Forum >> 156
mszabika12-10-2005 14:16:20 // 1140
Faterom is megrendelte, pénteken megyünk érte, 7végén bent lesz :))))))
Érdemes és olcsóbb is. :)
Tomy15612-10-2005 13:06:18 // 1137
OK. kössz! Lehet h, én is ki cserélem.
Ékszij12-10-2005 12:53:51 // 1136
Az enyémbe ilyet raktunk, NGK volt benne . Semmi különbséget nem vettem észre teljesítményben az alapjárat viszont szebb lett:)
Tom1212-10-2005 12:33:40 // 1135
Létezik, valahol már láttam, de nem tudom, milyen márka...
Tomy15612-10-2005 12:32:32 // 1133
Hi everybody!
Van vkinek tapasztalata a BRISK sport gyertyákról? Érdemes használni?
Gordon12-10-2005 12:31:10 // 1132
Én ezt 55187325 rendeltem meg!
Tomy15612-10-2005 12:27:05 // 1131
A "direkt légszűrő" topicban is volt szó erről, ott a clkszám 60630490 volt. Ez is jó?
Gordon12-10-2005 12:20:32 // 1130
Létezik BMC F1 amit be lehet rakni a gyári légszűrő házba??? Direktszűrővel nem akarok vacakolni!
Chichi12-10-2005 12:16:01 // 1129
Azt sajna én sem tudom, Csak kérdés volt.
Gordon12-10-2005 12:10:50 // 1128
Na abból sincs sok! Persze kérdés mit bírnak a futóművek, meg a lengés csillapítók, stb?
Chichi12-10-2005 12:09:51 // 1127
Esetleg CrossWagon?
Gordon12-10-2005 12:09:49 // 1126
Hogy kell kiszedni az ECU-t mert sajnos az enyémet nem lehet chipcserével megoldnai, ki kell küldenem az ECU-t! Tudja valaki hogy kell ezt helyesen kiszedni?
Gordon12-10-2005 12:01:01 // 1125
Ilyen utakra Defendert kell venni!
Tom1212-10-2005 11:33:25 // 1124
A "koccot" néha én is hallom, pedig nincs ültetés, meg nem is szántani járok vele...:))) Néha meg is értem azokat, akik ilyen utakra terepjárókat vásárolnak...:)
Gordon12-10-2005 11:30:16 // 1123
Nekem szép Orosz felíratos lemez van fenn :-) az ültetés óta meg pláne örülök neki, hogy ez vann fent, mert sokszor hallani a csin...csin... hangot :-(
Tom1212-10-2005 11:30:00 // 1122
Biztos, hogy annyit nem "dob" a teljesítményen, mint a komolyabb beavatkozások, de mondjuk egy előzés visszaváltás nélkül "kellemesebb" így.
Tom1212-10-2005 11:03:17 // 1121
Csak az alsó műanyag borítást kell levenni, onnan el lehet érni. Igaz, első nekifutásra nem 15 perc, de nem tart soká.:)
Nemesis12-10-2005 11:00:52 // 1120
Gordon:
de azaz, bár effektív az nem említettem. ár/érték arányban érdemes megcsinálni, bár az inkább csak tuningocska. mondjuk pénzbe "nem" kerül. mondjuk bármelyik verdánál érdemes "kipucolni" a légszűrőházból a "felesleget", valamint megkönnyíteni az útját a levegőnek. mondjuk ez annyit nem dob!!!
Gordon12-10-2005 10:31:14 // 1119
A felrakáshoz kell valami speckó?
Gordon12-10-2005 09:53:30 // 1118
Tom1212-10-2005 09:28:37 // 1117
Igen, nagyjából így, de "erősebbnek" érzed, mert érzékenyebb lesz a gázadásokra, a végsebességet pl. nem befolyásolja, habár azt még nem próbáltam...
Peti16V12-10-2005 09:18:56 // 1116
A váltógombról tudsz felrakni képet?
Gordon12-10-2005 09:12:34 // 1115
156 1.6 TS-hez (2002-es) gyári kipufogó még mindig eladó, valamint gyári sárga oldalindexek, meg bőr borítású váltógomb, továbbá egy kerregő jobb hátsó ajtóba való elektromos ablakemelő (nem SW-be)!
Gordon12-10-2005 08:55:14 // 1114
A cucc cikkszáma: 55187325 ez a 2.5 V6-os 60677409 a GTA
Gordon12-10-2005 08:52:28 // 1113
The maximum power output won't hardly be influenced but the reaction on the accelerator pedal does when you replace this section by the intake pipe from a 156 V6 or JTD version.
Ez magáért beszél! Tehát nagyon nem lesz erősebb a motor, sőt, de sokkal jobban fog reagálni a gázadásokra!
Tom1212-10-2005 08:40:19 // 1112
De az.:) A tapasztalatok, a már leírtak /lejjebb/, hogy alacsonyabb fordulaton, 4-esen, 5-ösben több a "tartalék" és ha kibírod, hogy "diszkréten" közlekedj, nem sokkal, de valamivel alacsonyabb a fogyasztás is.
Gordon12-10-2005 08:14:35 // 1111
Intake modification
nem ez az amit már több cartárs is leírt??? V6-os cuccot rakni az 1.6 TS-be!
csocsi11-10-2005 15:15:41 // 1110
Neked nem mondták, hogy ezzel a géppel finoman kell bánni nem pedig nekiesni :-DD
Tomy15611-10-2005 11:20:40 // 1109
Tomy15611-10-2005 11:17:40 // 1108
Majd még fárasztom....én meg gyúrok karra:)
Atek11-10-2005 11:07:45 // 1107
lausz11-10-2005 05:10:42 // 1106
üdv.lejön az szépen,semmi mást nem kell tenned,csak
kajakból húzni felfelé(vigyázz a könyöködre,és a tetőre!)
lausz11-10-2005 05:08:24 // 1105
üdv.lejön az szépen,semmi mást nem kell tenned,csak
kajakból húzni felfelé(vigyázz a könyöködre,és a tetőre!)
Poló10-10-2005 21:23:11 // 1104
Lejön az roncsolás nélkül is. Nekem is lejött, meg akitől vettem annak is.
Tomy15610-10-2005 19:31:17 // 1103
Sziasztok!
Sajna nem jött le a váltógomb. Próbáltam-próbáltam, de meg se moccant. Ellenben lett 1 jó nagy vízhójag a tenyeremen:(. De még nem adtam fel teljesen. Most keresgélek vmi szépet a helyére, ha csak úgy jön le, h széttörik.
Nemesis10-10-2005 16:11:54 // 1102
Én anno jól lefűrészeltem aztán haladjunk! :))))) Sőt még a váltókarból is fűrészeltem le, utánna sokkal jobban kézreállt! Lerángatni nem merném.
Gabi15910-10-2005 16:04:38 // 1101
Lejött a váltógomb,mert én is gondolkodtam valami cserén,de nekem sem mozdult.Nem akartam kárt tenni benne.
Atek10-10-2005 15:52:27 // 1100
Csak roncsolással franciakulcs nagyfogó amivel lejön :(
Ékszij09-10-2005 10:22:27 // 1099
Majd ha egyszer megunod a V6-at lehet megnézem és már hozom is :)))
Ékszij09-10-2005 10:19:26 // 1098
Köszi, akkor marad minden a régiben +gyűjtés...
Vagy inkább egy komplett autó cserét. :)
Nemesis08-10-2005 11:44:40 // 1095
Hi all!
A motorcserés verzió végtelen pénz, idő és nagyon jó szakember kell hozzá, erre mindenépp érdemes ügyelni!!! Nekem ugyebár 156 1.6TS-em volt és anno végiggondoltam ár/érték arányban mi lenne a legjobb megoldás egy kis tuningra. A vicces az, hogy azt a motort teljesen felesleges turbóztatni (1,5mill), (akár turbóról, akár kompiról beszélünk, -szerintem- egy kisebb motornál már maga a motor is átalakításra szorul|pl.dugattyúk| és úgy sem lesz sokkal erősebb moci, (pl. DCS egyéb tuningokkal (pl.chip) semmit extrát nem lehet elérni, az max! olyan erős lesz az 1.6TS mint egy 2.0TS. Persze lényeges az is, hogy tényleg az ár/érték arány összefüggésben kell nézni a dolgokat. Ha nem akadok rá a mostani 3.0 GTVmre, akkor lehet 156 2.5 V6-ot vettem volna (legalábbis megfordult a fejemben), azzal lehet játszani. A többi megoldás szerintem felejtős, vagy pénzkidobás, vagy olyan lesz az autó, hogy azt többé nem lehetne/vagy baromi nehézkes lenne eladni stb stb. Chip ügyben egy kis böngészés: Squadra Chipszek, a magyarországi chipekbe én nem bíznék.
Hát kb. ennyi. Nem akartam beleokoskodni, de nagyon át kell gondolni a dolgot. A legtöbb esetben az a leggazdaságosabb, ha nagyobb motorral rendelkező autót veszünk! Szerintem.
Don Gombóc08-10-2005 10:25:02 // 1094
Mivel van is 2,5 V6 156 belefér. De ha motorkód változtatás van akkor nállunk reg adót kell fizetni asszem úgyhogy felejtős ha hivatalosan akarod. Akkor már olcsóbb eladni és venni egy gyári V6-ot.
Ékszij08-10-2005 01:07:01 // 1093
Motorcserén már én is gondolkodtam.Láttam 166-os motorokat átalakítás nélkül belefér egy V6 a 156-ba? Meg hogy el lehet-e az átalakítást hivatalossan intézni...
Gordon07-10-2005 09:31:34 // 1092
Persze lehet hogy ez már szereléssel együtt!
Gordon07-10-2005 09:24:05 // 1091
Hát én úgy tudom, hogy egy jobb turbó olyan 3-400k!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
457
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?