Forum >> 156

mreni02-07-2013 21:05:57 // 139890
én még nem találkoztam ilyennel,legalábbis nem tűnt fel
Trombozis02-07-2013 20:57:48 // 139889
Na de az ablakommal mi lesz? :-D

De amúgy a sztori a következő. Aszfaltoznak és nem ezeket a szar vágásokat figyeltem, hanem a csajt a járdán...na belebombáztam a kocsit, utána meg csattant az ajtóban a bovden...az ablak meg lement, de fel nem. :-D
redbull9002-07-2013 20:57:02 // 139888
Tudja valaki ha 156 1.9jtd 8v tele tankolom csurdig hogy már kifolyik akkor pontosan mennyi üzem anyag van benne? Volt benne valamennyi és még tankoltam 55 litert és fogyasztás miatt érdekelne hogy mennyi az annyi ! :)
mizooo02-07-2013 20:54:48 // 139887
Az 1.6-on az van.
159 Indigo Gray 2.4 Monster02-07-2013 20:44:54 // 139886
A fék valószínűleg az lesz mint nekem főfékmunkahenger csere,
mreni02-07-2013 20:39:37 // 139885
helyes :)
Trombozis02-07-2013 20:18:33 // 139884
Mar lecsereltem. Meg a hatsot is. :-)
mreni02-07-2013 20:12:38 // 139883
az szép :D
Kicsu02-07-2013 20:07:43 // 139882
Enyémen is tömör van. :(
Trombozis02-07-2013 20:00:00 // 139881
278 mm. ??? emlekeim szerint
Trombozis02-07-2013 19:58:50 // 139880
:-P enyemen az volt teso.
Trombozis02-07-2013 19:58:02 // 139879
Tok jo, hogy beraktad ezt a kepet. :-)
Lehuztam az ablakot es nem megy vissza. Van ezen a sinen egy muanyag, ami tartja az uveget...na az elfaradt es a bovdennek csumi van. Szoval vennem kell egy ilyen szart. Valakinek itt? -> tudom adok-veszek :-)

Annak viszont orultem, hogy nem felejtettem semmit az Alfa legozasbol. Hipphopp kikaptam az ablakemelo motort.

Erdekesen nez ki a hangszorom. hmmmm ket anya, pedig hianyzott az ajto karpit alol.
mreni02-07-2013 19:54:14 // 139878
56on tömör tárcsa nem volt tudtommal
Trombozis02-07-2013 19:50:19 // 139877
1.6-on az elso nem biztos, hogy hutott.
Jack02-07-2013 19:42:08 // 139876
Az elsők hűtöttek mindenképp és átalakítás nélkül nem tudsz nagyobb féktárcsát feltenni. Ha kevésbé fáradékony féket szeretnél,akkor ebben a méretben is óriási a kínálat! Azt viszont kalkuláld bele,hogy a jó féktárcsa/fékbetét akár többszörösébe is kerülhet a gyárinak.
Ha gyenge minőségű tárcsát veszel behullámosodik az első komolyabb terhelés után(főleg ha még vissza sem hűtöd miután meghajtottad), a gyenge fékbetét meg beüvegesedik mikor megég és hatványozottan csökken a fékhatás. Ez akár odáig is mehet ha igazán sokat és nagyot lassítasz egymás után, hogy állsz a féken és az autó harmatos lassítást végez közben:). Ez nem túl jó érzés....:).
Fontos a jó párosítás,mert különben kinyírja egyik a másikat(tárcsa/betét).
mreni02-07-2013 19:40:58 // 139875
de kb örökéletű, a többi előnyéről nem is beszélve :)
padand02-07-2013 19:34:25 // 139874
itt olcsóbb:

http://www.strongflex.eu/en/alfa-romeo-156-97-06_10
Alfa GT-Csaba02-07-2013 19:09:45 // 139873
igen húzós ára van!!
PistaFR02-07-2013 17:36:01 // 139872
Ja, olyan link vagyok hogy elfelejtettem linkelni. Szilent szett
PistaFR02-07-2013 17:34:58 // 139871
Korábban - ha jól rémlik - téma volt a poliuretán szilentek ára. Találtam komplett szettet első futóműhöz, 185 €-ért, Strongflex gyártmány, a stabilizátorhoz való pedig 3 méretben kérhető (22, 23 és 24 mm) Szerintetek ez jó ár? Egyelőre nem tervezek ilyesmit, de ki tudja mit hoz a jövő :)
PistaFR02-07-2013 17:04:26 // 139870
Nekem 2004-es JTD van, és én is szeretnék bele tempomatot. Kart bontón és márkaszervizen kívül honnan lehet még szerezni? Köszi.

A másik kérdésem az lenne, hogy van-e valakinek tippje hogy mi a bibi a fékemmel? A pedál nagyon puhán mozog, kicsit talán rugózik is, pumpálásra felkeményedik. Teljesen olyan mintha levegősödne, de a fékfolyadék nem fogy látszólag. Kapcsolódó jelenség, hogy egy alkalommal amikor épp leparkoltam, még nyomtam a fékpedált amikor behúztam a kéziféket, és abban a pillanatban kiírta a masina hogy kevés a fékfolyadék. Se előtte, sem azóta, és mint írtam, a tartályban a szint nem változik.
Frank156Rosso02-07-2013 16:24:25 // 139868
Sziasztok!

Julius kozepen utazom haza kis hazankba, es szuksegem lenne az automhoz (156 '99):

- biztositektablat eltakaro elemre (pontosan nemtudom mi a neve, bocsi, a kormanytol balra lent

-lokharito racs (a hosszu fekete muanyag racs, ami a 2 kodlampa kozott talalhato)

akinek van ilyen elfekvoben vagy tud valakit akinel lehet, kerem jelezze :)
elfogadnek meg egy par kodlampat is valakitol joaron :)

koszonom
JCsabi02-07-2013 15:39:46 // 139867
Én úgy tudom, hogy a belső facelift-es modelleknél elő van készítve a tempomat. Szedd le a kormányoszlop alsó borítását és ha találsz ott egy nem használatos csatlakozót, akkor csak egy tempomat kar kell és kész.
Tom8502-07-2013 15:36:00 // 139866
Sziasztok! Lehet, hogy buta kérdés, de még nem kellett féktárcsát cserélnem soha, viszont szeretnék valami jobbat mint a gyári. 1.6-osra csak a 281 mm-es fér rá, vagy rá lehet tenni nagyobbat is? Illetve gondolom a 281-esből létezik hűtött verzió is, ami jó, nem a sima tömör.
Dante02-07-2013 15:31:46 // 139865
Üdv!

Egy hirtelen jött ötlettől vezérelve szeretném megkérdezni, hogy rakott már be valaki utólag tempomatot a vasba? Mekkora az esély hogy a megfelelő kapcsolók (kuplung, fék) ki vannak gyárilag építve, illetve a vezetékelés megvan? (2.0 JTS-nél)
Mi kellhet hozzá ezen kívül? Gondolom tempomatos kar a kormány mögé például :)

Köszi előre is!
Tuningman02-07-2013 13:53:07 // 139864
Egyben van az egész.
A különbség csak annyi, hogy a szerkezeten a kurblimechanika helyett elektromos motor van.

aranytl02-07-2013 13:35:53 // 139863
Neked az utasoldal az akkumulátor felől van, ott nagyobb a hely. Arra gondolsz?
Lehet, ha leszedet a műanyag fedelet jobban elfér a kezed. Én a kiegyenlítő tartály oldalán szoktam szenvedni. Nyúlkálni kell az fix, kis kezűek előnyben :)
szeda02-07-2013 09:59:43 // 139862
csak annyi a különbség mint a bringa és a robogó között....
Zselé02-07-2013 09:16:50 // 139861
Köszi. Tehát akkor a motoron kívül az ablakemelő szerkezetet is cserélni kell? (a kurblis más mint a motoros?)
Somcy02-07-2013 08:35:27 // 139860
Köszi... csak az utasoldalon rohadtul nem férek hozzá :(
Tuningman02-07-2013 02:06:24 // 139859
A két hátsó motoros ablakemelőt mindenképpen:)
Az ajtókban lévő kábelkötegek is kellenek, az elsők is, legalábbis a bal első mindenképp. Elvileg a kurblisnak az autóban lévő kábelkötege is ugyanaz tehát csak csatlakoztatni kell ha jól emlékszem. Továbbá kell az összes ablakemelő kapcsoló, elsők is a vezérlés miatt.
A motoroknak ugyanaz a felfogatásuk az ajtókban mint a kurblisé, úgyhogy nem ügy a cseréjük.
pedrobaa01-07-2013 23:57:44 // 139858
A helyzetjelző a tompított és a távolsági fényszóró között van a műanyag keretben. Nincs benne semmi csel, elvileg mind a két oldalról megközelíthető, a távolsági felől talán könnyebb. A csatlakozót simán meghúzod magad fele, kipattan a keretből és bajonett záras izzó vagyon benne.

Ha a tolatólámpában az izzók jók, akkor valszeg a kapcsoló ment szarni, az valahol a váltó környékén van, bár automatánál lehet nem is olyan egyszerű a mutatvány. :)
Zselé01-07-2013 22:56:50 // 139857
Sziasztok. Úgy néz ki találtam egy jó kis bőr belsőt. A gond annyi, hogy hátul is elektromos ablakos autóból való, ami épp most bontódik. Arra jutottam, hogy akkor legyen hátul is elektromos ablak, kérdés, hogy miket kell kibontani a donorból, hogy minden szükséges alkatrészem meglegyen a kurblis hátsó ablakok cseréjéhez. Előre is köszi a válaszokat!
SanyiJTD01-07-2013 21:04:50 // 139856
Kicseréltem a lámpáim 2 újra, 2féle helyzetjelzőm volt, egy sima halogén ,meg egy led (másik led behalt) ,de egyik sem világít az új lámpákba. Az miaz?
Trombozis01-07-2013 21:04:38 // 139855
Nyugodt vagyok. :-)
Nincs egy eves a fenyezes. :-[ Mindegy majd elkopik.
Trombozis01-07-2013 21:02:15 // 139854
Az elozo hsz neked ment. Szarfos telefon. :-)
Trombozis01-07-2013 21:00:20 // 139853
:-)
Oreg mar, meg en is. :-D
Trombozis01-07-2013 20:38:16 // 139852
:-) ja de tuti nem az enyem lenne. :-D
Somcy01-07-2013 19:49:23 // 139851
Hát, egy hét és 2 nap tapasztalatai:

1: Szegényke reggeli indításnál, hidegen eléggé kirázza az emberből a benne maradt vacsorát.
2: Erőt nem érzek benne, legalábbis nem az elvileg? 150 pacit. 4000-4500 körül mintha éledezne kissé, de kicsit sem az igazi :(
3: Nem tudom kicserélni az utasoldali helyzetjelzőt :D egyszerűen nem férek hozzá és ötletem sincs, hogy a csecsben lehetséges :()
4: Tolatólámpa nem műkszik, pedig az izzók jók :( ÉS MAGYAR!!! :D /hogy a francban?/
5: Ótómata módban szerintem kissé későn vált fel...
6: Valami ciripel a drágában... remélem csak egy eltévedt tücsök...
7: Érzés alapján valami gagyi, kínai fékek... :(

De szombaton menünk doktor bácsihoz a kicsivel... Remélem nem közli, hogy a torka véres és hazafelé be is guríthatnám a Temzébe :(
Kka01-07-2013 17:22:54 // 139850
szeda01-07-2013 17:04:19 // 139849
sziasztok,

Olyan gondom lenne hogy sok állás után ma mentem a kocsival és a belső levegőkeringető motor elég furán működött.Bekapcsolatam a klímát, először jó volt AUTO fokozatba rendesen elkezdett hűteni, jött a hideg, majd kis idő után kikapcsolt a keringetés.klíma ment rendesen tovább.aztán kis idő múlva megint bekapcsolt a keringető motor aztán megint ki.Áttekertem 2-es fokozatra de utána el sem indul a keringetés.Amikor hazaértem egyszer csak megint minden jó lett de kb 2 percre megint.Biztosítékokat megnéztem de mind jó.
Volna még egy olyan kérdésem hogy a +akuusarunál lévő nagy biztosítékoknál milyen értékű biztosítékok valók (mondjuk jobbról balra sorrendben) az egyik elég avétos és nincs rajta a műanyag burkolat így nem látni hogy hány Amperes.
Piritu - 1.000.00001-07-2013 16:06:30 // 139848
1. Légtelenítve mikor volt a rendszer? Volt benne olajcsere a fékolaj cseréjekor? Lehet, hogy kezd meghalni az alsó munkahenger és levegősödik a rendszer.
Liquid01-07-2013 14:52:14 // 139847
3: lehet hogy a hővédő lemez, de az is lehet hogy a kipufogó flexibilis csöve rezonál be
akobor01-07-2013 14:13:31 // 139846
sziasztok!

pár kérdésem nyitott maradt az autómmal (1.9 16V) kapcsolatban, hátha tudtok rá mondani valami okosat, ha gyakori és ismert hibákról van szó a 156 esetében (ha nem, akkor vegyétek úgy, hogy fel sem tettem őket, én se vagyok a távgyógyítás híve :) ):

1. kuplungpedál érdekesen mozog, néha feltűnően könnyű, néha nyikorgósan nehéz benyomni (mintha az ott lévő rugó csinálná)

2. jobb hátsó keréktől daráló, lüktető hang, 90-től fölfelé. gumi centrírozva, felni se üt, egyelőre tanácstalan vagyok. (kerékcsapágy gyanús, de akkor miért csak 90 fölött csinálja, azt nem értem :) )

3. 2000 fölött, ha odalépek neki rendesen, néha erős fémes hang jön a motor felől (mintha egy hővédő lemez rezegne), de MES szerint turbónyomás, és minden egyéb rendben van.

köszi előre is a segítséget!
Spet0530-06-2013 23:32:11 // 139845
Köszi a segítséget, így nem kell megvárnom a kiszerelést a beszerzéshez :D
sparco30-06-2013 22:10:05 // 139844
Még jó hogy nem egy bazi nagy aranytömbnek! :D :S
vespa verde30-06-2013 22:06:23 // 139843
Milyen más változásra gondolsz? A kormolás megmaradt?
Kka30-06-2013 21:47:57 // 139842
én csak olvasgatom mindig amiket írsz, és kezdem úgy érezni, hogy te megvagy átkozva ezzel az autóval :)
GTPeti30-06-2013 21:27:23 // 139841
Valószínűleg 120A-s.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.