Forum >> 159

Piritu - 1.000.00002-09-2015 20:51:28 // 70733
Szerintem nem olasz volt az árképző a Ft-os árnál, ennyi a haszonkulcs :-P
Shadin02-09-2015 20:36:39 // 70732
Majdnem mondtam, h vegyél egy újat, de valami istenverte olasz barom szerint ~42k HUF az ára a sima műanyagnak :-(
Liquid02-09-2015 20:13:43 // 70731
jó neked hogy ilyen közel van :)
NGéza02-09-2015 19:47:36 // 70730
Köszönöm a sok infót!
Már egy ideje olvasgatom a fórumot, talán már tisztában vagyok mik azok a hibalehetőségek amiket meg kell nézni. Persze a helyszínen azért biztos nem lesz olyan egyszerű a helyzet. Én jellemzően nem városban használom az autót. És itt van a városban Csöri, ha valami gond lenne :)
Persze attól még lehet rá költeni rendesen ha valami baja van, de optimista vagyok :D
Ricsi 14702-09-2015 18:06:45 // 70729
Szerelo resz az oke, szoftver reszben kellene valaki megbizhato. Koszi a tippet ;).

Kicsit mas: 2 szett komplett hatso ules garnituramat eladnam, nem boros, egyik dontheto masik fix. Nem kerek erte sokat csak valaki vigye el mert foglalja a helyet a garazsban :)
Piritu - 1.000.00002-09-2015 17:16:39 // 70728
Ezért is van ez a topik. Mások tapasztalatai alapján lehet számítani a dolgok "elkopására" és még azelőtt lehet orvosolni, mielőtt ottmaradnál valahol miatta. Meg nagyságrendileg a kiadásokat is lehet tervezni.
Ha belenézel a Spider blogomba, gyakorlatilag 4 évembe tellett, mire a kívánt állapotra hoztam. Most bármikor, bárhová el mernék indulni vele.
David | Centocinquantanove02-09-2015 17:15:37 // 70727
Nehéz szívvel de végül nekiestem egy kényszer megoldással helyrehozni a hülyeségem...

A 2-3 réteg ezüst alatt nagyon jó minőségű fényes fekete a műanyag, olyan mint a zongora. A terv az, hogy végig levakarom az ezüstöt, igy fényes fekete lesz a kormánybetét.
A dolog hátránya hogy színben már nem fog harmonizálni a beltér, de szerintem még így is esztétikusabb és szebb lesz.
Zolibácsi02-09-2015 16:27:54 // 70726
ez a cél :-) hogy jó pár évet biztonságosan elfusson a verda :-)
.......................02-09-2015 16:05:00 // 70725
az automatában a citrom ,és a kapcsolóblokk romlik el
mindkettö mozgó ,surlódó alkatrész tehát kopóalkatrész ergo az nem hiba ha bizonyos üzemóra után elkopnak

az injektorok is ide sorolhatók

a kormánymü esetleges beázása már nem az HIBA ,mert nem oda megy víz ahova nem kellene

az egr és a szívósor is kikopik ,ezért romlik el ,az is kopoalkatrész

ha ezekat a dolgokat kicsieréled ,felújíttatod akkor megint elfut az autó 150...200e km ert garantáltan!!!
Zolibácsi02-09-2015 15:50:45 // 70724
Elképzelhető hogy félre értettem. Mert kicsit informatikus a hozzá állásom " ami működik, ahhoz nem nyúlunk".
Karbantartásokat természetesen megcsinálja az ember, de az ha "megkotlik" valami azt már nem sorolnám ide :-) mert azt már javítjuk/cseréljük, az én szemléletemben. :-)
David | Centocinquantanove02-09-2015 13:33:00 // 70723
Jaj már látom, hogy az a rész egyben van a légzsákkal....
David | Centocinquantanove02-09-2015 13:22:38 // 70722
Nem tudjátok véletlenül, hogy a kormányon a középső részt (amit meg kell nyomni ha dudálsz) azt le lehet venni a kormány leszerelése nélkül?
emGéza02-09-2015 12:23:55 // 70721
Nekem nem volt benne pótkerék :(
Vettem 4db 16" lemezfelnit , abból egy a pót .
A maradék 3 eladó ! Érdeklődni lehet "a 3 kerekű Alfa" jeligére :D
Liquid02-09-2015 12:19:04 // 70720
helyes :)
amúgy ez a mankókerék: 4,00B x17" T125/80 R17
.......................02-09-2015 12:12:18 // 70719
így a képekböl teljesen rendeben van
emGéza02-09-2015 12:01:16 // 70718
... hát nem mankókerék (205/60R16) lesz a téli viselet a gépen ! ;)
225/50 17" áláminium kerekekkel ... ez mán fix , most pakoltam le a szerelőaknába :D
Martin Kovacs02-09-2015 11:26:30 // 70717
Cartarsak !! Mi lehet a gaz ? Egyenletes gaznal az auto neha rangat (nem valto)!!! Egr-re gyanakodom. Le lehet vakolni ?
Koszi
.......................02-09-2015 09:54:38 // 70716
Te félreérted ,amit felsoroltam az a rendes karbantartás ,
Nem az autó sz@r hogy az Aisin japán váltóba a kopóalkatrészek kurva drágák
Meg hogy a diesel karbantartás igényel,és az pénzbe kerül

Az alkatrészek drágák manapság minden ilyen kategóriájú autóban
.......................02-09-2015 09:50:01 // 70715
Használatfüggö minden ,városi kínozással akár 125ezernél injektor tisztítás kell,
Autópályásnál 250..300e km körül jön el az idő,
De eljön így is úgy is
Giuntini02-09-2015 09:43:28 // 70714
A képekről ítélve nem néz ki rosszul, kérdés a valós km. A vajszínű bőr, nagyon hálás a fotózásnál, de nem látszódik rajta a kopás, vagy a használat. Árulkodóak az üléstámla pereménél a szakadások, és az általában jóval 200ezer fölött jelentkezik, de ez is használatfüggő. Azért 200ezer fölött, mert ebben biztos jóval 200 ezer fölött van, nagyon bele lehet nyúlni a pénztárcába.
Erhard 242 (Pure Energy)02-09-2015 08:35:35 // 70713
egy 2006-os 325d 2,3 mill
Liquid01-09-2015 23:44:12 // 70712
Egy 2.4 dízel 159-nél (de lehetne nagyobb bimmer vagy bármi más is) azért érdekes ez, mert egy 156 TS-ből átülve nagyságrendekkel többe kerül a fenntartása, még akkor is semmi nagyon komoly nem történik, ez nem baj, mert nagyobb, masszívabb satöbbi, csak számolni kell vele.
Zolibácsi01-09-2015 23:39:52 // 70711
ez rendben is van, de ez elmondható bármi másról is.... ha azt akarjuk, hogy ne hulljon ki alólunk az autó akkor költeni kell rá, ami sosem térül meg, ha el akarjuk adni.
Az hogy az alfa nem tartja az árát, az már más tészta.... de egy ugyan ilyen korú/kategoriájú bmw erős 1 millióval drágább és ott is félre teszel fél millát, nehogy baja legyen....
Zolibácsi01-09-2015 23:33:45 // 70710
bal első sárvédő vagy a motorháztető nincs a helyén, így ránézésre
Liquid01-09-2015 23:32:32 // 70709
én inkább úgy fogalmaznék, hogy nézd meg és ha alapvetően rendben van akkor tartalékolj be egy bő fél misit arra az esetre ha valami nagyobb behasal és akkor nem érhet meglepetés, és lesz egy jó géped. Véleményem szerint mindegyik modern nagy dízel prémium magában hordozza a nagy kiadás lehetőségét, a kor előrehaladtával egyre nagyobb eséllyel. Ezzel nincs mit tenni épp ezért kerül 2 misibe a 12 helyett.
Ha ezt figyelembe veszed, akkor nincs gond.
Zolibácsi01-09-2015 23:27:04 // 70708
szóval akkor úgy kell érteni, hogy ennyi pénzért csak egy rakás sz@r lehet az autó?
Természetesen én sem ringatom deliriumba magam és tisztában vagyok azzal is hogy használt autó, de ha igaz a km futás és esetlegesen betartották vagy még talán sűrítették a szervíz intervallumokat, akkor elvileg nem kéne hogy nagy baja legyen.
Persze én egy megvezethető laikus vagyok épp ezért vagyok kíváncsi miért vagy ilyen rossz előítélettel.
.......................01-09-2015 23:05:13 // 70707
1,8 milláért ?
Az új ára 13..14 milla volt ennek az autónak
Zolibácsi01-09-2015 22:50:33 // 70706
Dizájnra nem....bár a hiba listát amit mellékeltél azért szívesen mellőzné az ember.
.......................01-09-2015 22:43:04 // 70705
Komolyan gondoltam,hogy tényleg jó kocsi a belinkelt
5 henger ,finom bőr ,automata ,keveset evő diesel ,megy is,fasza stabil és kényelmes futómü,nagy kerekek
Guigairo dizájn
Kell ennél több?
Zolibácsi01-09-2015 22:28:01 // 70704
nem tudom eldönteni, hogy az utolsó mondatod irónikusan kell-e érteni :-)
yani🍀01-09-2015 21:10:14 // 70703
Egy telefont megér?
Haddel01-09-2015 21:10:11 // 70702
Van most itt az adok-veszekben is 17 collos,igaz kicsit drágább ,de szebb is.
Peeeti8501-09-2015 21:04:40 // 70701
Sziasztok. Segitseget szeretnek kerni. Vagyis inkabb tanacsot.. Lassan ket honapja hogy megvettem az autom. Sajnos meg mindig nem oldodott meg a valto problemam. Felfele valtasoknal ugy erzem hogy a 3. es az 5. fokozatban megakad a valtokar mielott bevenne a sebesseget. Mi lehet a problema? A dolog csak akkor erzodik ha felfele valtogatok. Ha egy masodoercet varok vele utanna szepen beveszi a fokozatot. Egyebkent, se 3. se 5. fokozatban nem bug, zug. Bizom benne h. hogy nincs nagy baja, mert az egyet jelentene azzal, hogy ramsoztak egy valtohibas autot. 😕 Az autot 80ezer km el vettem es tobbek kozott a valtoolajat is lecsereltuk mar mert arra is gyanakodtam. Ha esetleg tud valaki ajanlani egy jo szervizt ahol ertenek a valtokhoz azt megkoszonnem. Udv.
Shadin01-09-2015 21:03:47 // 70700
Ez valós hirdetés?
yani🍀01-09-2015 20:51:28 // 70699
Valaki keresett 17-es alufelnit
.......................01-09-2015 19:29:44 // 70698
Az automata megkotlik rálocsolsz 600…700ezerFt ot
Az injektorok elkoszolódnak rálocsolsz 300ezret
Kormánymű beázik ? 150Ezer

Az 5 hengeres motor körül igencsak kevés hely van,ezért a legapróbb szrech szíj csere is egy napos munka
Leömlő csavarok szoktak még törni ,az is 2napos munka cserélni
Egr ,szívósor ,dpf egyik sem jól mükszik,ezeket ki kell iktatni hogy megbízhatóan használható legyen

Ha ezek neked beleférnek akkor hajrá,mert marha olcsó
És Álom jó autó az 5hengeres automata bőrös 159SW
'''''01-09-2015 19:13:02 // 70697
Tedd hozzá,hogy egy-két módosítással azért használható. :-)
.......................01-09-2015 19:10:35 // 70696
Ha kizárólag városban használnád akkor felejtős a diesel
gubaadam8601-09-2015 18:25:07 // 70695
Pontosan, csak ha van gyereked nem a legkellemesebb élményekkel kötöd össze az illatot. :D Van viszont 4-500 Ft-ért a TESCO-ban direkt műszerfaltörlőkendő (új szó :D) egy csomó illatban. Nekem bejött.
gubaadam8601-09-2015 18:22:38 // 70694
Nem lehet, hogy csak egyesben meg üresben szabályoz ott, mint az Accordok? :)
Haddel01-09-2015 18:21:25 // 70693
Képeken jol néz ki.Egy megtekintést ,kipróbálást mindenképp megér.
NGéza01-09-2015 18:05:22 // 70692
Üdv mindenkinek!
159-es vásárlásán töröm a fejemet. Az már biztos, hogy dízel lesz hogy milyen motorral majd a kínálat (és a pénztárcám meg a bolygók állása) adják. Erről az autóról van valakinek valami infója, vagy valami javaslata az autóval kapcsolatban?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.4_jtd_20v_distinctive_automata_200le18-9301999
'''''01-09-2015 17:18:31 // 70691
Mondtam én! :-)

Tehát ha időben cserél csavart,jó darabig nem lehet gondja vele.
ribipeti01-09-2015 13:29:19 // 70690
Akkor örülünk Vincent. :)
Roland15901-09-2015 12:44:12 // 70689
Köszönöm az infót!
David | Centocinquantanove01-09-2015 12:33:51 // 70688
Pár hete pont erről volt szó, keress vissza pár oldalt.
Annyit segítek, hogy ha az akksi hiba kizárható akkor kuplung és/vagy fékpedál kapcsoló lehet a gond.
Roland15901-09-2015 12:31:54 // 70687
Sziasztok!Lenne egy kérdésem!:) 159 1.9 16v disel!az autó egyre töbször kírja a hill holder és a VDC hibát!Eleinte kb havonta egyszer csinálta,szombat óta viszont minden nap akár többször is!az akku feszültségem 12.5v,alapjáraton 13.9v,emelt fordulaton pedig 14v.Van esetleg valaki akinek ilyen gondja van vele?A két hibát mindíg egyszerre dobja be.Az autó könnyen indúl mindig,1et teker és már megy is! Köszönöm
Liquid01-09-2015 12:12:02 // 70686
pont így gondoltam én is
ribipeti01-09-2015 11:54:16 // 70685
A valódi Saab blokkok 2.0 és 2.3 négyhengeresek voltak. Minden V6 abban is csak GM termék. Volt.
Erhard 242 (Pure Energy)01-09-2015 11:44:44 // 70684
az is opel :) kössz nem...várok a Giu-ra
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.