Forum >> 159

Piritu - 1.000.00012-04-2015 21:20:38 // 66633
Jó éjt mindenkinek!

Holnap este már németből jelentkezem be :-))
Liquid12-04-2015 21:04:27 // 66632
jaja, kolegával megnéztük, nekem is 1000EUR lenne az éves
Piritu - 1.000.00012-04-2015 21:01:56 // 66631
Nem lenne olcsóbb napi használatra venni egy kis benzines OFF-os vasat?
Haddel12-04-2015 20:52:08 // 66630
Nekem is át kell idén rendszámozni osztrákra.Már néztem a havi biztosítás majdnem annyi lesz mint itthon az éves :S
gecsa12-04-2015 20:45:49 // 66629
nem véletlen kétszer erősebb a féltengely, mint a jtd-ken... :D
Erhard 242 (Pure Energy)12-04-2015 20:43:48 // 66628
tőlünk nyugatra mindenhol cefet drága a kötelező magánemberre... az üzemanyag a fizetéshez képest meg cefet olcsó :)
gecsa12-04-2015 20:42:12 // 66627
durván olcsóbb...
Liquid12-04-2015 20:40:17 // 66626
Az de durva. Azt tudtam hogy Ausztriában is qrva drága egy 2.4-es 159 éves sarca, de azt nem tudtam, hogy a benyás esetleg olcsóbb. No majd holnap megkérdem a kollegát.
Vermacy12-04-2015 20:39:35 // 66625
205??? Az szép!
gecsa12-04-2015 19:46:40 // 66624
mondjuk euro 4 esetén egy 007es autónál éves adó benzinesnél ~160€, dpfes euro4es dízel ugyanígy 370€.. a biztosítás is kb 1.5szöröse dízel esetén, ami benzinesnél pl nekem kalkulálva kb 50€/hó... szóval nem kicsi a különbség.. ha nem részecskeszűrős a dízel, akkor meg még egy képcsővel drágább...
gecsa12-04-2015 19:41:33 // 66623
azóta már nem az enyém, kb 20k ment bele, nem volt gond...
gecsa12-04-2015 19:40:13 // 66622
GtPeti blogjával indíts.... ;)
Poló12-04-2015 19:15:24 // 66621
205/55 R16: 17,5 kg (Speedline 156 sportcsomagos felni 3-4 mm-es gumival)
215/40 R18: 18,6 kg (OZ Superturismo LM 8x18, szinte új Hankook gumi)
boli11112-04-2015 19:12:24 // 66620
Milyen kiosztásra gondolsz, ami fordított lenne?
A csatlakozó fordítva rá sem megy :)
Piritu - 1.000.00012-04-2015 19:08:44 // 66619
Mit értesz újabbon? Nekem megy 8.1-en a másfél éves ELM327.
norbi040912-04-2015 19:02:02 // 66618
Viszem Zèhez az autót, egyben majd ezt a szabadonfutós dolgot is mondom nekik. Szerintem a szíjat is kicserèltetem...
Jelenleg nekem is dayco van...úgylatszik nem a legjobb választás. Szíjcsere óta rendben van?
Liquid12-04-2015 18:56:56 // 66617
Win8.1-hez nincs drivere az újabbaknak. A lemezen sincs.
Az hogy lehet hogy más a kiosztás? Sztem fordítva próbáltad :)
Liquid12-04-2015 18:55:08 // 66616
Sajna V6-ügyben nagyon nincs kollektív tapasztalat. Olcsóbb a V6 sarca mint a 2.4JTDm-é?
Mert abból is van Q4.
boli11112-04-2015 18:47:52 // 66615
Úgy tünik veled is egy rugóra jár az agyam. Én is erősen gondolkodom, hogy olyannal fogom megnézetni (elsőre biztosan), aki már csinált ilyet. Nálam biztos, hogy rutinosabb.
A szerviz visszajelzést meg valahogy ki fogom bírni, amíg töröltethetem.
UI: nem haragszom, hisz igazad van. :)
gecsa12-04-2015 18:43:40 // 66614
ne haragudj meg, hogy ezt mondom, de amennyiben ezek az alapvető install, és beállítási dolgok is problémát jelentenek, akkor inkább szakemberrel olvastasd ki mindig a gépet, mivel a program ugyan tud magyar nyelvet, de úgy sem árt hozzá némi szakmai hozzáértés, és a prog nem mindenhol noobuser-biztos.. könnyen lehet vele elég mélyen zsebbenyúlós károkat okozni.. volt itt már füstölős laptop, és elolvadt ecu is... nagyon olvass utána, mielőtt elkezded használni.. a hozzáadott cd kb mindegyik kínai utángyártott kábel esetén üres. ezért lehet venni háromezeré' is kábelt.. portbeállítás, a kapcsolódási fázisok helytelen sorrendje, és esetlegesen tört szoftver használata is tud okozni ilyen hibaüzenetet.. egyébként az én kábelemet a winfos felismerte, nem igényelt semmi extra szoftvert a mes-en kívül..
Piritu - 1.000.00012-04-2015 18:34:55 // 66613
Javaslom a progi próbálgatását szimulált üzemben. Kicsit ki tudod ismerni. Az "Aktuátor" üzemmóddal óvatosan, ott be lehet kapcsolni dolgokat. Egyes hírek szerint pl. a légzsákot is :-)
boli11112-04-2015 18:30:43 // 66612
Én is így gondoltam.
1-2 pipát kivettem a kézikönyve szerint. Kíváncsi leszek, hogy ez megoldja-e a gondom. De ezt csak a jövő héten fogom kipróbálni.
boli11112-04-2015 18:29:33 // 66611
Ez az ellenállás okozná, hogy a kapcsolódáskor hibaüzenet jön és nem tud kapcsolódni?
Piritu - 1.000.00012-04-2015 18:22:00 // 66610
Attól Free, hogy nincs regisztrálva :-)
Cserébe nem minden fog működni vele.
.......................12-04-2015 18:16:13 // 66609
Egyes típusoknál Ki kell szedni 2 ellenállást
GTPeti vagy az én blogomban

elm327
boli11112-04-2015 17:45:20 // 66608
A FREE verziónál is kell regisztrálni?
boli11112-04-2015 17:39:19 // 66607
Közben megtaláltam. Ha jól olvasom megcsináltam őket. Bár az oldalnak van egy nagy hátránya. Angol nyelvű, így nem teljesen értem, hogy mi a ...-t is akarnak? :D
Ha jól látom, regisztrálnom is kellene a programot. De licens key-em nincs.
boli11112-04-2015 17:11:19 // 66605
Nem csináltam semmit.
Mi a "MES" honlapcíme?
Piritu - 1.000.00012-04-2015 17:08:32 // 66604
Gondolom a MES oldalán lévő installációs beállításokat elvégezted. Akkor működnie kell.
boli11112-04-2015 17:00:42 // 66603
Megérkezett az ELM327-es kábelem. Letöltöttem a Multiecuscan nevű programot. Viszont valami nem jó.
Ha eltekintünk két dologtól:
- a kábelhez kapott lemez olvashatatlan, így a netről kellett az illesztőprogramot leszednem
- a kocsiban levő csatlakozó formája nem egyezik az ELM formájával. A középen levő vályat és a 2*8 tüske igen, de a felső része más formájú.

Kapcsolódáskor a következő üzenetet kapom:
Ellenőrizze a csatlakozókat vagy a port beállítást.
Van ötletetek?
gecsa12-04-2015 13:06:58 // 66602
a generátort kivenni jó móka.. :D nekem a 156on volt ilyen gondom, szervízben oldották meg.. nem egy ördöglakat, de nem is 5 perc meló.. ha kint a generátor, akkor tényleg pát perc, de ugye azt ki kell szedni, és vissza is kell rakni.. :D

nekem megoldotta egy darabog a gondot, kb 70k km után jelentkezett újra, de akkor már elég volt csak a szíjcsere. dayco szíj volt még Erhardtól..
Hege12-04-2015 12:45:48 // 66601
Igen lehet cserélni, csak legyen hozzá meg a spéci szerszámod a tárcsa leszedéséhez. Múlthónapba cseréltem, mert megállt. Kivettem a generátort és elvittem a szervizbe kb 5 perc se volt a csere. A tárcsát előtte megvettem és vittem magammal.
norbi040912-04-2015 12:42:22 // 66600
Neked mi volt a gond? Milyen gyártmány volt a szíj? Cserélted aztán csókolom? :)
gecsa12-04-2015 12:16:36 // 66599
nekem akad, mert a 205ös virsliket ha megérkezik a turbonyomás, akkor nagyon le akarja vetkőzni... :D az asr lámpa meg beleég a retinámba.. :D
gecsa12-04-2015 12:14:48 // 66598
igen
igen
norbi040912-04-2015 10:26:07 // 66597
Sziasztok! Volt már olyan valakinek, hogy indításkor megcsusszan a hosszbordás szíj? Ősszel lett cserélve, így elég idegesítő...:/
Valamint generátor szabadonfutót lehet csak így magában cserélni? Elméletileg azon csusszan meg...
Vermacy12-04-2015 10:06:12 // 66596
Értelek. Nekem nincs gondom az emelkedővel viszont, hogy nem olasz a 3,2 az már lélektanilag megvisel...
Haddel12-04-2015 10:06:11 // 66595
Kb 30e km-t, Michelin Alpin A4. Most azon gondolkodom, 215 széles gumit kéne,venni,csak nem tudom,nem nézne-e nagyon kunyhón ki,ha a másik kettő meg még a 205-ös. Vagy előre rakni a keskenyeket,és hátra a szélest? Vagy egyszerüen megint 205-öst venni? Olyan bizonytalan vagyok, vagy mégse?😃
gecsa12-04-2015 09:39:53 // 66594
Jó a tibi, de ha csak elöl kapar, akkor maradok a 166nál 3.2 v6-al.. :-) a gond az, ha pl itt el akarok menni csak a városközpontig, akkor le kell nyomnom egy 14%-os lejtőt. Na már, ha csak eső esik,és meg kell állni a közepén, akkor ott elindulni fronhajtással jó muri. Az asr is szokta szeretni..:-) és ez csak a városközpont.. és nem volt hó... a jtdre meg a gatyádat is leadózod itt németben.. de még mindig nem tudom, hogy hova érdemes bepillantani egy 159be vásárlás előtt.. :-) :-) :-)
Vermacy12-04-2015 08:29:08 // 66593
Mennyit mentél a két szezon alatt és milyen gumik voltak?
Vermacy12-04-2015 08:25:07 // 66592
Ilyet nézegettem Én is is, de a TiBi óta elbizonytalanodta, hogy jó választás lenne-e. NA meg lehet, Voyager lesz belőle :(
Vermacy12-04-2015 08:22:54 // 66591
Vidd el felnishez! Nekem a 18-as garnitúrát hozták helyre 45-ért gumiszereléssel együtt, pedig le is volt padkázva...
Vermacy12-04-2015 08:17:32 // 66590
Sztem ne szabályoztasd, mert a vas nehéz és kell a megállító erő hozzá, nehogy baj legyen. Többe kerül egy elcseszett művelet, mint egy gyári alkatrész...
Lexlutor11-04-2015 23:00:45 // 66589
Nem mennék bele szerkezeti átépítésbe, elvégre valami mérnők megtervezte a kocsihoz.
Ha lenne gyári megoldás azt választanám. Csak ilyen szép kocsin ilyen ronda féket...
Ez olyan mint az egykipufogósról lesporolt krómvég.. Ocsmány..
Vég...
Lexlutor11-04-2015 22:48:58 // 66588
Rendben megnézem. Köszi!
Dömpi (il dottore)11-04-2015 22:41:33 // 66587
Szerintem meg attól, hogy eltakarod, még ugyanaz marad ott! Kezdünk VW sufni, discotunigba átmenni?
Ha nem tetszik hátul az úszónyereg, cseréld ki az egészet. De csak eltakarni? Hát nem tudom. Én biztosan nem tenném. A 159 úgy jó, ahogy van. Amikor meg majd nem, veszek egy utódot (remélem szép lesz....júniusban kiderül)
Liquid11-04-2015 21:29:35 // 66586
egy csavar van a végén, kinyitott ajtó mellett lehet látni, azon kívül úgy emlékszem csak bolhák
.......................11-04-2015 21:26:57 // 66585
Mindíg tanul az ember valamit
Lexlutor11-04-2015 21:00:15 // 66584
Helló.

Nem tudjátok véletlenül a műszerfalban a két alu dekor csík hogy jön ki?
Le akarom fóliázni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.