek ilyen jelek?
Tentacle18-06-2012 11:26:07 // 128910
Igazad volt, a daemon tools mindent visz, azt is amit a virtualbox nem eszik meg :) Kösz !
Tentacle18-06-2012 11:07:06 // 128909
Az akkusarudat pucold meg első körben, nagy valószínűséggel az okozza a hiba egyik részét (kattanás aztán nullázódás), a másik probléma (immo) lehetséges oka az az immo-jeladó (gyújtáskapcsló körül van egy tekercs) csatlakozója, ott is szoktak lenni kontakt hibák, de simán lehet, hogy az akkusaru okozza ezt is.
Duda18-06-2012 10:39:44 // 128908
Sziasztok! Van egy kis problémám amit megosztanék veletek. A hétvégén kétszer is megviccelt az autóm. Indítanám, ráadom a gyújtást, izzítás után fordítom tovább a kulcsot és nagy kattanás, majd semmi. Rápróbálok még kétszer és semmi. Mozgatom a kulcsot és utána visszajött a gyújtás, de teker az önindító és nem indul. Comp rákötés. Hibakód azt hiszem valamilyen 600 végződésű. Ahogy utána néztem valamilyen immo hibát jelent. Akku saru lakap, 10 perc múlva vissza és pöcc-röff. A hibát hiába töröltem ki akkor is visszahozta. Attól függetlenül indult rendesen többször egymás után. Ma reggel beülök, a helyzet ugyanúgy kezdődött. Kiveszem a kulcsot és megfordítom és most akku saru levétel nélkül is jó lett.
Azt még kihagytam, hogy miután mindkét esetben nagy kattanás és nem volt gyújtás sem, akkor amikor újra lett a napi kilométer számláló nullázódott és a rádión is elmentek a beállítások, mintha levettem volna az akku sarut.
Amikor első esetnél csak tekert és nem indult a kocsi, akkor néztem direkt és a kulcsocska nem világított a műszerfalon ami az immo hibát jelzi.
Valamilyen tanács valakitől? A pótkulcsot csak holnap tudom kipróbálni, mert akkor leszek otthon.
Azt még kihagytam, hogy miután mindkét esetben nagy kattanás és nem volt gyújtás sem, akkor amikor újra lett a napi kilométer számláló nullázódott és a rádión is elmentek a beállítások, mintha levettem volna az akku sarut.
Amikor első esetnél csak tekert és nem indult a kocsi, akkor néztem direkt és a kulcsocska nem világított a műszerfalon ami az immo hibát jelzi.
Valamilyen tanács valakitől? A pótkulcsot csak holnap tudom kipróbálni, mert akkor leszek otthon.
zee18-06-2012 10:25:01 // 128907
Rakj fel egy Daemon Tools-ot,az mindent visz...
Ha kell küldök torrentet mail-ben.
Ha kell küldök torrentet mail-ben.
Tentacle18-06-2012 09:44:55 // 128906
mreni18-06-2012 06:56:40 // 128905
megnézem ma én is közelről a dolgokat,lehet be is kábelezem,mondjuk meg sem néztem,hogy a fehér csati be van-e húzva,de 99% hogy nincs
Dévid18-06-2012 06:56:21 // 128904
Szerintem meg porfestve van, de nem vitázom. :D
mreni18-06-2012 06:55:06 // 128903
szinterezve van szerintem :))
linzenbold18-06-2012 01:07:46 // 128902
ezt találtam egyenlőre: to pin 53 of connector A, with the ON/OFF signal
to pin 55 of connector A, with RES signal
to pin 57 of connector A, with the SET + signal
to pin 56 of connector A, with the SET - signal
to pin 55 of connector A, with RES signal
to pin 57 of connector A, with the SET + signal
to pin 56 of connector A, with the SET - signal
linzenbold18-06-2012 00:48:28 // 128901
És ha ezen túl vagyok, és feltételezzük hogy nincs bekábelezve, akkor annyi az egész hogy ezt a bizonyos kábelt az ecu-tól elviszem a kormányoszlophoz?? kart rádug és már működik is???
GTPeti18-06-2012 00:42:03 // 128900
A karban, mint tegnapelőtt írtuk pár darab nyomógomb és egy kapcsoló van. Ez az ECU-ra csatlakozik a gyári kábelen keresztül. Ha ez nincs bent, akkor be utólag húzni. Az ECU csatlakozójába azonban nem teszik be csak a szükséges érintkezőket. Ha nincs kábel az autóban, hiányoznak az érintkezők is. És fordítva: Ha a látod az ECU csatlakozójában, hogy adott érintkezők egyszerűen nincsenek benne, akkor ebből látszik, hogy nincs gyári kábelezés. De anélkül, hogy az ember egy picit bújná az eLearn-t, sajnos nehezen működik a dolog.
(Anyukám sem tudja, hogy hova lenne kötve a tempomat kar, viszont ő nem is akar ilyet az autóba. :)
(Anyukám sem tudja, hogy hova lenne kötve a tempomat kar, viszont ő nem is akar ilyet az autóba. :)
linzenbold18-06-2012 00:33:36 // 128899
húúúúúúúú azt hittem ennél azért egyszerűbb a történet. ehhez idő kell míg felfogom mit írtál :)))))))))
GTPeti18-06-2012 00:21:49 // 128898
A kapcsolási rajz mellett ez a kép is segíteni fog.
GTPeti18-06-2012 00:18:25 // 128897
eLearn? Kapcsrajz? Location of components? B)
Akkusaru leszed, ECU lokalizál (hol? goto eLearn), ECU csatlakozó leszed (melyik? goto eLearn), belenéz a megfelelő pin-ekbe (melyikekbe? goto eLearn) és látod, hogy van-e bennük kontaktus, vagy nincs.
Akkusaru leszed, ECU lokalizál (hol? goto eLearn), ECU csatlakozó leszed (melyik? goto eLearn), belenéz a megfelelő pin-ekbe (melyikekbe? goto eLearn) és látod, hogy van-e bennük kontaktus, vagy nincs.
Szabeee17-06-2012 23:46:17 // 128896
mit szeretnél lefújni????
Gyalu17-06-2012 23:31:39 // 128895
Gyalu17-06-2012 23:30:26 // 128894
Üdv
Árulja el nekem valaki, hogyan lehet valamit így lefesteni ?:)
Árulja el nekem valaki, hogyan lehet valamit így lefesteni ?:)
linzenbold17-06-2012 23:24:30 // 128893
én ellenőrizném szívesen, csak nem tudom mit kell és hol??? nincs erről valami kép esetleg???
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
507
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?