Forum >> 156
159 Indigo Gray 2.4 Monster26-01-2014 05:52:52 // 143590
Rajta vagyunk az ügyön. Akkor mi ha nem csúcs?
mreni26-01-2014 00:49:06 // 143589
nekem csak az a furcsa hogy rajtad kívül más szinte egyáltalán nem panaszkodik a jtdre,nem lehet hogy egyszer egy hozzaertovel at kellene nezetned es rendberakatni?
a hidegen nehezen indulás sok mindentől lehet,de szinte biztos nem csúcs para..
a hidegen nehezen indulás sok mindentől lehet,de szinte biztos nem csúcs para..
Dévid25-01-2014 23:31:33 // 143588
Én is a fogyasztás miatt váltottam. No meg mert anno sikerült egy olyan TS-t vennem (és jó érzékkel rontanom rajta), amiből nekem már sokba kerülne rendes autót építeni, abból a pénzből inkább vettem egy (eddig úgy néz ki) jobb alapot. :D
Hardy25-01-2014 23:09:56 // 143587
Nekem volt TS is és raktam bele km t rendesen. De a mostani kb. fele annyit eszik. Ha csak 4 liter a különbség fogyasztasban az 10000 km n 160000 ft. Szerényen számolva. Ez azért elgondolkodtató.
Zoli8525-01-2014 22:22:53 // 143586
múltkor volt itt egy hír, hogy újra megnyitják!
Piritu - 1.000.00025-01-2014 22:21:54 // 143585
Mint említettem zárva van :-(
Zoli8525-01-2014 22:20:38 // 143584
nekem 1200 km arese nyíregyházától! :-)
Zoli8525-01-2014 22:18:07 // 143583
Akkor jó lenne valamit szervezni oda. Engem főleg a múzeum érdekelne. Bár azt hallottam, hogy már sok legendás darabot elpasszoltak.
Piritu - 1.000.00025-01-2014 22:14:48 // 143582
kicsit = kinyit
Piritu - 1.000.00025-01-2014 22:05:35 // 143581
Zoli8525-01-2014 21:43:19 // 143580
Ebbe az Arese-i gyárba nem lehetne szervezni egy ilyen konvojos nagy Alfás kirándulást?????? Én borzasztó kíváncsi lennék a gyárra.
Elindulni több alfával és oda menni, persze leegyeztetve mindent.
Elindulni több alfával és oda menni, persze leegyeztetve mindent.
GTPeti25-01-2014 21:42:09 // 143579
Lehet, ezen a kapun jött ki anno. Igaz, tréleren. :)
Piritu - 1.000.00025-01-2014 21:35:15 // 143578
Liquid25-01-2014 21:32:09 // 143577
hát te tudod, de mi az egyszerűbb, évente veszel bontottat és szopikálsz, meg füstölsz, vagy egyszer megcsináltatod és újabb min,. 150e km-re jó?
Zoli8525-01-2014 21:31:48 // 143576
Mondjuk nekem a cél majd valamikor egy 3.0 V6 gtv. Remélem megadatik egyszer.
Habár most láttam, hogy az egyik alfaamore tag eladja a 83 vagy 82-es gtv 2.5 v6-ját, ha nem kéne most a pénz másra, megvenném!
Habár most láttam, hogy az egyik alfaamore tag eladja a 83 vagy 82-es gtv 2.5 v6-ját, ha nem kéne most a pénz másra, megvenném!
GTPeti25-01-2014 21:27:14 // 143575
Ahogy ismerlek be fogod te ezt még pótolni. Kicsit kikormolod a Pókot. :)
Piritu - 1.000.00025-01-2014 21:26:26 // 143574
Anno, amikor arra jártunk még ezt nem tudtam. Ott mentem el a gyár mellett, és nem tudtam, hogy ott készült a vas. Így sajna képem sincs róla. :-(
Egy ilyen képpel még tartozom magamnak...
Egy ilyen képpel még tartozom magamnak...
Piritu - 1.000.00025-01-2014 21:22:26 // 143573
Úgy tudom, hogy a 97-es Spiderem még utolsó típusként Arese-ben készült. A faceliftes 98-tól már Pomigliano d'Arco-ban. És azóta minden.
GTPeti25-01-2014 21:15:50 // 143572
Mint az összes többit tudtommal. De lehet, hogy tévedek.
GTPeti25-01-2014 21:15:04 // 143571
Nincs olyan, hogy utángyártott. Valeo van és passz. A gyári is az. (Max. jobban szelektált.)
Zoli8525-01-2014 21:11:28 // 143570
Kössz a választ, igazából én nem tudom, hogy merre is született a 156-om. Mondjuk az ismerősöm szerint tuti nem Areseben, mondjuk nekem mindegy is mert így is szeretem nagyon, még eladni se tudtuk és ebben nagy szerepe volt az asszonynak :-) Igazából Ő mondta, hogy ne adjuk már el :-)
Zoli8525-01-2014 21:09:45 // 143569
Ismerősöm 155 2.5 v6-al ami természetesen igazi vadállat Olaszországból jött haza úgy hogy leengedte olaszba az ablakot és szépen lent maradt úgy ment haza. JA és persze patika állapotú verda. Úgy, hogy nem tudott rá haragudni, egy két felhőszakadásba belefutottak.
Bocsi a 155-ért de nem bírtam kihagyni, az ismerősömnek még mindig megvan a kocsi nem tud rá haragudni.
nekem 156-tal volt olyan amit mondasz, amikor elmentem a villamossági mesterhez tt természetesen jó volt. :-)
Bocsi a 155-ért de nem bírtam kihagyni, az ismerősömnek még mindig megvan a kocsi nem tud rá haragudni.
nekem 156-tal volt olyan amit mondasz, amikor elmentem a villamossági mesterhez tt természetesen jó volt. :-)
Piritu - 1.000.00025-01-2014 21:09:07 // 143568
Az enyémet - tudtommal - Pomigliano d'Arco-ban gyártották Nápoly mellett.
159 Indigo Gray 2.4 Monster25-01-2014 21:06:13 // 143567
Igen olvastam hogy az után gyártott vagy "gyári" nem bír annyit (bár ez a lengőkarokra is igaz) ezért is vettem gyári bontott kuplungot 70ekm az nem olyan sok talán bírni fogja egy darabig
Alfa GT-Csaba25-01-2014 21:05:13 // 143566
Lehet jobban jár az ember ha a kettőstömegűt inkább fel újíttatja ,mint hogy vegyen egy utángyártott ,esetleg szart
Bgabor25-01-2014 21:03:47 // 143565
Valakinek van esetleg a biztosítéktábla kiosztásáról leírása, A problémám hogy az első ablakemelő kapcsolókhoz nem jön áram a hátsók tökéletesen működnek .
Zoli8525-01-2014 21:02:36 // 143564
Az alfa 156-okat mindegyiket Arese-ben gyártották, amíg a gyárat be nem zárták, vagy hogy is van ez?
Egyik ismerősöm szerint nem Arese-ben gyártották a 2003-as kocsimat.
Válaszotokat előre is köszi!
Egyik ismerősöm szerint nem Arese-ben gyártották a 2003-as kocsimat.
Válaszotokat előre is köszi!
GTPeti25-01-2014 21:00:44 // 143563
Kicsit jobban visszarúg kuplungoláskor mint a gyári. De nem emiatt írtam. Hanem a többi új lendkerekes cartárs tapasztalata miatt. (Ld. Dízeltopic.)
159 Indigo Gray 2.4 Monster25-01-2014 20:57:23 // 143562
Amit bele rakattál azzal mi a baj?
GTPeti25-01-2014 20:55:52 // 143561
Igen, 99%, hogy annak semmi baja nem volt.
GTPeti25-01-2014 20:55:18 // 143560
A JTS és a TS sajnos egykutya. Azt leszámítva, hogy a JTS-nél valamivel érzékenyebbek az injektorok (a common-rail rendszer miatt, mert a közvetlen bef. ezt jelenti).
A kifinomult járás és a jó hang természetesen a (J)TS előnye. Megbízhatóságban ettől még _jobb_ egy JTD.
A kifinomult járás és a jó hang természetesen a (J)TS előnye. Megbízhatóságban ettől még _jobb_ egy JTD.
Alfa GT-Csaba25-01-2014 20:53:36 // 143559
szerintem meg a benzinesbe se izzadsz bele 2km-után!Ha pörgeted biztos hamarabb melegszik mint a diesel,de melyik kocsinak tesz jót ha hidegen pörgetik?Ha gy gondolkodunk akkor inkább dieselnél maradok a fogyasztás miatt!
159 Indigo Gray 2.4 Monster25-01-2014 20:52:35 // 143558
Mert a 2tömegű még jó volt? Az enyém már nagyon zörög meg nem csúszik a kuplung csak már hangos, vettem bele egy 70ekm et futott szettet ha ki bírja akkor tavasszal csere ha nem akkor előbb. Az injektorok meg x akta nem kormol az autó csak szarul indul.
Bgabor25-01-2014 20:49:03 // 143557
Megoldás JTS. Nekem a Dieselben két dolog ami zavaró, az egyik a rezonancia, a másik meg hogy elég lassan fűt és sokat megyek rövid távon.
B.László25-01-2014 20:42:47 // 143556
Én am nem tudom miről beszéltek a JTD vel sokkal kevesebb gond van és jobban bírja mint a benzines 1.6 ot szét kell forgatni h meginduljon ... 1.8 az a legkorrektebb választás fogyasztás és teljesítmény téren.. a 2.0 többsége meg halálán van a hajtókarcsapágy miatt ..
Ezen kívül ott van a vez módosító ami beadja a kulcsot 1 idő után ..
Sztem 2 negatívum van a benzinben a hajtókarcsapágy és a vez. módosító a Ts nél
A JTD nél az 1.9 et nem ismerem de nem szalad valami nagyot a 105 115 lovas a 150 es már lehet ezen kívül agyon lehet húzni 1 chippel ezen kívül ami hallottam gondot az a holdpont jeladó szokott rendszeresen meghalni ami 1500 ft .. keveset eszik és a világból kimegy ..
A 2.4 nél a 136 lovasnál ami komfort hiba lehet az mikor a balansztengely csörög de erre is megvan a gond ki kell venni és csók többet nem csörizz . ezen kívül megy mint a bolond és gyönyör a hang nekem amióta megvan semmi gond nincs vele minap -7 ben is simán indúlt kicsit furcsa hangja volt hidegen de ez vele együtt van feszítő szokott még szarakodni de az se nagy gond bár 30 e ft de nem rendszeresen adja be a kulcsot de kevés fogyasztás és 1 kis okosítással 2,5 v6- al vetekedik ..
Sztem jó választás a JTD az enyém eléggé el volt hanyagolva ki tudja milyen olaj volt benne mos Seléni van benne és semmi baja .. a turbóra oda kell figyelni és annyi
Ezen kívül ott van a vez módosító ami beadja a kulcsot 1 idő után ..
Sztem 2 negatívum van a benzinben a hajtókarcsapágy és a vez. módosító a Ts nél
A JTD nél az 1.9 et nem ismerem de nem szalad valami nagyot a 105 115 lovas a 150 es már lehet ezen kívül agyon lehet húzni 1 chippel ezen kívül ami hallottam gondot az a holdpont jeladó szokott rendszeresen meghalni ami 1500 ft .. keveset eszik és a világból kimegy ..
A 2.4 nél a 136 lovasnál ami komfort hiba lehet az mikor a balansztengely csörög de erre is megvan a gond ki kell venni és csók többet nem csörizz . ezen kívül megy mint a bolond és gyönyör a hang nekem amióta megvan semmi gond nincs vele minap -7 ben is simán indúlt kicsit furcsa hangja volt hidegen de ez vele együtt van feszítő szokott még szarakodni de az se nagy gond bár 30 e ft de nem rendszeresen adja be a kulcsot de kevés fogyasztás és 1 kis okosítással 2,5 v6- al vetekedik ..
Sztem jó választás a JTD az enyém eléggé el volt hanyagolva ki tudja milyen olaj volt benne mos Seléni van benne és semmi baja .. a turbóra oda kell figyelni és annyi
GTPeti25-01-2014 20:38:51 // 143555
Mindenből ki lehet fogni sajnos. Többen vagyunk itt akiknek 6-7-8 éve van meg az autója és nem véletlenül nem cseréltük le eddig.
Arra, hogy 200e körül nálam is elszállt a kuplung egy rossz szót nem szóltam. (A szervízdíjat leszámítva, ami horror lett No-ban.) Ez minden autónál így van. Viszont a gyári kettőstömegűt bárcsak bent hagytam volna...
Arra, hogy 200e körül nálam is elszállt a kuplung egy rossz szót nem szóltam. (A szervízdíjat leszámítva, ami horror lett No-ban.) Ez minden autónál így van. Viszont a gyári kettőstömegűt bárcsak bent hagytam volna...
159 Indigo Gray 2.4 Monster25-01-2014 20:35:57 // 143554
Biztos igazad van meg a többi elégedett tulajnak is, csak sajnos engem ez nem vigasztal biztos csak az enyém egy csörgő kígyó hulladék :( Na mindegy saját hibájából tanul az ember :)
GTPeti25-01-2014 20:31:08 // 143553
Én az enyémbe 140 ezret tekertem bele eddig...
GTPeti25-01-2014 20:30:13 // 143552
Számolj utána, hogy ezeket mennyinként kell megcsinálni. (A kettőstömegűt egyszer az autó életében.) Az injektorokat? Háát... Azok rendszerint elég sokat kibírnak.
Ne állítsuk már be a JTD-ket úgy, hogy pénznyelők, mert nem azok. Nagyon nem.
Ne állítsuk már be a JTD-ket úgy, hogy pénznyelők, mert nem azok. Nagyon nem.
159 Indigo Gray 2.4 Monster25-01-2014 20:26:16 // 143551
ezért is írtam hogy nem kéne benzines alfa.
159 Indigo Gray 2.4 Monster25-01-2014 20:25:35 // 143550
Hát én 3 év alatt annyit költöttem a patkányra hogy egy új autó hitelét 1,5 évig fizettem volna :)
Alfa GT-Csaba25-01-2014 20:23:23 // 143549
ilyenkor télen egy 1,6 ts pályán 120 temponál megeszi a 9 litert a diesel meg a 6-ot .Nekem télen átlagba 10 liter körül evett az 1,6TS a Gt diesel meg 6,5 t eszik
Zselé25-01-2014 20:22:57 // 143548
A kettős tömegű nekem is volt, de még nem lógott annyira a bele. Kuplungot cseréltem, és mivel másodszorra, "kötelezőből" repült az is. A másik problémához nem volt még "szerencsém", bízom benne egyhamar nem is lesz... viszont én 3 éve használom az autót, és kb. ez alatt 600 ezer pénzt spóroltam a hasonló menetteljesítménnyel rendelkező benzines elődhöz képest, ami benzines volt. Ebből azért kijön pár dízel specifikus szervíz...
159 Indigo Gray 2.4 Monster25-01-2014 20:19:43 // 143547
Igen nekem is volt 5 alatti fogyasztásaim de itt nem fele annyit eszik max 1-2l el eszik kevesebbet
Zselé25-01-2014 20:17:28 // 143546
Én most ebbe a hidegebb időben is 6,5-ből járok városban, úgy hogy sosem tud szerencsétlen teljesen bemelegedni. A legjobb fogyasztásom 4,8-volt egyszer (10% város, 50% országút (80-120), 40% autópálya (120-160)...
159 Indigo Gray 2.4 Monster25-01-2014 20:17:03 // 143545
Kettős tömegű, injektorok nem egy olcsó móka. Persze ilyenkor jön hogy mert sok a km de kevés km es JTD már nincs
Zselé25-01-2014 20:15:45 // 143544
Megkockáztatom, még kevesebb is a baj... de nem akarom magamra húzni a benzines Cartársak haragját :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster25-01-2014 20:14:51 // 143543
Akkor nektek szerencsétek van. Fele annyit eszik 3.2 jts hez képest biztosan :)
Zselé25-01-2014 20:14:39 // 143542
Miért drága? Milyen hibákat produkált a JTD?
Nekem is JTD van, és sokat költök az autóra, de nem a JTD mivolta miatt, a motorja a legbiztosabb pont (kopp-kopp) :)
Nekem is JTD van, és sokat költök az autóra, de nem a JTD mivolta miatt, a motorja a legbiztosabb pont (kopp-kopp) :)
Alfa GT-Csaba25-01-2014 20:14:19 // 143541
Erről van szó Peti cartárs!!!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
428
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?