Forum >> 156
csocsi05-11-2005 19:27:57 // 1442
Az utazás élménye kárpótol a tankolásért :-)))
Amíg bírom anyagilag a "kutyát nem érdekli" a dolog :-DD
csocsi05-11-2005 19:26:38 // 1441
3 hónapja vettem a gépemet egy 2.0 Ts 156 Selespeedet:
eddig az átlag 9,5 l / 100 km
a legtöbb 11,2 a legkevesebb 8,4 volt
Trombozis05-11-2005 19:26:35 // 1440
De tök jó hogy ennyit eszik.
Az a baj, ha olajkályhát vettem volna, akkor annyit mehettem volna amennyit akarok, mert az após söfőr és mint köztudott a nagy autóból lejön egy kis ízzitó anyag. De akkor soha nem lennék itthon. :-))))))))
Komolyan sokan mondják emiatt, hogy hülye vagyok. De nem akartam a nyakára járni mindig, mert sokat kocsikázok. De így sem keveset. Soha nem a fogyasztással foglalkozom. Az csak egy olyan mellék érdekesség. :-D
csocsi05-11-2005 19:23:33 // 1439
Igen, nem érdemes szuttyogni :-))
Persze azért vigyázni kell
Pietro05-11-2005 19:10:44 // 1438
Nekem 1,6 TS van:
csak város: 8,6-9,0 l/100km (a 9,0 már légkondival, sportosan, ahogy kell)
csak autópálya: 7,0-7,5 l/100km átlag 140-es tempóval
vegyes: 8,0 l/100km körül szokott kijönni.
már írtam valahol, de most témába vág: egyszer megcsináltam, hogy a Győr-Veszprém útvonalon csak 3000-es fordulatszám alatt mentem, akkor 6,2-re jött ki a fogyasztás, de azt hittem megőrülök. Aztán visszafelé toltam rendesen, akkor 7,1 lett. Hát a tököm fog lassan menni 100 km-ként 200Ft-ért... :-)))))
csocsi05-11-2005 18:57:37 // 1437
Így ahogy írod :-DD
Trombozis05-11-2005 18:57:12 // 1436
Nem hát. Direkt vettünk benzinest, hogy induláskor hallhassuk a dízel hangot. :-))))))
csocsi05-11-2005 18:54:43 // 1435
Nem is vagyunk elkeseredve :-))
Mambo_7605-11-2005 18:51:47 // 1434
Nemesis05-11-2005 17:34:53 // 1433
És ezek vannak az AR.HUN-n:
1.6 Twin Spark: lökettérfogat 1598 cm3. Négyhengeres, soros. Teljesítmény 88 kW (120 LE) 6200/percnél, nyomaték 146 Nm 4200-nál. Fogyasztás: kombinált ciklusban 8.2 l/100 km, városban 11.4 l/100 km, országúton 6.4 l/100 km.
1.8 Twin Spark: lökettérfogat 1747 cm3. Négyhengeres, soros. Teljesítmény 103 kW (140 LE) 6500/percnél, nyomaték 163 Nm 3900-nál. Fogyasztás: kombinált ciklusban 8.5 l/100 km, városban 12.1 l/100 km, országúton 6.4 l/100 km.
2.0 JTS Selespeed: lökettérfogat 1970 cm3. Négyhengeres, soros. Teljesítmény 121 kW (165 LE) 6400/percnél, nyomaték 206 Nm 3250-nél. Fogyasztás: kombinált ciklusban 8.6 l/100 km, városban 12.2 l/100 km, országúton 6.6 l/100 km.
2.5 V6 24V / Q-system: lökettérfogat 2492 cm3. Hathengeres, 60° V. Teljesítmény 141 kW (192LE) 6300/percnél, nyomaték 218 Nm 5000-nél. Fogyasztás: kombinált ciklusban 11.8 l/100 km, városban 17.5 l/100 km, országúton 8.5 l/100 km.
Nemesis05-11-2005 17:30:19 // 1432
Mondjuk még hozzáteszem, hogy városban elég dinamikusan használtam így jött ki a 11-12. Viszont érekes amit olvasok, mert én is úgy tudtam, hogy a 2.0TS-ok városban 11magasságában esznek. Most erre varrjon valaki gombot! :)))
Attie05-11-2005 17:16:52 // 1431
1.6-hoz szerintem sok a 12 liter Bp-en.
Nekem a 2.0 (igaz 155-ben, de ugyanaz a motor) eszik 11-12 között csak Bp-i használatban. Nyáron 12, télen inkább 11 liter.
Jól van a lambda szondád?
csocsi05-11-2005 17:07:22 // 1430
De úgy látom véresen komolyan vettétek :-))))
csocsi05-11-2005 17:06:04 // 1429
KIcsit fel akartalak dobni, ennyit én is tudok a gépemről :-)))
Nemesis05-11-2005 17:04:20 // 1428
A 156 1.6TS-em városban átlag 11-et evett, vegyesben cca.9-et, országút passz..... Akkoriban zavart egy picit, mostanság visszasírom! :))))
Trombozis05-11-2005 16:58:49 // 1427
Enyém is az. :-)
ruszman05-11-2005 15:52:57 // 1426
Bizony nekem is hasonló 10L fölött, viszont ha kimegyek a városból valóban sokkal kevesebb.. kb7L. az enyém 1.6TS.
Trombozis05-11-2005 15:10:40 // 1425
10-12 városban.
Mentem vel már nagyon sokat. De hosszabtávon, ahol természetesen ráállok egy nagyobb tempóra akkor meg 7-8. Ilyenkor általában nagyon kevés és ez nagyon meg is lepett. A kettő között nagy a különbség.
BF15605-11-2005 15:07:31 // 1424
Nekem 10-re jön ki szinte mindig. Ez autópálya+városi közlekedés. De szeptemberben csináltam 7,3-at csak autópályán.
Peti16V05-11-2005 14:59:40 // 1423
Feldobok egy új témát, ez pedig a FOGYASZTÁS!
Tehát arra lennék kíváncsi, kinek mennyit eszik városban, átlagban, stb.
Én 99%-ban büdipesten araszolok vele a dugóban, ezért csak városi fogyit tudok mondani: 12l/100km :(((
Szerintem ez nagyon sok, ahhoz képest, ahogy (nem) megy.
Bombázzatok sokkal kisebb számokkal, hadd őrüljek meg! :)
Trombozis05-11-2005 14:50:58 // 1422
Ki tudja? Amikor vizsgáztam mindig pampogott ezért az oktató. de mi a fasz csúsztassam mindegyik fokozatba a kumplungot és kanyarodásnál is kumplunggal guruljak. hülyeség. :-))))) Tegnap a szerelő mondta. De lehet azért, mert lefulladt vele. :-)))))) Biztos tudja, mert olaszautókat szerel.
Inkább nehéz a lábam oszt az a baj. Lehet ezért is eszik sokat. :-))))))
Fater amikor mellettem ült elkezdett agyalni. "Ha indulásnál kevesebb gázt adok és nem huzatom ki akkor ennyit enne" ÓÓÓó mondom, hagggggyá' má' én tankolom. Ha az lett volna a lényeg, hogy keveset egyen akkor veszek mutyukit vagy korzát.
Peti16V05-11-2005 14:43:10 // 1421
Ezt csak Te tudhatod! :))
Trombozis05-11-2005 14:37:43 // 1420
Rángat. Vagyis nem rángat, hanem egy picit megugrik, amikor engedem fel. De lehet béna a lábam.
Trombozis05-11-2005 14:36:18 // 1419
Nem tudom miben segített, de nagyon szívesen. :-)))))
Peti16V05-11-2005 14:36:10 // 1418
Trombozis,
ha lent fog a kuplungod de nem csúszik és nem is rángat, akkor nincs vele gond!
Trombozis05-11-2005 14:34:00 // 1417
Na ezt a magas labdát visszaadtad. (Vagy hogy szoktátok mondani?)
:-)
Peti16V05-11-2005 14:32:39 // 1416
Gordon, nem úgy volt, hogy GTA???
Peti16V05-11-2005 14:31:00 // 1415
Trombozis és a többiek: köszönöm a termosztátos tapasztalatokat, asszem én is kicseréltetem, baj nem lehet belőle. :)
Peti16V05-11-2005 14:28:10 // 1414
Ezt elbaxtad, mert kuplung a Selespeed-ben is van! :)) Igaz pedál nincs hozzá, mert elektronikusan vezérelt hidraulika dolgozik a lábad helyett.
Mike.05-11-2005 10:59:32 // 1412
Tudod, a magas labdát le kell ütni. :-)))))))
Mike.05-11-2005 10:56:40 // 1410
Minden jó autóban van, csak a tiedből felejtették ki. Gondolták te ügyes vagy és megoldod a nélkül is. :-))))
Trombozis05-11-2005 10:47:42 // 1408
:-))))))))))))))))))
Erre már nem tudok mit mondani. :-)))))))))))))))))
Mint lentebb írta vki már nem emlékszem a téma, hogy dízeles hanggal indul a gép. -> Neki mindig dízel hangja van az AR-ének.
csocsi05-11-2005 10:43:36 // 1407
Vazze neked van kuplungod???????? :-DD
Trombozis05-11-2005 10:42:11 // 1406
Na de jó. Nem is figyeltem, hogy neked V6-od van.
Már én is pályázok a nagyobb motorra. De nem azért mert kevés csak lehetne több is. :-)
Trombozis05-11-2005 10:40:32 // 1405
Nekem az a baj, hogy lent fog. De én megszoktam :-))))
Don Gombóc05-11-2005 10:05:18 // 1404
Szinte minden fém, hogy úgy mondjam még odabaszni is lehet neki. Én 200 ezernél újítattam fel, de még jó volt, csak ha már kint volt a moci, ezt is lerendeztem mert iszonyat levenni a V6-ról.
Tomy15605-11-2005 10:01:58 // 1403
Szia!
Termosztáttal kapcsolatban: nekem is volt cserém kb. annyiért mint neked. Az enyém sem akart felmelegedni + fűteni sem. Azóta pikk-pakk 90 fok a víz, kevesebbet fogyaszt, és fűt is. Ja, hiba jelenség még az volt, h ha dugóban voltam felment 90-re, azután gyorsan vissza 75-re.
Kuplunggal kapcsolatban: azt is cseréltem nem túl régen, új tárcsa + kinyomócsapágy (iszonyú nehéz volt már benyomni) aszem kb. 80e ft volt, de 1 haver megszerezte 65 körül (gyári új!)
Trombozis05-11-2005 09:58:11 // 1402
Haver is ezt mondta. Javasolta, hogy kocogtassam meg egy picit, lehet hogy a már nagyon poros. De csak picit ütögessem, nehogy eltörjek valamit. :-)))
Don Gombóc05-11-2005 09:34:14 // 1401
Nálunk van egy viszonylag korrekt cég aki csinálja, hát nem tudom. Általában a perselyek kiszáradása és megszorulása a gond. 100-120 ezer km még nem ügy a bendixnek általában.
csocsi05-11-2005 09:26:56 // 1400
Talán a jeladónál kéne kezdeni és sorbamenni mindenen, hogy ki lehessen zárni a dolgokat.
Mike.05-11-2005 09:22:11 // 1399
Nekem meg sem mozdult az óra. Valaki tanácsolta, hogy mozgassam meg a vezetéket. Így most egykicsit kimozdul a mutató, de ennyi. Ez óra, termosztát vagy jeladó gond?
Trombozis05-11-2005 09:18:22 // 1398
Nekem azt mondta a szerelő, hogy nem fogaja javítgatni, mert nem szívás van belőle mindig. Azt mondta elviszem kiszedit fel Pestre onnan meg jön az új és a különbözetet kell kifizetni. Szerinte nem sokba van így.
csocsi05-11-2005 09:12:20 // 1397
Nekem beáll 90 alá egy kicsivel, ha sokat állok akkor felmegy 100 fölé de indul a ventillátor és visszamegy. Hidegben hogy milyen, nem sokat tudok mondani mert nyáron vettem így nincs tapasztalatom.
Don Gombóc05-11-2005 08:59:35 // 1396
Általában a termosztátok 92-94 fok között nyitnak. Ha kevesebbet mutat az óra vagy jeladó miatt lehet, de az nem gáz. Télen a nyitva maradó termosztát a gázos mert nem tud rendesen felmelegedni a motor és így jobban kopik, és többet is eszik. Általában az üzemi hőfok eléréséhez télen kell kb 6-8-km. Viszont érdemes körbe járni a témát mert nekem tavaly csak 70-75 fokig ment fel a vízhőfok, és a termosztát cseréje után a rendes 90 fokot mutatta, ráadásul vagy 20 km után érte el a 70 fokot. A rédi termosztáton látszott is hogy maradt vagy 2-3 mm rés zárt állapotban.
Poló05-11-2005 08:50:09 // 1395
Nekem is 70-75 fok szokott lenni. Dugóban viszont el szokta érni a 95-100-at is, aztán kb. ott bekapcsol a venti és visszább esik.
csocsi05-11-2005 08:47:37 // 1394
Ez tényleg gázos, de reméljük jobbra fordul a dolog :-))
Don Gombóc05-11-2005 08:47:11 // 1393
Érdemesebb leszedetni és elvinni egy perselyeztetésre és egy bendix cserére, ez kb 15 ezer pénz, mint újat venni, mert azért még 80.at is képesek elkérni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
490
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?