Sziasztok!
Látom senki nem válaszolt, gondolom másnak se nagyon van ötlete.
Tegnap egész nap tökéletesen ment az autó, ma reggel munkába menet megint jött a borzalom.
Gázadásra rángatás és nem akar felpörögni a mutató. Ha mégis megteszi akkor a nyomás is lassan épül fel, majd csak valahol 3000 felett kap életre a motor és a turbónyomás is.
Félreálltam és dadogott alapjáraton is. Párszor beinditottam de a legtobbszor már csak tekert de nem indult be. Illetve egyszer úgy mint amikor lassan épül fel a üzemanyagnyomás és alig kap naftát de a tekerés alatt egyre többet kap ( a tekerés is egyre gyorsabb es hallani,h el-elkapja az ütemet) és végül beindult de aztán le is állt.
Computer nem dob hibát majd fél óra állás után az autó beindult és csökkentett teljesitmennyel eljutottunk a szereloig. Ott semmit nem csinaltunk vele csak allt 2 orat es azota megint megy mint a meszes..
Turbo vadonat uj
DPF uj
EGR patyolat
Forum >> 159
denil119-08-2015 19:00:03 // 70420
Dömpi (il dottore)19-08-2015 16:57:55 // 70419
Dömpi (il dottore)19-08-2015 16:05:39 // 70418
Szia! Örülök, hogy újra tolhatod neki! :)
Más:
Megkaptam a porvédőgumit. Sajnos nem megy rá a felsőé az alsóra. Lengőkar csere lesz. :)
Más:
Megkaptam a porvédőgumit. Sajnos nem megy rá a felsőé az alsóra. Lengőkar csere lesz. :)
Pzk19-08-2015 11:52:09 // 70417
Szia, első körben átnézném a vákuum pumpa és a turbó közötti gumicsövezést, hátha azon van repedés és bizonyos vákuum értéknél falsot szív és amiatt ingadozik a nyomás. Valamint ezzel egyidejűleg kipucolhatnád a csővezésen lévő szabályozószelep szűrőjét is.
emGéza19-08-2015 11:50:17 // 70416
A nivopálca maxon , de rátöltöttem és 3 dl olajjal kiegyeztünk a műszerrel . Így az is
maxot mutat . 2000 Km olajcsere óta , ha matekozok , akkor 2000Km/3dl olaj fogyi .
Innentől figyelni fogom .
Csak azért is írtam le , hogy legyen itt valami benyás is :D
maxot mutat . 2000 Km olajcsere óta , ha matekozok , akkor 2000Km/3dl olaj fogyi .
Innentől figyelni fogom .
Csak azért is írtam le , hogy legyen itt valami benyás is :D
Pzk19-08-2015 11:44:19 // 70415
Szia, tervezem én is lefalazni az EGR-t, de teljesen. Viszont lehet van némi tapasztalatod már, ami miatt Te úgy döntöttél, hogy csak szűkíted a nyílásokat és nem falazod le teljesen, ennek az okára volnék kíváncsi...
emGéza19-08-2015 11:38:06 // 70414
Újra gyűrheted az aszfaltot ;)
Szido19-08-2015 11:21:18 // 70413
Sziasztok!
Pár napja vettem észre, hogy padlógáznál rángat kicsit a kocsi (2.4). A turbónyomás is ugrál. Van hogy a nagy melegben tempomattal 130-nál ugyanúgy elkezd rángatni, és a nyomás akkor is ugrál. Tapasztalt már valaki hasonlót?
Pár napja vettem észre, hogy padlógáznál rángat kicsit a kocsi (2.4). A turbónyomás is ugrál. Van hogy a nagy melegben tempomattal 130-nál ugyanúgy elkezd rángatni, és a nyomás akkor is ugrál. Tapasztalt már valaki hasonlót?
Erhard 242 (Pure Energy)19-08-2015 09:07:13 // 70412
faxa dolgok ezek :( Grat hogy megcsináltad....én már 5 éve azt mondom dejzel csak kiherélve kéne, különben szopás az egész...ezért váltottam benyásra
droberto19-08-2015 08:53:32 // 70411
Nagyon köszönjük Pityu az oknyomozást. Azt gondolom, nagyon hasznos kis írás. Ilyen egy igazi Alfás, ha megszívja valamivel és bajba kerül, még akkor is van ereje másokon segíteni. :)
Remélem, hogy ezzel megoldódott végleg a problémád. :)
Sok boldog Alfás Km-et!
Remélem, hogy ezzel megoldódott végleg a problémád. :)
Sok boldog Alfás Km-et!
Chianti19-08-2015 00:24:04 // 70410
Kezdem érteni az EGR ellenzők álláspontját. Gyanítom, hogy nálam is hasonló állapotokkal fogunk találkozni, ha megbontjuk a rendszert. Még az is elképzelhető, hogy a takarítás után annyit javul a motor teljesítménye, hogy tuningra sem lesz szükség :o) Bár ezt erősen kétlem... Mindenesetre örülök én is, hogy újra "veled van az erő".
Pityukoma18-08-2015 20:28:15 // 70409
Igen ez erősen megfontolandó :-) Most a kilépő oldalra bekerült a gyári 4 furatos szűkítő, a belépő oldalra pedig az én általam csinált 10mm-es furattal ellátott szűkítő.
Pityukoma18-08-2015 20:25:57 // 70408
Köszi :-)
Majd összeírom és publikálom. E Torx biztos.
Majd összeírom és publikálom. E Torx biztos.
Haddel18-08-2015 20:23:32 // 70407
Tök jó,örülök ,hogy megoldódott .Tényleg elrettentő fotók ezek.
Haddel18-08-2015 20:22:22 // 70406
Na neeeeee !! :D:D
Shadin18-08-2015 20:22:13 // 70405
Basszus, ehhez képest az enyém tiszta volt...
mizooo18-08-2015 19:51:55 // 70403
Szuper örülök!!! Én is neki szeretnék állni, de vajon itthon nekiállhatok? Milyen szerszámok kellenek a szívósor leszereléséhez?
A Tiszatavi ökocentrumban én nagyot csalódtam, csak az akváriumos rész tetszett a többi szegényes :(
A Tiszatavi ökocentrumban én nagyot csalódtam, csak az akváriumos rész tetszett a többi szegényes :(
Pityukoma18-08-2015 19:35:10 // 70402
Öröm és boldogság, visszakaptam a vasat! Két hét Alfa nélküli idő után :-)))
A szervizben azzal fogadtak: hú ez nagyon megy, az esőben 3.-ban villog a kipörgés gátló. Hazafelé persze hogy kitérőt tettem az M0 felé, gondolván kicsit megzavarom (persze a kresz betartása mellett). Végig vigyorogtam magamban:-) Tényleg szuper lett. Én is úgy éreztem hogy bőven meg van a ménes és jobb mint azelőtt. Úgy gondolom hogy egy hosszú folyamat alatt fogyott pár lóerő, ezért fel sem tűnt.
Nos kezdem az okfejtést, miután kezemben vannak a tönkrement alkatrészek:
Lehet nincs igazam,de úgy gondolom mindez az EGR jótékony hatásának a következménye. Hogy rohadna meg aki kitalálta:-( visszaküldeni a kormot hogy szívja be a motor ismét. A fotókon jól látszik hogy az EGR keverő modul 6 belépő nyílásából 3.5 el volt tömődve korommal az EGR-el szemközti oldalon. Ezért a belépő kipufogó gáz a maradék réseken igyekezett a szívósor felé így nem keveredett megfelelően a cooler által visszahűtött friss levegővel. Ráadásul egy oldali hőterheléssel bombázta a műanyag szívósort ami végül megolvadt és bemondta az unalmast. Most már látom hogy nem a gumigyűrű az ok, csak ő is egy okozat. A szívósorban is bőven akadt a szutyokból. Az eredeti nyílás 32mm, amit a falára rakodott korom 22mm-re szűkített ami ~31%-os!!! átmérő csökkenést jelent a motor légző nyílásán (talán ezért volt a teljesítmény csökkenés). Nem fotóztam le mind a 4-et, de a 4-es henger a legdurvább és az 1-es már a tűrhető kategóriát súrolja. Ott csak kb 1mm volt a korom a falán. Egyértelmű hogy minél messzebb van az EGR-től annál tisztább. SZVSZ mindez megelőzhető az EGR keverő (is) tisztításával. Csak 1 gumigyűrű kell hozzá, a többi munkaidő. Nem kell leszedni a szívósort hozzá! Ha lenn van akkor a szívósorban lévő lerakodás jelentős része is eltávolítható vakarással és egy porszívóval (résszívó fejjel). Az intervallumot nem tudom megtippelni, csak viszonyítás képen az enyémben ~220ezer van. Mindenki vonja le a tanulságot, azért írtam hogy ha valaki szán rá pénzt, akkor megelőzhető.
A kezdet a poroszlói ökocentrum parkolójában a Tisza tónál:
Majd a borzalom:
Blog majd később, most jön az NCIS :-DDD
A szervizben azzal fogadtak: hú ez nagyon megy, az esőben 3.-ban villog a kipörgés gátló. Hazafelé persze hogy kitérőt tettem az M0 felé, gondolván kicsit megzavarom (persze a kresz betartása mellett). Végig vigyorogtam magamban:-) Tényleg szuper lett. Én is úgy éreztem hogy bőven meg van a ménes és jobb mint azelőtt. Úgy gondolom hogy egy hosszú folyamat alatt fogyott pár lóerő, ezért fel sem tűnt.
Nos kezdem az okfejtést, miután kezemben vannak a tönkrement alkatrészek:
Lehet nincs igazam,de úgy gondolom mindez az EGR jótékony hatásának a következménye. Hogy rohadna meg aki kitalálta:-( visszaküldeni a kormot hogy szívja be a motor ismét. A fotókon jól látszik hogy az EGR keverő modul 6 belépő nyílásából 3.5 el volt tömődve korommal az EGR-el szemközti oldalon. Ezért a belépő kipufogó gáz a maradék réseken igyekezett a szívósor felé így nem keveredett megfelelően a cooler által visszahűtött friss levegővel. Ráadásul egy oldali hőterheléssel bombázta a műanyag szívósort ami végül megolvadt és bemondta az unalmast. Most már látom hogy nem a gumigyűrű az ok, csak ő is egy okozat. A szívósorban is bőven akadt a szutyokból. Az eredeti nyílás 32mm, amit a falára rakodott korom 22mm-re szűkített ami ~31%-os!!! átmérő csökkenést jelent a motor légző nyílásán (talán ezért volt a teljesítmény csökkenés). Nem fotóztam le mind a 4-et, de a 4-es henger a legdurvább és az 1-es már a tűrhető kategóriát súrolja. Ott csak kb 1mm volt a korom a falán. Egyértelmű hogy minél messzebb van az EGR-től annál tisztább. SZVSZ mindez megelőzhető az EGR keverő (is) tisztításával. Csak 1 gumigyűrű kell hozzá, a többi munkaidő. Nem kell leszedni a szívósort hozzá! Ha lenn van akkor a szívósorban lévő lerakodás jelentős része is eltávolítható vakarással és egy porszívóval (résszívó fejjel). Az intervallumot nem tudom megtippelni, csak viszonyítás képen az enyémben ~220ezer van. Mindenki vonja le a tanulságot, azért írtam hogy ha valaki szán rá pénzt, akkor megelőzhető.
A kezdet a poroszlói ökocentrum parkolójában a Tisza tónál:
Majd a borzalom:
Blog majd később, most jön az NCIS :-DDD
emGéza18-08-2015 19:21:06 // 70401
Az volt a gond , hogy lejtőn álltam . Most sík úton jó , max alatt van .
Okosautó :D
Okosautó :D
mizooo18-08-2015 19:19:20 // 70400
Szélvédőgyártókat kellene megkérdezni, lehet melegítéssel le lehet varázsolni de igencsak lutri :)
Shadin18-08-2015 19:14:48 // 70399
Köszönöm! Norbi belinkelte a blogodat, hasznos! Nem kell keresgélnem :-) A talpat vajon le lehet szedni roncsolásmentesen?
Haddel18-08-2015 19:14:09 // 70398
Hm,akkor nem tudom. Nekem csak akkor csinál ilyet,ha már aktuális az olajcsere.
Dzsozy18-08-2015 18:38:04 // 70397
Köszi Mkinek! Igazából kicsit bepánikoltam! A használatira nem is gondoltam. :) Sikerült, de hogy hogyan azt nem tudom, mivel csavargattam ide, meg oda, lenyomva tartottam itt meg ott, aztán jó lett. :) De lehet, hogy előkapom a könyvet, és végigmegyek a műveleteken a biztonság kedvéért.
emGéza18-08-2015 18:22:00 // 70396
Tegnap kezdte ,max alatt 1 egység . Most 0-t mutat .
1000Km van az olajban és 13000 Km van még hátra a szervizből .
Kezdődik ! :O
1000Km van az olajban és 13000 Km van még hátra a szervizből .
Kezdődik ! :O
Haddel18-08-2015 17:50:17 // 70395
Ne pánikolj,ezt nekem is szokta.😃 Mikor volt olajcseréd? Én azt figyeltem meg ,hogy mikor már eléggé el van használódva az olaj akkor irja. Nivó pálcán ha megnézem ,akkor van benne. De inkább rá szoktam tölteni kicsit,mert idegesit a jelzés.
emGéza18-08-2015 17:43:24 // 70394
Nincs motorolaj ! Ezt a hibát írja ,pedig van . Mi lehet a baj(a) ?
Pityukoma18-08-2015 17:28:49 // 70393
mizooo18-08-2015 17:19:15 // 70392
Hali, a sima szélvédőn nem ugyanott van a tükörtartó mint a szenzoroson így marad olyan 20-mm-es rés a tetőkárpit és a tükörburkolat között, engem egyenlőre nem zavar senkinek sem tűnik fel de később lehet "gyártani" rá burkolatot.
3 szál megy a tükörbe kell egy gyújtás 12V, egy test és ha rákötöd a kabinvilágítást a 3. szálra akkor kikapcsol ha fel van kapcsolva a kabinvilágítás elvileg, én azt be sem kötöttem. Tápot a biztosítéktáblától vittem fel neki a kárpitok alatt, kb a gyári útvonalon.
3 szál megy a tükörbe kell egy gyújtás 12V, egy test és ha rákötöd a kabinvilágítást a 3. szálra akkor kikapcsol ha fel van kapcsolva a kabinvilágítás elvileg, én azt be sem kötöttem. Tápot a biztosítéktáblától vittem fel neki a kárpitok alatt, kb a gyári útvonalon.
yani🍀18-08-2015 16:39:00 // 70391
A hasnálatiban benne van, hogyan kell alaphelyzetbe állítani.
Shadin18-08-2015 15:47:23 // 70390
Köszi! Nekem több mint két ujjnyi rés lenne, ezen még dolgoznom kell.
Pzk18-08-2015 15:39:13 // 70389
Lehet hülye ötlet, de így látatlanban, az jutott eszembe, hogy lehet újra kell tanítani a végpontokat... próbáltad teljesen kihúzni (egy picit a végpont után még rátartani a kapcsolóra) és utána teljesen vissza (és itt is picit még rátartani)?
Dzsozy18-08-2015 15:28:40 // 70388
Szép napot Mkinek!
Segítség kellene. Történt, hogy tönkrement a jobb hátsó ablakemelő szerkezet. Szét ki kaptam a jobb hátsó szerkezetet. Semmi gond, új megrendelve. A meleg miatt az ablakok ugye leengedve, ill. a tetőablak is. Jó, garázsba vissza, de, hogy illetéktelen "személy" ne költözzön be, gondoltam felhúzom az ablakokat, ill. a tetőablakot. A tető ablakot nem tudtam behúzni, "hibát" jelzett, hogy gond van az ablakkal. Persze, mivel szétszedtem a cuccot hátul. Most, hogy összeraktam, fasza minden, de a tetőablak nem megy vissza. Mozog, csúszkál, de nem áll vissza alap helyzetbe. Mi a rák lehet vele?
Segítség kellene. Történt, hogy tönkrement a jobb hátsó ablakemelő szerkezet. Szét ki kaptam a jobb hátsó szerkezetet. Semmi gond, új megrendelve. A meleg miatt az ablakok ugye leengedve, ill. a tetőablak is. Jó, garázsba vissza, de, hogy illetéktelen "személy" ne költözzön be, gondoltam felhúzom az ablakokat, ill. a tetőablakot. A tető ablakot nem tudtam behúzni, "hibát" jelzett, hogy gond van az ablakkal. Persze, mivel szétszedtem a cuccot hátul. Most, hogy összeraktam, fasza minden, de a tetőablak nem megy vissza. Mozog, csúszkál, de nem áll vissza alap helyzetbe. Mi a rák lehet vele?
norbi040918-08-2015 15:14:12 // 70387
denil118-08-2015 15:01:19 // 70386
Sziasztok!
Kevés esélyt látok rá de hátha valakivel volt már ilyen.
Előzmények: Turbófelújítás új olaj és szűrő de egyébként más semmi.
Tegnap elindultam az autóval és pár km után azt vettem észre,h bármennyire taposom neki, gyakorlatilag nincs turbónyomásom. Felment 0.2Barig aztán ott állt és kb volt annyi LE-őm mint egy trabantban. Aztán amikor nagy nehezen elértem a 3000-es fordulatot akkor megindult a turbó is és akkor már a szokásosat lépte a kocsi. Ez a jelenség egyesben volt a legrosszabb mert elindulni is alig tudtam. Mire mentem 15km-ert, bár a "have engine checked" lámpa is felgyulladt. Leraktam a melóhelyen a kocsit majd gondoltam átmegyek a szerelőhöz hiszen a XI-ben van. Elindultam és nagyon beteg volt de legalább ment. Mire egy kereszteződésbe értem, már annyira nem ment az autó,h le is állt. Onnantól hiába indítottam be, bár beindult de elindulni nem lehetett vele mert azonnal leállt. Bárhogy nyomtam neki ( finoman, vagy durván ) nem igazán mozdult meg a ford.mérő és leállt az autó.
Ezután elvontattak a szerelőzhöz és nem tudtuk kommunikációra bírni az ECU-t. Legalább 25x dugtuk rá de mindig kapcsolódási hibát írt ki. Közben többször is próbáltuk beindítani az autót de vagy leállt pár mp után vagy már el sem indult. Aztán egyszer kb 1 óra múlva újra megpróbáltuk az ECU-val beszélgetni és működött. Azzal a lendülettel beindítottuk a kocsit és azóta tökéletes minden.
1, A turbónak nincs baja, hivatalos bemérés van róla,h minden rendben
2, Kaptunk egy EGR hibát de azt az ECU megjavulása után már nyitogatni tudtuk számítógéppel és 2 hónapja néztük, kristály tiszta volt.
3, Az egyetlen gyanús dolog az az akksi mert hiába tekert gyönyörűen az indítómotor, a feszültség beesett 10V környékére és alap állapotban is 11.5-öt mutatott az ECUScan.
4, Ennek ellentmond,h terheléses vizsgálaton az akksi jól teljesített, hozta a ráírt számokat.
Ami jó volt a sztoriban:
A kereszteződés kellős közepén miközben égett a pofámról a bőr, odajöttek páran eltolni a kocsit és ott volt egy nő is. Segített tolni majd ott maradt velem és felajánlotta,h elhúz engem ahova szeretném. Vérprofi volt a csaj, egyből rakta fel a vonószemet az ÉN kocsimra, kötötte a vontatókábelt és mentünk. Nagyon nagyon hálás vagyok neki mert ismeretlenül is óriási szarból rángatott ki. Ha ő nincs akkor nagyon nehezen találtam vna bárkit is,h segítsen, ő pedig ismeretlenül azonnal kérdés nélkül állt neki segíteni!
Kicsit más de ezzel kapcsolatos:
A turbófelújítás miatt le kellett venni a turbó ez eddig tiszta sor :)
Ehhez az egész konzolt le kellett applikálni és a leömlőt is levenni plusz a dpf is lekerült. Mióta vissza lett rakva minden, sajnos egy füllel alig hallható, de lábbal annál jobban érezhető "dobolást" érzek a fék és a kuplung pedálon. Mintha egy alkatrész nem lett volna visszarakva rendesen és átvezeti a rezgést a pedálokra. Erre valakinek ötlet?Mitől lehet?
Kevés esélyt látok rá de hátha valakivel volt már ilyen.
Előzmények: Turbófelújítás új olaj és szűrő de egyébként más semmi.
Tegnap elindultam az autóval és pár km után azt vettem észre,h bármennyire taposom neki, gyakorlatilag nincs turbónyomásom. Felment 0.2Barig aztán ott állt és kb volt annyi LE-őm mint egy trabantban. Aztán amikor nagy nehezen elértem a 3000-es fordulatot akkor megindult a turbó is és akkor már a szokásosat lépte a kocsi. Ez a jelenség egyesben volt a legrosszabb mert elindulni is alig tudtam. Mire mentem 15km-ert, bár a "have engine checked" lámpa is felgyulladt. Leraktam a melóhelyen a kocsit majd gondoltam átmegyek a szerelőhöz hiszen a XI-ben van. Elindultam és nagyon beteg volt de legalább ment. Mire egy kereszteződésbe értem, már annyira nem ment az autó,h le is állt. Onnantól hiába indítottam be, bár beindult de elindulni nem lehetett vele mert azonnal leállt. Bárhogy nyomtam neki ( finoman, vagy durván ) nem igazán mozdult meg a ford.mérő és leállt az autó.
Ezután elvontattak a szerelőzhöz és nem tudtuk kommunikációra bírni az ECU-t. Legalább 25x dugtuk rá de mindig kapcsolódási hibát írt ki. Közben többször is próbáltuk beindítani az autót de vagy leállt pár mp után vagy már el sem indult. Aztán egyszer kb 1 óra múlva újra megpróbáltuk az ECU-val beszélgetni és működött. Azzal a lendülettel beindítottuk a kocsit és azóta tökéletes minden.
1, A turbónak nincs baja, hivatalos bemérés van róla,h minden rendben
2, Kaptunk egy EGR hibát de azt az ECU megjavulása után már nyitogatni tudtuk számítógéppel és 2 hónapja néztük, kristály tiszta volt.
3, Az egyetlen gyanús dolog az az akksi mert hiába tekert gyönyörűen az indítómotor, a feszültség beesett 10V környékére és alap állapotban is 11.5-öt mutatott az ECUScan.
4, Ennek ellentmond,h terheléses vizsgálaton az akksi jól teljesített, hozta a ráírt számokat.
Ami jó volt a sztoriban:
A kereszteződés kellős közepén miközben égett a pofámról a bőr, odajöttek páran eltolni a kocsit és ott volt egy nő is. Segített tolni majd ott maradt velem és felajánlotta,h elhúz engem ahova szeretném. Vérprofi volt a csaj, egyből rakta fel a vonószemet az ÉN kocsimra, kötötte a vontatókábelt és mentünk. Nagyon nagyon hálás vagyok neki mert ismeretlenül is óriási szarból rángatott ki. Ha ő nincs akkor nagyon nehezen találtam vna bárkit is,h segítsen, ő pedig ismeretlenül azonnal kérdés nélkül állt neki segíteni!
Kicsit más de ezzel kapcsolatos:
A turbófelújítás miatt le kellett venni a turbó ez eddig tiszta sor :)
Ehhez az egész konzolt le kellett applikálni és a leömlőt is levenni plusz a dpf is lekerült. Mióta vissza lett rakva minden, sajnos egy füllel alig hallható, de lábbal annál jobban érezhető "dobolást" érzek a fék és a kuplung pedálon. Mintha egy alkatrész nem lett volna visszarakva rendesen és átvezeti a rezgést a pedálokra. Erre valakinek ötlet?Mitől lehet?
Shadin18-08-2015 15:00:32 // 70385
Hát hisztisen nem lehet Alfát szerelni, mert megszopat. Lelke van, nem kicsi. Sötétedős tükör projekt elnapolva, se a stekker nincs ott, sem pedig a talp nincs jó helyen :-( Patt.
Bocsi, h nem tudom fejből, de aki csinált már ilyet, dobjon egy kis mentő mellényt bekötéssel kapcsolatban. Köszike!!!
Bocsi, h nem tudom fejből, de aki csinált már ilyet, dobjon egy kis mentő mellényt bekötéssel kapcsolatban. Köszike!!!
Shadin18-08-2015 14:20:14 // 70384
Mindemellett a jól felragasztott, de rossz helyen lévő talpat át lehet tenni, vagy szevasz üveg????
Shadin18-08-2015 14:00:49 // 70383
És ha már lent van akkor az derül ki, hogy a talp amire a tükröt kell tolni, na az lejjebb van mint kellene? Egyszerűbb vezérlést cserélni mint belső tükröt :-(
Erhard 242 (Pure Energy)18-08-2015 13:39:44 // 70382
benzinesnél hangra nincs változás csak fogyasztásra jobb....
Shadin18-08-2015 13:13:17 // 70381
Ha megkérem valaki elárulja, hogy lehet leszedni a belső visszapillantó tükröt mielőtt még szétba.....m az egészet?
Pzk17-08-2015 23:12:30 // 70380
Sziasztok, ha esetleg valakit érdekel 16"-os gyári aluszett vagy arra gumi:
http://www.jofogas.hu/pest/16__5x110_Conti_Premium_Contact_2_33604657.htm?ma=1
http://www.jofogas.hu/pest/16__5x110_Conti_Premium_Contact_2_33604657.htm?ma=1
Jupiter15517-08-2015 20:46:12 // 70379
Köszi! Szerdán indulunk Horvátországba, de addig sajnos már nem lesz időm... A tiéd tönkre is ment, vagy sikerült megelőznöd?
Jupiter15517-08-2015 20:43:43 // 70378
Szerdán délben indulunk Horvátországba... Addig már nem nagyon lesz időm erra sajnos :(
norbi040917-08-2015 20:26:57 // 70377
Bizony...azt is néztük és simán jár koppanástól koppanásig. :)
Piritu - 1.000.00017-08-2015 20:25:29 // 70376
A tekercs belsejében is szabadon jár a rúd?
norbi040917-08-2015 20:21:36 // 70375
Igyekszem nem rémeket látni :D Az az érdekessége az egéeremnek, hogy totál tiszta...sőt gyanúsan tiszta, és könnyedén jár kézzel mozgatva. Pedig 15ezerrel ezelőtt volt takarítva.
Piritu - 1.000.00017-08-2015 20:10:33 // 70374
Egy adalék a normál vs prémium gázolaj témához.
Mivel már régóta nem járok "sima" gázolajjal, ma németbe indulás előtt EVO NEO-t kapott. Ahogy eddig is, most is pár mp-en belül lehalkultak a harkályok a motorházban. Aztán kb 50 km autópályázás után elkezdett rángatni a Párduc. Tisztára, mint amikor a benzinesben kimarad a gyújtás. Pár száz méteren keresztül izgalmas volt az út, aztán kisimult a járás. Pár km múlva még egyet rántott, aztán 600 km-en keresztül, mint a doxa.
Elvileg ebben a nyálban van valami tisztító adalék, nem annak a "hatását" érezhettem? Akkor oldhatta le a cuccot a befecskendező rendszerből?
Mivel már régóta nem járok "sima" gázolajjal, ma németbe indulás előtt EVO NEO-t kapott. Ahogy eddig is, most is pár mp-en belül lehalkultak a harkályok a motorházban. Aztán kb 50 km autópályázás után elkezdett rángatni a Párduc. Tisztára, mint amikor a benzinesben kimarad a gyújtás. Pár száz méteren keresztül izgalmas volt az út, aztán kisimult a járás. Pár km múlva még egyet rántott, aztán 600 km-en keresztül, mint a doxa.
Elvileg ebben a nyálban van valami tisztító adalék, nem annak a "hatását" érezhettem? Akkor oldhatta le a cuccot a befecskendező rendszerből?
Csabi17-08-2015 20:05:14 // 70373
Nem kell mindjárt rémeket látni, jó az a DPF..:P Előbb tegyétek rendbe az EGR-t, akár egy alapos pucolással, aztán lehet tovább menni, de szerintem az megold minden....egy időre...
norbi040917-08-2015 20:00:09 // 70372
Rendben, köszönöm szépen a megnyugtatást a DPF-ről. :) EGR-el kapcsolatban tovább nyomozunk akkor :)
Csabi17-08-2015 19:50:20 // 70371
Akkor nézzétek meg abban a másik JTDm-ben, hogy mennyire nyitogat....gondolom ott is ugyanúgy mint nálad...95%ig... ha mégsem akkor lehet gondolkodni...
A 70% meg tapasztalat, csináltam párszor erőltetett regent...
A 70% meg tapasztalat, csináltam párszor erőltetett regent...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
491
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?