Forum >> 159

David | Centocinquantanove13-08-2015 11:22:42 // 70282
Harmadikban valóban 1200 től is már érezni hogy van ereje, de amikor igazán túr az tényleg 2000 környékén van csak.
.......................13-08-2015 10:57:53 // 70281
gyári elöírás 60e km enkénti csere
MANN
Ufi (gyári beszállító)

ezeket használom én régóta ,és minden OK
Norby13-08-2015 10:35:40 // 70280
Horvátországot jártuk meg 7,8 l/100 km
Közepesen hajtva, nem versenyző módban.
Vegyes itthon, sok rövid szakasz kevés pálya, akkor 9 l. Az enyém is automata.
A padlógázt, vissza kettőt soha nem lehet megunni :) Tuningdoboz van benne.

A 1,9 8v 5,5-6 l/100km fogyasztott. Ugyan az a doboz volt benne.
De azért nem cserélném vissza :)
droberto13-08-2015 10:02:00 // 70279
2.-3. olajcserénél cserélem.
.......................13-08-2015 10:01:51 // 70278
Nagyon nem mindegy hogy 140 el vagy 180 al mész
Az átlagsebességet tudjuk ?
Az a mérvadó
droberto13-08-2015 10:01:05 // 70277
Jó: Gyári, Mann, Mahle, Ufi, Hengst (Már ha van 159-hez)
Elfogadható: Filtron,
Tozo13-08-2015 09:59:26 // 70276
8V tulajokhoz lenne kérdésem:
Milyen fordulattól kezd el húzni az autótok? Nekem 1200-1300-ól kezdi el összeszedni magát és kb 1700-től kezd el húzni rendesen. Turbója volt szétszedve és takarítva, szerintem vmi nem jól lett összerakva vagy beállítva. Anno úgy emlékszem húzott ez már 1200-től :-).
norbi040913-08-2015 09:58:08 // 70275
Srácok! Hány kilóméterenként cseréltek üzemanyagszűrőt? Melyikek azok a gyártók amik ajánlottak? Az olcsókat kerülöm persze ilyen téren...csak mégis, ki mit használ?
droberto13-08-2015 09:53:02 // 70274
Ezeknek a rövid távú egyenesfutású, tempomatos etap méréseknek nem sok értelme van. Nem életszerű. 90-100-al vitorlázással én is tudok menni 5-5,5 l-el. Ellenben vasárnap Balicsa menet jövet becsókolta a 7,4-et. Igaz négyen voltunk és egy régi 530d volt a kirándulóspajtás. :) Ha nincs sok gyorsítás és nem lenne ilyen disznó kerék akkor is lehetett volna 6-6,5l.
Az elmúlt 2,5k km-em átlaga pedig 7,4.
Erhard 242 (Pure Energy)13-08-2015 09:44:32 // 70273
így van, nekem is akkor evett 7-8 között, mikor herélve lett, gyári cuccal simán 9L-et evett...
Haddel13-08-2015 09:42:10 // 70272
Tegnap volt egy hittérítésem.
Van facebookon jó pár külföldön dolgozó magyarok csoport.Egyikbe beírtam ,hogy utazom haza,ha valaki épp jönne ,szívesen elhozom.Jelentkezett is egy fiatalasszony.Meló után érte mentem ,egy gyönyörű ,tipikus focista feleséget képzeljetek el. Jó fej volt ,egész úton beszélgettünk,szóba kerültek autók is,kérdezte,hogy vagyok megelégedve az kocsimmal,mert látja ,hogy gyönyörű ,meg megy is nagyon,meg kényelmes .De nem sok jókat hallani az olaszokról.Ő tavaly vett egy kis vw-t ,de nézegetett alfákat is,csak gyanusan olcsóak voltak.Elmeséltem neki,hogy ez tipikus ,mindenki fikázza ,akinek még nem volt.Emiatt az árukat sem tartják.De ez jó amikor használtan akarjuk megvenni. Én nagyon meg vagyok elégedve,elég sokat mentem már vele mióta megvan.Mondta ,jövöre le kell cserélnie a vw-t ,és lehet megnéz pár Mito-t majd. 😃
Giuntini13-08-2015 09:36:29 // 70271
Azért nem minden úgy van. Az a 7.6 lehet hogy nem fedi a valóságot. Általában a comp kevesebbet mutat, és ha rajta van a 2011-es frissítés. Ha herélt a tied az más tészta. Nekem automata de 140-150 között símán bekapja a 9-9,5 litert. Úgy hogy minden új a motor, es az összes kiegészítővel együtt. A làbamra sem volt soha panasz. Városi min. 12 l de beszéltem római car-tarssakkal símán képes a 15 l-re. Vàrosban a gyàri adat 9.5l míg automatàval 11,8 l.
Manky95613-08-2015 09:21:29 // 70270
üzemanyag mennyiségtől és fordulatszámtól függ, most egy 1,9esét nézem az 50mm3 felett , szval ha terheled pld futózol ,csak nagyobb terheléssel tudod húzni igen akk valószínű lezár :)) amúgy 3750es fordulattól már minden üzemanyag mennyiségnél zárva van.
Liquid13-08-2015 08:49:39 // 70269
Isten hozott! :)
spaza13-08-2015 08:44:40 // 70268
Jóreggelt!
Gondoltam becsekkolok, mint újonc. Immáron kerek 1 hónapja birtokol engem az SW-m. :)
Biztos lesznek hülye kérdéseim, előre is bocs. :)
Üdv, Mindenkinek.
Dömpi (il dottore)12-08-2015 23:10:32 // 70267
de egy kis optimalizálással... :)
Jupiter15512-08-2015 21:37:30 // 70265
Szivargyújtó apdét:
Működik az Apple-hez való és a kocsiban felejtett töltő, de a telefon kiiírta, hogy ez bizony lassú lesz, úgyhogy vettem egy Nokia-töltőt. Sokkal jobb lett :)

Akit érdekel: az emag-on most akciósak a Nokia-telefonhoz való szivargyújtós töltők ingyenes házhozszállítással. Gyanítom, hogy minden kompatibilis mikró USB-s teelfonhoz jók.
Ricsi 14712-08-2015 21:15:03 // 70264
Az igaz, hogy az enyém manual, automatának jobb étvágya van az biztos.
Ricsi 14712-08-2015 21:11:43 // 70263
Cáfolnám a 2.4-re tett kijelentésedet :) én általában mindig "sietek" ;) 140-180 kozott megyek altalaban es van egy jo kb 10 km-es 4 2X2 sávos szakasz ott meg 200 vagy felette es klímával 7.4-et eszik. Ez a het 5 napjara igaz, ugyan azon a szakaszon, elozesek stb... Városban 9.5 ez teny, de ez az auto es ez a motor nem is varosozni valo :)
Erhard 242 (Pure Energy)12-08-2015 20:21:54 // 70262
5000-8000-ig márkaszervizben
KollerT12-08-2015 18:07:00 // 70261
Bár belegondolva elég drága munkadíj volt. Egy computeres "change motor oil" kiütése mennyibe kerül normál áron?
KollerT12-08-2015 18:03:55 // 70260
Végül találtam egy bontottat, 10000,- volt. Így a beszerelés volt drága, majdnem 12000Ft.
Csabi12-08-2015 16:20:16 // 70259
ezért írtam, h bizonyos motorterhelés fölött, nem a sebesség a meghatározó. csak körülbelül ott zár...ha húzol egy lakókocsit, akkor már 80-nál zárva lesz...:)
.......................12-08-2015 16:13:35 // 70258
szerintem nem
ha ELM el nézed menet közben 120 kmh nál simán nyitva van az egr
ha padógázt adsz egyböl lezár
Csabi12-08-2015 16:06:38 // 70257
vagy egy bizonyos motorterhelés fölött, gondolok itt pl 2,4-re ami 120km/h óra körül zárja az EGR-t.... az 6.-ban 2200 f/perc talán....
GTPeti12-08-2015 15:37:44 // 70256
Ezt jó hallani. B)
David | Centocinquantanove12-08-2015 15:18:58 // 70255
Ez nagyon baba, egyszer úgy kipróbálnék egy ilyen selespeedet... :)
Erhard 242 (Pure Energy)12-08-2015 14:46:28 // 70254
hááát, ha nem vagy műszaki analfabéta akkor nem olyan nehéz kicserélni...1-2 óra...
David | Centocinquantanove12-08-2015 14:39:14 // 70253
Szedd le az ajtó belső burkolatát, hogy lásd mi az ami nem kafa. Általában csak 1-1 műanyag szar fárad el a szerkezetben, amit otthon is lehet orvosolni, és pl. az ablakemelo.hu -ról sokkal olcsóbb mint venni egy komplett szerkezetet!
.......................12-08-2015 14:37:29 // 70252
igen, 3000 ford felett az EGR zárva van
David | Centocinquantanove12-08-2015 14:37:11 // 70251
Ellenben a majd' 2 tonnához viszonylag karcsú.
Nem azt mondom, hogy nem lehet haladni vele, mert autópályán is jól teljesít, csak hát valamivel lomhább mint a 150-170 lovasok.
Egyébként mint 8V tulaj azt mondom, hogy bőven bőven együtt lehet élni vele még így is.
norbi040912-08-2015 14:36:18 // 70250
Az az érdekes hogy tök simán mozgott amikor kézzel mozgattuk.
Giuntini12-08-2015 14:22:00 // 70249
Tegnap egy kicsit odaléptem a szentemnek az M7-en, 185-nél 3000-et pörög. EGR-nek jót tesz úgy tudom. Ennel a temponal is hihetetlenül halk.
Piritu - 1.000.00012-08-2015 14:10:54 // 70248
Autópályázni én is tudom ajánlani a 2.0-t.
Csabi12-08-2015 13:48:40 // 70247
Nem normális, szorul/akad az EGR-ed, azért látod a 90%-os nyitottságot, ami persze csak a működtető feszültéség nagyságát jelzi, nem a szelep tényleges helyzetét.
Akkor jó, ha max 55-60%ig nyit ki...
KollerT12-08-2015 13:34:28 // 70246
Az a baj, hogy nem 100%, hogy a motor romlott el.

De találtam egy bontottat, viszont az is csak péntekre érne fel Budapestre, amikor már nem lesznek szamosiék. :S
Liquid12-08-2015 13:30:35 // 70245
mindig az, amelyik a legegyszerűbb felépítésű :)
Erhard 242 (Pure Energy)12-08-2015 13:02:06 // 70244
a 8V-be nincs változó szívósor se...
.......................12-08-2015 12:57:05 // 70243
melyikre a megbízhatóbb?
az 1,9 8V
vagy az 1,9 16V ?
Erhard 242 (Pure Energy)12-08-2015 12:50:16 // 70242
a szerkezet nem egy drága jószág...a motor dobja meg az árat
KollerT12-08-2015 12:46:49 // 70241
Rendben van, akkor első körben felhívom az összes bontót. :S Nem gondoltam, hogy ilyen drága.
Erhard 242 (Pure Energy)12-08-2015 12:44:04 // 70240
bontó vagy új komplett szerkezettel 39000...
.......................12-08-2015 12:41:05 // 70239
az is jó lehet
kijárni elég ám

lényegesen könnyebb szerelni a 4 hengeres 159 eket,mint az 5 hengerest!!
Erhard 242 (Pure Energy)12-08-2015 12:39:02 // 70238
dejzelből a legmegbízhatóbb bizony az 1.9-es....
Haddel12-08-2015 12:35:02 // 70236
2.0 jtdm-et én is tudom ajánlani autópályázni elég kafa.
alfaszabi12-08-2015 12:33:26 // 70235
Nem csak automata érdekel.Köszönöm szépen a választ.néztem 56 is,kicsit sokkalom az árát:http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=212205297&fuels=DIESEL&zipcode=19055&zipcodeRadius=100&sortOption.sortOrder=ASCENDING&isSearchRequest=true&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&ambitCountry=DE&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=1
KollerT12-08-2015 12:30:55 // 70234
Sürgős problémám lenne, elromlott a bal első ablakemelőm, valószínűleg a motor.

Szamosiék holnap után szabadságra mennek, szóval sürgősen kéne szereznem egy motort. Hová forduljak? (A gyári 47000, amit kicsit drágállok.)

Egyébként az ablak nem esik le, felhúzva maradt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.