Forum >> 159

Shadin18-08-2015 14:00:49 // 70383
És ha már lent van akkor az derül ki, hogy a talp amire a tükröt kell tolni, na az lejjebb van mint kellene? Egyszerűbb vezérlést cserélni mint belső tükröt :-(
Erhard 242 (Pure Energy)18-08-2015 13:39:44 // 70382
benzinesnél hangra nincs változás csak fogyasztásra jobb....
Shadin18-08-2015 13:13:17 // 70381
Ha megkérem valaki elárulja, hogy lehet leszedni a belső visszapillantó tükröt mielőtt még szétba.....m az egészet?
Pzk17-08-2015 23:12:30 // 70380
Sziasztok, ha esetleg valakit érdekel 16"-os gyári aluszett vagy arra gumi:
http://www.jofogas.hu/pest/16__5x110_Conti_Premium_Contact_2_33604657.htm?ma=1
Jupiter15517-08-2015 20:46:12 // 70379
Köszi! Szerdán indulunk Horvátországba, de addig sajnos már nem lesz időm... A tiéd tönkre is ment, vagy sikerült megelőznöd?
Jupiter15517-08-2015 20:43:43 // 70378
Szerdán délben indulunk Horvátországba... Addig már nem nagyon lesz időm erra sajnos :(
norbi040917-08-2015 20:26:57 // 70377
Bizony...azt is néztük és simán jár koppanástól koppanásig. :)
Piritu - 1.000.00017-08-2015 20:25:29 // 70376
A tekercs belsejében is szabadon jár a rúd?
norbi040917-08-2015 20:21:36 // 70375
Igyekszem nem rémeket látni :D Az az érdekessége az egéeremnek, hogy totál tiszta...sőt gyanúsan tiszta, és könnyedén jár kézzel mozgatva. Pedig 15ezerrel ezelőtt volt takarítva.
Piritu - 1.000.00017-08-2015 20:10:33 // 70374
Egy adalék a normál vs prémium gázolaj témához.
Mivel már régóta nem járok "sima" gázolajjal, ma németbe indulás előtt EVO NEO-t kapott. Ahogy eddig is, most is pár mp-en belül lehalkultak a harkályok a motorházban. Aztán kb 50 km autópályázás után elkezdett rángatni a Párduc. Tisztára, mint amikor a benzinesben kimarad a gyújtás. Pár száz méteren keresztül izgalmas volt az út, aztán kisimult a járás. Pár km múlva még egyet rántott, aztán 600 km-en keresztül, mint a doxa.
Elvileg ebben a nyálban van valami tisztító adalék, nem annak a "hatását" érezhettem? Akkor oldhatta le a cuccot a befecskendező rendszerből?
Csabi17-08-2015 20:05:14 // 70373
Nem kell mindjárt rémeket látni, jó az a DPF..:P Előbb tegyétek rendbe az EGR-t, akár egy alapos pucolással, aztán lehet tovább menni, de szerintem az megold minden....egy időre...
norbi040917-08-2015 20:00:09 // 70372
Rendben, köszönöm szépen a megnyugtatást a DPF-ről. :) EGR-el kapcsolatban tovább nyomozunk akkor :)
Csabi17-08-2015 19:50:20 // 70371
Akkor nézzétek meg abban a másik JTDm-ben, hogy mennyire nyitogat....gondolom ott is ugyanúgy mint nálad...95%ig... ha mégsem akkor lehet gondolkodni...
A 70% meg tapasztalat, csináltam párszor erőltetett regent...
norbi040917-08-2015 19:30:28 // 70370
Igen, erre emlékeztem, hogy 60%-ig szabadna...azthiszem pont Te írtad :)
A másik EGR egy ugyanilyen JTDm-ből volt kiszedve, direkt azért, hogy mit produkál nálam.
Az erőltetett után 70%-ra áll be? Ez komoly? Tapasztalat vagy szimplán csak tudod? :)
Én már rémeket látok mindenben...
Csabi17-08-2015 19:20:43 // 70369
Az EGR-nek max 50-60%-ig szabad nyitni...Ha 95% akkor sanszos, hogy az is szorul....
Honnan volt az a másik EGR?
Erőltetett regen után mindig 70%-ra áll be a tömődöttség...valószínűleg azért, h kis idő elteltével elindítson újra egy regenerációt a jobb DPF tisztaság miatt...
norbi040917-08-2015 18:27:00 // 70368
Sziasztok!
Egy újabb erős nap az autó agyában...
Bekerült egy másik EGR, hogy az mit alkot, de nagyjából ugyan azt mint a saját. Egyedül annyi eltérés volt, hogy az enyém magától visszazárt egy idő után 95%-ról 4%-ra úgy, hogy a gázpedálhoz hozzá sem értünk. Amit betettünk teszt miatt, az maradt végig 95%-on és gázra 4%-ig lement, majd elengedett gáznál vissza 95%.

Nyomáskülönbség szenzor azóta még kétszer jelentkezett szabadság kérelemért.
Kipucoltuk, vissza. Élő adatot néztünk alapjáraton...-1 mBAR (ez most hogyan?) MES-ben csináltunk egy cserét mint ha új került volna bele... alapjáraton az érték 4-5 mBAR lett. Egy idő után megint ránéztünk, kíváncsiságból...akkor 28 mBAR volt alapjáraton az érték. Majd telefon Zé-nek hogy adjon tippet a köhögésre meg erre a szenzorra...hátha mond valami okosat.
- DPF hány %?
- 71%
- Kényszer regen.

Furcsán néztünk, de általában be szokott jönni amit mond.
Lefuttattuk és akkor jött a meglepi.
Regen után a DPF eltömődése 70% WTF??

Mára elfáradtunk...folyt. köv....

A nyomáskülönbség szenzor b*szakodása okozhat ilyen galibát, hogy tévesen számolja ki az eltömődést? Hozzátenném, hogy a legutóbbi normális regen után néztem, és akkor 18%-ig sikerült kipucolnia a DPF-et...Ez kb 700 km-el ezelőtt volt.
Kezd X-akta jelleget ölteni az egész...
Shadin17-08-2015 17:26:38 // 70367
Szitu tök ue. volt. Irány a klímás és üríttesd le a rendszert és tültesd újra. Olajjal is...
droberto17-08-2015 17:03:49 // 70366
A ventik olyanok mint a csapágyak (hiszen valólyában azok:)), haláluk nem hirtelen következik be, hanem fokozatosan mennek tönkre, egyre nagyobb-, hosszabb üzemállapot közbeni rezgések rezonanciákat produkálva.
Ergo még van benne egy kis élet. :)
Egy szétszereléssel, tisztítással olajzással/zsírzással sokat lehetne tenni ÉT meghosszabbítása érdekében.
Ehhez meg kéne keresni a tettest és valahogy ki és szétszerelni...
Jupiter15517-08-2015 07:29:52 // 70365
:))

Nyilván tönkremegy előbb-utóbb; a kérdés az, hogy mikor :) Hosszabb útra készülök, nem szeretném, ha pont azalatt adná meg magát :)
droberto17-08-2015 01:47:30 // 70364
Arra, hogy egyszer ez is tönkremegy! :)))
Viccet félretéve ezt idén már én is 3 x hallottam (5-10 s erejéig).
Haddel16-08-2015 23:16:34 // 70363
Elértük ma a 180e kilométert. És betöltöttük a hatvanezredik közös kilométerünket Bocival.
Jupiter15516-08-2015 22:58:45 // 70362
Ha már szóba került a klíma: bekapcsoláskor néha hörgő-morgó hang halltaszik a középkonzol irányából, a légbeömlők mgasságából, aztán pár másodperc múlva elhallgat. Amúgy hűt a klíma rendesen. Mire számítsak?

Köszi!
Dömpi (il dottore)16-08-2015 20:06:10 // 70361
A másodikra a tippem: kevés a gáz!
Piritu - 1.000.00016-08-2015 19:53:17 // 70360
Az első ponthoz: nem cseréltél gumit mostanában? Ha a kiegyensúlyozó súlyt rossz helyre teszik az is kattoghat.
norbi040916-08-2015 19:16:59 // 70359
Köszönöm szépen! :)
Időközben átpasszoltam Shadinnak. Ő szerintem nagyobb hasznát veszi, én belegondolva...nagyon ritkán megyek iccaka :)

A kocsidnak mihamarabbi felépülést! ;)
spaza16-08-2015 18:23:04 // 70358
Köszi Zoli, rámegyek, aztán meglátjuk. :)
Nivan8416-08-2015 13:45:08 // 70357
Uraim!

Két furcsaság történik az autómmal:
- amikor lassan gurulok, és csakis egyenes futásnál folytonos kattogó hangot hallok jobb előröl, mintha metronóm kattogna. Csakis lassú gurulasnal szinte 0 gáz esetén, kormanyzok egy kicsit és vissza utána nem jön elő.

- a másik meg, tegnap bekapcsoltam a klímát, és egy fémes visító hangot hallottam egy pillanatra. Lehet ventillator csapagy vagy klíma komp csapágy? A hosszbordasszíj a feszítőkkell vadi újjak, bár felpattintott háztetőnél nagyon enyhe súrlódó hangot mintha hallanék. Houston, we have a problem?

Thank you.
Pityukoma16-08-2015 12:11:38 // 70356
Gyerekek a vasam még a kórházban lábadozik :-( Már nagyon hiányzik! Úgyhogy azóta fél Off-al közlekedek. Arra jó egy ilyen időszak mikor átülök és tartósan közlekedek egy közel 100lóval gyengébb autóba hogy átérezzem a közlekedésben résztvevő hasonló járművek vezetőinek a helyzetét. Ki kormoltam a kis JTD-t, már nem füstöl -ráfért a sok városozás után-
Hétfőn vittem szervizbe szeretett Alfa-mat. Egy kínszenvedés volt :-( végsebesség: 40km/h! Gyorsulás?... Na az nem volt:-( Max fordulatszám padlógázon 2000rpm. 3. fokozatba nem kapcsolhattam mert ott azonnal lassulni kezdett. Azt hiszem ezt nevezik vészüzemnek. Nem mertem nekivágni egy felüljárónak, mert úgy éreztem nem fog felkapaszkodni rá. Inkább kerültem. Nem gondoltam rá, de előtte törölnöm kellett volna a hibákat. Nagyon szar érzés volt hogy egy városi busz akar letolni az útról mögöttem másfél centire :-(
Pityukoma16-08-2015 11:52:59 // 70355
Mizooo cartárs ügyesen megoldotta.
Szerintem egy nagyon jó extra, én nagyon szeretem.
Pityukoma16-08-2015 11:49:53 // 70354
Hál istennek + a 159 zseniális futóművének hogy épségben megúsztad! :-) Ez a milyen gumit vegyek kérdés egy nagyon felelősség teljes döntést kíván. Ettől rettegek én is, főleg ha bent ül a család. Örülök hogy nem lett baj! :-)
Pityukoma16-08-2015 11:45:09 // 70353
Hátsó ablakemelő blogjaim. Remélem segítenek :-)
Peeeti8516-08-2015 11:42:03 // 70352
Sziasztok. Meg mindig keresem a kepen lathato kis biztositek tabla ajtot mert az enyemnek letort a fule. Ha valakinek lenne otlete, hogy hol talalok ilyet, vagy hogyan keressek ra, annak a segitseget elore is koszonom.. udv.
Roben516-08-2015 10:18:06 // 70351
Köszi a segítséget. . Akkor sztem meg veszem.Üdv. .
'''''16-08-2015 08:50:51 // 70350
Nekem is az van fent.Vedd meg nyugodtan.A 235/45-18 gumi jó rá,nem lesz ballonos.Agyméret stimmel.Csavaroknak kell bővíteni a lyukat de csak épp egy vékony peremet kell átfúrni.Akár egy akksissal is átfúrhatod csak fogd vissza mert egyből átugrik.
.......................15-08-2015 22:59:04 // 70349
Igen a 235 45 18 a gyári méret
norbi040915-08-2015 21:24:01 // 70348
Hétfőn derül ki hogy cserés-e az EGR, ha igen akkor valszeg az alapjárati galibát is eme kedves jószág okozza.

A gyári beszállítója a Pierburg? Vagy melyik gyártmányt érdemes választani? csak hogy egyből tudjak rendelni ha kell :)
Roben515-08-2015 21:16:17 // 70347
Köszi. Amúgy a gyari mérete 235/45 18 nem?Köszi sokat segítettél. .!!
.......................15-08-2015 20:30:05 // 70346
Ami fontos még a felni kg terhelhetősége,
Azt még össze kellene hasonlítani
.......................15-08-2015 20:27:08 // 70345
Attól függ milyen méretű a rákerülő gumi
A gyári 235 jobban is mutat a 7,5 széles felnin
Roben515-08-2015 20:19:22 // 70344
Köszi! !Tehát akkor ha megoldom a lyuk méretét akkor jó. Csak igen ballonos lesz a gumi rajta nem?a kesk3nyebb felni miatt.vagy rosszul gondolom? Köszi.
.......................15-08-2015 17:44:30 // 70343
A giluietta felni M12csavart használ és 7,5 coll széles
A 159 M14 est és 8 coll széles
Ennek megfelelő a furat mérete

Tehát a 159 esre nem megy fel plug and play
( persze ha átfúrod egy 15 ös fúróval mindet akkor igen)
Haddel15-08-2015 17:28:40 // 70342
Igen felmegy,a csavarnál szokták átfurni csak.Én úgy tudom.
Roben515-08-2015 15:14:33 // 70341
Sziasztok. Gyors válaszra lenne szükségem. .A Guiletta 18-as félnie fel megy a 159-re??Tudom hogy más a csavar furat átmérője. Szélesség? Agy méret? Bármi. ...Alkalmi vétel lenne...Köszi! !!
Erhard 242 (Pure Energy)15-08-2015 10:29:30 // 70340
sok előzés szóval nem csak állandó sebesség tartás
Erhard 242 (Pure Energy)15-08-2015 10:28:48 // 70339
amilyen a tükör színe...
Haddel14-08-2015 23:36:55 // 70338
Srácok,nem tudjátok véletlenül a TI felni színkódját? Sikerült ma lepadkáznom az egyiket,egy karc sem volt eddig rajtuk :( Kerestem már gugliban,meg itt az oldalon is,de eredménytelenül.
Dömpi (il dottore)14-08-2015 22:19:31 // 70337
és milyen volt a dinamika?
dízeles változatok közül melyikhez áll a legközelebb?
Erhard 242 (Pure Energy)14-08-2015 22:07:52 // 70336
És meg volt a csak autópályás etap is 150-160 tempomat fullra pakolva klíma 9,6 a fogyi.
Dömpi (il dottore)14-08-2015 22:04:51 // 70335
még tartoztam egy story végével, íme a blog: FÍÉREG
Tozo14-08-2015 19:07:00 // 70334
Okés :-)
Addig nyomozok, ha nem oldódik meg akkor kereslek!
Köszi!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.