Forum >> 159

Shadin05-09-2015 10:06:31 // 70783
Azt cseréltem 50k-val ezelőtt. Ideje bespejzolnom egyet, kösz hogy szóltál :-D
.......................04-09-2015 22:43:13 // 70782
Szerintem jogosan lennél te is mérges ,mert a 159 kezdeti szérián saválló a kipufogódob
Piritu - 1.000.00004-09-2015 21:55:48 // 70781
Jóccakát, léptem :-)
Piritu - 1.000.00004-09-2015 21:52:40 // 70780
A készült képek lennének igazából érdekesek, nem a neten talált cikkek.
Hol dugtad be?
Piritu - 1.000.00004-09-2015 21:51:03 // 70779
"Azért mert hibás a konstrukció," - mert idővel elkopik, cserélni kell még nem az. Ilyen alapon mondhatnád, hogy a gumi is rossz konstrukció, mert időnként 1-2 ropiéert újakat kell venni. Sőt az is lehet, hogy van jobb megoldás is (mint tudjuk a Mitoban), de ez ilyen. Ettől olcsóbb a használt autó, mert költeni kell rá. Egyszer számold ki, hogy mibe fáj az első 200e km az első tulajnak, aztán hogy a következő 200 a másodiknak...
Én is szidhatnám az olasz bandát, mert új hátsó dobot kell vennem, de mégse teszem. Kiszolgálta az idejét, kell egy új. Mondhatnám, hogy a rádióantenna is egy szar konstrukció, mert már vagy a harmadikat (de lehet, hogy a negyediket) kell vennem, de mégse. Időnként meg kell venni azt a bizonyos banánt...

Miért ne mennél? Mert gondolom, hogy egy ilyen szar konstrukcióval csak nem közlekedsz :-DD
Meg mert a sokadik tulajok már jellemzően nem mennek annyit.
Dömpi (il dottore)04-09-2015 21:39:04 // 70777
linket elküldenéd?
.......................04-09-2015 21:37:09 // 70776
Én benéztem endoszkóppal a szívósorba
Kb. Mintha a kéménybe nézel be
Kormos és nem látsz semmit
.......................04-09-2015 21:35:32 // 70775
Azért mert hibás a konstrukció,
Másrészt nem fogok 130ezer forintot kiadni azért amiben egy 20forintnyi értékü müanyag lapátka kikopik,mert rosszul tervezték
És miért ne mennék vele még 200ekm ert?
Piritu - 1.000.00004-09-2015 18:02:31 // 70774
A nagy számok törvénye alapján minden létezik.
A 2,4 100.000 km-es tesztjén anno pl egy fémforgács is létezett a befecskendező rendszerben. Totálkárral.
Ettől még mindenki nyugodtan nyomja a 2,4-eknek.

Pont ezért vetettem fel kérdésként, hogy valaki megpróbálta-e már megnézni endoszkóppal, hogy mi a helyzet. Ha meglátja az ember a szitut már el lehet indulni valamerre. (Vagy a tények ismeretében tovább nyomni a jobb szélső pedált.) Aztán egy olcsó forrás és egy egyszerű módszer a cserére.
Piritu - 1.000.00004-09-2015 17:55:31 // 70773
Továbbra sem értem, ha valami elromlik az autóban miért nem egy új alkatrészt tesz bele az ember, "aztán SOHA nincs több gond vele". Még egyszer 200-at nem fogsz vele menni...
Az egr kikötésre is mindenki azt mondja, hogy nincs különbség, aztán de...
.......................04-09-2015 12:40:27 // 70771
azok akik találkoztak vele azok ide nem irogatnak
de ettöl még létezik
és tekintettel hogy a legfiatalabb 159 jtdm is már 9 éves és 200e km felett jár
ezek az esetek szapordni fognak
Erhard 242 (Pure Energy)04-09-2015 12:30:34 // 70770
párszor azért igen :(
Shadin04-09-2015 12:29:08 // 70769
Hányszor találkoztunk olyan 159-essel aminek a lapátkái beszakadtak az égéstérbe?
Ez nem BMW :-)
.......................04-09-2015 12:18:28 // 70768
a lapatokat 2 kis csavar tartja ez 4szer
legalább azt szedje le

aztán nincs ami többé beleeshetne a hengerekbe
Hege04-09-2015 12:11:33 // 70767
Bocsánat. Köszönöm az infót, még olyat is mondott a szerelőm, hogy mikor takarítja a belsejét akkor a korom úgy is megfogja szorítani a lapátokat és mivel nem lesz többet mozgatva így be fog állni.
spaza04-09-2015 12:11:22 // 70766
Bocs az off-ért, de milyen autót kaptam az olasz hertz-től egy hétre? :))
Hege04-09-2015 12:05:58 // 70765
Merre lehet olyan dugókat kapni?
.......................04-09-2015 12:03:59 // 70764
a véleményem hogy totál ki kell épiteni,és alu kupakokkal ledugózni
aztán SOHA nincs több gond vele

jó megoldás átmenetileg a nytott álapotban rögzítés

de ha elszabadul valami lapát ,az sajnos totális motorkárhoz vezethet mert beszívja..

nekem 55e km er óta ki van kötve,minden OK nyomaték 1700..1800 fordulattól jön
szinte semmi külömbség vele vagy nélküle

most hogy vezérléscsere is lesz ,leszedjük ,és kiépítem a maradék lapkákat is Brerából
(mito ban nincs ilyen)
Hege04-09-2015 11:56:33 // 70763
Mostanság elég sokszor szó van a szívósorról. Pityukoma esete is elég rázós volt.
Engem sem hagyott nyugodni így egy kicsit olvasgattam http://www.szivosor.hu/és ránéztem az enyémre is. A javasolt km-t már én is túlléptem úgyhogy biztos nem tökéletes. Sajnos így is van azt vettem észre hogy a swirl flap mozgató rúd le van esve illetve elég olajos a környéke. Szerencsére teljesítményen nem vettem észre semmit, vészüzem sem volt. Felhívtam a szerelőmet Ő azt tanácsolta fordítsam a lapátokat nyitott állásba és majd ha javításra viszem leveszi a szívósort kitakarítja és nyitott állapotban rögzíti őket és soha többet ne lesz gond vele. Mi a véleményetek ezzel kapcsolatban? Vagy vegyek egy felújítottat melyet a beírt oldal ajánl.
Shadin04-09-2015 07:43:20 // 70762
Naná, azért vettem, hogy toljam neki... Arra találták ki.
Piritu - 1.000.00004-09-2015 07:04:52 // 70761
A Spiderben már nézegettem én is. Érdekes játék.
dev16603-09-2015 23:44:05 // 70760
még friss ropogós. tegnap jött meg a cucc, USB-s endoszkóp. ebay-es szerzemény. 720p-t tud az eladó szerint. na persze, inkább QCIF interpolálva, de sebaj, jó erős LED-ek vannak rajta, amiknek a fényereje potival állítható. sztem be fog válni, a napokban tesztelem.

Én a fojtószelepház levételével tervezek belesnii a szívósorba és a küszöbök belsejébe.
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2015 21:33:31 // 70759
mert Te mindig kikormolod, nálad alig működik az EGR :)))
Shadin03-09-2015 21:24:07 // 70758
Ez nem általános probléma, Az enyém 180-nál is tette a dolgát és teszi továbbra is Pistinél, tök felesleges volt hozzányúlnom...
Shadin03-09-2015 21:21:51 // 70757
Nekem van mindenből... Akarom mondani volt, mert a szívósor Pityukománál, az EGR meg Robertonál szolgál tovább :-)

Van még fő fék munkahengerem és légtömegmérőm is :-)
Piritu - 1.000.00003-09-2015 21:18:16 // 70756
Próbált már valaki a MAP szenzor helyén (vagy máshol) egy endoszkóppal benézni a szívósorba?
David | Centocinquantanove03-09-2015 17:28:05 // 70755
3-ból 2 kormány küllő kész, eddig biztatóak az eredmények... Szerintem holnap befejezem, majd töltök fel képeket.
Haddel03-09-2015 17:27:01 // 70754
Pár hónapja írtam ,hogy vételi problémáim vannak a rádióval,ma álló motor mellett hallgattam kicsit rádiót müködött tökéletesen ,aztán beinditottam a motort,és egyből elment a vétel.Olyan ,mintha zavarszűrési probléma lenne. Van ötletetek ,hogy álljak neki a hibafeltárásnak?
Liquid03-09-2015 14:15:35 // 70753
jól mondod, fényező megoldja.
.......................03-09-2015 14:09:00 // 70752
lesz majd a felületen valahol sorja vagy beszívódás helye is ,
az meg nem szép

a helyedben simán elvinnám egy fényezöhöz ,aztán letüszenti ezüstre + les is lakkozza
és megint jó lesz 10 évig

kb. 5 ezer Ft ból
David | Centocinquantanove03-09-2015 13:52:54 // 70751
Hát most már ha elkezdtem, akkor levakarom végig, szerintem a fólia alá mostmár úgyis le kéne, aztán ha nem leszek vele kibékülve akkor vagy veszek egy bontottat ha találok, vagy tényleg fújás/fóliázás lesz a vége...

De egyébként tényleg szép csillogós fekete a szürke alatt, ha olyan marad mindenhol szerintem az sem lesz csúnya egyáltalán. Majd teszek fel róla képet!

Csak elég lassan haladok vele, kíméletesen csinálom...
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2015 13:14:23 // 70750
egy karbon fóliázás nem fog lejönni meg szép is...
David | Centocinquantanove03-09-2015 13:08:11 // 70749
A fóliázással az a baj, hogy korántsem időtálló.
1-2 éven belül csináltathatnám újra, egyszerűen a bonyolult forma és a hődilatáció miatt.
A fólia másképp dilatál mint az a felület, amire felvinném, ezért egyszerűen leválik.

A fényezést meg nem tudom érdemes e...
.......................03-09-2015 12:09:58 // 70748
a 2,0 motorokon is gond a fránya swirl flap
Nivan8403-09-2015 12:01:17 // 70746
Nincs aki lefényezze, vagy fólia esetleg?
David | Centocinquantanove03-09-2015 08:42:50 // 70745
Egyelőre nem adtam fel teljesen a harcot, most ez egy megoldás, szerintem a lehetőségekhez képest a legegyszerűbb, de ha véletlenül találok másik betétet ami jó állapotú arra le fogok csapni....
David | Centocinquantanove03-09-2015 08:41:15 // 70744
Sasoltam bontókat, pont ilyen ami nekem kell jóállapotú nincs, és nem multis szinte alig van.
Multisat meg nem tudom akarjak e, mert akkor már gombokat is kéne venni, ami nekem nem hiányzik...
David | Centocinquantanove03-09-2015 08:39:41 // 70743
Hát ezaz!
40+ k összeget nem ér meg számomra egy új betét... figyelembe véve, hogy ha levakarom végig az ezüstszürke részt, alatta tényleg szép fényesen fekete a műanyag, tehát esztétikailag nem lesz csúnya, csak annyi, hogy nem fut a középkonzollal a szín...
Liquid03-09-2015 08:38:44 // 70742
Ezeket a tartalékokat évente cserélni kell mert megromlanak, és a Nemzeti Alba Alkatrésznél lehet megvásárolni :D :)
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2015 08:32:53 // 70741
nem hát, járjon minden dejzeles a csomagtartójában egy plusz EGR, Szívósor, DPF, holtponti jeladóval, mert tönkre fog menni...a 2,4-ek meg 200e felett plusz HF-jel és minden más egyéb kiegészítőkkel...én erre szavazok :)
Piritu - 1.000.00003-09-2015 06:47:57 // 70740
Mindegyikben, meg az összes 159-ben,meg az összes többiben...
pl a 159 2,0 mjetben: part1 - part2
norbi040903-09-2015 01:00:58 // 70739
VTN fóliázás? :)
Dömpi (il dottore)02-09-2015 22:23:36 // 70738
bontóban nem nézel előbb? ott lehet lenne jó áron fém!
Vagy tegyél fel hirdetést, hátha valaki az ép műa. betéteit fémre akarja cserélni és feleslegessé válik neki a műanyag.
Én nem adnám fel ilyen könnyen.
Zolibácsi02-09-2015 22:09:19 // 70737
melyik 156-s típusban van ilyen jó jeladó?
Liquid02-09-2015 21:47:06 // 70736
Peti, iszol te rendesen? :)
GTPeti02-09-2015 21:11:17 // 70735
Vagy, mint a balta a fában. :D Ma valahogy nem vagyok hasonlatgyártó kedvemben. :D
GTPeti02-09-2015 21:10:25 // 70734
Mert kicsit informatikus a hozzá állásom " ami működik, ahhoz nem nyúlunk".

Végülis teljesen jó ez a hozzáállás. Megéri pl. a 156-nál nem lecserélni az 5eFt-os jeladót, ami menetrendszerűen elromlik és megáll tőle az autó, mint a faék. A prevenció hülyeség lenne? Nem hinném.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.