Forum >> 156
András bácsi28-09-2006 13:48:28 // 19743
Mint a TS. Legalábbis papíron. Szemre azonos.
András bácsi28-09-2006 13:47:55 // 19742
Jól tudod. A JTD és a V6 más.
Peti16V28-09-2006 13:41:50 // 19741
Upsz! Ha tényleg új, akkor elég jó ára van. Kár, hogy nincs most rá della.
Mondjuk, ha jól tudom, motorfüggő a kormánymű, tehát nem biztos, hogy jó az enyémbe. Jól tudom??
alfa15628-09-2006 13:27:38 // 19739
Hali hát nemtom az utángyártott milyen lesz.Szolhattál volna előbb ,tudtam volna segíteni.Én is most cseréltem egy hónapja.A szervizbe 65E lett volna de Győrben van BOSCH alkatrészbolt és számra megegyezőt eredeti boscht kaptam 30E ért.
András bácsi28-09-2006 13:17:03 // 19738
Olyan 40e körül mondták a komplett felújítást.
Peti16V28-09-2006 13:01:06 // 19737
A kormányművet lehet/érdemes felújíttatni, vagy csak a csere segít?
Nálam valszeg szükség lenne rá, mert néha érzem a kezemben a kopogást. Sőt, járó motornál a kormányt rángatva is lehet érezni. :(
Ferke28-09-2006 12:57:13 // 19736
Jól hangzik, remek. Köszi!:)
András bácsi28-09-2006 12:07:46 // 19735
Sok. :( Sajnos az öntvényház túl lágy anyagú, és megadja magát.
Ferke28-09-2006 12:02:52 // 19734
Ja, értem. Ennek mennyi az esélye vajon? Ez szét szokott menni a 156-osokon? 120e van most benne.
András bácsi28-09-2006 12:00:41 // 19733
Nem, a fogasléc a házban tud kopogni, ha megkopott.
Ferke28-09-2006 11:42:38 // 19732
Mármint a kormánymű külső gömbfejeire gondolsz? Azon is látom, ha szétment, ugye?
András bácsi28-09-2006 11:12:10 // 19731
A kenés általában segít. Időlegesen. Szétszedve, megtisztítva. Bár szerintem a legjobb, amit Ferke írt: új stabrúd gyáriban.
András bácsi28-09-2006 11:09:59 // 19730
Így nagyon nehéz megmondani. A torony inkább ropog tekeréskor. A szilent, ha kopog akkor már elválik a belső gyűrű a gumitól és az látható is. A gömbfej lehet, bár még a 156-nál a kormánymű is csinálhat ilyet.
Ferke28-09-2006 11:06:48 // 19729
többen mondták, hogy a legjobb megoldás végülis a komplett stabrúd csere :(
Elvileg az ePER 30ezer körül irja:
51754198 - TORSION BAR
Availability: - Product orderable
Family: DA33 - TORSION BAR FOR SUSPENSION STABILIZER
Macro-family: D
Discount code: 4
Minimum quantity per package: 1
Unit of measurement: Num
Weight (grams): 4300
Listed price: 25.135,00 HRD
Price including taxes: 31.418,75 HRD
Tomy15628-09-2006 11:00:39 // 19728
Aha, értem! Mit lehet tenni szerinted, h ne nyikorogjon?
Ferke28-09-2006 10:53:33 // 19727
Igen, igen. Úgy történt. De még úgy is állati nehéz meló, nagyon herótom volt tőle. De legalább bebizonyosodott, hogy hüle volt a futóműves, mert megesküdött, hogy az kopog. És nem.
Azóta is kopog, és az alsó lengőkarjaim elvileg rendben vannak. Szerinted az egyenletlen úton az éles kopogás melyik lehet inkább? Felső lengőkar, vagy toronycsapágy inkább? Vagy még az alsó gömbfejre tippelek...
András bácsi28-09-2006 10:49:06 // 19726
Bölcső leeresztése nélkül nem megy.
Ferke28-09-2006 10:46:46 // 19725
Bizony ez így van! Múltkor vettem is szilenteket, hogy majd én kicserélem. 1 napig bontottam a futóművet, mire eljutottam odáig, hogy lássam a stabszilenteket, de hozzáférni szinte nem is tudtam. Szerencsére látszódott annyi, hogy nem az a baja, nem azért kopog, így összerektam, és visszavittem a szilenteket. Ha ki kellett volna cserélnem rajta, fogalmam sincs, hogy csináltam volna, brutális meló!:)
Attiska28-09-2006 10:46:01 // 19724
Na ja, mikor én vettem a JTS-t, a jobb első futómű még határon volt, de még nem kopogott. 3000 kilométer múlva elég rendesen kopog. :( Traktor való erre az utakra vazze, nem Alfa.
A legjobb meg az az egészben, hogy itt Kispesten az Ady elejét megcsináltál, felszedték a dózátorvágányokat, de tovább nem folytatták, így kb. az egész Ady 1%-át újították fel... Nem látom át, hogy ennek most mi értelme volt.
András bácsi28-09-2006 10:39:18 // 19723
A gyári szilent rá van sütve a stabrúdra, a cserélt meg nem. Ezért nyikorog.
András bácsi28-09-2006 10:38:21 // 19722
Küttem magának mailt.
Satti28-09-2006 10:34:01 // 19721
Igen ez így van,főleg a BMW nem bírja a xar útakat,ott is sűrűbben kell cserélni a kopó dolgokat.Nyugat Eu.-ban ilyen bajok nélkűl el lehet menni 100.000 km-et,nálunk,jó ha 30-40 ezret kibír.
Tomy15628-09-2006 10:26:41 // 19720
Sziasztok!
Én is cseréltettem alsó lengőkarokat, meg stabilizátor szilenteket azóta nekem is nyikorog elinduláskor. Azt monda a szerelő, hogy Baba krémmel kell bekenni a szilenteket (nem vicc!!!) akkor nem nyikorog. Ő sem érti, h miért van ez, mert ha stabilizátorrúddal együtt cseréli, nincs nyikorgás, ha csak a szilenteket cseréli nyikororg. Tényleg lelke van a drágá(m)nak!
Ferke28-09-2006 10:18:30 // 19719
Nekem is kéne vennem lassan felső lengőkarokat. tudja vki, hogy hol érdemes és mennyi?
Peti16V28-09-2006 10:13:50 // 19718
A bimmerek és az ódik se bírják jobban. Az A4/A6/Passat családhoz már több gyártó komplett első futómű szettet kínál az összes lengőkarral, stab karral. Valszeg nem véletlen.
Egyik haverom hozott magának kintről egy 730d-t. 220e km volt benne, ehhez képest tök csöndes volt. Eltelt egy hónap és már kopogott elöl-hátul :(
igi (Roland)28-09-2006 10:05:05 // 19717
Jah.....:(
Satti28-09-2006 10:04:19 // 19716
Sajnos a "jó"útjaink miatt van ez főleg,az igényesebb futómű,nem nagyon díjazza.
igi (Roland)28-09-2006 10:00:02 // 19715
Tudom milyen érzés, én majdnem komplett futóművet cseréltem (kivéve a telókat). Szerencsére kedvezményes áron betudtam magamnak szerezni őket. amugy nagyon sok píz lett volna!:(
ribipeti28-09-2006 09:56:52 // 19714
Az fáj nekem igazán, hogy mikor megvettem és Csöri megcsinálta, utána jó volt, semmi nyikorgás, semmi nyüszögés. Ma meg felső lengőkar csere után (mert alapból én is arra gondoltam) ugyanúgy nyikorog, de már az alsóim gumiharangjai is kiszakadtak mindkét oldalon, és lassan nazokat is cserélni kell. Kicsit bosszús vagyok. :(
Peti16V28-09-2006 09:51:28 // 19713
Ja-ja, én is nyikorogni szoktam az első espresso-ig. Utána kezd csak keringeni a vérem.
Trombozis28-09-2006 09:48:49 // 19712
Hát nem nagyon tudom mihez rakni azt a két csavart. Szerintem a karterhez tartozik. Még azon gondolkoztam, hogy már volt egy karter törésem és lehet elég gányul lett anno megcsinálva. Reménykedem csak, hogy a csavarnál van a probléma. :-)))))) Még örülök is. :-D
Satti28-09-2006 09:48:42 // 19711
Fázik itt nálunk a szegény autó,a mediterrán vidékhez van szokva.Ez olyan,mint mikor reggel nem esik jól a hideg és vacog az ember.
Peti16V28-09-2006 09:45:17 // 19710
Erre azért magamtól is rájöttem. ;-)
Satti28-09-2006 09:35:28 // 19709
Reggel még hidegek az alkatrészek,azért hallhatsz valamit.
Peti16V28-09-2006 09:30:09 // 19708
Nálam egyszerűbb a helyzet: reggel, amikor megyek dolgozni nyikorog, amikor hazafelé megyek, akkor meg nem. Ez egy érző lény, tiltakozik a munka ellen! :))
Ferke28-09-2006 09:22:22 // 19707
Na ilyet sem hallottatok még. Nekem alapban nem nyüszög semmi. De ha megy a klíma, és a kondenzvizet ereszti a gép valahová a futóműre, akkor elkezd olyan brutálisan nyüszögni, hogy őrületbe kerget!:)
igi (Roland)28-09-2006 09:19:00 // 19706
Nekem kopogott és azért lett cserélve minden, utána már nem nyüszögött!Nem lehet hogy lengéscsillapító a bünös?
igi (Roland)28-09-2006 09:16:32 // 19705
Én inkább a gyárit Vettem bele LMM, az a biztos, igaz drágább volt olyan 35e Ft!
Ferke28-09-2006 09:10:22 // 19704
Akkor már csak azt kéne tudni, hogy honna folyik? Lehet servoolaj is, melyik két csavar hajlott el???
ribipeti28-09-2006 09:10:21 // 19703
Érdekes, az én autóm nyikorgása felső lengőkar csere után sem szűnt meg. Ezért nem mondanám, hogy csak onnan jöhet az az idegesítő nyikorgás. Pl lehet alsó lengőkar is mindenki nagy örömére. :)
Peti16V28-09-2006 09:06:00 // 19702
Ha már megrendelted, akkor tök mindegy, nem? Legalább lesz köztünk, aki kipróbáta. :)
Mindenképpen írd be a tapasztalataidat!
Trombozis28-09-2006 09:03:56 // 19701
Hát ez az. Olyan híggabb olaj. De hétvégén megnézem. Akkor aknára állok. Addig figyelem az olajszintet meg, amit lehet. Alánéztem tegnap elhajlott két csavart láttam.
Peti16V28-09-2006 09:03:51 // 19700
Puskáztál? Így könnyű! :))
Ferke28-09-2006 08:59:08 // 19699
Meg kéne nézni, hogy kb honnan csöpög, és milyen állagú az ami csöpög?Víz?Olaj?
Attiska28-09-2006 08:40:48 // 19698
Piritu,
Hát azért egyes helyeken kell, hogy ne száguldozzanak, de azért van egy határ a fekvőrendőr magasságában.
Nasty28-09-2006 08:05:32 // 19697
Kinek mi a tapasztalata az utángyártott légmennyiségmérővel???(18000 Ft) Nem rég Győrből rendeltem, 6 hónap garit is adtak rá, de egy kicsit bizonytalan vagyok a minőségében.
Trombozis28-09-2006 08:01:09 // 19696
Hmmm. Ezt most elfelejtettem nézni. Pedig mindenbe bele szoktam nézni.
Nasty28-09-2006 07:59:39 // 19695
Esetleg szervóolaj, nekem volt már olyan.
Trombozis28-09-2006 06:55:23 // 19694
Sziasztok,
Mi csöpöghet a kocsi alatt az olajon kívül? Pfff csak fel kell állnom aknára. Csak már akkor egy olajcserét is be kellene iktatni. :-)))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
717
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?